بیمه دانشجویی در اسلواکی

بیمه دانشجویی در اسلواکی برای تمامی دانشجویان خارجی که جهت تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند اجباری بوده و این امر آنان را از خدمات درمانی بسیاری در طول تحصیل خود بهره مند می نماید و می تواند از هزینه های درمان آنان به طور ملموسی بکاهد.

همچنین آنان می توانند از خدمات بیمه درمانی خود در مسافرت به دیگر کشورهای شنگن و عضو اتحادیه اروپا بهره مند شوند و نیازی به پرداخت هزینه در آنجا نداشته باشند که  این کار نیاز به دریافت کارت بیمه سلامت اروپا ( کارت E111 ) را دارد و دانشجویان را قادر به بهره مندی از مزایای بیمه دانشجویی در دیگر کشورها می کند ، با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا بیمه دانشجویی در اسلواکی را به شما معرفی نماییم.

البته لازم به ذکر است که باید سالانه مبلغی به مقدار 250 یورو را جهت دریافت بیمه دانشجویی در اسلواکی پرداخت نمایید که با توجه به مزیت هایی که این بیمه برای دانشجویان در این کشور و در سطح اروپا دارد مبلغ ناچیز و بسیار مناسبی تلقی می شود ، دانشجویانی که دارای بیمه درمانی اسلواکی هستند ؛ می توانند در حین تحصیل در اسلواکی از تمام خدمات درمانی این کشور به صورت رایگان استفاده نمایند.

فهرست مطالب
بیمه دانشجویی در اسلواکی

اطلاع از شرایط بیمه دانشجویی اسلواکی برای تحصیل در دانشگاه های این کشور امری ضروری است ، روناک همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در این ویدئو و پادکست با شما در همین باره صحبت میکند ، تنها در دو دقیقه و نیم شما با مهمترین موضوعات مطرح شده در این مقاله آشنا خواهید شد.

پادکست بیمه دانشجویی در اسلواکی

نمایش ویدیو درباره بیمه دانشجویی در اسلواکی
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تفاوت بیمه دانشجویی اسلواکی با بیمه مسافرتی را از کارشناسان باتجربه ما بپرسید! 

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

انواع بیمه دانشجویی در اسلواکی

همانطور که گفتیم دریافت بیمه دانشجویی در اسلواکی برای تمامی دانشجویان خارجی الزامی است و با عضویت در این بیمه اکثر هزینه های مراقبت های بهداشتی توسط بیمه سلامت اروپا پوشش داده می شود ، اما برخی از درمان های خاص و بیماری های نادر وجود دارد که رسیدگی به آنان و درمان آن ها نیاز به پرداخت کامل هزینه پزشکی را دارد.

لازم است به خاطر داشته باشید که بیمه دانشجویی در اسلواکی فقط به شما حق پوشش هزینه‌های مراقبت پزشکی فوری را می‌دهد ، این بدان معنا است که درمان غیر فوری یا حمل و نقل با کمک پزشکی به خانه پس از بیماری یا جراحت جدی پوشش داده نمی‌شود ؛ بنابراین ، توصیه می کنیم قبل از آمدن به اسلواکی بیمه درمانی کامل را از شرکت های بیمه خصوصی دریافت کنید تا تمام هزینه های پزشکی و رسیدگی بعد از آن به طور کامل پوشش داده شود.

همانطور که متوجه شدید علاوه بر بیمه دولتی برای دانشجویان ، می توانید از شرکت های بیمه خصوصی نیز به خرید بیمه های دانشجویی بپردازید که خدماتی خاص که بیمه دولتی پوشش نمی دهد را نیز به طور کامل تحت پوشش  داشته باشید ، البته یقینا این موضوع نیازمند پرداخت هزینه ای مازاد است و مبالغ بیمه های خصوصی معمولا گران تر از بیمه دانشجویی در اسلواکی هستند.

انواع بیمه دانشجویی در اسلواکی
تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی اسلواکی

The difference between insurances

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی اسلواکی

اطلاع از تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی اسلواکی یک امر مهم است ؛ زیرا این دو نوع بیمه دانشجویان را به اشتباه وا می دارد ، لازم است بدانید که بیمه مسافرتی یکی از موارد لازم برای دریافت ویزای تحصیلی و مهاجرت به اسلواکی می باشد که بدون آن سفارت ویزا را برای شما صادر نخواهد کرد ، البته صدور ویزا و مهاجرت بسیار پیچیده تر و سخت تر است که نیاز به کسب اطلاعات کافی را برای جلوگیری از هرگونه ضرر مالی و زمانی الزامی می کند ؛ ما مطالب لازم را در مقاله مربوطه برای شما قرار داده ایم.

نام شرکت های بیمه در اسلواکی

همانطور که تا این قسمت مطلع شدید دانشجویانی که برای تحصیل به کشور اسلواکی سفر می نمایند باید حتما تحت پوشش بیمه دانشجویی در اسلواکی قرار بگیرند و این امر برای تمامی دانشجویان خارجی اجباری و ضروری می باشد ، این نوع بیمه ، بیمه درمانی دولتی کشور اسلواکی است که از طرف اتحادیه اروپا و کشور اسلواکی حمایت و تامین مالی شده و هزینه های درمان و ویزیت پزشکی دانشجویان را بر عهده می گیرد.

البته برخی از این بیماری های خاص و اقدامات مراقبتی پس از درمان تحت پوشش این بیمه قرار نمی گیرند و برای تحت پوشش قرار دادن آن ها باید با یکی از بیمه های خصوصی که دارای نمایندگی در این کشور بوده و با مراکز درمانی و بیمارستان های خصوصی و یا دولتی همکاری دارد ؛ قرارداد بسته تا بتوانید از مزایای آن استفاده نمایید ، این بیمه ها شرکت های خصوصی در اسلواکی بوده و یا برخی بیمه های خصوصی جهانی می باشند که کشورهای مختلفی در جهان را پوشش می دهند.

از مهم ترین نام شرکت های بیمه در اسلواکی که می توانید به صورت خصوصی به آنان مراجعه نمایید می توان به Financnykompas ، Union ، Banky ، AXA insurance company و Allianz اشاره کرد.

نام شرکت های بیمه در اسلواکی
بیمه دانشجویی در اسلواکی

شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت اسلواکی

دانشجویان خارجی برای این که بتوانند ویزای تحصیلی در اسلواکی را به دست آورند علاوه بر موفقیت در پذیرش و ثبت نام در یکی از مراکز آموزش عالی و دانشگاه های این کشور باید بیمه مسافرتی مناسبی را هم جهت سفر به این کشور تهیه نمایند ، تا سفارت این کشور با صدور ویزای آن شخص موافقت نماید.

سپس بعد از نقل مکان و حضور در این کشور بر اساس قوانین اسلواکی هر دانشجوی خارجی باید نسبت به برخورداری از بیمه دانشجویی در اسلواکی اقدام نماید و با پرداخت مبلغی اندک به طور سالانه خود را تحت پوشش بیمه درمانی اسلواکی قرار دهد تا هزینه های ویزیت و درمان در بیمارستان های این کشور را بیمه عهده دار شود.

این نوع بیمه درمانی مورد تایید اداره مهاجرت و سفارت این کشور می باشد و با عضویت در آن می توان ویزای خود را دریافت و تمدید نمود . اما دانشجویان بر اساس نیاز و یا اطمینان می توانند بیمه های خصوصی را نیز به صورت مازاد اختیار نموده تا برخی از موارد خاص که تحت پوشش بیمه درمانی اسلواکی نیست را هم به خدمات بیمه ای مرتبط ساخته و کاملا خود را از پرداخت هزینه های درمانی و پزشکی حتی در موارد خاص آزاد سازند.

تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در اسلواکی

علاوه بر دانشجویان خارجی ، افراد بسیار دیگری سالانه برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلواکی ، کار ، پناهندگی و غیره نیز به این کشور مهاجرت می نمایند که تمامی آنان می توانند از بیمه های گوناگونی که برای هر دسته در نظر گرفته شده است بهره مند شوند ، البته سرمایه گذاری در خارج از کشور نیاز به تجربه و کسب اطلاعاتی تخصصی دارد که این موارد به صورتی دقیق و کاملا همراه با شرایط لازم در مقاله مربوطه در سایت ما برای شما قرار داده شده است.

تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در اسلواکی این است که مبلغ حق بیمه در این نوع بسیار کم و اندک بوده و برای دانشجویان کاملا مقرون به صرفه است و فشار مالی برای آنان زیاد نخواهد کرد ، همچنین بیمه دانشجویی در اسلواکی در تمامی شهرها و کشورهای عضو اتحادیه اروپا قابل پذیرش است و تمامی خدمات ویزیت و درمان سرپایی و حتی برخی از عمل ها و داروها را هم تحت پوشش خود قرار می دهد.

به جز بیمه دولتی فقط بیمه های خصوصی با دریافت مبالغ گران ، بیمه دانشجویی را در موارد خاص به دانشجویان ارائه می نمایند ، بیمه دانشجویی در اسلواکی بهترین گزینه در دسترس دانشجویان است که می تواند هزینه های پزشکی و دارویی آنان را در این کشور به حداقل برساند.

بیمه دانشجویی در اسلواکی

سوالات پر تکرار بیمه دانشجویی در اسلواکی

دانشجویان بین المللی می توانند بیمه دانشجویی مورد نیاز خود در اسلواکی را به دو صورت خصوصی و دولتی تهیه نمایند.

بله ، این دو نوع بیمه با یکدیگر تفاوت دارند و نمی توان آنان را جایگزین یکدیگر نمود و برای تحصیل و دریافت ویزای تحصیلی اسلواکی تهیه هر دو مورد الزامی می باشد.

باید بگوییم که بیمه درمانی دولتی این کشور هزینه گرانی ندارد و بسیار مقرون به صرفه می باشد ، همچنین بیمه های خصوصی نیز با توجه به خدماتی که بیمه شونده انتخاب می نماید نرخ خود را تعریف می کنند که می تواند هم ارزان شده و هم در صورت دریافت خدمات زیاد و خاص گران تمام شود.

در جواب این سوال باید بگوییم که دانشجویان بین المللی حاضر در این کشور باید در کل مدتی که در اسلواکی اقامت دارند و به تحصیل مشغول هستند ؛ نسبت به خرید بیمه درمانی دانشجویی اقدام نمایند.

این مطلب برای معرفی بیمه دانشجویی در اسلواکی برای شما عزیزان تهیه شده است ، چنانچه شما قصد دارید برای کار در اسلواکی به این کشور سفر کنید ؛ دقت داشته باشید که نیاز به کسب اطلاعات زیادی در رابطه با قوانین و شرایط موردنیاز در این زمینه لازم است ؛ که در مطلب مربوطه تمامی اطلاعات مورد نیازتان را جمع آوری کرده ایم ، همچنین شما می توانید با برقراری تماس با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز به صورت تلفنی و یا حضوری از راهنمایی های لازم بهره مند شوید.

آیا بیمه های دانشجویی در سایر کشورها را می شناسید؟! مقالات زیر برای آشنایی شما با این موضوع قرار داده شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه