ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی

ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی شهر چرکاسی است و این شهر میزان هزینه های زندگی بسیار کمی داشته و جزو مقرون به صرفه ترین شهرها برای زندگی شناخته می شود. علاوه بر آن شهرهای دیگری نیز مانند خارکف، دونتک، کریفی ریه و... نیز نسبت به دیگر شهرهای اروپایی هزینه های زندگی ارزان تری دارند.

حین انتخاب یک کشور برای زندگی، آشنایی با بخش های مختلف مانند هزینه های زندگی، امنیت، اقتصاد، فرصت های شغلی، تحصیلی و تفریحی به شما کمک کرده تا دیدی جامع تر از شرایط زندگی در آن کشور داشته باشید.

در نهایت هر چند برخی از شهر ها کمی هزینه های زندگی بالاتری داشته اما در کنار آن فرصت های رشد و پیشرفت فوق العاده ای را به ساکنین ارائه می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) همراه باشید.

در مقابل این شهرهای ارزان، شهرهایی مانند کراکوف، ورشو و گدانسک جزو شهرهای برتر و کمی گران تر در اوکراین هستند. هر چند میزان هزینه های زندگی در این شهرها کمی بالاتر است اما به همان نسبت کیفیت زندگی و رفاه نیز بیشتر می باشد.

این شهرها فرصت های شغلی بسیار زیادی را ارائه داده و علاوه بر آن که مکانی عالی برای زندگی در نظر گرفته شده، مکانی عالی برای کار نیز می باشند. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شرایط کاری در این کشور را در مقاله به روز و جذاب کار در اوکراین به دست آورید.

فهرست مطالب
ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی

چرکاسی ارزان ترین شهر اوکراین

چرکاسی ارزان ترین شهر اوکراین و مقرون به صرفه ترین شهر این کشور برای کار و زندگی می باشد. این شهر از گذشته تا اکنون نقش بسیار مهمی را در تاریخ اوکراین بازی کرده و مهم ترین مرکز اقتصادی کشور می باشد. چرکاسی صنایع متنوعی را در خود جای داده و از همین رو فرصت های شغلی زیادی را در اختیار ساکنین قرار می دهد.

این شهر از فهرست ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی زمینه ای عالی برای اشتغال در زمینه صنایع شیمیایی، خودروسازی و صنایع غذایی است و مشاغل مربوط به این صنایع در چرکاسی بسیار زیاد هستند. شرکت هایی مانند لسیا اوکراین، کمباین ابریشم، لاونتا، رومیرا و چلنج سافت جزو کارفرماهای بزرگ شهر هستند که هر ساله طیف عظیمی از فرصت های شغلی را به ساکنین ارائه می دهند.

علاوه بر بخش اقتصاد و فرصت های شغلی، بخش آموزش نیز در این شهر بسیار پویاست و چرکاسی انواع موسسات آموزشی دولتی و خصوصی در این شهر وجود دارد. از بهترین موسسات آموزشی و دانشگاه های این شهر می توان به دانشگاه فنی دولتی چرکاسی، دانشگاه اقتصاد و مدیریت اروپای شرقی، آکادمی حقوق ملی اودسا، کالج پزشکی چرکاسی، کالج موسیقی چرکاسی و… اشاره کرد.

چندین تئاتر و مجموعه هایی از موزه های مختلف در این شهر قرار دارد که مکانی عالی برای تفریح دوستداران هنر می باشد. علاوه بر این شما می توانید از پارک ها و فضاهای سبز برای ارتباط با طبیعت استفاده کرده یا در رویدادهای ورزشی مختلف شرکت کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

از فرصت پیش روی خود برای اخذ مشاوره رایگان نهایت بهره را ببرید! سخت بدست می آید

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر مقرون به صرفه خارکف اوکراین

شهر مقرون به صرفه خارکف یکی از بهترین ارزان ترین شهرهای اوکراین است که فرصت های شغلی و زندگی متنوعی را در اختیار ساکنین خود قرار می دهد. زبان اصلی شهر خارکف، اوکراینی است اما جالب است بدانید هنوز هم مردم به صورت گسترده از زبان روسی برای ارتباط استفاده می کنند لذا برای زندگی در این شهر خوب است که به یکی از این دو زبان ها تسلط کافی داشته باشید.

امروزه خارکف دارای سیستم حمل و نقل عمومی بسیار توسعه یافته ای است و علاوه بر آن افراد می توانند در آن به فضای سبز، تئاترها، کتابخانه ها، رستوران ها و… دسترسی داشته باشند. خارکف شهری مدرن است که فناوری در بخش های مختلف آن نمایان شده و در سال های اخیر به عنوان یک مرکز فناوری در اروپای شرقی ظاهر شده است.

این شهر از فهرست ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی، بسیاری از شرکت های نوظهور اوکراینی و برخی از بزرگ ترین شهرهای بین المللی را در خود جای داده که هر کدام گزینه ای عالی برای اشتغال می باشند. برخی از بزرگ ترین کارفرماهای شعر خارکف شامل شرکت های بین المللی EPAM و SoftServe می باشند.

شهر مقرون به صرفه خارکف اوکراین

امروزه هزینه های زندگی در خارکف برای یک نفر حدودا 468 دلار در ماه است و این مقدار نسبت به بسیاری از شهرهای بزرگ اروپایی ارزان تر می باشد. در مقابل هزینه های زندگی ارزان قیمت، میزان درآمدها نیز مناسب است و طبق آمار حقوق و دستمزد در خارکف میانگین درآمد حدودا 15881 گریونا می باشد.

کار در شهر دانشجویی دونتسک

شهر دانشجویی دونتسک سومین جایگاه از فهرست ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی را به دست آورده و یکی از بهترین شهرهای این کشور می باشد. دونتسک معماری بسیار خاص دارد و از همین رو صنعت گردشگری نیز در این شهر بسیار توسعه یافته می باشد. لذا جای تعجب نیست که فرصت های شغلی در بخش گردشگری فراوان است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان در این بخش مشغول به کار شوید.

شهر دونتسک دارای تعداد زیادی دانشگاه های فوق العاده است که رشته های بسیار جذابی را ارائه می دهند. برخی از این دانشگاه ها مانند دانشگاه ملی پزشکی دونتسک هر ساله طیف وسیعی از دانشجویان را به خود جذب می کند. این دانشگاه چندین سال است که رتبه اول را بین دانشگاه های پزشکی اوکراین به دست آورده است. پس از آن نیز دانشگاه هایی مانند دانشگاه فنی ملی دونتسک، دانشگاه ملی اقتصاد و تجارت و دانشگاه ملی دونتسک قرار دارند.

علاوه بر تحصیل و فرصت های بی نظیر در این بخش، اشتغال آسان نیز یکی دیگر از مزایای مهم زندگی در این شهر می باشد. دونتسک شهری پویا با فرهنگی غنی است که بیش از 200 شرکت بزرگ و 20000 شرکت متوسط و کوچک را در خود جای داده است. فرصت های شغلی در زمینه های صنعت فولاد و آهن فراوان است و برای سالیان سال کارخانه متالوژی دونتسک جزو بزرگ ترین کارفرماهای شهر می باشد. شما می توانید با اشتغال در این شهر تا حدود 590 دلار درآمد به دست آورید.

شهر جذاب میکولایف

شهر جذاب میکولایف که با نام نیکولایف نیز شناخته می شود، یکی دیگر از شهرهای مهم در لیست ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی است. این شهر یک مرکز بزرگ حمل و نقل می باشد و تعداد زیادی موسسات تحقیقات علمی در زمینه دریانوردی و کشتی سازی را در خود جای داده است.

میکولایف مقر بیش از سه کارخانه کشتی سازی است که هر ساله بخشی از نیروی کار شهر را استخدام کرده و تاثیر بسیار مهمی بر اقتصاد منطقه دارند. در سال های اخیر جمعیت شهر به طور پیوسته در حال افزایش بوده و افراد زیادی از سراسر جهان میکولایف را برای زندگی و اشتغال انتخاب می کنند.

از دیگر صنایع مهم این شهر می توان به مهندسی مکانیک، مهندسی برق، متالورژی و صنایع غذایی اشاره کرد. اگر در هر یک از زمینه های فوق دارای مدرک تحصیلی معتبر یا مهارت خاصی هستید، شهر میکولایف می تواند گزینه ای بسیار جذاب و مناسب برای شما باشد. امروزه هر فرد می تواند با اشتغال در این شهر تا بین 4630 تا 81700 گریونا درآمد به دست آورد.

زندگی در شهر تجاری وینیتسیا اوکراین

زندگی در شهر تجاری وینیتسیا اوکراین

حیف است که در لیست جذاب ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی، به شهر تجاری وینیتسیا نگاهی نداشته باشیم.

چندین سال است که این شهر در نشریات اوکراینی به عنوان یکی از بهترین های شهرهای اوکراین شناخته می شود. وینیتسیا در سال های اخیر رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است و کیفیت بسیار خوبی را به ساکنین خود ارائه می دهد.

یکی از بزرگ ترین کارفرماهای شهر، شرکت شکلات اوکراینی Roshen است که هر ساله به استخدام طیف وسیعی از افراد می پردازد. این شهر مرکز اداری و صنعتی منطقه است و از همین رو طیف وسیعی از فرصت های شغلی را به ساکنین ارائه می دهد.

یکی دیگر از بخش های مهم صنعتی در این شهر بخش تولید مواد غذایی است که کمک زیادی به اقتصاد می کند. شما توانید با اشتغال در این شهر تا بیش از 15000 گریونا به دست آورید.

زبان اصلی این منطقه مانند دیگر شهرهای مهم، اوکراینی است و سطح انگلیسی مردم شهر بسیار پایین می باشد. از همین رو توصیه ما این است که برای ارتباط بیشتر با مردم حتما بر روی مهارت های زبان اوکراینی خود کار کنید.

در نهایت باید گفت که فرصت های تحصیلی نیز در شهر وینیتسیا فراوان است و برخی از دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی مشهور است شهر هر ساله هزاران دانشجو را تربیت کرده و به بازار کار روانه می کنند. هزینه های زندگی نیز برای دانشجویان و مردم عادی مناسب است و حدودا 439.8 دلار می باشد.

شهر پیشرو کریفیی ریه

شهر پیشرو کریفیی ریه یکی دیگر از شهرهای صنعتی و مهم کشور اوکراین است که در سطح جهانی به عنوان مرکز مهم متالوژی سنگ آهن و معدن شناخته می شود. این شهر مرکز اصلی صنعت فولاد در اروپای شرقی است و از همین رو مکانی عالی برای اشتغال در این زمینه ها به شمار می رود. هر فرد می تواند با اشتغال در این شهر تا بیش از 14000 گریونا درآمد به دست آورد.

کریفیی ریه فرهنگی بسیار پویا نیز دارد و مقر چندین تئاتر و موزه و کتابخانه می باشد. این شهر انواع رستوران ها و کافه های باکیفیت را به ساکنین خود ارائه داده و می توانید در آن به طی وسیعی از فرصت های تفریحی دست پیدا کنید. شما می توانید برخی از ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی را در جدول زیر مشاهده کنید.

شهر جمعیت خرج زندگی
کی¬یف 2.96 میلیون 706 دلار
خارکف 1.43 میلیون 468 دلار
اودسا 1.02 میلیون 516 دلار
دنیپرو 981 هزار 559 دلار
دونتسک 929 هزار 325 دلار
لویو 724 هزار 564 دلار
زاپوریژیا 710 هزار 346 دلار
کریوی ریح 603 هزار 370 دلار
میکولایف 470 هزار 389 دلار

لازمه زندگی و داشتن اقامت در اوکراین دانستن اطلاعات مفیدی است که به شما کمک کند، مقالات زیر را بخوانید

کار و زندگی در شهر اقتصادی لویو

شهر اقتصادی لویو با میانگین هزینه های زندگی 443.2 دلار در ماه، یکی دیگر از شهرهای فهرست ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی می باشد. این شهر امروزه حدودا 69.8% ارزان تر از شهر نیویورک است و از همین رو شما می توانید به صرفه هزینه های کم تر از زندگی و اشتغال در کشوری اروپایی لذت ببرید.

کار و زندگی در شهر اقتصادی لویو

هر ساله لویو فرصت های شغلی بی نظیری را به ساکنین خود ارائه می دهد. از مهم ترین صنایع این شهر می توان به مجتمع صنعتی تحقیقاتی، زیرساخت ‌های حمل ‌و نقل و ارتباطات، صنعت سوخت و انرژی، گردشگری و تفریح، صنایع غذایی و فرآوری اشاره کرد که هر کدام گزینه ای عالی برای اشتغال هستند.

این شهر از نظر زندگی نیز بسیار عالی است و کیفیت زندگی بسیار خوبی را به ساکنین ارائه می دهد.

از معماری گرفته تا فرهنگ، شهر لویو برای هر سلیقه و روحیه ای مناسب است. شما می توانید در آن انواع رستوران ها، کافه ها و مراکز فرهنگی متعدد را پیدا کنید و در کنار آن از طبیعت زیبا نیز لذت ببرید.

هر چند میزان هزینه هایی زندگی در لویو بسیار کم تر از سایر شهرهای بزرگ است اما شما در این شهر کم تر می توانید از فرصت های شغلی بهرمند شوید.

لذا اگر تنها به دنبال مکانی آرام و ساکت برای زندگی هستید، لویو می تواند گزینه مناسبی باشد. با این حال اگر انگیزه اصلی شما کسب درآمد است شهرهایی مانند کی­یف گزینه مناسب تری هستند.

شهر صنعتی دنیپرو

شهر صنعتی دنیپرو در واقع چهارمین شهر بزرگ اوکراین است که پس از کی­یف، خارکف و اودسا، قرار گرفت و یکی دیگر از شهرهای مهم در کشور می باشد. این شهر بیشتر بر تولید آهن خام و فولاد تمرکز داشته و چندین کارخانه مهم فلزات و متالوژی را در خود جای داده است. امروزه هر فرد که در شهر دنیپرو مشغول به کار است می تواند تا بیش از 18200 گریونا درآمد به دست آورد.

دنیپرو تعداد زیادی فضای کاری در داخل شهر داشته و با وجود شرکت ها و استارت آپ های مختلف فرصت های شغلی بسیار زیادی را ارائه می دهد. این شهر از لیست ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی تعداد زیادی آموزشگاه اوکراینی، روسی و انگلیسی را در خود جای داده و از همین رو مکانی عالی برای تحصیل و همچنین اشتغال در بخش آموزش زبان می باشد.

امروزه شهر دنیپرو مکانی مناسب برای زندگی به همراه خانواده است و افراد می توانند در آن از انواع فرصت های شغلی، فرهنگی، تحصیلی و… بهرمند شوند. علاوه بر این در این شهر می توانند به طبیعت نیز دسترسی آسانی داشته باشند و از استراحت در طبیعت لذت ببرند.

شهر توریستی اودسا اوکراین

شهر توریستی اودسا یکی دیگر از بهترین شهرهای اوکراین برای زندگی و اشتغال است که هر ساله طیف عظیمی از مهاجرین را به خود جذب می کند. اگر می خواهید در شهری آرام و زیبا زندگی کرده و از فرصت های شغلی بسیار متنوعی بهرمند شوید بدون شک توصیه ما به شما شهر اودسا می باشد.

این شهر در جنوب اوکراین واقع شده و صنایع مختلفی را در خود جای داده است و از بهترین صنایع اودسا می توان به فناوری، لجستیک، تولید و… اشاره کرد. هر کدام از این بخش ها  زمینه ای عالی برای اشتغال در اودسا هستند و درآمد های بالا به همراه امنیت شغلی را برای شما به همراه دارند.

از طرفی با توجه به این که اودسا مقر برخی از بهترین دانشگاه های کشور است، دارای طیف وسیعی از جمعیت دانشجویان می باشد. شما می توانید برای تحصیل در زمینه های فنی، پزشکی، آموزشی و کشاورزی این شهر مشغول به تحصیل شوید. توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با روش های مهاجرتی از طریق تحصیل و نحوه ورود به دانشگاه ها، مطالعه مقاله تحصیل در اوکراین را از دست ندهید.

شهر توریستی اودسا اوکراین

معماری زیبا به همراه داشتن شبکه ای عالی از حمل و نقل باعث که اودسا جزو بهترین شهرهای اوکراین برای زندگی و اشتغال باشد. این شهر از لیست ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی تعداد زیادی از مهاجرین را در خود داشته و به همین دلیل شما با زندگی در اودسا فرصت زندگی در شهری بین المللی و جهانی را دارید.

ارزان ترین و بهترین شهرهای دنیا را عناوین زیر برای شما آورده ایم که نیازمند مطالعه و بررسی شماست

شهر بین المللی ک­ی‌یف

در آخرین مورد فهرست ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی به سراغ شهر بین المللی کی‌یف می رویم که اصولا به عنوان مرکز اقتصادی و فرهنگی اوکراین نیز شناخته می شود. این شهر جهانی مقر برخی از بهترین رستوران ها، کافه ها و مراکز فرهنگی کشور است . شهری توسعه یافته با زیر ساخت ها خوب می باشد.

هر چند شهر کی­یف با هزینه های زندگی 706 دلار، گران ترین شهر در لیست است، اما این شهر به عنوان بهترین مکان برای زندگی در اوکراین در نظر گرفته شده و مملو از فرصت های مختلف می باشد. سیستم حمل و نقل توسعه یافته به همراه امنیت بالا و طیف وسیعی از شرکت ها و استارت آپ های متنوع در این شهر زندگی در آن را بسیار آسان می کند.

از بهترین مشاغل این شهر برای انتخاب می توان به آموزش، فناوری، خدمات حرفه ای، کشاورزی و…  اشاره کرد. شما می توانید در بخش های مختلف این شهر پر جنب و جوش مشغول به کار شده و درآمد بسیار خوبی به دست آورید.

سوالات پر تکرار ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی

ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی شهر چرکاسی است و این شهر میزان هزینه های زندگی بسیار کمی داشته و جزو مقرون به صرفه ترین شهرها برای زندگی شناخته می شود.

هزینه های زندگی در این شهر از فهرست ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی نیز برای دانشجویان و مردم عادی مناسب است و حدودا 439.8 دلار می باشد.

طبق آمار حقوق و دستمزد در خارکف میانگین درآمد حدودا 15881 گریونا می باشد.

زندگی در این شهر بسیار پویا و پر جنب و جوش است و معماری زیبا به همراه داشتن شبکه ای عالی از حمل و نقل باعث که اودسا جزو بهترین شهرهای اوکراین برای زندگی و اشتغال باشد.

بله، این شهر از فهرست ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی نظر زندگی بسیار عالی است و کیفیت زندگی بسیار خوبی را به ساکنین ارائه می دهد. از معماری گرفته تا فرهنگ، شهر لویو برای هر سلیقه و روحیه ای مناسب است.

از بهترین زمینه های شغلی در این شهر از فرصت ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی می توان به آموزش، فناوری، خدمات حرفه ای، کشاورزی و… اشاره کرد.

اکنون که با ارزان ترین شهر اوکراین برای کار و زندگی آشنا شده اید، توصیه می کنیم به مقاله مهاجرت به اوکراین مراجعه کرده تا با روش های قانونی مهاجرت به این کشور آشنا شوید و اولین گام خود را سوی زندگی در اوکراین بردارید. شما همچنین می توانید این اطلاعات را به صورت مستقیم و از مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در  دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه