معرفی شهرهای کشور ایسلند

معرفی شهرهای کشور ایسلند و آشنایی با شهرهای مختلف این کشور گزینه بسیار مهمی برای تمامی مهاجرین و علاقمندان به شمار می رود.

ایسلند بهشتی بر روی زمین با مناظر خیره کننده بوده، از شفق‌ های شمالی نفسگیر گرفته تا آتشفشان های فعال، این کشور دیدنی های بسیار زیادی را در خود جای داده است.

 زندگی در بهترین شهرهای ایسلند بستری مناسب برای پیشرفت کاری و شخصی را برای شما ایجاد می کند ؛ از همین رو اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید حتما از طریق تلفن های تماس با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ (موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱) در تماس باشید و مقاله مهاجرت به ایسلند را نیز مرور کنید تا اطلاعات مفید بیشتری در این زمینه کسب کنید.

از آنجایی که ایسلند یکی از کم جمعیت ترین کشورها در جهان است، شهرهای آن مانند دیگر شهرهای اروپایی شلوغ نبوده و خیلی از شهرها در برخی از فصول سال خالی از سکنه هستند؛ با جمعیتی بیش از 120000 نفر، پایتخت آن تنها شهر بزرگ با استانداردهای شهری جهانی است؛ هرچند با وجود کم بودن جمعیت، ایسلند دارای فرهنگ غنی و جذاب می باشد.

از بهترین شهرهای ایسلند می توان به ریکیاویک ، آکوریری ، هافنارفجورور ، سیدییسفجورور ، کوپاووگور و هوساویک اشاره کرد.

فهرست مطالب
معرفی شهرهای کشور ایسلند

ریکیاویک پایتخت ایسلند

ریکیاویک پایتخت ایسلند و بزرگترین شهر با جمعیت بیش از 200000 نفر می باشد ؛ این شهر که در ساحل جنوب غربی کشور قرار داشته از قرن نوزدهم به عنوان پایتخت و مهم ترین شهر این کشور ، شناخته شده است ؛ این شهر حدود دو سوم جمعیت کشور را در خود جای داده و بین مهاجرین بسیار محبوب می باشد.

با توجه به اینکه این شهر به عنوان پایتخت انتخاب شده دارای بیشترین فرصت های شغلی و تجربیات فرهنگی بوده و مملو از دانشگاه ها ، موزه ها، گالری ها ، سینماها و دیگر نمایشگاه های خلاقیت کشور می باشد؛ از همین رو اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید ریکیاویک بهترین گزینه برای شما به شمار می رود ؛ از آنجایی که روند ورود به دانشگاه های این کشور کمی پیچیده بوده و هنگام مهاجرت تحصیلی نکات زیادی برای یادگیری وجود داشته ؛ حتما قبل از اقدام مقاله تحصیل در ایسلند را مطالعه فرمایید.

ریکیاویک به عنوان یکی از امن ترین، تمیز ترین و سرسبز ترین شهرهای دنیا شناخته شده و زندگی در آن می تواند برای شما تجربه ای خاص را به ارمغان آورد؛ این شهر در مقایسه با دیگر پایتخت های اروپایی کوچک تر بوده و همچنین قیمت های زندگی در مقایسه با دیگر شهرهای کشور ایسلند بالاتر می باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب به روز ترین اطلاعات مهاجرتی با درج تماس و همفکری با مشاوران رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر صنعتی کوپاووگور در ایسلند

شهر صنعتی کوپاووگور دومین شهر در لیست معرفی شهرهای کشور ایسلند بوده که در کنار پایتخت واقع شده است؛ این شهر به عنوان مکانی عالی برای کار و زندگی خانوادگی در نظر گرفته شده و امروزه بیش از 30000 نفر جمعیت داشته و بلندترین ساختمان ایسلند، برج اسماراتورگ، در مرکز آن قرار دارد.

کوپاووگور عمدتاً از مناطق مسکونی تشکیل شده، اما دارای مناطق تجاری و فعالیت های صنعتی زیادی نیز می باشد، همچنین این شهر یکی از رو به رشد ترین شهرهای این کشور بوده و افراد زیادی از سراسر دنیا دست به خرید ملک و سرمایه گذاری در کوپاووگور می زنند؛ از همین رو اگر شما نیز دوست دارید با سرمایه گذاری در این کشور در کم ترین زمان ممکن سرمایه خود را افزایش دهید، حتما مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایسلند را مطالعه کنید.

شهر کوپاووگور حدود 15 دقیقه تا ریکیاویک فاصله داشته و از همین رو ساکنین می توانند به راحتی به دو شهر مهم ایسلند دسترسی داشته باشند؛ شبکه حمل و نقل عمومی در این شهر گسترده بوده و شما می توانید به راحتی به هر نقطه شهر دست پیدا کنید؛ برخی از مکان‌ های دیدنی در کوپاوگور شامل استخرهای شنا، کوپاوگزلاگ و سالالاگ، مرکز خرید اسمارالیند و موزه هنر کوپاووگور می شود.

شهر صنعتی کوپاووگور در ایسلند

شهر بندری آکوریری

شهر بندری آکوریری با جمعیتی حدود 18000 نفر سومین شهر در لیست معرفی شهرهای کشور ایسلند می باشد؛ هر چند این شهر در مقایسه با دیگر شهرهای اروپایی کوچک بوده اما مکانی فوق العاده برای زندگی به شمار می رود.

آکوریری با نام مستعار “پایتخت ایسلند شمالی” یک بندر مهم و مرکز ماهیگیری بوده و در مجاورت این شهر کوه ها ، دریاچه ها و چشمه های آب گرم وجود داشته، آکوریری به عنوان پایتخت شفق قطبی نیز شناخته شده و همچنین بسیاری از فعالیت های فضای باز مانند اسکی و ماهیگیری را ارائه می دهد ، این شهر همچنین هر ساله میزبان نمایشگاه ها، جشنواره ها و کنسرت های مختلف می باشد.

آکوریری شهری بسیار خوب برای افراد علاقمند به فرهنگ و هنر بوده، تماشا معماری زیبا ، تئاتر باورنکردنی و نمایشگاه های جالب گزینه های بسیار خوبی برای سرگرمی در این شهر به شمار می روند ؛ همچنین خیابان های آن با کافه ها ، رستوران ها و مغازه های مختلف پوشیده شده است.

ایسفوردور شهر باستانی ​

ایسفوردور شهر باستانی

چهارمین شهر در لیست معرفی شهرهای کشور ایسلند ایسفوردور شهر باستانی بوده که در شمال غربی این کشور واقع شده است ؛ این شهر که حدود 27000 نفر جمعیت زمانی یک بندر ماهیگیری بسیار مهم برای ایسلند بود ؛ امروزه صنعت ماهیگیری در این شهر به طرز چشم گیری کاهش یافته و صنایع گردشگری و موسیقی پیشرفت کرده است.

شهر ایسفوردور از ادغام سه شهر کوچک Keflavík ، Njarðvík و Hafnir ایجاد شده و در کنار فرودگاه بین المللی قرار دارد ؛ این شهر خانه موزه دنیای وایکینگ ها و موزه راک اند رول ایسلند بوده و در ماه سپتامبر پذیرای جشنواره های مختلفی است ، مرکز شهر زیبا و تاریخی بوده و مملو از کافه ها و مغازه های زیبا می باشد.

شهر اقتصادی ریکانیانسبور

شهر اقتصادی ریکانیانسبور یک شهر در قسمت جنوبی ایسلند بوده که با حدود 19676 نفر جمعیت پنجمین شهر در لیست معرفی شهرهای کشور ایسلند می باشد ؛ این شهر جوان و پر جنب و جوش بوده و که به سرعت در حال رشد است ، سال های گذشته افزایش قابل توجهی در تعداد شهروندان ریکانیانسبور وجود داشته است.

یکی از مزیت های این شهر این است که به پایتخت نزدیک بوده و امروزه به یک جامعه آموزشی مبتکر و مترقی تبدیل شده است ؛ شهر ریکانیانسبور دارای گزینه های تفریحی متنوعی است و درست در کنار آن طبیعتی بکر قرار دارد ؛ این شهر گزینه بسیار خوبی برای زندگی و تحصیل به شمار می رود.

شهر افسانه ای استیکیشولمور

شهر افسانه ای استیکیشولمور

شهر افسانه ای استیکیشولمور از قرن نونزدهم تحت نفوذ دانمارک قرار گرفته و حدود 2.5 ساعت با ریکیاویک فاصله دارد ؛ استیکیشولمر با خانه چوبی زیبا و رنگارنگ و طبیعتی خاص چشم اندازی افسانه ای داشته و محیطی عالی برای زندگی و تفریح می باشد ؛ اطراف این شهر ، مزارع گدازه ای پوشیده از خزه و مناظر زیبای زیبایی دست نخورده ایسلندی بوده و در داخل شهر نیز رستوران های زیبا به همراه غذاهای عجیب و غریب و در عین حال بسیار خوشمزه وجود دارد.

یکی از مهم ترین جاذبه های این مورد در لیست معرفی شهرهای کشور ایسلند ، کتابخانه آب بوده که که توسط رونی هورن ایجاد شده ؛ این شهر دارای شبکه حمل و نقل متنوعی بوده ؛ شهر استیکیشولمور به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد زمستانی در اروپا شناخته می شود.

شهر استیکیشولمور به عنوان مرکز خدمات و بازرگانی شناخته شده و بیشتر مردم آن از طریق ماهیگیری و گردشگری امرار معاش می کنند ؛ از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به خانه چوبی متعلق به سال 1867 است که متعلق به یک تاجر دانمارکی اشاره کرد.

شهر زیبای ویک

شهر زیبای ویک به دلیل موقعیت خیره کننده ای که در سواحل جنوبی جزیره دارد به عنوان یکی از بهترین مکان های ایسلند برای اقامت و زندگی شناخته می شود ؛ هر چند این کشور بسیار کوچک است اما جاذبه های گردشگری مختلفی داشته و مکان بسیار محبوبی بین گردشگران به شمار می رود.

مناظر طبیعی این شهر بسیار زیبا بوده و آن را به قطعه ای از بهشت تبدیل کرده است ؛ ساحل نزدیک دهکده از بازالت سیاه ساخته شده ، پس زمینه بسیار دراماتیکی را برای عکس ها فراهم می کند ؛ به صورت کلی اگر به دنبال شهری آرام با طبیعتی فوق العاده هستید ویک بهترین گزینه برای شما به شمار می رود ؛ همچنین برای کسب اطلاعات کامل و تکمیلی در مورد شرایط زندگی در هر شهر کشور ایسلند ، حتما از طریق راه های ارتباطی با مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

بدون شک انتخاب یک کشور، باید از جنبه های مختلف ارزیابی شود، مقالات زیر برای کمک به شما نگارش شده اند.

سلفوس شهر فرهنگی

سلفوس شهر فرهنگی در لیست معرفی شهرهای کشور ایسلند بوده و حدود 30 کیلومتر با ریکیاویک فاصله دارد ؛ این شهر که در سواحل رودخانه اولفوسا قرار داشته با فضایی آرام محل ، بسیار خوبی را برای زندگی مهاجرین فراهم می کند.

یکی از برجسته ترین نقاط فرهنگی این شهر جشنواره سومار سلفوسی بوده که در دومین آخر هفته ماه اوت هر سال برگزار می شود و در آن شهر با رنگ های روشن تزئین شده و میزبان رویدادهای مختلف مانند بازدید از غرفه های غذای محلی ، موسیقی زنده ، بازار صنایع دستی و نمایش آتش بازی می باشد.

رتبه نام شهر جمعیت رتبه نام شهر جمعیت
1 ریکیاویک 200.000 16 هراگردی 2,288
2 کوپاووگور 31,719 17 نوردرتینگ 2,228
3 هافنارفيوردور 26,808 18 کپلاویک 2,013
4 آکوریری 17,693 19 بورگارنس 1,875
5 گردابائر 11,421 20 هوفن 1,690
6 موسفلسبر 8,651 21 سندگردی 1,546
7 آکرانس 7,411 22 نسکوپستدور 1,481
8 سلفوس 6,510 23 گردور 1,429
9 سلتجرنرنس 4,726 24 دالویک 1,359
10 جزایر وستمن 4,219 25 سیکلوفیوذور 1,190
11 گرینداویک 2,856 26 ریدرفجردور 1,152
12 ایسافجرویر 2,624 27 هولسوللور 1,036
13 سآدارکرکار 2,575 28 ووگار 1,029
14 آلفتان 2,392 29 اولافسویک 1,010
15 اگیلستادیر 2,303 30 لاگار 1,001

شهر گردشگری کفلاویک

شهر گردشگری کفلاویک بیشتر به دلیل موقعیت مکانی فرودگاه بین المللی ایسلند شناخته شده و بسیاری از گردشگران هنگام ورود به این کشور یک یا دو شب در آن اقامت می کنند ؛ یکی از جاذبه های برتر نزدیک کفلاویک ، مرداب آبی معروف بوده که یک آب گرم زمین گرمایی عظیم است.

از آنجایی که این مورد در بهترین شهرهای ایسلند دارای یک فرودگاه بین المللی بوده برای افرادی مناسب است که بسیار سفر می کنند

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آشنایی همه جانبه با کشورها و شهرهای جهان با دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان به روز رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر موسفلسبر در ایسلند

شهر موسفلسبر در ایسلند شهری در جنوب غربی ایسلند ، در ۱۲ کیلومتری شرق پایتخت قرار دارد ؛ این منطقه شامل خلیج لیروووگور است که بخشی از آبدره کولافجورور را تشکیل می ‌دهد ؛ موسفلسبر فرصت های متعددی را برای فعالیت های در فضای باز و اوقات فراغت فراهم می کند ؛ همچنین این شهر اغلب با عنوان “شهر سبز” شناخته می شود.

این عنوان را به این خاطر به موسفلسبر داده اند که بیش تر انرژی این شهر توسط انرژی حرارتی تامین شده تعداد زیادی گلخانه است ؛ به صورت کلی منطقه کوهستانی اطراف شهر برای پیاده روی ، اسکی ، شکار و ماهیگیری ماهی قزل آلا و زغال اخته در دریاچه های کوچک مورد بازدید قرار می گیرد.

سوالات پر تکرار معرفی شهرهای کشور ایسلند

خیر برعکس ایسلند یکی از کم جمعیت ترین کشورها در جهان است ، شهرهای آن مانند دیگر شهرهای اروپایی شلوغ نبوده و خیلی از شهرها در برخی از فصول سال خالی از سکنه هستند.

ریکیاویک پایتخت ایسلند و بزرگترین شهر با جمعیت بیش از 200000 نفر می باشد ؛ این شهر که در ساحل جنوب غربی کشور قرار داشته از قرن نوزدهم به عنوان پایتخت و مهم ترین شهر این کشور ، شناخته شده است ؛ این شهر حدود دو سوم جمعیت کشور را در خود جای داده و بین مهاجرین بسیار محبوب می باشد.

ریکیاویک به عنوان یکی از امن ترین ، تمیز ترین و سرسبز ترین شهرهای دنیا شناخته شده و زندگی در آن می تواند برای شما تجربه ای خاص را به ارمغان آورد ؛ این شهر در مقایسه با دیگر پایتخت های اروپایی کوچک تر بوده و همچنین قیمت های زندگی در مقایسه با دیگر شهرهای کشور ایسلند بالاتر می باشد.

آکوریری با نام مستعار “پایتخت ایسلند شمالی” یک بندر مهم و مرکز ماهیگیری بوده و در مجاورت این شهر کوه ها ، دریاچه ها و چشمه های آب گرم وجود داشته ، آکوریری به عنوان پایتخت شفق قطبی نیز شناخته شده و همچنین بسیاری از فعالیت های فضای باز مانند اسکی و ماهیگیری را ارائه می دهد

شهر ایسفوردور از ادغام سه شهر کوچک Keflavík ، Njarðvík و Hafnir ایجاد شده و در کنار فرودگاه بین المللی قرار دارد ؛ این شهر خانه موزه دنیای وایکینگ ها و موزه راک اند رول ایسلند بوده و در ماه سپتامبر پذیرای جشنواره های مختلفی است ، مرکز شهر زیبا و تاریخی بوده و مملو از کافه ها و مغازه های زیبا می باشد.

به صورت کلی معرفی شهرهای کشور ایسلند به متقاضیان کمک کرده تا بهترین شهر را برای زندگی انتخاب کنند ؛ اگر قصد دارید در کوتاه ترین مدت زمان ممکن به این کشور مهاجرت کنید حتما از طریق تلفن های تماس با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی در دو شعبه تهران و شیراز در تماس باشید ، همچنین از آنجایی که اقتصاد این کشور رو به توسعه و پیشرفت بوده ، برای یافتن شغل مناسب و تجربه مهاجرت کاری در اروپا مقاله بهترین شهر های اروپایی برای کار را نیز بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه