تحصیل رشته فیزیوتراپی در استرالیا

تحصیل رشته فیزیوتراپی در استرالیا ، می تواند فرصتی بسیار عالی برای فراگیری علوم مدرن فیزیوتراپی در یکی از بهترین مکان های کره زمین باشد ، کشوری جذاب با بستر علمی بسیار پیشرفته که هر دانشجویی آرزوی تحصیل در دانشگاه های آن را دارد!

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با ارائه این مقاله قصد دارند دانستنی های ضروری برای تحصیل این رشته در استرالیا را برای علاقه مندان بیان کنند تا در صورت تصمیم به مهاجرت تحصیلی با آگاهی کامل وارد عمل شوند ، همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا را نیز بخوانید و با شرایط اخذ پذیرش در رشته های برتر علوم پزشکی هم آشنا شوید.

برنامه فیزیوتراپی در استرالیا به دانشجویان کمک می کند تا حرکات بدن انسان ، مدیریت آسیب های ورزشی ، شرایط اسکلتی عضلانی و شرایط سلامت مزمن را درک کنند ، اخذ مدرک کارشناسی ارشد فیزیوتراپی در استرالیا می تواند فرصتی عالی برای توسعه توانایی استفاده از مهارت های بالینی بسیار پیشرفته و بدون دارو برای ارزیابی و درمان بیماران مبتلا به مشکلات حرکتی باشد.

به عنوان یک دانشجوی فیزیوتراپی در استرالیا ، شما یاد خواهید گرفت که به افراد کمک کنید تا از صدمات جلوگیری کنند و سبک زندگی سالمی داشته باشند.

فهرست مطالب

اگر فکر می کنید از چنین حرفه ای لذت می برید ، پس در انتخاب تحصیل رشته فیزیوتراپی در استرالیا کرسی های موفقیت را یکی پس از دیگری طی خواهید کرد و فراموش نکنید که ما در موسسه رجبی هم می خواهیم در موفقیت های تحصیلی شما سهیم باشیم و با همکاری هم این تصمیم را عملی کنیم.

تحصیل رشته فیزیوتراپی در استرالیا

پریمدیکال فیزیوتراپی در استرالیا

تحصیل رشته فیزیوتراپی در استرالیا هم مانند رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و برخی از رشته های پیراپزشکی مستلزم شرکت در دوره های پریمدیکال است.

کالج UOW متعلق به دانشگاه Wollongong در استرالیا از موسساتی است که دوره های پیش پزشکی ، علوم و بهداشت را ارائه می کند و بیان می کند که این دوره برای شما طراحی شده است تا پایه ای محکم برای تحصیلات تکمیلی پزشکی ، دندانپزشکی ، مطالعات دامپزشکی ، بینایی سنجی ، فیزیوتراپی یا داروسازی ایجاد کند.

لازم به ذکر است که محتوای درسی پریمدیکال فیزیوتراپی در استرالیا با دوره های پزشکی و دندانپزشکی تفاوتی ندارد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل رشته های محبوب علوم پزشکی در برترین دانشگاه های دنیا ؛ مشاوره بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های فیزیوتراپی استرالیا

تعداد دانشگاه هایی که تحصیلات پیشرفته فیزیوتراپی ارائه می دهند محدود نیستند؛ طبق رتبه بندی (QS) ، دانشگاه کانبرا ، دانشگاه فلیندرز ، دانشگاه لا تروب ، دانشگاه صنعتی سوئینبرن ، دانشگاه استرالیای جنوبی ، دانشگاه کرتین ، دانشگاه صنعتی ، دانشگاه کوئینزلند ، دانشگاه سیدنی ، دانشگاه ملبورن ، دانشگاه استرالیای غربی ، دانشگاه نوتردام ، دانشگاه جیمز کوک و دانشگاه گریفیث همه برای تحصیل رشته فیزیوتراپی در استرالیا عالی هستند.

در زیر مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی از بین بهترین دانشگاه های فیزیوتراپی استرالیا چند مورد را انتخاب کرده و شرایط تحصیل رشته فیزیوتراپی در آنها را بررسی کرده اند.

بهترین دانشگاه های فیزیوتراپی استرالیا

رشته فیزیوتراپی در دانشگاه باند

برنامه های مربوط به رشته فیزیوتراپی در دانشگاه باند ، در دانشکده علوم بهداشت و پزشکی به دانشجویان ارائه می شود ، برنامه ها به گونه ای طراحی شده اند که دانشجویان به تدریج مهارت ها و یا شایستگی های حرفه ای را در کل مدت هر برنامه توسعه می دهند.

برنامه فیزیوتراپی دانشگاه باند به دلیل ترکیب منحصر به فرد خود از یادگیری علمی مبتنی بر مشکل ، کاربرد عملی و بیش از 1200 ساعت کار بالینی مشهور است ، از بزرگان این دانشکده می توان نیک زوار را نام برد.

این دانشگاه برنامه درسی علوم پایه بالینی ، پاتولوژیک و مرتبط را با دانش ، مهارت ها و رفتارها و نگرش های حرفه ای فیزیوتراپی مورد نیاز برای معاینه ، تشخیص و درمان مراجعین فیزیوتراپی ادغام می کند و رویکرد نوآورانه باند در آموزش فیزیوتراپی تضمین می کند که فارغ التحصیلان برای کار آماده ، شایسته و با اعتماد به نفس برای تمرین در طیف گسترده ای از زمینه های فیزیوتراپی هستند.

دکتر فیزیوتراپی دانشگاه باند یک برنامه ورودی مقطع فوق لیسانس است ، به این معنی افرادی که دارای مدرک کارشناسی ورزش و علوم ورزشی دانشگاه باند و همچنین لیسانس علوم بیومدیکال هستند ، واجد شرایط تحصیل دکتر فیزیوتراپی (در مقطع کارشناسی ارشد) در این دانشگاه هستند.

شما می توانید تنها در 4 سال یک فیزیوتراپیست شوید ، یعنی دو سال تحصیل در مقطع کارشناسی ورزش و علوم ورزشی یا علوم بیومدیکال و دو سال تحصیل برای تبدیل شدن به دکتر فیزیوتراپی.

شرایط پذیرش فیزیوتراپی دانشگاه باند

شرایط پذیرش فیزیوتراپی دانشگاه باند شامل تکمیل موفقیت آمیز مدرک لیسانس ورزش و علوم ورزشی یا لیسانس ورزش و عملکرد ورزشی یا لیسانس علوم زیست پزشکی از دانشگاه باند ، یا مدرک معادل از یک موسسه شناخته شده با معدل تجمعی 2/4 یا 5/7 یا بهتر است.

مدارک پیش نیاز نیز برای واجد شرایط شدن تحصیل در این رشته شامل دو ترم آناتومی انسان یا معادل آن ، دو ترم فیزیولوژی انسانی یا معادل آن ، یک ترم بیومکانیک یا معادل آن ، یک ترم طرح تحقیق و آمار یا معادل آن ، یک ترم فیزیولوژی ورزش یا معادل آن و عملکرد موفق در مصاحبه انتخابی می شود.

اگر با هدف تحصیل به استرالیا می روید شناخت این کشور ضروری و البته جالب است ! مقالات زیر را بخوانید.

رشته فیزیوتراپی دانشگاه ملبورن

دپارتمان فیزیوتراپی اخیراً 25 سال برتری در آموزش فیزیوتراپی را جشن گرفت ، دکتر حرفه ای فیزیوتراپی از شهرت دانشگاه ملبورن برای برتری در تدریس و تحقیق استفاده می‌کند تا دانشجویان را الهام‌ بخش و قادر سازد تا فیزیوتراپیست ‌های برجسته‌ ای شوند و آماده باشند تا به عنوان رهبران در سطح جهانی در زمینه انتخابی خود برتر باشند.

دکتر حرفه ای فیزیوتراپی در ملبورن یک برنامه کارشناسی ارشد ورودی حرفه ای است که به دانشجویان یک دوره جامع و یکپارچه با مهارت های تئوری و عملی برای ارزیابی ، تشخیص و درمان بدن انسان ارائه می دهد.

برای تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه ملبورن دانشجویان ابتدا باید لیسانس زیست پزشکی یا لیسانس علوم را با طول تحصیلی سه سال تکمیل کنند ، برای به دست آوردن دانش جامع از بدن انسان ، باید مطالعات فیزیولوژی و آناتومی را کامل کنند.

در ادامه پس از تحصیل در مقطع کارشناسی ، دوره سه ساله دکتر فیزیوتراپی را تکمیل خواهند کرد ، این یک دوره جامع و یکپارچه در تئوری و عمل فیزیوتراپی برای ارزیابی ، تشخیص و درمان اختلالات حرکتی انسان است.

دانشجویان آموزش های بالینی فشرده را در بزرگترین بیمارستان های آموزشی بزرگ شهری ، مراقبت های اولیه ، محیط های روستایی و بین المللی تکمیل خواهند کرد.

شرایط پذیرش فیزیوتراپی دانشگاه ملبورن

شرایط پذیرش در رشته فیزیوتراپی دانشجویان باید همانطور که در بالا اشاره شد دارای مدرک کارشناسی در زمینه زیست پزشکی یا علوم باشند و به طور خاص متقاضی باید مطالعات آناتومی انسان و فیزیولوژی انسان یا معادل آن و یک مصاحبه چند دقیقه ای را کامل کند ، از بزرگان این رشته در دپارتمان فیزیوتراپی می توان دکتر بن جکا و لوسیندا اسمیت را نام برد.

دانشگاه ملبورن یک برنامه کارشناسی ارشد فیزیوتراپی دارد که در حالت فشرده حضوری و موضوعات کاملاً آنلاین تدریس می شود ، این دوره متناسب با نیازهای متخصصان انجام می شود و به شما امکان می دهد در حالی که آموخته های خود را در عمل بالینی خود به کار می گیرید پاره وقت مطالعه کنید.

دانشگاه ملبورن با افتخار اعلام می کند که دوره کارشناسی ارشد فیزیوتراپی (سلامت لگن) در مسیر آکادمیک برای مسیر شغلی مردان و سلامت لگن زنان انجمن فیزیوتراپی استرالیا (APA)  شناخته می شود.

این دوره در حال حاضر برای فیزیوتراپیست های ثبت شده با حداقل دو سال تجربه بالینی پس از صلاحیت در زمینه سلامت زنان ، مردان و لگن طراحی شده است اما از دانشجویان بین المللی هم برای مطالعه این دوره استقبال می شود ، در عین حال باید توجه داشته باشید که این دوره برای دانشجویان بین المللی که برای تحصیل در استرالیا نیاز به ویزای دانشجویی دارند ، در دسترس نیست.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل رشته های پیراپزشکی همراه با بورسیه های تحصیلی! شماره خود را درج کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

رشته فیزیوتراپی دانشگاه سیدنی

دوره های رشته فیزیوتراپی دانشگاه سیدنی توسط شورای فیزیوتراپی استرالیا (APC) تایید شده است ، که فارغ التحصیلان واجد شرایط ثبت نام در هیئت فیزیوتراپی استرالیا و تمرین به عنوان فیزیوتراپیست در استرالیا هستند.

رشته فیزیوتراپی در دانشگاه در دانشکده سلامت و پزشکی به دانشجویان ارائه می شود و دانشجویان برای تحصیل این رشته ابتدا باید در این دانشگاه مدرک کارشناسی علوم کاربردی را در طی دو سال اخذ کنند و سپس وارد دوره دکتر حرفه ای فیزیوتراپی در مقطع کارشناسی ارشد می شوند.

فارغ‌التحصیلان علاوه بر جنبه ورزشی برجسته فیزیوتراپی ، در نقش‌هایی مانند مدیریت بیماری‌های عصبی ، اختلالات حرکتی ، توانبخشی و ریکاوری نقش‌هایی را انجام می‌دهند که به طور قابل توجهی به جامعه کمک می‌کند.

از بزرگان فیزیوتراپی این دانشگاه می توان پروفسور جنیفر آلیسون ، پروفسور جیم الیوت و پروفسور جاش برنز را نام برد.

پذیرش رشته فیزیوتراپی دانشگاه سیدنی

برای پذیرش رشته فیزیوتراپی دانشگاه سیدنی متقاضی باید دارای مدرک لیسانس ، فوق لیسانس یا دکترا از یک موسسه استرالیایی یا معادل آن باشد و حداقل میانگین امتیاز (GPA) 4.5 از 7 (میانگین اعتبار) را کسب کرده باشند و این مورد پذیرش را تضمین نمی کند زیرا مکان ها محدود است و پذیرش ها بر اساس شایستگی علمی ارائه می شود.

متقاضی باید شواهدی را ارائه دهد که نشان می‌دهد در هر 4 حوزه آناتومی انسان ، فیزیولوژی انسان ، فیزیولوژی ورزش و علوم اعصاب پیش نیاز و دانش از قبل موجود را دارا باشد و دانشکده فهرستی از مدارک و واحد های تایید شده برای برآورده کردن الزامات دانش ذکر شده در بالا دارد ، متقاضیان در صورتی که مدرک کارشناسی آن ها به عنوان مدرک تایید شده درج نشده باشد ، باید فرم اطلاعات پیش نیاز را تکمیل کنند.

هزینه تحصیل فیزیوتراپی در استرالیا

هزینه تحصیل رشته فیزیوتراپی در استرالیا برای دانشجویان بین المللی نسبتا کم و مقرون به صرفه و بین 20000 AUD تا 42,000 AUD در سال است ، هزینه ها بسته به عامل – از درخواست برای دوره تا ویزا و غیره – متفاوت است.

هزینه تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه باند ، بر اساس کل هزینه برنامه برآورد شده تقسیم بر تعداد ترم های استاندارد تمام وقت مورد نیاز برای تکمیل برنامه است ، هزینه ها ممکن است بر اساس موضوعات انتخاب شده و تعداد موضوعات ثبت نام شده در هر ترم متفاوت باشد ، هزینه برنامه در هر ترم 24،640 دلار است ، در حالی که هزینه ی کل برای تحصیل این رشته در دانشگاه باند 147،840 دلار است و این دانشگاه در Robina ، کوئینزلند واقع شده است ، شهریه تحصیل این رشته در دانشگاه ملبورن در سال اول 44،384 دلار و هزینه کل تحصیل در این دوره 139920 دلار است.

شهریه تحصیل رشته فیزیوتراپی در دانشگاه سیدنی 44،500 دلار در سال است و دانشجویان باید در سال اول مبلغ 8،021 دلار را بعنوان مبلغ کمک دانشجویی (SCA) به دانشگاه پرداخت کنند ، درخواست برای ویزا حدود 606 AUD هزینه دارد که به فرم پذیرش نیاز دارد و هزینه های زندگی برای دانشجویان بین المللی شامل خوابگاه ، غذا ، حمل و نقل و تحصیلات می شود ، که این ها هم بسته به اینکه دانشجو در کدام شهر زندگی می کند ، بالا یا پایین دارد.

هزینه تحصیل فیزیوتراپی در استرالیا

چارت درسی فیزیوتراپی در دانشگاه های استرالیا

از چارت درسی فیزیوتراپی در دانشگاه های استرالیا می توان گفت؛ مهم ترین دروسی که دانشجویان در طول این مدرک دو ساله یا سه ساله فیزیوتراپی فرا می گیرند ، شامل؛ فیزیوتراپی اسکلتی عضلانی مقدماتی و پیشرفته ، بیومکانیک ، بهداشت حرفه ای و سلامت جامعه ، گذار به سلامت و آموزش علوم ، مقدمه ای بر فیزیوتراپی ، عصبی و احشایی ، پاتوفیزیولوژی انسان ، قلبی ریوی ، ورزش بالینی ، اعصاب پیشرفته مفاهیم پیشرفته در فیزیوتراپی در سلامت جامعه می شود.

چهار دوره پنج هفته ای بالینی در سال دوم فرصتی را برای دانشجویان فراهم می کند تا دانش خود را به کار ببرند و تجربه عملی قابل توجهی در طیف وسیعی از زمینه های بالینی از جمله توانبخشی ، مراقبت های حاد ، مراقبت های سرپایی بیماران سرپایی و مراقبت های اجتماعی عمومی به دست آورند.

دوره کارشناسی ارشد فیزیوتراپی در استرالیا

دوره کارشناسی ارشد فیزیوتراپی در استرالیا می تواند گرایش های مختلف باشد؛ به عنوان مثال در دانشگاه ملبورن یک گرایش از این رشته با عنوان Pelvic Heath (سلامت لگن) ارائه می شود ، در طول دوره کارشناسی ارشد فیزیوتراپی (سلامت لگن) ، دانش و مهارت های خود را در این زمینه کلیدی فیزیوتراپی عمیق تر می کنند و آماده به کارگیری آنها در عمل بالینی خود هستند.

محتوای دوره در سطح بین‌المللی مرتبط است و با شایستگی‌های مسیر شغلی انجمن فیزیوتراپی استرالیا برای عنوان‌نویسی ، که در مسیر تخصص در سلامت زنان ، مردان و لگن است ، ترسیم شده است ، شما آخرین شواهد و نوآوری ها را در این رشته بررسی خواهید کرد و متوجه خواهید شد که چگونه اینها می توانند تصمیم گیری بالینی شما را راهنمایی کنند.

این برنامه دانش بالینی دانشجویان را به چالش می کشد و گسترش می دهد و درک شما را از ارزیابی و درمان شرایط در طول عمر ، شامل کودکان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان مسن تر افزایش می دهد ، همچنین شما دانش خود را در مورد آناتومی ، فیزیولوژی ، تشخیص ، مدیریت و همچنین مدیریت پرونده پیچیده بیشتر خواهید کرد.

فیزیوتراپیست ها می توانند در زمینه هایی مانند فیزیوتراپی اسکلتی عضلانی (MSK) نیز تخصص داشته باشند ، برای تبدیل شدن به پزشکان پیشرفته (ارائه درمان های اضافی) آموزش ببینند یا وارد مدیریت شوند.

اگر هدف نهایی شما از تحصیل در دانشگاه های استرالیا اخذ اقامت است ، در مقاله دیگری در همین سایت شما با نحوه اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق تحصیل هم آشنا می شوید ؛ مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

آزمون های ورودی فیزیوتراپی استرالیا

برای ورود به دانشگاه های استرالیا متقاضیان نیازی به آزمون های ورودی فیزیوتراپی استرالیا ندارند و برای مقطع کارشناسی که از شاخه علوم است یا دانشگاه انتخابی ، رشته کارشناسی مورد نیاز را برای ورود به دوره دکترای فیزیوتراپی را مشخص می کند.

آزمون های ورودی فیزیوتراپی استرالیا

متقاضیان باید دارای مدرک دیپلم دوره دبیرستان باشند و امتحانات این دوره را با موفقیت به پایان رسانده باشند و سپس با اخذ نمره مناسب در مقطع کارشناسی در دروسی مانند آناتومی ، می توانند برای ورود به رشته فیزیوتراپی در دانشگاه مورد نظر ادامه تحصیل بدهند.

اما موضوعی که برای پذیرش و ورود بسیار اهمیت دارد مدرک زبان است؛ برای درخواست این رشته ، آزمون های تکمیلی مانند تافل و آیلتس برای انتخاب شدن ضروری است.

مزایا و معایب تحصیل فیزیوتراپی در استرالیا

جدا از پیشرفت صنعتی خارق‌العاده استرالیا ، این کشور پر از فرصت‌ها برای دانشجویان است ، قطعا این فرصت ها شامل حال دانشجویان فیزیوتراپی نیز می شود ، خوشبختانه مشاوران رجبی در این بخش برای شما ، مزایا و معایب مطالعه این مدرک هیجان‌انگیز را عنوان کرده‌اند تا به شما کمک کنند تا خود را در یک زمینه پربار و مستقل تصور کنید!

مزایا:

  • دانشگاه های استرالیا به عنوان سومین مقصد شناخته شده جهان برای تحصیل در خارج از کشور ، محیطی بسیار امیدوارکننده و با کیفیت را به دانشجویان ارائه می دهند.
  • 10 دانشگاه های برتر برای تحصیل فیزیوتراپی در استرالیا وجود دارد.
  • شما این فرصت را خواهید داشت که در شش دانشگاه از 100 دانشگاه برتر جهان مانند دانشگاه ملبورن ، دانشگاه سیدنی ، دانشگاه ملی استرالیا و بسیاری دیگر به تحصیل فیزیوتراپی بپردازید.
  • تحصیل مدرک فیزیوتراپی در دانشگاه های استرالیا به شما امکان می دهد به محققان مشهور و امکانات تحصیلی سطح بالا دسترسی داشته باشید.
  • دانشجویان می توانند از مدرک تحصیلی خود برای مشاغل فیزیوتراپی در هر نقطه از جهان استفاده کنند ، همانطور که در سراسر جهان تایید شده است.
  • زبان تحصیل و کار فیزیوتراپی در استرالیا ، انگلیسی است و دانشجویان مشکل یادگیری زبان ناآشنای سوم را ندارند.

معایب:

  • هزینه تحصیل فیزیوتراپی و زندگی در استرالیا نسبت به کشورهای اروپایی نسبتا بالاتر است.
  • برای برخی دانشجویان ایرانی مسافت استرالیا و نحوه رفت و آمد به آن چالش محسوب می شوند و مثلا ترجیح می دهند تحصیل رشته فیزیوتراپی در آلمان را انتخاب کنند.
مزایا و معایب تحصیل فیزیوتراپی در استرالیا

بازار کار و درآمد فیزیوتراپی در استرالیا

برای فردی که تحصیل رشته فیزیوتراپی در استرالیا را انتخاب می کند ، فرصت های کار پس از فارغ التحصیلی در داخل و خارج از استرالیا فراوان است ، فیزیوتراپی یکی از مشاغل پردرآمد در مراکز درمانی بین المللی در استرالیا و سایر کشورها محسوب می شود.

پروسه گرفتن شغل فیزیوتراپی در استرالیا چگونه است؟ تحصیل برای فیزیوتراپیست شدن در استرالیا بسیار شبیه به انگلستان است ، همانطور که فیزیوتراپیست های بریتانیا باید در HCPC ثبت نام کنند تا به طور قانونی تمرین کنند ، شما نیز باید در یک نهاد حاکم استرالیا مانند هیئت فیزیوتراپی استرالیا ثبت نام کنید.

در استرالیا ، فرصت هایی در کلینیک ها ، مراکز مراقبت از سالمندان ، سالن های عمل و موارد دیگر وجود دارد ، کسانی که بیشترین درآمد را دارند معمولاً تخصص دارند.

کارها در استرالیا متفاوت است زیرا مقیاس مشخصی وجود ندارد؛ متوسط حقوق برای یک موقعیت تمام وقت فیزیوتراپی سطح ابتدایی حدود 61641 دلار در سال و برای یک متخصص با تجربه بالا 82000 دلار است ، اگرچه این دستمزدها بسته به تخصص می تواند متفاوت باشد ، به عنوان مثال ، فیزیوتراپیست های مراقبت از سالمندان اغلب برخی از بالاترین درآمدها در استرالیا را دارند.

برای شناخت بهتر بازارهای کار در استرالیا ، مقاله لینک شده را حتما مرور کنید.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته فیزیوتراپی در استرالیا

هزینه تحصیل رشته فیزیوتراپی در استرالیا برای دانشجویان بین المللی نسبتا کم و مقرون به صرفه و بین 20000 AUD تا 42,000 AUD در سال است ، هزینه ها بسته به عامل – از درخواست برای دوره تا ویزا و غیره – متفاوت است.

هزینه تحصیل فیزیوتراپی و زندگی در استرالیا نسبت به کشورهای اروپایی نسبتا بالاتر است.

حقوق برای یک موقعیت تمام وقت فیزیوتراپی سطح ابتدایی حدود 61641 دلار در سال و برای یک متخصص با تجربه بالا 82000 دلار است.

برای ورود به دانشگاه های استرالیا متقاضیان نیازی به آزمون های ورودی فیزیوتراپی استرالیا ندارند و برای مقطع کارشناسی که از شاخه علوم است یا دانشگاه انتخابی ، رشته کارشناسی مورد نیاز را برای ورود به دوره دکترای فیزیوتراپی را مشخص می کند.

طبق رتبه بندی (QS) ، دانشگاه کانبرا ، دانشگاه فلیندرز ، دانشگاه لا تروب ، دانشگاه صنعتی سوئینبرن ، دانشگاه استرالیای جنوبی ، دانشگاه کرتین ، دانشگاه صنعتی ، دانشگاه کوئینزلند ، دانشگاه سیدنی ، دانشگاه ملبورن ، دانشگاه استرالیای غربی ، دانشگاه نوتردام ، دانشگاه جیمز کوک و دانشگاه گریفیث همه برای تحصیل رشته فیزیوتراپی در استرالیا عالی هستند.

اگر فکر می‌کنید استرالیا مکان مناسبی برای شماست ، موسسه مهاجرتی رجبی علاوه بر شرایط تحصیل رشته فیزیوتراپی در استرالیا ، برای سایر خواسته های مهاجرتی شما هم راهنمایی های فوق‌العاده‌ای دارند که قطعا به تصمیم شما کمک می کند ، پس با ما تماس بگیرید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به استرالیا را نیز بخوانید و با تمام راه های مهاجرت به جز تحصیل هم آشنا شوید.

با شرایط و هزینه های تحصیل در رشته فیزیوتراپی در اقصی نقاط جهان آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه