بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان

بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان را باید از طریق مقایسه فاکتورهای گوناگونی انتخاب کرد ، فاکتورهایی مانند هزینه های زندگی و تحصیل ، کیفیت دانشگاه ، زبان آن کشور ، سرعت اخذ ویزا ، بازار کار پس از فارغ التحصیلی و غیره که همگی در کنار هم نشان می دهند که آیا کشور مقصد مناسبی جهت مهاجرت و تحصیل می باشد یا خیر .

بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان را می توان از منابع مختلفی مورد بررسی قرار داد که کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مطلب چند مورد را به شما معرفی خواهند نمود.

شما می توانید با مراجعه به کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه و یا تحقیق و پرس و جو از طریق دانشجویان ایرانی ساکن در دیگر کشورها و یا از طریق پرس و جو از اقوام و دوستان ساکن در خارج از کشور از مزایا و معایب تحصیل در هریک از کشورهای دیگر مطلع شوید.

یقینا تحصیل در خارج از کشور اگر در کشورهای مناسب و دانشگاه های معتبر صورت پذیرد می تواند باعث به دست آوردن مشاغل خوب و قابل قبول با درآمدی بالا شود که لازمه تشکیل یک زندگی با آرامش و آسایش می باشد ، در ادامه مار راهمراهی کنید تا بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان را به شما معرفی کنیم ، در مقالات پیشین هم تلاش کردیم امن ترین و برترین کشورها و دانشگاه های جهان برای مهاجرت تحصیلی را به شما معرفی کنیم ؛ سری بزنید به مقاله تحصیل در خارج از کشور و با بهترین ها آشنا شوید.

فهرست مطالب
بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان

کانادا مقصد محبوب ایرانی ها

اولین کشوری که در لیست بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان قرار می گیرد کانادا است ؛ کانادا مقصد محبوب ایرانی ها ست ؛  این کشور با داشتن دانشگاه های معتبر و سرشناس جهان و همچنین برخوردار بودن از هزینه های مناسب و مقرون به صرفه برای زندگی در کنار بازار کار فراهم و مهیا برای دانشجویان پس از اتمام تحصیلات ، می تواند یکی از بهترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان کشورمان باشد.

همچنین دانشجویان در کانادا به راحتی می توانند در حین تحصیل خود شغلی پاره وقت و دانشجویی را به دست آورند که کمک شایانی در مخارج هزینه های آن ها خواهد بود . البته یکی دیگر از مزایای تحصیل در کانادا امکان تحصیل به زبان انگلیسی است که مسئله مهمی برای دانشجویان خارجی محسوب می شود ، البته باید بدانید که زبان فرانسوی در کانادا به اندازه زبان انگلیسی عمومیت دارد و در مراکز دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

خوشبختانه این کشور در اعطای ویزا به دانشجویان نیز سخت گیری زیادی نمی کند و از خیلی از کشورهای دیگر دنیا راحت تر می توان به ویزای تحصیلی آن دست پیدا کرد . علاوه بر این کانادا یکی از کشورهای دنیا است که بسیاری از دانشجویان خارجی محصل در آن بعد از اتمام تحصیلات خود موفق به دریافت اقامت دائم و حتی حق شهروندی آن شده اند ، پس کانادا را حتما در اولویت کشورهای مقصدتان قرار دهید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

ایرانیان چه کشورهایی را برای تحصیل انتخاب میکنند؟ شماره تماس را درج کرده و سوالات مهاجرتی خود را آماده کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آلمان انتخاب ایرانی ها برای رایگان بودن

آلمان یکی از کشورهای مدرن و پررفاه دنیای امروز است ، آلمان انتخاب ایرانی ها برای رایگان بودن است ؛ دانشجویان بسیاری از سراسر جهان خواهان اقامت در آلمان و تحصیل در دانشگاه های باکیفیت آن هستند ، دانشگاه های آلمان از لحاظ سطح علمی و کیفیت آموزش در سطحی بسیار بالا قرار دارند و بسیاری از کارشناسان این کشور را بهترین کشور جهان برای تحصیل در رشته های مهندسی و پزشکی می دانند.

همچنین آلمان یکی از کشورهای مقرون به صرفه برای دانشجویان تلقی می شود ، زیرا هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی آن رایگان بوده و همچنین هزینه اقامت و زندگی در شهرهای دانشجویی آن نیز از کشورهایی همچون انگلستان ، سوئیس ، آمریکا و سوئد ارزان تر می باشد ، به طور مثال هزینه اجاره در برلین پایتخت آلمان 45% از هزینه اجاره در لندن ارزان تر بوده و یا هزینه خرید مواد غذایی نیز 10% از لندن ارزان تر می باشد.

علاوه بر این موارد آلمان یک کشور صنعتی در جهان محصوب می شود و فرصت های شغلی در آن بسیار بهتر از کشورهایی چون ایتالیا ، پرتغال و اسپانیا می باشد و دانشجویان لازم نیست که دغدغه ای برای کار پس از فارغ التحصیلی خود داشته باشند ، متقاضیان برای ورود به این کشور و دریافت اقامت تحصیلی آن علاوه بر پذیرش دانشگاه مشکل خاصی ندارند و با داشتن یک مدرک زبان سطح B1 آلمانی به راحتی می توانند ویزای این کشور را به دست آورند.

آلمان انتخاب ایرانی ها برای رایگان بودن

اگر شما هم از ایرانیان علاقه مند به تحصیل در آلمان هستید می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید ؛ در ویدئو ارائه شده که در بازه زمانی کوتاهی از ویزاهای اخذ شده تهیه شده ، می توانید موفقیت هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در اخذ ویزاهای کشور آلمان را ببینید.

همچنین می توانید با درج شماره تماس خود ، در واقع درخواست دریافت مشاوره رایگان را در سایت ما ثبت کنید.

سوالات و نظرات خود را هم در پایان همین مقاله می توانید بنویسید و در کمترین زمان ، پاسخ مشاوران ما دریافت کنید.

روسیه و دسترسی آسان برای ایرانی ها

روسیه از جمله کشورهایی است که طی دو سه دهه اخیر با توجهی که به سیستم آموزشی خود داشته و تلاشی که در راستای کیفیت بخشیدن به آن کرده است موفق به بالا بردن سطح آموزش و اعتبار دانشگاه ها شده است  ، یکی از مزیت های بزرگ تحصیل در روسیه عدم نیاز به مدرک زبان است و دانشجویان می توانند قبل از شروع تحصیل در دانشگاه با شرکت در دوره های پادفک زبان خارجه خود را تقویت نمایند ، مقاله لینک شده را برای دریافت اطلاعات کامل بخوانید.

خبر خوب برای دانشجویان ایرانی این است که تعداد زیادی از دانشگاه های روسیه مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم کشورمان قراردارند که به مدارک دریافتی از آین مراکز در کشورمان اعتبار می بخشند ، همچنین شما می توانید با پرداخت هزینه های بسیار کمتری نسبت به خیلی از کشورهای اروپایی مانند انگلستان ، ایتالیا ، اسپانیا ، سوئیس ، فرانسه و غیره مدرک خود را در رشته های پزشکی ، مهندسی و سایر رشته ها به دست آورید.

مثلا هزینه های زندگی بدون در نظر گرفتن اجاره مسکن در مسکو 44% از پاریس ، 59% از لندن و 104% از نیویورک ارزان تر است و یا اجاره مسکن در مسکو 277% از نیویورک ، 133% از لندن و 55% از پاریس ارزان تر می باشد ، علاوه بر این شهریه های دانشگاه های روسیه نیز به طور قابل توجهی و گاها تا 70% از کشورهای اروپایی و آمریکایی ارزان تر است.

روسیه و دسترسی آسان برای ایرانی ها
ترکیه و تشابهات فرهنگی

ترکیه و تشابهات فرهنگی

ترکیه و تشابهات فرهنگی آن با ما ایرانیان ، این کشور را هم در لیست بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان قرار داده زیرا این کشور در بهترین حالت در همسایگی کشورمان قرار گرفته که آمد و شد از این کشور را در آسان ترین و کم هزینه ترین حالت برای دانشجویان قرار می دهد و همچنین ترکیه یک قطب توریستی و گردشگری در میان مردم کشورمان است و به نوعی تعداد ایرانیان در این کشور بسیار زیاد است.

البته برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرید زیرا اکثر مراکز به این زبان تدریس می کنند به غیر از برخی مراکز غیر دولتی که هزینه های تحصیل در آن ها بالا است ، اما هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور بسیار ارزان و مقرون به صرفه است که پذیرش در آن ها نیازمند شرکت در آزمون های ورودی مختص هر دانشگاه است.

نباید فراموش کنیم که ورود ما ایرانیان به ترکیه نیازمند دریافت ویزا نیست که این مسئله مشکل حضور همراهان دانشجو را به حداقل می رساند ، همچنین بازار کار برای افراد تحصیل کرده و دارای زبان ترکی قوی از ایران بهتر است و می توان پس از پایان یافتن تحصیلا اقامت این کشور را نیز به دست آورد و به صورت دائمی در این کشور مستقر شد ، مقاله کار در ترکیه اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار شما قرار داده است.

به نظر شما بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان چه کشوری است ؟ با مطالعه مقالات زیر ، دلایل انتخاب این کشور ها را خواهید دانست.

فرانسه مقصد ایرانی ها از دیرباز

فرانسه مقصد ایرانی ها از دیرباز بوده و هست ؛ در همین ابتدا باید بگوییم که هزینه های اقامتی و تحصیلی در فرانسه مزیت این کشور محسوب نمی شود زیرا تحصیل در دانشگاه های این کشور و زندگی در شهری مانند پاریس گران تر از کشورهایی که نام بردیم می باشد ، اما در مقابل دانشگاه های این کشور از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند و دریافت مدرک از هریک از مراکز آموزشی این کشور می توان در هر کجای دنیا بسیار قابل قبول و ارزشمند واقع گردد.

همچنین دانشگاه های این کشور سالانه بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های تحصیلی بسیاری را به دانشجویان خارجی واجد شرایط اعطا می کنند که با دریافت آنان می توانید به تحصیل رایگان این کشور نیز دست پیدا کنید ، همچنین بهتر است بدانید که تحصیل مقطع دکترا در فرانسه شغل محسوب می گردد و موجب دریافت حقوق از دانشگاه می شود.

با اینکه فرانسه یکی از قطب های اقتصادی جهان است اما در بخش های بسیاری با کمبود نیرو مواجه است که این موضوع باعث شده همواره نیروی کار در این کشور مورد نیاز باشد و دانشجویان پس از تحصیلات خود با جستجوی کمی بتوانند به مشاغل مورد نظر خود دست پیدا کنند ، البته این موضوع در نهایت موجب دریافت اقامت و شهروندی شما نیز خواهد شد.

فرانسه مقصد ایرانی ها از دیرباز

در این بخش هم ویزاهای کشور فرانسه ، اخذ شده توسط تیم پرتلاش و موفق رجبی را میبینید ، شاید بزودی تصویر ویزای شما هم در سایت قرار بگیرد ، کافیست اراده کنید و به مشاوران ما اعتماد نمایید ؛ نتیجه این اعتماد ، رضایت برای شما و افتخار برای ماست.

چین خواستگاه تحصیل رشته های پزشکی

چین خواستگاه تحصیل رشته های پزشکی را باید تنها کشور شرقی این لیست بنامیم که با داشتن مزایای بسیار یکی از بهترین کشورها برای تحصیل ایرانیان در جهان می باشد ، این کشور با داشتن تعداد زیادی دانشگاه که قابلیت تحصیل به زبان انگلیسی و چینی را برای دانشجویان به وجود آورده اند و بدون مدرک زبان هم می شود در آن ها پذیرش گرفت توانسته اند نظر دانشجویان بین المللی زیادی را به خود جلب کنند.

باید گفت که از دیگر مواردی که باعث جذب دانشجویان می شود باید به هزینه های اقامتی و شهریه های دانشگاهی اشاره کرد که از اکثر کشورهای اروپایی مانند : فرانسه ، انگلستان ، اسپانیا ، ایتالیا ، سوئیس و غیره ارزان تر است و همچنین وجود بورسیه های تحصیلی فراوان برای دانشجویان واجد شرایط که تنور رقابت با اروپا را گرمتر از همیشه کرده است.

البته برای برخی از افراد تحصیل به زبان چینی سخت است که البته می توان با حضور در این کشور و آموزش در کالج های زبان پیش از شروع تحصیل زبان چینی خود را هم به اندازه کافی تقویت کرد ، همچنین دانشجویان ایرانی برای دریافت ویزا و اقامت تحصیلی در چین می توانند بسیار راحت تر از برخی کشورهای دیگر اقدام نموده و به آن دست پیدا کنند ، مقاله تحصیل دوره زبان چینی در چین را حتما بخوانید تا این چالش را براحتی پشت سر بگذارید.

چین خواستگاه تحصیل رشته های پزشکی

و اما ویزاهای کشور چین که برای مراجعین موسسه مهاجرتی رجبی در کمترین زمان ممکن و با ارزان ترین هزینه ها اخذ شده است را در ویدئو ببینید ، تمام این ویزاها مربوط به دوره کوتاهی از فعالیت چندین ساله هلدینگ رجبی است و با پیگیری منظم و قانون مند کارشناسان ما اخذ شده است.

شما هم شماره تماستان را درج کنید و در هنگام تماس مشاوران رجبی ، شرایط خود را توضیح دهید ، به یاد داشته باشید که راه های مهاجرت و شیوه های آن برای هر فرد منحصر بفرد است ، بنابراین اگر دوستان و آشنایان شما از روش هایی موفق به مهاجرت شده اند یا تلاش آن ها بی ثمر مانده ارتباطی با موقعیت شما نخواهد داشت ، کارشناسان ما با بررسی شرایط  ، برترین مسیر را برای مهاجرت به شما پیشنهاد خواهند داد.

سایر کشورهای مناسب برای تحصیل ایرانیان

البته نباید گفت که دیگر کشورهای برای تحصیل مناسب نیستند و فقط کشورهای نام برده برای مهاجرت تحصیلی باید مورد انتخاب واقع شوند ، به طور مثال اگر قصد دارید از تحصیلی رایگان استفاده کنید و امکان دریافت ویزای همراه برای کل اعضای خانواده خود را داشته باشید می توانید اتریش را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایید ، سایر کشورهای مناسب برای تحصیل ایرانیان را در جلسات مشاوره با کارشناسان ما و یا از طریق تماس با آن ها خواهید شناخت.

اگر می خواهید که هزینه های زندگی و اقامتی ارزانی در اروپا را تجربه کنید و بدون نیاز به ارائه مدرک زبان در دانشگاه های اروپا پذیرش شوید کشور لهستان می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد ، کشور مجارستان نیز از سیستم آموزشی معتبری برخوردار بوده و دریافت پذیرش در دانشگاه های آن و ویزای اقامتی آن نیز ساده تر از دیگر کشورهای اروپا می باشد و از هزینه های بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار است و می تواند به عنوان سکویی جهت دست یابی به دیگر کشورهای اروپا مورد استفاده قرار گیرد.

حال که بهترین کشور ها برای تحصیل ایرانیان را شناختید ، با برترین دانشگاه های آن ها را نیز آشنا شوید.

ویزاهای تحصیلی کشورهای مختلف ، اخذ شده توسط همکاران ما در موسسه مهاجرتی رجبی را در این ویدئو ببینید ، همانطور که گفتیم این تصاویر مروبط به دوره کوتاهی است.

منتظر درج سوالات شما هستیم ، مشاوران ما بصورت روزانه به تمامی سوالات درج شده در سایت پاسخ می دهند پس سوالات مهاجرتی خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای مهاجرت تحصیلی کم هزینه ،  کافیست شماره تماستان را درج کنید ؛ ما شرایط شما را رایگان بررسی می کنیم.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان

کانادا با داشتن دانشگاه های معتبر و همچنین هزینه های مناسب زندگی در کنار بازار کار عالی برای دانشجویان پس از اتمام تحصیلات ، یکی از بهترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان ایرانی است.

آلمان در رتبه دوم قرار گرفته چراکه دانشگاه های آلمان از لحاظ سطح علمی و کیفیت آموزش در سطحی بسیار بالا قرار گرفته اند و بسیاری از کارشناسان این کشور را بهترین کشور جهان برای تحصیل در رشته های مهندسی و پزشکی به حساب می آورند.

بله ، یکی از مزیت های بزرگ تحصیل در روسیه عدم نیاز به مدرک زبان است و دانشجویان می توانند قبل از شروع تحصیل در دانشگاه با شرکت در دوره های پادفک زبان خارجه خود را تقویت نمایند.

تحصیل درترکیه آسان ترین و کم هزینه ترین حالت برای تحصیل در خارج برای ایرانیان است ، اعتبار دانشگاه ها مورد قبول است و از همه مهتر ایرانیان برای ترکیه نیاز به ویزا ندارند و ازین بابت همراهان دانشجو بسیار راحت خواهند بود.

چین با داشتن تعداد زیادی دانشگاه که قابلیت تحصیل به زبان انگلیسی و چینی را دارند و پذیرش بدون مدرک زبان محبوب ایرانیان است.

در مجموع بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان را باید با در نظر گرفتن شرایط شخصی هر فرد و هدف وی از تحصیل و دریافت مدرک انتخاب نمود که برای این کار باید با افراد متخصص و دارای تجربه در این زمینه مشاوره نمود ، کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی آماده ارائه بهترین مشاوره ها و راهنمایی ها در دفاتر تهران و شیراز به شما عزیزان می باشند.

 

چند نفر از کلاینت های موسسه مهاجرتی رجبی ، از تجربه خود در اخذ ویزا می گویند ، حتما ویدئو ها را ببینید.

نمایش ویدیو درباره سهیل یگانگی کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره کیوان کورش نژاد کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره میلاد مهدیان کلاینت موسسه رجبی

2 دیدگاه در “بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان

  1. بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان Amirreza گفت:

    هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه های کانادا؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه