روش های قانونی مهاجرت

روش های قانونی مهاجرت شامل روشهای بسیار متنوعی است که امکان رسیدن به مهاجرتی آسان و مطمئن را برای تمامی متقاضیان از سراسر جهان فراهم می سازد اما خوب است که از همان ابتدا با دیدی کامل و آگاهانه از تمامی مزایا و معایب هر شیوه مهاجرتی مطلع باشید تا بتوانید چالش خای پیش روی خود را در کشور مقصد پیش بینی کنید و هم اکنون تصمیم صحیح را اتخاذ کنید.

روش های قانونی مهاجرت

مشاور مهاجرتی

خیر ، دانشجویان باید پس از اتمام دوره تحصیلی شان نسبت به تغییر ویزای خود و تبدیل آن به ویزای کار اقدام نمایند تا امکان ادامه اقامت در کشور موردنظر برایشان وجود داشته باشد.

در اغلب کشورهای جهان ویزای کاری ابتدا به مدت یک سال صادر می شود و پس از آن با توجه به شرایط کاری و قرارداد با کارفرما امکان تمدی  سالانه تا پنج سال وجود دارد.

کشور کانادا و دومینیکا از جمله گزینه های ایده آل جهت سرمایه گذاری در جهان هستند که می توان به تضمین و افزایش سرمایه در آنها اطمینان داشت.

ویزای تمکن مالی را می توان بیشتر مربوط به افراد بازنشسته دانست که نشان می دهد از طریق دریافت حقوق و پشتوانه مالی می توانند بدون هیچ گونه حمایتی از سوی دولت کشور مقصد هزینه های زندگی خود و خانواده شان را تامین سازند.

در کشورهای فرانسه ، پرتغال ، اسپانیا ، یونان ، لهستان ، ایتالیا امکان دریافت اقامت به محض تولد فرزند وجود دارد.

به خاطر داشته باشید که مسیری که امروزه برای رفتن به کشوری دیگر انتخاب می کنید دارای ابعاد گسترده ای از تاثیرات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و انسانی در زندگی خود و خانواده تان خواهد بود و هرچه به شناخت بیشتری در این زمینه برسید، زندگی بهتری را برای خود رقم خواهید زد.

چنانچه رفتن به کشوری دیگر از طریق رعایت قوانین و همراه با دریافت مجوز نباشد، غیرقانونی تلقی شده و برای فرد دارای تبعات جبران ناپذیری خواهد بود، فراموش نکنید که مهاجرت تنها به کشور مقصد وابسته نبوده و شما باید روش های قانونی مهاجرت را با درنظر گرفتن هر دو کشور مبدا و مقصد بررسی کنید.

فهرست مطالب

خوب است درنظر داشته باشید که در میان روش های قانونی مهاجرت امکان جایگزینی نیز برای اغلب متقاضیان وجود دارد و می توان گزینه تحصیل در خارج از کشور را برای بسیاری از متقاضیان مناسب دانست ، از این رو توصیه می کنیم مطالعه این عنوان را در سایت ما از دست ندهید.

نمایش ویدیو درباره روش های قانونی مهاجرت

کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تلاش نموده اند تا با نگاهی واقع گرایانه روش های قانونی مهاجرت را از زوایای مختلف بررسی کرده و به دور از هرگونه نگاهی جهت شوق به مهاجرت و یا نکوهش ترک وطن، مسیر رفتن به کشوری دیگر را برایتان روشن سازند، ضمن مشاهده این ویدیو، جهت داشتن مهاجرتی موفق حتما شماره خود را در باکس های مشاوره رایگان درج نمایید.

پادکست روش های قانونی مهاجرت

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب بهترین روش مهاجرت به کشور دلخواهتان از طریق مشورت با کارشناسان رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی بهترین شیوه مهاجرت

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مهاجرت چیست؟

در ذهن تمامی ما رفتن از محلی به محل دیگر برای مدت طولانی و زندگی به صورت مداوم، مهاجرت تلقی می شود که تعریفی کاملا درست و حقوقی است البته مهاجرت می تواند روزانه، فصلی، میان مدت و بلند مدت باشد که در اینجا ما با دو مورد آخر سر و کار داریم و تلاش می کنیم تا روش های مهاجرت به سایر کشورها را برای مدتی مشخص و یا به صورت دائم برای شما عزیزان شرح دهیم.

در این میان به کسی که این مسیر را انتخاب کرده و کشور خود را برای زندگی در کشوری دیگر ترک می کند مهاجر می گویند، در واقع فرد مهاجر محل زندگی خود را برای مدتی بیش از یک سال ترک می کند و در کشوری ساکن می شود که شهروند آن نبوده و به دنبال یافتن کار، سرمایه گذاری، تحصیل و غیره است که توسط کشور مقصد قانونی شناخته می شوند.

فرد مهاجر می تواند دلیل مهاجرت خود را سیاسی، اقتصادی، نژادی، مذهبی، معیشتی و یا جمعیتی اعلام کند و با کسب مجوزها و رعایت تمامی قوانین با انتخاب یکی از روش های قانونی مهاجرت به کشور موردنظر قدم بگذارد.

در ضمن شیوه پناهندگی مسیری کاملا غیرقانونی و خطرناک است که به شدت منع شده و شرکت مهاجرتی رجبی هیچ گونه خدماتی را در این زمینه ارائه نمی دهد.

اقامت و اقامتگاه

یکی دیگر از مفاهیم مهمی که به شما عزیزان توصیه می کنیم به عنوان مهاجر از آن مطلع باشید بحث اقامت و اقامتگاه است، تمامی کسانی که به دنبال مهاجرت به کشوری دیگر هستند، باید ابتدا محل اقامت خود را مشخص سازند تا بتوانند مجوز رفتن به کشور موردنظرشان را به دست آورند.

توجه داشته باشید که اقامتگاه با محل سکونت تفاوت داشته و قوانین در هر یک متفاوت عمل می کنند، اقامتگاه بدون درنظر گرفتن تابعیت فرد او را از لحاظ مادی و حقوقی به خاک یک کشور پیوند می دهد که می تواند داخلی و یا بین المللی باشد، در این مقاله ما اقامتگاه بین المللی را مدنظر قرار می دهیم که می تواند با خروج فرد از یک کشور پایان یابد و اثرات حقوقی برای او به همراه داشته باشد.

توصیه می کنیم مقاله اقامت و اقامتگاه در مهاجرت چیست؟ را بخوانید و اطلاعات خود را در این زمینه به روز کنید.

تمامی ایرانیانی که به دنبال مهاجرت به سایر کشورها هستند، با داشتن تابعیت ایرانی باید ابتدا از طریق دریافت مجوزها و اقدام از طریق یکی از روش های قانونی مهاجرت به مدت چند سال در کشور مقصد زندگی کنند و سپس درخواست دریافت تابعیت نماید.

با دریافت تابعیت شما به عنوان یکی از افراد جامعه کشور جدید تلقی می شوید که وظایف سیاسی، حقوقی، بین المللی، داخلی و بین المللی را بر عهده خواهید داشت و در مقابل دولت نیز تعهداتی را در قبال شما خواهد داشت.

در همین زمینه مقاله بسیار کاملی ارائه شده که می توانید با مطالعه آن اطلاعات به روزی درباره تابعیت بدست آورید؛ بر روی عنوان تابعیت چیست؟ کلیک کنید!

پناهندگی جزو روش های قانونی مهاجرت

پناهندگی جزو روش های قانونی مهاجرت

در معنای بین الملل پناهندگی نوعی حمایت و از روش های قانونی مهاجرت به شمار می رود که به افراد اجازه می دهد تا از تهدید و خطراتی که از سوی نژاد، مذهب، ملیت، عقاید سیاسی یا عضویت در یک گروه اجتماعی خاص که در کشورشان متوجه آنهاست به کشوری امن پناه ببرند، کشورهای زیادی در جهان طبق قوانین خود ظرفیت مشخصی را برای پذیرش پناهندگان اعلام می کنند و طبق آن به افراد اسکان و شرایط زندگی امن می دهند.

اما این پناه بردن باید مطابق با شرایط مشخص شده از سوی هر کشور و ارائه درخواست به سفارت صورت پذیرد تا در نهایت توسط افسر پناهندگی پذیرفته شود، پس از آن فرد می تواند با سفر به آن کشور با حداقل امکانات زندگی را در کشور مقصد آغاز کند که مسیر همواری نیز به نظر می رسد.

ایرانیان در سال های اخیر با اقدام به پناهندگی به شیوه های غیر قانونی، مسیری پرخطر را برای رسیدن به کشور مقصد انتخاب می کنند تا با ورود به کشور موردنظر درخواست پناهندگی کنند . در این شیوه اقدام به پناهندگی جزو روش های قانونی مهاجرت محسوب نشده و ضمن داشتن خطرات فراوان، زندگی سختی را برای شما تا چند ماه و گاهی چند سال فراهم می سازد که در نهایت هم ممکن است منجر به ریجکت شدن و استرداد به کشور شود.

روش قانونی مهاجرت تحصیلی

روش های قانونی مهاجرت بیش از هشت مورد را شامل می شوند که در این میان برخی با تقاضای بیشتری رو به رو هستند و سالانه افراد زیادی را به نتیجه دلخواه خود می رسانند، روش قانونی مهاجرت تحصیلی از جمله مسیرهایی است که جزو پردرخواست ترین ها بوده و می تواند با حداقل هزینه شما را به اقامت و سپس شهروندی یک کشور برساند.

دریافت پذیرش از هر یک از مدارس، کالج ها، دانشگاه ها و یا دوره های زبان کشورهای خارجی می تواند برای شما ویزای تحصیلی و مجوز اقامت قانونی تا پایان دوره مشخص شده را به همراه داشته باشد اما پس از اتمام دوره تحصیلی ویزای شما باطل می شود که برای تمدید باید اقداماتی را انجام داده و آن را به ویزای کار تبدیل سازید.

در ابتدا شما با ویزای تحصیلی به خاک یک کشور قدم می گذارید اما چنانچه به دنبال گرفتن اقامت دائم و ماندگاری در آن کشور هستید، به دنبال کاری مناسب برای خود باشید، کار همزمان با تحصیل در ابتدا با محدودیت ساعتی همراه است اما چنانچه بتوانید با کار ساعتی کارفرمایی مناسب برای خود بیابید و زمینه کار دائم پس از اتمام تحصیل را فراهم سازید، می توانید به اقامت برسید.

با درخواست کارفرما مبنی بر استخدام شما، ویزای تحصیلی به ویزای کار تغییر یافته و پس از سه تا پنج سال کار و پرداخت بیمه می توانید به اقامت دائم کشور موردنظر برسید.

مهاجرت کاری و شرایط آن

در مقالات موجود در همین سایت به روش های کاریابی در تمامی کشورهای دنیا پرداخته ایم و کارشناسان موسسه نیز تمام وقت پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند تا بتوانید در زمانی کوتاه به ویزای کار کشورهای مطرح جهان دست یابید اما چنانچه به دنبال زندگی دائم در کشور مقصد هستید، با دریافت ویزا تازه قدم اول را برداشته اید و باید زمینه دریافت اقامت دائم خود را نیز فراهم سازید.

آنچه در مهاجرت کاری و شرایط آن اهمیت دارد ادامه کار با کارفرما به مدت بیش از سه سال و پرداخت مالیات به صورت منظم است. ویزای کار در اغلب کشورهای جهان در ابتدا به مدت یک سال صادر شده و سپس طی دو دوره دو ساله تمدید می شود که مدت زمان پنج سال جهت رسیدن به اقامت دائم را تکمیل می کند.

رسیدن به اقامت دائم از طریق ویزای کار زمانی که به کشور مقصد قدم بگذارید،کار دشواری نخواهد بود و می توانید حتی با تغییر کارفرما خود ویزایتان را تمدید کنید، در این شیوه رسیدن به ویزای کار قسمت دشوار مهاجرت محسوب شده و پیشنهاد می شود از طریق تحصیل به کشور موردنظرتان وارد شده و سپس به جستجوی کار بپردازید.

 ویزای کار بخصوص در کشورهای اروپایی دارای روند پیچیده ای است و با توجه به آمار بیکاری بالا در برخی کشورها ظرفیتی برای نیروهای خارجی وجود ندارد.

مهاجرت کاری و شرایط آن

فهرست مشاغل موردنیاز اعلام شده توسط هر کشور می تواند به عنوان یکی از روش های قانونی مهاجرت شما را به اقامت دائم برساند.

ما در همین سایت، مشاغل مورد نیاز بسیاری از کشورها در قالب عنوانِ مشاغل مورد نیاز (اسم کشور) ارائه کرده ایم که می توانید در بخش جستجو با تایپ عنوان “مشاغل مورد نیاز” و سپس نام کشور مورد نظرتان به نوشتار مورد نظر برسید. برای مثال مشاغل مورد نیاز آلمان را می توانید ببینید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری از جمله روش هایی است که بسیار توسط کشورهای مختلف جهان استقبال شده و می توان از طریق آن طی مدت زمان کوتاه تری نسبت به سایر روش های قانونی مهاجرت به اقامت دائم دست یافت، سرمایه گذاری می تواند به شیوه های مختلف و میزان سرمایه متفاوت انجام شود که بر خلاف تصور در برخی موارد ( مانند ثبت شرکت ) نیاز به سرمایه هنگفت نیز ندارد.

در این روش، شما با سرمایه گذاری مبلغی پول اجازه اقامت در کشور موردنظرتان را به دست خواهید آورد که می تواند برای همسر و فرزندانتان نیز حق اقامت را به همراه داشته باشد، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری زمانی منجر به دریافت اقامت دائم می شود که بتوانید سرمایه خود را بالغ بر پنج سال در کشور مقصد حفظ و مالیات را پرداخت کنید.

در سال های گذشته کشورهای زیادی خرید ملک را شیوه ای از سرمایه گذاری تلقی کرده و به واسطه آن به فرد اقامت دائم اعطا می کردند که در قوانین جدید حذف شده است. هم اکنون کشورهایی همچون کانادا و دومینیکا از سرمایه گذاران به خوبی استقبال کرده و شرایط اقامتی خوبی را به آنها پیشنهاد می دهند که می توانید از طریق تماس با کارشناسان موسسه از آن مطلع شوید.

مقاله بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب مقصد شما باشد.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در خارج

ثبت شرکت که به نوعی یکی از شاخه های سرمایه گذاری تلقی می شود، به دلیل محبوبیت زیاد در میان مهاجرین اغلب به صورت جدا مورد بررسی قرار می گیرد. در این شیوه شما باید با سرمایه های متعدد یک شرکت تجاری را در کشور مقصد به ثبت برسانید و البته مهاجرت از طریق ثبت شرکت در خارج مراحل متعددی را شامل می شود که از طریق دریافت مشاوره می تواند به بهترین شکل ممکن انجام شود.

ثبت شرکت انواع مختلفی دارد که هر یک سرمایه خاص خود را می طلبد اما شما عزیزان با هر نوع ممکن که موفق به دریافت ویزا شوید، قادر خواهید بود آن را به اقامت دائم تبدیل سازید. بدین صورت که شرکت به ثبت رسیده باید فعالیت خود را در چند سال متوالی ادامه داده و مالیات مشخص شده را پرداخت کند.

در روش ثبت شرکت این امکان برایتان وجود دارد که برای اعضای خانواده تان به عنوان سهامدار و اعضای شرکت ویزا دریافت کنید و در نهایت همراه با خانواده به اقامت دائم دست یابید. مجوز اقامت در ایتدا به مدت یک سال و سپس دو سال تمدید می شود چنانچه بتوانید فعالیت شرکت خود را حفظ کنید در اغلب کشورها می توانید برای دریافت اقامت دائم درخواست دهید.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در خارج

مهاجرت از طریق تولد فرزند در خارج از کشور

بسیاری از والدین ترجیح می دهند با به دنیا آوردن فرزند خود در کشوری بهتر، شرایط ایده آلی را برای زندگی و تحصیل او فراهم سازند، از این رو روش مهاجرت از طریق تولد فرزند در خارج از کشور را انتخاب می کنند که می تواند از مناسب ترین روش های قانونی مهاجرت باشد اما باید درنظر داشته باشید که قوانین کشورها با یکدیگر تفاوت داشته و نمی توان بدین شیوه در هر کشوری به اقامت رسید.

در این روش فرزند با به دنیا آمدن در خاک یک کشور به عنوان شهروند آن کشور شناخته می شود و از مزایای شهروندی بهره مند خواهد شد، در سال های گذشته این شیوه در اغلب کشورهای اروپایی که از سیستم تابعیتی خاک پیروی می کردند وجود داشت اما به تازگی از روش های قانونی مهاجرتی آنها حذف شده و یا قوانین خاصی را شامل می شود.

به عنوان مثال برخی از کشورها در صورت داشتن تابعیت و یا اقامت والدین به فرزند تازه متولد شده نیز اقامت می دهند و یا فقط فرزند بدون درنظر گرفتن وضعیت اقامت والدین شامل قوانین شهروندی یک کشور می شود، بنابراین چنانچه به دنبال دریافت اقامت از طریق تولد فرزند خود هستید بدانید که برخی از کشورها والدین را واجد شرایط اقامت نمی دانند و تنها به نوزاد اقامت می دهند.

دعوت می کنیم مقاله کدام کشورها با تولد فرزند اقامت میدهند؟ را بخوانید و جزئیات بسیار دقیق تری درباره تولد فرزند و کسب اقامت دریافت کنید.

مهاجرت از طریق خرید ملک در کشورهای خارجی

مهاجرت از طریق خرید ملک در کشورهای خارجی

استقبال از سرمایه های خارجی منجر به ارائه روشی به نام دریافت اقامت و مهاجرت از طریق خرید ملک در کشورهای خارجی شده بود که مبلغ های قابل توجهی را به کشور مقصد وارد می کرد اما در سال های اخیر به دلیل بحران اقتصادی که اکثر کشورها با آن درگیر بودند، رسیدن به شهروندی بدین شیوه از برنامه خارج شده و می توان تنها در این روش به اقامت دست یافت که خود مزیتی بزرگ برای بسیاری از کشورها است.

شرایط خرید ملک در هر کشور متفاوت و دارای حداقل سرمایه ای مشخص است و چنانچه به دنبال رسیدن به اقامت دائم و یا شهروندی هستید،ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت رجبی کشورهای مختلف بدانید که هم اکنون کشورهای یونان، اسپانیا، پرتغال، قبرس جنوبی بهترین گزینه های ممکن برای دریافت اقامت دائم هستند که پس از 5 سال موفق به دریافت اقامت دائم می شوید.

دقت داشته باشید که برخی از کشورها علاوه بر سرمایه مشخص شده در قیمت خانه مدت زمان معینی را نیز برای سکونت فرد درنظر می گیرند و شما باید مدت مشخصی از سال را در این کشور زندگی کنید، خرید ملک گرچه از روش های قانونی مهاجرت می باشد اما در بسیاری از کشورها محدودیت فراوان دارد.

اگر می خواهید قیمت ملک در کشورهای مختلف را بدانید کافیست عبارت “اجاره و خرید ملک” به همراه نام کشور مد نظرتان را در بخش جستجو وارد کرده و مقالات ارائه شده در این زمینه را بخوانید ؛ مقاله اجاره و خرید ملک در پرتغال یکی از همین مقاله هاست.

مهاجرت از طریق ویزای تمکن مالی یا بازنشستگی

مهاجرت از طریق ویزای تمکن مالی و یا بازنشستگی از دیگر روش های قانونی مهاجرت است که می تواند شما را به اقامت دائم یک کشور برساند. ویزای تمکن مالی که ویزای خود حمایتی نیز تلقی می شود، بیشتر به افراد بازنشسته تعلق می گیرد که نشان می دهد از طریق دریافت حقوق و داشتن پشتوانه توانایی تامین هزینه های زندگی خود و خانواده شان را در کشور مقصد داشته و نیازی به حمایت از سوی دولت کشور موردنظر و یا کار ندارند.

هم اکنون کشورهای فرانسه، اتریش، یونان و اسپانیا از بهترین گزینه هایی هستند که می توانید برای دریافت این نوع اقامت در آنها اقدام کنید. در این شیوه نیز می توانید با تامین هزینه های زندگی خود بدون هیچ گونه کسب درآمدی در کشور مقصد پس از 5 سال به اقامت دائم برسید.
البته خوب است بدانید که منبع درآمد ثابت نباید لزوما از دریافت حقوق از سوی بازنشستگان تامین شود و می تواند از هر منبع مالی دیگر مانند اجاره بهای املاک و غیره نیز باشد و تنها شرط آن دائمی بودن و دریافت حقوق به صورت ماهیانه است که پاسخگوی هزینه های شما در کشور مقصد باشد.
زمانی که بتوانید به مدت بیش از پنج سال بدون کار و دریافت حمایت تمامی هزینه های زندگی خود در کشور مقصد را بپردازید واجد شرایط دریافت اقامت خواهید بود.
مهاجرت از طریق ویزای تمکن مالی یا بازنشستگی
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب برترین شیوه های مهاجرتی با یاری کارشناسان به روز رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی مهاجرت قانونی

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

کشورهای اعطا کننده اقامت از طریق تولد فرزند

در قاره آمریکا می توان کشورهای آمریکا، برزیل، کانادا و آرژانیتن را برای دریافت اقامت فرزند مناسب دانست و درباره قاره اروپا جدول را ببینید.

البته در دسته های موجود در جدول کشورهای متعدد دیگری نیز می توانند قرار گیرند که کارشناسان موسسه رجبی جزئیات لازم را در این باره در اختیارتان قرار می دهند.

دریافت اقامت از طریق تولد فرزند گزینه ای بسیار ایده آل برای سکونت در کشورهای مطرح جهان بود که در سال های اخیر به دلیل هجوم مهاجرین از اقصی نقاط جهان، بسیاری از کشورها نسبت به لغو این قانون اقدام نمودند و هر ساله تعداد کشورهای شامل این قانون در حال کاهش می باشد.

مقاله جذاب بازیگران کودکان خود را در کدام کشورها به دنیا می آورند؟ را از مجله سایت رجبی بخوانید.

شرایط دریافت اقامت کشور
دریافت اقامت با شرط داشتن اقامت والدین مجارستان، لیتوانی
دریافت اقامت بدون داشتن تابعیت والدین فنلاند، کرواسی، چک
اقامت فرزند با چند سال زندگی ( رسیدن به سن قانونی ) آلمان، هلند، سوئد، انگلستان
دریافت اقامت به محض تولد فرانسه، پرتغال، اسپانیا، یونان، لهستان، ایتالیا
مهاجرت از طریق ازدواج

مهاجرت از طریق ازدواج

از دیگر روش های قانونی مهاجرت که می تواند شما را به اقامت دائم و سپس شهروندی یک کشور برساند، ازدواج با اتباع کشوری دیگر است، در شیوه مهاجرت از طریق ازدواج شما باید فاکتورهای مختلفی را رعایت کنید که اصلی ترین آن تبعه بودن شخص موردنظر است، برای رسیدن به اقامت ابتدا باید ازدواج شما به صورت رسمی ثبت شده و سپس با مراجعه به سفارت و ارائه تمامی مدارم ویزای خود را دریافت کنید.

پس از بررسی مدارک ویزا برای فرد به مدت یک سال صادر می شود که قابل تمدید بوده و در صورتی که در سال های بعد ازدواج همچنان پابرجا باشد، ویزا هر ساله تمدید می شود. پس از حداقل سه سال تمدید ویزا به صورت مداوم می توانید درخواست اقامت دائم و تابعیت بدهید. البته دریافت ویزا در این روش دارای جزئیات فراوانی می باشد که نسبت به هر کشور متفاوت بوده و کارشناسان موسسه تمامی آنها را در اختیارتان قرار می دهند.

دعوت می کنیم مقاله چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم؟ را هم در همین سایت بخوانید.

مقالات زیر می تواند در زمینه مهاجرت، آگاهی شما را افزایش دهد؛ مطالعه آن ها را از دست ندهید!

کدام روش مهاجرت آسان تر است؟

در این محتوا به بررسی روش های قانونی مهاجرت پرداختیم اما فاکتورهای زیادی در هر یک از موارد وجود دارد که می تواند مسیر را برای شما بسیار آسان و یا سخت نماید، خوب است که در قدم اول متناسب با شرایط خود با یک کارشناس مهاجرتی مشورت کنید تا بتوانید به بهترین گزینه ها برسید.

در برخی موارد، کشوری که هدف شماست شرایط مهاجرتی پیچیده ای داشته و تنها موجب هدر رفتن زمان شما می شود، در حالی که کشوری دیگر با شرایطی مناسب تر می تواند شما را به هدفتان برساند، از این رو نمی توان برای هر هدف یک کشور و یا شیوه را مناسب دانست و هر کیس پرونده ای کاملا منحصر بفرد به شمار می رود.

اگر می خواهید بدانید کدام کشور اروپایی راحت اقامت می‌دهد؟  مقاله لینک شده را بخوانید و با ما در ارتباط باشید!

با برخی مراجعین ما که موفق به اخذ ویزا از کشور مورد علاقه شان شده اند آشنا شوید.
نمایش ویدیو درباره کیوان کوروش نژاد کانادا
نمایش ویدیو درباره سروناز مشایخ - فرانسه
نمایش ویدیو درباره علیرضا عبدالهی آلمان

10 دیدگاه در “روش های قانونی مهاجرت

  1. روش های قانونی مهاجرت Fariba گفت:

    با سلام من خانمي ٤٠ ساله هستم با ليسانس حسابداري وقصد تحصيل در رشته مدولباس در دانشگاههاي ونكوور رودارم و در ضمن دختر ٩ ساله دارم و با همسرم تصميم به مهاجرت از طريق تحصيل رو داريم . ايا امكانش هست؟

    1. روش های قانونی مهاجرت Hamid گفت:

      با سلام

      ورود شما به کانادا برای پروسه تحصیل در رشته ای غیر از رشته تخصصی خودتون شانس بسیار پایینی خواهد داشت. در این حالت بهترین راه اینست که با ویزای گاردین برای مدرسه فرزندتان در کانادا اقدام کنین تا شانس بهتری برای تحصیل و اقامت شما و همسرتان باشد.

      با تشکر از سوال شما

  2. روش های قانونی مهاجرت Farnaz Z گفت:

    سلام روز خوش
    خانمي هستم قرار با اقاي كه سي سال در ألمان زندگي كرده ازدواج كنم
    من دوتا دختر دارم
    شرايط چه جوري است ؟؟
    چطور ميتونم با دختر هايم انجا ساكن شويم

    1. روش های قانونی مهاجرت Hamid گفت:

      با سلام

      ما چند روش قانونی مهاجرت داریم که عبارتند از کاری ، تحصیلی ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری ، ازدواج ، تولد فرزند ، پناهندگی
      که دخترخانم های شما به یکی از این طرق باید با شما مهاجرت کنند .

      با تشکر از سوال شما

  3. روش های قانونی مهاجرت Bahar Kashefi گفت:

    چطور راه قطعي و عملي براي مهاجرت پيدا كنيم وقتي تمام راهها كه تو سايت هاست محال و سخت و عملي نيست 🤔
    از شما راحت ترين راه را ميخواهيم و اينكه با مداركي داريم كجا چطور اقدام كنيم
    عملا هيچ راهي براي رفتن نيست

    1. روش های قانونی مهاجرت مشاور امور مهاجرت گفت:

      باسلام

      روش هاى گوناگون مهاجرتى با توجه به شرايط شما ممكن مي شوند لطفا از شرايط خودتان شامل سن تحصيلات سابقه كار تسلط به زبان و غیره بفرماييد تا راهنماييتون كنيم

      باتشکر از سوال شما

  4. روش های قانونی مهاجرت ندا گفت:

    سلام ،من قصد مهاجرت به ایتالیا برای تحصیل در رشته طراحی لباس را دارم .من استانبول زندگی می کنم از چه طریق می تونم باهاتون تماس بگیرم.

  5. روش های قانونی مهاجرت نگین گفت:

    باسلام من لیسانس مدیریت بازرگانی دارم با ۱۹ سال سابقه کار چطور می تونم اقامت کشور نیوزلند را بگیرم لازم بذکر است من یک فرزند ۸ ساله هم دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (3 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه