اجاره مغازه در سوئد

اجاره مغازه در سوئد یکی از گزینه های موجود برای آغاز کسب و کار و فعالیت تجاری در این کشور است.

اجاره فضای تجاری می تواند پیچیده باشد  ضمن اینکه هزینه های جاری هم باید در نظر گرفته شود، همچنین مقرراتی در قرارداد اجاره برای محافظت از شما و صاحب ملک وجود داردکه باید از آنها آگاه باشید.

اجاره مغازه در سوئد

مشاور مهاجرتی

اجاره یک مغازه در سوئد به طور متوسط بین 2000 تا 20000 کرون در ماه است ، این مغازه امکاناتی مانند برق و اتصال اینترنت را دارا است.

بایستی مواردی مانند اطلاعات مربوط به اجاره ، سپرده تضمینی ، مدت اجاره و هرگونه هزینه اضافی که مستاجر ممکن است مشمول آن شود باید به وضوح در اجاره نامه تعریف شود.
سایر هزینه‌ ها باید قبل از امضای قرارداد به دقت مورد بررسی قرار گیرد ، بیمه ساختمان ، مالیات بر دارایی و هزینه ‌های نگهداری

  • استفاده از وب سایت های موجود برای اجاره یا خرید ملک
  • بررسی آگهی روزنامه ها و مجلات محلی
  • تماس با آژانس های مسکن

یافتن ملک تجاری مناسب ، بررسی هزینه اجاره ملک ، مذاکره برای قرارداد و بستن قرارداد و امضا معامله

مهمترین نکته انتخاب مکان مناسب است چراکه اگر مشتری ها مغازه شما را نبینند باید هزینه های زیادی برای تبلیغات و بازاریابی خرج کنید.

یک اجاره نامه یا قرارداد تجاری اغلب می تواند حاوی بیش از 50 صفحه از مقررات دقیق باشد که بسیاری از آنها ممکن است بر سود و زیان شما تأثیر بگذارد ، بنابراین ، شما باید قبل از امضا، آن را بخوانید و معنی آن را بفهمید.

بنابراین فرض نکنید این یک سند رسمی است که باید درست باشد؛ لازم است به دنبال مشاوره حرفه‌ ای باشید که هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی می تواند گزینه ای عالی برای راهنمایی شما در این زمینه و سایر زمینه های مهاجرت باشد ، هنگام انتخاب ملک تجاری برای اجاره ، سؤالات زیادی وجود دارد که باید از مالک بپرسید ؛ در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بسیار مفیدی کسب کنید.

همچنین توصیه می کنیم مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئد را نیز بخوانید تا با انواع روش های سرمایه گذاری و حداقل سرمایه مورد نیاز برای آن ها آشنا شوید.

موارد ضروری هنگام اجاره مغازه در سوئد

آگاهی از موارد ضروری هنگام اجاره مغازه در سوئد اهمیت زیادی دارد و به سوددهی سرمایه گذاری شما در این کشور ختم می شود.

مکان مغازه چند برابر بیشتر از اندازه آن و حتی داشتن یک فروشنده حرفه ای می تواند مهم باشد، محل مغازه باید در مکان مناسبی باشد تا مشتریان براحتی کالاهای شما را ببینند.

اجاره بها ، بزرگترین هزینه های شما خواهد بود و بنابراین مهم است که مکانی را پیدا کنید که بتوانید از پس اجاره بهای آن برآیید حتی اگر تجارت شما آنطور که تصور می کردید پیش نرود ، یک فضای خرده فروشی خوب در یک مکان جذاب ارزش بسیار زیادی دارد ، اما این مکان قطعا اجاره بهای بیشتری نیز به همراه دارد.

انتخاب یک موقعیت مکانی خوب به این معنی است که شما مجبور نیستید برای بازاریابی پول زیادی خرج کنید ، همانطور که موقعیت مکانی بدتر به این معنی است که باید بیشتر برای تبلیغات ، سرمایه گذاری کنید.

توصیه های مهم برای اجاره مغازه در سوئد

  • قبل از شروع جستجو برای اجاره مغازه در سوئد ، تمام خواسته های خود را بنویسید ، آیا به ویترین بزرگ نیاز دارید؟ آیا به فضای انبار نیاز دارید؟
  • اولین مواردی که برای مکان خرده فروشی به شما نشان می دهند را انتخاب نکنید، مکان های بیشتری ببینید و مقایسه کنید سپس بهترین انتخاب را انجام دهید.
  • دقت کنید که چقدر مردم در منطقه تردد می کنند؟
  • آیا حمل و نقل عمومی در نزدیکی مغازه وجود دارد؟
  • اگر در خیابان راه بروید یا رد شوید، مغازه مورد نظر شما چگونه دیده  می شود؟
  • آیا مردم می توانند تابلو های شما را از پیاده رو یا هنگام عبور از خیابان ببینند؟
  • آیا جای پارک کافی در منطقه وجود دارد؟

هزینه اجاره مغازه در سوئد

برای جذب مشتری، مغازه دار باید خلاق باشد ، پس از پاسخ دادن به تمام سوالات بالا خلاقیت خود را هم به کار ببرید تا به بهترین فروش برسید.

هزینه اجاره مغازه در سوئد بسته به متراژ ملک ، موقعیت مکان و امکانات ملک متفاوت است ، هزینه اجاره مغازه در سوئد به طور متوسط بین 2000 تا 20000 کرون در ماه است ، این مغازه امکاناتی مانند برق و اتصال اینترنت را دارا است.

یک قرارداد استاندارد اجاره مغازه در سوئد شامل پرداخت سه ماهه به صورت پیش است ، تنظیم اجاره در طول دوره اجاره به طور معمول بر اساس تغییرات شاخص قیمت مصرف کننده است.

 فضای مغازه های در سوئد معمولا بدون لوازم ارائه می شود ؛ معمولا مستاجر پس از  اجاره مغازه در سوئد باید به تمیز کردن مناطق مشترک و پارو کردن برف هم بپردازد و این موارد در قرارداد ذکر می شود.

هزینه اجاره مغازه در سوئد

قرارداد اجاره  مغازه در سوئد

قرارداد اجاره  مغازه در سوئد یک قرارداد رسمی است ، بنابراین باید شامل عناصر و اطلاعات کلیدی خاصی باشد تا معتبر و قابل اجرا باشد ، بایستی مواردی  مانند  اطلاعات مربوط به اجاره ، سپرده تضمینی ، مدت اجاره و هرگونه هزینه اضافی که مستاجر موظف است پرداخت کند را به وضوح در اجاره نامه قید کرد.

سایر هزینه‌ ها باید قبل از امضای قرارداد به دقت مورد بررسی قرار گیرند ، بیمه ساختمان ، مالیات بر دارایی و هزینه ‌های نگهداری که به عنوان “سایر هزینه‌ ها ” در قرار داد ذکر می شوند.

انواع اجاره و شرایط اجاره در سوئد

انواع اجاره و شرایط اجاره در سوئد

انواع اجاره و شرایط اجاره در سوئد مختلف است ، اجاره فرعی به شرط رضایت مالک امکان پذیر است.

کانکس ها را نیز می توان اجاره داد که در این صورت انجمن کانکس نیاز به تایید اجاره دارد ، معمولا انجمن ، برای اجاره فرعی نیز هزینه اضافی دریافت می کند ، افرادی که صاحب خانه ، کلبه ، ویلا ، مغازه ، فروشگاه یا مشابه آن هستند ، می توانند آن را دست اول یا دست دوم اجاره دهند ، در این صورت نیازی به رضایت یا تایید کسی نیست.

مقیم بودن شکل دیگری از اجاره است و نیازی به تایید اتحادیه اجاره نشینی ندارد ، تنها شرط این است که شخصی که اتاق را اجاره می دهد نیز در خانه زندگی کند ؛ در صورتی که صاحب کسب و کار هستید ، امکان اجاره محل نیز وجود دارد ، هنگام اجاره مغازه در سوئد ،اگر قایق یا ماشین هم در اختیار شماست باید در قرارداد اجاره ذکر شود.

روش های یافتن مغازه در سوئد

  • استفاده از وب سایت های موجود برای اجاره یا خرید ملک
  • بررسی آگهی روزنامه ها و مجلات محلی
  • تماس با آژانس های مسکن

مراحل اجاره ملک مغازه در سوئد

  • یافتن ملک تجاری مناسب برای کسب و کار خود
  • بررسی هزینه اجاره ملک و سایر هزینه ها
  • مذاکره برای قرارداد اجاره ملک تجاری
  • بستن قرارداد و امضا معامله

توصیه می کنیم تا با مطالعه عناوین زیر، اطلاعات مفیدی در خصوص اجاره مغازه در کشورهای اروپایی کسب کنید.

1 دیدگاه در “اجاره مغازه در سوئد

  1. اجاره مغازه در سوئد بهروز گفت:

    سلام
    ممنون از اطلاعات مفیدی که در سایت تون گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه