تحصیل در دانشگاه رودن روسیه

تحصیل در دانشگاه رودن روسیه که جزو یکی از بهترین دانشگاه های روسیه و جهان است سالانه دانشجویان بین المللی زیادی را به خود جذب نموده و مدرک معتبر بین المللی نیز به آنها اعطا می نماید.

اگر از علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور هستید و به دنبال گزینه ای معتبر با هزینه های مقرون به صرفه هستید ما به شما دانشگاه رودن روسیه را پیشنهاد می کنیم.

مشاورین مجرب شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مقاله به جمع آوری به روزترین مطالب در رابطه با دانشگاه رودن روسیه پرداخته و راهنمای شما عزیزان در رسیدن به پذیرش در این دانشگاه و یا سایر کلیه مقاصد تحصیلی می باشند.

کشور روسیه علاوه بر تحصیل در حوزه علوم و صنعت نیز بسیار پیشرفته بوده و دانشجویان این فرصت را دارند که پس از اتمام تحصیل به کار مشغول شده و یا از طریق روابط این کشور با کشورهای برتر اروپایی ، آینده شغلی شان را در اروپا دنبال کنند.

معمولا تحصیل در روسیه شرایط سختی برای پذیرش دانشجو ندارد اما برخی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه رودن و لومونوسف به دلیل اعتبار بالا از رقابت بیشتری برای پذیرش برخوردار هستند ؛ برای تکمیل اطلاعات خود ، مقاله تحصیل در روسیه را مرور کنید.

نکته : در پایان همین مقاله می توانید نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه درج کرده و پاسخ دقیق کارشناسان ما را دریافت کنید.

فهرست مطالب
تحصیل در دانشگاه رودن روسیه

معرفی دانشگاه رودن روسیه

دانشگاه رودن یکی از مؤسسات آموزش عالي روسيه در شهر مسکو است که در سال ۱۹۶۰ توسط دولت اتحاد جماهیر شوروی تاسیس و به عنوان دانشگاه پاتریک لومومبا نامگذاری و پس از آن به دانشگاه دوستی ملل مشهور شد.

دانشگاه رودن يکي از بهترين دانشگاه ها در آسيا و اروپا و از بهترین مراکز علمی کلاسیک روسیه محسوب می شود ، هدف آموزشی این دانشگاه در طول زمان توام با ترکیبی از ساختارهای کلاسیک و مدرن در آموزش عالی بوده و همواره جوانان با روحیه ی مقاوم و سرشار از حس وطن دوستی را تربیت کرده است.

این دانشگاه تنها دانشگاه جهان است که از حدود ۱۵۰ کشور دانشجو جذب می کند و تا کنون بیش از ۷۲۰۰۰ دانشجوی بین المللی تحصیل در دانشگاه رودن روسیه را انتخاب کرده اند  و به مقاطع و مقام های بالا رسیده اند ، یکی از ویژگی های منحصر بفرد دانشگاه رودن تنوع رشته تحصیلی در این دانشگاه است که تقریبا برای تمامی افراد با علاقه های مختلف دوره تحصیلی برگزار می کند.

از امکانات این دانشگاه می توان به دانشکده های مختلف ، 156 آزمایشگاه علمی ، 40 مرکز تحقیقاتی، 4 مرکز آموزش و پژوهش در سطح دانشگاه ، 18 برنامه کارشناسي و کارشناسي ارشد در سطح جهانی و چندین کتابخانه اشاره کرد ، دانشگاه رودن در رتبه بندی های جهانی در میان 500 دانشگاه برتر و جزو 10 دانشگاه ممتاز روسیه قرار دارد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شرح شرایط و اهداف از شما ، ارائه مناسبترین پیشنهادات مهاجرتی از ما!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سیستم آموزشی دانشگاه رودن

سیستم آموزشی دانشگاه رودن به گونه ای طراحی شده که دانشجویان بین المللی بتوانند بدون موانع و مشکلات خاص وارد دانشگاه شوند ، تحصیل در مقطع کارشناسی یا لیسانس این دانشگاه مانند دیگر دانشگاه ها بوده اما تفاوت هایی وجود دارد که قبل از اقدام بایستی از آنها آگاه شوید ، این دانشگاه علاوه بر مدرک دیپلم ریاضی یا تجربی ، میزان معدل متقاضیان و سطح تسلط شان به زبان را نیز مورد ارزیابی قرار می دهد.

داشتن نمرات بالا در دروس تخصصی ( فیزیک ، زیست ، شیمی ) از مهم ترین فاکتور های مورد توجه برای تحصیل در دانشگاه رودن روسیه است و متقاضیان نیازی به شرکت در آزمون ورودی نخواهند داشت ، برای پذیرش در این دانشگاه باید معدل بالای ۱۶ داشته باشید.

کشور روسیه دانشگاه رودن را به عنوان سومین دانشگاه برتر خود پس از دو دانشگاه مسکو و سن پترزبورگ معرفی می کند و کشور هایی مانند آمریکا ، کانادا و اتحادیه اروپا آن را به رسمیت و از بهترین دانشگاه ها می شناسند.

بخش آموزشی دانشگاه دارای۲۲۰۰ استاد و استادیار با مدارک دکتری ، دکترای تخصصی و از اعضای برجسته ی انجمن علمی است و سال تحصیلی در این دانشگاه به دو دوره ۱۸ هفته ای تقسیم می شود ، ترم اول در اول سپتامبر و ترم دوم در فوریه آغاز می شود.

سیستم آموزشی دانشگاه رودن

تحصیل به انگلیسی در دانشگاه رودن

تحصیل در دانشگاه رودن روسیه به هر دو زبان روسی و انگلیسی امکان پذیر بوده و دانشجویان می توانند آزادانه تحصیل به انگلیسی در دانشگاه رودن را انتخاب کنند، اما انتخاب زبان روسی دانشجو را موظف به سپری نمودن دوره پیش نیازی به نام پادفک می نماید که یک سال تحصیلی زمان می برد.

دانشجویان علاقه مند به زبان انگلیسی نیز باید مدرک تسلط به این زبان را ( تافل یا آیلتس ) با توجه به مقطع و رشته شان با نمره مشخص از سوی دانشگاه ارائه دهند البته در رشته هایی مانند پزشکی که دارای کارآموزی هستند دانشجو باید به زبان روسی نیز تسلط داشته باشد تا بتواند با محیط کار و بیماران به خوبی ارتباط برقرار کنند.

از جمله رشته هایی که در این دانشگاه به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر برگزار می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جدول رشته های ارائه شده به زبان انگلیسی در دانشگاه رودن
مهندسی عمران اقتصاد
حقوق مدیریت
زبان شناسی روزنامه نگاری
فیزیک شیمی
ریاضیات کشاورزی
اکولوژی روابط بین الملل

شهریه در دانشگاه رودن

تحصیل در دانشگاه رودن روسیه به دو صورت امکان پذیر است ؛ تحصیل با پرداخت شهریه و تحصیل با شرایط بورسیه تحصیلی ، شهریه در دانشگاه رودن با توجه به رشته انتخابی متقاضی از 2500 دلارآغاز شده و تا 10000 دلار در رشته های علوم پزشکی از جمله دندانپزشکی به زبان انگلیسی می رسد ، هزینه تحصیل باید به صورت یک جا و در آغاز هر سال تحصیلی پرداخت شود.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه رودن به افراد با رزومه های قوی تعلق می گیرد و معمولا بسیار مشکل است اما در صورت موفق بودن به اخذ بورس تحصیلی از دانشگاه رودن ، شما می توانید بدون نگرانی بابت پرداخت هزینه در روسیه تحصیل نمایید.

دوره پادفک دانشگاه رودن

دوره پادفک یک دوره اجباری برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل به زبان روسی در دانشگاه رودن است که به مدت 10 ماه تکمیل می شود ، معمولا پذیرش در این دوره در ماه شهریور آغاز و تا خرداد ماه سال بعد ادامه می یابد.

دوره پادفک برای دانشجویان علاقه مند به علوم پزشکی بسیار حیاتی بوده و دانشجویان علاوه بر مهارت زبانی ، علوم پایه در هر رشته را نیز فرا می گیرند.

دوره پادفک دانشگاه رودن که در کالج تحت نظارت دانشگاه برگزار می شود هزینه ای جداگانه از مخارج دانشگاه و در حدود 2000 تا 4000 دلار دارد ، در طول دوره به دانشجویان خوابگاه تعلق گرفته و نیازی به هیچ گونه دانش قبلی از زبان روسی نمی باشد.

ثبت نام در دوره پادفک این مزیت را برای شما عزیزان دارد که قبل از روود به دانشگاه به خوبی با فضای تحصیل در این کشور آشنا شده و مهارت های جانبی مهم را نیز به دست خواهید آورد.

دوره پادفک دانشگاه رودن

تحصیل پزشکی دانشگاه رودن

دانشکده پزشکی دانشگاه هم در داخل کشور روسیه و هم در خارج به درجه یک بودن شهرت دارد که بخش مهمی از این شهرت به دلیل وجود اساتید و دانشمندانی است که در این بخش فعالیت دارند ، امروزه بیش از ۶۰۰۰ دانشجوی فارغ التحصیل شده از این دانشگاه در بیش از ۱۱۰ کشور مشغول به کار هستند.

هنگام تحصیل پزشکی دانشگاه رودن به مدرن ترین تجهیزات در زمینه پزشکی دسترسی دارید و در لابراتور های مختلف دانشجویان به صورت تخصصی تمام بیماری ها و دوره های لازم را فرا می گیرند ، دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه رودن روسیه در  رشته پزشکی باید با شرکت در دوره پادفک به آمادگی لازم شروع این رشته رسیده و به مدت 6 سال به تحصیلات خود ادامه دهند.

دانشکده پزشکی دانشگاه رودن 14 کلینیک مجهز در بخش آموزشی دارد که دانشجویان را آموزش داده و اماده ارائه تمامی خدمات درمانی به آنها می باشد.

مدرک ارائه شده در رشته های علوم پزشکی این دانشگاه در تمام جهان اعتبار دارد و شما می توانید به راحتی جذب بازار کار در هر کشوری که بخواهید شوید. اگر شرایط کار در روسیه را نمی دانید حتما مقاله لینک شده را بخوانید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

رشته مورد علاقه شما برای تحصیل در دانشگاه های روسیه چیست؟

تحصیل دندانپزشکی دانشگاه رودن

رشته دندانپزشکی به دلیل حساسیت زیادی که دارد باید به صورت منظم و همراه با آموزش های دقیق صورت پذیرد ، تحصیل دندانپزشکی دانشگاه رودن تمام علوم مربوط به دهان و دندان در تمام سنین را شامل می شود و دانشجویان با به پایان رساندن دوره عمومی که برابر با مدرک لیسانس می باشد می تواند در مقاطع تخصص نیز درخواست تحصیل بدهند.

دانشجویان باید به مدت پنج سال از آغاز تحصیل در دانشگاه در روسیه ساکن باشند که البته دانشگاه این امکان را به دانشجویان می دهد تا دوره کارآموزی را در صورت تمایل در دانشگاه های کشور خود سپری کنند.

این فرصت برای دانشجویانی که تحصیل در دانشگاه رودن روسیه به زبان انگلیسی را انتخاب کرده اند و برای دوره عملی خود تسلط چندانی به زبان روسی ندارند گزینه ای بسیار مناسب است ، پذیرش و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه ، سالی یک بار انجام شده و مانند رشته پزشکی با انتخاب زبان روسی باید یک سال تحصیلی را به گذراندن دوره پادفک اختصاص دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله لینک شده را بخوانید.

تحصیل دندانپزشکی دانشگاه رودن

تحصیل پرستاری در دانشگاه رودن

پس از رشته پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های روسیه یکی از رشته های تحصیلی که بیشترین درخواست را در شاخه علوم پزشکی دارد تحصیل پرستاری در دانشگاه رودن است.

این رشته به این دلیل محبوب است که دوره تحصیلی کوتاه تری و هزینه کمتری نیز دارد ، رشته پرستاری در دانشگاه رودن با چهار سال مقطع کارشناسی آغاز شده و دانشجویان می توانند پس از آن به کارشناسی ارشد وارد شده و دوسال تحصیل را پشت سر بگذارند.

رشته پرستاری همانند رشته پزشکی و دندانپزشکی پیش نیازهای مشخصی دارد که مهم ترین آن دوره پادفک است ، تحصیل رشته پرستاری برای دانشجویانی که موفق به قبولی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی نمی شوند گزینه ای بسیار مناسب است.

مقاله تحصیل رشته پرستاری در روسیه را حتما بخوانید و با هزینه ها و شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور در رشته پرستاری آشنا شوید.

تحصیل حقوق در دانشگاه رودن

تحصیل حقوق در دانشگاه رودن

تحصیل در رشته حقوق طیف گسترده ای از مهارت ها را به عنوان یک وکیل ، سیاستمدار و یا دیپلمات در اختیار فرد قرار می دهد ، این رشته که در دانشکده علوم انسانی دانشگاه رودن به دانشجویان تدریس می شود قدرت فکری و عملی فرد را که لازمه اصلی کار در این زمینه است تقویت می نماید.

رشته حقوق یکی از پردرخواست ترین رشته های تحصیلی در دانشگاه رودن است که در مقطع کارشناسی به مدت چهار سال تدریس شده و فارغ التحصیلان می توانند به عنوان مشاور حقوقی به کار مشغول شوند.

دقت داشته باشید که برای تحصیل حقوق در دانشگاه رودن بهتر است که زبان روسی را فرا بگیرید و با شرکت در دوره پادفک مربوطه آمادگی لازم برای آغاز تحصیل را به دست آورید.

دانشگاه رودن برای آموزش دانشجویان رشته حقوق از اساتید که دارای بالاترین مدرک تحصیلی هستند استفاده نموده و دانشجویان را از همان ترم های ابتدایی با کار در موسسات قضایی آشنا می سازند ، مزیت انتخاب دانشگاه رودن برای تحصیل رشته حقوق شرایط آسان پذیرش برای دانشجویان بین المللی ست که تنها با یادگیری زبان روسی به راحتی فراهم می گردد.

ویدئوی ارائه شده در این بخش تصاویری از پذیرش های اخذ شده برای مراجعین ما برای دانشگاه های کشور روسیه است.

 تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار کارشناسان و مدیران این مجموعه موفق در کنار شما هستند تا مهاجرتی امن ، قانونی و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شما هم با تکمیل فرم درخواست مشاوره می توانید بصورت رایگان شرایط خود را برای مهاجرت بسنجید.

نمایش ویدیو درباره پذیرش روسیه
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در معتبرترین دانشگاه های جهان و قبولی در آزمون های ورودی آن ها با دریافت مشاوره های تخصصی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشکده های دانشگاه رودن

دانشگاه رودن به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های کشور روسیه 7 دانشکده و موسسات آموزشی متعددی را در خود جای داده که شما به عنوان یک دانشجو باید متناسب با رشته انتخابی تان به دانشکده مربوطه درخواست خود را ارسال نمایید ، نام دانشکده ها و موسسات آموزشی برای تحصیل در دانشگاه رودن روسیه به شرح زیر است:

  • دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده علوم
  • دانشکده اقتصاد
  • دانشکده زبانشناسی
  • دانشکده محیط زیست
  • دانشکده پزشکی و داروسازی
  • موسسه کشت و فن آوری
  • -موسسه مشکلات پزشکی
  • موسسه حقوق
  • موسسه تحقیقات علمی گرانش و کیهان شناسی
  • موسسه تحقیقات فنی و اقتصادی
  • موسسه زبان های خارجی
  • موسسه اقتصاد و بازرگانی جهانی
  • موسسه آگروتکنولوژیکال
  • موسسه تکنولوی فضا
  • موسسه پزشکی PFUR
موقعیت مکانی دانشگاه رودن

موقعیت مکانی دانشگاه رودن

موقعیت مکانی دانشگاه رودن کجاست؟ دانشگاه رودن به عنوان یک دانشگاه دولتی در شهر مسکو پایتخت کشور روسیه در خیابان میکلوخا ماکلایا قرار گرفته است ، این دانشگاه که در منطقه جنوب غرب شهر مسکو واقع شده امکانات رفاهی گسترده ای را برای دانشجویان فراهم نموده است.

سالن های ورزشی ، دفتر پست ، مرکز خرید و رستوران ها در تمامی بخش ها در اختیار دانشجویان قرار دارد و کتابخانه مرکزی که شامل بیش از ۲ میلیون جلد کتاب است یکی از بزرگ ترین مراکز تحقیق و مطالعه در کشور روسیه شناخته می شود ، درمانگاه دانشگاه با برترین تجهیزات سالانه تمامی دانشجویان را به صورت سالانه چکاپ نموده و نیازهای درمانی را به صورت کامل تامین می نماید.

محوطه دانشگاه بیش از 50 هکتار است که 27 ساختمان را در خود جای داده است ، محوطه این دانشگاه به دلیل زیبایی برنده جایزه بهترین کمپ دانشجویی مسکو شده و از بهترین مکان ها برای سکونت دانشجویان به شمار می رود.

پردیس دانشگاه رودن یکی از زیباترین و تمیزترین نقاط شهر مسکو است و فواره ای که در میدان وسط دانشگاه قرار گرفته به عنوان قلب پردیس شناخته می شود.

با برخی دیگر از دانشگاه های معتبر روسیه آشنا شوید.

خوابگاه های دانشگاه رودن

دانشگاه رودن دارای 14 خوابگاه واقع در آن طرف خیابان میکلوخا ماکلای مقابل محیط دانشگاه است که هر کدام از انها طرفیت پذیرش 800 دانشجو را دارند.

دانشجویان با توجه به مقطع تحصیلی در اتاق هایی با ظرفیت نهایتا 4 نفر ه در خوابگاه های دانشگاه رودن سکونت می یابند و سرویس بهداشتی و آشپزخانه به صورت مشترکی میان چند اتاق وجود دارد.

در هر واحد تلویزیون و اینترنت در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و امنیت دانشجویان از طریق دوربین ها تحت کنترل است ، معمولا هر ساختمان 12 طبقه بوده و دانشجویان باید هزینه سکونت خود را به صورت ماهانه پرداخت کنند ، در محوطه خوابگاه نیز می توانید به آرایشگاه ، خشک شویی ، پارکینگ و بانک دسترسی داشته و به راحتی در زمان کوتاه به دانشگاه رفت و آمد نمایید.

در خوابگاه ها حتی تدابیری جهت ایام امتحانات دانشجویان درنظر گرفته می شود تا بتوانند با آسودگی خاطر به مطالعه بپردازند ، معمولا دانشجویان پس از اتمام کلاس های درس خود در رستوران های محیط دانشگاه از انواع غذاهای بین المللی لذت می برند.

خوابگاه های دانشگاه رودن بین دو ایستگاه مترو واقع شده اند و دانشجویان می توانند به راحتی جهت رفت و آمد از مترو استفاده کنند البته امکان استفاده از تاکسی و اتوبوس نیز برای دانشجویان وجود دارد.

رودن با قرار گرفتن در پایتخت نه تنها رفت و آمد دانشجویان به تمامی نقاط شهر را آسان نموده بلکه دانشجویان برای رفت و آمد به کشورشان نیز به راحتی به فرودگاه دسترسی خواهند داشت.

سوالات پر تکرار تحصیل در دانشگاه رودن روسیه

داشتن نمرات بالا در دروس تخصصی ( فیزیک ، زیست ، شیمی ) از مهم ترین فاکتور های مورد توجه دانشگاه است و متقاضیان نیازی به شرکت در آزمون ورودی نخواهند داشت ، برای پذیرش در این دانشگاه باید معدل بالای ۱۶ داشته باشید

دوره پادفک یک دوره اجباری برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل به زبان روسی در دانشگاه رودن است که به مدت 10 ماه تکمیل می شود و دانشجویان علاوه بر مهارت زبانی ، علوم پایه در هر رشته را نیز فرا می گیرند.

این دوره در کالج تحت نظارت دانشگاه برگزار می شود هزینه ای جداگانه از مخارج دانشگاه و در حدود 2000 تا 4000 دلار دارد.

، شهریه دانشگاه با توجه به رشته انتخابی متقاضی از 2500 دلارآغاز شده و تا 10000 دلار در رشته های علوم پزشکی از جمله دندانپزشکی به زبان انگلیسی می رسد ، هزینه تحصیل باید به صورت یک جا و در آغاز هر سال تحصیلی پرداخت شود.

 در شهر مسکو پایتخت کشور روسیه در خیابان میکلوخا ماکلایا

امیدواریم که با خواندن مقاله بالا توانسته باشیم تا شما را با تحصیل در دانشگاه رودن روسیه آشنا سازیم ، در صورتی که هرگونه سوال در رابطه با تحصیل در کشور روسیه دارید و یا می خواهید آن را با تحصیل در گرجستان ، لهستان و دیگر کشور ها مقایسه کنید ، علاوه بر مطالعه مقالات سایت ، می توانید با مراجعه به کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و همچنین دفتر شیراز به پاسخ خود دست یابید ، توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به روسیه را نیز بخوانید تا به جز تحصیل با شیوه های امن و قانونی مهاجرت به کشور روسیه بیشتر آشنا شوید.

8 دیدگاه در “تحصیل در دانشگاه رودن روسیه

  1. تحصیل در دانشگاه رودن روسیه Sonia گفت:

    نمرات دروس تخصصی سال دوزادهم مهمه یا میانگین اونا توی سه سال تحصیلی؟ «برای پزشکی بدون آزمون روسیه»
    معدل دیپلم من 17.37 هست و نمرات دروس تخصصی هم قبل نوبت دوم خوبه فقط در نوبت دوم دوازدهم نمرات بدی آوردم«نمره پایانی بهتره»

    1. تحصیل در دانشگاه رودن روسیه مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      معدل کل اهمیت بیشتری داره
      با تشکر از سوال شما

  2. تحصیل در دانشگاه رودن روسیه الهه گفت:

    سلام قصد ادامه تحصيل در مقطع دكتري مديريت بازرگاني يا مالي در دانشگاه رودن دارم و با توجه به اينكه معدل ارشدم ١٧/٨٩ و رتبه دوم و استعداد درخشان بودم امكان گرفتن بورس رايگان برايم فراهم هست؟ دكتري ب زبان انگليسي پرسيدم نياز به پادفك نيست ؟ فقط اينكه ميتوان مدت تحصيل را ٢ ساله تمام كنم؟ و باتوجه به اينكه بنده كارمندم بانكم بعد از فراغت از تحصيل ميتوانم بعنوان استاديار و هيات علميزهمان دانشگاه مشغول شوم يا دانشگاه هاي ايران؟ هزينه تحصيل سالانه چقدر است؟ و اينكه واسه خانواده كه شامل همسر و دو فرزند خردسال است هم خوابگاه تعلق ميگيرد؟ سالي چند؟
    باتشكر

    1. تحصیل در دانشگاه رودن روسیه مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      دريافت فاند بستگی به رزومه و نظر استاد راهنمای شما دارد.
      برای تحصیل به زبان انگلیسی نیازی به شرکت در پاتفک نمی باشد. طول دوره تحصیلی حداقل 3 سال است. هزینه تحصیل معمولا بین 2500 تا 6 هزار دلار در سال است. می توانید از خوابگاه یا خانه استفاده کنید. هزینه خوابگاه معمولا از 200 دلار به بالا و سوئیت از 300 دلار به بالا شروع می شود.

      با تشکر از سوال شما

  3. تحصیل در دانشگاه رودن روسیه فاطمه پولادی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بپرسم این آزمون ورودی که برا دانشگاه رودن هس چطوریه
    چون شنیدم آزمون ورودی لازمه و به شدت سخت

    1. تحصیل در دانشگاه رودن روسیه مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      اگر برای آزمون تلاش کنید شانس قبولی دارید و
      نمی‌توان گفت به شدت سخت است.

      با تشکر از سوال شما

  4. تحصیل در دانشگاه رودن روسیه Professor گفت:

    سلام …هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی به زبان روسی و انگلیسی ،هزینه متفاوتی دارد ؟ یا همسان هست ؟

    1. تحصیل در دانشگاه رودن روسیه مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      شهریه کورس انگلیسی سالانه حدودا 1000 یورو و بالاتر می باشد.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (100 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه