تحصیل رشته داروسازی در نروژ

تحصیل رشته داروسازی در نروژ با امکانات ایده آل ، مزایای بی شماری را در اختیار مهاجرین علاقه مند به تحصیل قرار می دهد و علاوه بر تحصیل در معتبرترین دانشگاه های جهان ، فرصت ساختن آینده ای روشن را خواهید یافت، نروژ ارزش پیمودن مسیر دشوار مهاجرت را داشته و در نهایت نتیجه ای لذت بخش را برایتان رقم خواهد زد ، در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تحصیل رشته داروسازی در نروژ را مرور خواهیم کرد.

رشته داروسازی یکی از چند رشته قرار گرفته در علم پزشکی است که سالانه علاقه مندان زیادی جهت تحصیل در آن با یکدیگر به رقابت می پردازند ، در این میان برخی از داوطلبان که به دلایل متعدد فرصت ورود به دانشگاه های کشورمان را نمی یابند ، ترجیح می دهند تا با انتخاب دانشگاه کشورهای خارجی ، شانس خود را برای تحصیل در این رشته در کشوری دیگر امتحان کنند.

کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی ضمن آمادگی جهت ارائه اخذ هرگونه ویزای مهاجرتی ، آخرین و به روزترین اطلاعات را در زمینه تحصیل رشته داروسازی در نروژ جمع آوری نموده و در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

پیش تر در همین سایت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نروژ را هم بررسی کرده ایم که اشتراکات زیادی با رشته داروسازی دارد ، بنابراین مطالعه آن مقاله را نیز پیشنهاد می کنیم.

فهرست مطالب
تحصیل رشته داروسازی در نروژ

جهت پذیرش در دانشگاه های نروژ باید دانشگاه های موجود در این کشور را بررسی نموده و درخواست خود را با تمامی مدارک ارسال نمایید. ویدیو و پادکست را به منظور اطلاعات کامل و سهل الوصول در اختیار شما قرار دادیم تا با صرف کمترین زمان از این اطلاعات استفاده کنید.

پادکست تحصیل رشته داروسازی در نروژ

شرایط تحصیل داروسازی در دانشگاه های نروژ

شرایط تحصیل داروسازی در دانشگاه های نروژ از مقطع کارشناسی آغاز شده و دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیل می توانند به مقطع کارشناسی ارشد وارد شوند . مقطع کارشناسی ارشد نیازمند مدرک دوره کارشناسی بوده و کسانی که این مقطع را به پایان برسانند می توانند به دکترای تخصصی وارد شوند.

دوره دکترای تخصصی داروسازی نیز در دانشگاه های نروژ ارائه می گردد که دارای ظرفیت محدودی بوده و فراهم نمودن شرایط مشخص شده از سوی دانشگاه را می طلبد . برای ورود به رشته داروسازی در مقطع کارشناسی باید دوره دبیرستان را به اتمام رسانده و حداقل مدرک دیپلم را دریافت کرده باشید.

توصیه می شود که نمرات دروس تخصصی خود مانند زیست ، شیمی ، فیزیک و ریاضیات را تا حد ممکن بالا ببرید تا شانس پذیرش خود را بالا برده و بتوانید به راحتی شرایط پیش نیاز را پشت سر بگذارید.

دوره های پریمدیکال برای داروسازی در نروژ

در صورتی که آخرین مقطع تحصیلی خود را در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا پشت سر گذاشته باشید می توانید برای پذیرش در دانشگاه های نروژ اقدام کنید اما در غیر اینصورت باید باید معادل سازی مدارک خود را انجام دهید ، برای این معادل سازی باید در یک آزمون شرکت کرده و نمره قبولی را به دست آورید.

شیوه ارزشیابی و معادل سازی مدارک در هر دانشگاه متفاوت است اما متداول ترین آنها شرکت در دوره های آموزشی اجباری قبل از ورود به دانشگاه یا دوره های پریمدیکال برای داروسازی در نروژ می باشد ، این دوره سه مهارت دانش ، مهارت و شایستگی فرد را به طور یکسان بالا برده و دانشجویان را آماده تحصیل در رشته داروسازی می نماید.

این دوره شامل دروس پایه و آموزش های عملی در دامنه های مختلف است که در دروس مختلف گنجانده شده و در یک مدت زمان خاص به دانشجویان تدریس می گردد ، ورود به این دوره به نمرات دیپلم و سطح شما بستگی دارد و پس از موافقت دانشگاه با پذیرش شما ، ارزیابی های لازم انجام می شود.

شرایط دوره پریمدکال داروسازی در نروژ

این دوره معمولا یک سال تحصیلی زمان می برد و دانشجویان باید دروس را به زبان نروژی پشت سر بگذارند ، دقت داشته باشید که حضور سر کلاس های درس برای دانشجویان جزو شرایط دوره پریمدکال داروسازی در نروژ و  اجباری است و تنها با قبولی در آزمون های پایانی می توانید مجوز ورود به دانشگاه را به دست آورید.

دوره پریمدیکال نیازمند آزمون ورودی نبوده و هزینه ثبت نام باید توسط دانشجویان پرداخت شود ، این دوره در هر دانشگاه متفاوت است و پس از بررسی جزئیات پرونده تحصیلی شما تعداد واحدهای درسی به همراه هزینه به صورت دقیق مشخص می گردد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

 ویزای تحصیل اروپا را با راهنمایی گام به گام مشاورین شرکت رجبی در کمترین زمان ممکن و به راحتی بدست آورید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های داروسازی نروژ

دانشگاه های کشور نروژ دارای اعتبار در سطح جهانی هستند و شما با انتخاب آنها می توانید تضمین تایید مدرک خود جهت ادامه تحصیل و یا کار در سایر کشورهای جهان را به دست آورید ، اما تمامی دانشگاه های نروژ میزبان دانشجویان رشته داروسازی نبوده و شما باید مقصد تحصیلی خود را از میان تعداد محدودی دانشگاه انتخاب نمایید.

این کشور می کوشد تا با ارائه این رشته در بهترین دانشگاه های خود ، افراد حاذق و ماهر را به دنیای پزشکی تحویل دهد و سلامت جامعه را تضمین نماید ، دانشگاه اسلو را می توان بهترین دانشگاه نروژ دانست که دارای رتبه بین المللی بالایی بوده و همواره در میان ۶۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است.

بهترین دانشگاه های داروسازی نروژ

داروسازی در دانشگاه اسلو

دانشجویان بین المللی از تمامی کشورها این فرصت را دارند تا بتوانند شانس خود را برای پذیرش داروسازی در دانشگاه اسلو امتحان کنند و تسلط به زبان نروژی یکی از فاکتورهای اصلی مورد توجه دانشگاه است ، تحصیل رشته داروسازی در نروژ در دانشگاه اسلو دارای یک دانشکده جداگانه بوده و دانشجویان توسط اساتید متخصص و حاذق آموزش خواهند دید.

در این دانشکده تمامی مقاطع رشته داروسازی اعم از کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا به دانشجویان ارائه می شود و شما با فراهم نمودن شرایط مشخص شده از سوی دانشگاه می توانید درخواست خود را ارسال و تقاضای بررسی پرونده تحصیلی تان را داشته باشید.

وب سایت دانشگاه به آدرس www.uio.no تمامی اطلاعات موردنیاز را در اختیارتان قرار می دهد، در مقاله تحصیل در نروژ هم بهترین دانشگاه های این کشور را به شما عزیزان معرفی کرده ایم و شرایط ورود به هر یک را شرح داده ایم ، حتما ان مقاله را یز با دقت بخوانید.

داروسازی در دانشگاه برگن نروژ

داروسازی در دانشگاه برگن نروژ

این دانشگاه یک موسسه آموزش عالی دولتی در شهر برگن نروژ است که یکی از هشت دانشگاه برتر این کشور در اغلب رشته های تحصیلی به شمار می رود ، شروع رشته داروسازی در دانشگاه برگن نروژ از مقطع کارشناسی شما را نیازمند ارائه مدرک زبان انگلیسی و یا نروژی نمی کند اما باید به تسلط کافی در زبان نروژی برسید تا بتوانید مورد تایید دانشگاه واقع شوید.

سایر مقاطع رشته داروسازی در این دانشگاه نیازمند ارائه مدرک زبان آیلتس و یا تافل است و مدرک لیسانس شما نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد ، دقت داشته باشید که تحصیل به زبان انگلیسی در این دانشگاه از مقطع کارشناسی ارشد ااز شده و برای تمامی مقاطع باید مدرک زبان نروژی خود را کسب نمایید.

جهت دریافت تاریخ پذیرش و اطلاع از مدارک موردنیاز خود می توانید به آدرس وب سایت دانشگاه با آدرس www.uib.no مراجعه نمایید.

دانشگاه ترومسو نروژ

دانشگاه ترومسو نروژ به عنوان شمالی ترین دانشگاه جهان در سال ۱۹۷۲ در نروژ افتتاح گردید و به عنوان بزرگترین مرکز تحقیقاتی این کشور در زمینه محیط زیست ، فرهنگ و علوم اجتماعی به فعالیت مشغول است ، دوره کارشناسی داروسازی در این دانشگاه سه ساله بوده و دانشجویان می توانند تا مقطع دکترا به تحصیل در این رشته بپردازند.

پذیرش در این دانشگاه به نمرات کسب شده در شیمی ، زیست و فیزیک بسیار وابسته است و برای پذیرش در تمامی مقاطع باید مدرک زبان نروزی خود را به دانشگاه ارائه دهید ، رشته داروسازی در دانشگاه ترومسو نروژ ارائه شده و جهت دریافت جزئیات لازم می توانید به آدرس www.uit.no مراجعه نمایید.

هزینه تحصیل داروسازی در نروژ

رشته داروسازی از جمله مواردی است که به دلیل قرار گرفتن در میان گروه علوم تجربی ، دارای شهریه بالاتری نسبت به برخی از رشته های دانشگاهی است اما در مقایسه با پزشکی و یا دندانپزشکی شهریه کمتری را شامل می شود ، هزینه تحصیل داروسازی در نروژ در هر دانشگاه متغیر است ، اما شما نباید خود را محدود به شهریه دانشگاه کنید و سایر فاکتورهای هزینه را از جمله مخارج زندگی و هزینه دریافت پذیرش و اخذ ویزا را مدنظر قرار دهید.

هزینه تحصیل داروسازی در نروژ

رشته داروسازی در دانشگاه های دولتی نروژ در صورت رسیدن به پذیرش به صورت رایگان است و تنها باید مبلغی را بابت انجمن دانشجویی ( نهایتا ۷۰ یورو ) پرداخت کنید ، انتخاب زبان انگلیسی به همراه دانشگاه خصوصی می تواند هزینه تحصیل شما را بالا ببرد.

دانشگاه های نروژ به دلیل قرار گرفتن در فهرست دانشگاه های رایگان در اروپا بسیار مورد توجه هستند و دقت داشته باشید که جهت تحصیل باید تا حد ممکن رزومه تحصیلی خود را قوی سازید تا بتوانید در مقایسه با سایر داوطلبان شانس پذیرش خود را بالا ببرید.

هزینه تحصیل رشته داروسازی در نروژ در دانشگاه های خصوصی نیز می تواند از ۷۰۰۰ تا ۹۰۰۰ یورو در مقطع کارشناسی و از ۹۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰ یورو در مقطع کارشناسی ارشد متغیر باشد.

هزینه های زندگی در نروژ

هزینه زندگی در نروژ در سه شهر مهم این کشور از جمله اسلو ، برگن و ترمسو از ۱۲۰۰ یورو تا ۲۰۰۰ یورو متغیر است و در این میان اسلو بیشترین هزینه را در بر دارد ، هزینه سکونت مهم ترین بخش هزینه های یک دانشجو است و با زندگی در خوابگاه می توان این مبل را به صورت چشمگیری کاهش داد.

آشنایی با دیگر شرایط تحصیل و اقامت در کشور نروژ با مطالعه مطالب زیر

چارت درسی داروسازی در دانشگاه های نروژ

در طول دوره داروسازی دانشجویان باید تمامی فرمول ها به همراه فرآیندهای تولید دارو و قرص را فراگرفته و مرحله پیش فرمولاسیون ، تولید در مقیاس کوچک و افزایش مقیاس را به خوبی یاد بگیرند ، در تمامی دانشگاه ها برنامه درسی مجموعه ای از کتاب ها و مقالات علمی است که در پایان دره تمامی دانشجویان قادر خواهند بود به عنوان بخشی از تیم دارو در کادر درمان به کار مشغول شوند.

به صورت کلی چارت درسی داروسازی در دانشگاه های نروژ را می توان مجموع دو علم کلی دانست:

پیش فرمولاسیون : موضوعات اصلی مطالعات مربوط به پایداری عوامل فعال و همچنین توصیف خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خواهد بود ، روشهای طیفی مانند UV / VIS و فلورسانس علاوه بر DSC استفاده می شود.

فرمولاسیون آزمایشگاهی : هدف فرمولی است که جریان پودر مورد نظر ، میزان انتشار و کیفیت فنی را برآورده می کند ، علاوه بر این ارزیابی سختی ، برش پذیری ، یکنواختی جرم و غیره ، و همچنین توصیف سرعت انتشار توسط مدل های ریاضی، مقیاس گذاری نیز آموزش داده خواهد شد.

برخی از واحدهای درسی را که باید پشت سر بگذارید به شرح زیر می باشد:

  • شیمی بیوانالیتیک : تجزیه و تحلیل پیشرفته بیوآنالیز
  • داروخانه صنعتی
  • میکروبیولوژی پیشرفته مولکولی و دارویی
  • شیمی تجزیه و تحلیل شیمیایی
  • طراحی آزمایشی آماری برای توسعه دارویی صنعتی
  • اتنوفارماکولوژی
  • واکنش پذیری داروها
  • میکروبیولوژی

گرچه چارت درسی دانشگاه های نروژ می تواند اندکی با یکدیگر اندکی تفاوت داشته باشد اما در محموع دانشجویان تمامی علوم لازم را در طول تحصیل خود فرا خواهند گرفت

زبان تحصیل داروسازی در نروژ

زبان تحصیل داروسازی در نروژ

چنانچه به برنامه تحصیل رشته داروسازی در نروژ نگاهی داشته باشید ، درخواهید یافت که هر دو زبان انگلیسی و نروژی به عنوان زبان تحصیل داروسازی در نروژ ذکر شده اند ، اما در اغلب برنامه های دوره کارشناسی زبان تحصیل نروژی بوده و زبان انگلیسی را می توانید در مقاطع بالاتری بیابید.

برای ورود به دانشگاه های نروژ باید مدرک زبان نروژی B2 خود را به دانشگاه ارائه دهید و یا در دوره های آموزشی یادگیری این زبان ثبت نام کنید ، چنانچه در دانشگاهی مقطع کارشناسی را به زبان انگلیسی بیابید ، همچنان نیازمند یادگیری زبان نروژی خواهید بود زیرا این رشته دارای دوره عملی در محیط واقعی کار است و شما باید بتوانید با سایر کارکنان خود ارتباط برقرار کنید.

در مقاطع تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی به عنوان یک پیش نیاز اصلی از داوطلبان درخواست می شود و شما باید حداقل نمره ۶ در آیلتس و ۷۵ در تافل را کسب کرده باشید ، توصیه می شود تا حد ممکن زبان نروژی را برای تحصیل انتخاب کنید تا هم در میزان شهریه تخفیف های قابل تجهی را از آن خود کنید و هم فرصت تحصیل در برترین دانشگاه های این کشور را بیابید.

در صورت تمایل به تحصیل زبان انگلیسی خوب است که دانشگاه یکی از کشورهای انگلیسی زبان را برای تحصیل انتخاب کنید برای مثال تحصیل در کشور آفریقای جنوبی که کشوری انگلیسی زبان با هزینه های کم است در مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آفریقای جنوبی شرایط تحصیل در این کشور را ارائه داده ایم.

ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی فرصت این را به شما می دهیم تا بررسی ها و امکان سنجی های لازم در مورد انتخاب مسیر مهاجرت ، انجام دهید تا با اطلاعات کامل اقدام کنید و در این زمینه نیز کارشناسان ما در کنار شما هستند.

هدف ما همیشه این بوده تا بتوانیم بهترین کیفیت را به مشتریانمان ارائه دهیم، کیفیت خدمات در کنار تجربه منجر به موفقیت تضمینی پرونده مهاجرتی شما خواهد شد، این را تنها با حرف نمی گوییم، می توانید نمونه های پذیرش از دانشگاه های مختلف سراسر دنیا را در این ویدیو مشاهده کنید.

پخش ویدیو

طول دوره داروسازی نروژ و اعتبار آن

طول دوره داورسازی در دانشگاه های نروژ بدین صورت است که شما مقطع کارشناسی را طی سه تا چهار سال تحصیلی پشت سر گذاشته و پس از قبولی در امتحانات نهایی می توانید درخواست ورود به مقطع کارشناسی ارشد را داشته باشید.

کارشناسی ارشد در تمامی دانشگاه های نروژ طی دو سال به دانشجویان تدریس می شود و دکترای تخصصی در حدود سه سال زمان می برد ، پس از پایان تحصیلات به دانشجویان مدرک داروسازی بالینی داده می شود و اعتبار آن در تمامی کشورهای جهان جهت ادامه تحصیل و یا کار مورد تایید است و شما نیاز به معادل سازی و یا سپری کردن دوره های خاص نخواهید داشت.

مزایا و معایب تحصیل داروسازی در نروژ

بررسی مزایا و معایب تحصیل داروسازی در نروژ نشان می دهد که پذیرش تحصیل رشته داروسازی در نروژ را می توان از ابعاد مختلفی برای دانشجویان ایرانی دارای مزیت دانست ، این کشور تجربه بی نظیری از تحصیل برایتان فراهم می سازد که بین المللی بودن سیستم آموزشی به همراه زندگی در بهترین شرایط از برترین آنها است ، امکان تحصیل به صورت رایگان را شاید در کمتر دانشگاهی در اروپا بیابید که تنها با هزینه اندکی بتوانید در آن به تحصیل مشغول شوید.

این کشور بارها طبق اعلام سازمان ملل بهترین کشور جهان برای زندگی است و از لحاظ ثروت ، کیفیت ، سلامت و امنیت جهانی در رتبه یک قرار گرفته است ، علاوه بر این گرچه زبان نروژی به عنوان زبان اصلی میان مردم رواج دارد اما زبان انگلیسی توسط قشر گسترده ای از مردم درک و استفاده می شود ، از این رو در ماه های نخست حتی در صورتی که آشنایی چندانی با زبان نروژی ندارید می توانید از زبان انگلیسی استفاده کنید.

با تحصیل داروسازی در نروژ شما می توانید به داشتن آینده شغلی در این کشور و یا هر یک از کشورهای مطرح اروپا امیدوار باشید و پس از اتمام تحصیل به کار در حوزه تحصیلی تان مشغول شوید ، ما به شما توصیه می کنیم تا همزمان با تحصیل در این کشور به کار پاره وقت مشغول شده و علاوه بر داشتن درامدی هر چند اندک راحتتر با مردم خو گرفت و آماده ورود به جامعه به صورت حرفه ای شوید.

مزایا و معایب تحصیل داروسازی در نروژ

معایب تحصیل در نروژ

جهت انتخاب نروژ به عنوان مقصد تحصیلی نمی توان معایب زیادی را بر شمرد اما درنظر گرفتن برخی موارد خالی از لطف نیست ، به عنوان مثالی از معایب تحصیل در نروژ : تحصیل به زبان نروژی برای افرادی که می خواهند پس از اتمام تحصیل خود برای کار به کشوری دیگر بروند ، نقطه ضعف محسوب شده و بسیاری ترجیح می دهند تا تحصیلات خود را به زبان انگلیسی به عنوان اولین زبان جهانی پشت سر بگذارند.

علاوه بر این هزینه زندگی شاید از دیگر نکاتی باشد که مورد توجه دانشجویان قرار می گیرد ، هزینه زندگی در نروژ از جمله هزینه های بالا در میان کشورهای اروپایی است و برای زندگی دانشجویی که به عنوان یک زندگی کم خرج شناخته می شود ، نکته منفی به شمار برود ، جهت انتخاب این کشور باید توانایی مالی خوبی داشته باشید.

اما فراموش نکنید که امنیت ، رفاه ، سطح تحصیلات و سایر امکانات این کشور را در کمتر مقصدی خواهید یافت

مطالعه شرایط تحصیل داروسازی در دیگر کشورها را جهت مقایسه و بررسی در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم

بازار کار و درآمد داروسازی در نروژ

چشم انداز و بازار کار و درآمد داروسازی در نروژ بسیار عالی است ، داروسازان فارغ التحصیل شده از دانشگاه های این کشور باید ابتدا یک آزمون جامع را پشت سر گذاشته و سپس به دنیای کار وارد شوند ، فردی که به عنوان داروساز در نروژ کار می کند معمولاً سالانه حدود ۸۲۳۰۰۰ کرون درآمد داشته که البته محدوده حقوق از ۴۱۰،۰۰۰ تا ۱،۴۶۰،۰۰۰ متغیر می باشد.

این متوسط حقوق سالانه شامل مسکن ، حمل و نقل و سایر مزایا است، حقوق و دستمزد بین مشاغل مختلف دارویی و بیوتکنولوژی به شدت متفاوت است ، سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است، طبیعتاً هرچه سالها تجربه بیشتری داشته باشید ، دستمزد شما نیز بالاتر می رود.

یک داروساز با کمتر از دو سال تجربه تقریباً ۴۰۶۰۰۰ کرون در سال تولید می کند ، در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین دو تا پنج سال ۵۴۲،۰۰۰ کرون در سال کسب کند ، ۳۴٪ بیشتر از فردی با سابقه کمتر از دو سال.

سطح تجربه بین پنج تا ده سال حقوق ۸۰۱،۰۰۰ کرون در سال ، ۴۸٪ بیشتر از فردی با دو تا پنج سال سابقه را نشان می دهد ، این انتظار را نیز داشته باشید که افراد با مدرک دکترا درآمد بالاتری نسبت به سایر مقاطع تحصیلی داشته باشند.

در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تحصیل رشته داروسازی در نروژ را بررسی کردیم ، شما هم اگر علاقه مند به تحصیل در این رشته هستید می توانید شرایط خود را در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه بنویسید کارشناسان ما شرایط شما را بررسی کرده و پاسخگوی شما خواهند بود.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته داروسازی در نروژ

در اغلب برنامه های دوره کارشناسی زبان تحصیل نروژی بوده و زبان انگلیسی را می توانید در مقاطع بالاتری بیابید ، در مقاطع تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی به عنوان یک پیش نیاز اصلی از داوطلبان درخواست می شود و شما باید حداقل نمره 6 در آیلتس و 75 در تافل را کسب کرده باشید.

هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی نیز می تواند از 7000 تا 9000 یورو در مقطع کارشناسی و از 9000 تا 19000 یورو در مقطع کارشناسی ارشد متغیر باشد.

رشته داروسازی در دانشگاه های دولتی نروژ در صورت رسیدن به پذیرش به صورت رایگان است و تنها باید مبلغی را بابت انجمن دانشجویی ( نهایتا 70 یورو ) پرداخت کنید ، انتخاب زبان انگلیسی به همراه دانشگاه خصوصی می تواند هزینه تحصیل شما را بالا ببرد.

دانشگاه اسلو را می توان بهترین دانشگاه نروژ دانست که دارای رتبه بین المللی بالایی بوده و همواره در میان 60 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است.

چشم انداز شغلی رشته داروسازی در نروژ بسیار عالی است ، فردی که به عنوان داروساز در نروژ کار می کند معمولاً سالانه حدود 823000 کرون درآمد داشته که البته محدوده حقوق از 410،000 تا 1،460،000 متغیر می باشد.

چشم انداز شغلی رشته داروسازی در نروژ بسیار عالی است ، فردی که به عنوان داروساز در نروژ کار می کند معمولاً سالانه حدود 823000 کرون درآمد داشته که البته محدوده حقوق از 410،000 تا 1،460،000 متغیر می باشد.

دوره پریمدیکال نیازمند آزمون ورودی نبوده و هزینه ثبت نام باید توسط دانشجویان پرداخت شود.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله با شرایط کلی تحصیل رشته داروسازی در نروژ آشنا شده باشید ، در صورت وجود هرگونه سوال و یا نیاز به دریافت اطلاعات با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و شیراز تماس حاصل نمایید ، همچنین مطالعه سایر مقالات سایت می تواند راهگشای شما برای بهترین انتخاب باشد ، پیشنهاد ما مطالعه مقاله ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج است که در آن ارزان ترین دانشگاه های دنیا برای تحصیل پزشکی را معرفی کرده ایم حتی می توانید کشورهایی که تحصیل کاملا رایگان پزشکی را ارائه می دهند را نیز بشناسید.

با ما همراه باشید و بررسی دیدگاه های مشتریان عزیز ما را از زبان خودشان، بشنوید

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

2 دیدگاه در “تحصیل رشته داروسازی در نروژ

  1. تحصیل رشته داروسازی در نروژ R_la گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من شنیدم داروسازی نروژ در مقطع لیسانس۳ساله با ۴ماه کار اموزی بعد میشه با لیسانس در داردخونه کار کرد و مشاوره دارویی داد؟یا حتما باید فوق لیسانس گرفت؟

    1. تحصیل رشته داروسازی در نروژ Hamid گفت:

      با سلام

      با مدرک کارشناسی داروسازی می توانید در داروخانه فعالیت داشته باشید ولی مساله اصلی این است که کشور نروژ برای پذيرش رشته هایی مثل داروسازی بومی پذیر است و درصد بسیار پایینی دانشجوی خارجی می پذیرند. بنابراین با توجه به پایین بودن شانس قبولی در این رشته در کشور نروژ کشورهای دیگر از جمله ایتالیا فرانسه آلمان مجارستان لهستان و… به شما پیشنهاد می شود.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه