مشکلات و معایب ثبت شرکت در نیوزلند

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشکلات و معایب ثبت شرکت در نیوزلند
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

یکی از مباحث مهم در مهاجرت و اخذ ویزا مربوط به سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور مقصد است . ثبت شرکت یکی از بهترین راه های اخذ ویزا و شروع کسب و کار در کشورهای مختلف از جمله نیوزلند است . اما این روش با ریسک های مختلفی همراه است که هر فرد سرمایه گذار باید قبل از هرگونه اقدام از آنها اطلاع کامل داشته باشد . در ادامه در رابطه با مشکلات و معایب ثبت شرکت در نیوزلند صحبت خواهیم نمود و با مراجعه به موسسه حقوقی مهر آفرین رجبی قادر خواهید بود تا از تمامی زوایای سرمایه گذاری و مهاجرت کاری به نیوزلند مطلع شوید .

نیوزلند یکی از کشورهای اقیانوس آرام است که از دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک تشکیل شده است . استرالیا به عنوان تنها و نزدیکترین همسایه این کشور در فاصله دو هزار کیلومتری آن واقع شده و در تنوع گیاهی و جانوری بسیار منحصر به فرد است .

در حدود 74 درصد از جمعیت چهار و نیم میلیون نفری این کشور اروپایی تبار هستند و انگلیسی و مائوری دو زبان رسمی به شمار می روند . نیوزلند یا زلاندنو یکی از توسعه یافته ترین کشورها از نظر شاخص توسعه انسانی بوده و تحت حکومت ملکه الیزابت دوم است .

مشکلات و معایب ثبت شرکت در نیوزلند

اقتصاد نیوزلند بسیار پر رونق بوده و کشوری متکی به کشاورزی و دامپروری ست . تولیدات در سال های اخیر سیر صعودی داشته و باعث شده تا درآمد میانه خانواده ها افزایش داشته باشد . تحقیقات بین المللی نشان داده که مردم دارای سطح بالای زندگی بوده و از شرایط رضایت کامل دارند .

نیوزلند به عنوان کشوری با کمترین فساد اقتصادی در جهان شناخته می شود و ولینگتون شهر پایتخت دوازدهمین شهر مناسب زندگی در دنیا است .

سرمایه گذاری در نیوزلند

کشور نیوزلند در سال های گذشته توانسته خود را در زمینه های مختلفی به کشورهای تراز اول جهان رسانده و پیشرفت های اقتصادی زیادی را تجربه کند . سرمایه گذاری های خارجی زیادی طی سالیان در این کشور انجام شده که یکی از بهترین آنها ثبت شرکت با بودجه های مختلف است .

ثبت شرکت تنها در صورتی که با تجربه و تحقیق دقیق صورت پذیرد موفقیت آمیز خواهد بود ، در غیر این صورت می تواند خسارت و صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد .

سرمایه گذاری در نیوزلند

بنابراین باید مزایا و معایب مهاجرت به نیوزلند را پیش از هر تصمیمی بررسی کرد .کشور نیوزلند همواره به عنوان پنج کشور آسان جهت شروع یک کسب و کار جدید معرفی شده و روند کار بسیار آسان است اما گاهی کوچکترین مشکلات مانع از کسب و کار موفق خواهند شد .

کسب امتیاز جهت ثبت شرکت در نیوزلند

سرمایه گذاران جهت اخذ ویزای ثبت شرکت باید به 120 امتیاز دریافت کنند . بازار کار نیوزلند که به طور گسترده ای با کشور استرالیا در ارتباط است با وجود استقبال فراوان از سرمایه گذاران قوانین خاص خود را جهت اعطای مجوز کار دارد .

این امتیاز شامل فاکتورهای مختلفی ست که هر کدام باید به دقت بررسی و تکمیل شود و در ادامه به مهمترینشان که می تواند باعث مشکل شود اشاره می کنیم .

افرادی که اقدام به سرمایه گذاری در نیوزلند می کنند باید حداقل سرمایه ای به میزان 100،000 دلار به جز سرمایه مورد نیاز کار داشته باشند . اگرچه روند ثبت شرکت در نیوزلند در مقایسه با سایر کشورها راحت تر پیموده می شود اما میزان سرمایه تعیین شده در ابتدای امر تا حدی بالا بوده و برخی آن را از معایب قوانین نیوزلند در رابطه با ثبت شرکت می دانند .

هزینه ثبت شرکت در نیوزلند

علاوه بر میزان سرمایه مشخص شده پیمودن روند ثبت شرکت نیز هزینه بر بوده و با توجه به شیوه اقدام این میزان هزینه می تواند متفاوت باشد . ثبت شرکت در قدم اول به مدت 12 ماه و نهایتا سه سال است که به جهت تایید درخواست باید هزینه ای در حدود 150 هزار دلار نیوزلند پرداخت گردد .

هزینه ثبت شرکت که توسط اداره ثبت شرکت ها دریافت می شود با هر سال تمدید دریافت شده و این تمدید در صورتی امکان پذیر است که در دو سال اول شرکت به عنوان یک بیزینس موفق و فعال ارزیابی شود .

یکی از مشکلات و معایب ثبت شرکت در نیوزلند وجود سابقه قبلی به جهت فعالیت در این کشور است . تمامی سرمایه گذاران باید به مدت حداقل دو سال در شغلی مرتبط با شرکت مورد نظر خود داشته باشند . این سابقه می تواند با ایجاد یک مغازه ، فروشگاه یا شرکت صورت پذیرد .

نرخ مالیات در نیوزلند

پرداخت مالیات همواره یکی از مهم ترین بخش های سرمایه گذاری در کشورهای خارجی از جمله نیوزلند بوده است . اگرچه نیوزلند به بهشت مالیاتی شهرت دارد اما تمامی سرمایه گذاران موظف به پرداخت مالیات هستند .

شرکت های فعال در نیوزلند باید هر ماه مالیات مشخص شده از سوی دولت را پرداخت کنند که طبق قوانین برابر با 28% است . نرخ مالیات بر ارزش افزوده نیز در حدود 15% است که تقریبا شامل تمامی کالاها می شود و تنها در مواردی خاص استثنا وجود دارد .

مهم ترین کالاهایی که بابتشان مالیات دریافت می شود مواد غذایی و اقلام پزشکی است . البته این امکان وجود دارد که به شرکت تازه تاسیس هیچ گونه مالیاتی تعلق نگیرد که این مورد تنها با توجه به ارزیابی فعالیت های شرکت موردنظر تعیین خواهد شد . مشاغل مورد نیاز در نیوزلند هم در همین سایت مورد بحث و بررسی قرار گرفته است .

نرخ مالیات در نیوزلند

الزامات سرمایه گذاری در نیوزلند

  • تامین منابع مالی مورد نیاز در حد مشخص شده
  • وجود تجربه و صلاحیت حرفه ای در زمینه شرکت درخواست شده
  • طرح تجاری و اساسنامه تایید شده

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در نیوزلند

مشکلات و معایب ثبت شرکت در نیوزلند را بررسی می کنیم . دقت داشته باشید که دریافت تاییدیه ثبت شرکت به معنای دریافت اقامت این شرکت نخواهد بود و تنها در صورتی که در مدت ویزای سه ساله خود هیچ گونه تخلف مالی یا جرمی مرتکب نشده و مالیات های مقرر شده را پرداخت کرده باشید می توانید نسبت به دریافت اقامت دائم اقدام کنید . البته شیوه دیگری برای اخذ اقامت نیوزلند از طریق ثبت شرکت وجود دارد که آن سرمایه گذاری به مبلغ 500،000 در این کشور است .

بردن همراه به نیوزلند

فردی که اقدام به ثبت شرکت می نماید می تواند همسر و فرزندان زیر 17 سال خود را به این کشور برده و اجازه کار و تحصیل نیز برایشان وجود دارد . اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق تحصیل باعث شده بسیاری از افراد ازین روش برای مهاجرت استفاده کنند .

کار در نیوزلند کشوری که تمام مردم به زبان انگلیسی صحبت می کنند ایجاب می کند که شما به عنوان فردی که قصد رشد و توسعه کار خود را دارد به این زبان تسلط یابید .

کشور نیوزلند از جمله مواردی است که از طریق اینترنت و به راحتی می توان شرکت مورد نظر خود را در آن به ثبت رساند . مشکلات و معایب ثبت شرکت در نیوزلند در مقایسه با بسیاری از کشورها کمتر بوده و به عنوان یکی از بهترین کشورها جهت سرمایه گذاری شناخته می شود اما نباید از ریسک های موجود نیز غافل شد . موسسه مهر آفرین رجبی با داشتن کارشناسان مجرب در حوزه مهاجرت کاری و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف همچون نیوزلند راهنمای شما جهت هرگونه سرمایه گذاری و اخذ ویزا خواهند بود .

Rate this post

2 دیدگاه در “مشکلات و معایب ثبت شرکت در نیوزلند

  1. فرهاد بهمنی گفت:

    من در شرکتی در نیوزیلند سرمایه گذاری کردم به اسم oaklandholding چگونه میتونم اصالت این شرکت رو پیدا کنم . از چه منابعی میتونم این شرکت رو رسد کنم. لطفا کمکم کنید.

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      مجوز ها و موارد مربوطه را از خود شرکت پیگیری بفرمایید همچنین در سایت های رسمی ثبت شرکت کشور نیوزلند جستجو نمایید .

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه