راه اندازی پمپ بنزین در لهستان

راه اندازی پمپ بنزین در لهستان یکی از روش های پر سود برای سرمایه گذاری در خارج از کشور است ، سرمایه گذاری در پمپ بنزین در لهستان برای شما هزینه قابل توجهی دارد ، اما سودی که می توان از آن گرفت می تواند هزینه های انجام شده را جبران کند.

درآمد در پمپ بنزین می تواند به چند صد هزار زلوتی در ماه برسد ، علاوه بر راه اندازی یک پمپ بنزین شما می توانید یک فرانشیز را خریداری کنید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های قانونی مهاجرت به لهستان با دفاتر موسسه تماس بگیرید.

راه اندازی یک پمپ بنزین به عنوان یک روش سرمایه گذاری در لهستان هزینه های بسیاری دارد ، البته ، شما می توانید تجارت سوخت خرده فروشی خود را با هزینه کمتر داشته باشید ، امکان خرید یک مرکز در حال حاضر وجود دارد و پیشنهادات زیادی از این نوع در بازار وجود دارد ، از جمله کافی است وارد وب سایت های موجود شده و از پمپ بنزین های موجود و شرایط فروش فرانشیز جایگاه های سوخت مطلع شوید.

برای شناخت بهترین صنایع برای سرمایه گذاری در لهستان ، مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لهستان را بخوانید.

فهرست مطالب
راه اندازی پمپ بنزین در لهستان

مراحل راه اندازی جایگاه سوخت در لهستان

مانند هر نوع فعالیت اقتصادی ، راه اندازی پمپ بنزین مستلزم انجام تعدادی تشریفات است.

در میان آنها ، شرط اساسی تملک یا اجاره زمین در نظر گرفته شده برای ایستگاه است – باید در طرح توسعه فضایی محلی گنجانده شود که مفاد آن اجازه می دهد تا برای یک جایگاه سوخت تعیین شود این به دلیل نیاز به یک منطقه معین برای مطابقت با استاندارد های مقرر در آیین نامه وزیر اقتصاد مورخ 21 نوامبر 2005 در مورد شرایط فنی است که باید توسط پایگاه ها و جایگاه های سوخت مایع رعایت شود.

از دیگر شروط افتتاح این نوع مشاغل داشتن مجوز تجارت سوخت مایع است ، شرایط دقیقی که باید توسط کارآفرین متقاضی آن رعایت شود در مواد قانون 1997موجود است ، درخواست باید به شعبه مربوطه دفتر تنظیم مقررات انرژی ارائه شود.

پس از انجام تشریفات لازم ، نوبت به ساخت ایستگاه می رسد ، اول از همه ، باید مجهز به مخازن سوخت و تلگراف های تخصصی باشد که تمام الزامات فنی را برآورده کند.

مراحل راه اندازی جایگاه سوخت در لهستان

علاوه بر این ، لازم است دستگاه هایی برای اندازه گیری و نظارت بر وضعیت سوخت ذخیره شده و همچنین دستگاه های هشدار دهنده در مورد نشت احتمالی آنها به زمین یا آب های زیرزمینی در اختیار ایستگاه قرار گیرد ؛ علاوه بر این ، باید یک سیستم فاضلاب در ایستگاه وجود داشته باشد ؛ همچنین باید مجهز به دستگاه هایی باشد که از انتشار بخارات نفتی جلوگیری می کند و دستگاه هایی که برای بازیابی این بخارات طراحی شده اند.

هزینه های خرید تجهیزات پمپ بنزین​

Costs purchasing Gas Station Equipment

هزینه های خرید تجهیزات پمپ بنزین

راه اندازی یک پمپ بنزین یک میلیون دلار یا حدود 3 میلیون زلوتی هزینه دارد ، تاسیسات تکنولوژیکی پرهزینه است ، خرید یک توزیع کننده چهار ایستگاه هزینه 40-50 هزار زلوتی است ، حتی بیشتر برای مخازن ذخیره سوخت که در زیر زمین قرار می گیرند باید پرداخت شود قیمت یکی از 55 تا 70 هزار زلوتی است.

علاوه بر این ، هزینه های مربوط به افتتاح فروشگاه وجود دارد که باید به قفسه هایی برای نمایش کالا ها و سردخانه ها برای نگهداری محصولاتی که نیاز به دمای پایین دارند مجهز شود.

می توانیم هزینه تجهیز کامل یک فروشگاه مارینا با اندازه متوسط را در سطح 40-70 هزار زلوتی برآورد کنیم ، این مبلغ شامل تجهیزات اتاق فروش ، منطقه پول نقد و منطقه انبار است.
به طور متوسط یک جایگاه سوخت می تواند حداقل 6-8 هزار زلوتی سود بیاورد ، در صورتی که بهترین امکانات می تواند حداقل به چند صد هزار زلوتی در ماه برسد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مشاوره در خصوص بهترین سرمایه گذاری ها در لهستان با کارشناسان خبره رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

چنانچه قصد سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی را دارید ، مطالعه مقالات زیر کمک شایانی به شما خواهد بود.

شرایط دریافت مجوز راه اندازی پمپ بنزین در لهستان

شخصی که می تواند برای مجوز درخواست دهد باید :

  •  مقر یا اقامتگاه خود را در قلمرو یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، کنفدراسیون سوئیس یا یکی از کشورهای عضو اتحادیه تجارت آزاد اروپا (EFTA) – طرفهای توافقنامه در مورد منطقه اقتصادی اروپا ، داشته باشد ؛
  •  دارای منابع مالی به میزانی که ضامن انجام صحیح فعالیت ها باشد و یا بتواند امکان کسب آنها را مستند کند.
  •  دارای قابلیت های فنی برای اطمینان از عملکرد مناسب کسب و کار ،
  •  استخدام افراد با صلاحیت های حرفه ای مناسب را تضمین می کند – برای سوخت گیری گاز مایع اعمال می شود ،
  •  تصمیمی در مورد شرایط توسعه و توسعه زمین داشته باشد
  •  نسبت به پرداخت مالیات های تشکیل دهنده درآمد بودجه کشور معوقه نداشته باشد ، مگر در مواردی که معافیت ، تعویق ، تقسیم معوقات مالیاتی یا مالیات به اقساط یا کسر کل اجرای تصمیم مرجع مالیاتی ذی صلاح را داشته باشد.
شرایط دریافت مجوز راه اندازی پمپ بنزین در لهستان
مجوز لازم برای راه اندازی پمپ بنزین در لهستان

مجوز لازم برای راه اندازی پمپ بنزین در لهستان

مجوز لازم برای راه اندازی پمپ بنزین در لهستان را می شناسید؟ تنها پس از ساخته شدن جایگاه و دریافت مجوز استفاده ، می توانید برای کسب مجوز تجارت سوخت اقدام کنید که توسط سازمان تنظیم مقررات انرژی ارائه می شود.

قبل از آن ، شما می توانید نامه ای به نمایندگی از دفتر دریافت کنید که اعطای آن تضمین می کند که پس از شروع سرمایه گذاری ، مجوز لازم برای بهره برداری از پمپ بنزین را دریافت خواهید کرد ، مدت اعتبار قولنامه کمتر از 6 ماه نیست ، از سوی دیگر ، این امتیاز برای 10 تا 50 سال اعطا می شود.

با این حال ، یک کارآفرین ممکن است برای مدت کوتاه ‌تری ، به عنوان مثال یک سال درخواست امتیاز دهد ، صدور مجوز از 30 تا 60 روز طول می کشد و هزینه مربوطه 616 زلوتی است ؛ ضمناً کارآفرین ملزم به پرداخت سالانه 0004/0 درصد می باشد ، هزینه ممکن است کمتر از 200 زلوتی و بیش از 1 میلیون زلوتی نباشد.

مجوز تجارت سوخت تنها مجوزی نیست که صاحب آینده جایگاه باید دریافت کند ، اگر او قصد دارد در ایستگاه خود مغازه داشته باشد ، باید مجوز فروش را نیز دریافت کند.

درآمد حاصل از راه اندازی پمپ بنزین در لهستان

درآمد حاصل از راه اندازی پمپ بنزین در لهستان چقدر است؟ به طور متوسط ، یک ایستگاه قادر به فروش حدود 150000 لیتر بنزین در ماه است ، این درآمد حدود 30000 زلوتی می دهد که پس از کسر هزینه های مربوط به حفظ امتیازات ، کارکنان ، مالیات زمین ، امنیت و نظارتکه در مورد پمپ بنزین ها ضروری است ، تنها چند هزار زلوتی در دست باقی می ماند.

کسب و کار زمانی سود آورتر می شود که تحت نام تجاری یکی از شبکه های فرانشیز فعال در بازار اداره شود ، به خصوص در بازار رقابتی لهستان ، جایی که در حال حاضر 7000 پمپ بنزین وجود دارد روز به روز سخت تر می شود ، حتی اگر هر سال جاده های بیشتری راه اندازی شوند که سبب تردد بیشتر ماشین ها و نیاز بیشتر آن ها به بنزین می شود.

بهترین شکل مالیات برای پمپ بنزین ها در لهستان

بهترین شکل مالیات برای پمپ بنزین ها در لهستان

کارآفرینی که پمپ بنزین را اداره می کند می تواند از اشکال مالیات زیر انتخاب کند:

  •  قوانین عمومی ،
  •  مالیات ثابت ،
  •  مبلغ مقطوع درآمد های ثبت شده

افرادی که ایستگاه خدمات را اداره می کنند نمی توانند از درآمد کسب و کار خود به صورت کارت مالیاتی مالیات بگیرند ، مالیات بر اساس اصول کلی در شرایطی سود آور است که کارآفرینی که یک ایستگاه خدمات را اداره می کند انتظار ندارد از اولین آستانه مالیاتی (85528 PLN درآمد) فراتر رود ، هنگام استفاده از مالیات بر اساس قوانین کلی ، مالیات دهندگان این فرصت را دارند که از تخفیف های بسیاری استفاده کنند که مالیات دهندگان ثابت نمی توانند از آنها استفاده کنند.

هنگام پرداخت مالیات ثابت فرد خواهان کار در لهستان صرف نظر از میزان درآمد کسب شده ، همیشه 19٪ مالیات می پردازد بنابراین برای مالیات دهندگان با درآمد بالا سودآور است.

به نوبه خود ، هنگام پرداخت با مبلغ مقطوع ، مالیات دهنده فقط بر درآمد های به دست آمده مالیات را پرداخت می کند ؛ در مورد راه اندازی پمپ بنزین ، نرخ ثابت 3٪ – از درآمد عملیاتی از فروش کالا است ؛ با این حال ، کار آفرین باید به خاطر داشته باشد که نمی تواند درآمد را با هزینه های کسر مالیات کاهش دهد که در مورد فروش سوخت هزینه های قابل توجهی را تشکیل می دهد ؛ همچنین نمی تواند با همسرش تسویه حساب کند یا کمک هزینه فرزند را کسر کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مالیات و همچنین برای آشنا شدن با مشاغل پر درآمد در لهستان ، به مقاله کار در لهستان مراجعه کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

جزئیات راه اندازی پمپ بنزین در لهستان را هنگام تماس با ما از مشاوران با تجربه رجبی سوال کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار راه اندازی پمپ بنزین در لهستان

راه اندازی یک پمپ بنزین یک میلیون دلار یا حدود 3 میلیون زلوتی هزینه دارد.

به طور متوسط یک جایگاه سوخت می تواند حداقل 6-8 هزار زلوتی سود بیاورد.

صدور مجوز از 30 تا 60 روز طول می کشد و هزینه مربوطه 616 زلوتی است.

به طور متوسط ، یک ایستگاه قادر به فروش حدود 150000 لیتر بنزین در ماه می باشد.

مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی مراحل راه اندازی پمپ بنزین در لهستان را بررسی و بیان کردند ؛ در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله مهاجرت به لهستان را با دقت بخوانید با تمامی راه های قانونی ، امن و سریع مهاجرت به این کشور آشنا شوید ، شاید شرایط شما با یکی از این روش ها کاملا منطبق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه