مهاجرت به صربستان

مهاجرت به صربستان یک فرآیند نسبتا ساده است که می توان برای ورود به اروپا از آن استفاده کرد ، طبق قانون مهاجرت در این کشور ، برای مهاجرت به صربستان به مدت 90 روز نیازی به ویزا ندارید ، به خصوص اگر از کشورهای اتحادیه اروپا آمده باشید.

در مورد شهروندان غیر اتحادیه اروپا در صورت تمایل به اقامت بیش از 90 روز برای ورود به صربستان ویزا لازم است که شامل ویزای کوتاه مدت و بلند مدت می باشد ، برای آشنایی با جزئیات مهاجرت به این کشور با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ )  تماس بگیرید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله مهاجرت به اروپا گزینه های دیگر را هم بررسی کرده و تصمیمی صحیح اتخاذ کنید.

برای دریافت ویزای صربستان علاوه بر پاسپورت معتبر و کارت شناسایی صادر شده توسط کشور خود  ، یک فرد خارجی باید گواهی واکسیناسیون را مطابق با الزامات وزارت بهداشت صربستان ارائه دهد که نشان دهد وی بیماری مسری ندارد ، علاوه بر این، هنگام درخواست ویزای این کشور  باید صورت ‌حساب ‌های بانکی با جزئیات وضعیت مالی و حداقل 50 یورو در روز به عنوان بودجه لازم برای زندگی در این کشور ارائه شود.

به محض دریافت ویزا ، باید برای اجازه اقامت در صربستان اقدام کنید ؛ اجازه اقامت موقت در صربستان برای همه کسانی که می خواهند به این کشور نقل مکان کنند چه برای مدت کوتاه و چه برای مدت طولانی مورد نیاز است ، به محض ورود به صربستان ، مهم است که تشریفات دریافت مجوز اقامت را در نظر بگیرید و برای اجازه اقامت به نزدیکترین اداره پلیس مراجعه کرده و درخواست دهید.

فهرست مطالب
مهاجرت به صربستان

روش های قانونی مهاجرت به صربستان

برای ورود به خاک صربستان بایستی پس از آشنایی با روش های قانونی مهاجرت به این کشور مطمئن ترین روش و مناسب ترین روش را بر اساس شرایط خود انتخاب کنید ، دقت داشته باشید که به هیج وجه روش های غیر قانونی مانند پناهندگی را انتخاب نکید چرا که تمامی مراحل سفر ، ورود به خاک صربستان و اقامت در این کشور پر از چالش و دشواری هایی است که حتی جان شما و عزیزانتان را به خطر می اندازد و تهدیدی برای سلامت روح و روان و جسم شما می باشد.

روش های قانونی مهاجرت به صربستان
مهاجرت به صربستان از طریق تحصیل
اقامت صربستان از طریق سرمایه گذاری
اخذ اقامت صربستان از طریق کار
اقامت صربستان از طریق ثبت شرکت
اقامت صربستان با خرید ملک

شما می توانید به منظور تحصیل در یکی از دانشگاه های صربستان ، کار در بازار این کشور ، سرمایه گذاری  و یا ثبت شرکت  و حتی خرید ملک در صربستان ، ازدواج با شهروندان این کشور به صورت قانونی وارد خاک صربستان شده و با توجه به نوع ویزا و مدت اقامت قانونی خود در این کشور اقامت داشته باشید.

پس از 5 سال اقامت قانونی در صربستان شما می توانید برای دریافت مجوز اقامت دائم اقدام کنید ، با دریافت این مجوز و با گذشت 3 سال می توانید برای دریافت شهروندی درخواست دهید.

دعوت می کنیم از شما که مقاله روش های قانونی مهاجرت که پیش تر در همین سایت به شما تقدیم شده است را بخوانید تا با سایر روش های امن مهاجرت هم آشنا شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشور های اروپایی با دریافت مشاوره های تحصصی از کارشناسان رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مهاجرت به صربستان از طریق تحصیل

صربستان ممکن است یک مقصد تحصیلی محبوب در مقایسه با کشورهای همسایه خود نباشد ، اما کشوری است که می توان به تحصیل در آن فکر کرد ، نه تنها شهریه بسیار مقرون به صرفه است، بلکه کیفیت آموزش نیز قابل ستایش است.

با توجه به این مزایا ، هر ساله دانشجویان بسیاری برای ثبت نام در دانشگاه های برتر صربستان برنامه ریزی می کنند ، این یکی از روش های ساده برای ورود به صربستان ، در این روش تنها بایستی از دانشگاه های این کشور پذیرش گرفته و برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید.

ویزای تحصیل در صربستان به عنوان ویزای D (مجوز اقامت طولانی مدت) نیز شناخته می شود ، مدت اعتبار این ویزا تا پایان تحصیل در دانشگاه های صربستان است ، فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور فرصت های مناسبی برای ورود به بازار کار در صربستان را دارند ، چرا که به نیروی کار متخصص نیاز دارد ، بنابراین پس از اتمام تحصیل خود می توانید در صربستان مانده و با یافتن کار مناسب برای دریافت ویزای کاری اقدام کنید.

مهاجرت به صربستان از طریق تحصیل

اقامت صربستان از طریق سرمایه گذاری

شهروندی صربستان از طریق سرمایه گذاری یک برنامه عالی برای خارجی ها است ، سه گزینه برای اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری در صربستان وجود دارد که به شرح زیر است:

  • کمک مالی غیرقابل برگشت حداقل 250000 یورو.
  • سرمایه گذاری تجاری حداقل 500000 یورو و استخدام حداقل 4 کارگر صرب.

آنچه باید تاکید شود این است که تابعیت صربستان از طریق سرمایه گذاری فرآیندی است که حدود 3 ماه طول می کشد و به طور خودکار به مجوز اقامت موقت 1 ساله ختم می شود  که قابل تمدید است و پس از گذشت 5 سال می توان برای دریافت مجوز اقامت دائم درخواست داد.

اخذ اقامت صربستان از طریق کار

اخذ اقامت صربستان از طریق کار

کارفرمایان صربستانی که قصد ارتقا کار خود را دارند از کارمندان خارجی برای کمک به راه اندازی و رشد کسب و کار  دعوت می کنند ،  برای انجام این کار، هر کارمند به طور کلی به ویزای کار صربستان نیاز دارد.

روند دریافت ویزای کار در صربستان شما می تواند پیچیده باشد و به پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرما از صربستان  نیاز دارد ، دریافت ویزای کاری در مجموع ممکن است چندین هفته یا چند ماه طول بکشد ، صربستان انواع مختلفی از ویزاها را دارد ، بنابراین مهم است که مناسب ترین انواع برای کسب و کار را بدانید و برای جلوگیری از تاخیر های احتمالی ، تمام قوانین را رعایت کنید.

 مجوز های کاری برای خارجیان شاغل در صربستان مورد نیاز است و با اعتبار 3 تا 12 ماه صادر می شود  برای دریافت مجوز کار بایستی کارفرمای احتمالی از سوی شما اقدام کند ، درخواست برای مجوز کار شخصا یا از طریق پست به دفتر بازار کار در بلگراد ارسال می شود ،  میانگین زمان اخذ مجوز کار دو روز است ، مجوز کار را می توان بدون هیچ مانعی تمدید کرد و رویه آن با درخواست اول یکسان است.

توجه داشته باشید که مجوز کار شما برای شغل فعلی صادر شده است و در صورت تغییر کار بایستی برای مجوز کار جدید اقدام کنید.

اقامت صربستان از طریق ثبت شرکت

ساده‌ ترین ، سریع ‌ترین و ارزان‌ ترین راه برای دریافت مجوز اقامت صربستان  ثبت شرکت در این کشور است ، صربستان به عنوان یکی از مقاصد با رشد سریع در مورد سرمایه گذاران خارجی به طور کلی شناخته می شود

فرآیند ثبت شرکت در  صربستان  در ثبت کسب و کار انجام می شود ، هزینه های اداری برای تشکیل شرکت در مورد نهاد های حقوقی مختلف که در صربستان تاسیس شده اند متفاوت است.

هزینه های دیگری نیز وجود دارد که باید قبل از ارسال درخواست برای ثبت کسب و کار پوشش داده شود ، برای داشتن مدارک ثبت نام کامل لازم است که سند تاسیس توسط دفتر اسناد رسمی در صربستان تایید شود ؛ این هزینه تقریباً بین 30 تا 50 یورو است.

رایج ترین نوع شرکت در صربستان شرکت با مسئولیت محدود است ، البته مایندگی و یا شعبه  نیز در بین سرمایه گذاران خارجی محبوبیت دارد.

اقامت صربستان با خرید ملک

یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای اخذ اقامت صربستان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است ، یکی از مزایای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در صربستان این واقعیت است که حداقل مبلغ مورد نیاز وجود ندار د، بنابراین می توانید هر ملکی را خریداری کنید و همچنان برای اقامت درخواست دهید ؛ البته توجه داشته باشید که شرایط خاصی وجود دارد که خارجی ها برای خرید ملک در صربستان باید رعایت کنند ، اصل متقابل یک قاعده کلی است که بر کسب مالکیت و حقوق مالکیت در صربستان حاکم است ، اگرچه این روش بسیار ساده به نظر می رسد ، اما هنگام خرید ملک در صربستان می تواند عوارض و دام های مخفی مختلفی داشته باشد.

اقامت صربستان با خرید ملک

وکیل مهاجرت به صربستان

در مواردی که پیش از این بیان شد ضرورتی برای مشاوره با افراد آگاه به امور مهاجرت حس می شود اما به طور قطع این افراد با عنوان وکیل مهاجرت به صربستان مشغول به فعالیت نیستند ، چرا که در رشته های حقوق ارائه شده در دانشگاه های سراسر جهان هیچ رشته تحصیلی با عنوان مهاجرت وجود ندارد که فارغ التحصیلان آن به عنوان وکیل مهاجرت مشغول به کار شوند.

البته این عنوان در برخی کشور ها کاربرد دارد و  اداره مهاجرت  این کشور ها مانند کانادا و استرالیا به افراد دارای صلاحیت  مجوزی اعطا می کند که به آن ها اجازه فعالیت در این زمینه را می دهد و این عنوان برای کشور های اروپایی کاربردی ندارد.

موسسه مهاجرتی به صربستان

موسسه مهاجرتی به صربستان

موسسه های مهاجرتی بهترین گزینه برای مشاوره و کسب اطلاع از آخرین اطلاعات در زمینه روش های قانونی مهاجرت هستند که با استفاده از دانش این موسسات می توانید آینده ای درخشان برای خود و خانواده تان در کشور دلخواه خلق کنید.

البته انتخاب موسسه مهاجرتی اهمیت بسیاری دارد چرا که تجربه حرف اول را می زند و تضمین کننده موفقیت شما در امر مهاجرت است ، یکی از بهترین و با سابقه ترین موسسه های مهاجرتی در ایران موسسه رجبی است که برای سهولت برقراری ارتباط و ارائه خدمات به شما عزیزان در شهر های شیراز و تهران دارای دفتر و شعبه می باشند ، با سپردن مراحل مهاجرت خود به این موسسه می توانید از شیرینی این مسیر لذت برده و خاطرات دلچسبی را برای خود رقم بزنید.

بهترین گزینه مهاجرت هر فرد با گزینه مناسب دیگران یکی نیست ! با مشاوران ما در تماس باشید تا با سنجش دقیق شرایط خاصی شما بهترین مسیر مهاجرت را ارائه دهند.

وبیناز ارائه شده در خصوص مهاجرت و چالش های پیش رو به شما تقدیم می شود.

نمایش ویدیو درباره وبینار روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشورهای کم متقاضی تر اروپا در اسرع وقت با کمترین هزینه در هلدینگ رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار مهاجرت به صربستان

شما می توانید به منظور تحصیل در یکی از دانشگاه های صربستان ، کار در بازار این کشور ، سرمایه گذاری  و یا ثبت شرکت  و حتی خرید ملک در صربستان ، ازدواج با شهروندان این کشور به صورت قانونی وارد خاک صربستان شده و با توجه به نوع ویزا و مدت اقامت قانونی خود در این کشور اقامت داشته باشید.

پس از 5 سال اقامت قانونی در صربستان شما می توانید برای دریافت مجوز اقامت دائم اقدام کنید ، با دریافت این مجوز و با گذشت 3 سال می توانید برای دریافت شهروندی درخواست دهید.

ویزای تحصیل در صربستان به عنوان ویزای D (مجوز اقامت طولانی مدت) نیز شناخته می شود ، مدت اعتبار این ویزا تا پایان تحصیل در دانشگاه های صربستان است ، فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور فرصت های مناسبی برای ورود به بازار کار در صربستان را دارند ، چرا که به نیروی کار متخصص نیاز دارد.

  • کمک مالی غیرقابل برگشت حداقل 250000 یورو.
  • سرمایه گذاری تجاری حداقل 500000 یورو و استخدام حداقل 4 کارگر صرب.

 مجوز های کاری برای خارجیان شاغل در صربستان مورد نیاز است و با اعتبار 3 تا 12 ماه صادر می شود  برای دریافت مجوز کار بایستی کارفرمای احتمالی از سوی شما اقدام کند.

مشاوران موسسه رجبی این مقاله را با هدف معرفی روش های قانونی مهاجرت به صربستان گردآوری کردند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت با دفاتر موسسه رجبی در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین می توانید مقاله تحصیل در اروپا را بخوانید تا با شرایط مهاجرت تحصیلی به برترین کشورهای اروپایی آشنا شوید.

صربستان در میان کشورهای زیر قرار گرفته ، شرایط مهاجرتی این همسایگان اروپایی را مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه