معرفی دانشگاه فودان چین

معرفی دانشگاه فودان چین عنوانی است که ما در این مقاله به علت شهرت زیاد این دانشگاه به آن پرداخته ایم، پس با ما همراه باشید تا این دانشگاه را کامل بشناسید.

دانشگاه فودان چین از زمان تاسیس خود تاکنون موفق به آموزش بیش از 20 هزار دانشجو شده که بخش بزرگی از آن ها توانسته اند کمک زیادی به توسعه این کشور نمایند. هدف اصلی این دنشگاه پرورش استعدادهای همه جانبه بوده و به همین دلیل طیف بزرگی از دوره و امکانات را به دانشجویان خود ارائه داده و تفاوتی ندارد که علاقه به تحصیل در کدام رشته را دارید، دانشگاه فودان چین همیشه می تواند گزینه ای مناسب باشد.

معرفی دانشگاه فودان چین همواره با نام اساتید و علمای مشهوری همراه بوده که پایه محکمی از علم این دانشگاه بوده و در توسعه دانش نقش مهمی را ایفا کرده اند.

 از دلایل دیگری که این مرکز آموزشی را به عنوان یک مقصد مهاجرتی مناسب می دانند، وجود مشارکت های بسیار با سایر دانشگاه ها در سراسر جهان است و به وسیله ورود به این دانشگاه می توان به دنیای بزرگی قدم گذاشت. مقاله تحصیل در چین را برای آشنایی کلی با سیستم این کشور برای شما قرار داده ایم ، مطالعه آن را از دست ندهید.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی 40451) همراه شده تا به دلایل محبوب بودن این دانشگاه پی برده و آن را به عنوان یکی از اولویت های خود برای تحصیل در این کشور قرار دهید.

فهرست مطالب
معرفی دانشگاه فودان چین

دانشکده های دانشگاه فودان چین

اگر بخواهیم به معرفی دانشگاه فودان چین بپردازیم، باید انتظار مواجهه با دستاورد و ارقام بسیار بزرگی را داشته باشید ، چرا که این مرکز آموزشی خانه 45 هزار دانشجو در سال بوده که 14 هزار نفر از آن ها فقط در مقطع کارشناسی به تحصیل مشغول می شوند . این دانشگاه میزبان 34 عضو از آکادمی علوم چین و آکادمی مهندسی بوده و دارای جایگاه چشمگیری در این کشور است، افرادی که بتوانند موفق به کسب مدرک خود از این دانشگاه شوند، از فرصت های کاری خوبی برخوردا خواهند شد.

دانشگاه فودان چین حدود 224 برنامه کارشناسی ارشد، 154 برنامه دکترا و 29 برنامه فوق دکترا را ارائه داده و نزدیک به 300 موسسه تحقیقاتی در آن قرار گرفته اند. از دلایل دیگری که این دانشگاه دارای شهرت زیادی است، بزرگی آن طی سال های اخیر است که آمار کنونی را شامل 19 مدرسه و همچنین 56 دانشکده ساخته و تمامی بخش ها زیر نظر این دانشگاه فعالیت می نمایند. همچنین پیش بینی می شود که فودان به توسعه خود ادامه داده و حتی دوره های بیشتری را در آینده ارائه دهد.

اصلی ترین دانشکده های دانشگاه فودان چین را در لیست زیر برای شما نام برده ایم:

  • دانشکده اقتصاد
  • دانشکده علوم فناوری اطلاعات
  • دانشکده علوم پایه پزشکی
  • دانشکده پرستاری
  • دانشکده داروسازی
  • دانشکده فلسفه
  • دانشکده مهندسی
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آیا می دانید که امکان تحصیل رایگان و حتی بدون آزمون در چین وجود دارد؟ مشاوره تخصصی بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تاریخچه دانشگاه فودان چین

بخش مهمی از معرفی دانشگاه فودان چین را می توان آشنایی با تاریخچه این دانشگاه دانست. شروع تاریخچه دانشگاه فودان چین سال 1905 بوده که در ابتدا به عنوان یک مدرسه دولتی تاسیس شد و سپس به عنوان اولین مرکز آموزش عالی پذیرش دانشجویان را آغاز کرد.

نام این دانشگاه از ترکیب دو کلمه fù به معنای بازگشت و dàn با معنی سپیده دم وام گرفته شده که بر اساس یک افسانه ای قدیمی است . در سال 1911 و در طول انقلاب سینهای، این مکان اشغال شده و یک سال تعطیل شد اما پس از اتمام انقلاب دوباره فعالیت خود را آغاز کرد. 

در سال 1917 با شروع مجدد، این دانشگاه تبدیل به یک دانشگاه خصوصی شده و زیر مجموعه های دیگری از جمله مدرسه راهنمایی و مقدماتی نیز به آن افزوده شد. در سال 1941 عالی ترین مقام اجرایی دولت ملی جمهوری چین به تغییر دانشگاه فودان به دانشگاه دولتی رأی داد. اما با گذشت زمان این دانشگاه نام ملی را از دست داده و دپارتمان های زیاد به مرور زمان به آن اضافه شده اند. اکنون دانشگاه فودان چین به عنوان یک دانشگاه مدرن و جامع شناخته می شود.

هزینه های تحصیل در دانشگاه فودان 2024

اما مهم ترین بخش برای افرادی که دانشگاه فودان چین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، مقدار شهریه و هزینه های تحصیلی پیش رو است و اغلب این تصور وجود دارد که به علت سطح بالای مدرک اعطا شده، شهریه بالا و گرانی نیز باید پرداخت شود.

اما گفتنی است که از جمله دلایلی که به معرفی دانشگاه فودان چین پرداخته ایم، میزان هزینه های بسیار مناسب آن است که نسبت به دانشگاه های هم رده خود بسیار به صرفه بوده و برای دانشجویان بین المللی ایده آل است. به طور کلی هزینه های تحصیل در دانشگاه فودان 2024 برای هر رشته متفاوت بوده و در جدول مقدار متوسط آن برای شما قرار داده شده است:

نام مقطع شهریه متوسط سالانه
کارشناسی 3341 دلار
کارشناسی ارشد 2241 دلار
دکترا از 582 تا 1224 دلار

البته به یاد داشته باشید که هزینه های پیش رو فقط شامل شهریه دانشگاه نبوده و باید موارد دیگری مانند خرید وسایل، خوابگاه و رفت و آمد خود را به دانشگاه نیز محاسبه کنید. همچنین مواردی که برای زندگی روزمره هستند و ارتباط مستقیمی با دوره تحصیلی شما ندارند را محاسبه کرده تا دچار هیچ یک از خطاهای احتمالی نشوید.

بورسیه های تحصیلی دانشگاه فودان

با این وجود که هزینه های تحصیل در دانشگاه فودان چین بسیار به صرفه است ، اما این امکان وجود دارد که این مقدار برای برخی از دانشجویان بین المللی گران بوده و با وجود دارا بودن تمامی شرایط، توانایی پرداخت آن را نداشته و موفق به ثبت نام در این مرکز آموزشی نشوند. به همین دلیل این دانشگاه برای این افراد بودجه ای را در نظر گرفته تا به آن ها کمک کرده و بتواند به داوطلبان واجد شرایط پذیرش اعطا نماید.

این بودجه به صورت بورسیه های تحصیلی دانشگاه فودان به دانشجویان اعطا شده و بخشی از هزینه آن ها را پوشش خواهد داد. این دانشگاه بورسیه های مختلفی را به دانشجویان بین المللی ارائه داده که بیشتر آن ها متعلق به شرکت در دوره های تکمیلی می شوند، زیرا این امر باعث افزایش تقاضا شده و دانشجویان بیشتری را می توان در این مقطع ثبت نام کرد.

اما این امر به این معنا نیست که امکان دریافت بورسیه برای مقطع کارشناسی وجود نداشته و شما حتما می توانید برای دریافت آن درخواست ارسال نمایید. معرفی دانشگاه فودان چین بدون نام بردن از بورسیه ها برای افراد داوطلب کامل نمی شود، از بورسیه های این دانشگاه می توان به بورس تحصیلی دولت چین، بورسیه موسسه کنفوسیوس و بورسیه دولت شانگهای اشاره کرد.

بورسیه های تحصیلی دانشگاه فودان

تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه فودان

تعداد داوطلبان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه فودان چین بسیار زیاد بوده و تمامی آن ها تسلط کافی را به زبان چینی ندارند، زیرا زبان دشواری بوده و باید زمان زیادی را برای دریافت مدرک آن صرف نمایند. جالب است بدانید از دلایلی که همه کارشناسان به معرفی دانشگاه فودان چین میپردازند، این است که امکان تحصیل به زبان انگلیسی در آن وجود دارد.

تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه فودان برای دانشجویان به عنوان یکی از بزرگترین مزیت ها شناخته شده و با ارائه مدرک مورد نیاز می توانند به راحتی پذیرش خود را دریافت کرده و به تحصیل در این دانشگاه بپردازند. دو مدرک اصلی و مورد قبول این دانشگاه آیلتس و تافل بوده که باید حتما حداقل نمره مشخص شده را متناسب با رشته تحصیلی خود به دست آورید.

البته برگزاری این دوره ها که در معرفی دانشگاه فودان چین نام بردیم به این معنی نیست که دوره های تحصیلی به زبان های دیگری برگزار نشده و بخش اصلی و بزرگتر از برنامه های تحصیلی به زبان چینی ارائه شده و بخش های محدودتری به آموزش به زبان انگلیسی تخصیص داده شده است. تحصیل به هر یک از این زبان ها دارای فواید متفاوتی بوده که باید با توجه به خواسته و شرایط خود از بین آن ها انتخاب کنید.

رشته های زبان انگلیسی در دانشگاه فودان

از آن جایی که تعداد دوره های زبان انگلیسی بسیار محدودتر از چینی بوده، ضروری است که به طور دقیق با آن آشنایی داشته باشید تا دچار هیچ گونه اشتباه نشوید.

 در لیست نام رشته های زبان انگلیسی در دانشگاه فودان را برای شما قرار داده ایم.

در صورتی که قصد شرکت در دوره های دیگری را داشته اما اطلاعات کافی را ندارید می توانید با مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تماس حاصل نمایید.

کارشناسی:

  • سیاست بین‌الملل (مطالعات چین)

کارشناسی ارشد:

  • سیاست و دیپلماسی چین
  • سیاست عمومی بین المللی
  • سیاست تطبیقی
  • اقتصاد جهانی (جهانی شدن و اقتصاد چین)
  • زبان و فرهنگ چینی

دکترا:

  • علوم و مهندسی محیط زیست
  • سیاست های بین المللی
رشته های مهندسی در دانشگاه فودان چین

رشته های مهندسی در دانشگاه فودان چین

رشته های مهندسی یکی از پرطرفدارترین رشته های درسی بوده و دولت چین نیز به دنبال جذب دانشجو در این رشته می باشد، زیرا می تواند تاثیر مستقیمی بر توسعه و آینده کشور داشته و نقش بسیار مهمی را ایفا نماید. به همین دلیل دانشگاه فودان چین دوره و کالج های متعددی را در نظر گرفته که می توان برای شرکت در هر کدام از زیر شاخه های آن درخواست داد.

در ابتدای معرفی دانشگاه فودان چین، گفتیم که دانشکده ای برای تحصیل رشته های مهندسی وجود دارد و این دانشکده انواع برنامه های پیشرفته را از جمله فناوری کاربردی کامپیوتر، مهندسی زیست پزشکی، مهندسی نوری، الکترونیک فیزیکی، مدارها و سیستم ها، میکروالکترونیک و الکترونیک حالت جامد را ارائه می دهد که در تمامی مقاطع تحصیلی عالی برگزار می شوند.

این دانشگاه برای توسعه بیشتر خود در این زمینه طی سال های گذشته همکاری های بسیاری را با سایر مراکز عالی داشته که می توان به مراکزی مانند مکانیک و فیزیک خوب چانگچون، زیست پزشکی سوژو و مؤسسه تحقیقاتی صنعت تولید هوشمند نینگبو اشاره کرد. همچنین در ابتدای سال 2018، دانشگاه فودان قرارداد مشترکی را با اداره توسعه منطقه لینگانگ یا گروه لینگانگ برای ایجاد پایگاهی برای تحقیقات صنعتی امضا کرد که تاثیر بسیاری بر امکانات ارائه شده گذاشت.

رشته پزشکی در دانشگاه فودان چین

رشته پزشکی در دانشگاه فودان چین به عنوان یکی از اصلی ترین رشته ها شناخته شده که تعداد داوطلبان برای تحصیل در آن بسیار بیشتر از سایر دوره ها بوده و به همین دلیل تمامی دوره های زیر شاخه و مربوط به آن در این دانشگاه برگزار می شوند. از طرفی دیگر دانشکده بهداشت شانگهای در معرفی دانشگاه فودان چین نیز قرار دارد، زیرا در سال های گذشته به این دانشگاه پیوسته و اکنون کالج پزشکی دانشگاه فودان شانگهای نام دارد.

این دانشگاه تجربه ای 88 ساله آموزش این رشته به دانشجویان داشته و به طور مداوم در رتبه بندی های مشهور قرار دارد. هدف این دانشگاه آموزش متخصصان واجد شرایط برای سلامت عمومی، مراقبت های بهداشتی، انجام تحقیقات علمی و ارائه خدمات می باشد. همچنین این دانشگاه مشهور به تشویق تمامی دانشجویانی که دارای ایده های جدید برای پیشگیری و یا کنترل بیماری هستند بوده و تا کنون موفق به ثبت افتخارات زیادی شده است.

کالج پزشکی دانشگاه فودان چین مدرک لیسانس را در 10 رشته مختلف پزشکی ارائه کرده که از پزشکی بالینی، پزشکی پایه، پزشکی پیشگیری، داروسازی، پرستاری و غیره می توان نام برد. همچنین 7 ایستگاه تحقیقاتی که بورسیه فوق دکترا را ارائه می دهند در دانشگاه فودان چین قرار دارند، این ایستگاه ها شامل : زیست شناسی، پزشکی پایه، پزشکی بالینی، بهداشت عمومی و پزشکی پیشگیری و پزشکی یکپارچه می شوند.

ساختار رشته پزشکی در دانشگاه فودان

ساختار رشته پزشکی در دانشگاه فودان چین با توجه به تخصص مورد نظر متفاوت بوده اما بهتر است که با بعضی از آن ها آشنا شده تا بتوانید به صورت کلی با شکل ساختار این رشته مهم در دانشگاه فودان چین آشنا شوید. در جدول مدت زمان در نظر گرفته شده برای برخی از رشته های زیر شاخه بهداشت و درمان می باشد:

نام رشته مقطع مدت زمان
پزشکی کارشناسی 5 سال
مدیریت بهداشت و درمان لیسانس 4 سال
پزشکی کارشناسی ارشد 3 سال
مدیریت بهداشت و درمان دکترا 3 الی 4 سال

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه فودان

رشته دندانپزشکی نیز یکی از زیر شاخه های بهداشت و درمان بوده که به علت آینده شغلی تضمین شده خود تعداد داوطلبان بیشتری را جذب کرده و فضای بسیار رقابتی برای تمامی آن ها ایجاد شده است.  خوشبختانه دانشگاه فودان چین نه تنها رشته های اصلی، بلکه رشته های تخصصی و حرفه ای را ارائه کرده و ظرفیت زیادی را برای پذیرش دانشجویان بین المللی در نظر گرفته است.

با تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه فودان می توان یک مدرک معتبر در سرار جهان را برای خود دریافت کرده و بلافاصله پس از اتمام تحصیل خود به کار پرداخت. اگر بخواهیم به معرفی دانشگاه فودان چین بپردازیم، باید در اولین مورد از مقدار امکانات در دسترس آن صبحت کرده و سپس به دوره های آن بپردازیم، زیرا این امکانات در کشور به عنوان بهترین شناخته می شوند.

کارشناسی ارشد جراحی دندان در زمینه های زیر ارائه می شود: علوم بیومتریال، ریشه دندان، دندانپزشکی بیمارستانی، پزشکی دهان، جراحی دهان و فک و صورت، آسیب شناسی دهان، جراحی دهان، ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان، پریودنتولوژی، پروتزهای دندانی یا دندانپزشکی ترمیمی. دوره منتهی به مدرک شامل تکمیل مقالات، عمل بالینی مورد نیاز و یک پروژه تحقیقاتی است و پس از آن می توانید به کار در کشور بپردازید.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه فودان

خوابگاه های دانشگاه فودان در چین

از موارد اساسی برای تحصیل در دانشگاه فودان چین، فراهم کردن مکانی برای اقامت خود در طول مدت تحصیلی می باشد. به طور کلی دانشگاه ها خوابگاه هایی را با قیمت مناسب برای دانشجویان در نظر می گیرند تا نیازی به اجاره خانه های شخصی نداشته باشند. خوابگاه های دانشگاه فودان نیز با امکانات بسیاری برای افراد تدارک دیده شده است.

خوابگاه های دانشگاه فودان به دو نوع تقسیم شده که نوع اول هندان نام داشته و ساختمان های اصلی، وابسته و مرکز جوانان آسیایی تشکیل شده است، این خوابگاه به قدری بزرگ بوده که می توان 1600 دانشجو را در خود جای دهد. نوع دوم خوابگاه ها فنگلین نام داشته که می تواند فقط 160 دانشجو را در خود جای دهد. هزینه اجاره هر یک از این خوابگاه ها با دیگری تفاوت داشته که در ادامه به مقدار آن ها پرداخته ایم.

برخی از امکانات این خوابگاه های دانشجویی به صور شخصی و برخی دیگر به صورت مشترک با سایر دانشجویان استفاده می شود. هر اتاق مجهز به حمام، رختخواب، مبلمان، تهویه مطبوع و غیره است و موارد عمومی شامل عمومی، ماشین لباسشویی، دستگاه پخش آب گرم و سرد می شود. در صورتی که به دنبال گزینه های ارزانتری هستید می تواند اتاق های مشترک را انتخاب نمایید.

هزینه خوابگاه های دانشگاه فودان

از آن جایی که اجاره خوابگاه دانشگاه فودان چین برای تمامی دانشجویان بین المللی ضروری است، بسیاری از افراد نگرانی مقدار اجاره پیش روی خود را دارند. 

به صورت کلی هزینه خوابگاه های دانشگاه فودان از اجاره خانه های شخصی بسار ارزانتر بوده و به عنوان گزینه های به صرفه به تمامی دانشجویان معرفی می شوند.

هزینه خوابگاه های دانشگاه فودان از نوع هندان که کمی قبل تر به معرفی آن پرداختیم در جدول برای شما قرار داده شده است تا به صورت بهتر با مقدار هزینه های پیش رو خود آشنا شوید:

نوع ساختمان اقامت کوتاه مدت اقامت بلند مدت
اصلی 100 یوان برای هر شب 80 یوان برای هر شب
وابسته 55 یوان برای هر شب 45 یوان برای هر شب
AYC 6000 یوان برای طول مدت تحصیلی

همان طور که گفتیم نوع دیگری به نام فنگلین وجود داشته که هزینه های آن با سایر خوابگاه ها تفاوت دارد. مقدار هزینه اجاره این نوع خوابگاه در جدول زیر آمده است:

نوع اقامت اقامت کوتاه مدت اقامت بلند مدت
یک نفر 70 یوان برای هر شب 60 یوان برای هر شب
دو نفر 45 یوان برای هر شب 45 یوان برای هر شب

کتابخانه دانشگاه فودان چین

کتابخانه دانشگاه فودان چین که از سال 1922 تا کنون فعالیت می کند، هر سال حدود 100 هزار کتاب جدید به مجموعه خود اضافه کرده که شامل کتاب های چینی و خارجی می شوند. این مرکز دارای دو اتاق مطالعه عمومی که مجموعا 2400 صندلی دارد بوده و به مدت 112 ساعت در هفته باز می باشد تا دانشجویان بتوانند به مطالعه  تحقیق در آن بپردازند.

کتابخانه این دانشگاه به بخش های مختلفی تقسیم می شود که می توان به کتابخانه علوم انسانی و علوم اجتماعی آکادمیک چین، مرکز ملی کتاب های درسی خارجی برای شرق چین ، مرکز اسناد و اطلاعات برای هنرهای لیبرال، و پشته های مرکزی برخی از آن ها هستند.

سیستم مدیریت این مرکز کاملا کامپیوتری بوده و چندین بار ارتقا یافته و به حدود 24 هزار مجله الکترونیکی و بیش از 150 سیدی و  پایگاه داده آنلاین دسترسی دارد که آن را تبدیل به کتابخانه ای مدرن کرده است. حضور نام این کتابخانه در معرفی دانشگاه فودان چین ضروری است زیرا اکنون مجموعه کتاب های آن به بیش از 5 میلیون جلد رسیده و مرکز اصلی مطالعات دانشجویان این دانشگاه است.

موقعیت مکانی دانشگاه فودان در شانگهای چین

موقعیت مکانی دانشگاه فودان در شانگهای چین

از دلایلی که باعث افزایش محبوبیت دانشگاه فودان چین می شود، محل قرارگیری آن است. این دانشگاه امکان اقامت و زندگی در یکی از بهترین شهرهای این کشور یعنی شانگهای را فراهم کرده و تجربه ای تکرار نشدنی را برای دانشجویان خود فراهم می نماید. دانشجویان می توانند به بهترین امکانات دسترسی داشته و از آن ها استفاده نمایند.

موقعیت مکانی دانشگاه فودان در شانگهای چین تنها مزایا جغرافیای آن نبوده و می توان به ساختار و بزرگی دانشگاه نیز اشاره کرد. بزرگی دانشگاه فودان چین حدود 2.5 میلیون متر مربع بوده که به چهار پردیس مختلف تقسیم شده است. وجود 5 آزمایشگاه کلیدی در سطح دولتی و همچنین 29 آزمایشگاه در سطح استانی باعث شده که تمام امکانات را به تنهایی در شهر برای خود فراهم آورد.

از طرفی دیگر 17 بیمارستان وابسته به این دانشگاه در سراسر شهر وجود داشته که رفت و آمد به آن می تواندی ک تجربه متفاوت برای دانشجویان رشته بهداشت و درمان باشد. دانشگاه فودان چین تاثیرات خود را فقط به محیط دانشگاه محدود نکرده و رویدادهای مختلفی را در سراسر شهر برای دانشجویان برگزار می کند، به همین صورت موقعیت مکانی این دانشگاه فقط محدود به قسمتی از شهر نشده و سراسر آن را شامل می شود.

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشگاه فودان چین

شاید در ابتدا دسترسی فرودگاه، قطار، تاکسی به دانشگاه فودان چین موضوعی مهم نباشد اما می تواند تاثیر بسیاری را بر سبک زندگی و مقدار هزینه های فرد دانشجو بگذارد. سیستم حمل و نقل عمومی در شانگهای از مترو و اتوبوس تشکیل شده که هر کدام مزایای جداگانه ای را دارند. پیشنهاد می کنیم مقاله کار در چین را برای آشنایی بیشتر با شرایط زندگی در این کشور مطالعه کنید.

مترو بسیار سریع و آسان بوده و به همین دلیل بیشترین استفاده را نسبت به سایرین دارد. اما درست ترین روش این است که با توجه به مکان اقامتی خود نزدیکترین سیستم حمل و نقل را پیدا کرده و ایستگاه مناسب را بیابید.  توجه داشته باشید که ایستگاه های اتوبوس و مترو در فاصله ای کوتاه با دانشگاه فودان چین قرار دارند و شما باید بخشی از مسیر را به صورت پیاده طی نمایید. خرید کارت حمل و نقل برای اقامت خود در شانگهای ایده خوبی است که می توانید از آن در خطوط مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.

برای تحصیل در دانشگاه های چین خوب است مقالات زیر را مرور کنید.

سوالات پر تکرار معرفی دانشگاه فودان چین

 بله، معرفی دانشگاه فودان چین برای تمامی مقاطع تحصیلی حتی فوق دکترا نیز انجام می شود.

به صورت کلی معرفی دانشگاه فودان چین به عنوان مقصدی کم هزینه انجام می شود که در بازه 580 الی 3340 دلار قرار می گیرند.

 بله، برخی از دوره های تحصیلی در دانشگاه فودان چین به زبان انگلیسی ارائه شده که برای دانشجویان بین المللی مناسب هستند.

حمام، رختخواب، مبلمان، تهویه مطبوع و غیره است و موارد عمومی شامل عمومی، ماشین لباسشویی، دستگاه پخش آب گرم و سرد از امکانات این خوابگاه ها بوده که بعضی از آن ها به صورت اشتراکی و برخی دیگر خصوصی استفاده می شوند.

این دانشگاه در یکی از بهترین شهرهای چین یعنی شانگهای قرار دارد.

در این مقاله کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به معرفی دانشگاه فودان چین برای شما پرداخته اند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس گرفته تا از راهنمایی کامل برخوردار شوید. توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به چین را بخوانید و با شیوه های امن مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه