قیمت خانه در هلند

هلند کشوری زیبا و توسعه یافته در اروپای غربی است که به دلیل سطح بالای زندگی، فرهنگ غنی و فرصت های شغلی مناسب به مقصدی جذاب برای مهاجران تبدیل شده است. خارجی ها می توانند به راحتی خانه ای در هلند خریداری کنند اما قبل از خرید خانه خود در هلند باید بدانید که قیمت خانه در هلند چقدر است؟

قیمت خانه در هلند

مشاور مهاجرتی

متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در هلند در سال ۲۰۲۳ حدود €5,300 یورو بوده است. قیمت مسکن در شهرهای بزرگ مانند آمستردام و روتردام به طور قابل توجهی بالاتر از سایر شهرهای هلند است.

آپارتمان یک خوابه بین  €1,500 و€2,500
آپارتمان دو خوابه بین €2,000 و €3,500
آپارتمان سه خوابه بین €2,500 و €4,500

در این مقاله اطلاعاتی را در رابطه با قیمت خانه در هلند از سوی موسسه مهاجرتی رجبی تقدیم شما عزیزان نموده ایم.  قبل از خرید خانه باید از بازار مسکن در هلند اطلاع داشته باشید و گران ترین و ارزان ترین محله ها را بشناسید.

 دعوت می کنیم مقاله کدام کشورها با خرید ملک اقامت می دهند؟ را نیز بخوانید تا اگر با دید مهاجرت، قصد خرید ملک دارید، اطلاعات ارزشمندی را کسب کنید.

فهرست مطالب

بررسی قیمت خانه در هلند

هلند دارای یک اقتصاد آزاد و توسعه یافته با رتبه ششمین GDP در اتحادیه اروپا است. این کشور در چند دهه گذشته به طور مداوم رشد اقتصادی داشته است. نرخ بیکاری در هلند پایین و نرخ تورم آن ثابت است. هلند به دلیل سیستم مالیاتی منصفانه و زیرساخت‌های قوی، به عنوان محیطی مناسب برای کسب و کار شناخته می‌شود.

اگر در فکر رشد سرمایه خود در کشورهای خارجی هستید، هلند می تواند گزینه خوبی باشد، شاید ندانید که قیمت خانه در هلند در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این افزایش قیمت به دلیل عوامل متعددی از جمله رشد اقتصادی، نرخ پایین بهره و کمبود مسکن بوده است.

متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در هلند در سال ۲۰۲۳ حدود €5,300 یورو بوده است. قیمت مسکن در شهرهای بزرگ مانند آمستردام و روتردام به طور قابل توجهی بالاتر از سایر شهرهای هلند است.

اقتصاد هلند در سالهای اخیر سریعتر از نه سال گذشته رشد کرده است ، به ویژه که بازار مسکن نیز در طول سال گذشته به دلیل کاهش بیکاری و افزایش اطمینان مردم به بازار مسکن بسیار خوب بوده و خانه های زیادی بیش از هر زمان دیگری در هلند فروخته شده است. از طرف دیگر خانه های خوب و لاکچری بیشتر و گران تر شده اند.

در ادامه گالریِ زیبایی از خانه های هلند را با هم ببینیم :

مزایای خرید ملک در هلند

خرید ملک در هلند هم مزایای اقتصادی دارد و هم مزایایی برای مهاجرت؛ از نظر اقتصادی، تقاضا برای مسکن در هلند بالا است و ارزش ملک در طول زمان افزایش می‌یابد. همچنین در صورت عدم تمایل به سکونت در هلند، می‌توانید ملک خود را اجاره دهید و از سود آن بهره‌مند شوید.

هلند مشوق هایی را برای خریداران ملک در نظر می گیرد؛ دولت هلند برای خریداران خانه‌های اول، معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته است تا انگیزه خرید را بیشتر کند، ضمناً اگر به فکر مهاجرت نیستید،می توانید به سودآوری خرید خانه در هلند فکر کنید؛ با توجه به رشد اقتصادی هلند، ارزش ملک شما در طول زمان افزایش خواهد یافت.

مزایای اقتصادی خرید ملک در هلند را مرور کردیم اما اگر می خواهید به هلند مهاجرت کنید، با خرید ملک به ارزش 500,000 یورو در هلند، می‌توانید برای اقامت دائم در این کشور درخواست دهید و این یک فرصت استثنایی است که در کمتر کشوری به شما می دهند!

خرید ملک می‌تواند فرآیند مهاجرت به هلند را تسهیل کند. در پروسه مهاجرت، داشتن ملک در هلند، حس ثبات و امنیت را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان می‌آورد.

اما اگر ثروتمند نیستید و پول کافی برای پرداخت قیمت خانه در هلند را ندارید، هنگام مهاجرت به هلند اجاره یک ملک عاقلانه تر به نظر می آید تا بتوانید با فرصت کافی به دنبال خانه مورد نظر خود باشید ، از طرف دیگر گرفتن وام مسکن نیز کار ساده ای نیست.

مزایای خرید ملک در هلند
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای خرید ملک در خارج از کشور پیچیدگی های فراوانی وجود دارد؛ ریسک نکنید و با دپارتمان سرمایه گذاری خارجی موسسه رجبی مشورت کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی جهت دریافت قیمت خانه در هلند

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

علاوه بر همه مزایای خرید ملک در هلند، زندگی در هلند هم بسیار لذت بخش است و افراد زیادی ترجیح می دهند در این کشور در کمال رفاه و آسایش زندگی کنند. در جدول زیر دلایل محبوبیت کشور هلند را برشمردیم:

مزیتتوضیحات
ثبات و امنیتثبات سیاسی و اقتصادی، خیالتان را از بابت آینده و سرمایه‌گذاری‌تان راحت می‌کند.
کیفیت بالای زندگیرفاه اجتماعی بالا، خدمات آموزشی و درمانی عالی و زیرساخت‌های مدرن
فرصت‌های شغلی مناسببازار کار قوی و کمبود نیروی کار در بسیاری از مشاغل
تنوع فرهنگیکشوری با تنوع فرهنگی بالا و خوش‌آمدگویی به مهاجران از سراسر جهان
موقعیت مکانی ایده‌آلدسترسی آسان به سایر کشورهای اروپایی
سیستم حمل و نقل عمومی قویسیستم حمل و نقل عمومی گسترده و کارآمد
امکان تحصیل رایگان برای کودکانتحصیل رایگان در مدارس دولتی برای کودکان زیر 16 سال
زیبایی‌های طبیعیطبیعت زیبا و متنوع
سرمایه‌گذاری مطمئنتقاضای بالا برای مسکن و افزایش ارزش ملک در طول زمان
مزایای مالیاتیمعافیت‌های مالیاتی برای خریداران خانه‌های

اجاره خانه در هلند

در حالی که اجاره خانه ها سال به سال در هلند افزایش یافته اما نرخ بهره وام در هلند همچنان بسیار کم است. نوع آپارتمان، سن بنا، متراژ، موقعیت مکانی و امکانات رفاهی، از جمله عواملی هستند که بر قیمت اجاره در هلند تاثیر می‌گذارند.

هرچند اجاره هر ساله افزایش می یابد اما به لحاظ اقتصادی، خرید یک خانه ممکن است برای شما مهم باشد. یکی از مهمترین علت ها برای پرداخت قیمت خانه در هلند و مالک شدن، نرخ پایین بهره در حال حاضر است.

 این بدان معنی است که باز پرداخت ماهانه نیز پایین تر است. این می تواند صدها یورو در هر ماه برای شما صرفه داشته باشد، به خصوص با توجه به اینکه قیمت اجاره هر ساله افزایش می یابد و بازپرداخت وام های شما تقریبا مشابه خواهد بود.

قیمت اجاره خانه در هلند در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. به طور میانگین، اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در هلند در سال ۲۰۲۳ حدود €1,200 یورو بوده است.

شهرکمترین اجاره ماهانه آپارتمان یک خوابه (€)بیشترین اجاره ماهانه آپارتمان یک خوابه (€)
آمستردام€ 1,500€ 2,500
روتردام€ 1,200€ 2,000
لاهه€ 1,100€ 1,800
اوترخت€ 1,000€ 1,700
خرونینگن€ 800€ 1,500

قیمت اجاره در شهرهای بزرگ و محله‌های بالا شهر به طور قابل توجهی بالاتر از سایر شهرها و محله‌های پایین شهر است.

اجاره آپارتمان در محله های مختلف مطابق جدول زیر است :

نوع آپارتمانمحله بالا شهرمحله پایین شهر
آپارتمان یک خوابه€1,500 – €2,500€1,000 – €1,500
آپارتمان دو خوابه€2,000 – €3,500€1,300 – €2,000
آپارتمان سه خوابه€2,500 – €4,500€1,600 – €2,500

خرید خانه در هلند

خرید خانه در هلند یک تصمیم مهم مالی است ، مخصوصا برای مهاجران.

در اینجا یک نمای کلی از مالیات ، هزینه های جانبی و قیمت خانه در هلند بیان شده است :

  • مالیات انتقال ( Overdrachtsbelasting )
    2 ٪ از قیمت خرید
    غیر قابل مذاکره
  • سپرده های قبل از فروش ( Koopovereenkomst waarborgsom)
    10 ٪ ( به علاوه BTW ) از قیمت خرید
    به ندرت قابل مذاکره است.
  • قرارداد انتقال ( De leveringsakte)
    0،3 ٪ ( به علاوه BTW ) از قیمت خرید
    قابل مذاکره است.
  • هزینه وام مسکن ( Hypotheekadvies)
    1 ٪ از وام مسکن یا 1،2 ٪ ( به علاوه BTW ) از قیمت خرید
  • قرارداد وام ( Hypotheekakte )
    0،15 ٪ ( به علاوه BTW ) از قیمت خرید
    مالیات محاسبه می شود.
  • هزینه کارگزاری ملک (Makelaarscourtage )
    2 ٪ ( به علاوه BTW) از قیمت خرید  البته اگر نماینده املاک و مستغلات برای پیدا کردن یک خانه به شما کمک کرده باشد.
  • ارزیابی ( Taxatierapport )
    0،2 ٪ ( به علاوه BTW ) از قیمت خرید
    کسر از مالیات و قابل مذاکره
  • مقدار اجاره معقول ( Eigenwoningforfait )
    از 0 ٪ تا 0،8 ٪ ارزش WOZ ( تعیین شده توسط دولت )
خرید خانه در هلند
گرانترین شهر های هلند برای اجاره خانه

گرانترین شهر های هلند برای اجاره خانه

آمستردام : آمستردام گران ترین شهر برای زندگی در این کشور است که بخاطر سازه های زیبا آن شناخته شده است. به طور میانگین، اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در آمستردام در سال ۲۰۲۳ حدود €1,500 یورو بوده است. اما این قیمت می‌تواند از €1,000 یورو در محله‌های پایین شهر تا €2,500 یورو در محله‌های بالا شهر متغیر باشد. پس کسانی که تنها قصد تحصیل در هلند را دارند بهتر است این شهر را انتخاب نکنند.

هاگو : این شهر با ساختمان های گوتیگ دومین شهر گران در هلند است. متوسط اجاره ماهانه آپارتمان در هاگو در سال ۲۰۲۳ حدود €1,000 یورو برای آپارتمان یک خوابه، €1,500 یورو برای آپارتمان دو خوابه و €2,000 یورو برای آپارتمان سه خوابه است.

روتردام : این شهر زیبا مبدأ آن یک سد ساخته شده در امتداد رودخانه Rotter است. روتردام دارای شاخص هزینه زندگی 80.47 است و در بین 100 شهرستان گران ترین برای زندگی در جهان است.حداقل اجاره ماهانه برای یک آپارتمان یک خوابه در روتردام حدود €1,000 یورو و حداکثر آن €2,000 یورو است. این قیمت برای آپارتمان‌های دو خوابه بین €1,300 تا €3,000 یورو و برای آپارتمان‌های سه خوابه بین €1,600 تا €4,000 یورو در ماه متغیر است.

خرونگین : رتبه 133 گران ترین شهر را در جهان دارد ( Top 575 ) . خرونگین چهارمین موقعیت به لحاظ گران ترین شهرها برای زندگی در هلند است. متوسط اجاره ماهانه آپارتمان در خرونینگن حدود €800 یورو برای آپارتمان یک خوابه، €1,200 یورو برای آپارتمان دو خوابه و €1,600 یورو برای آپارتمان سه خوابه است.

هارلم : این شهر که پایتخت هلند شمالی است ، پنجمین شهر گرانقیمت در هلند است. متوسط اجاره ماهانه آپارتمان در هارلم، حدود €900 یورو برای آپارتمان یک خوابه، €1,300 یورو برای آپارتمان دو خوابه و €1,700 یورو برای آپارتمان سه خوابه است.

آمرسفورت : پانزدهمين شهر بزرگ کشور و ششمين شهر گرانقيمت است . این یک شهر قابل توجه برای دوستداران فوتبال است زیرا دارای باشگاه فوتبال خود است. متوسط اجاره ماهانه آپارتمان در آمرسفورت حدود €950 یورو برای آپارتمان یک خوابه، €1,400 یورو برای آپارتمان دو خوابه و €1,800 یورو برای آپارتمان سه خوابه است.

لیدن : لیدن ، در هلند جنوبی واقع شده است. در جایگاه هشتم از نظر گران ترین شهر برای زندگی در هلند است. متوسط اجاره ماهانه آپارتمان در لیدن حدود €850 یورو برای آپارتمان یک خوابه، €1,250 یورو برای آپارتمان دو خوابه و €1,650 یورو برای آپارتمان سه خوابه است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با خرید ملک در اروپا، راه های مهاجرت قانونی را برای خود و خانواده تان هموار سازید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی خرید ملک در اروپا

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دریافت وام مسکن برای پرداخت قیمت خانه در هلند

برای اینکه قیمت خانه در هلند را بپردازید، می توانید وام بگیرید؛ متقاضیان وام مسکن در هلند باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و از درآمد ثابت و کافی برای پرداخت اقساط وام برخوردار باشند. همچنین، ارائه پیش پرداخت حداقل 30% از قیمت خرید ملک، از دیگر الزامات اخذ وام است. حداکثر طول دوره بازپرداخت وام مسکن در هلند 30 سال بوده و نرخ بهره آن در حال حاضر حدود 3% است.

خوب است بدانید که دو نوع وام مسکن در هلند رایج است:

وام مسکن با نرخ ثابت: در این نوع وام، نرخ بهره در طول دوره بازپرداخت ثابت باقی می‌ماند.
وام مسکن با نرخ متغیر: در این نوع وام، نرخ بهره می‌تواند در طول دوره بازپرداخت، متناسب با شرایط اقتصادی، تغییر کند.

شرایط وام مسکن برای خارجی‌ها:

افرادی که تابعیت هلندی ندارند، برای اخذ وام مسکن، باید اقامت دائم این کشور را داشته باشند. همچنین، ارائه مدارک مربوط به شغل و درآمد ثابت، و تاریخچه اعتباری خوب، از دیگر الزامات برای این دسته از متقاضیان است.

شما باید مدارک مورد نیاز را به بانک ارائه دهید. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • فرم درخواست وام
  • مدارک هویتی
  • مدارک مربوط به درآمد و شغل
  • مدارک مربوط به ملک مورد نظرپس از

بررسی مدارک و ارزیابی اعتباری متقاضی، در صورت تایید، قرارداد وام امضا شده و وام پرداخت می‌شود.

توصیه می کنیم مقاله چگونگی معاملات خرید و فروش ملک در اروپا را بخوانید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

با مطالعه مقالات زیر، اطلاعات خودتان درباره کشور زیبای هلند را به روز کنید.

29 دیدگاه در “قیمت خانه در هلند

  1. قیمت خانه در هلند جلال : از تهران گفت:

    عالی بود . ممنون

    1. قیمت خانه در هلند مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با تشکر از نظر شما
      موفق و پیروز باشید .

  2. قیمت خانه در هلند Seyed گفت:

    سلام، چرا از شهر لاهه که پایتخت سیاسی هلند هست اطلاعات ندادید.
    ایا منظور شما از شهر هاگو همان شهر لاهه یا دنهاخ هست؟

    1. قیمت خانه در هلند مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      در مقالات مختلف سایت ، شهرهای متفاوتی بررسی شده اند .
      دن هاخ Den Haag نام اصلی شهر لاهه است که در انگلیسی The Hague و در فرانسوی La Haye نوشته می شود ! و فارسی زبانان به تقلید از فرانسوی ها به این شهر لاهه می گویند .
      با تشکر از سوال شما

  3. قیمت خانه در هلند فاطمه گفت:

    سلام،وقتتون بخیر
    شرایط و حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری(که شامل اقامت شود) چقدر هست؟
    در شهر اوترخت هزینه ی اجاره ی یک واحد کوچک 50 تا 60 متری چقدر هست؟
    و هزینه اولیه ی زندگی دو نفر در این شهر حداقل چند یورو میباشد؟
    با تشکر از توضیحاتتون

    1. قیمت خانه در هلند مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      مبلغ سرمایه گذاری در هلند 1250000 یورو است. اجاره اپارتمان برای هر ماه بستگی به منطقه و امکانات آن دارد و معمولا از 800 یورو در ماه شروع می شود .
      مجموع هزینه های زندگی برای دو نفر 2000 یورو در ماه است تقریبا .

      با تشکر از سوال شما

  4. قیمت خانه در هلند الا گفت:

    ببخشید باکلاس ترین محله ماستریخت کجاس و برای خرید یه خونه عالی در بهترین محله ماستریخت به پول ایران چند میلیارد نیازه؟

    1. قیمت خانه در هلند مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بستگی به متراژ دارد
      و برای هر متر مربع مبلغ 4500 یورو ( با نرخ روز روز 160 میلیون تومان) در نظر بگیرید.

      با تشکر از سوال شما

  5. قیمت خانه در هلند رسول گفت:

    سلام و عرض ادب و احترام
    خريد آپارتمان در آمستردام زمانى كه دخترم در اونجا دانشجو هست،بنام خود دانشجو امكان پذير هست؟
    سپاسگزارم

    1. قیمت خانه در هلند مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله اتباع خارجی میتوانند در هلند خرید ملک انجام دهند.

      با تشکر از سوال شما

    2. قیمت خانه در هلند مجید گفت:

      سلام و عرض ادب با خرید ملک می توان اقامت آن کشور را گرفت

      1. قیمت خانه در هلند مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        خیر هلند از طریق خرید مللک اقامت نمی دهد . کشورهایی چون ترکیه قبرس یونان اسپانیا از طریق خرید ملک اقامت می دهند .

        با تشکر از سوال شما

  6. قیمت خانه در هلند رسول گفت:

    سلام و عرض ادب و احترام
    ميخواستم بدونم زمانى كه دخترم اونجا دانشجو هست ميتونم آپارتمان كوچكى به اسم خودش اونجا(آمستردام) خريدارى كنم،
    سپاسگزارم

    1. قیمت خانه در هلند مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام‌

      بله اتباع خارجی میتوانند در هلند خرید ملک انجام دهند.

      با تشکر از سوال شما

  7. قیمت خانه در هلند صائب گفت:

    سلام وقت خوش
    اگر برای پست دکتری در دانشگاه UVA آمستردام اقدام کنیم آیا پرداخت هزینه اجاره یک خانه و گذراندن دوران دانشجویی با حقوق دانشگاه امکان پذیر است ؟
    و کدام مناطق از لحاظ قیمت و محل در آمستردام مناسب تر است برای اجاره؟

    1. قیمت خانه در هلند مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بستگی به میزان حقوق دریافتی شما دارد. به صورت کلی ماهانه حدود 800 تا 900 یورو بابت مجموع هزینه های زندگی باید در نظر بگیرید.
      جز مرکز شهر قیمت اجاره خانه در دیگر مناطق تقریبا در یک رنج قیمتی است .

      با تشکر از سوال شما

  8. قیمت خانه در هلند مرتضی گفت:

    سوالم بی پاسخ ماند.میخاستم بدانم با ۵ میلیارد تومان ایا میتوان در هلند خانواده ۳ نفره با خانه ایی۵۰ متری اقامت گرفت و از طریق سرمایه گذاری آسوده زندگی کرد در شهری متوسط از لحاظ گرانی

    1. قیمت خانه در هلند مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      از طريق خرید ملک نمی‌توان اقامت هلند را گرفت ولی از طریق سرمایه گذاری بله میتوانید.میزان سرمایه گذاری شما بستگی به نوع بیزنس پلن تان دارد. ولی این مبلغ برای هر دو مورد کافی نمی باشد.

      با تشکر از سوال شما

    2. قیمت خانه در هلند آرش گفت:

      عزیزم من جاتون بودم حرفه یاد میگرفتم مثل آشپزی و نان وایی میرفتم هلند کسب و کار مینداختم اینجوری بعد چند سال خونه میخری اجاره مغازه ماهی ۳۰۰۰ یورو با وسایل وقت بزاری و. کار خوب بدی ۲ ساله همه چی اوکی میشه

  9. قیمت خانه در هلند کیانی گفت:

    با سلام.خانواده ۳ نفری هستم ودر حدود ۵ میلیارد تومان سرمایه دارم از قبیل منزل و زمین و…
    میخاستم بدونم میتونم اقامت در هلند و خرید یک‌منزل مسکونی در هلند داشته باشم و مابقی سرمایه ام رو در هلند سرمایه گزاری کنم و اقامت خود رو از طریق سرمایه گذاری بگیرم؟

    1. قیمت خانه در هلند مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      از طريق خرید ملک نمی‌توان اقامت هلند را گرفت ولی از طریق سرمایه گذاری بله میتوانید.میزان سرمایه گذاری شما بستگی به نوع بیزنس پلن تان دارد. ولی این مبلغ برای هر دو مورد کافی نمی باشد.

      با تشکر از سوال شما

  10. قیمت خانه در هلند Hossein Farhangi Kia گفت:

    با سلام
    قصد خرید ملک و اخذ اقامت هلند را دارم.
    تشکر

    1. قیمت خانه در هلند مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      کشور هلند از طریق خرید ملک اقامت نمی دهد.
      در کشورهای یونان، پرتغال، ترکیه و… میتوان از طریق خرید ملک اقامت گرفت.

      با تشکر از سوال شما

  11. قیمت خانه در هلند کمال گفت:

    با سلام و عرض ادب : ببخشید غیر از سرمایه گذاری با مبلغ 1,250,000 یورو راه دیگری است که بتوان اقامت این کشور را گرفت ؟ مثلا میشه از طریق تحصیل فرزند یک خانواده چهار نفری به هلند رفت و اقامت گرفت . در ضمن بنده تا 350 هزار یورو نیز توان مالی دارم البته فعلا با نرخ 30 هزارتومان . لطفا اگر میشه از طریق ایمیل بنده پاسخ بدید . متشکرم

    1. قیمت خانه در هلند مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      پذيرش مدارس در هلند منجر به دریافت ویزای گاردین و در نهایت اقامت برای والدین نمی شود. به جز سرمایه گذاری از طریق ویزای کاری و تحصیلی میتوان به کشور هلند مهاجرت کرد و در نهایت اقامت دریافت کرد. در نظر داشته باشید که از طریق تحصیل فرزند در کشور کانادا میتوانید به اقامت برسید، همچنین با توجه به میزان بودجه تان می‌توانید در کشورهای اروپای مرکزی ثبت شرکت انجام دهید و اقامت اروپا را دریافت نمایید.

      با تشکر از سوال شما

  12. قیمت خانه در هلند Ali گفت:

    سلام
    خرید خانه در آمستردام بدون وام بانکی به چه صورت هست…
    در ضمن من 100هزار یورو میتونم جور کنم الباقی میلغ رو میتونم به صورت قسطی پرداخت کنم؟

  13. قیمت خانه در هلند اسماعیل تقوی گفت:

    سلام
    مایلم بدونم قیمت یک آپارتمان 50 متری در شهری مثل خرونینگن چنده و اینکه بابت خریدش وام هم میتونم بگیرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4/5 - (11 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه