بهترین شهرهای چین برای تحصیل

بهترین شهرهای چین برای تحصیل شامل شهرهایی هستند که هزینه های زندگی پایینی داشته و در عین حال زیر ساخت های آموزشی قوی ای دارند.

هر شهر چین منحصر به فرد بوده و امکانات فراوانی را در اختیار دانشجو قرار می دهد؛ از همین رو انتخاب صحیح شهر برای تحصیل موضوع حائز اهمیتی می باشد از همین رو توصیه می کنیم مقاله تحصیل در چین را که مقاله ای به روز و جامع است در کنار این محتوا مرور کنید تا اطلاعات کاملی را کسب نمایید.

چین با ارائه سیستم آموزش عالی به روز و دانشگاه هایی با سطح علمی بالا در جایگاه خوبی در زمینه تحصیلات عالیه قرار گرفته ، همچنین شهرهای این کشور دارای دانشگاه های مختلفی بوده و فرصت های تحصیلی و شغلی مختلفی را برای دانشجویان فراهم می کنند.

از همین رو برای آشنایی با بهترین شهرهای دانشجویی چین حتما از طریق تلفن های تماس با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ (موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱) در تماس باشید.

در سال های اخیر دولت چین با درک اهمیت شهروندان تحصیل کرده در پیشرفت و آبادی جامعه ، سرمایه گذاری زیادی را در قسمت آموزش انجام داده است ، بنابراین کشور دارای دانشجویان بسیار زیادی می باشد.

فهرست مطالب
بهترین شهرهای چین برای تحصیل
نمایش ویدیو درباره بهترین شهر های چین برای تحصیل

برای آشنایی بیشتر با بهترین شهرهای چین برای تحصیل میتوانید ویدئو و پادکست ارائه شده در این بخش را ببینید و بشنوید ؛ این فایل ها را روناک ، همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ارائه داده است.

پادکست بهترین شهرهای چین برای تحصیل​

کلان شهر هنگ کنگ

کلان شهر هنگ کنگ با تعداد زیادی آسمان خراش، رستوران ها و دانشگاه ها یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین مکان ها برای تحصیل در این کشور می باشد؛ این شهر از لحاظ اقتصادی بسیار قوی بوده و تمامی افراد علاقمند می توانند حین تحصیل در این شهر برای خود شغلی پیدا کنند.

این مورد در بهترین شهرهای چین برای تحصیل در گذشته مستعمره بریتانیا و امروزه نیز یکی از مهم ترین شهرهای مالی جهان بوده و در کشور چین دارای موقعیتی استراتژیک می باشد، از همین رو با زندگی و تحصیل در دانشگاه های چین می توانید به راحتی به بازار کار وارد شوید.

از مهم ترین دانشگاه های شهر هنگ کنگ می توان به دانشگاه هنگ کنگ، دانشگاه چینی هنگ کنگ، دانشگاه سیتی هنگ کنگ اشاره کرد؛ هر چند لازم به ذکر است که هزینه های زندگی در این شهر ممکن است کمی بالا باشد اما به هر حال این هزینه در مقایسه با کیفیت زندگی بالا کاملا عادلانه به نظر می رسد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در بهترین دانشگاه های آسیایی به زبان انگلیسی با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر مدرن شانگهای چین برای تحصیل

شهر مدرن شانگهای یکی از بهترین شهر ها برای مهاجرین بوده و دارای دانشگاه های به روز برای تحصیل در هر رشته ای می باشد ؛ این شهر دارای زیرساخت عالی و سیستم حمل و نقل عمومی بوده و دانشجویان می توانند به راحتی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به تمامی نقاط شهر دست پیدا کنند.

شانگهای دارای بیش از 30 کالج و دانشگاه بوده و سالانه بسیاری از آنها در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS قرار می گیرند ؛ از جمله معتبرترین دانشگاه های شهر می توان به دانشگاه فودان ، دانشگاه شانگهای جیائو تونگ ، دانشگاه تونگجی ، دانشگاه شانگهای ، دانشگاه علم و صنعت چین شرقی و غیره اشاره کرد.

به صورت کلی نرخ جرم و جنایت در این شهر بسیار پایین بوده و همچنین هزینه های زندگی مناسب است ؛ دانشجویان می توانند با تحصیل در دانشگاه های شانگهای ، از امکانات تحصیلی این شهر استفاده کنند؛ هر چند از آنجا که این شهر بسیار بزرگ بوده شلوغی زیاد ممکن است برای برخی دانشجویان ناخوشایند باشد.

شهر مدرن شانگهای چین برای تحصیل

به صورت کلی دانشگاه های این مورد در بهترین شهرهای چین برای تحصیل خوابگاه های بسیار جدید و مدرنی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد ؛ همچنین هزینه های زندگی نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی ، مناسب بوده و دانشجویان می توانند از بین فرصت های شغلی بی شمار  ، گزینه مناسب خود را پیدا کنند.

تحصیل در شهر اقتصادی شنژن

تحصیل در شهر اقتصادی شنژن

شهر اقتصادی شنژن جزو بهترین شهرهای دانشجویی چین بوده که شهری تمیز و غربی می باشد ؛ شنژن شهری با هوای پاک و امن بوده که دارای جمعیت دانشجویان قابل توجهی می باشد ؛ کم تر از 40 سال پیش این شهر یکی از دهکده های ماهیگیری کوچک در چین بوده ، اما امروزه به سرعت در حال رشد و پیشرفت می باشد.

شینژن دارای بیش از از 14000 شرکت با فناوری پیشرفته از جمله غول های فناوری Huawei ، Lenovo ، DJI و Tencent بوده ، از همین رو برای تحصیل در رشته های مرتبط به کامپیوتر و تکنولوژی گزینه بسیار مناسبی برای تحصیل و کار می باشد ؛ برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد دستمزد و شرایط کاری در این کشور حتما مقاله کار در چین را مطالعه کنید.

همچنین شنژن دارای برخی از بهترین دانشگاه های کشور چین بوده که از مهم ترین این موارد می توان به دانشگاه Tsinghua ، دانشگاه پکن ، دانشگاه چینی هنگ کنگ ، دانشگاه دولتی مسکو و دانشگاه علم و صنعت جنوبی اشاره کرد ؛ تمامی این دانشگاه ها در حال ساختن پردیس های چشمگیر با امکانات آموزشی در سطح جهانی و اساتید تحصیل کرده بین المللی هستند و فارغ التحصیلان خود را به کار در صنایع جدید سوق می دهند.

تحصیل در پکن شهر صنعتی

پکن شهر صنعتی و پایتخت چین بوده و یکی از مهم ترین شهرهای این کشور در زمینه توسعه فناوری می باشد ؛ این شهر با پیشرفت ‌های فن ‌آوری چشمگیر و انرژی‌ های جهانی ، شهری هیجان‌ انگیز برای تحصیل و زندگی به شمار می رود ؛ افراد می توانند با تحصیل در دانشگاه های این مورد در بهترین شهرهای چین برای تحصیل ، تمامی دروس را زیر نظر بهترین اساتید فرا بگیرند.

به صورت کلی پکن در مقایسه با دیگر شهرهای چین دارای امنیت بیشتری بوده همچنین بازار کار پویا و فرصت های شغلی متنوع این شهر گزینه بسیار مهمی برای دانشجویان به شمار می رود ؛ هر چند هزینه های اجاره خانه در این شهر بالا بوده و آلودگی هوا ممکن است آزار دهنده باشد.

پکن به عنوان یکی از بهترین شهرهای چین برای تحصیل زبان چینی ماندارین شناخته می شود ، لهجه مردم این شهر خنثی بوده و تعداد زیادی از دانشگاه ها و مدارس خصوصی چینی ماندارین در این شهر وجود دارد ؛ شهر پکن در واقع مرکز آموزشی و اداری چین محسوب می شود.

این شهر دارای برخی از بهترین دانشگاه های چین با محیط آموزشی و یادگیری با کیفیت بوده و دانشگاه های آن محیطی سالم برای پرورش استعدادها فراهم کرده و گزینه های شغلی زیادی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد ؛ از مهم ترین دانشگاه های پکن می توان به دانشگاه پکن ، دانشگاه تسینگ هوا ، دانشگاه رنمین چین ، دانشگاه عادی پکن ، دانشگاه بی هانگ و موسسه فناوری پکن اشاره کرد.

شهر تاریخی هانگژو

شهر تاریخی هانگژو خانه چندین دانشگاه معروف مانند دانشگاه ژجیانگ و همچنین بسیاری از بیمارستان های وابسته می باشد ؛ این شهر مقرون به صرفه و یکی از امن ترین شهرهای چین برای تحصیل بوده و همین موضوع آن را به مقصدی بسیار محبوب برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است.

هانگژو که در لیست بهترین شهرهای چین برای تحصیل قرار دارد ، به عنوان یک شهر درجه یک در چین شناخته شده و زیرساخت های آموزشی قوی ای دارد ؛ هزینه های زندگی در این شهر نسبت به شانگهای یا هنگ کنگ ، بسیار پایین بوده و از همین رو افراد می توانند با صرف هزینه کم در یکی از شهر های زیبا و عالی چین تحصیل کنند ؛ از مهم ترین دانشگاه های هانگژو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نام دانشگاه سال تاسیس
دانشگاه سیچوان 1896
دانشگاه علوم و فناوری الکترونیک چین 1856
دانشگاه مالی و اقتصاد جنوب غربی 1925

هانگژو دارای سرانه تولید ناخالص داخلی بسیار بالایی بوده و خانه چهارمین مدرسه آموزش عالی رتبه بندی شده چین ، دانشگاه ژجیانگ است ؛ همچنین دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی بوده که می توانند تحصیل در این کشور را برای شما به یاد ماندنی کنند.

کسب اطلاعات به روز و دقیق در خصوص تحصیل در دانشگاه های چین با مطالعه مقالات ارائه شده در این بخش!

شهر تجاری گوانگژو

شهر تجاری گوانگژو میزبان نمایشگاه کانتون و بزرگترین مرکز تجاری چین و آسیا بوده و یکی از شهرهای عالی چین و خانه چندین شرکت بین المللی است ؛ از همین رو افراد می توانند با پایان تحصیلات خود در دانشگاه های این کشور در یکی از شرکت های بین المللی و یا محلی مشغول به کار شومند.

گوانگژو برای دانشجویان بین المللی که به دنبال شغلی در تجارت بین المللی هستند ، بهترین گزینه می باشد ؛ شما می توانید برای اطلاع از نحوه درخواست دانشگاه های این کشور ، از طریق تلفن های تماس با مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تماس باشید ، به صورت کلی از مهم ترین دانشگاه های این مورد از بهترین شهرهای چین برای تحصیل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دانشگاه پزشکی گوانگژو
  • دانشگاه کشاورزی جنوب چین
  • دانشگاه سان یات سن

شیان شهری گردشگری برای تحصیل

شیان شهری گردشگری و یکی از بهترین شهرهای چین برای تحصیل بوده که مملو از میراث فرهنگی و تاریخی است ؛ این شهر دارای تعداد بسیار زیادی مهاجر و جمعیت انگلیسی زبان قابل توجهی می باشد ، از همین رو اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور را دارید ، شیان بهترین گزینه می باشد.

این شهر امکانات رفاهی متناسب را برای دانشجویان ارائه داده و خود را به عنوان یک شهر فوق العاده توریست پسند معرفی می کند ؛ بسیاری از دانشجویان بین المللی شیان را از نظر امکانات رفاهی تحصیلی با شهر های بزرگ چین مقایسه می کنند ؛ این شهر دارای جامعه دانشجویی بین المللی بوده و فضایی پر جنب و جوش بر آن حاکم است.

شیان سرشار از معماری تاریخی ، حمل و نقل عمومی راحت ، و طیف گسترده ای از غذاهای سنتی چینی است ، همچنین هر سالانه گردشگران بین المللی زیادی به این منطقه جذب می شوند ، به صورت کلی تمامی امکانات شهرهای بزرگ مانند شانگهای ، در این شهر وجود داشته اما جمعیت خیلی کمتر است و از شلوغی و ترافیک در امان خواهید بود.

شیان شهری گردشگری برای تحصیل

دانش‌آموزان می ‌توانند فرصت‌ های تحقیقات علمی و مهندسی را در دانشگاه شیان جیائوتنگ پیدا کرده یا در زمینه های تاریخ و فرهنگ محلی آموزش ببینند ؛ دانشگاه های پیشنهادی برای تحصیل در این شهر شامل موارد زیر می شوند:

  • دانشگاه شیان جیائوتنگ
  • دانشگاه شمال غربی
  • دانشگاه فناوری شیان
یکی از برترین دانشگاه های این شهر دانشگاه شیان چین است که در مقاله ای با همین عنوان به طور کامل معرفی شده است.

چین مقصد بسیاری از دانشجویان ایرانی است که به دنبال تحصیل در دانشگاه های معتبر ، مقرون به صرفه و امن هستند ، ما نیز در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با علم و اگاهی از آسان ترین و سریع ترین شیوه های مهاجرت تحصیلی و انجام اقدامات به موقع و صحیح در رسیدن مراجعین مان به اهدافشان سهیم بوده ایم.

گواه این ادعا تصاویری است که تنها تعداد اندکی از ویزاهای اخذ شده از دانشگاه های مختلف چین را نشان می دهد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با درج شماره تماس و صحبت با مشاروان ما میتوانید بررسی کنید که آیا شرایط تحصیل در دانشگاه های چین رادارید یا خیر!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

چنگدو شهر دانشجویی

چنگدو شهر دانشجویی و یکی از بهترین شهرهای چین برای تحصیل بوده که به عنوان یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی این کشور شناخته می شود ؛ چنگدو در مقایسه با دیگر شهر های بزرگ چین از شلوغی و ازدحام کم تری برخوردار است و ریتم زندگی آرام تری دارد ؛ با این حال این شهر دارای حال و هوای شادی بوده و گزینه های زیادی را در زمینه اوقات فراغت ، سرگرمی و فعالیت های در فضای باز در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

همچنین چنگدو یکی از بهترین مکان ها برای امتحان و تجربه غذاهای جدید بوده و غذاهای آن به عنوان یکی از بهترین ها در چین مشهور است ، در سراسر شهر می توانید رستوان و مغازه های غذاخوری سنتی را پیدا کنید که غذاهای تند و خوشمزه را در اختیار مردم قرار می دهند ؛ از همین رو این شهر برای یافتن مشاغل ساده گزینه بسیار خوبی می باشد.

مزایا معایب
برخی از بهترین غذاهای چین آب و هوای نا مساعد و باران زیاد
هزینه زندگی مقرون به صرفه بازار کار کوچک
تنوع در دانشگاه و رشته های تحصیلی

شهر فرهنگی گویلین

شهر فرهنگی گویلین یکی از زیباترین شهرهای این کشور بوده و برای تفریح و گردشگری بهترین گزینه می باشد ، این شهر فعالیت های متنوعی مانند صخره نوردی ، پیاده ‌روی ، قایق‌ سواری ، دوچرخه‌ سواری ، شنا و غارنوردی را ارائه می دهد ، به صورت کلی هوا در این شهر کاملا پاک بوده و امنیت شهر بسیار بالا است ، علاوه بر این هزینه های زندگی در گویلین مناسب بوده و دانشگاه ها گزینه های تحصیلی متنوعی را در اختیار دانشجویان قرار می دهند.

گویلین که جزو بهترین شهرهای چین برای تحصیل بوده مناسب دانشجویانیست که به زندگی در محیط های آرام با طبیعت زیبا لذت می برند برای شناخت بهتر شهر های چین می توانید سری به مقاله معرفی شهر های کشور چین بزنید و با شهر های زیبا و جالب این کشور آشنا شوید.

و باز هم اطلاعات بیشتر برای تحصیل در دانشگاه های نامی با رنک های عالی در جداول رنکینگ جهانی در چین . . .

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای چین برای تحصیل

از مهم ترین دانشگاه های شهر هنگ کنگ می توان به دانشگاه هنگ کنگ ، دانشگاه چینی هنگ کنگ ، دانشگاه سیتی هنگ کنگ اشاره کرد.

شانگهای دارای بیش از 30 کالج و دانشگاه بوده و سالانه بسیاری از آنها در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS قرار می گیرند ؛ از جمله معتبرترین دانشگاه های شهر می توان به دانشگاه فودان ، دانشگاه شانگهای جیائو تونگ ، دانشگاه تونگجی ، دانشگاه شانگهای ، دانشگاه علم و صنعت چین شرقی و غیره اشاره کرد.

به صورت کلی پکن در مقایسه با دیگر شهرهای چین دارای امنیت بیشتری بوده همچنین بازار کار پویا و فرصت های شغلی متنوع این شهر گزینه بسیار مهمی برای دانشجویان به شمار می رود ؛ هر چند هزینه های اجاره خانه در این شهر بالا بوده و آلودگی هوا ممکن است آزار دهنده باشد.

 هزینه های زندگی در این شهر نسبت به شانگهای یا هنگ کنگ ، بسیار پایین بوده و از همین رو افراد می توانند با صرف هزینه کم در یکی از شهر های زیبا و عالی چین تحصیل کنند.

شیان سرشار از معماری تاریخی ، حمل و نقل عمومی راحت ، و طیف گسترده ای از غذاهای سنتی چینی است ، همچنین هر سالانه گردشگران بین المللی زیادی به این منطقه جذب می شوند ، به صورت کلی تمامی امکانات شهرهای بزرگ مانند شانگهای ، در این شهر وجود داشته اما جمعیت خیلی کمتر است و از شلوغی و ترافیک در امان خواهید بود.

با بهترین شهرهای چین برای تحصیل آشنا شدید ، اگر شما نیز دوست دارید در شهری زیبا و آرام تحصیلات عالیه خود را ادامه داده و از بهترین دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل شوید ، حتما با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی از طریق دو شعبه تهران و شیراز در تماس باشید ، همچنین برای کسب اطلاعات در خصوص روش های مهاجرت قانونی و آسان به چین مقاله مهاجرت به چین را بخوانید.

در این بخش با تجارب دو نفر از مراجعین ما که موفق به دریافت ویزای تحصیلی چین شده اند آشنا میشوید.

نمایش ویدیو درباره فرحزاد کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره فرحزاد کلاینت موسسه رجبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه