مهاجرت به فنلاند

مهاجرت به فنلاند انواع راه و روش های قانونی برای این کار و مختصری از شرایط آن ها در این مقاله مورد بررسی علمی و کاملا تخصصی قرار گرفته است و نتایج آن در این صفحه از سوی مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) ارائه شده است.

اگر قصد مهاجرت به کشور فنلاند را دارید ، به جای کاملا درستی آمده اید ، فنلاند بسیاری از شاخص های محبوبیت برای یک مهاجر را در خود جمع کرده است؛ این کشور به دلیل امنیت و رفاه بالا از شناخته شده ترین کشورها است ، اشتغال و خدمات درمانی در آن عالی است.

فنلاند یک بهشت ​​طبیعی خیره کننده است که مملو از فرصت ها برای هر فرد یا خانواده است ، اگر قصد دارید برای دنبال کردن یک حرفه جدید نقل مکان کنید یا فقط یک مکان عالی برای بزرگ کردن فرزندان خود می خواهید ، فنلاند یک انتخاب شگفت انگیز است.

اگر شما هم می خواهید به فنلاند مهاجرت کنید ، این راهنما می تواند به شما کمک کند ، برای درخواست اقامت و مهاجرت به فنلاند ، مطالب ارائه شده در این مقاله را مطالعه کنید و همزمان سعی کنید برای اتخاذ تصمیم درست تر با مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ارتباط برقرار کنید  همچنین توصیه می کنیم مقاله کار در فنلاند را بخوانید تا با مشاغل مورد نیاز این کشور را بشناسید و با تخصص خود مقایسه کنید.

فهرست مطالب
مهاجرت به فنلاند

روش های قانونی مهاجرت به فنلاند

متأسفانه ، روش های قانونی مهاجرت به فنلاند برای یک مهاجر از کشور ثالث ،  هنوز هم می تواند دشوار باشد ، اما این به هیچ وجه دلیل بر گرایش به سمت راه های غیرقانونی مهاجرت ، مانند روش پناهندگی نیست.

شما برای نقل مکان خیلی آسان به فنلاند می توانید به راحتی به عنوان شوهر یا همسر یک محلی فنلاندی اجازه اقامت دریافت کنید ، مشروط بر اینکه فرد فنلاندی ثابت کند که می تواند از نظر مالی از شما حمایت کند ؛ فنلاند همانند سایر کشورهای حوزه اسکاندیناوی ، راه های قانونی مهاجرت را با شرایط خوب حمایت کرده و حتی در برخی موارد به متقاضیان کمک های مالی هم ارائه می دهد.

از روش های قانونی مهاجرت به فنلاند که بسیار پرکاربرد و معمول ایت ، روش تحصیلی و کاری است ، روش مهاجرت کاری به فنلاند می تواند از طریق سرمایه گذاری و شروع یک کار خوب در فنلاند باشد.

سرمایه گذاری از طریق ثبت یک شرکت و یا خرید یک ملک همه و همه می توانند یک مهاجرت ایده آل به یک مکان عالی در روی کره زمین ایجاد کنند ، در ادامه مقاله هر کدام از این روش های قانونی مهاجرت به فنلاند جداگانه مورد بررسی قرار گرفته اند.

روش های قانونی مهاجرت به فنلاند

شرایط پناهندگان در فنلاند

افرادی که طبق اساسنامه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل به عنوان پناهنده شناخته می شوند ، طبق وضعیت بشردوستانه به آنها کمک های حداقلی برای زندگی در کشور میزبان اعطا می شود.

در فنلاند افرادی که برای پناهندگی یا وضعیت پناهندگی درخواست داده اند و هنوز تصمیمی دریافت نکرده اند یا به عنوان پناهجو ثبت شده اند ، کم نیستند ، بنابراین شما در سودای یک زندگی ایده آل تحت شرایط پناهندگی نباشید و تلاش کنید که با یک روش قانونی وارد کشور فنلاند شوید ؛ روش پناهندگی برای افرادی از آفریقا یا فلسطین که خانه ها و وسایل زندگی خود را در نتیجه درگیری جنگی از دست داده اند و واقعا نیاز به کمک های بشر دوستانه دارند ، مناسب می باشد.

شما باید از این واقعیت آگاه باشید که اگر هم با روش غیر قانونی وارد فنلاند یا کشور دیگری شوید ، در نهایت قاضی پرونده پناهندگی به شما می گوید که کشور شما در صلح و آرامش به سر می برد ، لطفا به وطن خود بازگردید!

آمار پناهندگان فنلاند از سال 2017 تا کنون همچنان سیر سعودی به خود گرفته است ، این آمار برای سال  2021 ، 23483 نفر بود که نسبت به سال 2020 ، 0.11 درصد افزایش داشته است.

توصیه می کنیم مقاله روش های قانونی مهاجرت را در همین سایت بخوانید تا دید بهتری نسبت به تمامی روش های امن مهاجرت داشته باشید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت آسان و امن به کشورهای مرفه و شاد اروپایی زیر نظر کارشناسان خبره رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اخذ اقامت فنلاند از طریق تحصیل

همانطور که در بخش های قبل اشاره شد؛ مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل ، یکی از بهترین و کارآمدترین روش های مهاجرتی است که می تواند منجر به یک زندگی خوب با شرایط اقامتی مناسب شود.

برای اخذ اقامت فنلاند از طریق تحصیل ، دو نوع مجوز کار دارد:

  • اجازه اقامت برای یافتن شغل در فنلاند پس از تحصیل
  • اجازه اقامت بر اساس اشتغال در فنلاند

نوع اول همانطور که از نامش پیداست ، برای دانشجویانی است که پس از پایان تحصیلات خود مایلند در فنلاند بمانند و اکنون به دنبال یافتن یک شغل هستند ، در اینصورت مجوز جستجوی شغل داده می شود و مدت اعتبار این مجوز حداکثر یک سال بوده و پس از اخذ مجوز یک بار دیگر قابل تمدید نمی باشد.

دانشجویانی که نمی توانند کار پیدا کنند باید به کشور خود بازگردند اما معمولا همان یکسال برای اکثر دانشجویان برای یافتن شغل در فنلاند کافی است.

تازه یک خبر خوب هم این است که احتمالا به زودی مقررات مربوط به اقامت مجدد تغییر خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که دانشجویان حداکثر تا 2 سال اجازه اقامت داشته باشند.

نوع دوم اقامت پس از تحصیل در فنلاند هم ، برای دانشجویانی است که قبل از انقضای مجوز قبلی خود در کشور شغل پیدا کرده اند.

دانشجویان باید قبل از انقضای مجوز تحصیلی خود در فنلاند ، درخواست برای اجازه اقامت را آغاز کنند ، زیرا زمان پردازش مجوز اقامت می تواند بین 30 تا 150 روز باشد.

اخذ اقامت فنلاند از طریق تحصیل

اسناد اجازه کار پس از تحصیل و اقامت در فنلاند

در اینجا برخی از اسناد اجازه کار پس از تحصیل و اقامت در فنلاند نیاز دارید آمده است:

  • پاسپورت معتبر
  • عکس های سایز پاسپورت
  • آخرین مدرک تحصیلی
  • اثبات وجوه 560 یورو در ماه
  • فتوکپی مدارک مورد نیاز

طبق اعلامیه اداره مهاجرت فنلاند ، فرد باید به مدت چهار سال متوالی با مجوز اقامت کار موقت فنلاند در این کشور بماند و پس از آن برای اقامت دائم درخواست بدهد.

اما شاید بخواهید از مقررات ویزای دانشجویی و کار دانشجویی در فنلاند هم اطلاع داشته باشید؛ برای این اطلاعات می توانید به مقاله تحصیل در فنلاند مراجعه کنید ، در آنجا می توانید تمام جزئیات مربوط به ویزای دانشجویی فنلاند ، روند درخواست و سایر جزئیات را بیابید.

اخذ اقامت فنلاند از طریق کار

اخذ اقامت فنلاند از طریق کار

در خصوص اخذ اقامت فنلاند از طریق کار ، این خبر مهم و خوشحال کننده است که کشور فنلاند از کمبود نیروی کار رنج می برد و بنابراین متقاضیان مهاجرت به فنلاند از طریق کار ، در وب سایت بسیاری از شرکت های فعال در فنلاند ، می توانند فراخوان هایی برای جذب نیروی کار متخصص پیدا کنند.

مهاجرت به فنلاند از طریق کار ، برای یک نیروی کار ایرانی می تواند کمی چالش برانگیز باشد؛ زیرا زمانیکه شما از خارج از فنلاند برای شغلی درخواست می دهید ، با بسیاری از متخصصان فنلاندی با تحصیلات عالی برای همان سمت رقابت خواهید کرد ، مهمتر از همه ، مردم از سراسر منطقه نوردیک حق دارند بیایند و بدون محدودیت در فنلاند کار کنند.

البته بسیاری از متقاضیان مهاجرت به فنلاند از طریق کار ، سعی می کنند در ایران دوره های پیشرفته برای کار در شرکت های فنلاندی را بشناسند و با شرکت در این دوره ها ، مهارت های لازم را کسب کنند ، این امر به کارفرمایان فنلاندی امکان دسترسی به تعداد زیادی از کارکنان بالقوه را می دهد ، برای استخدام شما به عنوان یک مهاجر ، کارفرمای شما باید برای دریافت مجوز ویژه خود اقدام کند ، که در حقیقت فرآیند طاقت فرسایی است.

درخواست کار در فنلاند چگونه است؟

این بخش دقیقا روشن می کند که درخواست کار در فنلاند چگونه است ، لازم است بدانید که اخذ اقامت فنلاند از طریق کار با کشورهایی مانند آلمان و اتریش (که ابتدا ویزای جستجوی کار می دهند) تفاوت زیادی دارد ؛ مدت اقامت شما در فنلاند به شدت با نوع کار و شغل شما مرتبط است؛ یعنی اداره صدور مجوز اقامت فنلاند ، با توجه به حوزه فعالیتی شما ، انواع متفاوتی از نامه های اقامتی را صادر می کند.

برای برخی از مشاغل در فنلاند (مشاغل خاص) حتما به مجوز اقامت به عنوان یک فرد شاغل نیاز خواهید داشت ، این مشاغل عبارتند از:

  • مدیریت شرکت
  • پست های تخصصی
  • پست های تحقیقاتی
  • کار در زمینه علم ، فرهنگ یا هنر
  • دوره های کارآموزی

شناخت فنلاند برا ی مهاجرت به این کشور اهمیت بالایی دارد ، مقالات زیر با همین هدف ارائه شده است.

اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری

اما اگر نمی توانید از طریق مهاجرت تحصیلی یا کاری به فنلاند بروید و البته پول هم دارید ، اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری را امتحان کنید ؛ اگر قصد دارید پول تان را در یک جای امن سرمایه گذاری کنید ، فنلاند پیشنهاد خوبی است.

فضای کسب و کار فنلاند برای سرمایه گذاری خارجی بسیار جذاب است و پتانسیل رشد و فرصت های تجاری را در صنایع مختلف ارائه می دهد ، تصور کنید که اگر در شرکت‌های فنلاندی ، آپارتمان‌ها ، املاک و مستغلات خدمات عمومی و جنگل‌ها سرمایه‌گذاری بیشتری کنید ، چه چیزی می‌توانید به دست آورید؟

اما این را هم باید مدنظر قرار دهید که فنلاند در روند مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نسبت به افرادی که می پذیرد سختگیر است ، توجه داشته باشید که امکان اخذ تابعیت سریع فنلاند از طریق سرمایه گذاری وجود ندارد ؛ سرمایه گذاران یا کارآفرینانی که به دنبال مهاجرت به فنلاند هستند ، در صورت تایید برنامه آنها ، اجازه اقامت به مدت 4 سال را دریافت می کند و پس از آن ، امکان اخذ اقامت دائم وجود دارد ، 2 سال پس از اقامت دائم هم امکان درخواست برای تابعیت فنلاند وجود دارد.

قبل از درخواست برای اجازه اقامت فنلاند از طریق کارآفرینی ، استارت آپ ها نیاز به یک بیانیه مثبت دارند که توسط مجلس Business Finland صادر شده است (صندوقی که توسط وزارت کار و اقتصاد اداره می شود).

در همین راستا برای شناخت بهتری مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فنلاند را بخوانید.

اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری

کدام زمینه سرمایه گذاری فنلاند اقامت بهتری می دهد؟

به این دلیل که فنلاند استاندارد زندگی بالایی دارد و از اکثر مشکلات سیاسی به دور است ، برای بسیاری از سرمایه گذاران جذابیت دارد ، با این حال ، مهاجرت تجاری به آنجا دشوار است و ضرورت دارد که بدانید کدام زمینه سرمایه گذاری فنلاند اقامت بهتری می دهد؟

شما برای اخذ اقامت فنلاند با سرمایه گذاری می توانید ، سهام فنلاند را انتخاب کنید و به راحتی در آن سرمایه گذاری کنید؛  OP-Finland Indexیک صندوق شاخص مقرون به صرفه است که از طریق آن می توانید در بازار سهام فنلاند به صورت گسترده و با هزینه کم سرمایه گذاری کنید ، مجموعه OP-Finland شامل جالب ترین شرکت های فنلاندی با جذاب ترین پتانسیل بازگشت است.

علاوه بر این در روند مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری ، ثبت یا خرید شرکت های کوچک در حال رشد فنلاندی ، سرمایه گذاری های خوبی هستند ، شما همچنین می توانید یک حساب دفتری و بسته خدمات سرمایه گذاری باز کنید و شروع کار کنید.

همچنین می توانید در فنلاند یک سرمایه گذار ملک مسکونی شوید ، صندوق املاک مسکونی شما را قادر می سازد بدون سرمایه اولیه زیاد در واحدهای مسکونی و ملکی سرمایه گذاری کنید ، البته سرمایه گذاری در این شاخه نکاتی دارد که در بخش مربوط به اقامت فنلاند از طریق خرید ملک ، به آنها اشاره کرد.

اقامت فنلاند با ثبت شرکت

اقامت فنلاند با ثبت شرکت

برای مهاجرت به فنلاند از طریق ثبت شرکت ، باید با مجوز «کارآفرین» وارد عمل شوید ، این مجوزی است که به شما امکان می دهد یک ایده تجاری را به فنلاند بیاورید و شرکت جدید خود را در این منطقه راه اندازی کنید ؛ فناوری در سطح جهانی ، نیروی کار با استعداد و فرصت های عالی تحقیق و توسعه تنها برخی از دلایل ایجاد فعالیت تجاری و تمایل به مهاجرت به فنلاند از طریق ثبت شرکت است.

دریافت مجوز راه اندازی شرکت در فنلاند ، مستلزم دریافت بیانیه واجد شرایط بودن از دفتر تجاری فنلاند است ، همچنین محدودیت‌هایی برای نوع کسب‌ و کاری که می‌توانید ایجاد کنید وجود دارد و باید بتوانید ثابت کنید که شرکت تان از نظر مالی قابل دوام است ، اگر مایل به پرداخت مالیات فعالیت خود هستید و اطمینان بدهید که در جامعه تلاش می کنید ، در فنلاند عملکرد خوبی خواهید داشت و مهاجرت به فنلاند از طریق ثبت شرکت محقق می شود.

اقامت فنلاند با ثبت شرکت ، به شرط واجد شرایط بودن برای الزامات یک کارآفرین محقق می شود ، ابتدا 4 سال اقامت موقت و پس از آن اقامت دائم اعطا می شود و در نهایت پس از 5 سال اقامت دائم ، یک کارآفرین تاسیس شرکت در فنلاند ، می تواند برای شهروندی فنلاند درخواست دهد.

زمینه های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فنلاند

زمینه های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فنلاند زیاد است ، این کشور فرصت‌های رشدی را برای شرکت‌ها به ویژه در زمینه‌های اقتصاد زیستی ، فناوری‌های پاک و هوشمند ، سلامت و رفاه ، فناوری اطلاعات و ارتباطات و دیجیتالی‌سازی ارائه می‌کند ؛ فنلاند بهترین مکان برای داده های شما است ، در این کشور ده ها سایت مرکز داده آماده ساخت و ساز از انواع مختلف وجود دارد.

علاوه بر این ، ترکیب یک سنت طولانی در مراقبت های بهداشتی کارآمد ، دیجیتالی کردن داده های سلامت و اکوسیستم مهندسی ، فنلاند را به بهترین مکان برای تحقیق و توسعه سلامت تبدیل کرده است و این خود می تواند راهی ایده آل برای مهاجرت به فنلاند از طریق ثبت شرکت باشد.

فنلاند یک پیشرو واقعی در توسعه فناوری های دیجیتال است ، از بازیگران بزرگ گرفته تا استارت‌آپ‌های امیدوارکننده ، شرکت‌های فنلاندی همگی به یک اندازه نوآوری‌های پیشرفته ارائه می‌کنند ؛  فنلاند امن ترین مقصد دنیا برای کسب و کار شماست ، مسافرت و جهانگردی و سفرهای بین المللی به فنلاند در مسیر رشد قوی قرار دارد و این هم می تواند زمینه ای برای ثبت شرکت در فنلاند باشد.

وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

در این بخش از مقاله دعوت می کنیم وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو را که توسط هانیه عابدی کارشناس ارشد مهاجرت از هلدینگ حقوقی مهاجرت رجبی ارائه شده است را ببینید و بشنوید ، در این وبینار تلاش کردیم تمامی ابهامات ، چالش ها و نگرانی های شما برای گرفتن تصمیم نهایی جهت مهاجرت را بررسی کرده و راه حل های مناسبی را ارائه دهیم.

اگر شما هم نگران یادگیری زبان ، دوری از خانواده ، یافتن شغل و چگونگی یادگیری قوانین اجتماعی و فرهنگی کشور مقصد و بسیاری مسایل و مشکلات دیگر هستید ، حتماً از این وبینار بهره ببرید.

همچنین می توانید شماره تماس خود را در باکس پایین درج کنید و منتظر تماس کارشناسان خبره ما باشید!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای رسیدن به هدف متناسب با شرایط خود، مشاوره مجانی دریافت کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اقامت فنلاند با خرید ملک

حتما شما هم مانند بسیاری دیگر از متقاضیان مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری ، مایل هستید بدانید که آیا اقامت فنلاند با خرید ملک مهیا می شود یا خیر؟ متاسفانه پاسخ این سوال منفی است.

کشور فنلاند برنامه ای برای اقامت از طریق خرید ملک ندارد مگر اینکه خرید شما در قالب یک بیزینس پلن قانع کننده برای دولت فنلاند باشد ؛ خریداران خارج از اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا برای خرید املاک و مستغلات در فنلاند به مجوز وزارت دفاع فنلاند نیاز دارند ، با این حال ، هنگام خرید سهام در یک شرکت مسکن که اکثر آپارتمان ها در فنلاند مالکیت دارند ، مجوز لازم نیست.

لازم به ذکر است که دولت نقش برجسته ای در بازار املاک فنلاند ایفا می کند ، از حدود 800000 خانه استیجاری در فنلاند ، کمی بیش از نیمی از آن با یارانه های دولتی از مرکز مالی و توسعه مسکن فنلاند ساخته شده است ؛ اکثر خانه‌های یارانه‌ای توسط ARA متعلق به شهرداری‌ها است و از طریق شرکت‌های شهرداری ، مقامات محلی و شرکت‌های مسکن با سود محدود مدیریت می‌شوند ، آنها تنها پس از یک دوره بین 10 تا 45 سال از مقررات خارج می شوند.

بنابراین بازار آزاد خرید ملک برای سرمایه گذاران محدود است و ضرورت دارد که برای اجاره و خرید ملک در فنلاند مشاوره حرفه ای دریافت کنید ، اینگونه خدمات حرفه ای درباره مهاجرت به فنلاند ، از مشاوران متخصص و مجرب رجبی برمی آید ، مقاله لینک شده را برای دریافت اطلاعات کامل خرید ملک در فنلاند بخوانید.

اقامت فنلاند با خرید ملک

وکیل مهاجرت به فنلاند

وکیل مهاجرت به فنلاند به چه کسی اتلاق می شود؟ اگر که مطالب ارائه شده در این مقاله را به خوبی درک کرده اید و همچنان مایل به مهاجرت به فنلاند هستید ، توصیه ما به شما این است که برای انجام کارهای خود حتما از یک مشاور مهاجرتی به فنلاند کمک بگیرید.

مشاوران مهاجرتی که ما به شما معرفی می کنیم ، قطعا با مشاورانی که به دلایلی سعی دارند خود را وکیل مهاجرتی به فنلاند می نامند ، فرق دارد ، این را بدانید که در رشته حقوق در دانشگاه های ایران و کشورهای اروپایی اصطلاحی به نام وکیل مهاجرتی اصلا وجود ندارد و این عبارت تنها در میان حقوقدانان آمریکا ، کانادا و استرالیایی شناخته شده است.

بنابراین ، شما در ایران فقط می توانید از طریق موسسات حقوقی-مهاجرتی برای مشاور مهاجرتی درخواست بدهید ، البته در همین موسسات هم فعالیت هایی وجود دارد که فقط محدود به اعزام دانشجو است و اعتبار کاری آن در حد موسسات حقوقی-مهاجرتی نمی باشد.

در ادامه موسسه مهاجرتی به فنلاند را مطالعه کنید تا از نکات بیشتری آگاهی پیدا کنید و به فعالیت ها و کارآزمودگی یک موسسه مهاجرتی معتبر و با سابقه پی ببرید.

موسسه مهاجرتی به فنلاند 

برای برخورداری از یک مهاجرت حساب شده از طریق مشاوران موسسه مهاجرتی به فنلاند به نام موسسه مهاجرتی رجبی ، درخواست دهید تا بتوانید آزادانه در فنلاند تحصیل ، کار ، تجارت و زندگی کنید.

موسسه مهاجرتی به فنلاند

با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم راحت ترین روش مهاجرت به فنلاند که انتظارات شما را برآورده می کند! را انتخاب کنید ، وکلای موسسه مهاجرتی رجبی به جمع آوری تمام مدارک لازم برای ویزای اقامت و اجازه اقامت شما در فنلاند کمک می کنند.

ما با در نظر گرفتن تمام نیازهای فردی شما ، پشتیبانی کاملی از شما ارائه خواهیم کرد ، خدمات ما در پرونده های موفق پیشین ثبت گردیده و شما می توانید از طریق وب سایت و پیج اینستاگرام ما به تمامی سوابق کاری موسسه واقف شوید.

سوالات پر تکرار مهاجرت به فنلاند

روش پناهندگی برای افرادی از آفریقا یا فلسطین که خانه ها و وسایل زندگی خود را در نتیجه درگیری جنگی از دست داده اند و واقعا نیاز به کمک های بشر دوستانه دارند ، مناسب می باشد.

شما باید از این واقعیت آگاه باشید که اگر هم با روش غیر قانونی وارد فنلاند یا کشور دیگری شوید ، در نهایت قاضی پرونده پناهندگی به شما می گوید که کشور شما در صلح و آرامش به سر می برد ، لطفا به وطن خود بازگردید!

به دانشجویانی که پس از پایان تحصیلات خود مایلند در فنلاند بمانند و به دنبال یافتن یک شغل هستند مجوز جستجوی شغل داده می شود و مدت اعتبار این مجوز حداکثر یک سال است ؛ دانشجویانی که نمی توانند کار پیدا کنند باید به کشور خود بازگردند اما معمولا همان یکسال برای اکثر دانشجویان برای یافتن شغل در فنلاند کافی است و تازه یک خبر خوب هم این است که احتمالا به زودی مقررات مربوط به اقامت مجدد تغییر خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که دانشجویان حداکثر تا 2 سال اجازه اقامت داشته باشند.

مهاجرت به فنلاند از طریق کار ، برای یک نیروی کار ایرانی می تواند کمی چالش برانگیز باشد؛ زیرا زمانیکه شما از خارج از فنلاند برای شغلی درخواست می دهید ، با بسیاری از متخصصان فنلاندی با تحصیلات عالی برای همان سمت رقابت خواهید کرد ، مهمتر از همه ، مردم از سراسر منطقه نوردیک حق دارند بیایند و بدون محدودیت در فنلاند کار کنند.

سرمایه گذاران یا کارآفرینانی که به دنبال مهاجرت به فنلاند هستند ، در صورت تایید برنامه آنها ، اجازه اقامت به مدت 4 سال را دریافت می کند و پس از آن ، امکان اخذ اقامت دائم وجود دارد ، 2 سال پس از اقامت دائم هم امکان درخواست برای تابعیت فنلاند وجود دارد.

متاسفانه پاسخ این سوال منفی است ؛ کشور فنلاند برنامه ای برای اقامت از طریق خرید ملک ندارد مگر اینکه خرید شما در قالب یک بیزینس پلن قانع کننده برای دولت فنلاند باشد.

مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی نحوه مهاجرت به فنلاند از دریافت ویزای مناسب تا آماده سازی شما را برای آینده ای موفق ، پوشش خواهند داد ، قرار ملاقات رایگان مشاوره با همکاران ما در دفاتر شیراز و تهران به شما این فرصت را می دهد تا مشاوره تخصصی رایگان در مورد مسائل ویزای خود را با آگاهی کامل دریافت کنید ، شما از اینکه ما درخواست ویزای شما را با موفقیت پردازش می کنیم ، خرسند خواهید شد ، توصیه می کنیم مقاله ارزان ترین کشور برای مهاجرت را نیز بخوانید تا دید بهتری نسبت به انتخاب دیگران برای مهاجرت داشته باشید و مزایا و معایب مهاجرت به هر کشور را بشناسید.

مهاجرت به فنلاند آسان تر است یا سایر کشورهای اروپایی؟ اینجا با تمام شیوه های امن مهاجرت به برخی کشورهای اروپایی آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه