بهترین دانشگاه های صربستان

بهترین دانشگاه های صربستان فرصت های آموزشی و پژوهشی بسیار باکیفیت بالا را به دانشجویان داخلی و بین المللی ارائه داده و جزو مقاصد تحصیلی برتر در این کشور می باشند.

صربستان مقر دانشگاه های بسیار زیادی است با این حال انتخاب دانشگاه مناسب برای تحصیل اهمیت بسیار زیادی داشته و انتخاب دانشگاه برتر و باکیفیت می تواند مزایای بسیار زیادی را برای دانشجویان به همراه داشته باشد.

بهترین دانشگاه های صربستان طیف گسترده ای از برنامه های آکادمیک از مقطع کارشناسی تا دکترا را در رشته های تحصیلی متنوع ارائه داده و دانشجویان با انتخاب این دانشگاه ها می توانند از فرصت های تحصیلی مختلف بهرمند شوند. این دانشگاه ها سیستم آموزشی باکیفیت داشته و از کادر آموزشی باکیفیت بالا، اساتید برتر و بین المللی و… استفاده می کنند. شما می توانید جهت آشنایی با شرایط تحصیلی در بهترین دانشگاه ها از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) در تماس باشید.

دانشگاه های صربستانی امکانات و تجهیزات مدرن مانند کتابخانه ها، آزمایشگاه ها، مراکز کامپیوتری، سالن های ورزشی و… را به دانشجویان ارائه داده و دارای شهرت و ارتباطات بسیار قوی ای هستند. این موضوع باعث شده تا شانس دانشجویان برای یافتن شغل، بورسیه های تحصیلی، کارآموزی و سایر فرصت ها پس از اتمام تحصیلات افزایش یابد. مشاورین ما در مقاله تحصیل در صربستان به صراحت شرایط تحصیل و نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه را توضیح داده اند، لذا مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب
بهترین دانشگاه های صربستان

دانشگاه بلگراد قدیمی ترین دانشگاه صربستان

دانشگاه بلگراد قدیمی ترین دانشگاه صربستان و بدون شک برترین دانشگاه این کشور جهت تحصیل می باشد. این دانشگاه تاریخچه طولانی و غنی داشته و از برتری آکادمیک برخوردار است و قدمت آن به سال 1808 باز می گردد. دانشگاه بلگراد برترین موسسه آموزشی صربستان در نظر گرفته شده و رتبه اول در کشور، رتبه 147 در اروپا و رتبه 375 جهان را در دست دارد.

دانشگاه بلگراد از بهترین دانشگاه های صربستان دارای 31 دانشکده، 11 موسسه تحقیقاتی و 7 مرکز دانشگاهی است که به علوم اجتماعی، علوم پزشکی، علوم و ریاضیات و علوم فنی و مهندسی اختصاص دارند. این دانشگاه به صورت مداوم در رتبه بندی های جهانی به ویژه در زمینه های فیزیک و ریاضیات، قرار گرفته و در این دو رشته دارای برتری می باشد.

دانشگاه بلگراد علاوه بر این رشته ها بیشتر از 426 برنامه تحصیلی را ارائه داده که از این تعداد 99 رشته در مقطع کارشناسی، 182 رشته کارشناسی ارشد، 94 رشته در مقطع دکترا و همچنین 42 تخصص حرفه ای و 9 مدرک کارشناسی ارشد یکپارچه ارائه می شوند. تمامی برنامه های تحصیلی ارائه توسط دانشگاه بلگراد اصول اعلامیه بولونیا هماهنگ هستند و بدین ترتیب مدارک ارائه شده از این دانشگاه در سراسر اروپا معتبر می باشند.

دانشگاه بلگراد صربستان در همکاری ها و پروژه های بین المللی متعددی شرکت کرده و از این طریق به پیشرفت و نوآوری جامعه صربی کمک می کند. این دانشگاه عضو چندین شبکه و انجمن معتبر مانند انجمن دانشگاه های اروپا، گروه کویمبرا و… می باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب دقیق دانشگاه بر اساس اهداف و شرایط شما توسط کارشناسان آگاه و حرفه ای رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه کاراگوجواچ دومین دانشگاه برتر صربستان

دانشگاه کاراگوجواچ دومین دانشگاه برتر صربستان و یکی دیگر از دانشگاه های برتر و باکیفیت در این کشور می باشد. این دانشگاه در اروپا رتبه 614 را به دست آورده و جزو دانشگاه های برتر اروپایی به شمار می رود.

دانشگاه کاراگوجواچ 12 دانشکده، 6 مرکز تحقیقاتی، 1212 هیات علمی و بیش از 2000 دانشجو دارد و یکی از بزرگ ترین دانشگاه های موجود در این کشور می باشد. بنابراین شما می توانید با انتخاب این دانشگاه از بهترین دانشگاه های صربستان در محیطی پویا و بین المللی زیر نظر اساتید برتر دروس خود را فرا بگیرد. طبق اطلاعات به دست آمده دانشگاه کاراگوجواچ 118 برنامه تحصیلی در رشته های علوم طبیعی و ریاضیات، علوم اجتماعی و انسانی، علوم پزشکی، علوم مهندسی و هنر ارائه می دهد.

این دانشگاه دارای چندین مرکز تحقیقاتی و  مؤسسه ‌هایی است که در زمینه ‌های مختلف تحقیقات علمی و نوآوری با کیفیت بالا انجام می دهند و  دارای قرارداد همکاری بین المللی با بیش از 250 موسسه شریک از سراسر جهان و شرکت در برنامه های تحرک و تحقیقاتی مختلف مانند اراسموس، هورایزن اروپا و… می باشد. شما با انتخاب کاراگوجواچ می توانید در مراکز علمی باکیفیت به تحقیق پرداخته و از این فرصت برای غنی ساختن رزومه تحصیلی خود استفاده کنید.

دانشگاه کاراگوجواچ دومین دانشگاه برتر صربستان

دانشگاه کاراگوجواچ صربستان امکانات و تجهیزات مدرن از قبیل خوابگاه، کتابخانه، گالری، مراکز فناوری اطلاعات و.. را برای آموزش و یادگیری بهتر دانشجویان ارائه داده و امروزه کتابخانه موجود در این دانشگاه جزو برترین و بزرگ ترین کتابخانه های صربستانی می باشد.

دانشگاه بزرگ نووی ساد در صربستان

سومین دانشگاه از لیست بهترین دانشگاه های صربستان دانشگاه نووی ساد است که بزرگترین دانشگاه در منطقه وویودینا می باشد. این دانشگاه امروزه در اروپا رتبه 340 و در جهان رتبه 886 را به دست آورده است و جزو مراکز آموزشی بسیار باکیفیت در این کشور می باشد.

دانشگاه نووی ساد دارای حدود 14 دانشکده، 3 موسسه تحقیقاتی و بیش از 5000 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های علمی (پزشکی، طبیعی، فنی، و علوم اجتماعی) و همچنین در هنرهای زیبا و کاربردی است و طیف وسیعی از برنامه های تحصیلی مانند کشاورزی، هنر، علوم کامپیوتر، آموزش، مهندسی، علوم طبیعی و علوم اجتماعی را ارائه می دهد.

دانشگاه نووی ساد موسسات تخصصی برای جنگلداری، فناوری مواد غذایی و زیست شناسی دارد که این موسسات بر ترکیب کشاورزی و فناوری اطلاعات و ارتباطات تمرکز دارند. از طرفی این دانشگاه برنامه های تحصیلی بسیار معتبری را در رشته های بهداشت و درمان ارائه می دهد. چنانچه قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در این کشور را دارید اما با شرایط و نحوه ورود به این دانشگاه آشنا نیستید، مطالعه مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در صربستان را از دست ندهید.

امروزه دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه بزرگ نووی ساد در صربستان به آزمایشگاه‌ های با کیفیت بالا، کتابخانه‌ های دسترسی دارند. همچنین این دانشگاه یک پردیس مدرن و مجهز با 28 دانشکده و موسسه، 12 خوابگاه، یک کتابخانه، یک مرکز ورزشی، یک مرکز فرهنگی و یک مرکز بهداشتی دانشجویی دارد که اقامت دانشجویی را برای دانشجویان لذت بخش می کند.

دانشگاه نیس مرکز علم صربستان

دانشگاه نیس مرکز علم صربستان

دانشگاه نیس مرکز علم صربستان و یکی از برترین و باکیفیت ترین دانشگاه های موجود در این کشور می باشد. این دانشگاه رتبه چهار کشوری، رتبه 501 اروپا و رتبه 1404 جهان را به دست آورده و برنامه های تحصیلی بسیار متنوعی را در رشته های ریاضی، پزشکی، علوم طبیعی، مهندسی، علوم اجتماعی و علوم انسانی ارائه می دهد.

نیس دانشگاهی مقرون به صرفه است که فرصت های مطالعاتی و تحقیقاتی بسیار زیادی را در 13 دانشکده اختصاص داده شده به پزشکی، مهندسی، دندانپزشکی، الکترونیک، فلسفه، حقوق، ریاضیات و مطالعات حقوقی و اقتصاد را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. 

دانشگاه نیس در دهه گذشته چندین اعتبار ملی و بین المللی از نظر کار حرفه ای، فعالیت های تحقیقاتی، برنامه های تحصیلی با کیفیت و اساتید مشهور به دست آورده و از زمان تاسیس تا به حال بیش از 75000 دانشجو، از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. این دانشگاه به دلیل تحقیقات و نوآوری و همکاری با موسسات و سازمان های معتبر در سراسر جهان شناخته می شود.

شما می توانید دیگر رشته های محبوب این دانشگاه از لیست بهترین دانشگاه های صربستان را در زیر مشاهده فرمایید.

 

  • علوم و فناوری
  • مهندسی مکانیک
  • ورزش و تربیت بدنی
  • بهداشت و ایمنی شغلی
  • بهداشت عمومی
  • مهندسی عمران
  • معماری
  • مطالعات شهری 
  • هنر و کشاورزی

دانشگاه نیس پردیس مدرن و مجهز با امکانات روز، کتابخانه، آزمایشگاه، مراکز ورزشی و فرهنگی و خوابگاه های دانشجویی دارد و دانشجویان می توانند حین تحصیل از فرصت های آموزشی، تحقیقاتی و رفاهی این دانشگاه بهرمند شوند.

دانشگاه سینگیدونوم اولین دانشگاه خصوصی صربستان

دانشگاه سینگیدونوم اولین دانشگاه خصوصی صربستان و پنجمین دانشگاه برتر در این کشور می باشد. این دانشگاه دارای 8 دانشکده است و برنامه های تحصیلی بسیار باکیفیت را در زمینه های تجارت، اقتصاد، انفورماتیک و حقوق، گردشگری، مهمان نوازی، فناوری اطلاعات، مهندسی، رسانه و زبان ارائه می دهد.

دانشگاه سینگیدونوم امکانات رفاهی شامل یک پردیس مدرن و مجهز با امکانات و آزمایشگاه های پیشرفته و همچنین کتابخانه، مرکز ورزشی، آمفی تئاتر، سالن سخنرانی، اتاق کامپیوتر و خوابگاه دانشجویی را در اختیار دانشجویان قرار داده و از همین رو محیطی عالی برای رشد دانشجویان ارائه می دهد.

این دانشگاه از لیست بهترین دانشگاه های صربستان روحیه کار آفرینی و نوآوری دانشجویان خود را از طریق مسابقات مختلف، کارگاه ها و انکوباتورها پرورش داده و دانشجویان حین تحصیل در دانشگاه سینگیدونوم می توانند از طریق فرصت های ارائه شده در این دانشگاه، به تحقیق در زمینه تحصیلی خود بپردازند. برنامه های تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه سینگیدونوم با اصول بیانیه بولونیا هماهنگ شده و شامل سیستم انتقال اعتبار اروپا هستند و مدارک ارائه شده در سراسر اروپا و دیگر کشورهای جهان معتبر می باشند.

نام دانشگاه شهر رتبه در اروپا رتبه در جهان
دانشگاه بلگراد بلگراد 147 375
دانشگاه نووی ساد نووی ساد 340 886
دانشگاه نیس نیس 501 1404
دانشگاه کراگویواچ کراگویواچ 614 1823
دانشگاه سینگیدونوم بلگراد 1152 4437
دانشگاه جان نایزبیت بلگارد 1455 6077
دانشگاه دولتی نووی پازار نووی پازار 1569 6777
دانشگاه هنر بلگراد بلگراد 1592 6892
دانشگاه متروپولیتن بلگراد بلگراد 2301 9694
دانشگاه ادوکان سرمسکا کامنیکا 2469 10559

دانشگاه دولتی نووی پازار دانشگاهی برتر در صربستان

دانشگاه دولتی نووی پازار دانشگاهی برتر در صربستان است که امروزه طیف وسیعی از فرصت های تحقیقاتی و تحصیلی را ارائه می دهد. طبق اطلاعات به دست آمده این دانشگاه امروزه رتبه شش کشوری، رتبه 1569 اروپا و رتبه 6777 جهان را به دست آورده و جزو دانشگاه های برتر در صربستان می باشد.

دانشگاه دولتی نووی پازار یکی از جوان ترین و مدرن ترین دانشگاه های موجود در این کشور است که امروزه بیش از 50 برنامه مطالعاتی در رشته های علوم فنی، مهندسی، فلسفه، حقوق، اقتصاد هنر و علوم انسانی ارائه داده و بیش از 4000 دانشجو را در خود جای داده است.

طبق اطلاعات به دست آمده این دانشگاه از لیست بهترین دانشگاه های صربستان دارای هیئت علمی بسیار ماهر و باتجربه است و موقعیت های پژوهشی، نوآوری، همچنین همکاری ها و پروژه های بین المللی را در اختیار دانشجویان قرار می دهند. این دانشگاه همچنین یک محیط یک محیط یادگیری پویا و حمایتی را برای دانشجویان خود فراهم کرده و بورسیه های تحصیلی، برنامه های تبادل و فعالیت های فوق برنامه را در اختیار دانشجویان قرار می دهند.

دانشگاه نووی پازار پردیس مدرن و مجهز، با امکانات پیشرفته، آزمایشگاه ها، کتابخانه ها و مراکز ورزشی را به دانشجویان ارائه داده و دانشجویان می توانند با انتخاب این دانشگاه زیر نظر بهترین اساتید و با استفاده از آخرین امکانات و تجهیزات روز دنیا دروس خود را فرا بگیرند.

اگر قصد تحصیل در دانشگاه های صربستان را دارید مقالت زیر را نیز مرور کنید.

دانشگاه هنر بلگراد مرکز آموزش فرهنگ و هنر صربستان

دانشگاه هنر بلگراد مرکز آموزش فرهنگ و هنر صربستان است که در واقع یک موسسه آموزش عالی دولتی در کلانشهر بلگراد می باشد. این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه های آکادمیک را در زمینه های موسیقی، هنرهای زیبا، هنرهای کاربردی و هنرهای نمایشی ارائه داده و گزینه ای عالی برای دانشجویان علاقمند به فرهنگ و هنر می باشد.

دانشگاه هنر بلگارد دارای سابقه ای طولانی و غنی است که و امروزه به عنوان یکی از برترین دانشگاه های صربستان شناخته می شود. این دانشگاه دارای هیئت علمی بسیار ماهر و با تجربه ای است و بسیاری از اساتید موجود در این دانشگاه هنرمندان، دانش پژوهان و مربیان مشهور در رشته های مربوطه خود هستند.

دانشگاه هنر بلگراد دارای بیش از 31 دانشکده، 11 موسسه تحقیقاتی، 8 مرکز و یک کتابخانه دانشگاهی با بیش از 3.5 میلیون جلد، بیش از 350 برنامه تحصیلی در علوم، ریاضیات، فناوری، علوم مهندسی، علوم پزشکی، علوم اجتماعی و علوم انسانی است. این دانشگاه همچنین رویدادهای فرهنگی متعدد، نمایشگاه ‌ها، اجراها و همکاری ‌هایی که زندگی آکادمیک و اجتماعی دانشجویان را غنی می کند، ارائه می دهد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که دانشجویان با تحصیل در این دانشگاه از لیست بهترین دانشگاه های صربستان می توانند از امکانات و تجهیزات مدرن از جمله استودیو، گالری، کتابخانه، سالن کنسرت و تئاتر استفاده کنند.

دانشگاه هنر بلگراد مرکز آموزش فرهنگ و هنر صربستان

دانشگاه خصوصی متروپولیتن صربستان

دانشگاه خصوصی متروپولیتن صربستان یکی دیگر از دانشگاه های محبوب و باکیفیت در این کشور می باشد. دانشگاه متروپولیتن ترکیبی از امکانات و فرصت های عالی را به دانشجویان داخلی و بین المللی در رشته های مهندسی، بازرگانی، طراحی، مدیریت، فناوری اطلاعات، حقوق، هنرهای چند رسانه ای و علوم انسانی، علوم بهداشتی و علوم اجتماعی ارائه می دهد.

این دانشگاه از لیست بهترین دانشگاه های صربستان دارای سه دانشکده و بیش از 5000 دانشجو است و امروزه توانسته رتبه هشتم از بهترین دانشگاه های این کشور را از آن خود کرده و دانشگاه متروپولیتن در اروپا رتبه 2301 و در جهان رتبه 9694 را به دست آورده است.

دانشگاه متروپولیتن دارای جامعه ای متنوع و بین المللی از دانشجویان، اساتید و کارکنان است و محیط آموزشی و پویا را به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشگاه همچنین دارای پردیس مدرن با امکانات پیشرفته از جمله آزمایشگاه، کتابخانه، مراکز ورزشی و خوابگاه های دانشجویی می باشد و امکانات تحصیلی بسیار خوبی را به دانشجویان ارائه می دهد. همچنین دانشگاه متروپولیتن صربستان با موسسات و سازمان های پیشرو در صربستان و خارج از کشور همکاری کرده و فرصت هایی را برای همکاری، تحرک و توسعه شغلی دانشجویان فراهم می کند.

دانشگاه پیشروی مگاترند در صربستان

دانشگاه پیشروی مگاترند در صربستان یک مجموعه آکادمیک برتر با 12 دانشکده و طیف وسیعی از برنامه های تحقیقاتی و آموزشی می باشد. این دانشگاه سابقه ای طولانی در زمینه آموزش عالی دارد و دارای هیئت علمی ماهر و با تجربه می باشد.

دانشگاه پیشروی مگاترند در صربستان

این دانشگاه از لیست بهترین دانشگاه های صربستان با سایر دانشگاه ها و موسسات معتبر در سراسر جهان همکاری کرده و فرصت هایی را برای جابجایی و تبادل دانشجو و کارکنان فراهم می کند. همچنین دانشگاه مگاترند دارای یک پردیس مدرن و مجهز، با امکانات و منابع پیشرفته برای تدریس و تحقیق است و امکانات و تجهیزات بسیار خوبی را برای تحصیل دانشجویان ارائه می دهند.

در حال حاضر این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه ها را در زمینه های مختلف تحصیلی مانند اقتصاد، مدیریت، مهندسی، حقوق، هنر و آموزش ارائه می دهد و برخی از مهم ترین دوره های ارائه شده توسط این دانشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • انفورماتیک کسب و کار: دوره ای که اصول فناوری اطلاعات و مدیریت بازرگانی را ترکیب کرده و دانشجویان را برای مشاغل در زمینه های مختلف مانند تجزیه و تحلیل داده ها، مدیریت پروژه، تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال آماده می کند.
  • روابط بین الملل: دوره ای که تئوری ها و عملکردهای سیاست جهانی، دیپلماسی، امنیت و توسعه را پوشش می دهد.
  • مهندسی محیط زیست: دانش و مهارت هایی را برای طراحی، اجرا و ارزیابی راه حل هایی برای مشکلات زیست محیطی مانند آلودگی، مدیریت زباله و... را به دانشجویان ارائه می دهد.

برای مهاجرت تحصیلی انتخاب دقیق کشور ، شهر و دانشگاه می تواند کل مسیر آینده کاری شما را تغییر دهد ، تلاش کنید حتما از مشاوران خبره و به روز در این زمینه مشورت بگیرید.

ویدئوی ارائه شده در این بخش تصاویر برخی از پذیرش های اخذ شده از برترین دانشگاه های کشورهای مختلف برای مراجعین رجبی را میبینید.

مشاوران و کارشناسان خبره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شما هستند تا بهترین گزینه ها را با توجه به علاقه مندی ها و شرایط شما و البته شرایط دانشگاه انتخابی بررسی و تحلیل کرده و ممکن ترین مقصد را انتخاب کرده و به شما ارائه دهند.

نمایش ویدیو درباره پذیرش کشورهای مختلف
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تا رسیدن به مقصد مهاجرتی در کنار شما هستیم ، با خیال راحت قدم در مسیر مهاجرت بگذارید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه برتر ادوکان در صربستان

دانشگاه برتر ادوکان در صربستان یکی دیگر از دانشگاه های باکیفیت در این کشور می باشد. این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه های صربستان است زیرا تحصیلات با کیفیت بالا در زمینه های تحصیلی مختلف مانند مهندسی، اقتصاد، حقوق، هنر و علوم انسانی ارائه می دهد.

دانشگاه ادوکان جزو دانشگاه های بین المللی این کشور است و دانشجویان بیش از 40 کشور دنیا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. لذا شما با انتخاب این دانشگاه می توانید در محیطی جهانی و پویا به تحصیل بپردازید. دانشگاه ادوکان یک پردیس مدرن با امکانات و تجهیزات پیشرفته و همچنین کتابخانه، مرکز ورزشی، کافه تریا و خوابگاه را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

دانشگاه ادوکان که دهمین جایگاه از لیست بهترین دانشگاه های صربستان را به دست آورده از 9 دانشکده اقتصاد بازرگانی، مطالعات امنیتی، حفاظت از محیط زیست، تولید دیجیتال، فناوری اطلاعات، کشاورزی اکولوژیک، تدریس، ورزش و روانشناسی و مدیریت پروژه و نوآوری تشکیل شده و در مجموع 26 برنامه آموزشی معتبر در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد، تخصصی و دکترا ارائه می دهد.

با بهترین دانشگاه ها در برخی کشورهای اروپایی آشنا شوید ، بقیه کشورها را در بخش جستجو خواهید یافت.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های صربستان

از بهترین دانشگاه های صربستان می توان به دانشگاه بلگراد، دانشگاه کاراگوجواچ، دانشگاه نووی ساد، دانشگاه نیس و… اشاره کرد.

دانشگاه هنر بلگراد یکی از بهترین دانشگاه های صربستان است و این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه های آکادمیک را در زمینه های موسیقی، هنرهای زیبا، هنرهای کاربردی و هنرهای نمایشی ارائه داده و گزینه ای عالی برای دانشجویان علاقمند به فرهنگ و هنر می باشد.

نیس یکی از بهترین دانشگاه های صربستان است که هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه ای دارد.

دانشگاه نووی ساد یکی از بهترین دانشگاه های صربستان است که طیف وسیعی از فرصت های تحصیلی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی را ارائه می دهد.

دانشگاه ادوکان که دهمین جایگاه از لیست بهترین دانشگاه های صربستان را به دست آورده از 9 دانشکده اقتصاد بازرگانی، مطالعات امنیتی، حفاظت از محیط زیست، تولید دیجیتال، فناوری اطلاعات، کشاورزی اکولوژیک، تدریس، ورزش و روانشناسی و مدیریت پروژه و نوآوری تشکیل شده است.

در این مقاله سعی کردیم تا حد امکان شما را با بهترین دانشگاه های صربستان آشنا کنیم. چنانچه هر گونه سوالی در مورد این دانشگاه ها و نحوه ورود به آن ها دارید، از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید. ضمنا شما می توانید برای دریافت اطلاعات جامع در مورد قانونی روش های مهاجرت به این کشور به مقاله جذاب مهاجرت به صربستان مراجعه فرمایید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه