ویزای کار برزیل

مشاور مهاجرت کاری
مشاور مهاجرت کاری
ویزای کار برزیل
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

علاوه بر ویزای تحصیلی برزیل یکی از روش های مطمئن و ایمن مهاجرت به برزیل اخذ ویزای کار است که زندگی در کشوری مطلوب و پیشرفته ، دشواری های این راه مهاجرت را شیرین و آسان می سازد . در این مقاله که به همت مشاورین ارشد موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی گردآوری شده نحوه اخذ ویزای کار برزیل مورد بررسی قرار گرفته ، مدارک مورد نیاز جهت مجوز کار و اخذ ویزای کار در این کشور بیان شده است .

از آن جا که برزیل بزرگترین کشور در منطقه آمریکای جنوبی است و از زیبایی های طبیعی برخوردار است و همچنین از نظر اقتصادی در شرایط مطلوبی به سر می برد و از استاندارد های عالی زندگی بهره مند است ، در طول سال های گذشته به قطب جذب مهاجر تبدیل شده است .

بررسی ویزای کار برزیل

یکی از مطمئن ترین روش های مهاجرت ، مهاجرت کاری است . برای مهاجرت کاری در برزیل مجوز اقامت و مجوز کار مورد نیاز است . اولین مرحله در مهاجرت کاری دریافت مجوز کار است .

به این منظور کارفرما در برزیل باید از جانب فرد کارگر و خواهان مهاجرت کاری و با ارائه قرارداد کار و مجموعه ای از اسناد دیگر به وزارت کار و استخدام برزیل تقاضای ویزای کار کند .

بعد از دریافت مجوز کار فرد باید از سفارت برزیل تقاضای ویزای کار کند . دریافت مجوز کار و ویزای کار برزیل راحت نیست .

انواع مختلفی از ویزاهای کاری برزیل وجود دارد که بسته به شرایط کار صادر می شوند . دو نوع متداول ویزای کار در برزیل ، ویزای کار موقت و ویزای کار دائم می باشد که در این مقاله به معرفی و بیان جزئیات در مورد این نوع ویزا ها می پردازیم .

مدارک اخذ مجوز کار برزیل

  • ارائه رزومه CV
  • ارائه مدارک تحصیلی
  • ارائه تجارب کاری گذشته
  • کپی پاسپورت معتبر

موارد مورد نیاز ویزای کار در کشور برزیل

  • پاسپورت معتبر
  • پیشنهاد کار از سوی یک فرما از برزیل
  • تکمیل و امضا فرم درخواست ویزا کار و اقامت
  • عکس پاسپورتی
  • طرح اقتصادی
  • پرداخت هزینه ویزا
  • گواهی سلامت پزشکی ( برگ واکسیناسیون تب زرد )
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • گواهی تمکن مالی برای پوشش هزینه زندگی در کشور مورد نظر

انواع ویزای کار برزیل

انواع ویزای کار برزیل

انواع ویزای کار به نوع فعالیت مورد نظر در برزیل بستگی دارد . اولین و مهمترین مرحله در مهاجرت کاری به برزیل یافتن شغل و کار مناسب در این کشور است چرا که کارهای متفاوت نیازمند ویزای کاری متفاوتی می باشند و ویزای کار برزیل به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود :

ویزای کار موقت برزیل

معمولا ، کارکنان خارجی ویزای کار موقت دریافت می کنند که به مدت دو سال معتبر است که این نوع ویزا قابل تمدید است و فرد دارند این نوع ویزای کار باید 30 روز قبل از پایان مدت اعتبار این کار جهت تمدید آن اقدام نماید .

این مجوز کار برای یک کار خاص صادر شده است و دارنده کار نمی تواند بدون مجوز کار و کارفرمای خود را تغییر دهد . مدت زمان مورد نیاز برای صدور ویزای کار موقت دو تا سه بعد از ارائه درخواست است .

ویزای کار دائم برزیل

این نوع ویزای کار برای افرادی صادر می شود که مقیم دارای مجوز اقامت دائم برزیل هستند و به طور کلی برای محققان ، دانشمندان ، سرمایه گذاران و مدیران صادر می گردد . این نوع مجوز کار در شرایطی صادر می شود که فرد دارای رابطه فامیلی با یکی از شهروندان برزیل داشته باشد (مثلا ازدواج و فرزند ) ، بازنشسته باشد و یا مدیر اجرایی در یک شرکت برزیلی باشد .

افرادی که واجد شرایط تقاضا جهت ویزای کار برزیل هستند :

  • اساتید دانشگاه ، محققین و دانشمندان
  • افراد حرفه ای با قدرت مدیریت ( مدیران ، مدیران اجرایی و رئیس اداره ها )
  • متخصصان متعهد به ارائه خدمات فنی و یا خدمات انتقال تکنولوژی
  • کارکنان حرفه ای دارای قدرت مدیریتی مشابه
  • هنرمندان خارجی یا ورزشکاران خارجی
  • کارکنان حرفه ای در هیئت مدیره یک کشتی گردشگری خارجی
  • آموزش حرفه ای برای شهروندان خارجی

هزینه زندگی شهروندان برزیلی

هزینه زندگی در برزیل نسبتا پایین است . البته هزینه زندگی در هر کشوری به سبک زندگی و شهر محل اقامت فرد بستگی دارد .

هر فرد برای یک زندگی بسیار راحت در برزیل به 1000 دلار در هر ماه نیاز دارد . برای دانشجویان هزینه زندگی به هزینه تحصیل در برزیل اضافه می شود که شامل هزینه خوراک ، پوشاک ، سلامت ، حمل و نقل ، تفریح و سرگرمی در برزیل حدود 47 درصد بیشتر از ایران است ، البته هزینه اجاره مسکن که جداگانه محاسبه شده در برزیل 13 درصد کمتر از ایران است .

هزینه زندگی شهروندان برزیلی

درباره کشور برزیل و موقعیت آن

برزیل کشوری واقع در آمریکای جنوبی به پایتختی برازیلیا است . این کشور بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی محسوب می شود .

برزیل که منطقه وسیعی را بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس در بر می‌گیرد ، شرقی ‌ترین کشور قاره آمریکاست و با کشورهای اروگوئه ، آرژانتین ، پاراگوئه ، بولیوی ، پرو ، کلمبیا ونزوئلا ، گویان ، سورینام و گویان فرانسه هم ‌مرز است .

در حقیقت ، برزیل به جز اکوادور و شیلی با تمامی دیگر کشورهای آمریکای جنوبی مرز مشترک دارد . برزیل کشوری چند ملیتی است و جمعیت آن متشکل از نژاد های اروپایی ، سرخ ‌پوستان آمریکا ، آفریقائی و نیز آسیائی است . مذهب اصلی این کشور کاتولیک کلیسای رم است . سائوپائولو بزرگترین شهر برزیل به شمار می آید ، واحد پول این کشور رئال نام دارد .

مشاورین مجرب موسسه مهر آفرین رجبی برای معرفی کشوری مناسب برای مهاجرت کاری به علاقمندان مهاجرت به ویژه مهاجرت کاری اقدام به نگارش مقاله ای با عنوان ویزای کار برزیل نمودند تا در این مقاله شرایط اخذ مجوز کار و ویزای کار در این کشور و انواع ویزای کار در برزیل را بیان نمایند . جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون چگونگی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل با شماره های دفاتر تهران و شیراز موسسه در تماس باشید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان و جلسات مشاوره تخصصی بهره مند شوید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه