بورسیه های تحصیلی در دانمارک

بورسیه های تحصیلی در دانمارک یکی از گزینه های موجود برای تحصیل رایگان در دانمارک است ، بورسیه تحصیلی برای همه رشته ها و زمینه های تحصیلی در دسترس است.

برای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان ، بیش از 1000 فرصت بورسیه تحصیلی  در دانشگاه های دانمارک وجود دارد ، وزارت تحصیلات عالی و علوم این بورسیه ها را ارائه می دهد.

اگر پس از پذیرش در دانشگاه واجد شرایط دریافت بورسیه باشید ، به طور خودکار برای آن انتخاب می شوید ، برای آشنایی  با جزئیات تحصیل در دانمارک با دفاتر شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید و یا مقاله لینک شده را بخوانید.

دانمارک به دلیل سیستم آموزشی خود فرصتی برای تحصیل با بورسیه تحصیلی در کشوری است که به صلح جهانی اعتقاد دارد ، یکی از مزایای تحصبل در دانمارک این است که شما می توانید بدون مدرک آیلتس از برخی بورسیه های تحصیلی این کشور بهره مند شوید.

فهرست مطالب

 اغلب بورسیه های ارائه شده در دانشگاه های دانمارک از سوی دولت  این کشور تامین بودجه می شوند ، بورسیه های دولتی دانمارک برای دانشجویان بین المللی برای حمایت از دانشجویان بین المللی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا ایجاد شده است ، این بورسیه توسط موسسات آموزش عالی دانمارک مدیریت می شود ، این بورسیه ها برای مقاطع تحصیلی مختلف یعنی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری به کار می روند برای تحصیل در مقطع دکترا اغلب به دانشجویان  PhD. Positions  اعطا می شود که علاوه بر هزینه تحصیل به دانشجویان حقوق نیز پرداخت می شود.

بورسیه های تحصیلی در دانمارک

انواع بورسیه ها در دانمارک

انواع بورسیه ها در دانمارک برای دانشجویان بین المللی به تعداد زیادی در دسترس است و به راحتی قابل دسترسی است ،  به عنوان یک دانشجوی بین المللی ، شما حتی می توانید بورسیه دولتی دانمارک را به همراه سایر بورسیه های دانمارکی از طریق سازمان ها و دانشگاه های خاص دریافت کنید ،  سه دسته کلی بورسیه تحصیلی موجود برای تحصیل در دانمارک عبارتند از:

بورسیه های دولتی : بورسیه تحصیلی دولت دانمارک 2022 به دانشجویانی ارائه می شود که برنامه های کارشناسی ، کارشناسی ارشد یا PhD در دانمارک را دنبال می کنند ،  یکی از برجسته ترین  مزایا مطالعات در بورسیه دانمارک، بورسیه دولتی دانمارک است که توسط وزارت آموزش عالی و علوم پشتیبانی می شود و از طریق یکی از 8 دانشگاه دانمارک در دسترس است ، این بورسیه کل هزینه تحصیل و مبلغ 6000 کرون دانمارک برای هر ماه اعطا می کند.

بورسیه های غیر دولتی : به غیر از بورسیه های دولتی برای تحصیل در دانمارک، بورسیه های غیردولتی زیادی در دسترس هستند  که شامل:

  •      برنامه Nordplus
  • برنامه اراسموس
  •      Erasmus Mundus / برنامه مشترک کارشناسی ارشد

بورسیه های خاص دانشگاه : علاوه بر موارد بالا چندین دانشگاه این کشور مانند دانشگاه فنی  دانمارک ، دانشگاه آرهوس ، دانشگاه کپنهاگ ، دانشگاه آلبورگ ، دانشگاه رزکیلد و دانشگاه دانمارک جنوبی به دانشجویان خود بورسیه تحصیلی ارائه می کنند ، این بورسیه ها هزینه تحصیلی و زندگی دانشجویان بین المللی را پوشش می دهند ، در برخی دانشگاه ها 7000 کرون دانمارک برای هزینه زندگی در هر ماه پرداخت می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل ارزان و حتی رایگان با دریافت بورسیه های تحصیلی با راهنمایی مشاوران خبره رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرایط دریافت بورسیه های دانشجویی دانمارک

هر بورسیه تحصیلی شرایط و الزامات خاص خود را دارد که بایستی برای دریافت این بورسیه ها آن ها را برآورده کرد ، دانشگاه ‌های دانمارک سالانه تعداد محدودی بورسیه دولتی دریافت می‌کنند تا دانشجویان با مدرک تحصیلی کامل از کشور های غیر اتحادیه را تأمین مالی کنند ؛ برای اینکه واجد شرایط دریافت بورسیه باشید باید…

  • شهروند یک کشور خارج از اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس
  • در یک برنامه آموزش عالی با مدرک کامل ثبت نام کرده باشید
  • به صورت تمام وقت در دانشگاه های دانمارک تحصیل کنید
  • به دلیل تحصیلات، اجازه اقامت محدود زمانی در دانمارک را دریافت کرده باشید
  • تسلط به زبان انگلیسی داشته و نمره آیلتس 6.5 ارائه دهید.

  برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دریافت بورسیه تحصیلی بایستی مقطع کارشناسی با 180 واحد درسی را به پایان رسانده باشید.

شرایط دریافت بورسیه های دانشجویی دانمارک

بورسیه های لیسانس در دانمارک

یکی از جاذبه های تحصیل در دانشگاه های دانمارک این است که دانشجویان محصل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های این کشور می توانند از بورسیه های تحصیلی بهره مند شوند ، بورسیه های تحصیلی طراحی شده برای دانشجویان مقطع لیسانس به گونه ای است  کل دوره تحصیل آن ها یعنی 3 سال را پوشش می دهد ، در ادامه با یکی از این  بورسیه ها  آشنا می شویم.

بورسیه های کالج دانشگاهی شمال دانمارک

کالج دانشگاهی شمال دانمارک با هدف ارائه آموزش، تحقیق و نوآوری با کیفیت در تجارت ، آموزش اجتماعی ، بهداشت و فناوری دانشجو می پذیرد ،  این دانشگاه همچنین با دادن بورسیه از دانشجویان بین المللی خود حمایت می کنند.

این بورسیه تحصیلی دانمارک که توسط دانشگاه ارائه می شود کاهش  30 تا 50 درصد شهریه در طول برنامه است و این جایزه برای دانشجویان بین المللی استثنایی که در برنامه های کارشناسی انگلیسی تدریس می شوند در دانشگاه آزاد است.

بورسیه های مقطع ارشد دانمارک

بورسیه های مقطع ارشد دانمارک

بورسیه های مقطع ارشد دانمارک​ کدامند؟ اغلب بورسیه های تحصیلی ارائه شده توسط دولت ، دانشگاه ها و یا سایر نهاد های کشور دانمارک برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی طراحی شده است ، دانشجویان بین المللی محصل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های این کشور می توانند به مدت 2 سال از بورسیه تحصیلی برخوردار باشند البته به شرط آن که شرایط این بورسیه ها را برآورده کنند.

بورسیه های دولتی دانمارک – دانشگاه کپنهاگ

دانشگاه کپنهاگ (UCPH) قدیمی ترین دانشگاه دانمارک در نظر گرفته می شود که به طور مداوم آموزش با کیفیتی را به فراگیران خود ارائه می دهد ، این  دانشگاه به دانشجویان کارشناسی ارشد خود بورسیه ارائه می دهد ،  این جایزه توسط دولت دانمارک تأمین می شود و تعداد دریافت کنندگان مشخصی دارد ؛ به دانشجویان بین المللی ممتازی داده می شود که سوابق تحصیلی برجسته ای از خود نشان می دهند ؛ این بورسیه شامل پوشش شهریه جزئی یا کامل با کمک هزینه ماهانه. می باشد.

بورسیه تحصیلی دانشکده بازرگانی کپنهاگ

مدرسه بازرگانی کپنهاگ به دانشجویانی که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا یا EEA می آیند بورسیه تحصیلی ارائه می دهد ،  این بورسیه یک بورسیه تحصیلی با بودجه دولتی است که به دانشجویان فوق لیسانس تمام وقت واجد شرایط داده می شود ، دانشگاه کمیته ای برای انتخاب و ارزیابی درخواست ها دارد ،  به متقاضیان موفق اطلاع رسانی خواهد شد ؛ معافیت از هزینه تحصیل و  پرداخت کمک هزینه ماهانه 7000 کرون دانمارک از ویژگی های این بورسیه است.

بورسیه های دکترا در دانمارک

بورسیه های دکترا در دانمارک​ کدامند؟ دانشجویان محصل در مقطع دکترا در دانشگاه های دانمارک می توانند در طول تحصیل خود  در یکی از بخش های دانشگاه یا مشغال مرتبط به دانشگاه محل تحصیل خود مشغول به کار شده و حقوق دریافت کنند ، این دانشجویان علاوه بر این برای تامین هزینه های تحصیل خود بورسیه دریافت می کنند ، مدت زمان دریافت این بورسیه ها بسته مدت زمان تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های دانمارک است.

بورسیه های دکترا در دانمارک

بورسیه دانشگاه آرهوس

دانشگاه آرهوس بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی را به دانشجویان مشتاق بین المللی دکتری ارائه می دهد ، از آنجایی که دپارتمان ها و مدت زمان تحصیل در هر برنامه متفاوت است ، بورسیه ها ممکن است بسته به برنامه انتخابی شما متفاوت باشد ؛ شرایط هر نوع بورسیه متفاوت است.

دکتری بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی شما را ملزم به گذراندن یک آزمون واجد شرایط می کند که به اعتبارات خاص ECTS می رسد ، علاوه بر این، هر بخش دارای مجموعه ای متفاوت از درخواست ها، رویه ها و مهلت های زمانی است ، این بورسیه تحصیلی شهریه تحصیل و سایر هزینه ها را پوشش می دهد.

اگر به دنبال تحصیل در دانشگاه های دانمارک هستید ، مقالات زیر می تواند اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما بگذارد.

پوشش دهی بورسیه های تحصیلی دانمارک در هزینه ها

پوشش دهی بورسیه های تحصیلی دانمارک در هزینه ها چگونه است؟ هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا بسته به رشته و مقطع تحصیلی بین 6000 تا 16000 یورو برای هر سال تحصیلی است که در برخی تخصص ها به 35000 یورو در سال می رسد ، بورسیه های تحصیلی ارائه شده در دانمارک اغلب کل هزینه تحصیل در طول مدت تحصیل را ارائه می دهند ، برخی از آن ها تخفیف های 30 تا 50 درصدی را پوشش می دهند.

دانشجویان بین المللی برای زندگی در دانمارک بین 800 تا 1200 یورو در ماه نیاز دارند ،  این هزینه ها ممکن است بر اساس عادت های شما افزایش یا کاهش یابد ، در بورسیه های طراحی شده برای دانشجویان محصل در دانمارک حدود 700 تا 1000 یورو در هر ماه به دانشجویان اعطا می شود که این هزینه می تواند بخش کلی هزینه زندگی یک دانشجو را پوشش دهد و نیازی به کار در دانمارک در حین تحصیل وجود ندارد.

سوالات پر تکرار بورسیه های تحصیلی در دانمارک

 یکی از برجسته ترین بورسیه های دولتی دانمارک که توسط وزارت آموزش عالی و علوم پشتیبانی می شود و از طریق یکی از 8 دانشگاه دانمارک در دسترس است ، بورسیه ای است که کل هزینه تحصیل و مبلغ 6000 کرون دانمارک برای هر ماه اعطا می کند.

  •      برنامه Nordplus
  •      برنامه اراسموس
  •      Erasmus Mundus / برنامه مشترک کارشناسی ارشد
  • شهروند یک کشور خارج از اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس
  • در یک برنامه آموزش عالی با مدرک کامل ثبت نام کرده باشید
  • به صورت تمام وقت در دانشگاه های دانمارک تحصیل کنید
  • به دلیل تحصیلات، اجازه اقامت محدود زمانی در دانمارک را دریافت کرده باشید
  • تسلط به زبان انگلیسی داشته و نمره آیلتس 6.5 ارائه دهید.

بورسیه های کالج دانشگاهی شمال دانمارک ، این بورسیه تحصیلی دانمارک که توسط دانشگاه ارائه می شود کاهش  30 تا 50 درصد شهریه در طول برنامه است و این جایزه برای دانشجویان بین المللی استثنایی که در برنامه های کارشناسی انگلیسی تدریس می شوند در دانشگاه آزاد است.

  • بورسیه های دولتی دانمارک – دانشگاه کپنهاگ
  • بورسیه تحصیلی دانشکده بازرگانی کپنهاگ

 در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی با توجه به جذابیت تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور در طول چند سال گذشته بورسیه های تحصیلی در دانمارک را بررسی و شرایط دریافت آن ها را بیان کردند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین با مطالعه مقاله مهاجرت به دانمارک می توانید به جز تحصیل با سایر روش های مهاجرت امن به این کشور آشنا شوید.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در دانمارک را با سایر کشورهای اروپایی قیاس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه