تحصیل رشته داروسازی در آمریکا

تحصیل رشته داروسازی در آمریکا یکی از گزینه های عالی برای افراد علاقمند به تحصیل در این رشته در خارج از کشور است ، البته باید توجه داشت که برخی از موسسات داروسازی ایالات متحده متقاضیان بین المللی (غیر آمریکایی) را پذیرش نمی کنند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در این کشور در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با ما همراه باشید.

اگر مؤسسه ایالات متحده شهروندان غیر آمریکایی را برای پذیرش در نظر بگیرد متقاضی باید حداقل شرایط ورود را مانند دانشجویان آمریکایی داشته باشد که شامل پیش نیازهای دوره و آزمون های استاندارد است ؛ متقاضیانی که تحصیلات پیش از داروسازی را در خارج از ایالات متحده به پایان رسانده اند، بسته به سیاست مرکز پذیرش تحصیل رشته داروسازی در آمریکا ، ملزم به ارائه اصل رونوشت خارجی یا گزارش ارزیابی رونوشت خارجی دوره به دوره خواهند بود.

برخی از دانشکده‌ های داروسازی دوره‌ های پیش داروسازی را که در مؤسسه‌ های خارجی گذرانده می‌شوند نمی‌پذیرند و ممکن است لازم باشد دوره‌ های پیش داروسازی در دانشگاه‌های معتبر ایالات متحده تکمیل شود.

متقاضیان بین المللی ممکن است برای تعداد محدودی از موقعیت ها رقابت کنند یا بسته به سیاست های سازمانی و ایالتی، واجد شرایط پذیرش نباشند ، موسسات داروسازی خصوصی عموما در مقایسه با مؤسسات دولتی و ، تعداد بیشتری موقعیت در این برنامه را به شهروندان غیر آمریکایی ارائه می دهند.

همچنین برای دریافت اطلاعات دقیق تر در خصوص نحوه ارائه رشته های علوم پزشکی در آمریکا ، به مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آمریکا مراجعه نمایید.

فهرست مطالب
تحصیل رشته داروسازی در آمریکا

شرایط پذیرش و رویه های تحصیل و ورود به مشاغل در ایالات متحده با کشور های محل اقامت دانشجویان بین المللی متفاوت است ، دکترای داروسازی (مدرک PharmD) یک برنامه حرفه ای چهار ساله است که دانشجویان را برای تمرین در داروسازی آماده می کند ، متقاضیان باید دو سال دوره قبل از داروسازی را در یک کالج / دانشگاه معتبر تکمیل کنند تا واجد شرایط پذیرش شوند ؛ برخی از دانشکده های داروسازی ممکن است ترجیح دهند دانشجویانی را که مدرک کارشناسی داروسازی دارند ثبت نام کنند در حالی که برخی دیگر ممکن است این کار را نکنند ، لازم به ذکر است که مدرک کارشناسی داروسازی در ایالات متحده ارائه نمی شود.

برای پذیرش تحصیل رشته داروسازی در آمریکا بایستی در مقطع کارشناسی با پیشینه علمی در رشته های مرتبط با شیمی ، زیست شناسی ، داروسازی ، مهندسی شیمی یا موضوعات مرتبط تحصیل کنند ، لازم به ذکر است که حداقل معدل 3.0 یا معادل آن توسط یک دانشجو مورد نیاز است.

دوره پری مدیکال برای داروسازی آمریکا

الزامات پذیرش در دانشکده داروسازی به طور قابل توجهی در بین دانشگاه ها متفاوت است ، دانشگاه ها از دو سال تحصیل پیش نیاز تا تکمیل مدرک کارشناسی نیاز دارند ، اگرچه اکثر دانشکده های داروسازی به مدرک لیسانس نیاز ندارند ، دانشجویان باید برنامه ای از دوره هایی را انتخاب کنند که نه تنها شامل الزامات قبل از داروسازی باشد، بلکه برای دریافت مدرک نیز تلاش کنند ، اکثر دانشکده های داروسازی به PCAT (آزمون پذیرش کالج داروسازی) نیاز دارند.

برای پذیرش در رشته داروسازی در دانشگاه های آمریکا دانشجویان ملزم به گذراندن دوره پری مدیکال برای داروسازی آمریکا هستند که این دوره به عنوان دوره پیش داروسازی مشهور است ، این دوره شامل دروس مختلف مانند فیزیولوژی ، آناتومی ، میکروبیولوژی ، ژنتیک ، زیست شناسی ، بیوشیمی ، فیزیک و ریاضیات است ، مدت زمان این دوره 2 سال است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

متقاضیان اخذ ویزای تحصیل آمریکا تنها کافی است با ما در تماس باشید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه داروسازی آمریکا

آمریکا یکی از قطب های عالی در دانش و علم است ، دانشگاه های این کشور در بین بهترین دانشگاه های جهان قرار دارند ، رشته داروسازی نیز یکی از رشته های تاپ در زمینه های پزشکی در آمریکا است که در برترین دانشگاه های این کشور ارائه می شود ، در ادامه با تعدادی از بهترین دانشگاه داروسازی آمریکا آشنا خواهیم شد.

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه میشیگان

دانشگاه میشیگان یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در آن آربور میشیگان است ، این دانشگاه که در سال 1817 در شهر دیترویت به نام Catholepistemiad یا دانشگاه میشیگانیا تأسیس شد ، 20 سال قبل از تبدیل شدن این قلمرو به ایالت ، قدیمی‌ترین دانشگاه میشیگان است؛  این دانشگاه یکی از اعضای موسس انجمن دانشگاه های آمریکا است ، میشیگان بر اساس رتبه بندی کالج ها و دانشگاه ها در بین دانشگاه های برتر ایالات متحده قرار گرفته است.

علاوه بر تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه میشیگان ، این مرکز مدرک دکترا در رشته های علوم انسانی، علوم اجتماعی و STEM ( علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات ) و همچنین مدارک حرفه ای در معماری ، تجارت ، پزشکی ، حقوق ، سیاست عمومی ، داروسازی ، پرستاری ، مددکاری اجتماعی ، بهداشت عمومی و دندانپزشکی ارائه می دهد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با دانشگاه میشیگان ، مقاله دانشگاه میشیگان آمریکا را در همین سایت بخوانید.

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه میشیگان

رشته داروسازی در دانشگاه واشنگتن

یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در سیاتل، واشنگتن است ، این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاه های ساحل غربی است که در سال 1861 تأسیس شد ، تقریبا یک دهه پس از تأسیس شهر در سیاتل تأسیس شد تا به توسعه اقتصادی آن کمک کند ، این دانشگاه مدارک را از طریق 140 بخش در کالج ها و مدارس مختلف ارائه می دهد و بر اساس سیستم یک چهارم فعالیت می کند.

این دانشگاه مدارک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا را از طریق 140 دپارتمان ارائه می دهد که خود در کالج ها و مدارس مختلف سازماندهی شده اند ، همچنین به اجرای یک مدرسه انتقالی و برنامه ورودی اولیه در محوطه دانشگاه ادامه می‌دهد که اولین بار در سال 1977 آغاز شد.

دانشگاه واشنگتن علاوه بر برنامه رشته داروسازی در دانشگاه واشنگتن دارای دانشکده های هنر و علوم ، تجارت ، دندانپزشکی ، آموزش ، مهندسی ، محیط زیست ، حقوق ، پزشکی ، پرستاری ، داروسازی ، سلامت عمومی و غیره است.

داروسازی در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل

دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در چپل هیل، کارولینای شمالی است ، گل سرسبد سیستم دانشگاه کارولینای شمالی، به عنوان یک دانشگاه عمومی پیچک یا موسسه ای دولتی در نظر گرفته می شود که تجربه آکادمیک مشابه دانشگاه آیوی لیگ را ارائه می دهد ، پس از منشور شدن در سال 1789، این دانشگاه برای اولین بار در سال 1795 شروع به ثبت نام دانشجویان کرد و آن را به یکی از قدیمی ترین دانشگاه های دولتی ایالات متحده تبدیل کرد.

این دانشگاه علاوه بر داروسازی در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل در بیش از 70 دوره تحصیلی مدرک ارائه می دهد و از نظر اداری به 13 مدرسه حرفه ای مجزا و یک واحد ابتدایی، دانشکده هنر و علوم تقسیم می شود ، پنج دانشکده این دانشگاه دانشکده تجارت ، دانشکده روزنامه‌نگاری و رسانه ، دانشکده بهداشت عمومی جهانی ، دانشکده داروسازی و دانشکده دندان‌پزشکی است ، همه فارغ التحصیلان تحصیلات لیبرال را دریافت می کنند و می توانند از زمانی که وضعیت جونیور را کسب می کنند.

هزینه تحصیل داروسازی در آمریکا

هزینه تحصیل داروسازی در آمریکا

یک دانشکده داروسازی دولتی کم هزینه و ارزان قیمت در آمریکا معمولا 15000 تا 20000 دلار در سال هزینه دارد و هزینه در سایر دانشگاه های آمریکا تا 40000 دلار برای هر سال می شود ، علاوه بر هزینه شهریه دانشجویان بایستی بین 15000 تا 25000 دلار برای تامین هزینه های زندگی خود در آمریکا برای یک سال کنار بگذرانند.

اگر هزینه تحصیل داروسازی در آمریکا برای شما گران است می توانید داروسازی را به زبان انگلیسی در سنگاپور بخوانید ، دانشگاه های بسیار معتبر سنگاپور حتی در آمریکا هم مورد تایید هستند ؛ مقاله تحصیل رشته داروسازی در سنگاپور را بخوانید.

بررسی دیگر شرایط تحصیل و اقامت آمریکا برای دانشجویان ، با مطالعه مطالب زیر

چارت درسی داروسازی در دانشگاه های آمریکا

همان گونه که پیش از این بیان شد دوره تحصیل در رشته داروسازی در دانشگاه های آمریکا 4 سال همراه با 140 واحد درسی است ، برنامه درسی داروسازی ترکیبی چهار ساله از دروس ضروری و انتخابی است ، دانش آموزان به طور کلی در 11-19 واحد در هر ترم ثبت نام می کنند ، نمونه برنامه درسی که در زیر توضیح داده شده است، نمای کلی از چارت درسی داروسازی در دانشگاه های آمریکا را ارائه می دهد.

دوره های پایه در علوم زیست پزشکی، دارویی، اجتماعی-اداری و علوم بالینی سه سال اول برنامه را شامل می شود ، دانشجویان تجربیات مقدماتی تمرین داروسازی (IPPE) را همراه با دوره های کلاس درس کامل می کنند ، پایان سال سوم و سال آخر (چهارم) برنامه شامل تجارب پیشرفته داروسازی (APPE) است که در بخش مراقبت های بهداشتی در سراسر آمریکا به همراه یک دوره اصلی تنظیم شده است.

سال اول تحصیل رشته داروسازی در آمریکا شامل داروسازی 1 ، داروسازی 2 ، سیستم های زیستی 1 ، سیستم های زیستی 2 ، تمرین داروسازی 1 ، تمرین داروسازی 2 ، محسابات ، متابولیسم و زیست شناسی سلولی ، درمان های بدون نسخه ، فارمانوژنتیک ، فرآیند مراقبت از بیمار داروسازان و شیمی دارویی است.

سال دوم و سوم تحصیل شامل اطلاعات دارویی ، فارماکوکینتیک ، قانون داروسازی ، سیستم غدد درون زیر ، طب عمومی ، تمرین انتخابی داروسازی ، آنکالوژی ، بیماری های عفونی ، سیستم قلبی عروقی و دروس اختیاری است.

سال چهارم مراقبت های اولیه ، داروسازی جامعه ، مراقبت های حاد ، تمرین داروسازی در بیمارستان و دروس اختیاری است.

بورسیه رشته داروسازی در آمریکا

بورسیه رشته داروسازی در آمریکا

اگر در حال تحصیل در مقطع دکترای داروسازی در آمریکا هستید یا در مقطع کارشناسی هستید و برنامه ریزی برای دریافت مدرک دکتری داروسازی دارید می توانید برای تحصیل در این رشته برای دریافت بورسیه اقدام کنید ، بورسیه ها می توانند مبلغی به عنوان وام از دانشکده داروسازی باشند ، در ادامه با تعدادی بورسیه رشته داروسازی در آمریکا آشنا می شویم.

بورسیه های مراقبت آینده Tylenol

بورسیه های مراقبت آینده Tylenol که توسط McNeil Consumer Healthcare حمایت می شود ، برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های پزشکی و مراقبت های بهداشتی است ، آنها برتری علمی، رهبری و مشارکت جامعه را تشخیص می دهند.

برای واجد شرایط بودن، باید ساکن ایالات متحده، پورتوریکو یا واشنگتن دی سی باشید ، ثبت نام در یک رشته مرتبط با مراقبت های بهداشتی در یک کالج یا دانشگاه معتبر ، مدرسه تحصیلات تکمیلی یا مدرسه فنی و حرفه ای و حداقل یک سال از برنامه شما باقی مانده است.

برنامه بورسیه دانشجویی بنیاد انجمن داروسازان آمریکا

برنامه بورسیه دانشجویی بنیاد انجمن داروسازان آمریکا از دانش‌آموزانی پشتیبانی می‌کند که برای کمک به شکل ‌دهی این حرفه ، وقت خود را در بخش APhA مدرسه خود – آکادمی دانش‌آموزان داروسازان سرمایه‌گذاری می‌کنند ، نحوه واجد شرایط بودن باید حداقل یک سال از مدرک حرفه ای خود را گذرانده باشید و عملکرد تحصیلی قوی را نشان دهید ، مشارکت در مدرسه ، فعالیت های اجتماعی و فصل محلی APhA نیز مورد نیاز است.

جوایز رهبری دانشجویی انجمن داروسازان سیستم سلامت آمریکا

جوایز رهبری دانشجویی انجمن داروسازان سیستم سلامت آمریکا از دانشجویانی پشتیبانی می کند که توانایی رهبری را نشان داده اند و به داروسازی علاقه مند هستند ، این جایزه شامل یک لوح ، یک کتابخانه مرجع اطلاعات دارویی ASHP و یک جایزه نقدی است.

برای واجد شرایط بودن باید دانشجوی داروسازی در سال دوم ، سوم یا چهارم برنامه با معدل حداقل 2.75 در مقیاس 4.0 باشید ؛ شما همچنین باید یک عضو ASHP در وضعیت خوبی باشید.

ویدیو روبرو برخی از پذیرش های موفق دانشگاه های مختلف را مشاهده میکنید که نشان دهنده سابقه و تخصص ما در زمینه اخذ موقعیت برای تحصیل در دانشگاه های خارجی است.

شما نیز اگر میخواهید به آرزوی خود جهت تحصیل در خارج از کشور برسید، ما پیشنهاد میکنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید و دیگر مطالب حوزه مهاجرت را نیز از دست ندهید تا به یک جمع بندی خوب برای اقدام برسید.

کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی ، آماده پاسخگویی به شما عزیزان در زمینه های مهاجرتی مختلف هستند.

پخش ویدیو

زبان تحصیل داروسازی در آمریکا

از آن جا که زبان رسمی کشور آمریکا زبان انگلیسی است زبان تحصیل داروسازی در آمریکا نیز به زبان انگلیسی ارائه می شود و برای تحصیل در این کشور تسلط به زبان انگلیسی و ارائه مدرک تافل و آیلتس الزامی است ، حداقل نمره آیلتس قابل قبول برای پذیرش در رشته داروسازی در آمریکا 6 است ، افرادی که دارای مدرک زبان نیستند می توانند برای فراگیری این زبان در آموزشگاه های زبان این کشور شرکت کنند و دانش زبانی خود را گسترش دهند.

آزمون های ورودی داروسازی در آمریکا

حدود 75 درصد از دانشکده های داروسازی ایالات متحده به نمرات آزمون های ورودی داروسازی در آمریکا کالج داروسازی PCAT به عنوان بخشی از فرآیند درخواست نیاز دارند ، یک آزمون تخصصی است که به شناسایی متقاضیان واجد شرایط برای کالج های داروسازی کمک می کند ، توانایی عمومی آکادمیک و دانش علمی لازم برای شروع آموزش داروسازی را می سنجد ،PCAT به طور خاص برای کالج های داروسازی ساخته شده است.

آزمون های موجود در دانشگاه های آمریکا معمولا برای بیشتر رشته های پزشکی شبیه به هم هستند ، اگر به رشته های دیر علوم پزشکی مانند پرستاری هم علاقه دارید می توانید اطلاعات کامل آن را در مقاله تحصیل رشته پرستاری در امریکا بخوانید.

مزایا و معایب تحصیل داروسازی در آمریکا

آمریکا یکی از برترین نقاط برای تحصیل در خارج از کشور است که مزایای تحصیل در این کشور بسیار زیاد است اما دریافت پذیرش از دانشگاه های داروسازی این کشور به ویژه دانشگاه های دولتی آن دشوار است و این امر تنها چالش پیش روی متقاضیان تحصیل در رشته داروسازی در آمریکا نیست ، در ادامه با مزایا و معایب تحصیل رشته داروسازی در آمریکا بیشتر آشنا خواهیم شد.

مزایا و معایب تحصیل داروسازی در آمریکا

مزایای تحصیل داروسازی در آمریکا

  • بیش از ۲۵ کالج داروسازی در ایالات متحده بر اساس رتبه بندی دانشگاه جهانی QS بر اساس موضوع داروسازی در بین ۱۰۰ کالج برتر قرار دارند.
  • فرصت شغلی برای فارغ التحصیلان رشته داروسازی در آمریکا بسیار بالاست.
  • داروسازان در ایالات متحده آمریکا می توانند در زمینه های مختلفی مانند فروشگاه های کالا های عمومی ، فروشگاه های مواد غذایی و نوشیدنی ، بیمارستان ها ، داروخانه ها و شرکت های داروسازی و غیره فعالیت کنند.
  • زبان تحصیل در آمریکا انگلیسی است.

معایب تحصیل در رشته داروسازی در آمریکا

  • بالا بودن هزینه تحصیل در رشته داروسازی در آمریکا
  • بالا بودن هزینه زندگی در آمریکا
  • دشواری پذیرش در دانشگاه های داروسازی آمریکا

بررسی شرایط و مدارک لازم برای تحصیل داروسازی در کشورهای هم رده با آمریکا را در مقالات پیشنهادی زیر مطالعه کنید

بازار کار و درآمد داروسازی در آمریکا

فارغ التحصیلان رشته داروسازی از دانشگاه های آمریکا می توانند پس از پایان دوره تحصیل خود به عنوان داروساز در داروخانه های دولتی یا خصوصی مشغول به کار شوند ، علاوه بر این به دلیل کیفیت بالای بازار کار و درآمد داروسازی در آمریکا آن ها می توانند به عنوان محقق و پژوهشگر در کشف داروهای جدید در لابراتور های داروسازی فعالیت کنند و یا به عنوان داروساز در شرکت های داروسازی داخل و خارج از کشور مشغول شوند.

به طور متوسط بیش از 88000 داروساز در آمریکا مشغول فعالیت هستند ، متوسط حقوق داروساز در ایالات متحده تا 27 سپتامبر 2021 140,182 دلار است ، اما این محدوده معمولا بین 132,085 تا 149,310 دلار است ، محدوده حقوق می تواند به طور گسترده ای بسته به عوامل مهم بسیاری از جمله تحصیلات ، گواهینامه ها ، مهارت های اضافی ، تعداد سال هایی که داروساز در حرفه خود سپری کرده متفاوت باشد، برای شناخت قوانین کار در کشور آمریکا ، به مقاله کار در آمریکا مراجعه نمایید.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مقاله سعی کردند شما را با چگونگی و شرایط تحصیل رشته داروسازی در آمریکا آشنا کنند ، اگر در خصوص مهاجرت تحصیلی سوالی دارید میتوانید در بخش دیدگاه استفاده کرده و در اسرع وقت به پاسخ پرسش های خود برسید.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته داروسازی در آمریکا

دانشگاه میشیگان که یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در آن آربور میشیگان است .

یک دانشکده داروسازی دولتی کم هزینه و ارزان قیمت در آمریکا معمولا 15000 تا 20000 دلار در سال هزینه دارد و هزینه در سایر دانشگاه های آمریکا تا 40000 دلار برای هر سال می شود ، علاوه بر هزینه شهریه دانشجویان بایستی بین 15000 تا 25000 دلار برای تامین هزینه های زندگی خود در آمریکا برای یک سال کنار بگذرانند.

از آن جا که زبان رسمی کشور آمریکا زبان انگلیسی است دروس در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی ارائه می شود و برای تحصیل در این کشور تسلط به زبان انگلیسی و ارائه مدرک تافل و آیلتس الزامی است ، حداقل نمره آیلتس قابل قبول برای پذیرش در رشته داروسازی در آمریکا 6 است

حدود 75 درصد از دانشکده های داروسازی ایالات متحده به نمرات آزمون پذیرش کالج داروسازی PCAT به عنوان بخشی از فرآیند درخواست نیاز دارند ، یک آزمون تخصصی است که به شناسایی متقاضیان واجد شرایط برای کالج های داروسازی کمک می کند ، توانایی عمومی آکادمیک و دانش علمی لازم برای شروع آموزش داروسازی را می سنجد ،PCAT به طور خاص برای کالج های داروسازی ساخته شده است.

متوسط حقوق داروساز در ایالات متحده تا 27 سپتامبر 2021 140,182 دلار است ، اما این محدوده معمولا بین 132,085 تا 149,310 دلار است.

در این مقاله مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی بر اساس محبوبیت تحصیل در رشته های پزشکی در بین علاقمندان تحصیل در خارج از کشور تحصیل رشته داروسازی در آمریکا را بررسی کردند ، در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به این کشور با دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس بگیرید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله جامع تحصیل در آمریکا با شرایط پذیرش دانشگاه های این کشور و همچنین برترین دانشگاه های آن برای تحصیل در رشته های مختلف آشنا شوید.

در این قسمت دیدگاه مشتریان ما با پرونده های موفق ویزاشده را مشاهده میکنید

پخش ویدیو
پخش ویدیو

2 دیدگاه در “تحصیل رشته داروسازی در آمریکا

  1. تحصیل رشته داروسازی در آمریکا س- کریمی گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    آیا دانشجوی سال چهارم رشته دکترای داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز می تواند برای انتقال به یکی از دانشگاه های داروسازی در آمریکا اقدام نماید. شرایط مهاجرت این فرد چیست؟ واحدهای گذرانده در طول این چندسال مورد قبول می باشد؟ با تشکر از پاسخدهی شما

    1. تحصیل رشته داروسازی در آمریکا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      خیر متاسفانه امکان دریافت انتقالی وجود ندارد.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه