تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا برنامه ای پنج ساله است که با توجه به هزینه های تحصیلی ارزان قیمت و برنامه های تحصیلی بسیار با کیفیت، به عنوان یکی از بهترین کشورها برای تحصیل پزشکی در خارج به شمار می رود.

اگر شما هم به این رشته تحصیلی علاقه دارید و به دنبال کشوری آرام با برنامه های تحصیلی ارزان قیمت هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

امروزه رقابت برای ورود به دانشگاه های اروپایی بسیار زیاد است و از همین رو قبولی در یک برنامه پزشکی بسیار دشوار می باشد. با توجه به این مسئله دانشگاه های معتبر مالتا گزینه ی بسیار خوبی برای تحصیل به شمار می روند.

 این دانشگاه ها از برنامه تحصیلی اروپا پیروی کرده و پس از پایان تحصیلات به شما مدارک تحصیلی بسیار معتبری اعطا می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (مؤسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) در تماس باشید.

برنامه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا بر اساس آخرین تغییرات روز دنیای پزشکی ایجاد شده است و به دانشجویان کمک کرده تا با کسب تجربیات عملی و بالینی دروس مختلف را فرا بگیرند. علاوه بر این تحصیل در دانشگاه های مالتا و اخذ مدرک تحصیلی از دانشگاه های این کشور راهی عالی برای ورود به بازار کار و اخذ اقامت دائم می باشد. 

ما توصیه می کنیم برای آشنایی با شرایط و الزامات تحصیلی در دانشگاه های این کشور مطالعه مقاله تحصیل در مالتا را از دست ندهید.

فهرست مطالب
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا

شرایط ورود به رشته پزشکی مالتا

امروزه برای اخذ پذیرش دانشگاه های مالتا تمامی افراد باید برخی شرایط پیش نیاز ها را رعایت کنند که اصولا این شرایط از رشته ای به رشته دیگر و از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت می باشد. در حال حاضر دانشگاه های پزشکی مالتا شرایط بسیار ویژه را برای قبولی دانشجویان تعبیه دیده اند.

یکی از مهم ترین شرایط ورود به رشته پزشکی مالتا سن متقاضیان است و تمامی افرادی که برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی درخواست می دهند باید بالای 18 سال سن داشته باشند. علاوه بر این دانشجویان باید 12 سال مدرسه را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند و مدرک دیپلم دبیرستان را از کالج یا مدرسه معتبری اخذ کرده باشند.

یکی دیگر از شرایط ورود به دانشگاه های این کشور شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه و قبولی در این آزمون است. متقاضیان باید در دروس فیزیک، شیمی، زیست شناسی و ریاضی نمره بسیار خوبی را کسب کرده و به این دروس تسلط کامل داشته باشند.

علاوه بر این با توجه به این که انگلیسی به صورت گسترده در مالتا صحبت شده و دانشگاه های این کشور دروس خود را به زبان انگلیسی تدریس می کنند، داشتن مدارک تحصیلی معتبر و تسلط به زبان انگلیسی برای ورود به این دانشگاه ها ضروری می باشد. در نهایت باید گفت درخواست تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا، برای ورودی سپتامبر 2024 در اول نوامبر 2023 باز شده و شما می توانید در این زمان درخواست خود را ارسال کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

به فکر تحصیل پزشکی بدون آزمون و با هزینه کم هستید؟ حتما مشاوره بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دوره های پیش از پزشکی در مالتا

پیش از این که فردی برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا درخواست دهد، باید ابتدا در یک دوره پیش از پزشکی شرکت کند. هدف اصلی این دوره ها کمک به دانشجویان برای قبولی در آزمون پذیرش پزشکی مالتا و در نهایت ورود به بازار کار پزشکی می باشد.

دوره های پیش از پزشکی در مالتا برای آن دسته از دانشجویانی طراحی شده که قصد تحصیل پزشکی را داشته اما در دروس پایه مانند زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی به اندازه کافی مهارت ندارند. همچنین دانشجویانی که در زبان انگلیسی مشکل داشته و به اندازه کافی در یادگیری دروس به زبان انگلیسی مهارت ندارند هم می توانند از این دوره ها استفاده کنند.

دوره پریمدیکال در مالتا که با نام برنامه شروع پزشکی نیز شناخته می شود، نوعی برنامه تمام وقت یک ساله است که دانشجویان و متقاضیان را با پایه و اساس پزشکی آشنا می کند. این دوره از بیوشیمی و ژنتیک انسانی گرفته تا نوشتن انگلیسی و روش‌ های تحقیق را به دانش آموزان آموزش می دهد.  می توانند با ساختار ها و اصطلاحات پزشکی، عبارات پایان نامه و جملات موضوعی، طبقه بندی ترکیبات آلی و… آشنا شوند و اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد رشته پزشکی به دست آورند.

دوره های پیش از پزشکی در مالتا

 با توجه به این موضوع تحصیل در دوره های آمادگی قبل از دانشگاه راهی عالی برای تضمین موفقیت تحصیلی در این کشور است. امروزه هزینه شرکت در این دوره حدود 10000 یورو برای یک سال می باشد.

آزمون ورودی رشته های پزشکی مالتا

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا مستلزم قبولی در آزمون ورودی دانشگاه های این کشور می باشد. در حال حاضر امتحانی وجود دارد که متقاضیان باید در آن شرکت کرده و در این آزمون صلاحیت خود در دروس پایه پزشکی را ثابت کنند.

آزمون ورودی رشته های پزشکی مالتا یا آزمون UCAT در واقع یک آزمون استعداد یابی بالینی است که قبولی در آن برای ورود به رشته های پزشکی این کشور ضروری می باشد. این آزمون توسط کنسرسیومی از دانشگاه های بریتانیا، استرالیا و نیوزلند از دانشجویان گرفته شده و برای کمک به انتخاب متقاضیان جهت ورود برنامه های پزشکی و دندانپزشکی استفاده می شود.

آزمون UCAT یک آزمون پذیرش مبتنی بر کامپیوتر دو ساعته است که پنج بخش استدلال کلامی، تصمیم گیری، استدلال کمی، استدلال انتزاعی و قضاوت موقعیتی را در دانشجویان بررسی می کند. این آزمون مهارت های اساسی ریاضی خواندن و نوشتن، همراه با شخصیت و نگرش های شخصی و اجتماعی را مورد ارزیابی قرار می دهد.

حداقل نمره قبولی در این آزمون نمره 2291 است که این نمره در کنار مدارک تحصیلی معتبر دانشجو برای ارزیابی وی در دانشگاه های مالتا استفاده می شود. لذا بهتر است هر چه سریع تر تحصیل برای آزمون  UCATرا آغاز کنید و با مطالعه دروس مختلف یا شرکت در دوره پیش پزشکی آمادگی لازم جهت شرکت در این آزمون را به دست آورید. در حال حاضر هزینه ثبت نام آزمون پزشکی و دندانپزشکی مالتا برای دانشجویان ایرانی حدوداً 380 دلار می باشد.

شرایط پزشکی در مالتا

شرایط پزشکی در مالتا

طبق شرایط پزشکی در مالتا تحصیل این رشته حدوداً پنج سال به طول می انجامد و دانشجویان در هر سال تحصیل پزشکی دروس مختلف را فرا می گیرند. سال اول و دوم پزشکی بر یادگیری سیستم بدن و علوم پایه بیولوژیکی تمرکز داشته و دانشجویان در این دوره دانش نظری خود را در جلسات یادگیری مبتنی بر مسئله به کار می برند. از مهم ترین دروس ارائه شده در دو سال اول تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ساختار بیولوژیکی طبیعی و عملکرد سلول ها، اندام ها و سیستم های بدن
  • تاثیر بیماری بر افراد و خانواده هایشان
  • تاثیر عوامل محیطی و اجتماعی بر سلامت
  • یک موضوع منتخب دانشجو

در سال سوم و چهارم دانشجویان با کار در بیمارستان، به صورت عملی با محیط های مرتبط آشنا شده و در کنار تیم بالینی تجربه و دانش خود را گسترش می دهند.

در این دو سال دانشجویان به صورت مساوی با کار در بیمارستان و تحصیل در دانشگاه از طریق هر دو بخش اطلاعات خود را افزایش می دهند. در سال پنج تحصیل پزشکی در مالتا دانشجویان با شرکت در یک جراحی عمومی و شرکت در جلسات فردی مهارت های ارتباطی و نحوه برخورد با بیمار را گسترش می دهند.

پس از آن که تمامی دروس خود را با موفقیت پشت سر گذاشتید و در امتحانات نهایی از خود عملکرد بسیار خوبی را نشان دادید می توانید یک دوره انتخابی کارورزی شش هفته ای را در دانشگاه مالتا یا دیگر کشورها تکمیل کنید.

با بهترین دانشگاه های پزشکی در کشورهای محبوب ایرانیان در سالهای اخیر آشنا شوید.

شرایط دندانپزشکی در مالتا

طبق شرایط دندانپزشکی در مالتا همانند تحصیل پزشکی، تحصیل در این رشته هم پنج سال به طول می انجامد و دانشجویان طی این پنج سال هم از نظر دانش نظری و هم از نظر آموزش عملی در کلینک های دندان پزشکی پیشرفت می کنند. سال اول تحصیل دندانپزشکی در مالتا بر سخنرانی ها، آموزش ها، کارگاه ها و جلسات تمرین بالینی تمرکز دارد و در آن دانشجویان در مورد آناتومی، فیزیولوژی، آسیب ‌شناسی و میکروبیولوژی مرتبط با مراقبت ‌های بهداشتی دهان و دندان اطلاعات بسیار مفیدی را فرا می گیرند.

طی این پنج سال دانشجویان مهارت های مدیریت بیمارستان از جمله تشخیص، برنامه ریزی درمان و همچنین راهبردهای پیشگیری از بیماری های رایج دندان و لثه را فرا می گیرند. متقاضیان مهارت هایی مانند پوسیدگی یا بیماری پریودنتال، روش های اصلی جراحی مانند کشیدن دندان و غیره؛ تکنیک های آزمایشگاهی مانند رادیوگرافی (اشعه ایکس)، تهیه مواد مورد استفاده در درمان ترمیمی و… را به خوبی تمرین کرده و می آموزند.

از مهم ترین برنامه های درسی دوره تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا می توان به دندانپزشکی بالینی، فارماکولوژی، پریودنتیکس، دندانپزشکی سالمندان، آسیب شناسی دهان، مواد دندانپزشکی آناتومی دندان و رادیوگرافی پانورامیک و… اشاره کرد. هزینه تحصیل برای برنامه تحصیلی دندانپزشکی در کشور مالتا حدوداً 38000 یورو می باشد. هر چند این مقدار از نظر هزینه های تحصیلی به هزینه تحصیل پزشکی نزدیک است اما توجه داشته باشید که حین تحصیل دندانپزشکی باید برخی دیگر از هزینه ها مانند هزینه مواد دندانپزشکی و دیگر هزینه های مرتبط را بپردازید.

مدرک زبان رشته های پزشکی در مالتا

دانشگاه های مالتا دروس خود را به دو زبان رسمی مالتی و انگلیسی ارائه می دهند و از طرفی دیگر زبان انگلیسی به صورت گسترده به عنوان زبانی جهانی در این کشور استفاده می شود. از همین رو فرصت تحصیل به زبان انگلیسی در مالتا برای دانشجویان بین المللی بسیار جذاب است و هر ساله دانشجویان زیادی این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند. با این حال برای تحصیل در دانشگاه های مالتا به زبان انگلیسی باید برخی مدارک مبتنی بر مهارت و تسلط خود بر این زبان را ارائه دهید.

مدرک زبان رشته های پزشکی در مالتا شامل مدرک تافل و آیلتس می شود و دانشجویان برای ورود به دانشگاه های این کشور باید یکی از این مدارک را ارائه دهد. نمره کل آیلتس برای ورود به دانشگاه های پزشکی و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا نمره 7 است. همچنین برای دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون تافل را دارند، حداقل اخذ نمره 550 تافل نیز الزامی می باشد.

علاوه بر این دو مدرک باید گفت برخی مدارک دیگر نیز وجود دارند که متقاضیان می توانند از آن ها برای اثبات مهارت خود در زبان انگلیسی استفاده کنند. یکی از مهم ترین این مدارک، مدرک MUET است که حداقل نمره کافی در آن 4 می باشد. لازم به ذکر است که اکثر برنامه های پزشکی و دندانپزشکی این کشور دروس خود را به زبان مالتی ارائه می دهد و دانشجویان برای تحصیل پزشکی به زبان مالتی حداقل به نمره ۵ این زبان نیاز دارند.

مدرک زبان رشته های پزشکی در مالتا

فرآیند ثبت درخواست تحصیل پزشکی در مالتا

فرآیند ثبت درخواست تحصیل پزشکی در مالتا فرآیندی بسیار آسان و ساده است و به منظور ثبت نام در دانشگاه های این کشور متقاضیان باید چندین گام رو مرحله را به درستی انجام دهند. اولین مرحله از فرآیند ورود به دانشگاه و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا انتخاب دانشگاه مورد نظر و پر کردن فرم درخواست آن دانشگاه می باشد.

شما باید مدارک لازم را جمع آوری کرده و پس از آن مدارک را اسکن و ارسال کنید. پس از آن که مدارک خود را ارسال کردید باید هزینه های مربوط را پرداخت کنید و نکته حائز اهمیت در این مرحله این است که هزینه های پرداخت شده به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

سپس دانشجویان باید منتظر روند بررسی برنامه باشند و این مدت زمان ممکن است حدوداً یک تا دو هفته به طول بیانجامد. پس از آن چنانچه درخواست شما از طرف دانشگاه تایید شد، دعوت نامه ای رسمی از موسسه را از طریق ایمیل دریافت می کنید. پس از آن که از طرف دانشگاه پذیرفته شدید، باید مبلغ قابل توجهی از شهریه را پرداخت کنید تا پذیرش شما تایید شود و پس از آن نیز باید برای ویزا دانشجویی اقدام کنید.

با این حال چنانچه درخواست تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا توسط دانشگاه های این کشور قبول نشد، نگران نباشید زیرا علاوه بر تحصیل روش های مهاجرتی مهم دیگری نیز در این کشور وجود دارند. شما می توانید چکیده ای از مهم ترین این روش ها را در مقاله مهاجرت به مالتا مطالعه فرمایید.

پخش ویدیو

 مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با علم و تجربه بسیار در کنار شما هستند تا شما را به اهداف مهاجرتی تان برسانند ، در ویدئو ارائه شده در این بخش، ویزای کشورهای مختلف را می بینید که برای مراجعین ما دریافت شده است.

شما هم می توانید با مراجعه به مشاوران ما در دفاتر تهران و شیراز وضعیت و شرایط خود برای مهاجرت را سنجیده و اقدامات لازم را انجام دهید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای رسیدن به هدف متناسب با شرایط خود، مشاوره مجانی دریافت کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مدارک مورد نیاز پذیرش پزشکی در مالتا

بدون شک یکی از مهم ترین مراحل روند تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا جمع آوری صحیح و ارسال به موقع مدارک می باشد. این مرحله بسیار مهم است زیرا اکثر دانشگاه ها بر ارائه مدارک دانشجو تمرکز ویژه ای داشته و در صورتی که دانشجویی به درستی و در زمان مقرر مدارک خود را ارسال نکند، این موضوع می تواند تاثیر بسیار بدی بر روند پذیرش وی در دانشگاه داشته باشد. از مهم ترین مدارک مورد نیاز پذیرش پزشکی در مالتا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توصیه نامه ارائه شده توسط دانشگاه قبلی
  • فتوکپی نمرات تحصیلی 12 سال تحصیلی
  • شناسنامه
  • گواهی پزشکی برای اعلام وضعیت سلامت
  • کارنامه آزمون UCAT
  • فتوکپی پاسپورت
  • صورت های مالی متقاضی و والدین یا قیم
  • اصل و فتوکپی تمام صفحات گذرنامه فعلی و آخرین گذرنامه قبلی
  • عکس های متقاضی (در اندازه پاسپورت رنگی با پس زمینه سفید (3.5 سانتی‌ متر در 4.5 سانتی ‌متر)
  • بیمه پزشکی مسافرتی
  • نامه دعوت نامه از دانشگاه دعوت کننده
  • مدرک اقامت

هزینه های پزشکی و دندانپزشکی مالتا

یکی از عمده ترین دلایلی که برخی دانشجویان به جای دانشگاه های برتر کشورهایی مانند انگلستان یا آمریکا به مالتا روی می آورند، میزان هزینه های مقرون به صرفه تحصیل در دانشگاه های این کشور می باشد. دانشجویان می توانند با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا به برخی از با کیفیت ترین دوره ها، اساتید، برنامه های تحصیلی و… با پرداخت هزینه های بسیار کم، دسترسی داشته باشند.

هزینه های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا تا حد زیادی با توجه به نوع دانشگاه و همچنین دوره تحصیلی که قصد تحصیل در آن را دارید بستگی دارد با این حال شما این امکان را دارید تا 70% نسبت به تحصیل رشته مشابه در دانشگاه های آمریکا هزینه کم تری بپردازید. شما می توانید میزان هزینه های پزشکی و دندانپزشکی مالتا را به تفکیک شهر و دانشگاه، در جدول زیر مشاهده فرمایید.

دانشگاه شهر دوره تحصیلی هزینه های تحصیلی
دانشگاه کوئین مری گوزو پزشکی 38000 یورو
دانشگاه کوئین مری گوزو دندانپزشکی 38000 یورو
دانشگاه مالتا مسیدا پزشکی 26000 یورو

یکی دیگر از شرایطی که بر میزان هزینه های تحصیلی این کشور تاثیر می گذارد، کشور مبدا دانشجو می باشد. به طور کلی دانشجویانی که از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می آیند، برای تحصیل در این کشور نسبت به دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا هزینه کم تری می پردازند.

مزایای رشته های پزشکی و دندانپزشکی مالتا

تا به اینجا متوجه شدیم که مالتا کشوری اروپایی و بسیار مقرون به صرفه برای تحصیل است، اما علاوه بر این، تحصیل در این کشور مزایا بسیار زیادی را برای دانشجویان به همراه دارد. یکی از مهم ترین مزایای رشته های پزشکی و دندانپزشکی مالتا دسترسی به سیستم آموزشی بسیار با کیفیت است.

با تحصیل در این کشور شما می توانید طبق برنامه تحصیلی کشورهای برتر اروپایی و در سیستم آموزشی با کیفیت تحصیلات خود را فرا گرفته و با اخذ مدرک تحصیلی به طیف وسیعی از فرصت های شغلی دسترسی داشته باشید. شما نه تنها در مالتا، بلکه در نقاط مختلف خارج از کشور نیز می توانید طبابت انجام دهید.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا برای کسانی که به زبان انگلیسی تسلط زیادی دارند، بسیار سودمند است و این افراد می توانند بدون یادگیری یک زبان جدید در این کشور به تحصیل بپردازند. با توجه به این که مراقبت های بهداشتی مالتا پنجمین سیستم بهداشت و درمان برتر در جهان است، شما هیچ نگرانی در مورد دسترسی به خدمات بهداشتی نخواهید داشت و پس از اتمام تحصیلات پزشکی می توانید با یافتن شغل مناسب در این سیستم مشغول به کار شوید.

هر چند مزایای تحصیل در این کشور زیاد است اما متاسفانه مالتا کشوری کوچک است و از همین رو فرصت های شغلی به اندازه کشورهای بزرگ دنیا نمی باشند. رقابت برای ورود به بازار کار در رشته پزشکی مالتا کمی بیشتر است و به طبع هزینه های زندگی ارزان تر درآمدها نیز حین اشتغال کم تر باشد.

اقامت فارغ التحصیلان پزشکی بعد از تحصیل

اقامت فارغ التحصیلان پزشکی بعد از تحصیل

اقامت فارغ التحصیلان پزشکی بعد از تحصیل یکی از دغدغه های بسیاری از علاقمندان به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا می باشد. فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور مورد توجه بیمارستان های مختلف در داخل این کشور و خارج از آن هستند.

تمامی دانشجویانی که مدرک تحصیلی خود را از یکی از دانشگاه های معتبر این کشور اخذ کرده اند می توانند با یافتن شغل مناسب در مالتا بمانند و به زندگی خود در این کشور ادامه دهند. اما افراد باید پس از استخدام برای اجازه کار مالتا درخواست دهند تا بتوانند به صورت کاملا قانونی در این کشور اقامت داشته باشند.

اگر فردی بلافاصله پس از فارغ التحصیلی نتواند شغل خود را پیدا کند، می تواند تا شش ماه در حالی که به دنبال کار است ویزا دانشجویی خود را تمدید کند. پس از یافتن شغل مناسب کارفرما روند تغییر ویزا دانشجویی به ویزای کاری را انجام می دهد. در نهایت پس از پنج سال اقامت با ویزای کاری می توانند برای اجازه اقامت دائم این کشور درخواست دهند.

شرایط تحصیل رشته های پزشکی در برخی کشورهای اروپایی را با هم مقایسه کنید.

سوالات پر تکرار تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا

امروزه تمامی افرادی که برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی درخواست می دهند باید بالای 18 سال سن داشته باشند.

میزان هزینه های تحصیل این دو رشته در دانشگاه کوئین مری مالتا حدود 38000 یورو می باشد.

امروزه با تحصیل در این کشور شما می توانید طبق برنامه تحصیلی کشورهای برتر اروپایی و در سیستم آموزشی با کیفیت تحصیلات خود را فرا گرفته و با اخذ مدرک تحصیلی به طیف وسیعی از فرصت های شغلی دسترسی داشته باشید.

این آزمون در واقع یک آزمون استعداد یابی بالینی است که قبولی در آن برای ورود به رشته های پزشکی و ورود به دانشگاه های مالتا ضروری می باشد.

هدف اصلی این دوره ها کمک به دانشجویان برای قبولی در آزمون پذیرش پزشکی، تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا و در نهایت ورود به بازار کار پزشکی می باشد.

با توجه به اینکه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا مزایای زیادی را برای متقاضیان به همراه دارد، توصیه می کنیم همین حالا با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در دفتر غرب و مرکزی تهران یا دفتر شیراز تماس بگیرید و اولین گام را جهت رسیدن به رویایی خود بردارید. شما همچنین می توانید با مطالعه مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اروپا با مقاصد معتبر و مناسبی آشنا شوید و تصمیم بهتری بگیرید.

با برخی ازمراجعین شرکت رجبی که برای رشته های پزشکی اقدام کرده و موفق به اخذ پذیرش شده اند آشنا شوید.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

2 دیدگاه در “تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا

  1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا فاطمه گفت:

    باسلام
    پسرمن یکسال درمجارستان وامسال هم درقبرس کالج برای دندانپزشکی گذرانده است وتقریبا مسلط به زبان انگلیسی است و مدرک ندارد .
    1 -آیا میشودازدانشگاه مالتا دررشته دندانپزشکی پذیرش گرفت ؟
    2- کالج پرمدیکال هم قبل ازورودبه دانشگاه دارد ؟
    3 – امتحان ورودی برای دانشگاه دارد ؟
    اگر جواب سوالاتم را بدهید خیلی ممنون میشم .

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      برای ورود به دانشگاه های این کشور نیاز به شرکت در آزمون ورودی و یا مصاحبه دانشگاه است و داشتن مدرک زبان الزامی می باشد . دوره کالج ندارد .

      باتشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه