نرخ مالیات در اسپانیا

به یکی از دقیق ترین منابع موجود در مورد نرخ مالیات در اسپانیا خوش آمدید ، مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این صفحه اطلاعات دقیق  و کاملی در مورد مالیات اسپانیا ارائه کرده اند که مطالعه آن برای علاقه مندان کار و سرمایه گذاری در این کشور مفید خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد  انواع راه های روش های مهاجرت به کشور اسپانیا ، به مقاله مفصلی با عنوان مهاجرت به اسپانیا مراجعه نمایید.

نرخ مالیات در اسپانیا توسط دولت های مرکزی ، منطقه ای و محلی تعیین و اخذ می شود ، طیف گسترده ای از مالیات ها از منابع مختلف در اسپانیا اخذ می شود که مهم ترین آن ها مالیات بر درآمد ، سهم تامین اجتماعی ، مالیات شرکت ها و مالیات بر ارزش افزوده است که برخی از آن ها در سطح ملی و برخی دیگر در سطح ملی و منطقه ای اعمال می شوند.

بیشتر مالیات‌ های ملی و منطقه‌ ای توسط Agencia Estatal de Administración Tributaria جمع‌ آوری می ‌شود که دفتر مسئول جمع‌آوری مالیات در سطح ملی است ، سایر مالیات های جزئی مستقیماً توسط ادارات منطقه ای یا محلی دریافت می شود.

پس از مطالعه این مقاله اگر سوال یا ابهامی داشتید می توانید در بخش دیدگاه مطرح کرده و پاسخ کارشناسان ما را در اسرع وقت دریافت نمایید ، همچنین می توانید از خدمات حضوری و غیر حضوری دفاتر ما در تهران و شیراز نیز بهره مند شوید.

ما دارای دو دفتر فعال در مرکز و غرب تهران و یک دفتر در شهر شیراز هستیم و افتخار ارائه خدمات مهاجرت به سراسر ایران را داریم.

فهرست مطالب
نرخ مالیات در اسپانیا

مالیات مستقیم و غیر مستقیم در اسپانیا

دو نوع مالیات در سیستم مالیاتی اسپانیا وجود دارد که شامل مالیات های مستقیم و غیر مستقیم  در اسپانیا می شود؛ مالیات مستقیم در مورد درآمد و دارایی اعمال می شود ، جدول  را ببینید:

مالیات مستقیم
مالیات بر درآمد شخصی (IRP)
مالیات بر ارث و اعانه
مالیات بر درآمد افراد غیر مقیم (IRNR)
مالیات بر دارایی
مالیات شرکت (IS)

مالیات غیر مستقیم نیز بطور کلی وضع مالیات بر کالاها و خدمات و انتقال کالا و حقوق است:

مالیات غیر مستقیم
مالیات بر ارزش افزوده (VAT یا IVA)
مالیات های ویژه (IIEE)
مالیات بر حق بیمه
مالیات انتقال ثروت (ITP) و حق تمبر

نوعی از نرخ مالیات در اسپانیا هم مالیات بر حق بیمه است که مانند مالیات بر بیمه سلامت در اسپانیا 8 % درصد است.

افراد خارجی که برای مدت محدودی به اسپانیا می آیند احتمالاً بسته به وضعیت اقامت خود ، مالیات بر ارزش افزوده هنگام خرید ،IIEE  (مالیات ویژه) و در موارد نادر مالیات بر ثروت ، باید IRPF یا IRNR  (هر دو مالیات بر درآمد) بپردازند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای مهاجرت به کشور محبوب اسپانیا با کارشناسان حرفه ای ما در ارتباط باشید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

نرخ مالیات بر درآمد شخصی در اسپانیا

مالیات بر درآمد در اسپانیا بصورت مالیات بر درآمد شخصی و مالیات بر درآمد افراد غیر مقیم است ، نرخ مالیات بر درآمد شخصی در اسپانیا برای افرادی است که برای اهداف مالیاتی در اسپانیا مقیم هستند و مالیات بر درآمد افراد غیر مقیم اسپانیا ، برای کسانی است که برای مقاصد مالیاتی در اسپانیا مقیم نیستند و در اسپانیا درآمد کسب می کنند.

در جدول زیر نرخ مالیات پایه اسپانیا بر درآمد شغلی آمده است ، از آنجایی که نرخ ‌های مالیات در اسپانیا در سراسر کشور یکسان نیست ، کل مالیات مشمول درآمد فرد محاسبه ‌ای از نرخ‌ های مالیات عمومی ایالت به اضافه نرخ‌ های مالیات منطقه‌ای مربوطه خواهد بود.

نرخ مالیات بر درآمد شخصی

میزان درآمد نرخ مالیات
تا 12،450 یورو 19 درصد
1،2450 تا 20،200 یورو 24 درصد
20،200 تا 35،200 یورو 30 درصد
35،200 تا 60،000 یورو 37 درصد
60،000 تا 300،000 یورو 45 درصد
بیش از 300،000 یورو 47 درصد

نرخ های مالیات بر درآمد پس انداز

مقدار پس انداز نرخ مالیات
برای اولین درآمد پس انداز 6000 یورو 19 درصد
درآمد پس انداز 6،000 تا 50،000 یورو 21 درصد
درآمد پس انداز 50،000 تا 200،000 یورو 23 درصد
درآمد پس انداز بیش از 200،000 یورو 26 درصد

نرخ عمومی مالیات بر درآمد افراد غیر مقیم

نرخ عمومی مالیات بر درآمد افراد غیر مقیم (درآمد به دست آمده بدون PE) 24% است که برای ساکنان سایر کشور های عضو اتحادیه اروپا یا کشورهای منطقه اقتصادی اروپا (EEA) که با آن ها تبادل موثر اطلاعات مالیاتی وجود دارد ، این نرخ 19٪ است ، مالیات حاصل از سود سرمایه حاصل از انتقال دارایی ها و سود سهام و بهره برای افراد غیر مقیم 19 % است و حقوق بازنشستگی افراد غیر مقیم با نرخ های تصاعدی (بین 8 تا 40 درصد) مشمول نرخ مالیات در اسپانیا می شود.

نرخ مالیات شرکت ها در اسپانیا

نرخ مالیات شرکت ها در اسپانیا 25 درصد است ، از سال 2022 ، شرکت های تازه تاسیس 10 درصد برای دو سال اول کسب و کار می پردازند که از 15 درصد در سال 2021 کاهش یافته است.

شرکت ها باید ظرف مدت شش ماه و 25 روز پس از پایان دوره حسابداری اظهارنامه مالیاتی ارائه کنند و پرداخت به صورت اقساط در ماه های آوریل ، اکتبر و دسامبر است که هر قسط معمولاً 18 درصد بدهی مالیاتی را شامل می شود.

نرخ مالیات بر ارث در اسپانیا

نرخ مالیات بر ارث در اسپانیا از 7.65 ٪ شروع می شود و با توجه به مبلغ به ارث رسیده تا حداکثر نرخ 36.5 ٪ است ، ضرایب بیشتری در مالیات متعلقه بسته به ثروت ذینفعان از قبل موجود و رابطه آن ها با اهدا کننده اعمال می شود.

نرخ‌ های مالیات بر ارث اسپانیایی که توسط دولت ملی تعیین می‌شود ، تدریجی است و بر اساس مقدار وراثت در طیف های ‌های زیر قرار می‌گیرد:

میزان ارث نرخ مالیات بر اساس ارزش ارث
ارث تا 7،993 یورو 7.65 درصد
7،993 تا 31،956 یورو 7.65 تا 10.2 درصد
31،956 تا 79،881 یورو 10.2 تا 15.3 درصد
79،881 تا 239،389 یورو 15.3 تا 21.25 درصد
239،389 تا 398،778 یورو 25.5 درصد
398،778 تا 797،555 یورو 29.75 درصد
بالاتر از 797،555 یورو 34 درصد

مالیات بر دارایی و ثروت در اسپانیا

مالیات بر دارایی و ثروت در اسپانیا بر ارزش دارایی های فرد در 31 دسامبر هر سال قابل پرداخت است ، دارایی هایی با ارزش بیش از 10 میلیون یورو می توانند تا 3.5 ٪ مشمول مالیات شوند ، اگرچه این نوع از نرخ مالیات در اسپانیا بسته به منطقه ای که فرد در آن زندگی می کند ، متفاوت است ، همه افراد دارای دارایی کمتر از 700،000 یورو معاف از مالیات هستند و صاحبان خانه اجازه دارند 300،000 یورو دیگر در مقابل ارزش و قیمت خانه ی اصلی خود دریافت کنند.

نرخ مالیات ملک و املاک در اسپانیا

نرخ مالیات ملک و املاک در اسپانیا

اما در این بخش می خواهیم بدانیم نرخ مالیات ملک و املاک در اسپانیا چقدر است؟ اگر در حال خرید ملک مسکونی در اسپانیا هستید ، میزان مالیاتی که می پردازید بستگی به مکانی دارد که می خرید و اینکه ملک نوساز یا قدیمی است ، اگر یک ملک نوساز خریداری می کنید ، باید معادل مالیات بر ارزش افزوده که 10 ٪ قیمت است و حق تمبر و مالیات بر اسناد که 1.5 % است را بپردازید. اگر یک ملک قدیمی و استفاده شده را می خرید ، باید مالیات واگذاری را بپردازید که بسته به قیمت خرید در مقیاسی متغیر محاسبه می‌ شود ، قانون ملی نرخ مالیات در اسپانیا برای این امر 7 % است ، اما بسیاری از مناطق خودمختار نرخ های محلی بالاتری را اعمال می کنند.

مالیات بر ارزش افزوده در اسپانیا

مالیات بر ارزش افزوده در اسپانیا (VAT یا IVA) ، یک مالیات غیرمستقیم مصرف کننده است که بر سه نوع معامله اخذ می شود: تحویل کالا و ارائه خدمات تجاری یا حرفه ای ، خرید کالاها و واردات در جامعه.

در حالت اول ، مالیات بر ارزش افزوده هنگام خرید هر محصول یا خدمات پرداخت می شود ، در مورد دوم ، مالیات بر ارزش افزوده برای ورود کالاها (به استثنای وسایل شخصی) از یک کشور عضو اتحادیه اروپا به کشور دیگر اعمال می شود ، در آخرین مورد ، زمانی اعمال می شود که کالا از کشورهای ثالث وارد شود.

این مالیات در واقع بر مصرف کننده نهایی اعمال می شود و صاحبان مشاغل و متخصصان مسئول دریافت این مالیات از مشتریان خود و واریز آن به خزانه داری عمومی با اظهارنامه های ارائه شده به Agencia Tributaria (درآمد داخلی اسپانیا) هستند.

مالیات بر ارزش افزوده در اسپانیا

نرخ مالیات بر ارزش افزوده در اسپانیا

نرخ مالیات بر ارزش افزوده در اسپانیا دارای سه سطح است که در زیر تشریح شده است :

General : مالیات بر ازش افزوده عمومی 21 % برای کالا و خدمات است.

Reduced : میزان مالیات بر ارزش افزوده کاهشی 10 درصد است که در حمل و نقل مسافر ، جاده های عوارض ، رویداد های ورزشی ، نمایشگاه ها ، محصولات بهداشتی ، غذاهای غیر اساسی ، جمع آوری زباله ، کنترل آفات و تصفیه فاضلاب اعمال می شود.

Super reduced : این نوع از مالیات بر ارزش افزوده 4 درصد است که در غذاهای ضروری ، دارو ، کتاب و روزنامه اعمال می شود.

در سال گذشته دولت اسپانیا مالیات بر ارزش افزوده را از 10٪ به 21٪ در نوشیدنی های الکلی و نوشیدنی های حاوی شیرین کننده های طبیعی و مشتق شده و یا افزودنی های شیرین کننده افزایش داد ، افزایش مالیات شیر و نوشیدنی‌ هایی که به عنوان مکمل‌ های غذایی برای نیاز های غذایی ویژه در نظر گرفته می‌شوند ، مستثنی می‌شود.

تمام پرداخت کنندگان مالیات بر ارزش افزوده باید تمام داده های فاکتور را به صورت آنلاین ظرف چهار روز از تاریخ صدور و حداکثر تا شانزدهمین روز از ماه پس از صدور آن ارسال کنند.

اسپانیا را از جنبه های مالی اقتصادی بیشتر بشناسید.

نرخ مالیات ویژه در اسپانیا

در قوانین مربوط به نرخ مالیات اسپانیا ، این نوع از مالیات به این معنی است که تمام درآمد شغلی که کارگر در طول دوره اعمال رژیم مالیاتی ویژه به دست می آورد ، در قلمرو اسپانیا حاصل شده است و در نهایت ، این رژیم مالیاتی ویژه امکان اعمال اعتبار مالیاتی حداکثر تا سقف 30 درصد برای درآمد شغلی به دست آمده را می دهد.

نرخ مالیات ویژه در اسپانیا برای درآمد شغلی در حالی که از 600،000 یورو تجاوز نکند ، 24 ٪ است و برای مبالغ بیشتر از این مقدار ، 45 % مشمول مالیات می شود.

کسر مالیات و کمک هزینه در اسپانیا

کسر مالیات و کمک هزینه در اسپانیا شامل حال افراد مقیم این کشور می شود؛ مالیات دهندگان مقیم اسپانیا از کسر مالیات خاصی برخوردار می شوند ، کمک هزینه شخصی برای همه افراد مقیم اسپانیا بصورت زیر است :

سن افراد کمک هزینه مالی
افراد زیر 65 سال 5،550 یورو
افراد بین 65 تا 75 سال 6،700 یورو
افراد بالاتر از 75 سال 8،100 یورو

اگر فرزندان زیر 25 سال با افراد زندگی می کنند ، می توانند کمک هزینه اضافی از جمله موارد جدول را درخواست کنند.

اگر پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگی افراد با آن ها زندگی می کنند و مجموع درآمدشان کمتر از 8000 یورو است ، می توانند کمک هزینه ای معادل 1150 یورو و در صورتی که آن ها بیش از 75 سال دارند می توانند ، 2550 یورو درخواست کنند.

طبق اصلاحات ارائه شده در سال 2021 ، سهم بازنشستگی مالیات دهندگان را برای اهداف مالیاتی از 8000 یورو به 2000 یورو کاهش داد ، ضمناً این افزایش نمی تواند از 30 درصد مجموع درآمد خالص حاصل از اشتغال و فعالیت های اقتصادی دریافتی فرد در سال مالیاتی تجاوز کند.

فرزندان هزینه دریافتی
فرزند اول 2400 یورو
فرزند دوم 2700 یورو
فرزند سوم 4000 یورو
فرزند چهارم 4500 یورو
کمک هزینه اضافی برای هر کودک زیر سه سال 2800 یورو

اگر می خواهید به کشوری آرام مهاجرت کنید و باقی عمر خود را در آسایش و رفاه زندگی کنید ، اسپانیا هم گزینه خوبی است ، در وبینار ارائه شده در این بخش ، با ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی آشنا می شوید.

همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ، در حدود یک ساعت و نیم تمام موارد مهم مربوط به این نوع از ویزا را برای شما شرح داده است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای رسیدن به هدف متناسب با شرایط خود، مشاوره مجانی دریافت کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار نرخ مالیات در اسپانیا

  • تا 12،450 یورو 19 درصد
  • 1،2450 تا 20،200 یورو 24 درصد
  • 20،200 تا 35،200 یورو 30 درصد
  • 35،200 تا 60،000 یورو 37 درصد
  • 60،000 تا 300،000 یورو 45 درصد
  • بیش از 300،000 یورو 47 درصد

نرخ عمومی مالیات بر درآمد افراد غیر مقیم (درآمد به دست آمده بدون PE) 24% است.

نرخ مالیات بر ارث در اسپانیا از 7.65 ٪ شروع می شود و با توجه به مبلغ به ارث رسیده تا حداکثر نرخ 36.5 ٪ است.

دارایی هایی با ارزش بیش از 10 میلیون یورو می توانند تا 3.5 ٪ مشمول مالیات شوند ، اگرچه این نوع از نرخ مالیات در اسپانیا بسته به منطقه ای که فرد در آن زندگی می کند ، متفاوت است ، همه افراد دارای دارایی کمتر از 700،000 یورو معاف از مالیات هستند و صاحبان خانه اجازه دارند 300،000 یورو دیگر در مقابل ارزش و قیمت خانه ی اصلی خود دریافت کنند.

  • General : مالیات بر ازش افزوده عمومی 21 % برای کالا و خدمات است.
  • Reduced : میزان مالیات بر ارزش افزوده کاهشی 10 درصد است که در حمل و نقل مسافر ، جاده های عوارض ، رویداد های ورزشی ، نمایشگاه ها ، محصولات بهداشتی ، غذاهای غیر اساسی ، جمع آوری زباله ، کنترل آفات و تصفیه فاضلاب اعمال می شود.
  • Super reduced : این نوع از مالیات بر ارزش افزوده 4 درصد است که در غذاهای ضروری ، دارو ، کتاب و روزنامه اعمال می شود.

اگر قصد مهاجرت به کشور اسپانیا را دارید ، قبل از هر چیزی باید از قوانین نرخ مالیات در اسپانیا مطلع شوید تا با خاطری آسوده تر این کشور را بعنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنید ، امیدواریم این محتوا از مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی ، جهت نیل به این هدف موثر بوده باشد و اگر هنوز تمایل به داده های بیشتر دارید ، با مشاوران ما در دفاتر مرکز و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید ، ضمنا توصیه می کنیم مقاله کار در اسپانیا را نیز بخوانید و با بازارهای کاری و قوانین کار در این کشور بخوبی اشنا شوید.

نرخ مالیات در اسپانیا با با برخی از کشورهای جهان مقایسه کنید.

20 دیدگاه در “نرخ مالیات در اسپانیا

  1. نرخ مالیات در اسپانیا مریم گفت:

    سلام، در مورد اقدام برای ویزای طلایی چند سوال داشتم:
    ۱- یک خانم با دریافت ویزای طلایی قادر به دریافت اقامت برای همسر و فرزند خود خواهد بود و ایشان افراد تحت تکفل بانوان بحساب خواهند آمد؟
    ۲- دو تا دو و نیم درصد مالیات بر املاک سالیانه به این خرید ۵۰۰ هزار یورویی تعلق میگیرد؟ در بعضی سایت ها اعلام شده که از مزایای این سرمایه گذاری معافیت از مالیات است.
    ۳- اجاره دادن ملک خریداری شده قانونی است؟
    ۴- با احتساب مبلغ با مالیات بر اجاره و مالیات بر املاک، در مقایسه با مبلغ اجاره بها در نهایت نسبت به سرمایه گذاری انجام شده چند درصد درآمد ممکن است بدست بیاید؟
    ۵- پس از اخذ اقامت دایم امکان جابجایی سرمایه از بخش ملک به بخش های دیگر مجاز است؟

    1. نرخ مالیات در اسپانیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      1-شخصی که از این طریق اقامت دریافت می‌کند برای افراد وابسته یعنی همسر و فرزندان زیر 18 اش هم می‌تواند اقامت بگیرد.
      2-خرید ملک در اسپانیا شامل مالیات می شود که در هر منطقه میزان آن متفاوت است.
      3-اجاره ملک خریداری شده بله قانونی است.
      4-میزان مالیات اجاره ملک بسیار کم است و بیشتر باید مالیات ملک را در نظر بگیرید. و میزان درآمد بسته به نوع ملک، موقعیت، متراژ و غیره می‌تواند متفاوت باشد.
      5-بعد از دریافت اقامت دائم اجازه فروش ملک را دارید.

      با تشکر از سوال شما

  2. نرخ مالیات در اسپانیا مژگان گفت:

    سلام برای فردی که از طریق تمکن مالی و اجاره ملکدر اسپانیا اقامت می گیرد و منبع در آمد از ایران است چه مالیاتی تعلق می گیرد؟

    1. نرخ مالیات در اسپانیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      نرخ مالیات در اسپانیا بین 19 تا 45 درصد است و بستگی به میزان درآمد شما دارد.

      با تشکر از سوال شما

  3. نرخ مالیات در اسپانیا ناهید گفت:

    با سلام
    برای مهاجرت از طریق تمکن مالی ، آیا من باید هم در ایران مالیات بر درآمد بدهم و هم در کشور اسپانیا؟؟؟ یعنی مالیات پرداختی من رو در ایران قبول ندارند و اینکه چند درصد باید مالیات بپردازم؟؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    باسپاس

    1. نرخ مالیات در اسپانیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله در اسپانیا هم باید مالیات بپردازید.
      نرخ مالیات در اسپانیا بین 19 تا 45 درصد است و بستگی به میزان درآمد دارد.

      با تشکر از سوال شما

  4. نرخ مالیات در اسپانیا Kk گفت:

    با سلام ، به دانشجو اجازه ی استفاده از حساب بانکیش برای استفاده از آنلاین شاپ داده میشه؟

    1. نرخ مالیات در اسپانیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله

      با تشکر از سوال شما

  5. نرخ مالیات در اسپانیا یاسین گفت:

    سلام برای مهاجرت از طریق خرید ملک چقدره ،کسب و کار هم اینترنتی هست..

    1. نرخ مالیات در اسپانیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای خرید ملک در اسپانیا می بایست مبلغ 500 هزار یورو در نظر بگیرید.
      میزان مالیات سالانه که به ملک تان تعلق می‌گیرد بین 2/ تا 2/5 درصد ارزش ملک تان می باشد.
      میزان مالیاتی که به درآمد تان تعلق میگیرد بسته به میزان درآمد بین 19 تا 45 درصد می باشد.

      با تشکر از سوال شما

    2. نرخ مالیات در اسپانیا حسین گفت:

      سلام حسین هستم باتوجه به سوالات و جوابهای بالا سوال این هستش که دولت اسپانیا در آمد ما در ایران رو به چه روشی می خواهد ارزیابی کرده و تعیین مالیات کند ؟

      1. نرخ مالیات در اسپانیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        بر میزان درآمدی که وارد حساب تان در اسپانیا می شود ( جدای از بررسی منبع درآمد ) مالیات تعلق میگیرد .
        میزان مالیات بستگی به میزان درآمد شما دارد و بین 19 تا 45 درصد می باشد .
        اگر درآمدی در ایران دارید و موظف به پرداخت مالیات به دولت ایران می باشید ، این مساله ارتباطی به پرداخت مالیات در کشور اسپانیا ندارد .

        با تشکر از سوال شما

  6. نرخ مالیات در اسپانیا محسن گفت:

    سلام و ادب
    من قصد اخذ اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا رو دارم. در فارکس فعالیت می کنم و متوسط درآمد سالانه ام پانصد هزار دلار هست. چند درصد مالیات از من کسر میشه؟

    1. نرخ مالیات در اسپانیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      با توجه به قوانین مالیاتی کشور اسپانیا، نرخ مالیات بر درآمد بالای 60000 یورو 45 درصد می باشد. ضمنا در صورتی که در اسپانیا ملک خریداری کنید، 2/ تا 2/5 درصد ارزش ملک تان ( بسته به شهر مقصد) نیز به صورت سالانه باید مالیات بپردازید.

      با تشکر از سوال شما

    2. نرخ مالیات در اسپانیا Sh گفت:

      سلام .ما اقامت گلدن اسپانیا داشتیم و برای تمدید اقدام کردیم کمتر از یک ماه در سال بیشتر در اسپانیا نبودیم مالیات بر اجاره ملک رو هم در اسپانیا دادیم ولی رجکت کردن مارو و گواهی مالیات بر درآمد رو میخوان ولی ما جز اجاره ملک اونجا درآمدی نداریم چیکار باید کنیم

      1. نرخ مالیات در اسپانیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        علاوه بر مالیات اجاره ملک ،
        شما ملزم به پرداخت مالیات ملک خود نیز می باشید.
        بنابراین میتوانید بعد از گذشت چند ماه مجددا شانس خود را امتحان کنید.

        با تشکر از سوال شما

        1. نرخ مالیات در اسپانیا امیر گفت:

          سلام ببخشید با ویزای تمکن مالی که اجازه کار ندارند افراد ، چرا مالیات پرداخت کنند ؟

          1. نرخ مالیات در اسپانیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

            با سلام

            شما درصورت خرید ملک در اسپانیا باید متلیات بپردازید یا بابت نگه داشت پولتون به بانک مبلغ پرداخت کنید.

            با تشکر از سوال شما

  7. نرخ مالیات در اسپانیا آرش گفت:

    سلام. برای شخصی که از طریق تمکن مالی، اقامت اسپانیا را گرفته اند و کار و درآمد آنها اینترنتی است، میزان مالیات چقدر است؟

    1. نرخ مالیات در اسپانیا Hamid گفت:

      با سلام

      میزان مالیات بر درامد شما بین 19تا 45 درصد متغیر خواهد بود.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه