تحصیل در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

تحصیل در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن در بین علاقمندان تحصیل در زمینه های اقتصادی و سیاسی در خارج از کشور محبوبیت دارد.

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE) به عنوان مرکز بین المللی تعالی دانشگاهی و نوآوری در علوم اجتماعی در نظر گرفته می شود ،  در جدیدترین چارچوب تعالی تحقیق LSE به عنوان دانشگاه برتر انگلیس بر اساس نسبت تحقیقات “پیشرو در جهان”  معرفی می شود .

این مدرسه به طور مرتب چهره های عمومی پیشرو را برای سخنرانی ، حضور در سمینار ها و مشورت با کارمندان جذب می کند ، LSE در سال 1895 تأسیس شد و در سال 1900 به دانشگاه لندن پیوست ، مشخصات علمی مدرسه طیف گسترده ای از علوم اجتماعی را شامل می شود و به دلیل مطالعه موضوعات دنیای واقعی  از اقتصاد ، سیاست و حقوق گرفته تا جامعه شناسی ، انسان شناسی ، حسابداری و امور مالی مشهور است.

این مدرسه از بیش از 160 کشور جهان دانشجو می پذیرد ، برای آگاهی از جزئیات تحصیل در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل در انگلستان را در کنار این محتوا بخوانید تا با هزینه ها ، بورسیه ها و آزمون ها بیشتر آشنا شوید.

فهرست مطالب
تحصیل در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

دانشکده های مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن  40 برنامه کارشناسی ، بیش از 140 برنامه کارشناسی ارشد و دیپلم و فرصت های دکترا  را ارائه می دهد ؛  تدریس و تحقیقات از طریق 25 بخش و مؤسسه و 23 مرکز تحقیقاتی انجام می شود.

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن از 6 دانشکده و 27 دپارتمان تشکیل شده است ، تحقیقات و تدریس LSE به توصیه هیئت علمی ، مقام ارشد دانشگاهی مدرسه ، در شبکه ای از بخش های دانشگاهی مستقل مستقر در کشور LSE ، هیئت مدیره مدرسه ، سازماندهی شده است.

دانشکده های مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن شامل دانشکده روانشناسی ، علوم انسانی و هنر ، حقوق ، علوم اجتماعی ، اقتصاد و علوم فیزیکی است.

دپارتمان های این مدرسه شامل دپارتمان حسابداری ، دپارتمان مردم شناسی ، دپارتمان تاریخ اقتصادی ، دپارتمان اقتصادی ، دپارتمان جغرافیا و محیط زیست ، دپارتمان مطالعات جنسیتی ، دپارتمان سیاست بهداشت ، دپارتمان توسعه بین المللی ، دپارتمان تاریخ بین المللی ، دپارتمان روابط بین الملل ، دپارتمان مدیریت ، دپارتمان ریاضیات ، دپارتمان رسانه و ارتباطات ، روش شناسی ،  دپارتمان فلسفه ، منطق و روش علم ؛ دپارتمان علوم روانشناختی و رفتاری ، دپارتمان سیاست اجتماعی و جامعه شناسی و غیره می باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در برترین دانشگاه های جهان با تکیه بر دانش و آگاهی متخصصان هلدینگ رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بورسیه های مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

 بورسیه های مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن کدامند؟ برای تحصیل در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن ، چند بورسیه ارائه می شود ؛ دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن بورسیه های تحصیلی را برای دانشجویان محلی و بین المللی ارائه می دهد ، بورسیه ها ، طرح ها یا جوایز ممکن است با توجه به مدرک دانشجو ، دستاورد های دانشگاهی یا ملیت متفاوت باشد ، مدت زمان و مبلغ پولی نیز متفاوت است.

بورسیه های تحصیلی کارشناسی در LSE به مبانی شایستگی دانشگاهی متقاضی اهدا می شود و باید برای پرداخت شهریه استفاده شود ،  شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی که در حال ورود به برنامه کارشناسی در LSE هستند ، حدود 21.570 پوند است که هر سال با 2.5 ٪ به 4 ٪ افزایش می یابد ، علاوه بر این همه دانشجویان بین المللی  نیاز مند واجد الشرایط  درخواست برنامه پشتیبانی LSE هستند ، مبلغ بورسیه تحصیلی متغیر است.

حدود 19 ٪ از دانشجویان برنامه کارشناسی ارشد ورودی LSE در تأمین بورسیه های تحصیلی مبتنی بر شایستگی یا مبتنی بر نیاز به تحصیل در LSE موفق هستند ، در سطح تحصیلات تکمیلی ، بورسیه های تحصیلی LSE به عنوان ترکیبی از برنامه های بورسیه تحصیلی داخلی و خارجی اهدا می شود.

بورسیه مبلغ
دانشجویان بین المللی نیازمند دوره کارشناسی 6000 تا 15000 پوند
بورسیه کارشناسی 21.570 پوند
دانشجویان بین المللی نیازمند دوره تحصیلات تکمیلی 14400 پوند
بورس تحصیلی مارگارت باسو 4000 پوند
رشته هایی که در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن ارائه می شود

رشته هایی که در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن ارائه می شود

چه رشته هایی که در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن ارائه می شود؟ این مدرسه بیش از 140 برنامه کارشناسی ارشد ، 30 برنامه کارشناسی  و 35 برنامه دکترا را ارائه می دهد ،موضوعاتی که در انگلیس توسط LSE پیشگام شده اند شامل حسابداری و جامعه شناسی  و این مدرسه است که اولین مدرس تمام وقت انگلیس در تاریخ اقتصادی را به کار گرفته است  ؛ منطقه دوره در بیش از سی مرکز تحقیقاتی و نوزده بخش ، به علاوه یک مرکز زبان تقسیم شده است.

 برنامه های کارشناسی شامل انسان شناسی و حقوق کارشناسی ارشد کارشناسی ، جغرافیا ، تاریخ ، انشان شناسی اجتماعی ، حسابداری  و امور مالی ، علوم اطلاعات ، اقتصاد ریاضی ، تاریخ اقتصاد می باشد.

برنامه کارشناسی ارشد شامل علوم اجتماعی ، تجارت و مدیریت ، علوم طبیعی و ریاضیات ، علوم انسانی  ، مطالعات زیست محیطی و علوم زمین ، روزنامه نگاری و رسانه  ، هنر ، طراحی و معماری  ، پزشکی و بهداشت  ،  علوم و حرفه های کاربردی ، علوم کامپیوتر و IT ،  حقوق  ، مهندسی و فناوری  می باشد.

 موقعیت مکانی مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی در لندن

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی در کشور انگلستان در شهر لندن WC2A 2AE و در خیابان هاوتون قرار دارد.

اگر قصدتان تحصیل در دانشگاه های انگلستان است ، مقالات زیر اطلاعات بسیار دقیقی در زمینه های مختلف تحصیلی به شما می دهد.

شهریه رشته های مختلف مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

شهریه رشته های مختلف مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن چقدر است؟ شهریه دوره عمومی برای دانشجویانی که مستقیماً برای سال تحصیلی 2022/23 متقاضی LSE هستند 23،088 پوند است ،  شهریه برای همه دانشجویان دوره عمومی ، صرف نظر از ملیت یا اقامت ، یکسان است.

از  دانشجویان این دانشگاه خواسته می شود برای برنامه های کارشناسی بین 22000 تا 31000 دلار  و برای دوره های تحصیلات تکمیلی مبلغ 31،200 دلار شهریه بپردازید ،  شهریه می تواند به صورت اقساطی پرداخت شود یا در ابتدای سال تحصیلی به طور کامل پرداخت شود.

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

لندن دارای یک شبکه حمل و نقل گسترده و توسعه یافته است که شامل خدمات خصوصی و عمومی نیز می شود ،  تردد های انجام شده توسط سیستم های حمل و نقل عمومی 37 ٪ از تردد های لندن را تشکیل می دهد در حالی که خدمات خصوصی 36 ٪ از  تردد ها را به خود اختصاص می داد ، 24 ٪ پیاده روی و 2 ٪ دوچرخه سواری می کردند ؛  شبکه حمل و نقل عمومی لندن به عنوان قطب مرکزی انگلستان در حمل و نقل ریلی ، هوا و جاده ای فعالیت می کند.

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن​

اتوبوس

شبکه اتوبوس لندن گسترده است ، با بیش از 6،800 سرویس برنامه ریزی شده هر روز هفته که حدود شش میلیون مسافر در بیش از 700 مسیر مختلف حمل می کند و آن را به یکی از گسترده ترین سیستم های اتوبوس در جهان و بزرگترین در اروپا تبدیل می کند ، با پذیرایی از سفرهای محلی ، بیشتر از زیر زمین مسافر را حمل می کند ؛  علاوه بر این سیستم گسترده روز ، یک سرویس اتوبوس شبانه 100 مسیر نیز انجام می دهد که یک سرویس 24 ساعته ارائه می دهد.

تاکسی

از بین تمام گزینه های حمل و نقل نمادین در لندن کابین سیاه نیز اهمیت ویژه ای دارد ،  تاکسی های معروف سیاه در لندن تجربه ای است که نمی توان بدون آن ها در شهر تردد کرد ، با این حال آنها در مقایسه با سایر شیوه های حمل و نقل کمی گران هستند ، توجه به این نکته حائز اهمیت است که تاکسی ها در لندن کارت نمی پذیرند ، بنابراین شما باید پول نقد داشته باشید یا کارت اعتباری با خود داشته باشید.

دوچرخه سواری در لندن

دوچرخه سواری در لندن شیوه ای محبوب برای حمل و نقل و فعالیت اوقات فراغت است ، از سال 2008 بیش از یک میلیون دوچرخه با 83 درصد نسبت  2000 در لندن استفاده شد ، در حال حاضر حدود 480،000 سفر  دوچرخه هر روز در پایتخت وجود دارد ، رشد دوچرخه سواری را می توان  در سال 2010 هم به طور چشم گیر مشاهده کرد.

تصاویری که در این ویدئو ارائه شده ، تنها تعدادی از ویزاهای تحصیلی اخذ شده برای مراجعین عزیز ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی است ، شما هم می توانید با تحقیق و اعتماد به ما در مسیر صحیح و قانونی مهاجرت قرار بگیرید. 

یکی از خدمات موسسه رجبی ارائه خدمات رایگان مشاوره ای است ؛ کافی است نام و شماره تماستان را در باکس مشاوره رایگان وارد کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما در خصوص اهداف مهاجرتی تان صحبت کنند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با کارشناسان رجبی در خصوص راه های قانونی ، امن و سریع مهاجرت مشورت کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

فرودگاه

لندن دارای شش فرودگاه بزرگ است که شامل لندن سیتی ، لندن گاتویک ، لندن هیترو ، لندن لوتون ، لندن استنستد و لندن ساوتند است ، فرودگاه های لندن بیش از 60 ٪ از کل ترافیک هوایی انگلیس را اداره می کند ، این فرودگاه ها در مجموع 14 مقصد داخلی و 396 مقصد بین المللی را ارائه می دهند.

قطار

لندن نقطه کانونی شبکه راه آهن انگلیس است که 18 ایستگاه اصلی ترکیبی از حومه ، بین شهری ، فرودگاه و خدمات بین المللی را ارائه می دهد ، 13 مورد از این ایستگاه ها ترمینال و 5 مورد از طریق ایستگاه ها هستند ، در حالی که دو مورد دیگر  در هر دو هستند ، بیشتر مناطق شهر که توسط زیرزمینی یا DLR خدمت نمی کنند توسط خدمات ریلی سنگین حومه در یکی از این ایستگاه ها  خدمات رسانی می کنند ، این خدمات ریلی حومه بخشی از حمل و نقل برای لندن نیست (جدا از راه آهن زیرزمینی لندن و TFL) اما متعلق به تعدادی از شرکت های ریلی خصوصی است و از سیستم کارت صدف TFL استفاده می کند.

سوالات پر تکرار تحصیل در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

دانشکده های مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن شامل دانشکده روانشناسی ، علوم انسانی و هنر ، حقوق ، علوم اجتماعی ، اقتصاد و علوم فیزیکی است.

شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی که در حال ورود به برنامه کارشناسی در LSE هستند ، حدود 21.570 پوند است که هر سال با 2.5 ٪ به 4 ٪ افزایش می یابد.

  • دانشجویان بین المللی نیازمند دوره کارشناسی 6000 تا 15000 پوند
  • بورسیه کارشناسی 21.570 پوند
  • دانشجویان بین المللی نیازمند دوره تحصیلات تکمیلی 14400 پوند
  • بورس تحصیلی مارگارت باسو 4000 پوند

برنامه کارشناسی ارشد شامل علوم اجتماعی ، تجارت و مدیریت ، علوم طبیعی و ریاضیات ، علوم انسانی  ، مطالعات زیست محیطی و علوم زمین ، روزنامه نگاری و رسانه  ، هنر ، طراحی و معماری  ، پزشکی و بهداشت  ،  علوم و حرفه های کاربردی ، علوم کامپیوتر و IT ،  حقوق  ، مهندسی و فناوری  می باشد.

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی در کشور انگلستان در شهر لندن WC2A 2AE و در خیابان هاوتون قرار دارد.

 در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی ، تحصیل در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن را بررسی و بیان کردند ، با تماس با دفاتر موسسه در شیراز و تهران می توانید از جزئیات تحصیل در این کشور مطلع شوید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به انگلستان را مطالعه کرده و با تمام روش های قانونی به جز تحصیل هم آشنا شوید.

با راهنمایی مشاوران رجبی ، برترین دانشگاه های انگلستان را در رشته مورد علاقه تان انتخاب کنید.

2 دیدگاه در “تحصیل در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

  1. تحصیل در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن مهدی گفت:

    ششصد و سی ملیون تومن پول میخواد؟! واسه دانشجوی بی بزاعت ولی با هوش راهکاری وجود نداره؟ (بدون پارتی)

    1. تحصیل در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در مقاطع پایین، دانشگاه های انگلیس معمولا بورسیه تحصیلی ندارند و هزینه ها به عهده خودتان می باشد.
      کشورهایی مانند اتریش، آلمان و فرانسه تحصیل رایگان دارند.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه