سایت اجاره خانه در کانادا + لیست 13 تایی

مشاوران مهاجرت
مشاوران مهاجرت
سایت های اجاره خانه در کانادا
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

سایت اجاره خانه در کانادا می تواند در پیدا کردن محل اقامت در کانادا که یکی از اولین چیزهاییست که هر تازه وارد می خواهد در لیست کارهای خود تیک بزند به شما کمک کند. بسته به شرایط شما ، ممکن است بخواهید برای اولین بار محل اقامت و اقامتگاه موقت پیدا کنید؛ در حالی که شما برای آپارتمان ها یا خانه ها برای اجاره در کانادا جستجو می کنید. برای صرفه جویی در زمان و تحقیقات برای پیدا کردن بهترین آپارتمان ها و خانه ها در این مطلب از وب سایت موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی بهترین سایت های اجاره خانه در کانادا را معرفی نموده ایم تا انتخاب خوبی داشته باشید . 

جستجو برای بهترین خانه ای که می توانید داشته باشید یک کار چالش برانگیز است . خوشبختانه ، این روزها شما مجبور نیستید به در خانه های مردم ضربه بزنید تا مکان زندگی خود را پیدا کنید . یا برای پیدا کردن مکان اجاره ای مناسب بودجه خود و زمان زیادی صرف کنید . 

معرفی 13 سایت اجاره خانه در کانادا

اگر بدانید در کجا باید به دنبال خانه مورد نظر خود برای اجاره باشید ، اجاره آپارتمان در کانادا و شهر هایی مانند تورنتو بسیار آسان تر می شود. استفاده از یک وب سایت مناسب و معقول همیشه اولین قدم خوب است . سایت هایی مانند Craigslist و Kijiji از بهترین سایت اجاره خانه در کانادا هستند ، اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد .

تورنتو در حال تبدیل شدن به یکی از سخت ترین شهرهای کانادا است که در آن یک اجاره خوب را با قیمت مناسب و در یک مکان مطلوب به دست آورد . اطمینان حاصل کنید که جستجوی خود را حداقل 3 ماه قبل از حرکت انجام دهید . همچنین مهم است که قبل از ارسال هرگونه وجهی برای اجاره ، مدیر اجاره یا صاحبخانه را ملاقات کنید و اجاره نامه را امضا کنید . در ادامه می توانید با بهترین سایت های اجاره خانه در کانادا بخصوص در شهر هایی مانند تورنتو آشنا شوید .

سایت اجاره خانه Kijiji.ca

فروش همه چیز از اتومبیل تا بلیط کنسرت ، اقلام دست دوم و قیمت خانه برای زندگی در کانادا در این سایت وجود دارد و محل خوبی برای جستجو برای اجاره خانه است. اطمینان حاصل کنید که لیست ها را به دقت بخوانید تا از کلاهبرداری در این سایت جلوگیری کنید و به یاد داشته باشید که قبل از هرگونه توافق ملک اجاره ای را بازدید کنید .

اجاره خانه در سایت View It

در این سایت این امکان برای شما فراهم شده که جستجو بر اساس محله ، قیمت و نوع اقامت داشته باشید . اکثر لیست ها همراه با عکس هستند ، و این سایت از بهترین سایت اجاره خانه در کانادا هست که به شما امکان می دهد تا پرس و جو ها را ذخیره کنید و اطلاعیه ها را در ایمیل خود دریافت کنید .

سایت معروف PadMapper

طراحی بصری مبتنی بر نقشه این سایت واقعا به جستجوی آپارتمان محله محور کمک می کند . همانند View It ، این سایت به شما امکان فیلتر کردن بر اساس تعداد اتاق ها ، قیمت ها و نوع اقامت را می دهد .

سایت Toronto Rentals

سایت اجاره خانه Toronto Rentals

در این سایت فیلتر جستجو با محدوده قیمت ، نوع ملک ، اتاق خواب ، حمام ، مبلمان / غیر مسکونی ، و حتی حیوان خانگی وجود دارد . در این سایت ، شما می توانید صدها واحد را در قالب یک لیست یا نقشه فهرست کنید .

سایت Bunz Home Zone

در حالی که این سایت لزوما یک وب سایت اجاره دهنده به نفع خود نیست ، این گروه فیس بوک یک مکان عالی برای پیدا کردن آپارتمان است . درخواست برای ورود به گروه و آماده شدن برای بمباران با پست های واحدهای مختلف در دسترس است .

سایت اجاره خانه در کانادا Rent Seeker

این وب سایت نه تنها اجاره بهای متوسط برای انواع مختلف واحد در تورنتو را نشان می دهد بلکه سه ویژگی ملک هر واحد در هنگام جستجو را نیز از طریق عکس ، طرح طبقه و جزئیات دیگر نشان می دهد .

سایت Condos.ca

برای کسانی که به دنبال اجاره یک آپارتمان هستند ، این وبسایت میتواند به شما کمک کند که شکار خود را محدود کنید ، با اجازه دادن به منطقه مورد نظر خود و جستجوی یک واحد در محل آن . وب سایت برای مرور تا زمانی که شما در آن ثبت نام کنید ، رایگان است .

 سایت Walk Score

آنچه که این وب سایت را از سایر سایت های اجاره خانه در کانادا جدا می کند این است که شما می توانید آپارتمان ها را با استفاده از انواع فیلتر های مختلف پیدا کنید . آپارتمان ها را با زمان رفت و آمد ، فاصله تا حمل و نقل عمومی و محله های مورد نظر می توانید جستجو کنید .

سایت Casalova

جستجو صدها لیست خانه در تورنتو از طریق این وب سایت در دسترس است . جستجوی خود را با انتخاب بودجه ، اندازه و تاریخ در دسترس بودن خود می توانید انجام دهید .

سایت 4Rent

در این سایت می توانید واحدهای مختلف در اطراف شهر را از طریق نمای لیست خود یا نمای نقشه مشاهده کنید . شما می توانید واحدهای مورد علاقه خود را ذخیره کنید .

سایت Realtors

در این سایت نیز می توانید خانه رویایی خود را در ارزان ترین شهر کانادا برای کار و زندگی با محدود کردن جستجوی خود با تنظیمات بودجه ، اتاق خواب ، حمام و غیره پیدا کنید .

سایت اجاره خانه Realtors

سایت apartmentscanada.com

این وب سایت بخشی از Rent Hello Rental Network است ، یک گروه از بیش از 100 پورتال وب سایت اجاره ای است که با صاحبخانه ها و مدیران املاک در سراسر کشور کار می کند ، بنابراین آنها یک پایگاه اطلاعاتی عظیم از لیست ها در شهرهای کانادا دارند . هر صفحه شهرهای بزرگ محبوب را فهرست می کند . هنگامی که به پایین صفحه اصلی می روید ، یک لیست از تقاطع های خیابانی پیدا خواهید کرد . و اگر شما به دنبال یک منطقه بسیار خاص هستید این بخش بسیار مفید است .

به عنوان مثال، هنگامی که برای مونترال جستجو می کنیم ، به یک صفحه وب با نقشه (renthello.ca ) هدایت می شویم . این سایت در یک پنجره جدید باز می شود ، بنابراین شما به راحتی می توانید به صفحه اصلی ApartmentsCanada بازگردید . این وب سایت دارای طراحی مدرن و منحصر به فرد است .

سایت www.gottarent.com

این سایت ” جامع ترین پایگاه کانادا از املاک اجاره ای ” است . این وبسایت ، جستجو را آسان می کند . صفحه اصلی آن دارای نوار جستجوی در سراسر صفحه است که می توانید محل مورد نظر را وارد کنید . برای مثال در این سایت آپارتمان ها را در ونکوور ، با محدوده قیمت تا 6500 دلار برای دو اتاق خواب انتخاب کنید . این محدوده قیمت گسترده باید لیست خوبی از گزینه های بسیاری را به شما بدهد .

سایت های اجاره خانه در اینترنت بسیار است ، اما شما باید یک شرکت با تجربه و قابل اعتماد که می تواند به شما در پیدا کردن آپارتمان و خانه کمک کند را انتخاب کنید که در این مطلب با کمک مشاورین موسسه مهر آفرین رجبی سعی شده بهترین سایت های اجاره خانه در کانادا را معرفی نماییم . موسسه مهر آفرین رجبی آماده است تا سایر خدمات مهاجرتی خود را در خصوص تحصیل و مهاجرت به کانادا به هموطنان عزیز تقدیم نماید . برای این منظور با دفاتر مهاجرتی ما در دو شهر تهران و شیراز می توانید در ارتباط باشید .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه