هزینه های زندگی در استونی

هزینه های زندگی در استونی مقرون به صرفه و مناسب بوده و از آنجایی که آگاهی از این هزینه ها ، معیار مهمی برای انتخاب یک کشور توسط مهاجرین می باشد ، در این مقاله تمامی هزینه های زندگی در این کشور را به صورت جزئی مورد بررسی قرار داده ایم.

بدون شک نقل مکان به کشوری جدید بسیار دشوار بوده و انتخاب یک کشور چالش بسیار سختی برای افراد مختلف است ؛ از همین رو کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشور مقصد می تواند این چالش را آسان تر کند.

واحد پول در استونی یورو بوده میانگین هزینه زندگی در ماه برای دانشجویان می تواند حدود 300-500 یورو باشد ؛ برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد این کشور حتما از طریق تلفن های تماس با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) در تماس باشید.

هرچند هزینه های زندگی به عوامل مختلف مانند انتخاب محل اقامت ، سبک زندگی و الگوهای هزینه بستگی داشته ، اما به صورت کلی هزینه های زندگی در استونی از سایر کشورهای اروپایی پایین است ؛ اگر قصد دارید در مورد این کشور تحقیق کنید و برای کار و زندگی و حتی تحصیل به استونی بروید توصیه می کنیم مقاله کار در استونی را حتما بخوانید تا بدانید شرایط بازارهای کاری و شغل های مناسب در این کشور جه حرفه هایی هستند.

فهرست مطالب
هزینه های زندگی در استونی

هزینه اجاره خانه در استونی

هزینه اجاره خانه در استونی به مکان ، کیفیت محل اقامت و فصل مورد نظر شما بستگی داشته ، اما قیمت ها در ماه معمولا از 100 تا 200 یورو در خوابگاه ها تا 250 تا 550 یورو در آپارتمان های خصوصی متغیر است ؛ شما می توانید در این کشور از بین آپارتمان های لوکس و خانه های ویلایی یکی را انتخاب کنید.

برای آگاهی کامل از شرایط اجاره و خرید خانه در استونی حتما همین حالا مقاله لینک شده را بخوانید تا جزئیات بسیار بیشتری را بدانید.

نوع خانه اجاره ماهانه به یورو
آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر 556.88
آپارتمان (1 خوابه) خارج از مرکز 418.57
آپارتمان (3 خوابه) در مرکز شهر 980.96
آپارتمان (3 خوابه) خارج از مرکز 698.56

طبق هزینه های زندگی در استونی قیمت یک اتاق خواب در مرکز 502 دلار ، سه خوابه در مرکز 867 دلار و یک اتاق خواب در حومه شهر 350 دلار بوده و همچنین اکثر دانشگاه های استونی خوابگاه های خود را داشته و همه آنها برای دانشجویان بین المللی در دسترس اند ؛ برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد نحوه تحصیل در این کشور و انتخاب خوابگاه برای اقامت حتما مقاله تحصیل در استونی را مطالعه کنید.

همچنین برای کاهش هزینه های زندگی در استونی چندین محل اقامت خارج از دانشگاه نیز ارائه شده که هزینه آن ها تا حد زیادی به مکان و اندازه آپارتمان بستگی دارد ؛ به طور متوسط ، قیمت ها از 500 تا 750 یورو برای یک آپارتمان خصوصی کوچک متغیر است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت آخرین اطلاعات مهاجرتی تمام کشورها از کارشناسان به روز رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

هزینه خرید خانه در استونی

امروزه افراد و شرکت های خارجی در این کشور مجاز به خرید املاک و مستغلات با مجوز مقامات محلی هستند ؛ طبق داده های به دست آمده هزینه خرید خانه در استونی در حدود 2.000.000 تا 3.000.000 یورو در هر متر مربع بوده ، همچنین قیمت ها می تواند با توجه به موقعیت و امکانات آپارتمان ، مانند نزدیکی به حمل و نقل عمومی یا مغازه ها ، متفاوت باشد.

نوع خانه هزینه خرید به یورو
هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 3,519.58
هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز 2,359.66

اگر قصد خرید خانه را دارید پیشنهاد می کنیم که برای کاهش هزینه های زندگی در استونی محدوده حومه شهر و یا شهرهای کوچک تر را انتخاب کرده و همچنین در این راه حتما از مشاوره املاک حرفه ای استفاده کرده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

هزینه حمل و نقل در استونی

کشور استونی از شبکه حمل و نقل عمومی خوبی برخودار بوده و در شهر تالین استفاده از حمل و نقل عمومی برای دانشجویان رایگان می باشد ؛ برای داشتن حمل و نقل عمومی رایگان و درخواست کارت شناسایی استونی ، باید ثبت نام کنید.

در سایر شهرهای اطراف ، هزینه حمل و نقل در استونی برای بلیط یک طرفه (برای حمل و نقل عمومی در شهر) 1.50 یورو بوده و افراد می توانند با این بلیط در 60 دقیقه بعدی از هر وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنند ، به صورت کلی این هزینه برای سایر انواع حمل و نقل ، بسته به نوع خدمات و مسافت متفاوت خواهد بود.

تارتو دارای یک سیستم اشتراک دوچرخه با 750 دوچرخه (510 برقی ، 240 معمولی) در 69 ایستگاه در سراسر شهر بوده و قیمت عضویت 30 یورو (عضویت سالانه) ، 10 یورو (عضویت هفتگی) ، 5 یورو (عضویت روزانه) می باشد ؛ در این شهر ، شما همچنین می توانید از اسکوترهای برقی برای رفت و آمد استفاده کنید.

هزینه حمل و نقل در استونی

هزینه پوشاک در استونی

مغازه ها و مزون های مختلف در سراسر این کشور وجود داشته به اقدام به فروش انواع لباس های برند و معمولی می کنند ؛ هزینه پوشاک در استونی کاملا به سبک لباس ، مارک و برند ، نوع مغازه و مدل آن بستگی دارد.

نوع پوشاک هزینه به یورو هزینه به یورو
1 شلوار جین 80.52
لباس تابستانی در فروشگاه زنجیره ای 32.58
1 جفت کفش اسپرت نایک 76.38
1 جفت کفش رسمی مردانه 99.48

میزان هزینه های زندگی در استونی نسبت به ایران بالاتر بوده اما می توانید با یافتن شغل مورد علاقه خود به راحتی از پس تمامی هزینه ها برآیید.

از آنجایی که حین مهاجرت به کشوری جدید داشتن مشاوری ماهر و متخصص گزینه بسیار مهمی بوده ، ما کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی را پیشنهاد می کنیم ؛ این افراد با سال ها سابقه درخشان در زمینه پرونده های مهاجرت قانونی آماده کمک به شما هستند.

هزینه مواد غذایی در استونی

هزینه مواد غذایی در استونی حدود 300 یورو در ماه بوده و افراد با این قیمت می توانند به راحتی در این کشور زندگی کنند ؛ بزرگترین و بهترین بازارهای استونی در تالین واقع شده و این بازار ها مکان های بسیار خوبی برای یافتن مواد غذایی ارزان قیمت می باشد.

مواد غذایی مانند سیب زمینی و پیاز ارزان ترین موارد در این کشور بوده و برای گوشت قرمز و مرغ باید هزینه زیادی بپردازید ؛ اگر قصد دارید در هزینه های زندگی در استونی صرفه جویی کنید خرید از مغازه های کوچک تر و پخت و پز در خانه بهترین گزینه ها برای شما می باشند.

نوع مواد غذایی نوع مواد غذایی هزینه خرید به یورو هزینه خرید به یورو
1 لیتر شیر 0.90 500 گرم نان سفید تازه 1.00
1 کیلوگرم برنج 1.76 12 عدد تخم مرغ 2.06
1 کیلوگرم پنیر محلی 8.66 1 کیلوگرم فیله مرغ 6.59
1 کیلوگرم گوشت گاو 12.76 1 کیلوگرم سیب 1.57
1 کیلوگرم موز 1.16 1 کیلوگرم پرتقال 1.84
1 کیلوگرم گوجه فرنگی 2.43 1 کیلوگرم سیب زمینی 0.81
1 کیلوگرم پیاز 0.68 کاهو 1.29

استونی کشور شناخته شده ای برای ما ایرانی ها نیست اما مقالات زیر کمک بزرگی در این زمینه خواهد بود!

هزینه رستوران ها در استونی

استونی بهشت رستوران ها بوده و در این کشور مکان های بسیار متنوعی برای تجربه غذاهای جدید وجود دارد ؛ هزینه رستوران ها در استونی برای فست فود حدود 7 دلار و سه وعده نفره در یک رستوران بسیار خوب 45 دلار است.

همچنین تمامی دانشگاه ها دارای کافه تریا مخصوص به خود بوده که غذای خوبی با قیمت مناسب ارائه می دهد ؛ غذاهای ویژه روزانه در رستوران ها و کافه ها حدود 4 تا 6 یورو است ؛ هر چند لازم به ذکر بوده که هزینه این رستوران ها معمولا با توجه به شهر و منطقه تعیین شده و از همین رو برای کاهش هزینه های زندگی در استونی محدوده توریستی شهرها را انتخاب نکنید.

نوع غذا هزینه به یورو
غذا ، رستوران ارزان 12.00
غذا برای 2 نفر ، رستوران میان رده ، سه وعده 53.00
مک میل در مک دونالد (یا غذای ترکیبی معادل) 7.00
کاپوچینو 3.08
کوکاکولا/پپسی 1.87
آب 1.53

گزینه های دیگر حمل و نقل شامل تراموا ، اتوبوس و واگن برقی بوده و همه ساکنین می توانند برای رفت و آمد با خرید بلیط از این وسایل نقلیه استفاده کنند ؛ همچنین طبق هزینه های زندگی در استونی ، هزینه متوسط تاکسی هر کیلومتر از 0.6 یورو بوده و می توانید برای رفت و آمد از تاکسی استفاده کنید.

هزینه خدمات شهری در استونی

اینترنت در این کشور استونی با سرعت 60 مگابیت در ثانیه یا بیشتر و داده نامحدود 24.36 دلار در هزینه های زندگی در استونی قیمت داشته که این هزینه با توجه به حقوق بسیار ارزان است.

نوع خدمات هزینه به یورو
قبوض برق ، گرمایش ، سرمایش ، آب ، زباله آپارتمان 85 متری 254.49
1 دقیقه تعرفه تلفن همراه پیش پرداخت محلی 0.05
اینترنت60 مگابیت در ثانیه داده نامحدود 25.02

همچنین هزینه خدمات شهری در استونی برای خدمات اولیه (آب ، زباله ، برق ، گرمایش ، سرمایش) نسبتا گران بوده و خیلی مناسب نیست و از آنجایی که زمستان های این کشور بسیار سرد بوده و هزینه قبوض گرمایشی در این فصل می تواند کمی چالش برانگیز باشد.

همچنین یک دقیقه تعرفه تلفن همراه پیش پرداخت بدون تخفیف و فروش 0.04 دلار است.

هزینه ورزش و اوقات فراغت در استونی

استونی از از ماهیگیری ، قایق سواری ، گشت و گذار در خلیج فنلاند یا دوچرخه سواری ورزش و سرگرمی های مختلفی را برای ساکنین خود ارائه می دهد ، شما می توانید در این کشور از بدون افزایش در هزینه های زندگی در استونی و با پیاده روی از مناظر طبیعی لذت ببرید.

همچنین در این کشور فعالیت های منظم مانند تناسب اندام و تنیس نیز با قیمت های مناسب در دسترس هستند ؛ به صورت کلی هزینه ورزش و اوقات فراغت در استونی به نوع سرگرمی و ورزشی که انتخاب کرده اید بستگی داشته اما هزینه ها نسبتا پایین است.

نوع سرگرمی هزینه به یورو
باشگاه بدنسازی ، هزینه ماهانه برای 1 بزرگسال 47.31
اجاره 1 ساعت زمین تنیس 26.57
باشگاه های ورزشی دانشگاه 30 تا 40 یورو در ماه
سینما ، اکران بین المللی ، 1 صندلی 8.00
بلیط کنسرت 8 تا 30 یورو

سوالات پر تکرار هزینه های زندگی در استونی

هزینه اجاره خانه در استونی به مکان ، کیفیت محل اقامت و فصل مورد نظر شما بستگی داشته ، اما قیمت ها در ماه معمولا از 100 تا 200 یورو در خوابگاه ها تا 250 تا 550 یورو در آپارتمان های خصوصی متغیر است.

  • هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 3,519.58
  • هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز 2,359.66

قبوض برق ، گرمایش ، سرمایش ، آب ، زباله آپارتمان 85 متری 254.49 یورو در ماه

  • بلیط یک طرفه حمل و نقل عمومی 1.50
  • بلیط ماهانه حمل و نقل عمومی 30.00
  • غذا ، رستوران ارزان 12.00
  • غذا برای 2 نفر ، رستوران میان رده ، سه وعده 53.00

به صورت کلی میزان هزینه های زندگی در استونی به اقتصاد این کشور بستگی داشته و با اطلاع از وضعیت اقتصادی می توانید دید وسیع تری نسبت به وضعیت و شرایط زندگی در استونی داشته باشید ؛ از همین رو ما مطالعه عنوان اقتصاد کشور استونی را برای هر فرد علاقمند به زندگی در این کشور ضروری می دانیم ؛ همچنین می توانید برای گرفتن مشاوره و پاسخ به سوالاتتان از طریق دو شعبه تهران و شیراز با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

هزینه های زندگی در کشورهای دور و اطراف استونی چقدر است؟ پاسخ دقیق در مقالات به روز زیر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه