اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی

اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی یکی از انواع اقامت کشور اسپانیا برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا مانند ایران است که در سال 2013 در اسپانیا به تصویب رسید ، این ویزا به افرادی تعلق می گیرد که حدود 500000 یورو در املاک ، مستغلات و تجارت اسپانیا سرمایه گذاری می کنند.

شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) و چندین سال سابقه در زمینه کسب اقامت کشورهای دنیا بهترین مشاورین مهاجرت را در اختیار شما می گذارد ، این مقاله نیز توسط کارشناسان مجرب این موسسه نوشته شده است پس اگر به فکر اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی هستید ، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سرمایه گذارانی که اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی را به دست آوردند مجبور نیستند در آزمون های زبان و فرهنگ اسپانیایی شرکت کنند و همچنین مجبور نیستند که در کشور اسپانیا زندگی کنند ، اگر افراد علاقه داشته باشند در کشور اسپانیا زندگی کنند می توانند پنج سال با ویزای طلایی در این کشور اقامت داشته باشند.

پس از گذشت پنج سال این افراد می توانند اقامت دائم اسپانیا را به دست آورند ، پس از گذشت پنج سال دیگر  اقامت در اسپانیا ، شخص بعنوان یک مقیم دائم می تواند برای شهروندی درخواست دهد ، در انتهای صحبت اگر دوست دارید بیشتر در مورد نحوه مهاجرت به این کشور اطلاعات کسب کنید ، می توانید همین الان مقاله مهاجرت به اسپانیا را مطالعه کنید.

اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی
فهرست مطالب

مزایای ویزای طلایی اسپانیا

اگر دوست دارید بدانید با اخذ اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی از چه مزایایی برخوردار می شوید ما در ادامه به مهم ترین این موارد اشاره می کنیم ، اولین و یکی از مهم ترین مزایای ویزای طلایی اسپانیا سفر به کشورهای عضو شینگن بدون ویزا است.

افراد با داشتن این ویزا می توانند بدون ویزا از سایر کشورهای شینگن بازدید کنند و هر شش ماه یکبار تا 90 روز را در آنجا سپری کنند ، کشورهای شینگن در نظر گرفته شده عبارتند از : اسپانیا ، اتریش ، بلژیک ، چک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، ایتالیا ، مالت ، هلند ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، اسلواکی ، اسلوونی ، سوئد ، سوئیس و…

گزینه بعدی این است که شما می توانید اقامت قانونی کشور اسپانیا را به دست آورید و اگر دوست نداشتید زندگی در اسپانیا را تجربه کنید تنها لازم است برای تمدید مجوز اقامت از این کشور بازدید کنید ، فرزندان شما حق تحصیل در مدارس و دانشگاه های اسپانیا ، اعم از خصوصی و دولتی را دارند ، تمام خانواده می توانند خدمات پزشکی با کیفیت را در کلینیک های کشورهای شنگن دریافت کنند.

با داشتن ویزای طلایی شما و اعضای خانواده تان می توانید مجوز کار در اسپانیا را دریافت کنید ، کارآفرینان حق دارند کسب و کار خود را به اسپانیا منتقل کنند یا شرکت های جدیدی ایجاد کنند و در نهایت می توانید اقامت قانونی کشور اسپانیا را به دست آورید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شما می توانید ویزای طلایی را با راهنمایی گام به گام مشاورین به راحتی بدست آورید، پس با ما در ارتباط باشید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرایط دریافت ویزای طلایی اسپانیا

مهم ترین شرایط دریافت ویزای طلایی اسپانیا برای متقاضیان شامل موارد زیر می شود :

  • برای کسب اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی سرمایه گذار باید مقیم کشوری خارج از اتحادیه اروپا باشد ، زیرا این ویزا برای سرمایه گذاران خارج از اروپا در نظر گرفته شده است.
  • فرد متقاضی باید بالای 18 سال سن داشته باشد.
  • فرد مورد نظر نباید هیچ گونه سابقه کیفری داشته باشد.
  • فرد باید در کشور اسپانیا بیمه خصوصی داشته باشد.
  • مدارکی مبنی بر تمکن مالی داشته باشد که نشان دهد فرد می تواند در حین اقامت اسپانیا از خود و خانوادش حمایت کند.
  • شما مدرکی دارید که نشان می دهد یکی از گزینه های سرمایه گذاری را انجام داده اید.

گزینه های سرمایه گذاری برای ویزای طلایی در اسپانیا

مواردی که شما می توانید در کشور اسپانیا سرمایه گذاری کنید و یا گزینه های سرمایه گذاری برای ویزای طلایی در اسپانیا شامل لیست زیر می شود :

نوع سرمایه گذاری مبلغ سرمایه گذاری نوع ویزای طلایی
سرمایه گذاری در املاک و مستغلات حداقل 500/000 یورو RIV
سرمایه گذاری در سهام یک شرکت یا سپرده گذاری در یک بانک اسپانیایی حداقل 1/000/000 یورو RIC
سرمایه گذاری در بدهی عمومی اسپانیا حداقل 2/000/000 یورو RIC

همچنین می‌توانید در یک کسب ‌و کار جدید سرمایه‌گذاری کنید که فرصت ‌های شغلی برای شهروندان اسپانیایی ایجاد می‌ کند ، به نوآوری در زمینه ‌های علم یا فناوری کمک می‌کند و تأثیر اجتماعی و اقتصادی قابل ‌توجهی بر جای می ‌گذارد.

جمعیت ویزای طلایی در اسپانیا

No Data Found

مدارک مورد نیاز برای ویزای طلایی در اسپانیا

همانطور که می دانید برای درخواست اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی ، علاوه بر فرم درخواست ، مدارک خاصی نیز لازم است ، مدارک مورد نیاز برای ویزای طلایی در اسپانیا را در زیر برای شما توضیح می دهیم :

  • پاسپورت معتبر که حداقل یک سال اعتبار داشته باشد. 
  • دو قطعه عکس پاسپورت 
  • مدرک کشور محل اقامت 
  • فرم درخواست ویزای اقامت طلایی اسپانیا
  • سند تمکن مالی که تایید می کند که بودجه کافی برای پوشش زندگی در طول زمان وجود دارد.
  • سندی مبنی بر اینکه تحت پوشش بیمه درمانی هستید
  • سند صادر شده توسط مقامات مربوطه که تحصیل فرزندان شما را تایید می کند.

همانطور که می دانید هنگام اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی همه این مدارک به صورت کامل باید به اسپانیایی ترجمه شوند.

مالیات ویزای طلایی اسپانیا​

مالیات ویزای طلایی اسپانیا

مسلما زمانی که در کشور اسپانیا ملکی را خریداری کنید مشمول مالیات این کشور خواهید بود ، هر چند این مبلغ مالیات به نوع ملک و مدت زمانی که در کشور اقامت دارید ، بستگی دارد ؛ اگر بیش از 6 ماه در اسپانیا بمانید ، به عنوان مقیم اسپانیا محسوب می شوید و دارایی ها و درآمد شما در سراسر اسپانیا مشمول مالیات می شود.

اگر مدت زمان کمتری در این کشور هستید ، فقط بر روی خرید اولیه املاک خود و پس از آن بر ارزش دارایی های خود در اسپانیا مالیات می پردازید ، اگر مقیم تمام وقت نیستید ، باید 24.75 درصد از درآمد اجاره یا هر درآمد دیگری را که در اسپانیا به دست می آورید ، به عنوان مالیات بپردازید.

مراحل اخذ ویزای طلایی اسپانیا

مراحل اخذ ویزای طلایی اسپانیا نسبتا آسان است ، این مراحل به صورت خلاصه شامل موارد زیر می شود :

مرحله اول : ابتدا از بین موارد مختلف گزینه سرمایه گذاری مورد علاقه خود را انتخاب می کنید. ( پیش از این تمامی گزینه های سرمایه گذاری برای کسب اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی را بیان کردیم )

مرحله دوم : پس از تصمیم گیری ، درخواست ویزای شینگن را آماده و ارسال می کنید.

مرحله سوم : در این مرحله ، شما از اسپانیا دیدن می کنید تا اطلاعات بیومتریک مورد نیاز را به مقامات ارائه دهید ، این بخش از فرآیند معمولاً حدود دو ماه طول می کشد تا تکمیل شود.

مرحله چهارم : مرحله نهایی فرآیند درخواست ، باید منتظر نتیجه بررسی های مرجع باشید ، طی این پروسه درخواست شما ممکن است تایید یا رد شود این مرحله معمولا حدود 20 روز طول می کشد.

مرحله پنجم : ویزای طلایی اسپانیا خود را دریافت کنید و از مزایای اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی بهره مند شوید.

آمار ویزای طلایی اسپانیا در سالهای 2014 تا 2018

No Data Found

بدون شک تصمیم گیری در انتخاب یک کشور برای گرفتن اقامت دائم ، باید از جنبه های مختلف ارزیابی شود، پس حتما سایر اطلاعات کشور اسپانیا را مطالعه کنید.

شرایط تمدید ویزای طلایی اسپانیا

هنگامی که ویزای طلایی اسپانیا صادر می شود این ویزا حدود دو سال اعتبار دارد و پس از تمام شدن آن دوره اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی شما می توانید آن را برای پنج سال متوالی تمدید کنید ؛ سپس پس از گذشت 5 سال ، می توانید برای ویزای دائمی اقدام کنید ؛ شرایط تمدید ویزای طلایی اسپانیا به شرح زیر است.

  1. باید ویزای اقامت سرمایه گذار فعلی یا ویزای اقامت سرمایه گذار را داشته باشید که بیش از 90 روز زودتر منقضی نشده باشد.
  2. شما باید حداقل یک ماه در طول سال قبل از کشور اسپانیا بازدید کرده باشید.
  3. سرمایه گذاری شما باید در این کشور سرمایه گذاری داشته باشید.
  4. شما همچنان باید شرایط ویزا را که در وهله اول به شما اجازه می ‌دهد ویزای اقامت دریافت کنید ، برآورده کنید.

با توجه به این شرایط و دارا بودن موارد بالا شما می توانید تا پنج سال اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی را برای خود و خانواده تان تمدید کنید.

شرایط تمدید ویزای طلایی اسپانیا

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اسپانیا

همانطور که گفتیم برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اسپانیا باید حدود 500 هزار یورو در این کشور سرمایه گذاری کنید ، مدعی دریافت ویزای طلایی باید تصدیق کند که مالکیت ملک را از طریق تصدیق مالکیت و عوارض از اداره ثبت املاک مربوط به ملک یا املاک به دست آورده است.

سرمایه گذاری املاک باید برابر یا بیشتر از 500 هزار یورو به اضافه مالیات باشد ، اما باید در یک یا چند ملک گنجانده شود ، این موضوع چندین بار توسط دادگاه های اسپانیا مشخص شده است.

یکی از مواردی که باید در هنگام درخواست ویزای طلایی در نظر گرفت این است که ما باید مالیات های مربوط به 500 هزار یورو سرمایه گذاری را اعمال کنیم ، قاعده کلی این است که اگر اولین انتقال باشد ، فعالیت مشمول مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود ، اگر عملیات دوم یا بعدی (فروش املاک دست دوم) باشد مشمول مالیات نقل و انتقال می شود.

نرخ یا درصد مالیات بر ارزش افزوده برای خرید و فروش املاک و مستغلات 10 درصد است ، درصد ممکن است بسته به جامعه خودمختار مورد نظر متفاوت باشد ، مثلا در مورد مادرید 6 درصد است ، نمونه ای از موارد فوق به شرح زیر خواهد بود :

اگر قیمت خرید 500 هزار یورو باشد و فروش مشمول مالیات بر ارزش افزوده باشد بین ارزش ملک و پرداخت مالیات باید 550 هزار یورو پرداخت شود ؛ با این فرض اگر ملک دست دوم باشد ، مبلغ 530 هزار یورو باید پرداخت شود ، ضمنا  برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر راجع به مباحث مالیاتی کشور اسپانیا پیشنهاد می کنیم مقاله نرخ مالیات در اسپانیا را مطالعه کرده و در صورت وجود هرگونه سوال با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در میان بگذارید.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اسپانیا

سرمایه گذاری املاک بازسازی ویزای طلایی اسپانیا

یکی از راه های سرمایه گذاری در املاک در ویزای طلایی اسپانیا ، سرمایه گذاری املاک بازسازی ویزای طلایی اسپانیا است ، در سال 2015 اسپانیا اصلاحیه ای در برنامه ویزای طلایی خود ایجاد کرد که طی این اصلاحیه شکل دیگری از سرمایه گذاری در املاک اسپانیا ارائه شد ؛ جزئیات این طرح شامل موارد زیر می باشد.

فرد متقاضی باید ملکی را خریداری کند که بیش از 30 سال پیش ساخته شده است و یا در منطقه بازسازی شهری واقع شده است ، املاک مورد نظر باید با توجه به مقررات و قوانین شهرداری بازسازی شوند ، مبلغ کل قیمت خرید ملک و کارهای بازسازی انجام شده باید معادل یا بیشتر از 350000 یورو باشد.

با توجه به این موضوع که در اجرای این روش از سرمایه گذاری به تلاش زیادی احتیاج دارید قیمت سرمایه گذاری که در املاک 500000 یورو بود به مبلغ 350000 یورو کاهش پیدا می کند ؛ این 350000 یورو شامل قیمت ملک به اضافه ی کارهای بازسازی است. 

توجه: اگر ملک یا املاک موضوع در ” مناطق کم تراکم ” در پرتغال واقع شده باشد ، حداقل مبلغ سرمایه گذاری 20 درصد دیگر کاهش می یابد و به 280000 یورو می رسد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سرمایه گذاری درست و گرفتن قطعی پاسپورت دوم، برای همه ما مسئله است، ما شما را راهنمایی می کنیم!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

قیمت خرید ملک در شهرهای مختلف اسپانیا

قیمت خرید ملک در شهرهای مختلف اسپانیا بیشتر به این موضوع بستگی دارد که کدام منطقه را برای زندگی انتخاب می کنید ، برخی از گران ترین شهرها برای خرید ملک در اسپانیا سن سباستین ، بارسلونا و مادرید هستند ؛ شما می توانید املاک بسیار مقرون به صرفه تری را در جایی مانند آلیکانته یا والنسیا پیدا کنید و آن را طبق آنچه در مقاله اجاره و خرید ملک در اسپانیا توضیح داده ایم اجاره بدهید ؛ در زیر جدولی از میانگین قیمت املاک در مناطق مختلف اسپانیا را مشاهده خواهید کرد.

شهر موقعیت میانگین قیمت هر متر مربع
آلیکانته در مرکز شهر 2560 یورو
آلیکانته خارج از مرکز شهر 1876 یورو
بیلبائو در مرکز شهر 4678 یورو
بیلبائو خارج از مرکز شهر 3028 یورو
بارسلون در مرکز شهر 4519 یورو
بارسلون خارج از مرکز شهر 2980 یورو
مادرید در مرکز شهر 4929 یورو
مادرید خارج از مرکز شهر 2993 یورو
مالاگا در مرکز شهر 3271 یورو
مالاگا خارج از مرکز شهر 2066 یورو
سن سباستین در مرکز شهر 5800 یورو
سن سباستین خارج از مرکز شهر 3675 یورو
والنسیا در مرکز شهر 2784 یورو
والنسیا خارج از مرکز شهر 1483 یورو

سرمایه گذاری در مشارکت های اجتماعی اسپانیا

برای سرمایه گذاری در یا مشارکت های اجتماعی اسپانیا باید یک میلیون یورو سهام یا مشارکت در شرکت های سرمایه اسپانیایی با فعالیت تجاری فعلی انجام دهید ، در صورت سرمایه گذاری در سهام یا مشارکت های غیر بورسی ، رونوشتی از اظهارنامه سرمایه گذاری در دفتر ثبت سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد و رقابت ارائه می شود.

در مورد سرمایه گذاری در سهام پذیرفته شده در بورس ، گواهی از واسطه مالی که به طور مقتضی در کمیسیون بازار اوراق بهادار ملی یا بانک اسپانیا ثبت شده است ، باید ارائه شود مبنی بر اینکه طرف ذینفع سرمایه گذاری را برای اهداف این قانون انجام داده است.

از آنجایی که امروزه بیشتر افراد به دنیا مهاجرت به کشورهای روز دنیا مانند اسپانیا هستند گروه مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تمامی به روز ترین اطلاعات در مورد مهاجرت را در سایت و دیگر شبکه های اجتماعی قرار می دهد ، برای کسب اطلاعات بیشتر در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام با ما همراه باشید.
سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اسپانیا

سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اسپانیا

برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اسپانیا باید یک میلیون یورو در صندوق های سرمایه گذاری ، صندوق های سرمایه گذاری بسته یا صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر که در اسپانیا ثبت شده اند انجام دهید.

نکته اصلی اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی این است که صندوق سرمایه گذاری باید از جمله مواردی باشد که در چارچوب مقررات قانون در مورد موسسات سرمایه گذاری جمعی انجام شود ، نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر ، سایر نهادهای سرمایه گذاری جمعی پایان بسته و شرکت هایی که واحدهای سرمایه گذاری را مدیریت می کنند.

برای اثبات سرمایه‌ گذاری ، گواهینامه ای از شرکت مدیریت صندوق ، مستقر در اسپانیا ، که به طور مناسب در کمیسیون بازار اوراق بهادار ملی اسپانیا ثبت شده است ، باید ارائه شود ، مبنی بر اینکه طرف ذینفع حداقل یک میلیون یورو سرمایه گذاری کرده است.

سرمایه گذاری در سپرده های بانکی اسپانیا

برای سرمایه گذاری در سپرده های بانکی اسپانیا باید یک میلیون یورو سپرده بانکی در موسسات مالی اسپانیا انجام دهید ، روش اعتباربخشی این سرمایه گذاری با ارائه « گواهی سازمان مالی است که متقاضی تنها دارنده سپرده بانکی آن است » انجام می شود.

اگر دوست دارید در کشور اسپانیایی تحصیل کنید و به بهترین دانشگاه های این کشور راه پیدا کنید  و بعد از آن وارد بازار کار اسپانیا شوید ، می توانید همین حالا مقاله تحصیل در اسپانیا را که توسط بهترین مشاورین ما نوشته شده است در سایت مهاجرتی رجبی مطالعه کنید.

public debt investment

سرمایه گذاری در بدهی عمومی اسپانیا

برای سرمایه گذاری در بدهی عمومی اسپانیا دو میلیون یورو اوراق بدهی عمومی اسپانیا را باید انجام دهید ، برای اعتبار بخشیدن به سرمایه گذاری بدهی عمومی از موارد اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی ، « گواهی نهاد مالی یا بانک اسپانیا که در آن مشخص شده باشد که متقاضی تنها دارنده سرمایه گذاری برای مدتی معادل یا بیشتر از 5 سال است. »

سرمایه گذاری در بدهی عمومی اسپانیا​

سرمایه گذاری تجاری در اسپانیا

بر خلاف بقیه سرمایه گذاری ها ، در مورد سرمایه گذاری تجاری در اسپانیا هیچ حداقلی تعیین نمی شود ، با این حال ، یک سری الزامات برای تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری مشروع برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی ایجاد شده است ، بنابراین ، دولت تصریح می‌کند که پیشنهاد تجاری منفعت عمومی تلقی و تأیید می ‌شود که تحقق حداقل یکی از شرایط زیر ارزیابی می ‌شود.

  1. ایجاد شغل.
  2. انجام سرمایه گذاری با تأثیر اجتماعی-اقتصادی قابل توجه در منطقه جغرافیایی که قرار است عملیات در آن ایجاد شود.
  3. سهم مهمی در پیشرفت علمی و/یا فنی.
اخذ اقامت دائم و شهروندی اسپانیا

اخذ اقامت دائم و شهروندی اسپانیا

برای اخذ اقامت دائم و شهروندی اسپانیا باید حداقل 5 سال در این کشور اقامت دائم داشته باشید ، در این پنج سال نمی توانید بیش از 10 ماه را در خارج از اسپانیا بگذرانید سفر مکرر به خارج از کشور و ترک اسپانیا برای بیش از سه ماه متوالی توصیه نمی شود.

متقاضی اقامت دائم باید توانایی مالی ، مسکن در اسپانیا و بیمه درمانی را تایید کند ، هنگام تصمیم گیری در مورد درخواست ، ماهیت قانونمندی سرمایه گذار و درجه ادغام آنها در جامعه اسپانیا در نظر گرفته می شود ، همچنین بررسی می شود که آیا متقاضی اظهارنامه مالیاتی سالانه ارائه کرده و مالیات را به طور کامل پرداخت کرده است یا خیر.

اقامت دائم مادام العمر معتبر است ، کارت اقامت دائم هر پنج سال یکبار تمدید می شود ، برای دریافت شهروندی اسپانیا ، متقاضیان بزرگسال باید حداقل 10 سال با مجوز اقامت یا کارت اقامت دائم در این کشور زندگی کنند ، آنها همچنین دو امتحان را پشت سر می گذارند :

  • DELE برای تایید مهارت در زبان اسپانیایی در سطح A2 یا بالاتر.
  • CCSE برای اثبات دانش خود از زندگی فرهنگی و حقوقی اسپانیا.

شرایط کسب اقامت دائمی برای کودکان مهاجرین به اسپانیا

شرایط کسب اقامت دائمی برای کودکان مهاجرین به اسپانیا آسان تر می باشد ، فرزندان خردسال شهروندان اسپانیایی به طور خودکار حق شهروندی اسپانیا را دارند ، کودکان از شرکت در امتحانات معاف هستند.

اگر حداقل یکی از والدینش شهروند اسپانیا باشد ، یک کودک در بدو تولد می تواند تابعیت اسپانیا را دریافت کند و محل تولد مهم نیست ، اگر والدین تابعیت خود را به اسپانیایی تغییر دهند ، فرزندشان می تواند ظرف دو سال شهروند اسپانیا شود ، مدت اقامت کودک در اسپانیا مهم نیست.

کودکانی که در اسپانیا به دنیا می آیند به طور خودکار تابعیت زمین را دریافت نمی کنند ، آنها می توانند پس از یک سال زندگی در این کشور با مجوز اقامت ، شهروند اسپانیا شوند ، بنابراین ، حداقل یکی از والدین فرزند نیز باید اجازه اقامت داشته باشد.

ممنون که تا پایان این مطلب در مورد اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی با ما همراه بودید؛ مشاورین مجرب موسسه مهاجرتی رجبی در دو شعبه تهران و شیراز منتظر شما عزیزان هستند ف این افراد بهترین گزینه برای مشاوره مهاجرت می باشند.

سوالات پر تکرار اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی

فرد با داشتن این ویزا پس از گذشت پنج سال می توانند اقامت دائم اسپانیا را به دست آورند و همچنین می توانند بدون ویزا از سایر کشورهای شینگن بازدید کنند و هر شش ماه یکبار تا 90 روز اقامت داشته باشد.

  • پاسپورت معتبر که حداقل یک سال اعتبار داشته باشد.
  • دو قطعه عکس پاسپورت
  • مدرک کشور محل اقامت
  • فرم درخواست ویزای اقامت طلایی اسپانیا
  • سند تمکن مالی
  • سند بیمه درمانی
  • سند سرمایه گذاری
  1. سرمایه گذاری 500هزار یورویی در املاک و مستغلات
  2. سرمایه گذاری در سهام یک شرکت یا سپرده گذاری در یک بانک اسپانیایی به ارزش 1 میلیون یورو
  3. سرمایه گذاری در بدهی عمومی اسپانیا به ارزش 2 میلیون یورو
  1. انتخاب روش سرمایه گذاری
  2. درخواست ویزای شینگن
  3. حضور برای ثبت اطلاعات بیومتریک در کشور اسپانیا
  4. انتظار برای تایید نهایی
  5. دریافت ویزای طلایی اسپانیا

به صورت کلی بهتر است بیش از 5 سال در این کشور اقامت داشته باشید و بیش از 10 ماه کشور را به هر دلیلی ترک نکنید، همچنین داشتن توانایی مالی برای اداره زندگی و عدم سوء سابقه از دیگر ملاک های تایید اقامت دائم خواهد بود.

همچنین اگر دوست دارید در کشور اسپانیا کار کنید و از طریق کار اقامت این کشور را به دست آورید می توانید مقاله مربوطه با عنوان کار در اسپانیا را مطالعه کنید ، در صورتی که نیاز به راهنمایی قیق تر دارید مشاورین و همکاران ما در شرکت مهاجرتی رجبی در زمینه مهاجرت تحصیلی و کاری تمامی کشور های اروپایی در خدمت شما هستند ، با شماره های ما در تماس باشید و با مشاوران دفاتر تهران و شیراز صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه