مهاجرت به نروژ

مهاجرت به نروژ در سال های اخیر ، مورد توجه تعداد زیادی از مهاجرت کنندگان به اروپا قرار گرفته است ، ایرانیان بسیاری هم برای مهاجرت ، نروژ را بیشتر از قبل انتخاب می کنند ، اما چرا؟

نروژ بارها و بارها به عنوان بهترین کشور برای زندگی توسط گزارش توسعه انسانی سازمان ملل متحد رتبه بندی شده است و این رتبه‌بندی سالانه عمدتاً بر اساس میانگین سطح تحصیلات و درآمد ، همراه با امید به زندگی و همچنین عواملی مانند حقوق بشر و آزادی فرهنگی است.

حتما در همین یک پاراگراف متوجه شدید که چرا مهاجرت به نروژ ترجیح داده می شود اما این موضوع را فراموش نکنید که شما به بهترین نقاط روی کره زمین که بخواهید سفر کنید ، باید قبل از هر چیزی اطلاعات کافی از راه و روش های مهاجرت به آن منطقه را کسب کرده باشید.

از دهه 1970، نروژ به خانه هزاران مهاجر و پناهنده غیر اروپایی تبدیل شده است ، نحوه تلاش این کشور برای کنترل مهاجرت و در عین حال باز نگه داشتن درها به روی نیروی کار از اروپای در حال توسعه تحسین برانگیز است.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) ، اینجا هستند تا شما را با روش های قانونی مهاجرت به کشور بی نظیر نروژ آشنا کنند و شرایط هر کدام را به اختصار برای شما توضیح دهند ، در همین راستا مقاله کار در نروژ را بخوانید تا بدانید برای مهاجرت چه مشاغلی مورد نیاز است و حقوق هر کدام چقدر است.

فهرست مطالب
مهاجرت به نروژ

روش های قانونی مهاجرت به نروژ

از روش های قانونی مهاجرت به نروژ می توان به روش های تحصیلی ، سرمایه گذاری ، ازدواج ، ثبت شرکت و خرید ملک اشاره کرد که برای نسل با تجربه و آگاه توصیه می شود و هر کدام اصول خاص خود را می طلبد ، از بهترین روش های قانونی مهاجرت برای نسل جوان ، روش مهاجرت تحصیلی است ، این روش به دلیل آموزش با کیفیت در دانشگاه های نروژ بسیار توصیه می شود و توسط مشاوران رجبی پیشنهاد می گردد.

ضمن اینکه باید بدانید و آگاه باشید که روش پناهندگی از بدترین روش های مهاجرت به نروژ محسوب می ود ، اما کشور نروژ تلاش می کند که با حسن نیت بیشتر پرونده های پناهندگان را بررسی کند.

نروژ از ژانویه 2021 قانون ادغام جدیدی را اجرا کرد که از طریق آن تمایز بیشتری در طول برنامه مقدماتی برای پناهندگان و خانواده های آنها ایجاد می کند و البته با وجود این بازنگری ها ، باز هم روند بررسی پرونده های پناهندگان بین شش ماه تا چهار سال به طول می انجامد.

روش های قانونی مهاجرت به نروژ

بررسی نرخ مهاجرت به نروژ در سال های گذشته

طبق بررسی نرخ مهاجرت در سال های گذشته ، در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا روند مهاجرت و رسیدگی به درخواست مهاجران در نروژ با کندی پیش می رفت ، اما در سال 2019 ، نروژ 41000 مهاجر جدید را به صورت طولانی مدت یا دائم (شامل تغییر وضعیت) دریافت کرد که 1.8 درصد بیشتر از سال 2018 بود.

این رقم شامل 48.4 درصد مهاجرت رایگان ، 10.6 درصد مهاجران کارگری ، 28.5 درصد مهاجرت از طریق خانواده (از جمله پیوست به خانواده) و 12.4 درصد مهاجران بشردوستانه است ، همچنین حدود 3800 مجوز برای دانشجویان بین المللی در سطح عالی و 7900 مجوز برای مهاجران کار موقت و فصلی صادر شد.

لهستان ، لیتوانی و هند سه ملیت اول مهاجران تازه وارد به نروژ در سال 2019 بودند ، در میان 15 کشور مبدأ ، کنگو بیشترین افزایش (600) و سوریه بیشترین کاهش (2400) نسبت به سال گذشته را در جریان ورودی به نروژ ثبت کردند.

در سال 2020 ، تعداد اولین متقاضیان پناهندگی در نروژ به میزان 39.2 درصد کاهش یافت و به حدود 1300 نفر رسید ، اکثریت متقاضیان از سوریه (500) ، اریتره (200) و ترکیه (85) بودند.

یکی از مهمترین اطلاعاتی که در زمان مهاجرت به آن نیاز دارید دانستن هزینه های زندگی است ؛ مقاله هزینه های زندگی در نروژ با جزئیات دقیق این موضوع را برایتان شفاف و روشن می کند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت به بهترین ، امن ترین و ارزان ترین کشورهای جهان با دریافت راهنمایی های صحیح از مشاوران رجبی

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اخذ اقامت نروژ از طریق تحصیل

معمولا به دانشجویان بین المللی اجازه داده می شود تا یک سال پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه یا کالج در نروژ بمانند تا به دنبال کار بگردند ، توجه داشته باشید که قبل از انقضای مجوز فعلی و پس از تکمیل مدرک ، باید به عنوان متقاضی جویای کار برای اجازه اقامت اقدام کنید.

فرد جویای کار که اخیراً در نروژ فارغ التحصیل شده ، برای اخذ اقامت نروژ از طریق تحصیل باید الزاماتی را رعایت کند ، در ادامه به این الزامات اشاره شده است.

  • هزینه درخواست را پرداخت کنید.
  • مجوز اقامت به عنوان دانشجو در کالج یا دانشگاه داشته باشید.
  • حداقل یک ماه قبل از انقضای مجوز خود اقدام کنید.
  • مدرک/تحصیلات خود را در نروژ به پایان رسانده باشید.
  • تأییدیهمدرک شما باید حاوی تاریخ ارائه پایان نامه یا امتحانات نهایی باشد.
  • در مدت زمانی که قصد اقامت در نروژ را دارید ، باید پول کافی برای زندگی (حداقل 22 167 NOK در ماه ، یعنی 265 998 NOK در سال) داشته باشید؛ این باید پول خودتان باشد و معمولاً باید در یک حساب بانکی نروژی باشد؛ اگر در حین جستجوی شغل ماهر مربوطه ، یک پیشنهاد شغلی در نروژ دارید ، درآمد حاصل از این شغل را می توان در این مبلغ لحاظ کرد.
  • شما می توانید برای حداکثر یک سال اجازه اقامت دریافت کنید.
  • اگر بعداً بخواهید برای اجازه اقامت دائم درخواست دهید ، مدت زمانی که شما این اجازه اقامت را دارید به حساب نمی آید.
اخذ اقامت نروژ از طریق تحصیل

نگاهی به اخذ تابعیت نروژ از طریق تحصیل

مهاجرت به نروژ از طریق تحصیل گزینه خوبی برای اخذ اقامت دائم و تابعیت نروژ است ، از ژانویه 2020 ، دریافت تابعیت نروژی با صرف نظر از ملیت فعلی شما امکان پذیر است اما این درخواست تا حد زیادی به وضعیت مهاجرت شما بستگی دارد (یعنی تحت چه شرایطی در ابتدا وارد نروژ شده اید).

اجازه اقامت شما باید هم هنگام درخواست و هم در زمانی که درخواست شما در حال بررسی است معتبر باشد ، بنابراین افرادی که از ابتدا از طریق تحصیل وارد می شوند ، با آینده بهتری به تابعیت نروژ خواهند رسید ، این یک واقعیت است!

تحصیل در کشور نروژ فرصت های شغلی شما را چه در داخل و چه در خارج از کشور بهبود می بخشد ، این روش از مهاجرت راه خوبی برای به دست آوردن جای پایی در بازار کار – به ویژه در خود کشور نروژ و حتی در منطقه شمال اروپا – است ؛  پس منتظر چه هستید؟ همین الان به مقاله لینک شده ما در سایت موسسه رجبی با عنوان تحصیل در نروژ مراجعه و فرصت های تحصیل در این کشور زیبا را کاوش کنید!

مقالات بسیاری در سایت رجبی در خصوص نروژ ارائه شده که هر یک این کشور را از جنبه ای بررسی کرده ، در بخش جستجو بنویسید"نروژ" !

اخذ اقامت نروژ از طریق کار

اگر از کشوری خارج از اتحادیه اروپا یا EEA آمده اید و مایل به کار در کشور نروژ هستید ، به اجازه اقامت نیاز دارید ، اجازه اقامت در یک کشور نوردیک به طور خودکار به شما این حق را نمی دهد که در یک کشور اروپای شمالی زندگی کنید ، شما باید از طریق اداره مهاجرت مربوطه بررسی کنید که آیا می توانید برای مهاجرت اخذ اقامت نروژ از طریق کار اقدام کنید یا خیر.

برای مهاجرت به نروژ از طریق کار ، باید با اداره مهاجرت نروژ Utlendingsdirektoratet  (UDI)  تماس بگیرید تا بدانید چه مقرراتی برای شما اعمال می شود ، نوع درخواست شما برای اخذ اقامت نروژ از طریق کار به صلاحیت شما و نوع کاری که در نروژ انجام خواهید داد ، بستگی دارد؛ این کارها ممکن است برای مثال یک مجوز اقامت برای کارگران ماهر ، آشپزهای قومیتی ، کارگران فصلی ، افراد خوداشتغال یا کارمندان در یک سازمان بشردوستانه ، غیرانتفاعی یا مذهبی باشد.

اگر تحصیلات عالی را به پایان رسانده اید یا آموزش حرفه ای را گذرانده اید ، می توانید به عنوان یک کارگر ماهر (skilled workers) ، برای اجازه اقامت نروژ از طریق کار اقدام کنید و برای این کار ، شما معمولاً باید قبلاً یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر دریافت کرده باشید و یا اینکه کسب و کار خود را داشته باشید.

اخذ اقامت نروژ از طریق کار

مدت زمان مجوز اقامت از طریق کار در نروژ

مدت زمان مجوز اقامت از طریق کار در کشور نروژ ، بستگی به موقعیتی دارد که به شما پیشنهاد شده است ، اقامت ها معمولا ابتدا یکساله است و پس از سه سال ، می توانید برای اجازه اقامت دائم در نروژ اقدام کنید  اگر بعد از مهاجرت به نروژ از طریق کار ، قصد دارید کارفرما را (بدون تغییر موقعیت کاری) تغییر دهید ، نیازی به درخواست اجازه اقامت جدید ندارید اما اگر بعداً قصد دارید نوع جدیدی از موقعیت شغلی را شروع کنید ، باید برای یک مجوز اقامت جدید درخواست دهید.

فرقی نمی‌کند با همان کارفرما می‌مانید یا کارفرما را تغییر می‌دهید ، تا زمانی که اجازه اقامت جدید به شما داده نشده باشد ، نمی توانید در نوع جدیدی از موقعیت شروع کنید ، اگر شغل خود را از دست دادید ، باید ظرف هفت روز به پلیس محل زندگی خود اطلاع دهید ، پس از آن می توانید تا شش ماه در نروژ بمانید تا به دنبال کار جدید بگردید ، اجازه اقامت شما همچنان باید برای مدت این دوره معتبر باشد ، اگر شغل جدیدی به دست می آورید ، جایی که می خواهید موقعیت متفاوتی نسبت به قبل داشته باشید ، باید برای اجازه اقامت جدید درخواست دهید ، تا زمانی که اجازه اقامت جدید به شما داده نشود ، نمی توانید کار در موقعیت جدید را شروع کنید.

الزامات کارگران ماهر برای اقامت در نروژ

شما باید یکی از انواع تحصیلات یا شرایط زیر را به عنوان الزامات کارگران ماهر اقامت در نروژ ، داشته باشید.

الزامات کارگران ماهر برای اقامت در نروژ
  • یک برنامه آموزش حرفه ای تکمیل شده حداقل سه ساله در سطح دبیرستان ، به عنوان مثال به عنوان یک نجار یا کارمند بهداشت ، باید یک برنامه آموزشی حرفه ای مربوطه در نروژ وجود داشته باشد.
  • تحصیلات یا مدرک تحصیلی خود را از یک دانشگاه یا کالج دانشگاهی گرفته باشید؛ به عنوان مثال مدرک لیسانس به عنوان مهندس یا پرستار
  • مدارک ویژه ای که از طریق تجربه کاری طولانی به دست آورده اید ، در صورت مرتبط بودن با دوره های آموزشی و غیره.
  • اگر قرار است در صنعت IT کار کنید ، نیازها تا حدودی کمتر است و مدارک شما باید معادل مدارک فردی باشد که آموزش حرفه ای را گذرانده است.
  • باید سند کتبی از یک پیشنهاد کاری مشخص از یک کارفرمای خاص در نروژ دریافت کرده باشید.
  • کار معمولاً باید تمام وقت باشد ، اگر حداقل یک موقعیت 80 درصدی به شما پیشنهاد شده باشد ، معمولا پذیرفته می شود.
  • شغلی که به شما پیشنهاد می شود باید به صلاحیت های یک کارگر ماهر نیاز داشته باشد و شما باید شرایط مورد نیاز شغل را داشته باشید.
  • حقوق و شرایط کار نباید بدتر از حد معمول در نروژ باشد.

اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری

اگر به دنبال کشوری امن با سطح زندگی بالا برای سرمایه گذاری هستید و بودجه کافی هم دارید ، نروژ گزینه شماست ، برای مهاجرت به نروژ از طریق سرمایه گذاری ، قطعا شما به ویزای سرمایه گذاری نروژ نیاز دارید.

مقامات نروژی با آغوش باز از سرمایه گذاری خارجی استقبال می کنند ، آنها ویزای سرمایه گذاری نروژ را در این کشور معرفی کرده اند و شما در صورت رعایت شرایط ، می توانید به اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری برسید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در نروژ ، ابتدا اقامت یکساله دارد و پس از آن قابل تمدید می باشد ، جهت درخواست اجازه اقامت دائم ، باید حداقل سه سال اجازه اقامت موقت در نروژ و همچنین شرایط خاصی را داشته باشید ، اگر اجازه اقامت دائم پیدا کنید ، کارت اقامتی برای شما صادر می شود که هر بار دو سال اعتبار دارد.

اگر با مشاوران رجبی در تماس باشید ، آنها اطلاعات کامل تر درباره مهاجرت به نروژ از طریق سرمایه گذاری را در اختیار شما قرار خواهند داد ، همچنین توصیه می کنیم مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در نروژ را بخوانید و با مراحل ثبت شرکت و حداقل سرمایه مورد نیاز برای اخد اقامت دائم بیشتر آشنا شوید.

اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری
تابعیت نروژ از طریق سرمایه گذاری

تابعیت نروژ از طریق سرمایه گذاری

مقامات به شما مجوزی با اعتبار یک سال می دهند ، پس از اثبات پیشرفت کار سرمایه گذاری ، شما می توانید مجوز را برای یک سال دیگر تمدید کنید و در کشور بمانید ، اما اگر مایل باشید که شهروندی نروژ را بگیرید ، باید اطلاعات اضافی داشته باشید.

برنامه “شهروندی نروژ از طریق سرمایه گذاری” به افراد اجازه می دهد تا به طور قانونی شهروندی جدید دریافت کنند و بدون هیچ مانعی در این کشور زندگی کنند ، دولت نروژ به افرادی که در روند مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به سودهای سرمایه گذاری که برای وضعیت مالی نروژ به ارمغان می آورد ، شهروندی اعطا می کند ؛ افرادی که دارای ثروت زیادی هستند که می خواهند سرمایه گذاری کنند ممکن است تابعیت نروژ را دریافت کنند زیرا دولت نروژ مطمئن است که اقتصاد آنها را تقویت می کند.

این تنها نروژ نیست که این نوع برنامه را به خارجی ها ارائه می دهد ، بلکه کشورهای بی‌شماری این تابعیت را با سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران خارجی در ازای دریافت شهروندی ارائه می‌کنند و می‌توان از آن به عنوان سرمایه‌گذاری اقتصادی نیز یاد کرد ، برای درخواست ویزای سرمایه گذاری نروژ می توانید به سفارت یا کنسولگری نروژ در کشور خود مراجعه کنید ، روند درخواست برای هر کشور کمی متفاوت است.

وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

مهاجرت یکی از سخت ترین و چالش برانگیزترین رویدادها در زندگی هر فرد می تواند باشد ، مهاجرت هر چقدر هم امن و راحت انجام شود باز چالش هایی را با خود دارد که کسانی که آنرا تجربه کرده اند بهتر از هر شخصی آن را درک میکنند ، قطعا شما هم نگرانی ها و ابهاماتی دارید ؛ یادگیری زبان ، اجاره و خرید ملک ، یافتن شغل مناسب و تامین هزینه های زندگی ، دوری از خانواده و عزیزان و بسیاری مشکلات و درگیری هایی که ذهنتان را رها نمی کند.

وبینار ارائه شده در این بخش دقیقا به همین موضوع اختصاص دارد و هانیه عابدی کارشناس ارشد مهاجرتی از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در خصوص تک تک چالش های مهاجرت با شما صحبت می کند تا شما بهتر بتوانید شرایط خود را درک کرده و تصمیم بهتری بگیرید ؛ مدت زمان این وبینار یک ساعت و 43 دقیقه است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آیا می دانید با درج شماره تماس در این بخش می توانید با مشاوران رجبی تلفنی و رایگان صحبت کنید؟!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اقامت نروژ با ثبت شرکت

در روند سرمایه گذاری در کشور نروژ همچنین می توانید به مهاجرت به نروژ از طریق ثبت شرکت فکر کنید ، یعنی می توانید یک شرکت جدید در نروژ راه اندازی کنید ، نقل مکان کنید و در نهایت به اقامت نروژ با ثبت شرکت برسید.

برای این کار شما ابتدا باید طرح تجاری خود را به مقامات پیشنهاد دهید و اگر آنها آن را تایید کردند و بودجه کافی در صندوق سرمایه گذاری دارید ، می توانید کسب و کار خود را در نروژ راه اندازی کنید.

اقامت نروژ با ثبت شرکت

متقاضیان ثبت شرکت در نروژ باید حداکثر سه ماه پس از تأسیس ، اطلاعیه ثبت شرکت را دریافت کنند ، این شرکت زمانی تاسیس می شود که آخرین موسس ، تفاهم نامه را امضا کرده باشد ، شرکت ها معمولا نمی توانند تعهداتی را تا زمانی که به ثبت برسند ، بپذیرند.

روند اخذ اقامت نروژ با ثبت شرکت همانند همان روندی است که در بخش سرمایه گذاری توضیح داده شده است ، یعنی ابتدا اقامت موقت یکساله دارید و پس از پیشبرد صحیح کارهای شرکت و گذشت سه سال می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید.

اقامت نروژ با خرید ملک

آیا اخذ اقامت نروژ با خرید ملک ممکن است؟ خارجی ها باید هر جا که بخواهند بروند تحقیقات کاملی انجام دهند ، درک نادرست از قوانین مهاجرتی کشورها می تواند مشکلات بزرگی را به دنبال داشته باشد.

اگر به دنبال مهاجرت به نروژ از طریق خرید ملک هستید ، احتمالاً چند سوال دارید؛ ابتدا اینکه آیا خارجی‌ها می‌توانند ملک در نروژ بخرند؟ خطرات خرید ملک در نروژ چگونه است و مشکلات احتمالی که ممکن است پیش بیاید ، چیست؟ و یا این سوال که آیا برای داشتن ملک باید شهروند نروژ باشیم؟

در پاسخ این سوالات باید بگوییم که خارجی ها برای خرید ملک در نروژ با هیچ محدودیتی مواجه نیستند و برای خرید ملک در نروژ نیازی نیست شهروند نروژ باشید اما اگر قصد مهاجرت به نروژ از طریق خرید ملک را دارید ، باید به این نکته ضروری توجه داشته باشید که خرید ملک منجر به اقامت نروژ نمی شود و داشتن ملک در نروژ به شما کمک نمی کند تا شهروندی یا ویزای خود را سریعتر دریافت کنید.

اقامت نروژ با خرید ملک

یافتن بهترین مکان برای خرید در نروژ می تواند دشوار باشد ، بسته به جایی که برای خرید انتخاب می کنید ، ممکن است حتی مجبور به پرداخت مالیات بر دارایی نباشید.

مقاله اجاره و خرید ملک در نروژ  که پیش از این توسط مشاوران رجبی در همین سایت قرار داده شده است ، اطلاعات و آگاهی شما از شرایط خرید ملک در کشور نروژ را چندین برابر می کند.

موسسه مهاجرتی به نروژ

اگر به دنبال موسسه مهاجرتی به نروژ هستید ، شرکت مهاجرتی رجبی آمادگی خود را در ارائه خدمات مهاجرتی اعلام می کند؛ یک موسسه مهاجرتی- حقوقی معتبر در طیف گسترده در سطح ایران و خارج از کشور فعالیت می کند ، این موسسه چندین سال با مجوز کاملا قانونی در شهرهای شیراز و تهران فعالیت کرده است.

موسسه مهاجرتی به نروژ

وکیل مهاجرت به نروژ

آنچه تا اینجا بررسی کردیم درباره مهاجرت به نروژ ، راه ها ، شرایط و ضوابط آن بود اما در این بخش به مبحث مهمی درباره مشاوره مهاجرتی می رسیم.

متاسفانه این روزها به دلیل موج مهاجرت به خارج از کشور ، عده ای افراد سودجو خود را وکیل مهاجرت می نامند و از این طریق کلاهبرداری های بی شماری انجام می دهند.

عزیزن دقت داشته باشید که ما در رشته حقوق چیزی به نام مهاجرت نداریم ، یعنی این یک تخصص دانشگاهی در زمینه حقوق محسوب نمی شود ، بنابراین اگر کسی خود را وکیل مهاجرت به نروژ یا کشور دیگری معرفی کرد و یا مدارک جعلی دال بر اثبات مدرک تحصیلی خود ارائه کرد ، گول نخورید.

شما اگر متقاضی مهاجرت هستید ، فقط یک راه دارید که آنهم مشاوره با یک موسسه مهاجرتی معتبر  و استفاده از دانش و تجربه مشاوران مهاجرتی است ، در غیر اینصورت از حسن نیت شما سو استفاده خواهد شد و قطعا در پیشبرد پرونده مهاجرتی خود دچار مشکل خواهید شد.

سوالات پر تکرار مهاجرت به نروژ

نروژ بارها و بارها به عنوان بهترین کشور برای زندگی توسط گزارش توسعه انسانی سازمان ملل متحد رتبه بندی شده است و این رتبه‌بندی سالانه عمدتاً بر اساس میانگین سطح تحصیلات و درآمد ، همراه با امید به زندگی و همچنین عواملی مانند حقوق بشر و آزادی فرهنگی است.

از روش های قانونی مهاجرت به نروژ می توان به روش های تحصیلی ، سرمایه گذاری ، ازدواج ، ثبت شرکت و خرید ملک اشاره کرد.

اگر تحصیلات عالی را به پایان رسانده اید یا آموزش حرفه ای را گذرانده اید ، می توانید به عنوان یک کارگر ماهر (skilled workers) ، برای اجازه اقامت نروژ از طریق کار اقدام کنید و برای این کار ، شما معمولاً باید قبلاً یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر دریافت کرده باشید و یا اینکه کسب و کار خود را داشته باشید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در نروژ ، ابتدا اقامت یکساله دارد و پس از آن قابل تمدید می باشد ، جهت درخواست اجازه اقامت دائم ، باید حداقل سه سال اجازه اقامت موقت در نروژ و همچنین شرایط خاصی را داشته باشید ، اگر اجازه اقامت دائم پیدا کنید ، کارت اقامتی برای شما صادر می شود که هر بار دو سال اعتبار دارد.

خارجی ها برای خرید ملک در نروژ با هیچ محدودیتی مواجه نیستند و برای خرید ملک در نروژ نیازی نیست شهروند نروژ باشید اما اگر قصد مهاجرت به نروژ از طریق خرید ملک را دارید ، باید به این نکته ضروری توجه داشته باشید که خرید ملک منجر به اقامت نروژ نمی شود و داشتن ملک در نروژ به شما کمک نمی کند تا شهروندی یا ویزای خود را سریعتر دریافت کنید.

با شیوه های مهاجرت به نروژ آشنا شدید ؛ در موسسه مهاجرتی رجبی ، ما به همراه تیم تخصصی از مشاوران مهاجرتی خود به رویکرد های موفق خود در زمینه انواع پرونده های مهاجرتی ، اعم از مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری ، مهاجرت سرمایه گذاری و غیره افتخار می کنیم: محیط کار ما کاملا حرفه ای ، دوستانه و شفاف است ، ما دوست داریم فقط مواردی را انجام دهیم که احساس می کنیم می توانیم برنده شویم و قطعا برای آن تلاش می کنیم ، بنابراین شما هم بعد از تحقیق قدم در راه مهاجرت گذاشته و از خدمات ما در دفاتر فعال تهران و شیراز بهره مند شوید ، توصیه می کنیم مقاله ارزان ترین  کشور برای مهاجرت را نیز بخوانید و کشورهای بیشتری را به عنوان گزینه های مناسب خود بررسی کنید.

مهاجرت به کدام کشور اروپایی برای شما مناسب تر است؟ مطالعه مقالات زیر در این زمینه اطلاعات مفیدی به شما میدهد.

14 دیدگاه در “مهاجرت به نروژ

  1. مهاجرت به نروژ پریا گفت:

    سلام من ۴۳ ساله هستم با مدرک تحصیلی مهندسی شیلات و ۱۶ سال سابقه کار با بیمه که ۲ سالش مرتبط و مابقی غیر مرتبطه
    میخوام بدونم بهترین کشور برای مهاجرت کاری رشته من کجاست و همینطور برای ادامه تحصیل ارشد ؟

    1. مهاجرت به نروژ مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      صنعت شیلات در کشورهایی چون سوئد نروژ کاناداو…. پیشرفته است و شرایط مناسبی دارند . برای ادامه تحصیل باید کشورهایی که محدودیت سنی سختگیرانه ای ندارند اپلای کنید از جمله روسیه رومانی مجارستان ترکیه ارمنستان گرجستان چین و غیره

      با تشکر از سوال شما

  2. مهاجرت به نروژ emin گفت:

    سلام خسته نباشید
    من کارشناسی مهندسی هوافضا داشتم اما تغییر رشته به کارگردانی دادم. میخواستم بپرسم شرایط ادامه تحصیل در کشور نروژ در این رشته چطور هستش ؟
    و دقیقا به چه چیزهایی نیاز هست ؟؟

    1. مهاجرت به نروژ Hamid گفت:

      با سلام
      تحصیل در رشته‌های هنر به زبان بومی هر کشور می باشد اگر به زبان انگلیسی باشد شما باید حداقل ۶.۵
      اگر به زبان بومی باشد b2 الی c1 زبان نروژی را داشته باشید ، البته به نکاتی مانند سن و معدل لیسانس نیز باید توجه داشت .

      با تشکر از سوال شما

  3. مهاجرت به نروژ tara گفت:

    با سلام من نوزده سال دارم و هنوز در ایران در دانشگاه ایران تحصیل نکردم و قصد تحصیل در نروژ رو دارم و در دوران دبیرستان تحقیقات و ازمایشاتی در زمینه مغز و اعصاب و داروها در این زمینه انجام دادم و این مقاله در دانشگاه تهرانم ثبت شد . حالا باتوجه به این مقالات و تولید دارو میتونم با کمکشون برای تحصیل در نروژ اقدان کنم؟خانوادمم تا حدودی میتونن کمک مالی بکنن

    1. مهاجرت به نروژ Hamid گفت:

      با سلام

      بله میتوانید وارد کشور نروژ شوید البته به شرط قبولی در کنکور سراسری ایران و ترجیحا ۲ترم خونده باشید. داشتن ایلتس الزامی هست

      با تشکر از سوال شما

  4. مهاجرت به نروژ اسماعیل قجرجزی گفت:

    با سلام ..
    دانشجوی سال آخر دکترا رشته شیلات هستم . 37 ساله و متأهل . 10 سال سابقه کار و بیمه غیر مرتبط. .
    با توجه به رشته تحصیلی و شرایطم ، برای مهاجرت کدام کشور رو میشه پیگیری کرد.
    راهنمایی بفرمائید .
    ممنون

    1. مهاجرت به نروژ Hamid گفت:

      با سلام

      کشورهایی مثل سوید ، نروژ ، فرانسه و دانمارک کشورهایی هستند که برای رشته شما بازار کار خوبی دارند.

      با تشکر از سوال شما

  5. مهاجرت به نروژ محمود حیاتی گفت:

    با سلام وقت بخیر
    من 35 ساله متاهل دارری یک دختر 4 ساله و مدرک کارشناسی عمران با 7 سال سابقه کار مرتبط به رشته تحصیلی بهمراه بیمه هستم چطور میتونم اقامت آلمان ،اتریش یا هلند رو بگیرم ممنون

  6. مهاجرت به نروژ مهدی گفت:

    با سلام وقت بخیر؛ فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت هتلداری از دانشگاه علمی کاربردی با معدل19/80 تاریخ فارغ التحصیلی 1397/11/30 در حال حاضر نیز در یکی از موسسات زبان برای دریافت مدرک آیلتس مشغول تحصیل میباشم و تمایل دارم برای مقطع کارشناسی ارشد برای یکی از دو کشور نروژ و فنلاند اقدام نمایم. خواهشمندم اینجانب را در این امر راهنمایی فرمایید.
    پیشاپیش کمال تشکر و قدردانی از شما عزیزان را دارم

  7. مهاجرت به نروژ ریحانه فخری نژاد گفت:

    سوالات کلی دارم در ارتباط با ویزای تحصیلی دکترا نروژ

    1. مهاجرت به نروژ مشاور امور مهاجرت گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      ابتدای امر برای اقدام در مقطع Ph.D باید شرایط اولیه زیر را دارا باشید تا بتوان برای مراحل بعدی شما اقدام کرد:
      1.داشتن حداقل 3 مقاله ISI
      2.داشتن نمره ایلتس 7
      3.سابقه کار (درصورت داشتن)

      باتشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه