تحصیل رشته پرستاری در اتریش

تحصیل رشته پرستاری در اتریش تحصیل رشته ای مناسب در قلب اروپاست ، اتریش یکی از بهترین کشورها برای ارائه آموزش در رشته پرستاری است و از این رو مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در ادامه به ارائه اطلاعات لازم در خصوص این رشته تحصیلی در اتریش پرداخته اند.

تحصیل رشته پرستاری به عنوان یک مدرک بین المللی می تواند یک کار دلهره آور باش و هر کشوری ممکن است شرایط آموزشی خاص خود را داشته باشند ، مانند آزمون های مهارت زبان و سایر استانداردهای فرهنگی ، به همین دلیل دانستن اطلاعات برای بررسی اینکه کدام کشور به بهترین وجه با نیازهای فرد متناسب است ، ضروری است.

اگر تصمیم به تحصیل رشته پرستاری در اتریش دارید ، توصیه می کنیم مقاله تحصیل در اتریش را حتما مطالعه کنید ، بورسیه های تحصیلی ، هزینه های زندگی ، قوانین کار پاره وقت دانشجویی و معرفی دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و علوم ایران جزو عناوین اصلی آن مقاله است که به شما در تصمیم گیری و انتخاب درست مقصد تحصیلی تان کمک خواهد کرد.

فهرست مطالب
تحصیل رشته پرستاری در اتریش

ویدیویی که مشاهده میکنید خلاصه ای از آنچه در مورد تحصیل رشته پرستاری در اتریش باید بدانید را بیان کرده است. شما میتوانید برای صرفه جویی در وقت خود از ویدیو  و پادکست زیر بهره ببرید و در صورتی که سوالی هم داشتید، با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی تماس باشید.

پادکست تحصیل رشته پرستاری در اتریش

شرایط تحصیل رشته پرستاری در اتریش

تحصیل رشته پرستاری در اتریش شامل تحصیل در مقطع کارشناسی سه ساله است که در نهایت دانشجو عنوان یک پرستار عمومی را کسب می کند و با آموزش بیشتر در مقاطع بالاتر ، پرستاران می توانند به عنوان متخصص در زمینه های مختلف مورد علاقه واجد شرایط شوند.

در سال 1997 ، قانونی در اتریش برای پذیرش و تحصیل پرستاران تصویب شد و مطابق این قانون انواع مختلفی از تحصیل برای رشته پرستاری وجود دارد ، مانند پرستاران مراقبت های عمومی و پرستاران واجد شرایط ، افرادی که تحت دانشکده های پرستاری در اتریش تحصیل می کنند ، فقط به 3 سال آموزش و تکمیل پایان نامه برای کار نیاز دارند و به محض اتمام تحصیل پرستاری در اتریش ، به پرستاران مدرکی اعطا می شود و به عنوان حرفه پرستار عمومی واجد شرایط شناخته می شوند.

از طرف دیگر و طبق شرایط تحصیل رشته پرستاری در اتریش ، یک دانشجو می تواند لیسانس پرستاری را که توسط دانشگاه های علمی کاربردی ارائه می شود انتخاب کند و می تواند در زمینه های تخصصی دیگر تحصیل کند ، در اتریش هفت تخصص برای رشته پرستاری وجود دارد از جمله مراقبت از نوزاد و مراقبت از اطفال ، مراقبت های روانپزشکی ، مراقبت های ویژه ، بیهوشی ، پرستاری کلیه ، بخش عمل و بهداشت بیمارستان.

زمینه هایی که یک پرستار در آنها ممکن است تخصص حرفه ای خود را کسب کند ، بسته به فعالیت ها و تخصص هایی که برای انتخاب وجود دارد ، بسیار متفاوت است ، همچنین برای کسب تجربه و دانش در زمینه هایی که نیاز به تخصص خاصی دارند ، آموزش های ویژه ای نیز انجام خواهد شد، برای تحصیل رشته پرستاری در اتریش نیاز به شرکت در هیچ دوره پریمدیکال نمی باشد و متقاضیان بر اساس نتایج پایان دوره دبیرستان و مصاحبه ارزیابی می شوند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شما می توانید ویزای اتریش و هر کشور اروپایی دیگر را با راهنمایی گام به گام مشاورین ما به راحتی بدست آورید، پس با ما در ارتباط باشید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های پرستاری اتریش

بهترین دانشگاه های پرستاری اتریش عبارتند از دانشگاه وین ، دانشگاه علمی کاربردی کرمس IMC ، دانشگاه علوم پزشکی گراتس و دانشگاه علمی کاربردی سالزبورگ که در ادامه مقاطع تحصیلی و شرایط تحصیل در هر یک از این دانشگاه ها بررسی شده است.

تحصیل پرستاری در دانشگاه وین

دانشگاه وین دارای تاریخچه درخشانی است ، زیرا در سال 1365 توسط دوک رودلف چهارم تاسیس شد و بنابراین قدیمی ترین دانشگاه در جهان آلمانی زبان و یکی از معتبرترین دانشگاه ها در اروپا ، به ویژه در علوم انسانی و اجتماعی است که پرستاری نیز بخشی از آن محسوب می شود ، دانشگاه وین به دلیل اعتبار و برتری علمی ، بهترین دانشکده پرستاری در اتریش است.

گروه علوم پرستاری در دانشگاه وین در سال 2005 تاسیس شد که یکی از اولین بخشهای دانشگاهی اختصاصی برای پرستاری در اتریش است و امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه را امکان پذیر کرده است ، توجه داشته باشید که این دانشگاه مقطع کارشناسی پرستاری را ارائه نمی دهد.

دوره کارشناسی ارشد تحصیل پرستاری در دانشگاه وین 2 سال است و مستلزم آن است که متقاضیان یک دوره دانشکده پرستاری را با مدرک لیسانس یا معادل آن به پایان رسانده باشند و هدف آن تعمیق و گسترش دانش علمی و تحقیقاتی روش شناسی است که دانشجویان می توانند در دوره لیسانس کسب کرده اند.

تحصیل پرستاری در دانشگاه وین

تحصیل پرستاری در دانشگاه علمی کاربردی کرمس IMC

دانشگاه علمی کاربردی کرمس IMC عمدتا بر رشته های علوم بهداشتی و زندگی و همچنین تجارت و مهندسی متمرکز است و مدرک پرستاری نیز از رشته های خوب آن است ، ریشه های تاسیس این دانشگاه را می توان به سال 1994 نسبت داد ، زمانی که مرکز مدیریت بین المللی ( IMC ) تأسیس شد ، در سال 2002 ، به IMC وضعیت دانشگاه اعطا شد و در سال 2008 ، اولین برنامه پرستاری در مقطع لیسانس را ارائه داد.

مدت زمان تحصیل در رشته لیسانس پرستاری عمومی در این دانشگاه 3 سال است و به دانشجویان اجازه می دهد تا از طریق دانش و عمل بالینی در حرفه پرستاری خود پیشرفت کنند ، این برنامه به زبان آلمانی تدریس می شود و شامل 52 هفته کارآموزی است.

برای تحصیل پرستاری در دانشگاه وین پس از درخواست آنلاین ، دانشگاه معادلات را با شرایط ورود به دوره آموزش عالی عمومی مطابق با قانون دانشگاه علوم کاربردی بررسی می کند و اگر مدرک کتقاضی معادل سازی نشود ، تمام اطلاعات مربوط به امتحانات تکمیلی لازم برای متقاضی فرستاده خواهد شد.

تحصیل پرستاری در دانشگاه علمی کاربردی سالزبورگ ( FH Salzburg )

تحصیل پرستاری در دانشگاه علمی کاربردی سالزبورگ ( FH Salzburg )

دانشگاه علوم کاربردی سالزبورگ ، یکی از بهترین دانشکده های پرستاری در اتریش و دارای یک بخش پرستاری است ، تحصیل پرستاری در این دانشگاه یک برنامه لیسانس 3 ساله است که به دانشجویان می آموزد چگونه در یک محیط چالش برانگیز ، با بیماران با شرایط مختلف کار کنند ، تحصیل پرستاری در پردیس سالزبورگ و همچنین در پردیس شوارتزاخ ارائه می شود.

به عنوان بخشی از دوره تحصیل پرستاری در دانشگاه علمی کاربردی سالزبورگ ( FH Salzburg ) ، دانشجو نه تنها مهارت ها و دانش فنی لازم را کسب خواهد کرد ، بلکه مجموعه ای از مهارت های اجتماعی مورد نیاز برای کنار آمدن با سناریوهای مختلف و بیمارانی را که باید به عنوان پرستار با آنها روبرو شود ، کسب خواهد کرد ، این برنامه به دانشجو امکان می دهد واسطه ای حرفه ای بین بیماران و پزشکان باشد و آموزش پرستاری در این دانشگاه شامل روشهای ابتکاری یادگیری مانند یادگیری الکترونیکی و تحقیقات علمی و همچنین کارهای قضایی ، مطالعات ادبیات و تمرین های عملی است.

به طور کلی ، هدف این برنامه آموزش پرستاران توانمندی است که می توانند پروژه های تحقیقاتی و عملی خود را به طور درست اجرا کنند و به جوامعی که با آنها کار می کنند در حد توان خود خدمت کنند.

ظرفیت پذیرش رشته پرستاری در این دانشگاه 80 نفر در پردیس سالزبورگ و 40 در پردیس شوارتزاخ در طی هر سال تحصیلی می باشد و برای تحصیل رشته پرستاری در اتریش در این دانشگاه متقاضیان باید دارای مدرک پایان دوره متوسطه و یا معادل آن در سیستم آموزش عالی اتریش باشند.

تحصیل پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی گراتس

دانشگاه پزشکی گراتس ، یک دانشکده برتر پرستاری در اتریش است که قبلا بخشی از دانشگاه کارل – فرانتسنس گراتس بود که در سال 1863 تاسیس شد و در سال 2004 به یک دانشگاه مستقل تبدیل شد.

این دانشگاه دپارتمان اختصاص داده شده به علوم پرستاری را با تمرکز بر نیازها و چالش های مختلف در زمینه پرستاری و مراقبت های عمومی تشکیل می دهد ، در این دانشگاه امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای افرادی که دارای مدرک کارشناسی پرستاری و مایل به تعمیق دانش خود هستند ، به ویژه پس از کسب دانش عملی به عنوان پرستار وجود دارد.

هزینه تحصیل پرستاری در اتریش

هزینه تحصیل پرستاری در اتریش

برای تعیین احتمالی هزینه تحصیل رشته پرستاری در اتریش ، ملاحظاتی مانند هزینه های زندگی ، هزینه های تحصیل و گزینه مسکن باید در نظر گرفته شود که به طور متوسط ، هزینه های ماهانه زندگی دانشجویی در اتریش در حدود ۹۵۰ یورو است ، اگرچه مبلغ گفته شده بسته به مکان و خدمات موجود متفاوت است.

شهریه دانشگاه ها نیز بسته به ملیت دانشجو می تواند متفاوت باشد ، در زیر می توانید اطلاعات مربوط به شهریه رشته پرستاری در دانشگاه های برتر اتریش را مشاهده فرمایید.

هزینه تحصیل پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی گراتس:

دانشجویان عادی کشورهای ثالث که اجازه اقامت دانشجویی دارند ، ملزم به پرداخت شهریه 726.72 یورویی هستند ، در کل دانشجویان ملزم به پرداخت هزینه تحصیل ( 726.72 یورو ) و اتحادیه دانشجویان در هر ترم ( به مبلغ 20.20 یورو ) می باشند.

هزینه تحصیل پرستاری در دانشگاه علمی کاربردی سالزبورگ:

  • هزینه تحصیل لیسانس پرستاری : 363 یورو در هر ترم
  • هزینه اتحادیه دانشجویی: 20.70 یورو در هر ترم

هزینه تحصیل پرستاری در دانشگاه وین:

دانشجویانی که تابعیت یک کشور خارج از اتحادیه اروپا و EEA را ندارند ، باید مبلغ 726.72 یورو به اضافه هزینه اتحادیه دانشجویان به مبلغ 20.20 یورو در هر ترم ( مجموع مبلغ 746.92 یورو ) پرداخت کنند.

تحصیل پرستاری در دانشگاه علمی کاربردی کرمس IMC:

  • هزینه ثبت نام : 200 یورو
  • هزینه تحصیل لیسانس و فوق لیسانس پرستاری : 4900 یورو در هر ترم

اگر تصمیم به تحصیل پرستاری در اتریش گرفتید، قبل از اقدام حتما مقالات زیر را برای کسب اطلاعات مطالعه کنید

چارت درسی پرستاری در دانشگاه های اتریش

برنامه تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه های اتریش معطوف به استانداردهای بین المللی است و علاوه بر مهارت های علمی فنی – روشمند ، دانشجویان همچنین مهارت های اجتماعی ، مهارت های ارتباطی و صلاحیت لازم را کسب خواهند کرد و این برنامه ها در رویکرد روشمند خود ، یادگیری پروژه ، مسئله و عمل را ترویج می کنند.

دوره های نظری و عملی در طول تحصیل کاملا متعادل هستند و معمولا دانشجویان در ترم پنجم ، یک ترم کارآموزی را به پایان می رسانند ، در زیر چارت درسی پرستاری در دانشگاه های اتریش در طول ترم های تحصیلی شرح داده شده است.

دروس پرستاری در ترم اول

  • آسیب شناسی عمومی ، بهداشت کاربردی و عفونت شناسی
  • زیست شناسی ، آناتومی ، فیزیولوژی از جمله تغذیه
  • مبانی مراقبت های پرستاری
  • کارآموزی بالینی 1 روابط عمومی
  • مدیریت اضطراری
  • مراقبت های پرستاری در زمینه تشخیص و درمان 1
  • فرایند ، نظریه ها ، مدل ها و مفاهیم پرستاری
  • کارآموزی 1 – مقدمه و تأمل
  • مطالعات آموزش
  • روانشناسی
  • جامعه شناسی

دروس پرستاری در ترم دوم

  • جنبه های حقوقی عمومی و اختصاصی شغل
  • بیماری های منتخب از جمله تشخیص و درمان
  • مقدمه ای برای مطالعه علمی
  • اخلاق و پرستاری بین فرهنگی
  • مبانی ارتباطات و حل تعارضات
  • مراقبت از خانواده و جامعه
  • ارتباطات در تنظیمات ویژه
  • آموزش مهارت: تحریک پایه و مفهوم Bobath
  • سالمندان و روانپزشکی
  • جراحی شناسی و مراقبت های سالمندان
  • تاریخچه مراقبت های بهداشتی
  • کارآموزی بالینی
  • مراقبت تسکینی
  • مراقبت های پرستاری در زمینه تشخیص و درمان
  • کارآموزی 2 – معرفی و بررسی اجمالی
  • نوشتن علمی روابط عمومی

دروس پرستاری در ترم سوم

  • بیماری های منتخب از جمله تشخیص و درمان
  • مقدمه ای بر تحقیقات علوم پرستاری و مراقبت های بهداشتی
  • انگلیسی تخصصی و کار با کتابهای درسی تخصصی انگلیسی
  • آموزش مهارت: مدیریت زخم
  • ارگونومی ویژه شغل ، ارتقا دهنده سلامت
  • ارتقا سلامت و پیشگیری از بیماری
  • پرستاری کودکان
  • کارآموزی بالینی
  • مراقبت های بهداشتی در شرایط خاص
  • اپیدمیولوژی مراقبت های بهداشتی
  • سیستم های طبقه بندی مراقبت های بهداشتی و فناوری اطلاعات در بخش بهداشت داروشناسی و سم شناسی
  • کارآموزی 3 – معرفی و بررسی اجمالی
  • جنسیت ، بارداری ، تولد و مراقبت از نوزاد

دروس پرستاری در ترم چهارم

  • بیماری های منتخب از جمله تشخیص و درمان
  • آموزش مهارت : تنش زدایی
  • کارآموزی بالینی
  • زندگی با بیماری مزمن
  • مطالعات موردی چند حرفه ای
  • مراقبت های بهداشتی در شرایط خاص
  • کارآموزی 4 – مقدمه و بررسی اجمالی
  • پرستاری روانپزشکی
  • اصول EBN
  • برنامه EBN
  • تحقیقات کمی و کیفی
  • آمار

دروس رشته پرستاری در ترم پنجم

  • آموزش مهارت : مکمل
  • آموزش مهارت : نظارت بر UE
  • کارآموزی بالینی
  • کارآموزی بالینی
  • کارآموزی 5 – مقدمه و بررسی اجمالی
  • کارآموزی 6 – معرفی و بررسی اجمالی ILV

دروس رشته پرستاری در ترم ششم

  • آموزش مهارت : مراقبت تکمیلی
  • آموزش مهارت : نظارت
  • کارآموزی بالینی 5
  • کارآموزی بالینی 6
  • کارآموزی 5 – معرفی و بررسی اجمالی
  • کارآموزی 6 – معرفی و بررسی اجمالی
زبان تحصیل پرستاری در اتریش

زبان تحصیل پرستاری در اتریش

زبان تحصیل پرستاری در اتریش برای مقطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس به زبان آلمانی است و داشتن دانش آلمانی در سطح C1 شرط پذیرش در تمام برنامه های مربوطه است.

البته برخی از دانشگاه ها دوره های آمادگی زبان آلمانی را نیز برای متقاضیان برگزار می کنند و متقاضیان معمولا به مدت یک سال می توانند در این دوره ها به سطح مناسب زبان برای تحصیل در رشته پرستاری دست یابند.

اگر تحصیل به زبان آلمانی برایتان دشوار است ، می توانید در استونی پرستاری بخوانید ، از بهترین مزیت های تحصیل پرستاری در استونی ، ارائه برنامه به زبان انگلیسی است ، علاوه بر این ، اکثر ساکنان این کشور انگلیسی صحبت می کنند و این یک ارتباط عالی برای دانشجویان بین المللی است ؛ مقاله تحصیل رشته پرستاری در استونی را بخوانید.

تمام تلاش ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی این است تا بتوانیم بهترین کیفیت را به مشتریانمان ارائه دهیم. کیفیت خدمات در کنار تجربه منجر به موفقیت پرونده مهاجرتی شما خواهد شد. به منظور تحصیل رشته پرستاری در اتریش، حتما اطلاعات کاملی کسب کنید و پس از تصمیم گیری با ما در ارتباط باشید، همانطور که در ویدیو روبرو نمونه پذیرش از دانشگاه های خارجی را میبینید، ما وعده هایمان را عملی میکنیم.

پخش ویدیو

آزمون های ورودی پرستاری در اتریش

به صوت کلی برای متقاضیان خارجی تحصیل رشته پرستاری در اتریش هیچ آزمون ورودی در نظر گرفته نشده است اما اگر مدارک تحصیلی دانشجو ، معادل مدرک ورودی آموزش عالی در اتریش نباشد ، امتحانات تکمیلی از مباحث زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک و ریاضیات و همچنین آزمون تکمیلی زبان آلمانی باید انجام شود.

و برای متقاضیان کشورهایی که دارای مدرک ورود به دانشگاه معادل هستند ، آزمون تکمیلی زبان آلمانی باید در سطح C1 انجام شود.

اگر شرکت در آزمون های ورودی پرستاری در اتریش حتی برای مدرک زبان، برای شما استرس آور است می توانید کشور لهستان را انتخاب کنید ، ورود به دانشگاه های لهستان برای تحصیل پرستاری بدون آزمون است و هزینه های تحصیل و زندگی تقریبا نصف است! ، مقاله تحصیل رشته پرستاری در لهستان را بخوانید.

مزایا و معایب تحصیل پرستاری در اتریش

طبق تجزیه و تحلیل توصیفات دانشجویان در بزرگترین پایگاه داده تجارب بین المللی دانشجویان ، اتریش یکی از بهترین مقاصد تحصیلی در اروپا است و به طور کلی یکی از بهترین تجربه های تحصیل در اروپا را به دانشجویان ارائه می هد و این کشور از لحاظ رضایت دانشجویان در رتبه چهارم جهانی قرار گرفته است.

جدا از مزیت های فراوانی که برای تحصیل پرستاری در اتریش می توان برشمرد ، تحصیل در این کشور معایبی نیز به همراه دارد که در ادامه مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی همه این نکات را به صورت جامع در قالب بررسی مزایا و معایب تحصیل پرستاری در اتریش برشمرده اند.

مزایای تحصیل پرستاری در اتریش

از مزایای تحصیل در اتریش می توان گفت که کیفیت کلی دانشگاه و تنوع برنامه های ارائه شده آن بسیار بالاست و اکثر دانشجویان بر این باورند که زمان خود را صرف کسب تجربه و پیشرفت شخصی و حرفه ای کرده اند ، آنها دوره های تحصیلی عالی را زیر نظر استادان عای رتبه در یک فضای آرام و زیبا سپری می کنند.

از دیگر مزایا می توان به عدم نیاز به شرکت در آزمون ورودی برای تحصیل رشته پرستاری در اتریش و مدارک معتبر و بین المللی دانشگاه های اتریش اشاره کرد.

معایب تحصیل پرستاری در اتریش

  • بسیاری از دانشجویان از هزینه های بالای زندگی و اجاره در اتریش شکایت دارند.
  • تحصیل در دانشگاه های پرستاری اتریش فقط به زبان آلمانی امکان دارد.

پیشنهاد میکنیم تا شرایط تحصیل پرستاری در دیگر کشورهای هم رده و کم هزینه را بررسی و مطالعه کنید

بازار کار و درآمد پرستاران در اتریش

۷۱٪ از فارغ التحصیلان رشته پرستاری در اتریش به شغل مورد نظر خود پس از پایان تحصیلات دست پیدا می کنند و ۱۹٪ از فارغ التحصیلان در بخش فعالیت های بهداشت انسانی کار می کنند و تقریبا متوسط درآمد ۶۱٫۷۷۶ یورو در ماه ( ۳۰ یورو در ساعت ) دارند.

در بررسی بازار کار و درآمد پرستاران در اتریش دریافتیم که متخصصان پرستاری ، بسته به سوابق تحصیلی ، علایق و سطح تمرین مورد نظر ، می توانند فرصت های شغلی مهیج مختلفی را انتخاب کنند.

پرستارانی که پروانه پرستاری را کسب می کنند، می توانند موقعیت هایی را در بیمارستان ها ، کلینیک ها و خدمات خصوصی بدست آورند و افراد حرفه ای در بسیاری از رشته های پرستاری از شغل های پردرآمد در این رشته برخوردار هستند.

ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در کنار شماییم تا به هدفتان در زمینه مهاجرت برسید ، رشته مورد علاقه شما برای تحصیل در خارج از کشور چیست؟ در قسمت دیدگاه رشته و یا کشور مورد علاقه خود را بنویسید تا ما به شما بهترین دانشگاه ها و هزینه های آن ها را معرفی کنیم.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته پرستاری در اتریش

دانشجویان عادی کشورهای ثالث که اجازه اقامت دانشجویی دارند ، ملزم به پرداخت شهریه 726.72 یورویی هستند ، در کل دانشجویان ملزم به پرداخت هزینه تحصیل ( 726.72 یورو ) و اتحادیه دانشجویان در هر ترم ( به مبلغ 20.20 یورو ) می باشند.

زبان تحصیل رشته پرستاری در مقطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در اتریش به زبان آلمانی است و داشتن دانش آلمانی در سطح C1 شرط پذیرش در تمام برنامه های مربوطه است.

 

به صوت کلی برای متقاضیان خارجی تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه های اتریش هیچ آزمون ورودی در نظر گرفته نشده است اما اگر مدارک تحصیلی دانشجو ، معادل مدرک ورودی آموزش عالی در اتریش نباشد ، امتحانات تکمیلی از مباحث زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک و ریاضیات و همچنین آزمون تکمیلی زبان آلمانی باید انجام شود.

دانشگاه های برتر برای تحصیل رشته پرستاری در اتریش عبارتند از دانشگاه وین ، دانشگاه علمی کاربردی کرمس IMC ، دانشگاه علوم پزشکی گراتس و دانشگاه علمی کاربردی سالزبورگ

برای تحصیل رشته پرستاری در اتریش نیاز به شرکت در هیچ دوره پریمدیکال نمی باشد و متقاضیان بر اساس نتایج پایان دوره دبیرستان و مصاحبه ارزیابی می شوند.

در اتریش هفت تخصص برای رشته پرستاری وجود دارد از جمله مراقبت از نوزاد و مراقبت از اطفال ، مراقبت های روانپزشکی ، مراقبت های ویژه ، بیهوشی ، پرستاری کلیه ، بخش عمل و بهداشت بیمارستان.

هزینه های ماهانه زندگی دانشجویی در اتریش در حدود 950 یورو است.

در نهایت چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته پرستاری در اتریش هستید ، می توانید از خدمات شرکت مهاجرتی رجبی در راستای اخذ پذیرش تحصیلی و دریافت ویزای تحصیلی اتریش بهره مند شوید ، با ما از طریق دفاتر فعال مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 ضمناً توصیه می کنیم با مطالعه سایر مقالات سایت ، دانش خود را در زمینه رشته مورد نظرتان بالا ببرید تا بهترین راه را انتخاب نمایید ، پیشنهاد ما مطالعه مقاله تحصیل رشته پرستاری در چک است ، دانشگاه های معتبر این کشور مورد تایید وزارت بهداشت ایران هستند و نیازی به آزمون ورودی برای تحصیل رشته پرستاری نخواهید داشت.

در این قسمت دیدگاه مشتریان ما با پرونده های موفق ویزا شده را مشاهده می کنید

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه