تحصیل در سوئد

تحصیل در سوئد شما را به یکی از ده کشور برجسته دنیا از لحاظ رفاه و امنیت اجتماعی وارد می کند که اکثر مردم آن به زبان انگلیسی صحبت می کنند . محیط آموزشی در سوئد شبیه هیچ کشوری دیگر در جهان نیست.

 

 

دانشگاه های کشور سوئد ،دارای میزبانی کشوری هستند که به عنوان یکی از ده کشور برجسته دنیا از لحاظ رفاه و امنیت اجتماعی شناخته می شود و اکثر مردم آن با زبان انگلیسی آشنایی دارند . تحصیل در سوئد با متقاضیان فراوان به هیچ کشور دیگری شباهت نداشته و دانشجویان به عنوان اولین اولویت در مرکز آموزش قرار گرفته اند. 

همه دوره ها و برنامه های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های این کشور کار گروهی ، نوآوری و تفکر انتقادی را تشویق می کنند و مؤسسات آموزش عالی به دلیل استاندارد سازی تحصیل و مدرک تحصیلی خود از فرآیند بولونیا پیروی می کنند که همین امر سبب سهولت انتقال دانشجو می شود . البته برای ورود به هر مقطع باید شرایط و الزامات مشخصی را نیز فراهم سازید که در ادامه به آن می پردازیم.

در این مقاله با ما همراه باشید تا تحصیل در کشور سوئد را از تمامی جنبه های مهم آن بشناسیم و شما عزیزان می توانید جهت هرگونه سوال با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس حاصل نمایید ؛ همچنین می توانید با مطالعه عنوان مهاجرت به سوئد شناخت خود از این کشور را به بالاترین حد ممکن برسانید.

فهرست مطالب
تحصیل در سوئد

در این ویدیو نیز می توانید توضیحات مدیریت محترم هلدینگ جناب آقای حسن رجبی را در رابطه با تحصیل در سوئد بشنوید تا در زمانی کوتاه به جزئیاتی دقیق و کامل برسید.

دانلود و گوش دادن به پادکست نیز می تواند شناخت تحصیل در سوئد را در هر زمان و مکانی برایتان آسانتر سازد.

پادکست تحصیل در سوئد

پخش ویدیو

سوئد میزبان بهترین سیستم آموزشی

سیستم آموزشی سوئد یکی از پیشرفته ترین ها در دنیا بوده و توجه دولت و اختصاص بودجه های کلان برای توسعه بخش آموزشی ، سوئد را از بسیاری از کشور ها متمایز کرده است . دانشمندان و نخبه های زیادی در این کشور به تحصیل و تدریس پرداخته اند که تاکنون بیش از سی جایزه نوبل را در حوزه های مختلف برای کشور سوئد به ارمغان آورده اند.

مدل تدریس در دانشگاه های سوئدی و کالج های دانشگاهی بر اساس شعار ” آزادی با مسئولیت ” است که بدان معنی است دانشجویان این کشور کمتر از دیگر نقاط جهان تحت آموزش اساتید تحصیل می کنند بلکه تحصیل در دانشگاه های این کشور دانشجو محور و به صورت فردی یا گروهیمی باشد.

سیستم آموزشی در کشور سوئد بسیار مدرن و مطابق با آخرین روش های آموزشی در جهان انجام می پذیرد و کسانی که از ایران قصد مهاجرت تحصیلی به سوئد را دارند ، از لحاظ آموزشی از همان مقطع اول ابتدایی تا پیمودن تحصیلات دانشگاهی هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت . هرساله ایرانیان زیادی به این کشور مهاجرت کرده و در آن به کار و فعالیت مشغول می شوند ، دانشجویان از جمله بیشترین مهاجرین به این کشور هستند و سیستم آموزشی قوی باعث شده تا دانشجویان بتوانند در یک محیط علمی تحصیل کنند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اطلاع از آخرین قوانین مهاجرت تحصیلی کشور سوئد با  موسسه رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سیستم آموزشی سوئد

هر ساله دانشجویان بین المللی زیادی به جهت تحصیل در بهترین دانشگاه های سوئد ، این کشور را به عنوان یک مقصد برتر در میان تمام کشور های جهان بر می گزینند و تحصیل در رشته های مختلف را آغاز می کنند اما برخی نیز به دلایل مختلف تمایل دارند تا از مقاطع قبل از ورود به دانشگاه به سیستم آموزشی این کشور وارد شده و تحصیل در مدارس این کشور را تجربه نمایند.

تحصیل در سوئد از هفت سالگی به صورت رسمی آغاز و ۹ سال آموزش اجباری را شامل می شود . قبل از سن ۷ سالگی گذراندن دوره مهد کودک اجباری نبوده و امکان بودن در آن از سن یک سالگی امکان پذیر و برای والدین شاغل بسیار مناسب است.

در سیستم آموزشی سوئد دانش آموزان در سن شش سالگی به دوره پیش دبستانی وارد می شوند که ترکیبی از مهدکودک و دبستان بوده و تمام آموزش های لازم در رابطه با نیازهای اصلی جامعه فرا گرفته و تا سال ششم تحصیلی نمره ای را دریافت نخواهند کرد و به والدین گزارش پیشرفت داده خواهد شد . از سال ششم به بعد شیوه آموزشی تغییر کرده و دانش آموزان نمره دروس را در سطوح مختلف کسب می کنند.

تحصیل در سوئد

سیستم آموزشی سوئد در دوره متوسطه

این دوره سیستم آموزشی سوئد به صورت اختیاری برای کسانی که با موفقیت دوره ابتدایی را پشت سرگذاشته اند برگزار می شود و برای پذیرفته شدن دانش آموزان باید معیار های مشخصی را پشت سر بگذارند که بیشتر آنها در رابطه با نمره کسب شده توسط دانش آموزان است.

متناسب با مدرسه و برنامه تحصیلی که قصد اقدام تحصیل در آن را دارید این معیار ها می تواند متفاوت باشد ، نمرات دانش آموزان در ۱۶ درس و مهارت مختلف به صورت کارنامه ای به آنها ارائه می شود و مجموع از ۳۲۰ محاسبه می گردد.

سیستم آموزشی سوئد در دوره متوسط می تواند آزمون ورودی را نیز شامل شود ، اکثر دانش آموزان سوئدی با وجود اختیاری بودن این دوره در آن شرکت می کنند تا مجوز لازم جهت ورود به دانشگاه را به دست آورند ، تحصیل در این دوره به دانش آموزان کمک می کند که استعداد های خود را شناخته و بدانند که تحصیل در کدام رشته در دانشگاه مناسب آنها می باشد.

مدارس کشور سوئد اصولا توسط شهرداری ها اداره می شوند و تعداد کمی به عنوان خصوصی و شبانه روزی با دریافت شهریه مشخص فعالیت می کنند ، کسانی که موفق به پایان رساندن دوره متوسطه می شوند می توانند با فراهم نمودن سایر پیش نیازهای مشخص شده به دانشگاه و رشته تحصیلی دلخواه خود وارد شوند.

تحصیل در سوئد با مدرک دیپلم

Study in Sweden with a Diploma

تحصیل در سوئد با مدرک دیپلم

دریافتیم که در سیستم آموزشی سوئد بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به دانشگاه می توانند با داشتن مدرک دیپلم از مدارس کشور خود به مراکز آموزش عالی این کشور وارد شوند . اهداف تحصیلات عالی به طور عمده توسط قانون تحصیلات عالی سوئد و دستورالعمل آموزش عالی این کشور اداره می شوند و آنها مشخص می کنند که تمام آموزش ها در دانشگاه ها و کالج های دانشگاهی باید بر اساس اصول علمی طراحی و عملی شوند . 

کسانی که به دنبال تحصیل در سوئد با مدرک دیپلم هستند باید تمامی رشته های تحصیلی و دانشگاه های این کشور را به دقت بررسی نموده و یک رشته تحصیلی را از میان هزاران رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی در دانشگاه های سوئد انتخاب نمایند ، سپس تمامی اسناد مشخص شده از سوی دانشگاه را فراهم نموده و با پر نمودن فرم درخواست هزینه لازم را نیز پرداخت نمایند.

هنگام بررسی و انتخاب دانشگاه به شما توصیه می نماییم تا بورسیه های تحصیلی ارائه شده توسط هر دانشگاه را به خوبی جستجو نموده و از شرایط آن مطلع گردید ، داشتن معدل بالا و هم چنین مدرک تسلط به زبان انگلیسی و سوئدی از شرایط اصلی تحصیل در سوئد هستند . هنگامی که تحصیل خود را در دانشگاه های سوئد انتخاب می نمایید توانایی ارزیابی انتقادی مستقل ، توانایی شناسایی ، شکل دادن و حل مشکلات را خواهید یافت و آمادگی برای تغییر در زندگی حرفه ای دانشجویی را به دست خواهید آورد.

کارشناسی و کارشناسی ارشد در سوئد

داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی شرط اصلی ورود به مقطع لیسانس دانشگاه های سوئد است ، برخی از رشته ها سه سال و برخی ۴ سال به طول می انجامد و داوطلبان می توانند زبان تحصیل و یا دروس پیش نیاز را در کالج های مربوطه سپری کنند ، دوره بعدی کارشناسی ارشد است که تقاضا برای تحصیل در آن بیشتر از دوره لیسانس است و بسته به رشته تحصیلی می تواند یک یا دو سال زمان ببرد.

در بهترین دانشگاه های سوئد دو نوع مختلف برنامه های کارشناسی ارشد وجود دارد ، برنامه کارشناسی ارشد دوساله ( ۱۲۰ ECTS ) و یا کارشناسی ارشد یک ساله ( ۶۰ ECTS ) ، در دانشگاه های این کشور ، همکاری برنامه های کارشناسی ارشد با صنعت خیلی رایج است که به دانشجویان فرصتی برای ترکیب مطالعات و کار عملی را می دهد که در نهایت می تواند برای استخدام دانشجو بسیار سودمند باشد.

در واقع دوره کارشناسی ارشد شامل حدود ۷۵٪ آموزش و ۲۵٪ تحقیق برای پروژه پایان نامه است ، متقاضی برای ورود به دوره های کارشناسی ارشد ( یا فوق لیسانس ) باید یک مدرک کارشناسی معادل Kandidatexamen سوئدی را از یک دانشگاه شناخته شده بین المللی دریافت کرده باشد . هم چنین تمامی متقاضیان کارشناسی و کارشناسی ارشد در سوئد باید مهارت خود در زبان انگلیسی را با استفاده از یک آزمون بین المللی شناخته شده ، از قبیل تافل ، آیلتس ، و غیره اثبات کند.

بدون شک مطالعه عناوین زیر از اساسی ترین موارد موردنیاز شما جهت تحصیل در سوئد خواهند بود:

تحصیل به زبان انگلیسی در سوئد

تحصیل به زبان انگلیسی در سوئد

امکان تحصیل به زبان انگلیسی در سوئد نیز برای مهاجرین به این کشور وجود دارد و دوره های آن نیز مانند زبان سوئدی با شرایط مختلف به متقاضیان ارائه می شود ، بهترین مزیت سیستم آموزشی این کشور قرار دادن دوره های پیش دانشگاهی به زبان انگلیسی می باشد ، یعنی اگر دانشجویی به هر دلیلی فرصت کافی برای بهبود زبان انگلیسی در کشور خود را نداشته در این کشور فرصت یادگیری کامل این زبان به او داده می شود.

دوره های ترمی زبان انگلیسی دو بار در سال برگزار می شوند که هر کدام تقریبا ۴ ماه زمان برده و داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای ثبت نام الزامی است ، این دوره ها بیشتر مناسب کسانی است که قصد تحصیل در کشور سوئد را داشته و نیاز به زبان انگلیسی جهت تحصیل را دارند . مدرک دوره های آیلتس و تافل نیز به صورت بین المللی مورد پذیرش بوده و هم در خارج و هم داخل این کشور قابل کسب هستند.

شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها و مخارج خود جهت تحصیل در سوئد در کشورمان ایران اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنید و با سپری کردن دوره های لازم و شرکت در آزمون نهایی مدرک آیلتس خود را به دست آورید ، کارشناسان ما قادرند تا شما را جهت ثبت نام در بهترین موسسات آموزش زبان یاری کنند.

با مشاهده ویدیو نیز در می یابید که در تمام این سال ها ما توانسته ایم با تلاشی بی وقفه و البته صادقانه افراد مختلفی را به ویزای کشورهای دلخواهشان برسانیم و آماده ایم تا تمامی این مسیر را برای شما نیز بپیماییم .

در صورت وجود هرگونه سوال حتما با ما تماس بگیرید تا از آخرین قوانین و شرایط شما را مطلع سازیم.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

روش های ورود به دانشگاه های سوئد را از مشاورین رجبی جویا شوید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تحصیل رایگان در سوئد

یکی از دغدغه های فکری دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور بالا بودن هزینه تحصیل است ، از این رو بعضی از موسسات و سازمان دولتی کشور سوئد شرایط تحصیل به صورت رایگان را برای دانشجویان فراهم نموده اند ، فرصت تحصیل رایگان در سوئد از طریق اعطای بورسیه های تحصیلی مختلف صورت می پذیرد که با توجه به هر دانشگاه و شرایط تحصیلی دانشجو متغیر است.

رسیدن به تحصیل رایگان را نمی توان مخصوص به دانشگاه ، رشته و یا مقطع خاصی دانست اما در دوره های کارشناسی ارشد و به ویژه دکترا دانشجویان شانس بسیار بالایی در دریافت کمک هزینه های مختلف دارند . 

البته گفتنی ست که هنگامی که از تحصیل رایگان صحبت می کنیم منظور پرداخت تمامی هزینه ها از سوی دانشگاه نیست و دانشجویان باید بخشی از مخارج تحصیل در کشور سوئد را شخصا پرداخت نمایند ، اما شهریه دانشگاه که بیشترین و مهم ترین بخش هزینه تحصیل در سوئد است می تواند با کمک های مختلف کاهش یافته و حتی به صفر برسد.

 

تحصیل رایگان در سوئد

علاوه بر دانشجویان ، محققان بین المللی نیز این فرصت را دارند تا با دریافت بورس های تحصیلی پژوهش های خود را در سوئد به اتمام برسانند . داشتن معدل خوب و رزومه قوی از جمله مقالات بین المللی و چاپ کتاب را به عنوان موثرترین عوامل رسیدن به بورسیه های تحصیلی در سوئد فراموش نکنید که در عنوانی با همین نام به آن به صورت دقیق پرداخته ایم.

درخواست پذیرش از دانشگاه های سوئد

افراد علاقمند به تحصیل در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد باید درخواست خود را از طریق برنامه های کاربردی مرکزی سوئد ارسال و توانایی خود را در بخشی تحت عنوان Merit Rating ( MR ) به معنی « درجه توانایی » نشان دهند . در واقع دانشگاه های سوئد بدین وسیله میزان توانایی متقاضیان مهاجرت تحصیلی به سوئد را برای درخواست ثبت نام در دانشگاه ها مورد ارزیابی قرار می دهند.

در هر دانشگاه حد و مرزی برای MR وجود دارد ، در واقع هر کالج یا دانشگاهی پس از ارزیابی مدارک متقاضی مطابق نزدیکی توانایی فرد به سطح MR اعلام میکنند که احتمال پذیرش متقاضی در دانشگاه مورد نظر چه میزان است و نمرات MR در دانشگاه ها هر سال ممکن است با سال قبل تفاوت داشته باشد.

مدارک پذیرش از دانشگاه های سوئد

مدارک مورد نیاز جهت تحصیل و اعزام دانشجو به سوئد و پذیرش از دانشگاه های آن براساس مقطع تحصیلی متفاوت است ، به صورت کلی :

  • مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و ریز نمرات ( متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی )
  • مدرک دانشگاهی ( متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری)
  • کپی پاسپورت
  • CV به زبان انگلیسی
  • مدرک آیلتس حداقل ۶
  • نامه انگیزه تحصیل در سوئد
تحصیل در سوئد

هزینه های تحصیل در سوئد

تا قبل از سال ۲۰۱۱ تحصیل در سوئد برای دانشجویان خارجی‌ رایگان بود ، اما پس از آن ، قانونی مبنی بر پرداخت شهریه‌ برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا تصویب شد .

در حال حاضر دانشگاه رایگان در کشور سوئد برای دانشجویان ایرانی‌ وجود ندارد ، مگر اینکه دانشجویان موفق به دریافت بورسیه تحصیلی‌ شوند.

دوره دکترا اغلب با دریافت بورسیه همراه است و در شرایطی حتی دانشجویان دکترا به ازای کار تحقیقاتی‌ و یا تدریس حقوق دریافت میکنند و طول دوره دکتری از نظر اداره مهاجرت سابقه محسوب میگردد و چنانچه طول دوره چهار سال باشد پس از این مدت به دانشجو و خانواده اقامت دائم میدهند.

دانشجویانی که در برنامه تبادل دانشجو و انتقالی به سوئد می روند نیز ملزم پرداخت هزینه های تحصیل در سوئد نیستند ، برخی از این هزینه ها در ادامه عنوان شده است و هزینه پذیرش و ثبت نام برای تمامی دانشجویان خارجی حتی دانشجویانی که از کشورهای اتحادیه اروپا آمده اند و از پرداخت شهریه معاف هستند الزامیست.

دوره حدود هزینه
دوره زبان از 4500 تا 2600 یورو
تحصیل در رشته های علوم انسانی ، حقوق و علوم اجتماعی به طور متوسط 9700 یورو
رشته های مهندسی تا 15000 یورو در سال
رشته های علوم پزشکی ما بین 4000 تا 18000 یورو
هزینه پذیرش و ثبت نام حدود 100 یورو

سایر هزینه های تحصیل در سوئد

  • هزینه خرید کتاب های درسی در سوئد بر عهده خود دانشجو می باشد و هر دانشجو به طور متوسط ۷۵ یورو در ماه صرف کتاب می کند.
  • دانشجویان معمولا برای عضویت کمیسیون دانشجویان محلی به عضویت کمیسیون می روند و برای اینگونه فعالیت های اجتماعی حداقل ۷۰ یورو در ماه هزینه صرف می کنند.
  • هزینه مراقبت های بهداشتی برای دانشجویان بین المللی بسته به اینکه شهروند اتحادیه اروپا باشند یا نه ، متفاوت و حداقل ۳۰ یورو در ماه است.
  • اگر فردی پاسپورت یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا / EEA یا سوئیس را داشته باشد ، از حق تحصیل رایگان در این کشور برخوردار خواهد بود.

مزایا و معایب تحصیل در سوئد

افراد علاقمند به تحصیل در سوئد می توانند به صورت تیمی در یک محیط منحصر به فرد آموزش ببینند . موسسات آموزشی سوئدی یک محیط هیجان انگیز و باز را با تمرکز قوی بر همکاری فراهم می نمایند که مهارت های ارزشمندی آنها را نمی توانید در سایر دانشگاه های سراسر جهان بیابید.

مزایا و معایب تحصیل در سوئد

چنانچه بخواهیم از مزایای تحصیل در سوئد برای شما صحبت کنیم باید بگوییم:

  • فرصت کشف و استفاده از استعداد و مهارت ها 
  • احاطه دانشجو با نوآوری و خلاقیت
  • امکان دریافت ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال
  • شرایط زندگی دانشجویی ایده آل 
  • امکان تحصیل همسر دانشجو در دانشگاه 
  • امکان استفاده از کلاس های زبان سوئدی به صورت رایگان برای همراهان دانشجو
  • فرصت تحصیل در مدارس به صورت رایگان برای فرزندان زیر 18 سال
  • حضور یک مترجم در کنار فرزندان تا زمان رسیدن به تسلط زبانی
  • اجازه کار پاره وقت هم برای دانشجو و هم همسر وی
  • وجود کارت دانشجویی با مزایا و تخفیفات متعدد 

معایب تحصیل در سوئد

گرچه سوئد کشوری ایده آل برای زندگی می باشد اما تحصیل در سوئد آن نیز خالی از عیب نبوده و برخی از چالش ها را پیش روی دانشجویان قرار می دهد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوبت طولانی دریافت خدمات درمانی
  • هزینه بالای زندگی و مالیات های سنگین
  • آسان و در دسترس نبودن رسیدن به اقامت دائم این کشور 

 

سوالات پر تکرار تحصیل در آلمان

دانشجویانی که قصد تحصیل به زبان سوئدی را دارند باید در آزمون مهارت زبان سوئدی ( TISUS ) شرکت کنند ، این آزمون مانند آیلتس و تافل تراز بندی ندارد و جواب آزمون قبول یا مردود است.

داشتن معدل بالا و مدرک تسلط به زبان انگلیسی و سوئدی از شرایط اصلی تحصیل در سوئد هستند.

خیر ، دانشگاه های سوئد در رشته های تحصیلی دکترا خود آموزشی ارائه نمی دهد ؛ در عوض ، برنامه ها عمدتا مبتنی بر تحقیق هستند. خوب است بدانید که تحصیل مقطع دکترا در سوئد شغل محسوب شده و دانشجویان در طول تحصیل مبلغی را به عنوان حقوق دریافت خواهند کرد.

خیر ، تمام مردم زبان سوئدی را به عنوان زبان رسمی خود پذیرفته اند و با اینکه زبان انگلیسی نیز در میان آنها جایگاه ویژه ای دارد و بیش از ۹۰% مردم به آن مسلط هستند ، اما برای تحصیل در سوئد بایستی به زبان سوئدی هم مسلط شوید.

از سال ۲۰۱۵ به بعد دانشگاه های سوئد مستقیماً از مقطع ارشد دانشجوی دکترا نمی پذیرند و اگر شخصی مایل به تحصیل در دوره دکترا باشد ، باید دوباره مقطع ارشد را بخواند (Re-Master) تا بتواند بورسیه دکترا را دریافت نماید.

دوره های ترمی زبان انگلیسی دو بار در سال برگزار می شوند که هر کدام تقریبا ۴ ماه زمان برده و داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای ثبت نام الزامی است ، این دوره ها بیشتر مناسب کسانی است که قصد تحصیل در کشور سوئد را داشته و نیاز به زبان انگلیسی جهت تحصیل را دارند.

نوعی از دوره های زبان انگلیسی در سوئد که یک سال تحصیلی را شامل می شود و نیاز به مدرک پیش دانشگاهی و آیلتس با حداقل نمره ۵٫۵ دارد را می توانید انتخاب کنید. این گزینه بهترین انتخاب برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه های سوئد هنگام فراگیری زبان است ، کسانی که در این دوره ثبت نام می کنند می توانند برای خانواده نیز درخواست ویزا دهند ، اگر قصد تحصیل در دانشگاه های سوئد را دارید برای این دوره نام نویسی کنید.

متاسفانه در حال حاضر دانشگاه رایگان در کشور سوئد برای دانشجویان ایرانی‌ وجود ندارد ، مگر اینکه دانشجویان موفق به دریافت بورسیه تحصیلی‌ شوند.

شما می توانید تا شش ماه بعد از پایان دوره تحصیل خود در این کشور اقامت داشته و در جست وجوی کار باشید ، بعد از یافتن کار مورد نظر و پیشنهاد کاری می توانید برای دریافت مجوز کار و اخذ ویزای کار در این کشور اقدام نمایید.

زمانی که یکی از زوجین به عنوان دانشجو در یکی از دانشگاه های سوئد مشغول به تحصیل شود ، پس از گذشت یک ترم و زمانی که هزینه ترم دوم را می پردازد ، همسر او می تواند در یکی از دانشگاه های این کشور به طور رایگان به تحصیل مشغول شود ، فرزندان زیر 18 سال هم می توانند به سرعت به تحصیل رایگان مشغول شوند.

در مقاله ای که ارائه شد ، تلاش کردیم مهم ترین نکات تحصیل در سوئد را بررسی نماییم ، در زیر هم به سوالاتی که متقاضیان تحصیل در این کشور از کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و دفتر شیراز پرسیده اند پاسخ می دهیم . برای دریافت پاسخ پرسش های خود از قسمت دیدگاه های سایت ، در زیر همین مطلب ، استفاده نمایید تا در اسرع وقت به پاسخ خود برسید.

هم چنین توصیه می کنیم تا حتما با مطالعه مقاله کار در سوئد ما در همین ساید از شرایط کار و میزان درآمد پس از فارغ التحصیلی در این کشور نیز مطلع شوید.

چنانچه به دنبال کشوری با شرایط پذیرش آسانتر و هزینه های کمتری هستید ، مقالات زیر را از دست ندهید:

در انتها نیز می توانید ویدیو برخی از کلاینت های ما که به ویزای کشو دلخواه خود رسیده اند را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه