شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران

شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران از لحاظی می تواند خوب به شمار برود زیرا این کشور به عنوان پنجمین کشور مطلوب برای مهاجرت در نظر گرفته شده است.

مطلوبیت زندگی در آلمان به دلیل عملکرد خوب اقتصاد ، سیستم آموزشی و فرصت های شغلی آن است ، مردم از سراسر جهان می خواهند فرصتی برای مهاجرت به آلمان داشته باشند ، در این مقاله به اطلاعاتی در مورد شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران می پردازیم ، تا افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند بتوانند بهترین تصمیم را برای خود اخذ کنند ، در مقاله لینک شده تمام راه های ورود و اقامت قانونی در آلمان را شرح داده ایم ؛ حتما مقاله را بخوانید.

دولت فدرال آلمان یک بازنگری اساسی در سیستم مهاجرت این کشور به راه انداخته است تا امکان اقامت طولانی مدت را برای مهاجران بیشتر باز کند ، گام اول پناهندگان و پناهجویان با وضعیت اقامت نامطمئن را هدف قرار می دهد ، در حالی که برنامه هایی برای تابعیت آسان تر و یک سیستم مهاجرت مبتنی بر امتیاز برای پاییز در دست اجراست.

البته ، آلمان مانند هر کشور دیگری دارای مزایا و معایبی است ، اما به طور کلی ، کشوری شگفت انگیز برای زندگی خارجی ها است ، برای آگاهی بیشتر از شرایط زندگی مهاجران در آلمان با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا بهترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهند.

نکته : تمام عناوین موجود در فهرست مطالب به موضوع ارائه شده لینک شده و شما می توانید با کلیک بر روی هر عنوان مستقیما مطلب مورد نظر خود را بخوانید.

فهرست مطالب
شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران

پناهندگان غیر قانونی و مهاجران قانونی

بین پناهندگان غیر قانونی و مهاجران قانونی تفاوت هایی وجود دارد که شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران هر یک از این گروه ها متفاوت است ، پناهندگان غیر قانونی در آلمان به چهار دسته کلی تقسیم می شوند دسته اول پناهندگان بیش از ” حد اقامت ” هستند که به طور قانونی با ویزای موقت وارد شده اند و به دنبال تمدید قانونی اقامت نبوده اند یا به آن ها اقامت اعطا نشده است.

دسته دوم بسیاری از کارگران فصلی و مسافرانی هستند که اجازه حضور در کشور را دارند اما با کار غیرقانونی شرایط اقامت خود را زیر پا می گذارند ، دسته سوم پناهجویانی هستند که درخواست تجدید نظر آن ها رد شده است ، بالاخره دسته آخر اشخاصی هستند که اجازه ورود به آن ها داده نشده است و لذا با طفره رفتن از بازرسی یا استفاده از ابزار های فریب مانند اوراق جعلی وارد شده اند و تخمین زده می شود که تقریباً 80 درصد از مهاجران غیرقانونی در اتحادیه اروپا از طریق ویزای توریستی وارد می شوند.

مهاجران قانونی (برای افراد خارج از اتحادیه اروپا) افرادی هستند که می توانند از طریق روش هایی مانند اخذ ویزا هایی مانند ویزای تجاری ، ویزا برای تحصیل در آلمان ، ویزای جستجوی کار ، ویزای کار (استخدام) ، ویزای دانشمند مهمان ، ویزای آموزشی و کارآموزی یا ویزای اتحاد خانواده برای پیوستن به یکی از بستگان یا شریک زندگی برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند.

عزیزانی که قصد ثبت شرکت در آلمان یا قصد تحصیل در این کشور را دارند می توانند با کمک متخصصان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ، برای اخذ ویزای تجاری یا ویزای تحصیلی این کشور اقدام کنند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اگر در خصوص شرایط زندگی هنگام مهاجرت ابهام دارید ، با مشاوران ما در تماس باشید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

جایگاه مهاجران در آلمان

جایگاه مهاجران در آلمان در دو سوی شرق و غرب آن اندکی متفاوت است ، بطور کلی می توان به این مورد اشاره کرد که این کشور به عنوان یک کشور پذیرا یا دوستانه با خارجی ها در نظر گرفته نمی شود ، در واقع ، این کشور به عنوان یکی از بدترین کشور های جهان برای دوست یابی رتبه بندی شده ، به همین دلیل است که مهاجران هنگام یافتن مکانی برای زندگی و آشنایی با خانه جدید خود ، به کمک یک متخصص و مشاور ، بسیار نیاز دارند.

با این حال ، آلمانی‌ها مطمئن نیستند که آیا مهاجرت برای جامعه مفید است یا برای آن مضر است ، علاوه بر این ، مردم شرق کشور نسبت به مهاجران بدبین تر از مردم غرب هستند ، از طرفی دیگر در یک نظر سنجی در برلین جامعه پناهندگان غیرقانونی را نمی توانند تحمل کنند و حضور این افراد غیرقانونی چه به عنوان کارگر و چه به عنوان ساکن به سختی تایید می شود.

اما باید توجه کرد که در یک نظر سنجی از همه مردم آلمان 56 درصد معتقد بودند که آلمان باید شهروندی غیر بومی ها و مهاجران را آسان تر کند و 54 درصد نیز معتقد بودند که باید قوانینی برای مبارزه با تبعیض علیه مهاجران و سهولت شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران تصویب شود.

جایگاه مهاجران در آلمان

شرایط کار در آلمان برای مهاجران قانونی

آلمان کمبود کارگران ماهر و افراد متخصص را گزارش کرده است ، آن ها به طور مداوم به دنبال مهندسان ، متخصصان فناوری اطلاعات ، کارکنان پزشکی و سایر متخصصان واجد شرایط هستند ، به منظور تشویق چنین افرادی برای مهاجرت به آلمان ، مقامات مهاجرت خارجی شرایط سخت گیرانه برای رفتن به آلمان و کار را کاهش داده اند ، البته شرایط کار در آلمان برای مهاجران قانونی با پناهندگان متفاوت است.

شرایط زندگی در آلمان برای مهاجرانی که موفق می شوند بر اساس تخصص خود ویزای کار آلمان را اخذ کنند واجد شرایطی مانند این موارد هستند ، اینکه کارمند مهاجر شرایط یکسانی از نظر حقوق و محیط کار با کارمند آلمانی دارد و یا اینکه شرکتی که کارمند را استخدام می کند تمام نیاز های مقامات آلمانی (اسناد ثبت نام و گواهینامه) را برای کارمند آلمانی برآورده می کند.

به عنوان یک کارمند در آلمان ، تا زمانی که شما اجازه اقامت دارید ، فرصت کار در این کشور را خواهید داشت ، اگر کار فرمای شما می خواهد شما را حتی پس از نزدیک شدن به انقضای مجوز کار به عنوان کارمند خود نگه دارد ، می توانید برای تمدید ویزای خود پس از یک دوره معین درخواست دهید ، همچنین می توانید برای اقامت دائم در این کشور اقدام کنید.

برای عزیزانی که قصد کار در آلمان را دارند ، می توانند برای آگاهی از فرایند ویزای کاری آلمان ، با مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی مشورت کنند.

برای شناخت هرچه بیشتر کشور و مردم آلمان مقالات زیر را بخوانید ، کسب اطلاعات صحیح و به روز هنگام مهاجرت اهمیت بالایی دارد.

کار در آلمان برای پناهندگان غیر قانونی

کار در آلمان برای پناهندگان غیر قانونی

شرایط کار در آلمان برای پناهندگان غیر قانونی تا حدودی متفاوت از مهاجران قانونی است ، پناهندگان در آلمان معمولاً سه ماه پس از ارائه درخواست پناهندگی خود اجازه کار با محدودیت های پیچیده خاص را دارند.

اما برخورد با آژانس ها و فرآیند های مختلف بسیار دشوار است و حتی زمانی که آن ها اجازه درخواست مجوز کار را پیدا می کنند ، بسیاری از پناهجویان واجد مجوز ، مشکلات عظیمی را برای یافتن شغل گزارش می کنند ، یکی از دلایلی که پناهجویان برای یافتن کار مشکل دارند این است که شرکت ها استخدام آن ها را به تعویق می اندازند زیرا مقررات مجوز کار برای پناهندگان بسیار پیچیده است.

مورد دیگر این است که ، با وجود کمبود نیروی کار در بسیاری از بخش ‌ها در آلمان ، پناهندگان اغلب فاقد مهارت ‌ها و صلاحیت‌ های مورد نیاز شرکت ‌های آلمانی هستند ، از طرفی بزرگترین مانع برای پناهندگان در دسترسی به بازار کار قانونی ، زبان است و شرکت ها افراد ناآگاه به زبان را نمی پذیرند و از معایب دیگر این است که پناهندگان از بسیاری از حقوق ها و مزایایی که کارمند آلمانی داراست ، بی بهره هستند.

حقوق فردی پناهجویان غیر قانونی شاغل در آلمان

با وجود تمام سخت گیری ها ، اجرای قانون در برابر ورود و اقامت غیرقانونی به طور کلی ضعیف است و مقامات اغلب به چشمی دیگر به این قضیه می نگرند ، زیرا پناهندگانی که به عنوان کارگران غیرقانونی کار می کنند ، باعث کمک‌ های حیاتی به اقتصاد کلی آلمان می شوند ، به ویژه در بخش‌ های غیر رسمی یا با حاشیه سود کم مانند مراقبت ‌های خانگی و کشاورزی ادامه می‌دهند.

بسیاری از کارفرمایان می توانند به راحتی با اتکا به کارگران غیرقانونی ، به طور انحصاری ، از قانون سرپیچی کنند و در نتیجه تقاضا برای این نوع کار را بالا نگه دارند ، با این وجود ، خطر دائمی شناسایی شدن توسط دولت به جان می خرند.

حقوق فردی پناهجویان غیر قانونی شاغل در آلمان به این صورت است که کارگران و ساکنان غیر قانونی ، در عمل ، هیچ دسترسی به حمایت‌ های قانونی تضمین شده بر اساس قانون آلمان یا منشور اروپایی حقوق بشر و آزادی‌ های اساسی ندارند ، مهاجران غیرقانونی موافقت می کنند با دستمزد کمتر از نرخ استاندارد بازار کار کنند و هیچ حقی برای تحصیل در مدرسه ، مراقبت های بهداشتی اضطراری و یا حداقل استاندارد های ایمنی در محل کار ، کار کنند ، یک مثال افرادی هستند که از جمهوری چک از مرز آلمان عبور می کند.

وبینار مهاجرت کاری به آلمان

با هر هدفی به آلمان بروید برای امرار معاش و گذران زندگی باید کار کنید ؛ در این وبینار که توسط هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی و تدریس خوب کارشناس ارشد مهاجرت ، زهرا اشتیاقی ارائه شده ، به بررسی تمامی جنبه های کار در کشور آلمان پرداخته ایم.

برای ارتباط بهتر با مشاوران و کارشناسان ما می توانید شماره تماس خود را در باکس مشاوره رایگان درج کنید ؛ سوالات خود را نیز یادداشت کنید تا هنگام تماس ، مهمترین سوالات خود را بپرسید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب برترین مقاصد مهاجرت برای کار ، زندگی و تحصیل با تکیه بر دانش و تجربه مشاوران رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

درآمد مهاجران غیر قانونی در آلمان

گاهی درآمد مهاجران غیر قانونی در آلمان ، از طریق کمک های دولتی پرداخت می شود ، ایالت فدرال برلین هزینه اقامت افراد را پرداخت می کند و در ابتدا در یک مرکز پذیرش اولیه یا پناهگاه اضطراری به آن ها اسکان می دهد و پناهنده و اعضای خانواده اش پول جیبی دریافت خواهند کرد.

دو بار در سال مبلغ ثابتی برای خرید لباس به افراد داده می شود ، در اکثر اقامتگاه ها ، پناهجویان به لباس های رایگانی که توسط مردم اهدا می شود ، دسترسی خواهند داشت و هنگامی که پناهجو به محل اقامت مشترک یا آپارتمان نقل مکان کرد ، مزایای نقدی بیشتری دریافت خواهد کرد.

حتی قبل از تصمیم گیری در مورد درخواست پناهندگی افراد می توانند در محل اقامت خود برای یک انجمن کار خیریه انجام دهند ، این مشاغل از طریق مدیریت محل اقامت آن ها در دسترس هستند و اداره امور پناهندگان (LAF) برای این نوع کار ، ساعتی 1.05 یورو به پناهندگان پرداخت می کند ، علاوه بر مزایایی که پناهنده دریافت می کند ، مجاز به کسب درآمد تا 84.00 یورو در ماه هستند.

درحالی که مهاجرانی که از طریق ویزا و راه های قانونی برای ورود به خاک آلمان اقدام کرده اند ، واجد شرایط ذکر شده در بالا نمی شوند و با توجه به ویزای خود تمکن مالی دارند و حتی می توانند در این کشور مانند یک آلمانی کار کنند و درآمدی برابر با یک فرد آلمانی داشته باشند.

شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران

مبلغ اعطایی دولت به پناهجویان در آلمان

مبلغ اعطایی دولت به پناهجویان در آلمان ، به این صورت است که تا 135 یورو کمک هزینه نقدی در ماه به یک بزرگسال مجرد اعطا می شود ، 122 یورو در ماه برای بزرگسالانی که با یک شریک زندگی مشترک دارند و بین 76 تا 83 یورو در ماه برای یک کودک ، بسته به سن آن ها.

هنگامی که پناهجویان از مرکز پذیرش خارج می شوند ، ایالت هزینه های اسکان و وسایل ضروری خانه آن ها را پرداخت می کند ، اما ممکن است کمک هزینه نقدی بزرگتری ارائه دهد تا پناهجویان بتوانند مستقل تر شوند ، این کمک هزینه ها از 216 یورو در ماه برای یک بزرگسال مجرد تا 133 یورو برای یک کودک شش ساله یا کمتر متغیر است.

اگر پناهجویی بیش از 15 ماه برای دریافت نتیجه در مورد درخواست پناهندگی خود صبر کرده باشد ، بدون اینکه خود پروسه را به تعویق بیندازد ، مزایای مشابه افرادی را دریافت می کند که به آن ها حق اقامت داده شده است و قابل ذکر است که هزینه کلاس های آلمانی و ادغام برای پناهجویان و پناهندگان نیز توسط دولت پرداخت می شود.

هزینه زندگی در آلمان برای افراد بومی و مهاجران قانونی

هزینه زندگی در آلمان بسیار مناسب است و از سال 2022 برای تامین هزینه زندگی در آلمان برای افراد بومی یا مهاجران قانونی مانند افرادی که از طریق سرمایه گذاری در آلمان به این کشور می آیند ، بطور میانگین به حدود 861 یورو در ماه نیاز دارند که این مقدار شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران را راحت تر کرده است ، برای آگاهی بیشتر از جزئیات هزینه زندگی در آلمان با مشاوران برجسته موسسه مهاجرتی رجبی همراه شوید تا بهترین ها را در اختیار شما قرار دهند.

بیمه های پناهندگان و مهاجران در آلمان

بیمه های پناهندگان و مهاجران در آلمان

دو بیمه مهم برای افرادی که در آلمان زندگی می کنند عبارتند از : بیمه مسئولیت خصوصی (قابل توصیه) و بیمه سلامت (که طبق قانون الزامی است) که پناهندگان البته از این قاعده مستثنی نیستند.

بیمه مسئولیت شخصی ، خساراتی را که در داخل و خارج از منزل شخص بیمه شده رخ می دهد ، به عنوان مثال در اوقات فراغت یا فعالیت های ورزشی ، پوشش می دهد که مهاجران قانونی نیز می توانند از این بیمه برخوردار شوند ،  علاوه بر آسیب فیزیکی اشیاء و خسارت مالی ، بیمه مسئولیت صدمات شخصی را نیز پوشش می دهد.

در مورد مطالبات خسارت ، شرکت بیمه نه تنها خسارت را بررسی و پرداخت می کند ، بلکه از مطالبات غیر موجه نیز محافظت می کند و در صورت دعوی ، شرکت بیمه رهبری و هزینه دادرسی را پرداخت می کند.

بیمه درمانی قانونی به مهاجران در هنگام بیماری کمک می کند ، شرکت های بیمه سلامت در آلمان هزینه های بسیاری از درمان های پزشکی و ارائه مراقبت های بهداشتی را پرداخت می کنند ، مانند اقامت در بیمارستان ، مراقبت های دندانپزشکی ، واکسیناسیون ، معاینات ، اقدامات توانبخشی و زایمان.

بیمه درمانی برای پناهندگان در آلمان

مراقبت های بهداشتی ، برای پناهجویان و کسانی که در معرض تعلیق موقت اخراج هستند و کمتر از 15 ماه در آلمان بوده اند و همچنین افرادی که مجبور به ترک کشور هستند ، محدود به مراقبت های بهداشتی اضطراری تحت قانون مزایای پناهجویان است (به عنوان مثال بیماری یا درد حاد).

در حالی که برخی از ایالت های آلمان پناهندگان را مجبور می کنند قبل از مراجعه به پزشک برای دریافت کوپن از اداره رفاه اجتماعی درخواست دهند و سایر ایالت ها به اصطلاح کارت بهداشتی برای پناهندگان (Gesundheitskarte für Flüchtlinge) صادر می کنند ، چنین کارتی به آن ها امکان می دهد بدون مراجعه به مقامات و دریافت کوپن ، مستقیماً به مراقبت های پزشکی دسترسی داشته باشند.

با توجه به پایگاه اطلاعات پناهندگی (AIDA) مراقبت های اضطراری برای پناهجویان محدود به “درمان های پزشکی یا دندانپزشکی ضروری باید ارائه شود ، حال اگر پناهجو بیش از 15 ماه در آلمان بوده است و درخواست پناهندگی وی هنوز در حال بررسی است ، فرد می تواند از همان مراقبت های بهداشتی قانونی مانند آلمانی ها برخوردار شود (به جز بیمه مراقبت طولانی مدت Pflegeversicherung) ، به عنوان یک پناهجو ، فرد در انتخاب یک شرکت بیمه درمانی قانونی آزاد است و می تواند به عنوان مثال یکی از شرکت ها ی بیمه درمانی زیر را انتخاب کند :

  •  
  • AOK Baden
  • Württemberg
  • TK – Techniker
  • Krankenkasse
  • KKH – Kaufmännische
  • Krankenkasse
  • DAK
  • Barmer

سوالات پر تکرارشرایط زندگی در آلمان برای مهاجران​

مهاجران قانونی (برای افراد خارج از اتحادیه اروپا) افرادی هستند که می توانند از طریق روش هایی مانند اخذ ویزا هایی مانند ویزای تجاری ، ویزا برای تحصیل در آلمان ، ویزای جستجوی کار ، ویزای کار (استخدام) ، ویزای دانشمند مهمان ، ویزای آموزشی و کارآموزی یا ویزای اتحاد خانواده برای پیوستن به یکی از بستگان یا شریک زندگی برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند.

آلمان به عنوان یک کشور پذیرا یا دوستانه با خارجی ها در نظر گرفته نمی شود ، در واقع ، این کشور به عنوان یکی از بدترین کشور های جهان برای دوست یابی رتبه بندی شده ، به همین دلیل است که مهاجران هنگام یافتن مکانی برای زندگی و آشنایی با خانه جدید خود ، به کمک یک متخصص و مشاور ، بسیار نیاز دارند.

پناهندگان در آلمان معمولاً سه ماه پس از ارائه درخواست پناهندگی خود اجازه کار با محدودیت های پیچیده خاص را دارند ، بسیاری از کارفرماها حاضر نیستند به پناهجویان کار بدهند و ضمنا این افراد معمولا مشکل زبان هم دارند بنابراین کار پناهدگان در آلمان با مشکلات بسیار زیادی همراه است؟

مهاجران غیرقانونی موافقت می کنند با دستمزد کمتر از نرخ استاندارد بازار کار کنند و هیچ حقی برای تحصیل در مدرسه ، مراقبت های بهداشتی اضطراری و یا حداقل استاندارد های ایمنی در محل کار را ندارند.

مهاجران قانونی در آلمان می توانند  مانند یک آلمانی کار کنند و درآمدی برابر با یک فرد آلمانی داشته باشند.

برای مشاوره تخصصی در مورد تمامی روش های مهاجرت و ویزاهای کشور آلمان و شناخت شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران​ ، با متخصصان ما در شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز در تماس باشید ، ما مشاوره تخصصی در مورد کلیه امور مربوط به ویزای آلمان ، قانون مهاجرت و مجوزهای اقامت آلمان را به شما عزیزان ارائه می دهیم  ، همچنین دعوت می کنیم مقاله مهاجرت به اروپا را مطالعه کنید تا شرایط مهاجرت قانونی به کشور های قاره امن اروپا را بشناسید.

برای مهاجرت نیاز به دانش ، تمکن مالی ، تجربه و انتخاب های صحیح دارید ، مقالات زیر برای افزایش آگاهی شماست.

6 دیدگاه در “شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران

  1. شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران علی اسفندیاری گفت:

    سلام من سال اول کنکور رو پشت سر گذاشتم و نتیجه ام دلخواه نبوده
    میخوام بین رفتن به المان یا پشت کنکور موندن یکی رو انتخاب کنم
    میشه بهم یه کمکی کنین

    1. شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      این یک تصمیم شخصی است ولی به صورت کلی مهاجرت به آلمان میتواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد . از جمله تحصیل رایگان ، ورود سریع به بازار کار ، دریافت اقامت دائم در زمان کوتاه و……
      با تشکر از سوال شما

  2. شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران ملیحه بجنوردی گفت:

    با سلام من متخصص سئو هستم و 33 سال سن دارم یک فرزند 3 ساله دارم میخواهم از طریق ویزای کاری به آلمان و شهر برلین مهاجرت کنم اما مشکل زبان دارم الان در حال مطالعه هستم، همسرم شغلش آزاد درواقع هایپرمارکت دارند ایشون 36 سال سن دارند فوق دیپلم حسابداری هستند، من چه مزیت هایی به غیر ار تخصص باید داشته باشم تا اپلای بشم؟ سابقه بیمه 1 سال خرده ای دارم رشته تحصیلی لیسانس مدیریت بازرگانی هستش و همچنین چند مدرک مرتبط تخصصی از فنی حرفه ای دارم. همسرم از چه طریقی مینونه اقدام کنه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      چون سابقه کاری شما با مدرک تحصیلی که فرمودید یکسان نیست بهتره از طریق تحصیلی به آلمان مهاجرت کنید و برای مهاجرت تحصیلی شما به مدرک زبان b2 آلمانی احتیاج دارید و تحصیل در دانشگاه های آلمان رایگان هست
      برای مهاجرت کاری به حداقل مدرک لیسانس و سابقه کاری مرتبط سه ساله و مدرک زبان آلمانی در سطح b2 احتیاج دارید.

      با تشکر از سوال شما

  3. شرایط زندگی در آلمان برای مهاجران Mehdi گفت:

    سلام من لیسانس مکانیک خودرو از دانشگاه علمی کاربردی و10 سال سابقه بیمه تامین اجتماعی در خدمات پس از فروش خودرو سازیهای کشور متناسب با رشته ام با 120 مدرک فنی از ایران خودرو وکرمان موتور بعنوان کارشناس فنی وبا سن 37 سال وبلد بودن زبانA2 آلمانی می تونم پناهنده بشم وبعد مدارکم را تو دادگاه ارایه کنم ممنون میشم من راراهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه