تحصیل در کالج دونا در مجارستان

تحصیل در کالج دونا در مجارستان یکی از گزینه های موجود برای تحصیل در دوره های زبان و یا دوره های پری مدیکال در کشور مجارستان ، دونا یک کالج بین المللی در بوداپست مجارستان در قلب اروپا است که در سال 2010 تاسیس شد.

کالج دونا برای متقاضیانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های همکار ما در مجارستان ، اسلواکی ، جمهوری چک ، ایتالیا ، انگلستان ، ایالات متحده آمریکا و کانادا هستند ، برنامه های پری مدیکال را در 2 مسیر مختلف به نام های DRC و TRC اجرا می کند.

پردیس  کالج دونا در بوداپست واقع شده است که یکی از زیباترین پایتخت ها اروپاست ؛ این پردیس بین المللی برای ایجاد تفاوت و جامعیت در آموزش و پرورش تاسیس شده است ، سالانه صد ها دانشجو برای تحصیل در رشته های مختلف به مجارستان می آیند ؛ این دانشجویان دارای سوابق تحصیلی متفاوتی هستند و کالج دوره های مقدماتی را برای آماده سازی این متقاضیان برای تحصیل در آینده و تجهیز آنها به رشته های تحصیلی جدید ارائه می دهد.

 باید توجه داشت که کالج های دیگری در مجارستان وجود دارد که فرصت های برتری را برای دانشجویان فراهم می کند ، جهت کسب اطلاع از این کالج ها با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ )  تماس بگیرید و همچنین مقاله تحصیل در مجارستان را مرور کنید تا با کلیات تحصیل در مدارس ، کالج ها و دانشگاه های این کشور بخوبی آشنا شوید.

فهرست مطالب
تحصیل در کالج دونا در مجارستان

دوره پری مدیکال در کالج دونا

کالج بین المللی دونا یک دوره پیش پزشکی یا همان دوره پری مدیکال در کالج دونا را ارائه می دهد که آمادگی کامل در علوم را فراهم می کند ، سرفصل ها و دروس دوره پیش پزشکی  شامل زیست شناسی ( شامل آناتومی ، فیزیولوژی ) ، علم شیمی ، اصطلاحات پزشکی ، زبان انگلیسی ، زبان مجارستانی است و پس پس از اتمام این دوره ، شانس قبولی در دانشگاه مورد نظر بسیار بالاست و مناسب برای متقاضیان تحصیل در رشته داروسازی ، دندانپزشکی ، دامپزشکی ، فیزیوتراپی ، مامایی ، زیست شناسی ، علوم محض می باشد.

در همین خصوص و برای دریافت اطلاعات بسیار دقیق و ارزشمند مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان را بخوانید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در کالج ها و دانشگاه های مجارستان به زبان انگلیسی با دریافت مشاوره از کارشناسان آگاه رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دوره پیش مهندسی در کالج دونا مجارستان​

دوره پیش مهندسی در کالج دونا مجارستان

از آنجایی که موضوعات مورد نیاز برای تحصیل در رشته های مهندسی دشوار تلقی می شوند ، دوره پیش مهندسی در کالج  دونا مجارستان می تواند بسیار مفید باشد ، سرفصل ها و دروس دوره پیش مهندسی شامل

ریاضیات ، فیزیک ، آی تی ، زبان انگلیسی می باشد ،  این نه تنها به دانشجویان خود در پذیرش در دانشگاه مورد نظر کمک می کند ، بلکه به دانشجویان در طول تحصیل کمک می کند ، زیرا پایگاه ثابتی را در این موضوعات برای تمام اطلاعات جدید دریافت شده فراهم می کند و مناسب برای متقاضیان تحصیلات علوم و مهندسی محض در مهندسی عمران ، مهندسی مکانیک ، معماری ، فناوری شیمیایی و بیوتکنولوژی ، مهندسی برق ، کامپیوتر و فناوری اطلاعات ، مکاترونیک  و  طراحی صنعتی است.

 دوره پیش اقتصادی

مجارستان با دانشگاهی که در سطح بین المللی بسیار شناخته شده است ، محیطی عالی برای دانشجویانی ارائه می دهد که ترجیح می دهند در سطوح بالاتر مالی، مدیریت و غیره تحصیل کنند ، با استفاده از دوره پیش اقتصادی کالج های بین المللی دونا ، دانشجویان دانش اولیه کسب و کار را دریافت می کنند ، سرفصل ها و دروس دوره پیش مهندسی عبارتند از:

ریاضیات ، مدیریت و بازاریابی ، آی تی ، انگلیسی عمومی ، انگلیسی تجاری که در درخواست برای مؤسسات آموزش عالی در مجارستان و برای موفقیت در درک پیشینه اقدامات روزانه (به عنوان مثال از خرید تا وام مسکن) مورد نیاز است و مناسب برای متقاضیان تحصیل در رشته های کسب و کار ، مدیریت ، مطالعات زبان و گردشگری است.

دوره پیش از کارشناسی ارشد کالج دونا

محتوای دوره پیش از کارشناسی ارشد کالج دونا موضوعات زیر را پوشش می دهد که برای یک دانشجوی کارشناسی ارشد ضروری است   لازم به ذکر است که دوره پیش کارشناسی ارشد یک دوره عمومی است و شامل هیچ گونه مطالعه و دروس تخصصی نمی باشد ، موضوعات و دروس دوره پیش کارشناسی ارشد عبارتند از : مدیریت بازاریابی ، زبان انگلیسی ،  آی تی ، روش تحقیق.

دوره پیش از کارشناسی ارشد کالج دونا

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش در کالج دونا

  • ترجمه رسمی انگلیسی دیپلم یا مدرک فارغ التحصیلی
  • ترجمه رسمی انگلیسی دوره های پیش دانشگاهی در صورت قبولی
  • ترجمه رسمی انگلیسی کارنامه دبیرستان
  • کپی پاسپورت با حداقل 1 سال اعتبار
  • فرم درخواست تکمیل شده

تحصیل در دانشگاه های مجارستان سال هاست مورد توجه ایرانیان است ؛ مقالات زیر را بخوانید و اطلاعات خود را به روز کنید.

دلایل انتخاب کالج بین المللی دونا

  • این کالج با همکاری اساتید دانشگاه های سطح بالا از دانشگاه های دولتی مجارستان و آمریکا فعالیت می کند.
  • تمامی دوره های زبان توسط اساتید بومی تدریس می شود.
  • امکان معافیت آزمون ورودی برای کسانی که دیپلم سطح 3 ما را با نمرات بالا دریافت می کنند.
  • برنامه های آموزشی توسط اساتید سطح بالا از دانشگاه های دولتی مجارستان طراحی و نظارت می شود.
  • مسیر مستقیم  بین کالج بین المللی دونا و دانشگاه های دولتی ، ساخته شده توسط تیم آموزشی حرفه ای ما
  • برنامه آموزشی به روز و جامع
  • ساعات آموزشی مناسب
  • سیستم آموزشی تعاملی
  • خوابگاه و امکانات اقامتی با قیمتی مقرون به صرفه و کم
  • شهریه رقابتی و مقرون به صرفه
  • گزینه های مختلف برای تحصیل در مجارستان، انگلستان، ایالات متحده آمریکا.
  • بالاترین میزان موفقیت در میان تمام مدارس و موسسات در مجارستان

هزینه تحصیل در کالج دونا در مجارستان

در مقایسه با سایر کالج ها و مدارس مقدماتی ، کالج بین المللی دونا تحصیلات معتبری را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد ، این کالج مزایای یک دوره فشرده زبان و یک دوره مقدماتی کلی را برای دانشگاه ها با قیمت یکی ترکیب می کند ، همچنین شایان ذکر است که نه تنها هزینه تحصیل ، بلکه هزینه های زندگی نیز در مجارستان بسیار مقرون به صرفه تر از سایر کشو رهای اروپای غربی است.

هزینه تحصیل در کالج دونا در مجارستان را در جدول میبینید.

هزینه تحصیل در کالج دونا مبلغ به یورو
هزینه تحصیل در دوره پری مدیکال 5750 یورو
هزینه تحصیل در دوره های پیش مهندسی ، پیش اقتصاد و غیره 5100 یورو
هزینه خوابگاه در یک ماه 350 تا 700 یورو
هزینه بیمه 250 یورو

 مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شما هستند تا بهترین انتخاب ها را برای تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور داشته باشید ؛ ما در موسسه رجبی پرونده های زیادی در خصوص اخذ ویزای تحصیلی مجارستان داریم که در برخی موارد هم مراجعین از مجارستان به عنوان سکوی پرتابی برای رسیدن به مقاصد اصلی مهاجرتی خود استفاده کرده اند.

شما هم میتوانید با درج نام و شماره تماس خود در باکس مشاوره رایگان در لیست دریافت مشاوره کاملا رایگان ما قرار بگیرید ؛ کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و به تمام سوالات مهاجرتی که ذهن شما را درگیر کرده پاسخ می دهند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت مشاوره رایگان از خبره ترین کارشناسان رجبی با درج نام و شماره تماس در فرم مشاوره!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

زبان تحصیل در کالج دونا در مجارستان

زبان تحصیل در کالج دونا در مجارستان انگلیسی و مجاری است و جالب توجه است که برای تحصیل در کالج دونا در مجارستان تسلط به زبان انگلیسی و ارائه مدرک آیلتس و یا تافل ضروری نیست و با شرکت در دوره های ارائه شده در این کالج یا سایر کالج های مجارستان می توان برای تحصیل در کشور مجارستان و سایر کشور ها آماده شد ، با تماس با دفاتر موسسه رجبی می توانید با کشور های آشنا شوید که مدرک پری مدیکال کالج دونا برای آن ها معتبر است.

در این بخش با برخی از کالج های مشهور و محبوب دانشجویان بین المللی در برخی کشور های اروپایی آشنا شوید.

سوالات پر تکرار تحصیل در کالج دونا در مجارستان

  • هزینه تحصیل در دوره پری مدیکال 5750 یورو
  • هزینه تحصیل در دوره های پیش مهندسی ، پیش اقتصاد و غیره 5100 یورو
  • هزینه خوابگاه در یک ماه 350 تا 700 یورو
  • هزینه بیمه 250 یورو

دروس در کالج دونا به زبان انگلیسی و مجاری ارائه می شود و جالب توجه است که برای تحصیل در کالج دونا در مجارستان تسلط به زبان انگلیسی و ارائه مدرک آیلتس و یا تافل ضروری نیست.

موضوعات و دروس دوره پیش کارشناسی ارشد عبارتند از : مدیریت بازاریابی ، زبان انگلیسی ،  آی تی ، روش تحقیق.

سرفصل ها و دروس دوره پیش پزشکی  شامل زیست شناسی ( شامل آناتومی ، فیزیولوژی ) ، علم شیمی ، اصطلاحات پزشکی ، زبان انگلیسی ، زبان مجارستانی است و پس پس از اتمام این دوره ، شانس قبولی در دانشگاه مورد نظر بسیار بالاست و مناسب برای متقاضیان تحصیل در رشته داروسازی ، دندانپزشکی ، دامپزشکی ، فیزیوتراپی ، مامایی ، زیست شناسی ، علوم محض می باشد.

این دوره مناسب برای متقاضیان تحصیلات علوم و مهندسی محض در مهندسی عمران ، مهندسی مکانیک ، معماری ، فناوری شیمیایی و بیوتکنولوژی ، مهندسی برق ، کامپیوتر و فناوری اطلاعات ، مکاترونیک  و  طراحی صنعتی است.

در مقاله فوق مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی ، تحصیل در کالج دونا در مجارستان را بررسی کردند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به مجارستان را بخوانید و با انواع روش های قانونی و امن مهاجرت به این کشور بهتر و بیشتر آشنا شوید.

در انتها تجربه دوستانی که موفق به اخذ ویزای تحصیلی مجارستان شده اند را با شما به اشتراک میگذاریم.

نمایش ویدیو درباره سیما جعفر پور - ویزا مجارستان
نمایش ویدیو درباره زکی زاده ویزای مجارستان
نمایش ویدیو درباره ویزا کلاینت مرجان عبادی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه