بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان

بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان درهای خود را به روی دانشجویان بین المللی باز کرده است ، کشور مجارستان و به خصوص پایتخت آن بوداپست یکی از بهترین مکان ها برای زندگی دانشجویی است.

ما در این مقاله سعی کردیم تمامی اطلاعات لازم در مورد بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان را قرار دهیم ، اگر شما نیز به تحصیل در این کشور علاقه دارید با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید.

اگر می خواهید با ابعاد مختلف زندگی در مجارستان آشنا شوید می توانید همین حالا مقاله مهاجرت به مجارستان را مطالعه کنید.

هزینه های بسیار کم در کنار آموزش با کیفیت و پذیرش آسان باعث می شود که دانش آموزان مجارستان را انتخاب کنند.

علاوه بر این ، پس از فارغ التحصیلی مدرک شما در سراسر دنیا به رسمیت شناخته می شود ، آنها به فارغ التحصیلان اجازه می دهند در کشورهای اتحادیه اروپا و سایرین کار کنند.

 

فهرست مطالب

تحصیل در رشته های پزشکی در مجارستان حدودا 5-6 سال طول می کشند ، شما می توانید این رشته را به زبان انگلیسی تحصیل کنید ، بنابراین دانشجویان بین المللی نیازی به دانش قبلی از زبان مجارستانی ندارند ، کیفیت آموزش در دانشگاه های پزشکی مجارستان ، مطابق با استانداردهای اروپایی است ، مجارستان هزینه ‌های زندگی نسبتاً پایینی دارد.

اگر دانشجوی بین المللی هستید که به دنبال تحصیل در رشته پزشکی هستید ، مجارستان مکان مناسبی برای شماست ، این مقاله مروری بر بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان

دانشگاه پزشکی سملوایز بوداپست

دانشگاه پزشکی سملوایز بوداپست ، سال 1769در پایتخت مجارستان تاسیس شد ، این دانشگاه بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان است که برنامه هایی را به زبان های انگلیسی ، مجارستانی و آلمانی ارائه می دهد ، این دانشگاه قدیمی ترین دانشکده پزشکی در مجارستان است و همچنین بزرگترین دانشکده در خود دانشگاه سملویز است ، در کنار آن دانشکده های دندانپزشکی و داروسازی تا سال 1955 تأسیس شدند.

این دانشگاه مقصد بسیاری از دانشجویان بین المللی است ، امروزه بیش از 4000 دانشجوی بین المللی در این دانشگاه مشغول تحصیل رشته پزشکی هستند ، معمولاً برای قبولی در این دانشگاه باید در آزمون های شیمی ، زیست شناسی و زبان انگلیسی شرکت کنید که در سطح دبیرستان هستند.

تحصیل در رشته پزشکی در این دانشگاه شش سال طول می کشد و دانش آموزانی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی شرکت می کنند باید حداقل در طول سال سوم خود دانش زبان مجارستانی داشته باشند تا با بیماران ارتباط برقرار کنند ، علاوه بر آموزش این دانشگاه قصد دارد مراقبت های بهداشتی پیشرفته را از طریق مرکز بالینی خود ارائه دهد و تحقیقات علمی را در کلاس های درس و بخش های بالینی خود انجام دهد.

یکی از بهترین راه ها برای افزایش اعتماد به نفس و همچنین نزدیکی بیشتر با مردم در یک کشور خارجی ، کار کردن حین تحصیل می باشد ، ما تمامی اطلاعات لازم در این مورد را در مقاله کار در مجارستان قرار داده ایم ، برای کسب اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

گذشتن از سد کنکور پزشکی ایران و تحصیل در برترین دانشگاه جهان با راهنمایی کارشناسان مهاجرتی رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه پزشکی دبرسن مجارستان

دومین گزینه در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان دانشگاه پزشکی دبرسن است که در سال 1918 در کنار چندین دانشگاه دیگر تأسیس شد و در سال 1951، این دانشگاه به یک دانشگاه پزشکی مستقل تحت نظارت وزارت بهداشت مجارستان تبدیل شد ، همچنین از سال 1987 شروع به ارائه آموزش پزشکی انگلیسی کرد.

این دانشکده پزشکی جزو بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان است و یک برنامه پزشکی شش ساله ارائه می دهد و پس از اتمام تحصیل دانشجویان می توانند مدرک خود را دریافت کنند و در هر نقطه دنیا مشغول به کار شوند.

زبان تحصیل در این دانشگاه که در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان قرار دارد ، انگلیسی می باشد اما دانش آموزان باید تا سال سوم خود زبان مجارستانی را بیاموزند تا بتوانند در هنگام تحصیل عملی با بیماران ارتباط برقرار کنند ، در طول سال ششم و آخر ، دانشجویان به ارائه مراقبت های بالینی به بیماران از بخش های مختلف مانند جراحی ، داخلی، مغز و اعصاب و اطفال می پیوندند.

دانشگاه پزشکی دبرسن مجارستان

علاوه بر ارائه آموزش های بالینی به دانشجویان پزشکی ، دانشکده پزشکی به عنوان یک بیمارستان شهری نیز خدمت می کند و خدمات مراقبت های بهداشتی را به ساکنان دبرسن ارائه می دهد.

در مجموع بیش از 29000 دانشجو در این دانشگاه ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 7000 دانشجوی بین المللی هستند ، این دانشگاه بیش از 23600 دوره آموزشی ، 87 برنامه کارشناسی و 100 برنامه کارشناسی ارشد را ارائه می دهد.

در مقالات زیر تحصیل در دانشگاه های مجارستان را از جنبه های مختلف بررسی کرده ایم ؛ اطلاعات خود را به روز کنید.

دانشگاه پزشکی پچ مجارستان

دانشگاه پزشکی پچ قدیمی ترین دانشگاه مجارستان است که سومین مودر در فهرست بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان است و در سال 1367 توسط پادشاه لویی کبیر تاسیس شد ، اما این دانشکده پزشکی در آغاز قرن بیستم افتتاح شد.

در دانشکده پزشکی دانشگاه پچ که در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان قرار دارد ، می توانید به زبان انگلیسی یا آلمانی در کنار زبان مجارستانی تحصیل کنید ، دانشجویانی از 66 کشور در این دانشگاه ثبت نام می کنند و این دانشکده پزشکی در مجارستان نه تنها دارای پیشنهادات عالی علمی است.

این دانشگاه هر سال تنها 180 دانشجو می پذیرد ، بنابراین قبولی در این دانشگاه کاملا رقابتی است ، مدرک این دانشگاه در سراسر اتحادیه اروپا و بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است.

برنامه پزشکی عمومی آن شامل شش سال مطالعات پیش بالینی و بالینی است که عمدتاً به زبان انگلیسی تدریس می شود. دانش آموزان همچنین تحت چرخش بالینی قرار می گیرند که یک سال عملی کامل در بخش های بیماران تحت نظارت اساتید حرفه ای است.

اگر قصد دارید به صورت کاملا رایگان از آخرین اخبار مهاجرت به کشور مجارستان اطلاعات کسب کنید می توانید مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی را در پیج اینستاگرام همراهی کنید ، همچنین مقاله بهترین شهر های مجارستان برای تحصیل را بخوانید تا دید بازتری نسبت به شهر ها و دانشگاه های مجارستان داشته باشید.

کالج پزشکی مک دانیل بوداپست

کالج پزشکی مک دانیل بوداپست

جالب است بدانید تنها چهار دانشگاه در مجارستان وجود دارد که برنامه های مدرک پزشکی را ارائه می دهند ، اگرچه کالج پزشکی مک دانیل بوداپست دقیقاً یک دانشکده پزشکی نیست ، این کالج به دلیل رشته پزشکی پیش بالینی برجسته خود به بهترین دانشکده های پزشکی مجارستان تبدیل شده است ، پزشکان و دامپزشکان مشتاق می توانند بین دو مسیر آن یکی را انتخاب کنند: مسیر پیش پزشکی دو ترم یا مسیر پیش پزشکی یک ترم.

اگرچه هر دو رشته شامل موضوعاتی است که در امتحانات ورودی دانشگاه ها پوشش داده شده است ، این مسیر دو ترم برای دانش آموزانی است که هیچ تحصیلات قبلی در زیست شناسی ، شیمی و فیزیک ندارند یا دانش انگلیسی برای تحصیلات دانشگاهی کافی ندارند.

در حالی که برنامه یک ترم برای دانش آموزان با تحصیلات قبلی در موضوعات مورد نیاز و دارای مهارت عالی زبان انگلیسی طراحی شده است ، این دانشکده بیش از 90٪ درصد موفقیت را برای پذیرش در دانشکده های پزشکی در مجارستان ارائه می دهد که آن را به آمادگی ایده آل قبل از ورود به دانشگاه پزشکی تبدیل می کند.

دانشگاه پزشکی سگد Szeged

دانشگاه پزشکی سگد  Szeged، از قرن شانزدهم شروع به کار کرد و دانشکده پزشکی در این دانشگاه در سال 1775 افتتاح شد ، این دانشگاه شروع به ارائه برنامه های زبان انگلیسی در سال 1985 و برنامه های آلمانی زبان در سال 1999 کرد ، این دانشکده از طریق 51 دپارتمان ، کلینیک و آزمایشگاه ، آموزش ، تحقیقات و پیشگیری-درمان سطح بالا را ارائه می دهد و چهارمین دانشگاه در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان می باشد.

این دانشگاه یک برنامه شش ساله پزشکی عمومی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد ، دو سال اول آموزش های پایه و اساس دانش اولیه پزشکی را فراهم می کند ، سال سوم آموزش گسترش می یابد تا امکان مشارکت فعال دانشجویان در بیمارستان های آموزشی و بخش های بالینی فراهم شود.

دو ترم آخر این دانشگاه دانشجویان را ملزم به چرخش در رشته های مختلف و درمان بیماران تحت نظارت پزشکان می کند ، دانشجویانی که به دنبال تحقیق هستند نیز می توانند از آزمایشگاه های علمی دانشکده استفاده کنند.

به عنوان یکی از برترین دانشگاه های مجارستان ، دانشگاه Szeged یک برنامه بسیار معتبر پزشکی عمومی ارائه می دهد ، این شامل دو سال پایه پزشکی پایه است ، سپس تمرین بالینی از سال سوم اضافه می شود.

شما می توانید برای یک برنامه تحصیلی تمام وقت زبان انگلیسی در این از بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان درخواست دهید ، یا نسخه مجارستانی زبان را نیز انتخاب کنید ، در برنامه بین المللی ، بیش از 1000 دانش آموز از سراسر جهان شرکت کرده اند.

این دانشگاه ها خوابگاه های دانشجویی مناسبی را نیز در اختیار دانشجویان خود قرار میدهد ؛ در همین راستا مقاله خوابگاه های دانشجویی مجارستان را بخوانید.

اگر قصدتان تحصیل پزشکی است خوب است برترین دانشگاه های ارائه دهنده رشته های پزشکی را بشناسید ، مقالات زیر را بخوانید.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در مجارستان

وزارت بهداشت ایران یکی از معتبر ترین وزارت ها در کشوران است که هر ساله تعدادی از بهترین دانشگاه های جهان را در لیستی ارائه می دهد ، کارشناسان این وزارتخانه با استفاده از معیار های خاص هر دانشگاه را بررسی می کند.

اگر در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در مجارستان تحصیل کنید می توانید پس از تحصیل به ایران بازگردید و مدرک شما در ایران اعتبار لازم را دارد ، همچنین اگر قصد قصد دارید با تحصیل در کشور مجارستان معافیت سربازی را به دست آورید باید حتما در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت تحصیل کنید.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در مجارستان

در ادامه چندین مورد از بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان که توسط وزارت بهداشت تایید شده است را نام می بریم.

  1. دانشگاه سگد
  2. دانشگاه پچ
  3. دانشگاه دبرسن
  4. دانشگاه سمل وایس

وبینار تحصیل در دانشگاه های مجارستان

در این وبینار که توسط زهرا مجلسی ، کارشناس ارشد مهاجرتی هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ارائه شده صفر تا صد تحصیل در برترین دانشگاه های مجارستان از نحوه گرفتن ویزای تحصیلی تا هزینه ها تحصیل و بورسیه ها را بررسی و تحلیل کرده ایم ، یک ساعت و چهل و پنج دقیق مدت زمان این وبینار مفصل و جامع است که بسیاری از ابهامات شما در خصوص تحصیل در بهترین دانشگاه های کشور مجارستان را برطرف می کند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بررسی اولیه شرایط شما برای تحصیل رشته های پزشکی در مجارستان رایگان است ؛ شماره خود را درج کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان

هزینه های بسیار کم در کنار آموزش با کیفیت و پذیرش آسان باعث می شود که دانش آموزان مجارستان را انتخاب کنند ، علاوه بر این ، پس از فارغ التحصیلی مدرک شما در سراسر دنیا به رسمیت شناخته می شود ، آنها به فارغ التحصیلان اجازه می دهند در کشورهای اتحادیه اروپا و سایرین کار کنند.

دانشگاه پزشکی سملوایز بوداپست ، این دانشگاه بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان است که برنامه هایی را به زبان های انگلیسی ، مجارستانی و آلمانی ارائه می دهد ، این دانشگاه قدیمی ترین دانشکده پزشکی در مجارستان است و همچنین بزرگترین دانشکده در خود دانشگاه سملویز است.

زبان تحصیل در این دانشگاه که در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان قرار دارد ، انگلیسی می باشد اما دانش آموزان باید تا سال سوم خود زبان مجارستانی را بیاموزند تا بتوانند در هنگام تحصیل عملی با بیماران ارتباط برقرار کنند.

این دانشگاه یک برنامه شش ساله پزشکی عمومی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد ، دو سال اول آموزش های پایه و اساس دانش اولیه پزشکی را فراهم می کند ، سال سوم آموزش گسترش می یابد تا امکان مشارکت فعال دانشجویان در بیمارستان های آموزشی و بخش های بالینی فراهم شود.

دو ترم آخر این دانشگاه دانشجویان را ملزم به چرخش در رشته های مختلف و درمان بیماران تحت نظارت پزشکان می کند ، دانشجویانی که به دنبال تحقیق هستند نیز می توانند از آزمایشگاه های علمی دانشکده استفاده کنند.

در این مقاله که توسط گروه مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی ارائه شده بود ، چند مورد از بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان را بررسی کردیم ، همین حالا برای کسب مشاوره تخصصی در زمینه مهاجرت به این کشور از طریق دو شعبه تهران و شیراز با مشاورین ما در تماس باشید ؛ همچنین اگر می خواهید از تمامی اطلاعات تحصیل در کشور مجارستان آگاهی پیدا کنید می توانید به مقاله تحصیل در مجارستان مراجعه کنید.

در انتها تجربه دوستانی که برای کشور مجارستان اقدام کرده اند را با شما به اشتراک می گذاریم.

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه