معرفی شهرهای کشور ایتالیا

معرفی شهرهای کشور ایتالیا به شما کمک می کند تا هر چه بیشتر با این کشور منحصر بفرد آشنا شده و دریابید که چرا سالانه مهاجرین زیادی از اقصی نقاط دنیا شهرهای مختلف آن را برای زندگی ، کار و یا تحصیل انتخاب می کنند.

ایتالیا مانند تمامی کشورهای جهان از شهرهای کوچک و بزرگ زیادی تشکیل شده که هر یک سبک ، فرهنگ و شرایط زندگی خاص خود را دارند.

اما مهاجرانی که به دنبال ساختن زندگی بهتر در این کشور هستند ، باید با توجه به هدف خود در مناسب ترین شهر این کشور ساکن شوند ، مهاجرت به ایتالیا به دلیل سطح رفاه شهروندی ، درآمدهای بالا و امنیت اجتماعی به شما علاقه مندان به زندگی در کشوری ایده آل توصیه می شود که می تواند آینده کاری و تحصیلی درخشان را برایتان رقم بزند ، در همین زمینه مقاله لینک شده را بخوانید و با تمامی راه های قانونی مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

در این عنوان به معرفی شهرهای کشور ایتالیا خواهیم پرداخت و چنانچه به دنبال دریافت ویزای ورود به این کشور هستید ، به کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) مراجعه کنید تا بتوانید متناسب با شرایط خود به بهترین شیوه ممکن اقدام نمایید.

نکته : اگر به دنبال اطلاعات شهری خاص در ایتالیا هستید می توانید مطلب ارائه شده آن را با کلیک بر روی نام همان شهر در بخش فهرست مطالب بخوانید.

فهرست مطالب
معرفی شهرهای کشور ایتالیا

میلان بهترین شهر ایتالیا

در اولین قدم بررسی شهرهای ایتالیا به نام شهر میلان برخواهیم خورد که در زمینه های مختلف شهرت جهانی دارد ، این شهر که نمادی از فشن و طراحی در جهان تلقی می شود ، قلب اقتصادی ایتالیا نیز شناخته می شود و بسیاری از مراکز بزرگ تجاری در آن قرار گرفته اند.

میلان بهترین شهر ایتالیا در کنار پاریس ، لندن و نیویورک خواستگاه دنیای مد شناخته شده و ایونت های مهمی در هر فصل سال در آن برگزار می شود ، در این شهر تمامی امکانات کسب و کار وجود داشته و می توانید با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایتالیا در این شهر بیزینس خود را راه اندازی کنید.

در این شهر شما دوستان و همکارانی از تمامی ملیت ها خواهید داشت که زندگی را برایتان بسیار لذت بخش و آسان نموده و با داشتن محله های مختلف قادر به زندگی با هزینه های مناسب خواهید بود ، البته باید این واقعیت را نیز یادآور شویم که هزینه زندگی در شهر میلان در مقایسه با اغلب شهرهای این کشور بالاتر است که در مقابل امکانات بهتری را نیز ارائه میدهد.

میانگین هزینه زندگی در میلان ایتالیا 3280 یورو در ماه بدون درنظر گرفتن میزان اجاره بها است و دانشجویان نیز صرف نظر از هزینه اقامت می توانند با 900 یورو در ماه مخارج خود را مدیریت کنند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اگر قصدتان مهاجرت به کشور زیبای ایتالیاست ، ما بهترین شیوه را به شما معرفی می کنیم.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

فلورانس زادگاه رنسانس

فلورانس زادگاه رنسانس مهاجرانی زیادی را به امید یافتن کار به ایتالیا کشانده است ، اگر از افراد علاقه مند به کار در ایتالیا هستید ، این شهر با وجود شرکت های بزرگ تجاری و بیزینس های جهانی شما را در حرفه تخصصی تان به بهترین موقعیت های شغلی خواهد رساند.

تمامی زمینه های مد ، فشن ، گردشگری ، صنایع و غیره دارای شعبه های متعددی در این شهر هستند که حتی می توان تجارت های کوچک را با آنها آغاز نمود ، سیستم های بهداشتی و اموزشی با کیفیت در این شهر وجود دارد و شما می توانید تعادل خوبی میان زندگی شهری و روستایی را در ان مشاهده کنید.

داشتن فرودگاه مخصوص به خود رفت و آمد را بسیار آسان نموده و شما زندگی راحت و البته آرامتری را نسبت به سایر شهرهای ایتالیا تجربه خواهید کرد ، همچنین هنرمندانی چون رافائل ، داوینچی ، میکل آنژ و بوتیچلی در فلورانس به دنیا آمده اند ، در رابطه با هزینه های زندگی نیز می توان گفت که از شهرهای گران ایتالیا نبوده و با داشتن شغلی متوسط به آسانی از عهده مخارج خود برخواهید آمد.

فلورانس زادگاه رنسانس

رم پایتخت سیاسی ایتالیا

رم پایتخت سیاسی ایتالیا با ویرانه های عطیم خود شهری جذاب است که هیچ گاه از قدم زدن در خیابان های آن خسته نخواهید شد ، این شهر مرکز اکثر رویدادهای اقتصادی و دیپلماتیک کشور ایتالیا می باشد و ار از افراد علاقه مند به حوزه گردشگری هستید و یا می خاهید در این زمینه به کار مشغول شوید ، گزینه ای بسیار ایده آل به شمار می رود.

این شهر در سال های بسیار دور مقر اداره کل اروپا به شمار می رفته و هر بنای آن یادآور تاریخی بی نظیر در ریشه ایتالیا است ، البته این شهر جزو گزینه های سخت برای یافتن کار تلقی می شود بیشتر مورد توجه توریست ها می باشد که موجب شده هزینه های زندگی در آن کم نباشد و جزو شهرهای ارزان فهرست معرفی شهرهای کشور ایتالیا معرفی نشود.

بابت زندگی در این شهر باید 2800 یورو بدون اجاره بها درنظر بگیرید که برای دانشجویان می تواند به 800 یورو در ماه برسد.

شاید بخواهید با هزینه های زندگی در ایتالیا با جزئیات بیشتر آشنا شوید مقاله لینک شده کمک بزرگی به شماست!

سیه نا شهری تحصیلی

سیه نا شهری تحصیلی

سیه نا شهری تحصیلی ، تجربه لذت بخشی از تحصیل را برایتان رقم می زند که با یک فاصله یک ساعت و پانزده دقیقه ای می توانید به فلورانس سفر کنید ، به اعتقاد بسیاری سیه نا یک تابلو نقاشی است که هر فردی تحت تاثیر زیبایی ها و جاذبه های گردشگری آن قرار می گیرد ، دانشجویان از زندگی در شهری زیبا ، خلوت ، دنج و آرام نهایت لذت را می برند که در اوقات فراغت خود از بهترین تفریحات بهره مند می شوند ، هزینه های مسکن در این شهر بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان می توانند ماهیانه با هزینه ای در حدود 200 تا 400 یورو آپارتمان های خوبی را اجاره کنند ، وجود تعداد قابل توجهی دانشجو هزینه های زندگی در این شهر را پایین نگه داشته است.

شهر محبوب ترنتو

شاید نام شهر ترنتو را در میان شهرهای برجسته ایتالیا کمتر شنیده باشید ، اما خوب است بدانید که این شهر به عنوان یکی از گزینه های بسیار ایده آل به افراد علاقه مند به مهاجرت به این کشور توصیه می شود ، شهر محبوب ترنتو که در نزدیکی مرز اتریش و سوئیس قرار گرفته ، یکی از امن ترین شهرهای ایتالیا تلقی می شود و شاخص حقوق شهروندی و مراقبت های بهداشتی در آن بسیار بالا می باشد.

هزینه مسکن در این شهر از 600 یورو در ماه آغاز شده و می تواند به بالای هزار بورو برسد ، اگر از جمله افرادی هستید که قصد رفتن به ایتالیا همراه با خانواده را دارید ، حتما این شهر را به دقت بررسی کنید زیرا می توانید خانه های بسیار خوبی را با هزینه ای کمتر از اغلب شهرهای ایتالیا اجاره کنید.

 در ضمن آب و هوای این شهر هر فرد مهاجری را شگفت زده می کند که به آنها این فرصت را می دهد در اوقات فراغت خود سنت کشورهای فرانسه ، اتریش و ایتالیا را همزمان در یک شهر ببینند ، اگر می خواهید امکانات یک شهر بزرگ را با احساس یک جامعه کوچکتر داشته باشید ، ترنتو عالی است.

در همین راستا می توانید مقاله قیمت خانه برای زندگی در ایتالیا را هم بخوانید تا با قیمت دقیق انواع آپارتمان در نقاط مختلف این کشور بیشتر آشنا شوید.

ایتالیا را چقدر می شناسید؟ در مقالات زیر اطلاعات بسیار مفید و جالبی درباره این کشور کهن و زیبا بدست می آورید.

شهر رویایی ونیز

شهر رویایی ونیز ، به عنوان مجموعه ای از جزیره های کوچک یکی از گردشگر پذیرترین شهرهای جهان است که به شکل عجیبی آثار تاریخی و معماری شگفت انگیزی را در خود جای داده که اغلب آنها در لیست میراث جهانی هستند ، این شهر به عنوان یک مرکز فرهنگی نیز به جهانیان معرفی می شود که تا کنون فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است.

حمل و نقل در این شهر غالبا از طریق قایق است و خبری از صدای اتومبیل ها نیست که علاوه بر کاهش سر و صدا ، فضای گردشگری آن را بسیار لذت بخش نموده است ، ونیز همچنین توسط دانشجویان به عنوان گزینه ای ایده آل شناخته می شود که زندگی آرام و به دور از چالش را فراهم می سازد.

این شهر با داشتن مکان های تفریحی متفاوت به شما و خانواده تان فرصت می دهد تا لحظات شیرینی را پس از کار و یا در اخر هفته ها رقم بزنید ، به صورت میانگین هزینه زندگی در ونییز برای مهاجرین بدون درنظر گرفتن اجاره 3000 یورو در ماه است و در زمینه اجاره نیز از شهرهای مناسب ایتالیا به شمار می رود ، این شهر یکی از برترین شهر ها برای تحصیل در کشور ایتالیا است ؛ توصیه می کنیم مقاله بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل را هم بخوانید.

شهر رویایی ونیز

شهر ارزان تورین

در فهرست معرفی شهرهای کشور ایتالیا چنانچه بخواهیم سراغ یکی از شهرهای ارزان این کشور برویم باید شهر تورین را انتخاب کنیم ، شهر ارزان تورین مرکز استان پیمونت یکی از ارزان ترین مقصدهای زندگی در ایتالیا است که در زمینه فرهنگ و کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخودار است و سیستم آموزشی قوی را همراه با کیفیت بالای زندگی به ساکنین خود ارائه می دهد.

امروزه این شهر به داشتن صنعت فلز و کارخانه اتومبیل سازی FIAT در حوزه اقتصادی بسیار مطرح شده و به عنوان دومین بازار بزرگ صادراتی ایتالیا شناخته می شود ، از این رو این شهر می تواند گزینه بسیار هوشمندانه ای برای سرمایه گذاری در ایتالیا تلقی شود و در مدت زمان کوتاهی سرمایه شما را چند برابر سازد.

تورین دارای زیبایی و معماری های منحصر بفردی است که در هر جای شهر می توانید نمونه ای از آن را مشاهده کنید ، علاوه بر این انواع سرگرمی ها در این شهر دست یافتنی است و شما می توانید از چالش طعم ها و غذاها در آن لذت ببرید.

شهر تجاری بولونیا

شهر تجاری بولونیا

شهر تجاری بولونیا از مهمترین بخش های کشاورزی ، صنعتی ، مالی و حمل و نقل ایتالیا است که میزبانی بسیاری از شرکت های بزرگ مواد غذایی ، الکترونیکی ، مکانیکی و نمایشگاه های تجاری را بر عهده دارد ، این شهر که جزو ده شهر برتر اقتصادی این کشور رتبه بندی می شود ، از ثروتمندترین شهرهای ایتالیا است که شهروندانش کیفیت زندگی بالایی نیز دارند.

شهر بولونیا از قدیمی ترین شهرهای ایتالیا است که یکی از نشانه های آن دانشگاه بولونیا ( قدیمی ترین دانشگاه دنیا ) می باشد ، کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شما توصیه می کنند تا شرایط تحصیل در این دانشگاه را به عنوان یکی از گزینه های برتر اروپا به دقت بررسی کنید.

خطوط درون شهری و سیستم راه آهن به همراه شبکه تراموا حمل و نقل را بسیار آسان نموده و شما می توانید زندگی آسان و آرامی را در آن تجربه کنید.

وبینار تحصیل و بورسیه در ایتالیا

حتما شما هم با افرادی آشنا هستید که یا در ایتالیا درس می خوانند و یا در حال آماده شدن برای دریافت بورسیه های تحصیلی این کشور هستند ؛ شاید ندانید که ایتالیا یکی از جذاب ترین کشور ها برای دریافت بورسیه های تحصیلی و حتی تحصیل رایگان است! 

اگر می خواهید اطلاعات مهم و بیشتری در این زمینه کسب کنید ، توصیه می کنیم وبینار ارائه شده توسط مرجان دارایی ، کارشناس ارشد مهاجرتی از هلدینگ حقوق مهاجرتی رجبی به مدت تقریبا دو ساعت را ببینید و بشنوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آیا شما شرایط دریافت ویزای ایتالیا را دارید؟ شماره خود را درج کرده و همین سوال را بپرسید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر جوان برشا

شهر جوان برشا به عنوان یکی از سر زنده ترین شهرهای ایتالیا ، یک مرکز صنعتی است که همه چیزهایی را که از زندگی در ایتالیا انتظار دارید برایتان فراهم می سازد ، این شهر با داشتن جمعیت قابل توجهی از بهترین مکان ها برای زندگی در این کشور است که چه در سطح بین المللی و چه در داخل ایتالیا راه های ارتباطی خوبی دارد.

 فرودگاه میلانو برگامو بسیار به این شهر نزدیک است ( حدود 45 دقیقه با ماشین ، 1 ساعت با اتوبوس یا با قطار مستقیم که 7.30 یورو هزینه دارد و 45 دقیقه بعد در برشا باشید ) ، شما نمی توانید در برشا خسته شوید زیرا همه چیزهایی که برای یک زندگی شهری فعال نیاز دارید را دارد.

دانشگاه برتر برشا نیز به عنوان یک مقصد محبوب بین المللی در میان دانشجویان طرفدار دارد.

سوالات پر تکرار معرفی شهرهای کشور ایتالیا

این شهر که نمادی از فشن و طراحی در جهان تلقی می شود ، قلب اقتصادی ایتالیا نیز شناخته می شود و بسیاری از مراکز بزرگ تجاری در آن قرار گرفته اند ، میلان بهترین شهر ایتالیا در کنار پاریس ، لندن و نیویورک خواستگاه دنیای مد شناخته شده و ایونت های مهمی در هر فصل سال در آن برگزار می شود.

تمامی زمینه های مد ، فشن ، گردشگری ، صنایع و غیره دارای شعبه های متعددی در این شهر هستند که حتی می توان تجارت های کوچک را با آنها آغاز نمود ، سیستم های بهداشتی و اموزشی با کیفیت در این شهر وجود دارد و شما می توانید تعادل خوبی میان زندگی شهری و روستایی را در ان مشاهده کنید.

بابت زندگی در این شهر باید 2800 یورو بدن اجاره بها درنظر بگیرید که برای دانشجویان می تواند به 800 یورو در ماه برسد.

بله ، شهر محبوب ترنتو که در نزدیکی مرز اتریش و سوئیس قرار گرفته ، یکی از امن ترین شهرهای ایتالیا تلقی می شود و شاخص حقوق شهروندی و مراقبت های بهداشتی در آن بسیار بالا می باشد.

شهر رویایی ونیز ، به عنوان مجموعه ای از جزیره های کوچک یکی از گردشگر پذیرترین شهرهای جهان است که به شکل عجیبی آثار تاریخی و معماری شگفت انگیزی را در خود جای داده که اغلب آنها در لیست میراث جهانی هستند ، این شهر به عنوان یک مرکز فرهنگی نیز به جهانیان معرفی می شود که تا کنون فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است.
حمل و نقل در این شهر غالبا از طریق قایق است و خبری از صدای اتومبیل ها نیست.

در ایتالیا می توانید شهرهای ایده آل دیگری را برای زندگی ، کار و یا تحصیل بیابید که شرایط خوبی را برای مهاجرین تازه وارد فراهم می سازند ، با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی تماس حاصل نمایید تا از جزئیات لازم در رابطه با فهرست معرفی شهرهای کشور ایتالیا مطلع شده و روند اخذ ویزا را به آسانی پشت سر بگذارید ، با ما از طریق شماره های فعال دفتر تهران و شیراز در تماس باشید ؛ همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل در ایتالیا را نیز بخوانید و با هزینه ها و شرایط اخذ پذیرش از برترین دانشگاه های آن هم آشنا شوید.

شهر های مهم کشورهای اروپایی را در مقالات زیر بشناسید ، سایر کشورها را در بخش جستجو خواهید یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه