تحصیل و اعزام دانشجو به کشورهای آسیایی

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
تحصیل و اعزام دانشجو به کشورهای آسیایی
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

آیا می خواهید در آسیا تحصیل کنید ؟ آسیا قاره ای با هویت های فرهنگی قوی است . اگر به دنبال راهی برای تجربه تحصیل در خارج از کشور هستید و بسیاری از دوستان شما ممکن است به تحصیل در خارج از کشور در اروپا یا استرالیا مشغول باشند ، ممکن است تجربه باور نکردنی تحصیل در آسیا انتخاب شما باشد . اما اگر در انتخاب مقصد خود تردید دارید و مطمئن نیستید ، ما در ادامه در مورد بهترین مقاصد برای تحصیل و اعزام دانشجو به کشورهای آسیایی به بحث پرداخته ایم . شما عزیزان می توانید در رابطه با شرایط تحصیل در دانشگاه های کشور های آسیایی ، تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آسیا و شرایط تحصیل در آسیا با کارشناسان موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در ارتباط باشید .

شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به کشورهای آسیایی

تحصیل در خارج از کشور می تواند یک تجربه زندگی در حال تغییر باشد . اگر شما به دنبال یک محل تحصیلی هستید که هیجان انگیز و چالش برانگیز باشد ، تحصیل در دانشگاه های آسیا انتخاب فوق العاده ای خواهد بود . تحصیل و اعزام دانشجو به کشورهای آسیایی می تواند به ایجاد مهارت های زندگی حیاتی و توسعه دانش شما در سایر فرهنگ ها کمک کند .

اگر به دنبال تحصیل در دانشگاه های برتر در آسیا هستید ، حتما رتبه بندی دانشگاه QS آسیا را برای شناسایی دانشگاه های برتر منطقه بررسی کنید . بر اساس این رتبه بندی پنج دانشگاه برتر آسیا ، دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور ، دانشگاه ملی سنگاپور ، دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ ، دانشگاه تحقیقاتی کره جنوبی و دانشگاه هنگ کنگ می باشند .

همه اینها نیز در میان 50 دانشگاه برتر جهان قرار دارند . با این حال مقاصد تحصیلی برتر آسیا فقط محدود به سنگاپور ، هنگ کنگ ، کره جنوبی و چین نیست . دانشگاه های برتر دیگر در آسیا را می توان در ژاپن ، تایوان ، مالزی ، هند و تایلند پیدا کرد . همه این مقصد ها حداقل یک نماینده را در میان 50 کشور آسیا دارند .

تحصیل و اعزام دانشجو به مالزی

به دنبال یک محل تحصیلی واقعا بین المللی در آسیا هستید که همچنین برخی از بهترین دانشگاه های آسیا و شیوه زندگی دانشجویی عالی ارائه دهد ؟ مالزی از دانشجویان بین المللی استقبال می کند . این کشور به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد عالی برای تحصیل و اعزام دانشجو به کشورهای آسیایی است و برای آن تلاش زیادی کرده است . ترکیب بزرگی از فرهنگ آسیایی در این کشور وجود دارد . میزان جرم و جنایت کم ، غذاهای شگفت انگیز و شهرهای پر جنب و جوش و غیره برای دانشجویان بسیار جذاب است .

بسیاری از دانشگاه های برتر کشور در پایتخت آن شهر کوالالامپور قرار دارند . سیستم آموزشی دائما در حال توسعه و بهبود است و بسیاری از دوره ها دارای گزینه 2 + 1 می باشند که به دانشجویان این امکان را می دهد تا بخشی از دوره تحصیلی خود را با در یک دانشگاه در کشور دیگری بگذرانند .

تحصیل و اعزام دانشجو به چین

سیستم آموزش چین طی ده سال گذشته در حال پیشرفت بوده است . سرمایه گذاری های قابل توجهی در نظام آموزش عالی چین صورت گرفته است و با توجه به اهمیت کشور در یادگیری ، این کشور به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین اهداف تحصیل و اعزام دانشجو به کشورهای آسیایی است .

چین اخیرا کشور اصلی مبادلات دانشجویان بین المللی بوده است، اما دانشجویان خارجی از بیش از 180 کشور در حال حاضر به چین می روند تا همه چیز را که این نیروگاه اقتصادی ارائه می دهد یاد بگیرند . زبان اصلی چین ماندارین است ، بنابراین ممکن است مجبور شوید مدتی در دوره های زبان چینی شرکت کنید تا بتوانید به این زبان صحبت کنید ، البته مطمئنا ارزشش را دارد !

تحصیل و اعزام دانشجو به هنگ کنگ

هنگ کنگ یک دروازه جهانی به چین است . ساکنان هنگ کنگ چند زبانه هستند و به دو زبان چینی ( کانتونی ) و انگلیسی که دو زبان رسمی هستند ، صحبت می کنند . لذا اگر به زبان چینی تسلط ندارید ، می توانید در هنگ کنگ تحصیل کنید . بهترین دانشگاه های هنگ کنگ از دانشجویان بین المللی بسیار استقبال می کنند . گرچه جدا از سیاست چینی ، فرهنگ و تاریخ چین هنوز هم برجسته است .

کیفیت زندگی در هنگ کنگ عالی است . این شهر متنوع و مدرن است و با پیشرفتهای تکنولوژیکی در حال گسترش است . حضور آن در رتبه بندی دانشگاه های جهان در حال افزایش است و گستره وسیعی از گزینه های دوره ها باعث می شود هنگ کنگ یک انتخاب عالی برای تحصیل و اعزام دانشجو به کشورهای آسیایی باشد .

تحصیل و اعزام دانشجو به سنگاپور

این جزیره کوچک اما متفاوت ، محبوب ترین مقصد تحصیل در آسیا در خارج از کشور است . با میراث چند فرهنگی که شامل تاریخ چینی ، مالایی ، هند و اوراسیا می شود ، می توانید به زبان انگلیسی آموزش ببینید و از شیوه زندگی هیجان انگیز در این شهر جهانی لذت ببرید . تحصیل در سنگاپور در حال رشد است و به عنوان یک رهبر جهانی در تحقیقات و نوآوری شناخته می شود . سنگاپور یک کشور امن و مدرن است و اغلب به عنوان یکی از بهترین کشورها برای زندگی در نظر گرفته شده است .

سنگاپور یک اقتصاد تجاری دوستانه و باز دارد . دانشگاه های آن ، که سالانه بیش از 70000 دانشجوی بین المللی را جذب می کنند ، یادگیری شرق و غرب را هماهنگ می کنند . هزینه زندگی معقول است و محل خوبی برای زندگی دانشجویی است .

تحصیل و اعزام دانشجو به کره جنوبی

اقتصاد کره جنوبی طی دهه های اخیر رونق خوبی داشته و سیستم های آموزشی ، گردشگری و حمل و نقل همه تغییر کرده اند . این مکان نسبتا گران اما بسیار جالب برای تحصیل در آسیا است . کره جنوبی از چین و ژاپن تاثیر می پذیرد . فرهنگ آن اهمیت زیادی در آموزش و پرورش دارد و برخی از دانشگاه های عالی و بسیار معتبر را ارائه می دهد .

تحصیل و اعزام دانشجو به ترکیه

ترکیه در حال حاضر به عنوان یک مقصد توریستی مطرح شده است ، اما اخیرا دانشجویان بیشتر و بیشتری در کشور برای تحصیل به سر می برند . ترکیه به خاطر فرهنگ رنگارنگ و متنوع و غنی تاریخ آن شناخته شده است و محل شگفت انگیزی با سواحل مدیترانه ای شرقی دارد و شامل جنبه ها و فرهنگ های اروپا ، آفریقا و آسیا است . 

دانشگاه های ترکیه آموزش عالی را ارائه می دهند و مقصد خوبی برای تحصیل و اعزام دانشجو به کشورهای آسیایی است . بسیاری از دوره های خود را به زبان انگلیسی تدریس می کنند و هزینه های تحصیلات پایین و بورس تحصیلی آن را تبدیل انتخاب خوبی می کند .

همانطور که مشاهده کردید در آسیا نیز مقاصد تحصیلی بسیاری وجود دارد که دانشگاه های آن ها در سطح بین المللی بسیار مطرح می باشند . از دیگر مقاصد برای تحصیل و اعزام دانشجو به کشورهای آسیایی به غیر از موارد نام برده شده در بالا می توان کشور های هندوستان ، تایوان ، اندونزی و ژاپن را نام برد . برای اخذ مشاوره حقوقی تحصیلی در رابطه با اعزام دانشجو و مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور با موسسه مهر آفرین رجبی در ارتباط باشید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه