سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئیس

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئیس
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

برای اینکه بدانیم سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا چگونه است و بهترین روش برای سرمایه گذاری در سوئیس کدام است و یا آیا امکان اخذ اقامت در این روش وجود دارد ؟ اگر قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئیس را دارید با خواندن این مقاله می توانید اطلاعات لازم را در زمینه مهاجرت کاری به سوئیس به دست آورید و برای هرگونه سوال با کارشناسان موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی تماس حاصل فرمایید .

چند زبانه بودن و وجود سرمایه گذاران از سراسر دنیا باعث شده که بهترین خدمات را برای افراد متقاضی در تمام زمینه ها فراهم سازد . سوئیس که در اروپای غربی واقع شده است در حدود 8 میلیون نفر جمعیت دارد و زبان های آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی و رومانی در آن صحبت می شود . این کشور نقش مهمی در اقتصاد و تجارت جهان ایفا می کند و برن به عنوان پایتخت شناخته می شود . ژنو و زوریخ از قطب های اقتصادی در دنیا به شمار می روند . حقوق شهروندی در این کشور بسیار برجسته و قابل توجه است و نیز اولین کشور بود که به زنان حق رای داد . دین اکثر مردم مسیحیت است و اسلام دومین دین می باشد . در ادامه شرایط سرمایه گذاری را در این کشور بررسی می کنیم .

بررسی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئیس

سرمایه گذاری یکی از روش های مهاجرت به سوئیس است . بسیاری از افرادی که قصد سرمایه گذاری در یک کشور خارجی را دارند کشور سوئیس را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند . سرمایه گذاری در این کشور می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که از مهم ترین آنها می توان به اخذ اقامت و پرداختن به یک تجارت اشاره کرد . با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئیس می توانید به تجارت آزاد در اروپا دسترسی داشته باشید و یک اقتصاد با تبات و قوی را تجربه کنید . واحد پول این کشور کمترین میزان کاهش ارزش را دارد و معافیت های مالیاتی و اقتصاد و تجارت کار آمد این کشور بی نظیر است . بانک های این کشور که در کل جهان به عنوان معتبر ترین بانک ها شناخته می شوند از بهترین دلایل سرمایه گذاری در سوئیس به شمار می رود .

در کشور سوئیس برای سرمایه گذاری فرد متقاضی باید تاییدیه مشخصی را از سمت دولت دریافت کند . دقت داشته باشید که کشور سوئیس به کسانی که دارای امتیازات مثبت مانند مدرک تحصیلی در سطوح بالا ، میزان سرمایه زیاد و یا سابقه کاری مرتبط به مدت چند سال می باشند امکان سرمایه گذاری را می دهد .

روش های حقوقی متعددی می تواند امکان سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئیس را فراهم کند . بهترین شیوه سرمایه گذاری در این کشور که بسیار برای افراد خارجی نیز مناسب است ثبت شرکت است که به چندین روش امکان پذیر است .

انواع ثبت شرکت در سوئیس

  1. ثبت شرکت با مسئولیت محدود : این نوع شرکت که رایج ترین نوع ثبت شرکت است می تواند چند نفر سهامدار داشته باشد و برای سرمایه گذاری های کوچک بسیار مناسب است و به سرمایه اولیه در حدود 20000 فرانک نیاز دارد . این مبلغ باید در ابتدا به طور کامل پرداخت شود و پس از ثبت شدن در یکی از بانک ها قابل استفاده می باشد . برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید دو نفر حداقل به عنوان سرپرست مشخص شوند که یکی از آنها حتما مقیم این کشور باشد . در ملیت سهامداران محدودیتی وجود ندارد و می توانند از اتباع هر کشوری باشند .
  2. ثبت شرکت با سهامی خاص : این نوع سرمایه گذاری مخصوص شرکت های بزرگ است و می تواند به نام یک یا چند سهامدار ثبت شود و نام آنها پنهان بماند اما باید یکی از مدیران مقیم کشور سوئیس باشد . حداقل سرمایه مورد نیاز 100,000 فرانک این کشور است و نیمی از آن باید در بانک واریز شود .
  3. تاسیس شعبه و یا نمایندگی : در این روش فردی که دارای یک شرکت در کشور خود است باید با ارائه میزان گردش مالی و اساسنامه شرکت خود درخواست تاسیس شعبه دهد . میزان سرمایه مشخص اولیه برای این شیوه وجود ندارد اما یک مدیر مقیم این کشور مانند دو شیوه قبل الزامی است . تمام امور انجام شده در شعبه نمایندگی زیر نظر شرکت اصلی در کشور مبدا است و تمام طرف قرارداد در کلیه امور شرکت اصلی است .

در میان تمام راه های موجود برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئیس ، موارد بالا بهترین و مطمئن ترین هستند که جزئیات و ضوابط بیشتر را می توانید از کارشناسان ما سوال نمایید .

مراحل ثبت شرکت در سوئیس

ثبت شرکت به هر روشی که انجام شود باید مراحل مشخصی را پشت سر بگذارد تا در این کشور به ثبت برسد . اقدام های کلی برای ثبت شرکت به شرح زیر است :

  1. مشخص کردن نام تجاری شرکت
  2. طرح توجیهی از فعالیت شرکت
  3. تکمیل فرم درخواست ثبت شرکت
  4. پرینت حساب بانکی
  5. اساسنامه
  6. سابقه کار مرتبط
  7. مدرک تحصیلی
  8. نام مدیر و مشخصات کامل فردی وی
  9. مشخصات و آدرس سهامداران
  10. وکالتنامه
  11. شما باید با انجام تمام مراحل لازم پیش نیاز به کمک یک راهنما از سفارت وقت مصاحبه دریافت کنید و تمام مدارک تهیه شده بالا را به همراه داشته باشید . سفارت تمام مدارک شما را بررسی کرده و در صورتی که نقصی نداشته باشند برای شما ویزای یک ساله صادر می شود .

یکی از مواردی که در مدارک مورد نیاز ثبت شرکت به آن اشاره شد تنظیم اساسنامه است که خود شامل موارد مشخصی است و باید به دقت بررسی شود که کارشناسان ارشد ما می توانند در این مورد شما را راهنمایی کنند .

مزایا سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئیس

بعد از گذشت یک سال از فعالیت شرکت می توانید با ارائه گزارش اقدام به تمدید نمایید و پس از سه سال اقامت و فعالیت در این کشور برای اقامت دائم اقدام کنید .

با ثبت شرکت در کشور سوئیس شما می توانید عضای خانواده خود را به این کشور ببرید و برای آنها نیز اقامت دریافت کنید . کشور سوئیس برای کسانی که به دنبال یک تجارت آزاد ، راحت و بدون هر گونه تحریم هستند بسیار مناسب است و می توانید از این طریق به دیگر کشور های مهم اروپا نیز دسترسی داشته باشید . اما به یاد داشته باشید که ثبت شرکت در کشور سوئیس مانند تمامی کشور ها دارای قوانین مشخص و مربوط به خود است که شما به عنوان فرد سرمایه گذار موظف به رعایت تمام آنها هستید .

با ثبت شرکت که بهترین شیوه سرمایه گذاری در سوئیس به شمار می رود شما باید میزان مالیات مشخص را پرداخت کنید . سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئیس یکی از خدمات موسسه مهر آفرین رجبی می باشد که در این مقاله برای شما شرح داده شد و در صورتی که قصد اطلاع از سایر روش های قانونی مهاجرت به سوئیس را دارید به کارشناسان ما در موسسه مراجعه کنید تا به بهترین شکل ممکن به هدف دلخواه خود برسید . موسسه مهر آفرین رجبی به عنوان بهترین موسسه مهاجرتی در شیراز و تهران آماده پاسخ گویی به شما می باشد .

4.8/5 - (5 امتیاز)

1 دیدگاه در “سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئیس

  1. عبدالهی گفت:

    سلام خیلی عالی بود ،،،،مرسی ممنون از لطف شما، ،شب خوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه