بهترین دانشگاه های پزشکی در اسلواکی

بهترین دانشگاه های پزشکی در اسلواکی برنامه تحصیلی پزشکی عمومی را به شما علاقمندان این رشته پیشنهاد می دهد ، اگر شما نیز به فکر تحصیل پزشکی در اسلواکی هستید می توانید تا انتهای این مطلب با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید.

تحصیل در این کشور یکی از بهترین راه ها برای دنبال کردن رویاها با کمترین هزینه می باشد ، همین حالا برای کسب اطلاعات کامل در مورد تحصیل رشته های علوم پزشکی در کشور زیبای اسلواکی بر روی لینک مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی کلیک کرده و مقاله را با دقت مرور کنید.

تحصیل در بهترین دانشگاه های پزشکی در اسلواکی ، جزو محبوب ترین انتخاب ها برای دانشجویان بین المللی است ، تحصیل پزشکی در این کشور به مدت 6 سال طول می کشد و در 12 ترم تنظیم می شود ، به مدرک ارائه شده توسط بهترین دانشگاه های پزشکی در اسلواکی توسط تمامی دانشگاه های بین المللی معتبر است. فارغ التحصیل دانش نظری کافی در مورد موضوعات پیش بالینی و رشته های بالینی دارد ، هدف آموزش عملی تسلط بر رویه های اساسی پیشگیرانه ، تشخیصی و درمانی است.

فهرست مطالب
بهترین دانشگاه های پزشکی در اسلواکی

تحصیل پزشکی در اسلواکی به لطف آموزش پیچیده متمرکز بر درمان ، پیشگیری از بیماری ها ، تشخیص و تشخیص افتراقی جامع و معتبر است ، دانشجویان گروه های 8-15 نفره (بسته به دانشگاه) تشکیل می دهند که در آنها در سمینارها یا تمرین های عملی شرکت می کنند ، آموزش به زبان انگلیسی ارائه می شود و شهریه 9.000-10.500 یورو است.

دانشگاه پاول جوزف شافاریک

دانشگاه پاول جوزف شافاریک در سال 1959 تاسیس شد و جزو یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی در اسلواکی محسوب می شود ، برنامه تحصیلی پزشکی عمومی یک برنامه مشترک از سطح اول و دوم مطالعات است ؛ دانشجویان طی تحصیل در این دانشگاه دانش نظری در مورد موضاعات پیش بالینی و بالینی را به دست می آورند ، روش های درمانی و کلینیک نیز در این برنامه نقش مهمی ایفا می کنند.

علاوه بر این ، دانشجویان پیش شرط هایی (پس از تمرین اجباری ، تحصیلات تکمیلی و امتحانات) برای تخصص در شاخه های مربوطه یا در تحقیقات پزشکی به دست می آورند ، به فارغ التحصیلان مدرک (دکتر پزشکی عمومی) MUDr اعطا می شود ، که به آنها حق کار در اتحادیه اروپا و در اکثر کشورهای جهان را می دهد.

تحصیل در این دانشگاه می تواند یکی از بهترین دوره های عمر شما باشد ، با وجود طح علمی بالای دانشگاه و استفاده از بهترین اساتید می توانید پزشکی را زیر نظر بهترین ها آموزش ببینید.

دانشکده دانشگاه پاول جوزف شافاریک
برنامه تحصیلی پزشکی عمومی
مدت برنامه 6 سال
هزینه تحصیل در هر سال (2 ترم) 105000 یورو
زبان برنامه انگلیسی
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب به روز ترین اطلاعات برای شناخت بهترین دانشگاه ها با دریافت مشاوره های رایگان موسسه رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه پزشکی کمنیوس در براتیسلاوا

دومین دانشگاه در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی در اسلواکی دانشگاه کمنیوس است ؛ دوره استاندارد تحصیل در  دانشگاه پزشکی کمنیوس در براتیسلاوا شش سال (12 ترم) طول می کشد ، هر سال تحصیلی از سپتامبر شروع و تا پایان مرداد سال بعد ادامه دارد ، سال تحصیلی به دو ترم ، زمستان (از سپتامبر تا فوریه) و ترم تابستان (از فوریه تا آگوست) تقسیم می شود ، پس از قبولی در آزمون دولتی به فارغ التحصیل مدرک MUDr اعطا می شود.

دوره‌های سال اول تا سوم ، سخنرانی ‌های نظری و پیش بالینی ، آزمایشگاه ‌ها و کلاس ‌های عملی را ارائه می‌دهند ، بقیه سال‌ های چهارم تا ششم شامل تجربیات بالینی متنوع است ، دوره های پزشکی عمومی و دندانپزشکی در بیش از 50 موسسه و بخش نظری و بالینی برگزار می شود.

در حین تحصیل در کشور اسلواکی ممکن است بخواهید کمی درآمد اضافه داشته باشید ، به این منظور یکی از بهترین راه ها ، کار در این کشور می باشد ، ما تمامی اطلاعات لازم را در مقاله کار در اسلواکی قرار داده ایم ، اگر می خواهید از آخرین شرایط کار در کشور اسلواکی مطلع شوید می توانید این مقاله را در سایت شرکت مهاجرتی رجبی مطالعه کنید.

دانشکده دانشگاه کمنیوس
برنامه تحصیلی پزشکی عمومی
مدت برنامه 6 سال
هزینه تحصیل در هر سال (2 ترم) 9500 یورو
زبان برنامه انگلیسی

اگر به فکر تحصیل در دانشگاه های اسلواکی هستید ، مطالعه مقالات زیر اطلاعات بسیار کاملی به شما خواهد داد.

دانشگاه پزشکی اسلواکی

دانشگاه پزشکی اسلواکی در سال 2002 تاسیس شد و یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی در اسلواکی است.

برنامه درسی این دانشگاه به دروس اجباری ، اختیاری اجباری و اختیاری (انتخاب داوطلبانه) تقسیم می شود ، یک هفته ممکن است شامل حداکثر 38 ساعت یادگیری تماسی (آموزش مستقیم) باشد: سخنرانی ، سخنرانی عملی ، آموزش بالینی ، تمرین اجباری ، پایان نامه دیپلم و آزمون دولتی.

مطالعه انفرادی شامل مطالعه خصوصی ، مشاوره ، مقاله نویسی ، مطالعات موردی و غیره است ، تمرین اجباری شامل موارد زیر است:

  • آموزش بالینی در طول برنامه درسی ترم ، همانطور که در برنامه تحصیلی مورد نیاز است.
  • تمرین بالینی مستمر ، همانطور که توسط برنامه مطالعه تعریف شده است.
  • تمام اشکال تمرین حرفه ای تحت هدایت یک مربی دانشگاه انجام می شود.
  • حداکثر تعداد دانشجو برای هر مربی در طول تمرین حرفه ای 5 نفر است

یکی دیگر از راه های کسب آخرین اطلاعات در مورد کشور های خارجی و نحوه مهاجرت به آنها  دنبال کردن اینستاگرام هلیدنگ حقوقی مهاجرتی رجبی می باشد ، این راه هزینه ای برای شما ندارد و در عین حال می توانید تمامی اطلاعات لازم در مورد مهاجرت را از بهترین مشاورین کسب کنید.

دانشکده دانشگاه پزشکی اسلواکی
برنامه تحصیلی پزشکی عمومی
مدت برنامه 6 سال
هزینه تحصیل در هر سال (2 ترم) 9000 یورو
زبان برنامه انگلیسی
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در اسلواکی

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در اسلواکی

وزارت بهداشت ایران هر ساله لیستی از بهترین دانشگاه های پزشکی در دنیا را منتشر می کند، این لیست که با معیار های خاص آموزشی توسط کارشناسان وزارت بهداشت تایید می شود راهنمای خوبی برای انتخاب محل تحصیل در خارج از کشور است.

وزارت بهداشت ایران با توجه به سه نظام رتبه بندی بیا المللی شانگهای ، کیو اس و تایمز از بین دانشگاه های مختلف در دنیا برخی را تایید و برخی را رد می کند ، توجه به این لیست برای دانشجویانی که قصد معافیت از سربازی را دارند و یا دانشجویانی که می خواهید پس از فارغ التحصیلی و کسب مدرک به کشور ایران بازگردند اهمیت بسیار بالایی دارد.

باید بگوییم بین دانشگاه های مختلف کشور اسلواکی ، دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در اسلواکی تنها به یک مورد محدود می شود ، در این کشور تنها دانشگاه comeniuse می باشد.

شما نیز می توانید با تحصیل در این دانشگاه پس از پایان تحصیلات عالیه خود به کشور عزیزمان باز گردید و مشغول به کار شوید.

 تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شما هستند تا در بهترین دانشگاه های جهان در رشته مورد علاقه تان تحصیل کنید ، تصاویر ارائه شده گویای موفقیت تیم ما در اخذ ویزای تحصیلی از سراسر دنیاست ، شما هم با درج نام و شماره تماستان می توانید در لیست دریافت مشاوره رایگان و بررسی شرایط اولیه جهت مهاجرت تحصیلی قرار بگیرید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا با مشورت کارشناسان خبره رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های پزشکی در اسلواکی

 تحصیل پزشکی در این کشور به مدت 6 سال طول می کشد و در 12 ترم تنظیم می شود ، به مدرک ارائه شده توسط بهترین دانشگاه های پزشکی در اسلواکی توسط تمامی دانشگاه های بین المللی معتبر است.

  • برنامه تحصیلی : پزشکی عمومی
  • مدت برنامه : 6 سال
  • هزینه تحصیل در هر سال (2 ترم) : 105000 یورو
  • برنامه تحصیلی : پزشکی عمومی
  • مدت برنامه : 6 سال
  • شهریه برای یک سال تحصیلی : 9500 یورو
  • زبان برنامه : انگلیسی

بین دانشگاه های مختلف کشور اسلواکی ، دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در اسلواکی تنها به یک مورد محدود می شود ، در این کشور تنها دانشگاه comeniuse می باشد.

9000 یورو در سال و مدت زمان 6 سال است.

در این مقاله بهترین دانشگاه های پزشکی در اسلواکی را بررسی کردیم ، در مقاله تحصیل در اسلواکی هم می توانید اطلاعات جامع و به روزی در زمینه سیستم آموزشی این کشور ،، هزینه ها و بورسیه ها بدست آورید،  همچنین می توانید از طریق دو شعبه تهران و شیراز با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید. 

برای مقایسه تحصیل رشته های پزشکی در اسلواکی با سایر کشورها ، حتماً مقالات زیر را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه