ویزای دوره زبان در آفریقای جنوبی

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
ویزای دوره زبان در آفریقای جنوبی
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

اگر میخواهید انگلیسی را در آفریقای جنوبی مطالعه کنید و درباره شرایط و مدارس و موسسات زبان انگلیسی در این کشور چیزی نمی دانید ، همکاران موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در اینجا مطالبی پیرامون شرایط ویزای دوره زبان در آفریقای جنوبی را خدمت شما توضیح داده اند و همچنین موسسات ارائه دهنده دوره های زبان انگلیسی را به شما معرفی می کنند . تحصیل در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی متقاضیان بسیاری دارد ، محبوب است .

آفریقای جنوبی کشوری مدرن و پیشرفته است که در میان آبهای اقیانوس اطلس قرار گرفته است . جمعیت آفریقای جنوبی 60 میلیون نفر ، واحد پولش راند و زبان رسمی این کشور زبان انگلیسی است . انگلیسی زبان پذیرفته شده جهانی است و میتواند طیف وسیعی از فرصتهای شغلی را برای شما باز کند ، با این حال ، بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان به ویژه برای خارجیانی که به دنبال تحصیل هستند ، گران هستند .

شرایط ویزای دوره زبان در آفریقای جنوبی

کشورهای انگلیسی زبان مانند انگلستان ، استرالیا ، نیوزلند ، کانادا و یا ایالات متحده آمریکا برای تحصیل و یا گذراندن دوره های زبان پرهزینه هستند و به همین دلیل ، آفریقای جنوبی به عنوان جایگزین مقرون به صرفه ای برای تحصیل و یادگیری زبان انگلیسی می باشد .

ممکن است برخی از شماها مایل به شرکت در دوره های زبان در آفریقای جنوبی باشید . توجه داشته باشید که یکی از مهمترین بخش های سازماندهی دوره های زبان انگلیسی در آفریقای جنوبی ، استفاده از ویزای دوره زبان در آفریقای جنوبی است .

قوانین ویزا در آفریقای جنوبی

در آفریقای جنوبی قوانین مختلفی برای صاحبان گذرنامه های مختلف وجود دارد . برخی از کشورها از ویزا معاف هستند . این به این معنی است که اگر به مدت 90 روز یا کمتر می روید و از هر کدام از این کشورها هستید ، لازم نیست که به سفارتخانه یا کنسولگری آفریقای جنوبی در کشور خود بروید .

متاسفانه نام کشور ما در میان این کشورها نیست پس برای شرکت در دوره زبان انگلیسی در آفریقا باید ویزای دوره زبان در آفریقای جنوبی را دریافت کنیم . ویزای کار آفریقای جنوبی هم در مقاله ای در همین سایت بررسی شده است .

مزیت رفتن به آفریقای جنوبی

با آموزش زبان در خارج از کشور ، دانش آموزان فرصتی برای تحصیل در خارج از کشور دارند و از جذابیت و فرهنگ زمین جدیدی برخوردار می شوند .

این کمک در یادگیری یک زبان جدید به شما بسیار کمک کننده خواهد بود . زیرا شما مجبور هستید در هر شرایطی برای درک محیط اطرافتان ، زبان مادری را رها کرده و از زبان انگلیسی کمک بگیرید .

مزیت رفتن به آفریقای جنوبی

گذراندن دوره زبان انگلیسی در آفریقای جنوبی ، ممکن است یکی از مفیدترین تجربیات برای دانش آموزان باشد . موسسات برجسته زبان انگلیسی در این کشور نه تنها انگلیسی را به شما آموزش می دهند ، بلکه شما را با بسیاری از آداب و رسوم غربی که با زبان و فرهنگ انگلیسی ارتباط دارند ، آشنا می کنند .

دانشگاه های پزشکی آفریقای جنوبی محبوب ترین دانشگاه های این کشور هستند . همچنین در ادامه راه می توانید تحصیل دندانپزشکی در آفریقای جنوبی را انتخاب کنید .

چالش گرفتن ویزای کالج زبان آفریقای جنوبی

هم اکنون شرایط گرفتن ویزای دوره زبان در آفریقای جنوبی از گذشته آسان تر است . افرادی که قصد تحصیل در یک مدرسه زبان را دارند ممکن است در شرایط مشابه با کسانی که در سفرهای تعطیلات و یا کسب و کار خود نیستند وارد آفریقای جنوبی شوند .

شما می توانید در یک ویزای گردشگری ، ویزای بازدید کننده خود را برای 3 ماه دیگر تمدید کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که به زودی به اندازه کافی محتاط باشید زیرا ممکن است به مشکل برسید زیرا شما فقط می توانید یک بار برای تمدید ویزا درخواست بدهید .

همچنین توجه داشته باشید که در حالی که شما در آفریقای جنوبی هستید ، نمی توانید نوع ویزایتان را تغییر دهید . این به این معنی است که اگر به یک ویزای بازدید کننده در آفریقای جنوبی رسیدید و مایل به ادامه تحصیل هستید ، نمی توانید برای مدت بیش از 90 روز بمانید ، صرف نظر از اینکه از کجا آمده اید ، باید برای تحصیل به زبان انگلیسی و یا آموزش زبان انگلیسی در آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی و یا ویزای دوره زبان در آفریقای جنوبی درخواست بدهید .

مدارک ویزای زبان آفریقای جنوبی

علاوه بر گواهی ارائه شده از مدرسه زبان که می گوید شما قصد شرکت در دوره زبان انگلیسی را دارید ، لازم است مدارک دیگری را نیز ارائه بدهید . لیست این مدارک به شرح زیر است ؛

  • گذرنامه شما ( لطفا اطمینان حاصل کنید که گذرنامه شما حداقل دو صفحه ویزای خالی داشته باشد )
  • دو عکس گذرنامه
  • بیانیه اصلی بانک که نشان می دهد پول شما برای اقامت و هزینه دوره ( تقریبا ZAR6000 در هر ماه ) کافی است .
  • یک بلیط بازگشت
  • دعوت نامه موسسه زبان در آفریقای جنوبی – همکاران ما در موسسه مهاجرتی در شیراز این را برای شما تهیه خواهند کرد .
  • گزارش رادیولوژیک ( اشعه ایکس قفسه سینه ) .
  • یک گزارش پزشکی
  • گواهینامه صدور گواهینامه پلیس از کشور شما
  • بیمه درمانی
  • اگر شما همسر یا فرزندان خود را می آورید ، همچنین به گواهی ازدواج و گواهی تولد فرزندان خود نیاز خواهید داشت .

مراکز آموزش زبان در آفریقا

یک مدرسه بین المللی زبان در کیپ تاون است که آموزش زبان انگلیسی و و صدور مدرک بین المللی شناخته شده را در یک محفل آموزشی مثبت فراهم می کند .

همچنین از معلمان بسیار با تجربه استفاده می کند . این موسسه در آموزش زبان آموزان از ملیت های مختلف بسیار توانمند عمل می کند .

مراکز زبان LAL

LAL شکل مختصر Language amd Leisure به معنای ” زبان و اوقات فراغت ” است که بر اعتقاد خود مبنی بر این است که دانش آموزان باید از کلاس بیرون بروند و از مهارتهای زبان جدید خود لذت ببرند . آنها در تدریس زبان انگلیسی بیش از 30 سال تجربه دارند .

معلمان در حالی که نیازهای هر دانش آموز را برآورده می کنند سعی می کنند در خلق درس های خود مهارت به خرج بدهند تا آنها را درگیر و پویا بار بیاورند .

مرکز آموزش انگلیسی UCT

این مرکز دوره های آموزشی IELTS ، TOEFL ، FCE یا CAE را ارائه می دهد . توجه داشته باشید که مراکز زبان انگليسی UCT ، تنها زمانی نامه پیشنهادی خود را ارائه می دهند که دانشجویان 25٪ سپرده برای دوره خود را پرداخت کرده و این پول در حساب بانکی دانشگاه منعکس شده باشد . سپس یک نامه ارائه می دهند که کاملا به وضوح بیان می کند که شما سپرده های مورد نیاز را پرداخت کرده اید .

این امر به برقراری ارتباط با سفارتخانه ای دارد که شما در آن ویزای دوره زبان در آفریقای جنوبی را در خواست می دهید .

ما ارتباط بسیار خوبی با بسیاری از سفارتخانه ها داریم و اغلب با ما تماس می گیرند تا دانش آموزانی را که درخواست ویزای می کنند را بررسی کنند تا ببینند مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده اند یا نه .

در صورت پرداخت وجه نام آنها را برای ویزا ثبت می کنند . در ادامه ما ده مورد از موسساتی را که در آن خارجیان به آموزش زبان انگلیسی می پردازند ، را خدمت شما معرفی می کنیم .

موسسه مطالعات امید بخش ( Good Hope Studies )

این موسسه یک مدرسه زبان انگلیسی معتبر با EQUALS و IALC است که دارای دو مرکز اصلی در کیپ تاون است . کلاس های کوچک و مدت زمان آنها 50 دقیقه است . در نهایت ، معلمان همه مدارک CELTA یا دلتا دارند .

موسسه مطالعات امید بخش ( Good Hope Studies )

آکادمی انگلیسی آکسفورد

این آکادمی تمرکزش بر کمک به دانش آموزان آزمون IELTS است . آنها تست ها و بازخورد هایی را در رابطه با دانش آموزان صحبت و نوشتن از یک امتحان گواهینامه ارائه می دهند .

همه این کارها برای ارائه اعتماد به نفس و کار برای موفقیت امتحان انجام شده است . بسیاری از متقاضیان این موسسه را برای آموزش زبان انتخاب و ویزای دوره زبان در آفریقای جنوبی را درخواست می دهند .

مدرسه زبان Interlink

به عنوان یک مدرسه مستقل ، آنها برای ارتقاء کیفیت تلاش می کنند . این به معنای کلاس های کوچکتر است . این موسسه برای توسعه مهارت های زبان انگلیسی دانش آموزان از کارکنان اداری با تجربه و مربیان واجد شرایط انگلیسی استفاده می کنند .

مرکز زبان دوربان

درس های آنها از مبتدی تا پیشرفته ، توسط معلمان زبان تخصصی آموزش دیده تدریس می شود . این مرکز یادگیری نیز با کمبریج CELTA وابسته است . آنها همچنین دوره های آموزشی معلمان تخصصی را نیز ارائه می دهند . این دوره ها برای معلمین بدون تجربه تدریس است تا برای آموزش پیشرفته در زمینه تدریس مهارت های خود را بهبود و تنوع بخشند .

موسسه زبان Bay

این مرکز در پورت الیزابت ، بر انگلیسی روزمره تمرکز کرده و چهار مهارت خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن و همچنین دستور زبان را پوشش می دهد . آنها همچنین کسب و کار انگلیسی را که برای کمک به بهبود مهارت های تدریس شده ، ارائه می دهند .

مرکز زبان Eurocentres

دوره های زبان انگلیسی آنها در همه سطوح از مبتدی تا پیشرفته تدریس می شود . دانش آموزان آزمایش شده و در سطح زبان مربوطه قرار می گیرند . همزمان ، یک برنامه اجتماعی هفتگی به عنوان گردش و فعالیت در کیپ تاون با یک معلم است .

موسسه خیابان انگلیسی ( Avenue English )

این مدرسه در حومه شمالی ژوهانسبورگ واقع شده است . آنها دوره های زبان و ارتباطات انگلیسی را برای کمک به دانش آموزان برای پیشرفت در محیط های اجتماعی و تجاری فراهم می کنند .

آنها دوره های عمومی انگلیسی ، پیشرفت زبان انگلیسی برای سخنرانان زبان دوم ، دوره های آمادگی آیلتس و دوره های زبان انگلیسی برای دوره های تجاری را برگزار می کنند .

ما می توانیم با تمام درخواست های ویزا در آفریقای جنوبی به شما کمک کنیم . همین امروز ، برای کمک به در درخواست ویزای دوره زبان در آفریقای جنوبی و یا هر سوالی در خصوص کشور آفریقای جنوبی با مشاورین موسسه مهر آفرین رجبی در دفاتر همکار شهرهای تهران و شیراز ، تماس بگیرید .

Rate this post

4 دیدگاه در “ویزای دوره زبان در آفریقای جنوبی

  1. Malihe گفت:

    سلام وقت تون بخیر. سطح زبان من متوسط هست و می خوام بدونم میتونم دوره یک ساله زبان در آفریقای جنوبی و داشته باشم؟ و اینکه هزینه این دوره در یک سال چقدر میشه و مهمتر اینکه تمکن مالی من بایستی چه مبلغی باشه؟
    مرسی

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله میتوانید
      هزینه دوره زبان برای یک سال حدود 37000 راند معادل 2600 دلار می باشد.
      تمکن مالی حدود 3000 دلار کافی ست.

      با تشکر از سوال شما

  2. سیما گفت:

    سلام هزینه یک دوره فشرده برای آموزش زبان و درنهایت دریافت مدرک آیلتس 7.5به بالا چقدر میباشد. متشکرم

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      بستگی به سطح زبان و توانایی یادگیری شما دارد اما اگر سطح زبان متوسطی دارید ؛ دوره یک ساله احتمالا بتواند شما را به سطح آیلتس 5.7 برساند .
      مبلغ دوره یک کالج زبان انگلیسی با احتساب بیمه دانشجویی در افریقای جنوبی ZAR38500 می باشد. این مبلغ معادل 2733 دلار می باشد .

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه