مهاجرت به ایرلند

مهاجرت به ایرلند ، با توجه به مزیت های فراوانی که ممکن است برای یک مهاجر داشته باشد ، متقاضیان زیادی دارد و از مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) پرسش هایی پیرامون راه و روش های قانونی برای مهاجرت پرسیده می شود.

میزان دشواری روند مهاجرت به کشور ایرلند مطابق آخرین برآوردها ، در رتبه هشتم قرار گرفته است؛ قوانین مهاجرتی در کشور ایرلند تقریبا از روش های مهاجرتی اروپایی الگو برداری می کند ، ایرلند یک کشور عضو اتحادیه اروپا است و مهاجران امکان داشتن پاسپورت معتبر و شناخته شده در سطح اروپا را دارند.

ایرلند از این حیث که یک کشور انگلیسی زبان است و سیستم آموزشی آن مشابه بریتانیا کار می کند ، بستر مناسبی از رفاه اجتماعی در آن فراهم است و همچنین زمینه های جذاب سرمایه گذاری را برای مهاجران ارائه می دهد ، به یک مقصد مهاجرتی پرتقاضا برای متقاضیان تبدیل شده است.

با این حساب حتما شما هم می خواهید بدانید چگونه می توان از روش های قانونی به ایرلند مهاجرت کرد و نحوه اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور چگونه است؟ اگر چنین است با مشاوران رجبی همراه باشید و این محتوا را تا پایان مطالعه کنید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله بسیار مفید مهاجرت به اروپا ، گزینه های دیگر را هم بررسی و مقایسه کنید.

فهرست مطالب
مهاجرت به ایرلند

روش های قانونی مهاجرت به ایرلند

ورود و جا به جایی به کشور ایرلند کاملا تابع قوانین کلی بین الملل است؛ یعنی این کشور از روش های قانونی مهاجرت به ایرلند استقبال و راه های غیرقانونی را منع می کند.

ساده ترین راه ورود قانونی با عاقبت خوش برای ایرانیان ، قطعا راه تحصیلی است؛ این یک روش استاندارد و پرمتقاضی نه تنها برای ایرلند که برای همه کشورهای جهان محسوب می شود.

روش مهاجرت کاری ، مهاجرت با روش سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و خرید ملک از دیگر روش های ورود به خاک ایرلند است ، ازدواج هم روش قانونی دیگری برای ورود به خاک ایرلند است که گستردگی ندارد و یک اقدام کاملا شخصی محسوب می شود ، اگر چنین موردی برای مهاجرت دارید ، باید طبق قوانین ایرلند شخص ایرلندی بتواند اثبات کند که توانایی حمایت از هزینه زندگی دو نفر را دارد.

روش های مهاجرت به ایرلند بررسی اقامت
مهاجرت با روش تحصیلی منجر به اقامت می شود
مهاجرت با روش کاری منجر به اقامت می شود
مهاجرت با روش سرمایه گذاری منجر به اقامت می شود
مهاجرت با روش خرید ملک با سرمایه گذاری مبالغ بالا منجر به اقامت می شود.
مهاجرت با روش ازدواج منجر به اقامت می شود
مهاجرت با روش پناهندگی ممکن است منجر به اقامت شود اما به هیچ وجه توصیه نمی شود.

اگر فرزندی متولد خاک ایرلند باشد ، واجد شرایط کافی برای کسب تابعیت ایرلند نیست و باید ارتباط خونی با یکی از والدین شهروند ایرلندی باشد.

پناهندگی در لیست روش های مهاجرت به ایرلند قرار می گیرد اما نه روش قانونی ، این یک روش برای افرادی است که ناچار به ترک کشور خود شده اند و ایرلند به سختی پرونده های پناهجویان را مورد بررسی قرار می دهد.

در مقاله جداگانه ای در همین سایت به بررسی روش های قانونی مهاجرت پرداخته ایم که می تواند آگاهی شما برای انتخاب بهترین شیوه مهاجرتی را افزایش دهد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشورهای اروپایی با ارزان ترین و سریع ترین شیوه ها ؛ مشاوره بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مهاجرت به ایرلند از طریق تحصیل

تحصیل در ایرلند در حقیقت یکی از بهترین روش های مهاجرت به اروپا است زیرا ایرلند دانشگاه های معتبر با رنکینگ بالا دارد ، پس از تحصیل نیز می توان از فرصت های موجود برای اشتغال و کاریابی و در نهایت درخواست اقامت دائم و حتی تابعیت در ایرلند برخوردار شد.

نحوه اخذ اقامت ایرلند از طریق تحصیل ، به تصمیم دانشجو برای ادامه تحصیل یا جستجوی کار و اشتغال در ایرلند ، بستگی دارد؛ زیرا دانشجویان در اصل تعهد دارند که پس از اتمام تحصیل به کشور خود بازگردند ، افرادی که مایل به اخذ اقامت ایرلند از طریق تحصیل هستند ، بایستی ابتدا اقدام به جستجوی کار کنند و سپس اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری ، تبدیل کنند و چنانچه دانشجویان فارغ التحصیل از یک مقطع مایل به ادامه تحصیل در مقطع بالاتر باشد ، ملزم به درخواست مجدد ویزای نوع D به عنوان مجوز اقامت دانشجویی جدید درخواست بدهد.

اخذ اقامت ایرلند از طریق کار

مهاجرت به ایرلند از طریق کار ، دومین راه مطمئن و آینده دار است و اخذ اقامت ایرلند از طریق کار ، متقاضی باید برای مجوز کار درخواست بدهد و در نهایت از این طریق به اقامت دائم ، تابعیت و حقوق کامل شهروندان ایرلندی برسد.

متقاضیان مهاجرت به ایرلند از طریق کار که بتوانند در حرفه یکی از مشاغل تخصصی با مهارت بالا پذیرفته شده باشند ، به جای کارت اقامت ویزای کار ایرلند را دریافت می کنند ، برنامه نويسي ، حرفه هاي توسعه ای و طراحي وب و ساير مشاغل مرتبط با ICT از جمله مشاغلی هستند که نیاز مبرم به نیروی کار متخصص خارجی دارد.

ویزای کاری ایرلند ابتدا به مدت 6 ماه اعتبار دارد و پس از آن قابیلت تمدید برای یک تا دو سال دیگر را هم دارد ، برای اینکه ویزای کار منجر به اقامت دائم شود باید کارفرما مجوز قرار داد کاری دوساله با شمل منعقد کرده باشد و از این دو سال حداقل 12 ماه را باید حتما نزد کارفرما کار کرده باشید اما پس از آن قادر خواهید بود که کارفرما را تغییر داده دهید.

اخذ اقامت ایرلند از طریق کار

دریافت ویزای کاری ایرلند

وزارت کار و نوآوری ایرلند مسئول صدور مجوز کار است ، متقاضیان برای دریافت ویزای کاری ایرلند باید از یکی از دو روش زیر اقدام کرده باشد:

  • استخدام از طریق نیروی کار عمومی
  • استخدام از طریق نیروی کار ماهر و متخصص

متقاضیان کار در ایرلند ، پس از دو سال کار مستمر ، می توانند برای اقامت دائم درخواست بدهند ، یک مزیت برجسته در روند اخذ ویزای کاری ایرلند این است که بلافاصله پس از ورود به ایرلند ، امکان درخواست الحاق همسر و همچنین درخواست اجازه کار برای همسر وجود دارد.

اگر پرسش های بیشتری در این مورد دارید ، ابتدا مقاله لینک شده درباره کار در کشور ایرلند را مطالعه و سپس از مشاوران رجبی کمک بگیرید.

اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری

اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در ایرلند ، چنانچه با مراحل صحیح و قانونی دنبال شود ، اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری را برای متقاضیان به ارمغان می آورد ، برای رسیدن به این موفقیت بزرگ ، متقاضیان باید ثابت کنند که تمکن مالی کافی دارند و هدف خود را از سرمایه گذاری بیان کنند.

فرایندی که بتواند یک سرمایه گذاری را به اقامت دائم ایرلند برساند باید به صورت زیر طی شود ، جمع آوری دقیق و صحیح مدارک ، ارسال درخواست به اداره کمیته ارزیابی مهاجرت ایرلند و در نظر گرفتن هزینه 1500 یورویی برای آن ، دریافت تاییدیه وزیر دادگستری ، طی کردن مراحل انجام رسمی سرمایه گذاری و تایید آن.

اگر این مراحل به درستی طی شود ، سرمایه گذاری در کشور ایرلند به اقامت دوساله منجر می شود ، توجه داشته باشد که در میان این  مراحل باید بیمه درمانی خصوصی ایرلند را هم مد نظر قرار دهید و برای اطلاع از آن می توانید از مشاوران رجبی کمک بگیرید.

اقامتی که با مهاجرت به ایرلند از طریق سرمایه گذاری حاصل می شود ، تحت عنوان ویزای طلایی IIP یا چند گانه شناخته می شود و پس از پایان دو سال ، برای سه سال دیگر قابلیت تمدید دارد و در نهایت برای 5 سال بعد نیز تمدید می شود.

با چهره های متفاوت کشور ایرلند از طریق مقالات ارائه شده آشنا شوید.

اقامت ایرلند با ثبت شرکت

اقتصاد ایرلند بر اساس صادرات پایه گذاری شده است و مسیرهای خوبی برای ثبت شرکت و درآمد ناشی از آن وجود دارد ، اقتصاد ایرلند بر پای تولید نیروی برق و تجهیزات برقی و صادرات این محصولات است ، از دیگر زمینه های شغل ساز در ایرلند ، می توان کامپیوتر ، ماشین آلات ، دارو و مواد شیمیایی را مثال زد.

اقامت ایرلند از طریق ثبت شرکت امکان پذیر است اما منوط به شرایطی می باشد؛ به عنوان مثال ، تا زمانیکه درآمد زایی شرکت تاسیس شده برای ایرلند اثبات نشود و فرد گردش مالی کافی برای این روند را نداشته باشد ، اقامت دو ساله که در ابتدای کار اعطا می شود قابل تمدید نخواهد بود ، موسس شرکت باید بتواند در مجموع 5 سال مداوم کار کرده و سرمایه گذاری خود را حفظ کند تا مجوز درخواست برای اقامت دائم ایرلند را دریافت کند.

اقامت ایرلند با خرید ملک 

دولت امکان خرید ملک در ایرلند را بدون محدودیت ملیت فراهم کرده است ، این فرصت برای خارجیان در قیمت های متفاوتی موجود است اما اگر بخواهید این نوع سرمایه گذاری منجر به اقامت شود باید از سقف سرمایه گذاری در این زمینه آگاهی داشته باشید.

اقامت ایرلند با خرید ملک فقط با سرمایه گذاری 450000 دلار در ایرلند امکان پذیر است ، روند کار این است که متقاضی باید این مبلغ را در یک ملک به ارزش 500000 دلار دوارد نموده و اوراق قرضه دولتی خریداری کند.

تنها در صورت طی کردن این فرآیند ، متقاضیان مهاجرت به ایرلند از طریق خرید ملک ، می توانند برای اقامت 2 ساله از طرف خود و خانواده اقدام کند ، برای ادامه کارهای اقامتی متقاضی باید ثابت کند که به مدت سه سال است که ملک را با همان شرایط قبل حفظ کرده است و در صورت تایید اداره مهاجرت ایرلند ، مدت اقامت سرمایه گذار برای سه سال دیگر تمدید می شود.

لازم به ذکر است که در فرآیند اقامت ایرلند با خرید ملک ، مبلغی که سرمایه گذار مجبور است به ایرلند منتقل کند ، در واقع هنگفت است و شاید بتوانید در نقاط دیگر اروپا ، با شرایط بهتر و هزینه کمتر اقدام به این کار کرد ، برای اطلاعات کاملتر پیشنهاد مشاوران رجبی این است که ابتدا مقاله اجاره و خرید ملک در ایرلند را مطالعه کنید و سپس با آنها تماس بگیرید.

اقامت ایرلند با خرید ملک 

وکیل مهاجرت به ایرلند

با توجه به شرایط موجود در دنیا و بالا رفتن نرخ مهاجرت بشر ، جستجوی اطلاعات درباره روش های قانونی مهاجرت ، افزایش پیدا کرده است و برای این کار لازم است که از یک منبع موثق برای کسب اطلاعات بهره مند شوید.

منابع موثق برای کسب اطلاعات پیرامون مسائل مهاجرت ، از طریق موسسات حقوقی-مهاجرتی و موسسات اعزام دانشجو در دسترس می باشد ، وکلای مهاجرتی دارای مجوز و قانونی هم از طریق همین موسسات به متقاضیان مهاجرت معرفی می شود.

موسسات مهاجرتی دارای کادر تخصصی از وکلا و مشاورین مهاجرت هستند که اغلب در رشته حقوق تحصیل کرده اند ، اما این به این معنی نیست که ادعا کنند که رشته حقوق را در شاخه مهاجرت تکمیل کرده اند ، زیرا در دانشکده های حقوق ایران گرایشی به این نام وجود ندارد.

بنابراین ، برای مهاجرت به ایرلند هم توجه داشته باشید که هر کسی خود را به عنوان وکیل مهاجرت به ایرلند معرفی نکند ، هیچ وکیلی در ایران تخصص دانشگاهی برای مهاجرت ندارد ، این ها در حقوق دان هایی هستند که بواسطه تجربه کاری خود در حیطه مهاجرت ، مهارت و تخصص پیدا می کنند و می توانند پرونده های موفقی برا متقاضیان رقم بزنند.

در ادامه با یک موسسه حقوقی معتبر آشنا می شوید که در حیطه کاری خود ، از خوش نام ترین ها بوده و است.

موسسه مهاجرتی به ایرلند

دایره فعالیت موسسات حقوقی-مهاجرتی شامل معرفی انواع روش های مهاجرت و بهترین نوع آنها در هر کشور است ، اما موسسات اعزام دانشجو صرفا در زمینه مهاجرت تحصیلی فعال بوده و اگر ادعایی درباره سایر زمینه های مهاجرت داشته باشد ، قانونی نیست.

موسسه حقوقی مهاجرتی مشاوران رجبی ، از جمله موسسات خوش نام و فعال در زمینه تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری ، کارآفرینی و تاسیس شرکت ، خرید ملک ، پیوستن به خانواده و غیره است که خوش نامی خود را مدیون تلاش بی وقفه و صادقانه کادر تخصصی خود می باشد.

توصیه می کنیم مقاله موسسه مهاجرتی در تهران را نیز بخوانید و با نحوه ارائه خدمات ما آشنا شوید.

موسسه مهاجرتی به ایرلند

سوالات پر تکرار مهاجرت به ایرلند

میزان دشواری روند مهاجرت به کشور ایرلند مطابق آخرین برآوردها ، در رتبه هشتم قرار گرفته است؛ قوانین مهاجرتی در کشور ایرلند تقریبا از روش های مهاجرتی اروپایی الگو برداری می کند ، ایرلند یک کشور عضو اتحادیه اروپا است و مهاجران امکان داشتن پاسپورت معتبر و شناخته شده در سطح اروپا را دارند.

ساده ترین راه ورود قانونی با عاقبت خوش برای ایرانیان ، قطعا راه تحصیلی است؛ این یک روش استاندارد و پرمتقاضی نه تنها برای ایرلند که برای همه کشورهای جهان محسوب می شود.

افرادی که مایل به اخذ اقامت ایرلند از طریق تحصیل هستند ، بایستی ابتدا اقدام به جستجوی کار کنند و سپس اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری ، تبدیل کنند.

ویزای کاری ایرلند ابتدا به مدت 6 ماه اعتبار دارد و پس از آن قابیلت تمدید برای یک تا دو سال دیگر را هم دارد ، برای اینکه ویزای کار منجر به اقامت دائم شود باید کارفرما مجوز قرار داد کاری دوساله با شمل منعقد کرده باشد و از این دو سال حداقل 12 ماه را باید حتما نزد کارفرما کار کرده باشید اما پس از آن قادر خواهید بود که کارفرما را تغییر داده دهید.

اقامت ایرلند با خرید ملک فقط با سرمایه گذاری 450000 دلار در ایرلند امکان پذیر است ، روند کار این است که متقاضی باید این مبلغ را در یک ملک به ارزش 500000 دلار دوارد نموده و اوراق قرضه دولتی خریداری کند.

موسسه مهاجرتی رجبی می تواند به عنوان یک موسسه مهاجرت به ایرلند هم به شما عزیزان معرفی شود و بهترین آینده تحصیلی ، شغلی و سرمایه گذاری را برای شما رقم بزند ، پس همین الان با آنها تماس بگیرید و اهداف مهاجرتی خود را برای آنها توضیح دهید ، شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات خود را در اختیار همکاران ما در دفاتر شیراز و تهران قرار دهید و همزمان در صفحات مجازی هم پیگیر کارهای موسسه باشید ، توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به انگلستان را نیز بخوانید و این دو کشور را با هم مقایسه کنید.

برای مقایسه روش های مهاجرت به برخی از کشورهای محبوب ایرانیان ، مقالات زیر را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.7/5 - (8 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه