ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی

ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی به مجموعه از شهرها اشاره دارد که دارای کم ترین میزان هزینه زندگی هستند. به صورت کلی شهر نروژ از نظر هزینه های زندگی در بین شهرهای اروپایی در رتبه بالایی قرار داشته و بسیار گران می باشند.

امروزه مجموعه شهرهای مقرون به صرفه در این کشور به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای تحصیل، کار و زندگی مهاجرین در نظر گرفته می شوند.

در انتخاب محل زندگی باید نکات بسیار زیادی را در نظر داشته باشید تا بتوانید در نهایت بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. در کنار ارزان بودن و میزان فرصت های شغلی، مواردی مانند میزان نرخ جرم و جنایت پایین، گزینه های تحصیلی و… نیز از اهمیت زیادی برخودار است. 

برای آشنایی با هر شهر این کشور انتخاب بهترین مکان زندگی توصیه می کنیم از طریق راه های ارتباطی با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) در تماس باشید.

نروژ به عنوان یکی از بهترین کشورها برای کار در نظر گرفته شده و شهرهای مختلف این کشور فرصت های شغلی متنوعی را ارائه می دهند. با این وجود انتخاب صحیح محل زندگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به شما کمک کرده تا بتوانید شهری را انتخاب کنید، که فرصت های شغلی بیشتر و مناسب تری را ارائه می دهد. 

توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با شرایط کاری و بهترین شهرهای این کشور برای اشتغال، در کنار این مقاله عنوان کار در نروژ را نیز مطالعه فرمایید.

فهرست مطالب
ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی

شهر مقرون به صرفه هالدن در نروژ

در حال حاضر ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی شهری کم تر شناخته شده به نام هالدن است. این شهر مکانی آرام و تاریخی، با طبیعتی زیبا را به ساکنین ارائه داده و مکانی عالی برای افرادی است که قصد دارند تا از هیاهوی زندگی در شهرهای بزرگ فرار کنند.

شهر مقرون به صرفه هالدن در نروژ در کنار اینکه فرصت های تفریحی بسیار زیادی را در اختیار ساکنین خود قرار می دهد، دارای پایین ترین هزینه های زندگی در این لیست است و امروزه میزان هزینه زندگی در هالدن حدود 1477 دلار برآورد شده است. چنانچه قصد اجاره خانه در این شهر را داشته باشید باید حدودا 820 دلار در هر ماه بپردازید و در کنار این هزینه برای مواردی مانند رستوران، حمل و نقل، خرید، اوقات فراغت، خدمات شهری و…. نیز حدودا مبلغ 656 دلار در ماه کافی است.

در کنار هزینه های زندگی مقرون به صرفه و ارزان قیمت، این شهر فرصت های شغلی بسیار خوب را نیز ارائه داده و در کنار آن میزان دستمزد ها نیز مناسب است. به صورت کلی امروزه فردی که در شهر هالدن مشغول به کار می شود می تواند تا حدود 1952 دلار در ماه (بدون مالیات) درآمد داشته باشد و با این مقدار درآمد می توان از پس هزینه های زندگی برآمد و در کنار آن زندگی ای خوب را اداره کرد. لازم به ذکر است که امروزه بهترین فرصت شغلی در هالدن مدیر ارشد محصول در نظر گرفته می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشور مرفه و امن نروژ با دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان خبره رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر محبوب سارپسبورگ نروژ

در دومین گزینه از لیست ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی به سراغ شهر محبوب سارپسبورگ نروژ می رویم. به صورت کلی این شهر یازدهمین شهر بزرگ نروژ در نظر گرفته شده و به عنوان یکی از بهترین شهرهای این کشور برای زندگی نیز شناخته می شود.

در حال حاضر میزان هزینه های زندگی در شهر سارپسبورگ حدود 1502 دلار برآورد شده است و با این میزان هزینه می توانید به راحتی به طیف وسیعی از خدمات و کالاهای مورد نیاز دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید امروزه میزان قیمت خرید خانه در این شهر حدود 4035 دلار برای هر متر مربع برآورد شده و میزان هزینه های اجاره خانه نیز حدود 1262 دلار در هر ماه است و این میزان نسبت به شهرهای بزرگ نروژ بسیار مقرون به صرفه می باشد.

علاوه بر این شرکت های فراوانی در این شهر واقع شده اند و فرصت های شغلی در سارپسبورگ فراوان است و شما می توانید به راحتی بین فرصت های شغلی مختلف گزینه مورد علاقه خود را پیدا کنید. به صورت کلی بهترین فرصت شغلی موجود در این شهر مربوط به فناوری اطلاعات است و شما می توانید با اشتغال در هر سال حدودا 58944 دلار درآمد داشته باشید. جالب است بدانید با اشتغال در سارپسبورگ و کسب درآمد می توانید به راحتی از پس هزینه های زندگی خود برآمده و در کنار آن زندگی ای رویایی و آرام را تجربه کنید.

شهر محبوب سارپسبورگ نروژ

زندگی در شهر توریستی فردریکستاد

شهر توریستی فردریکستاد یک شهر نسبتا کوچک و دنج است که تقربیا نزدیک پایتخت است و از همین رو گزینه خوبی برای سکونت به شمار می رود. این شهر زیبا دارای میزان هزینه های زندگی مقرون به صرفه ای می باشد و از همین رو خرید یا اجاره ملک در فردریکستاد تا حد زیادی ارزان تر از دیگر شهرهای نروژ برآورد شده است.

از دیگر مزایای زندگی در این شهر می توان به سیستم درمانی و تحصیلی با کیفیت اشاره کرد که باعث شده تا فردریکستاد به عنوان شهری عالی برای سکونت خانواده در نظر گرفته شود. به صورت کلی هر چند میزان فرصت های شغلی در این شهر کمی کم تر است، اما با این حال فرصت های شغلی زیادی در زمینه مشاغل آنلاین یا استخدام در شرکت های مختلف وجود دارد.

چنانچه می خواهید برای زندگی، تحصیل یا شغل این کشور را برای زندگی انتخاب کنید، توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به نروژ را مطالعه فرمایید تا با راه های قانونی مهاجرت به این کشور آشنا شوید و بهترین تصمیم را جهت ورود به این کشور اتخاذ فرمایید.

در حال حاضر میزان هزینه های زندگی در این گزینه از لیست ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی، 1757 دلار در نظر گرفته شده است و همچنین با کار و زندگی در این شهر می توانید در تمامی طول سال از رویدادهای فرهنگی و جشنواره های مختلف لذت ببرید.

کار و زندگی در شهر امن السوند

کار و زندگی در شهر امن السوند

شهر امن السوند یکی دیگر از بهترین شهرهای این کشور برای کار و زندگی است که هر ساله تعداد زیادی از مهاجرین را به سوی خود جذب می کند. این شهر با 1631 دلار هزینه زندگی، مورد دیگری از لیست ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی می باشد.

شما می توانید با هزینه بسیاری کم تری نسبت به شهرهای بزرگ در السوند زندگی کرده و به خدمات و کالاهای زیادی دسترسی داشته باشید. در حال حاضر قیمت اجاره خانه در این شهر حدود 1176 دلار و قیمت خرید خانه 4,311 دلار در هر متر مربع برآورد شده است.

علاوه بر این یافتن شغل نیز نسبتا در السوند آسان است و شما می توانید با اشتغال در این شهر سالانه حدود 52915 دلار درآمد داشته باشید. هر چند فرصت های شغلی فراوان است و طیف وسیعی از مشاغل را پوشش داده اما از مهم ترین مشاغل موجود در شهر السوند با دستمزد بالا می توان به مدیریت بازاریابی اشاره کرد.

جالب است بدانید جدای از فرصت های شغلی فراوان و هزینه های زندگی پایین، این شهر به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری نروژ شناخته شده و شما می توانید با زندگی در السوند از مکان های دیدنی و جالب این شهر لذت ببرید.

کار در شهر تجاری آرندال نروژ

شهر تجاری آرندال گزینه بعدی در لیست ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی است که مکانی محبوب بین مهاجرین در نظر گرفته می شود. این شهر علاوه بر این که میزان هزینه های زندگی بسیار کمی دارد، دارای سطح ایمنی بالا و نرخ جرم جنایت پایین است و از همین رو مکانی عالی برای زندگی به شمار می رود.

در حال حاضر میزان هزینه های زندگی در آرندال حدود 1635 دلار در نظر گرفته شده و شما باید برای اجازه خانه حدود 1386 دلار در هر ماه بپردازید، که این مقدار نسبت به دیگر شهرهای بزرگ پایین تر می باشد. علاوه بر این میزان هزینه های خرید خانه نیز حدود 9,249 دلار در هر متر مربع برآورد شده است.

به صورت کلی کیفیت زندگی بالا در شهر آرندال با فرصت های تحصیلی و شغلی عالی همراه است و شما می توانید با زندگی در این شهر از فرصت های شغلی، محیطی انگلیسی زبان و هزینه های مقرون به صرفه بهرمند شوید.

در حال حاضر میانگین حقوق در آرندال حدود 48995 دلار در سال برآورد شده است و علاوه بر این مهم ترین فرصت شغلی هماهنگ کننده اداری در نظر گرفته می شود. چنانچه به دنبال شهری کوچک و مکانی آرام برای زندگی هستید آرندال بهترین گزینه می باشد.

شهر جمعیت (هزار نفر) هزینه زندگی(دلار)
هالدن 31.4 1477
سارپسبورگ 58.2 1502
السوند 52.2 1631
آرندال 37.8 1635
فردریکستاد 83.3 1757
ترومسو 77.5 1780
تروندهایم 183 1814
استاوانگر 145 1833
برگن 257 1900
اسلو 693 2109

کار در شهر اقتصادی ترومسو نروژ

در حین معرفی بهترین و ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی حیف است که به معرفی شهر اقتصادی ترومسو نپردازیم. به صورت کلی اگر به دنبال مکانی منحصر به فرد و خاص برای زندگی می گردید پیشنهاد ما به شما ترومسو می باشد. این شهر زیبا با جنبه های فرهنگی، هنری خود و همچنین مناظر شگفت انگیز برای دیدن شفق های قطبی، به عنوان یکی از بهترین شهرها برای زندگی در نروژ در نظر گرفته می شود.

هزینه های زندگی در این شهر حدود 1780 دلار در ماه در نظر گرفته شده که این میزان نسبت به شهر اسلو بسیار ارزان تر می باشد. با این حال ترومسو ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی نیست و میزان هزینه های زندگی در این شهر نسبت به شهرهای نام برده بالاتر می باشد. زندگی در ترومسو عموما در زمستان ها سخت تر است و در این زمان 64 روز خورشید نیمه شب و حدود دو ماه شب های قطبی (بدون خورشید) را تجربه خواهید کرد.

این شهر دارای مراکز تحصیلی متنوعی نیز می باشد و برای زندگی به همراه خانواده گزینه ای عالی به شمار می رود. چنانچه قصد دارید در کنار کار از فرصت های تحصیلی موجود در این شهر هم بهرمند شوید، توصیه می کنیم در کنار این مقاله مطالعه عنوان تحصیل در نروژ را نیز از دست دهید. با این حال میزان فرصت های شغلی ممکن است که اندازه شهرهای بزرگ نباشد و در این شهر امکان استخدام شما تا حدودی پایین تر می باشد.

کار در شهر اقتصادی ترومسو نروژ

شهر دانشجویی تروندهایم

به صورت کلی شهر دانشجویی تروندهایم که به عنوان پایتخت دانش نروژ شناخته شده یکی دیگر از بهترین مکان های زندگی در این کشور می باشد. این شهر با داشتن دانشگاه های گسترده فرصت های تحصیلی زیادی را ارائه داده و یکی از بهترین گزینه ها در لیست ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی در نظر گرفته می شود.

این گزینه نیز شهری عالی برای زندگی به همراه خانواده است و با داشتن ایمنی، سطح رفاه و کیفیت زندگی بالا فرصتی عالی برای سکونت و شروعی دوباره را در اختیار افراد قرار می دهد. امروزه هزینه های زندگی در این شهر حدود 1814 دلار در نظر گرفته شده است و با توجه به میزان فرصت های تحصیلی و شغلی فراوان، هزینه های زندگی در تروندهایم ارزان ترین گزینه در این کشور نیست.

به صورت کلی چنانچه در زمینه فناوری اطلاعات و فناوری دارای استعداد هستید، این شهر بهترین گزینه برای اشتغال شما در نظر گرفته می شود. امروزه در شهر تروندهایم فرصت های شغلی زیادی وجود داشته و میزان درآمد ها نیز به نسبت هزینه ها بالاست و از همین رو می توانید به راحتی با کار در این شهر از پس هزینه های زندگی خود برآیید.

شناخت شما از نروژ تا چه حدی است؟ قطعا مقالات زیر حاوی اطلاعاتی مفید برای علاقه مندان مهاجرت به این کشور است.

شهر زیبای استاوانگر

شهر زیبای استاوانگر یکی دیگر از مطلوب ترین شهرهای نروژ برای کار و زندگی به شمار می رود. این شهر زندگی ای پر جنب و جوش، رویدادها و جشنواره های متنوع، فرصت های آموزشی و اشتغال فراوان را به ساکنین خود ارائه داده و گزینه ای عالی برای کسانی است که به دنبال کسب درآمد بالا و در کنار آن تفریح هستند.

به صورت کلی هزینه های زندگی در شهر استاوانگر حدود 1833 دلار در ماه برآورد شده است که این میزان نیز حدودا بالاست با این حال فرصت های شغلی متنوع و گسترده و دستمزدهای بالا این میزان های زندگی بالا را جبران می کند. جالب است بدانید میزان هزینه خدمات شهری در این شهر حدودا 11 درصد از اسلو ارزان تر می باشد.

فرصت های شغلی در این گزینه از لیست ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی گسترده و فراوان است و چنانچه در زمینه صنعت نفت مشغول به کار شوید می توانید دستمزد بسیار خوبی به دست آورید. علاوه بر این فرصت های شغلی در زمینه گردشگری و رستوران نیز فراوان است و در این دو بخش می توانید به طیف وسیعی از فرصت های شغلی دسترسی داشته باشید.

کار و زندگی در شهر بین المللی برگن نروژ

کار و زندگی در شهر بین المللی برگن نروژ

گزینه بعدی در لیست ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی، شهر بین المللی برگن است که به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرهای این کشور نیز شناخته می شود. این شهر در کنار اینکه فرصت های شغلی متنوعی را ارائه داده، برای افراد علاقمند به موسیقی، فرهنگ و تحصیل نیز گزینه ای خوب به شمار می رود.

به صورت کلی میزان هزینه های زندگی در این شهر حدودا 1900 دلار در نظر گرفته شده که نسبت به دیگر شهرها بالاتر است اما به هر حال میزان این هزینه ها می تواند حد زیادی با توجه به سبک زندگی و منطقه ای که قصد زندگی در آن را دارید متفاوت باشد. با این حال میزان هزینه های غذا و خوراک در برگن حدود 20 تا 30 درصد، و هزینه های آموزش نیز حدود 50 درصد ارزان تر از پایتخت می باشد.

جالب است بدانید بر خلاف هزینه های بالای زندگی فرصت های شغلی در برگن گسترده است و با اشتغال می توانید از درآمد بسیار خوبی بهرمند شوید. علاوه بر فرصت های شغل فراوان این شهر بسیار امن نیز می باشد و از همین رو افرادی که قصد دارند در نروژ با خانواده خود زندگی کنند، می توانند از لحاظ امنیت این شهر آسوده خاطر باشند.

شهر اسلو پایتخت نروژ

در آخرین گزینه از لیست ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی به سراغ شهر اسلو پایتخت نروژ می رویم. این شهر زیبا عموما بخاطر تاریخ وایکینگ ها، غذاهای دریایی شگفت انگیز، معماری شگفت انگیز، فرصت های شغلی و تحصیلی فراوان شناخته می شود.

اسلو به اندازه ی دیگر پایتخت های اروپای شلوغ نیست و به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای زندگی شناخته می شود. چنانچه به دنبال شهری با فرصت های شغلی و تحصیلی فراوان و هوایی پاک و تمیز هستید، این شهر بهترین گزینه می باشد.

هزینه های زندگی در شهر اسلو حدود 2109 دلار در ماه در نظر گرفته شده و این عنوان گران ترین مورد در لیست ما می باشد. با این حال میزان درآمد های مشاغل مختلف نیز در اسلو بسیار بالاست و همچنین شانس شما برای یافتن شغل در این شهر بسیار زیاد می باشد. بر اساس اطلاعات به دست آمده طی تحقیقاتی که در 89 شهر در سراسر جهان صورت گرفته، اسلو دومین شهر سالم در جهان می باشد.

سوالات پر تکرار ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی

در حال حاضر ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی شهری کم تر شناخته شده به نام هالدن است.

این شهر زندگی ای پر جنب و جوش، رویدادها و جشنواره های متنوع، فرصت های آموزشی و شغل فراوان را به ساکنین خود ارائه داده و گزینه ای عالی برای کسانی است که به دنبال کسب درآمد بالا و در کنار آن تفریح هستند.

در حال حاضر میزان هزینه های زندگی در این شهر از لیست ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی 1631 دلار می باشد.

شهر تروندهایم که به عنوان پایتخت دانش نروژ شناخته می شود دانشگاه های گسترده و فرصت های تحصیلی زیادی را ارائه می دهد و بهترین شهر دانشجویی می باشد.

به صورت کلی هزینه های زندگی در شهر اسلو حدود 2109 دلار در ماه در نظر گرفته شده و این عنوان گران ترین شهر در نروژ می باشد.

در این مقاله تا حد امکان ابعاد مختلف ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی را مورد بررسی قرار داده ایم. چنانچه هر گونه سوالی در این مورد ذهنتان را مشغول کرده است توصیه می کنیم از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید. همچنین برای آشنایی با جنبه های مختلف هزینه زندگی، مطالعه مقاله به روز و کامل هزینه های زندگی در نروژ را نیز از دست ندهید.

مقالات زیر را برای مقایسه ارزان ترین شهر ها برای کار و زندگی در کشورهای اروپایی بخوانید.

4 دیدگاه در “ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی

  1. ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی roya samedi گفت:

    سلام لطفا شرایط گرفتن پذیرش از دانشگاه اسلو رشته پزشکی رو بفرمایید.دخترم 17سالشه کلاس12تجربی معدل نیمسال اولش19/77 و آیلتس8داره.ممنون

    1. ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی Hamid گفت:

      با سلام

      شرایط خاصی ندارد جز اینکه شما دیپلم ۱۲ ساله ایران را بگیرید و سپس پس از دانشگاه مورد نظر درخواست نمایید.

      با تشکر از سوال شما

  2. ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی Hossein Jahan گفت:

    با سلام
    بفرمایید چگونه میشود قانونی به نروژ مهاجرت کرد.راحترین و ارزانترین روش لطفا.
    با تشکر

    1. ارزان ترین شهر نروژ برای کار و زندگی Hamid گفت:

      با سلام

      راحتترین مسیر قانونی، تحصیلی میباشد.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه