دوره عملی LPC در انگلستان

دوره عملی LPC در انگلستان یک مدرک حقوقی تحصیلات تکمیلی است که آخرین مرحله تحصیلی برای وکلای مشتاق به شمار می آید ؛ پس از تکمیل موفقیت آمیز، می توانید قبل از واجد شرایط بودن کامل به عنوان یک وکیل ، یک قرارداد آموزشی  شروع کنید.

دوره LPC به صورت حضوری و آنلاین در انگلستان برگزار می شود  و آمادگی ممکن را برای تمرین وکالت با مهارت های موفقیت در تجارت به شما ارائه می دهد ،  برای شرکت در LPC باید مدرک کارشناسی حقوق خوانده باشید یا مدرک تحصیلات تکمیلی در حقوق را به پایان رسانده باشید.

 در دوره عملی LPC در انگلستان شما با دانشجویان دیگر کار خواهید کرد و با  هم چالش ها و سناریوهای حقوقی واقع بینانه را حل خواهید کرد این امر به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه مانند یک متخصص حقوقی فکر و رفتار کنید ، با یک سری مطالعات موردی ، مراحل عملی را که در دنیای واقعی انجام می دهید ، از مصاحبه با مشتریان و نوشتن نامه های مشاوره گرفته تا تهیه اسناد قانونی و حضور در دادگاه طی خواهید کرد ؛ خواهید دید که محیط با این رویکرد نیز مطابقت دارد.

برای آشنایی با شرایط تحصیل در این دوره مقاله زیر را مطالعه کرده و با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل رشته حقوق در انگلستان را نیز بخوانید و با شرایط کامل تحصیل این رشته در معتبر ترین دانشگاه های این کشور آشنا شوید.

فهرست مطالب
دوره عملی LPC در انگلستان

دوره LPC چگونه است؟

دوره LPC چگونه است؟ دوره LPC عملی است ، این  دوره تضمین میکننده درک دانشجویان از حقوق است و بر روی رویه های قانونی ، توانایی تهیه پیش نویس اسناد قانونی و مذاکره موثر تمرکز دارد ، این کار فشرده تر و وقت گیرتر از LLB است و بر جنبه های عملی وکیل بودن تمرکز دارد.

به عنوان بخشی از موسسه ای که LPC را ارائه می دهد دانشجویان به پشتیبانی شغلی ، فرصت های شبکه و پیوند هایی به کارفرمایان بالقوه دسترسی دارند ، هر موسسه با ارائه ماژول های خود متفاوت است اما ساختار مشابهی را دنبال می کند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب به روز ترین اطلاعات تحصیلی برای هر رشته بصورت تخصصی با درج شماره تماس در فرم مشاوره.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دوره LPC شامل چه مواردی می شود؟

دوره LPC شامل چه مواردی می شود؟ دوره  LPCبه دو مرحله مستقل تقسیم می شود که  شامل مرحله اول و دوم است ،

مرحله اول سه حوزه تمرین ضروری را پوشش می دهد و شامل قانون تجارت و رویه ؛ دعاوی حقوقی اعم از مدنی و کیفری ؛ قانون و رویه مالکیت است ، سپس مهارت های زیر  را پوشش می دهد که شامل مشاوره و حمایت ، مصاحبه کردن ، تحقیقات حقوقی عملی ، نوشتن و پیش نویس است و بعلاوه حوزه هایی از رفتار و مقررات حرفه ای ؛ حساب های وکلا ، مالیات ، وصیت نامه و اداره املاک را در بر می گیرد.

مرحله دوم از سه رشته انتخابی حرفه ای تشکیل شده است  ، این  دوره شامل انتخاب هایی برای کسانی است که به شرکت های شهر می روند و در برگیرنده خریدهای خصوصی ؛ شرکت های دولتی ؛ بدهی/ بانکداری می باشد.

همچنین طیف وسیعی از انتخاب‌ های مربوط به شرکت ‌های کوچک و متوسط  مانند املاک تجاری ، قانون تجارت و استخدام ، و قانون خانواده ، مهاجرت و رفاه وجود دارد.

اکثر دوره ها از ترکیبی از کارگاه ها ، سخنرانی ها و مطالعه خصوصی استفاده می کنند ؛ این اغلب با آزمون ها و آموزش های آنلاین ترکیب می شود ، شما ممکن است از طریق ارزیابی دانش کتاب باز و بسته ، تکالیف کتبی ، ارائه شفاهی و کار درسی ارزیابی شوید.

دوره LPC شامل چه مواردی می شود؟

دانشگاه های ارائه دهنده دوره LPC در  انگلستان

در ادامه با دانشگاه های ارائه دهنده دوره LPC در  انگلستان بخوبی آشنا می شوید با ما همراه بمانید ؛ در بریتانیا ، بیش از 30 موسسه LPC را ارائه می دهند ، محبوب ترین مکان ها برای تحصیل ، دانشگاه حقوق یا دانشگاه BBP هستند ، آنها دارای پردیس در سراسر بریتانیا و دوره های آنلاین هستند.

دانشکده حقوق دانشگاه BPPارائه دهنده دوره LPC

پورتال حقوقی با مشارکت دانشکده حقوق دانشگاه BPP کار می کند ،  دوره  LPC در  دانشکده حقوق دانشگاه BPP در چندین مکان از جمله بیرمنگام ، بریستول ، کمبریج ، لیدز ، لندن هولبورن ، منچستر و آنلاین در دسترس است.

دانشکده حقوق دانشگاه BPP انتخاب ارجح برای بیش از 150 سازمان است ، با بسیاری از شرکت های حقوقی پیشرو وکلای کارآموز خود را برای مطالعه LPC منحصرا با BPP می فرستند.

دانشگاه حقوق  LPC

دوره LPC دانشگاه حقوق در چندین مکان در سراسر بریتانیا از جمله بیرمنگام ، بریستول ، چستر ، اکستر ، گیلدفورد ، لیدز ، لیورپول ، لندن بلومزبری ، لندن مورگیت ، منچستر ، نیوکاسل ، نورویچ ، ناتینگهام ، آنلاین ، ریدینگ و شفیلد در دسترس است ، آنها همچنین یک دوره LPC را به صورت آنلاین در هنگ کنگ ارائه می دهند.

دانشگاه حقوق یکی از بزرگترین ارائه دهندگان دوره های LPC با تاریخ شروع منظم در ماه های جولای ، سپتامبر و ژانویه است.

برای تحصیل رشته ها و دوره های ارائه شده در برترین دانشگاه های انگلستان مقالات زیر را بخوانید و به روز شوید.

مدت زمان دوره عملی LPC در انگلستان

مدت زمان دوره عملی LPC در انگلستان چقدر است؟ LPC  را می توان به صورت تمام وقت گرفت تا در یک سال ، به ویژه 10 ماه تکمیل شود ، می توان آن را در مدت 2 سال به صورت پاره وقت ، حدود 22 ساعت در هفته مطالعه کرد ؛ گزینه هایی برای کلاس های آخر هفته و عصر نیز وجود دارد.

دوره های فشرده را می توان در 6 ماه انجام داد ، این  دوره بسیار فشرده با حدود 55 ساعت مطالعه در هفته است ، این معمولا یک گزینه برای دانشجویانی است که یک قرارداد آموزشی را تضمین کرده اند.

متناوبا ، LPC آنلاین را می توان در عرض 1 یا 2 سال تکمیل کرد ، این دوره انعطاف پذیر است زیرا دانش آموزان می توانند آن را از هر کجای دنیا تکمیل کنند ، با این حال ، آنها باید حداقل یک بار در طول سال در پردیس حضور داشته باشند.

الزامات ورود به دوره LPC در انگلستان​

الزامات ورود به دوره LPC در انگلستان

اکثر موسسات از متقاضیان انتظار دارند که یک مدرک حقوقی واجد شرایط یا مدرکی معادل را تکمیل کرده باشند ، اگر مدرک حقوق را مطالعه نکرده اند ، یک دوره تبدیلی مانند PGDL نیز مورد نیاز است ؛ ممکن است از  متقاضیان خواسته شود که یک بیانیه شخصی همراه با درخواست خود ارسال کنند که شامل هر تجربه قبلی  احتمالی افراد  و دلیل انتخاب دوره LPC است.

 همچنین از متقاضی خواسته می شود که یک فرد را به عنوان مرجع خود ارائه دهد ، این معمولا یک  استاد دوره کارشناسی فرد یا یک کارفرمای قبلی است. 

LPC course fees

هزینه های دوره LPC

هزینه های دوره LPC ​چقدر است؟ هزینه ها بسته به جایی که شما انتخاب می کنید برای تحصیل و اینکه آیا دوره را به طور کلی یا به صورت دو مرحله جداگانه می گذرانید متفاوت است ؛ به عنوان مثال ، در دانشگاه وست مینستر LPC  14500پوند هزینه دارد ، در حالی که دانشگاه Deدی مونت فورت 11000 پوند هزینه دارد ؛ تحصیل در پردیس بلومزبری لندن در دانشگاه حقوق 17950 پوند است.

هزینه های دوره LPC ​

آیا برای تحصیل در دوره عملی LPC در انگلستان بورسیه وجود دارد؟

شرکتی که قرارداد آموزشی خود را با آن انجام می دهید ممکن است هزینه LPC شما را بپردازد ، باید بررسی کنید که این شامل چه مواردی می‌شود ، زیرا ممکن است به این معنی باشد که شما برای چندین سال با شرکت مرتبط هستید و برای آن کار کنید.

چگونه و چه زمانی باید  برای دوره عملی LPC درخواست داد؟

برنامه های کاربردی تقریبا برای همه موسساتی که دوره LPC را ارائه می دهند توسط هیئت مرکزی برنامه های کاربردی (CAB) مدیریت می شوند ، فارغ التحصیلان حقوق باید از سپتامبر در سال آخر خود درخواست دهند ، در حالی که دانشجویان غیر حقوق باید در طول PGDL خود درخواست دهند ، درخواست ها به صورت متوالی بررسی می شوند به این معنی که به محض ارسال با آنها رسیدگی می شود.

سوالات پر تکرار دوره عملی LPC در انگلستان

شرکتی که قرارداد آموزشی خود را با آن انجام می دهید ممکن است هزینه LPC شما را بپردازد ، باید بررسی کنید که این شامل چه مواردی می‌شود ، زیرا ممکن است به این معنی باشد که شما برای چندین سال با شرکت مرتبط هستید و برای آن کار کنید.

در دانشگاه وست مینستر LPC  14500پوند و در دانشگاه Deدی مونت فورت 11000 پوند هزینه دارد.

LPC  را می توان به صورت تمام وقت گرفت تا در یک سال ، به ویژه 10 ماه تکمیل شود ، می توان آن را در مدت 2 سال به صورت پاره وقت ، حدود 22 ساعت در هفته مطالعه کرد ؛ گزینه هایی برای کلاس های آخر هفته و عصر نیز وجود دارد.

اگر مدرک حقوق را مطالعه نکرده اید، یک دوره تبدیلی مانند PGDL نیز مورد نیاز است.

  • دانشکده حقوق دانشگاه BPP
  • دانشگاه حقوق  LPC

در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی ، دوره عملی LPC  در انگلستان را به افراد علاقمند به اشتغال به عنوان وکیل  و مشاور حقوقی در انگلستان معرفی کردند ، برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل در انگلستان را نیز بخوانید و شرایط ، هزینه ها و بورسیه های تحصیلی در این کشور را بهتر بشناسید.

برای مقایسه تحصیل حقوق در انگلستان و سایر کشورها مقالات زیر را بخوانیدو اطلاعات خود را به روز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.6/5 - (11 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه