اجاره مغازه در روسیه

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
اجاره مغازه در روسیه
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

چنانچه شما به عنوان یک مهاجر قصد ایجاد کسب و کار خود در روسیه را دارید ، در این مطلب می توانید اطلاعات ارزشمندی در خصوص اجاره مغازه در روسیه و قوانین اجاره و قرارداد اجاره بدست آورید ، ضمن اینکه کارشناسان موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی نیز آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما عزیزان حتی در زمینه ارزان ترین شه روسیه برای کار و زندگی می باشند .

روسیه برای اکثر افراد خارجی ، یک کشور بسیار مبهم است که دارای رمز و راز و فرصت های فراوانی است . امپراتوری سابق بزرگ و سپس رژیم کمونیستی روسیه ، یک تاریخ طولانی و پر سر و صدا را برای تبدیل شدن به یکی از قدرت های جهانی بزرگ امروز تحمل کرده است . کارگران بین المللی در حال حاضر فرصت یافتن شغل و کاریابی در رو سیه را در بخش های مختلف در سراسر کشور دارند .

شرط اجاره مغازه در روسیه

آیا فکر می کنید که اجاره مغازه در روسیه و پایتخت آن مسکو ممکن است هزینه کمتری نسبت به پکن یا دهلی داشته باشد ؟ قیمت اجاره مغازه در روسیه معمولا به اندازه و موقعیت مغازه مورد نظر بستگی دارد .

براساس یک مطالعه منتشر شده توسط JLL که متخصص در مدیریت املاک و مستغلات و سرمایه گذاری است ، مسکو تنها در رتبه 3 جهان از نظر اجاره مغازه قرار دارد . شرایط زندگی در مسکو ، به نوبه خود ، موقعیت خود را نسبت به سال های گذشته از دست داده است . نرخ اجاره در آن از 1140 دلار در سال 2015 به 955 دلار در سال 2017 کاهش یافت .

نحوه پیدا کردن مغازه اجاره ای در روسیه

معمول ترین روش برای پیدا کردن مغازه اجاره ای در روسیه از طریق یک نماینده املاک است ، اما اگر شما درک خوبی از زبان روسی دارید و میخواهید مورد ارزان  تری پیدا کنید ، می توانید در روزنامه ها یا به صورت آنلاین در وب سایت هایی مانند Gdeetotdom ، Cian، Locals و Quartirant به دنبال مغازه برای اجاره کردن باشید .

این که آیا تصمیم به استفاده از یک عامل املاک دارید یا خود به دنبال آن باشید ، ممکن است به یک مترجم نیاز داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید به طور واضح با عامل یا صاحب مغازه ارتباط برقرار کنید و کاملا درک کنید که اجاره شامل چه چیزی است .

خارجی ها می توانند یک نماینده بین المللی املاک و مستغلات را برای تهیه مستندات مورد نیاز به روسی یا انگلیسی استفاده کنند ، اما به طور طبیعی آنها برای این سرویس هزینه بیشتری خواهند پرداخت .

در جستجوی آنلاین وب سایت های متعددی را نشان می دهد ، از جمله :

  • moscow-rentals.ru
  • beatrix.ru
  • intermarksavills.ru
  • moscowsuites.ru
  • zillow.com

نحوه پیدا کردن مغازه اجاره ای در روسیه

شرایط قرارداد اجاره مغازه در روسیه

در صورت اجاره یک مغازه در روسیه از طریق یک آژانس ، به عنوان یک مستأجر ، احتمالا از شما خواسته خواهد شد تا مدرک توانایی خود را برای پرداخت ارائه کنید .

در حالی که این کار به طور مستقیم با صاحبخانه انجام می شود ، این روش می تواند کمی کمتر رسمی باشد و مستاجر میتواند به صورت شفاهی صاحب مغازه را متقاعد کند .

ممکن است لازم باشد اطلاعات دیگری مانند مدت زمان اجاره مغازه یا سایر خصوصیات ارائه شود . مالک ممکن است برخی از قوانین قرارداد مربوط به دکوراسیون ، تغییرات دیگر ، حیوانات خانگی و غیره را نیز بیان کند .

در بعضی از شهرها محدودیت های بسیار ناچیزی نیز وجود دارد . مستاجران مسئول هر نوع خسارت وارده به مغازه می باشند .

قرارداد اجاره در روسیه

قرارداد اجاره در روسیه معمولا توسط نماینده املاک و مستغلات تهیه می شود و به ندرت در دفتر اسناد رسمی انجام می شود . قرارداد اجاره استاندارد به دو زبان روسی و انگلیسی نوشته می شود . قراردادها نسبتا کوتاه هستند ، اما شرایط ممکن است متفاوت باشد ، بنابراین قبل از امضاء به دقت آن را بخوانید .

قراردادهای اجاره مسکو معمولا یک تا سه سال طول می کشد . فسخ زودهنگام مستلزم اطلاع رسانی یک یا سه ماه قبل به صاحبخانه است .

با این حال ، فسخ زودهنگام توسط صاحب مغازه ها معمول نیست و علیه قوانین روسیه است ، مگر اینکه یک مستاجر نقض توافقنامه داشته باشد .

شرایط اجاره استاندارد برای یک مستاجر مطلوب است . صاحب ملک معمولا حق دارند به طور مرتب بررسی اموال را انجام دهند . اجاره به دلار ، روبل و یا اغلب در یورو تعریف می شود و معمولا به صورت ماهانه یا سه ماهه پرداخت می شود ، اگر چه مبلغ پیش پرداخت می تواند برای کاهش اجاره بیشتر داده شود .

پرداخت هزینه های خدمات عمومی در حین اجاره مغازه در روسیه

هنگام اجاره یک مغازه در روسیه ، خدمات عمومی مانند آب ، گرمایش و هزینه های مدیریت تسهیلات معمولا در قیمت اجاره می باشد . با این حال ، صورت حساب های اضافی برای برق ، اینترنت و خدمات مخابراتی معمولا به طور مستقل توسط مستاجر پرداخت می شود .

آب و برق در دولت روسیه به طور کلی ارزان است . با این حال ، این بدان معنی است که مستاجران آزادند که هر مقدار که بخواهند مصرف کنند و قوانینی در این رابطه وجود دارد . همچنین لازم به ذکر است که در فصل تابستان در مسکو ، آب گرم به مدت سه هفته در طول فصل در کل شهر قطع می شود .

اجاره در مرکز شهر مسکو

برای بسیاری از سرمایه گذاران جوان و کسانی که نیاز به دسترسی راحت به شهر دارند ، انتخاب مرکز مسکو ، شما را در قلب این همه امکانات می دهد .

خیابان تروسکیای که از میدان سرخ پیش رفته است ، مرکزی ترین خیابان شهر مسکو است که با مغازه های جذاب و شیک خارجی ها و افراد ثروتمند را جذب می کند .

دیگر مناطق مرکزی که کمی ساکت تر هستند ، اما در مرکز قرار دارند ، بین آرت و Kropotkinskaya هستند که خیابان های زیبا با درختان بلند و سبک زندگی آرام و کافه ای دارند .

خدمات مهاجرت به روسیه

موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی به مشتریان خود خدمات مهاجرتی با تخصص عمیق در تمامی زمینه های مهاجرت به روسیه و مشاوره موثر در هر کجا که مشتریان ما کسب و کار خود را انجام می دهند ، ارائه می دهد .

خدمات مهاجرت به روسیه

شرکت ما همچنان به گسترش حضور و نفوذ بین المللی خود برای برآورده ساختن نیازهای قانونی مشتریان خود ، به ویژه در بازارهای تجاری نوظهور و یا رشد بالا تلاش می نماید .

خدمات و مشاوره ما دارای بالاترین استانداردها از طریق کارشناسانی که از لحاظ قانونی مجرب و تخصص خاص در بسیاری از کشورهای جهان دارند ، ارائه داده می شود . این به ما یک مزیت منحصر به فرد برای رسیدن به اهداف شما می دهد .

اگر شما قصد سفر به روسیه دارید و نمی دانید با چه چیزی شروع کنید یا در حال دریافت ویزا به روسیه هستید یا در حال حاضر در روسیه اقامت دارید ، مشاوران ما به شما مشاوره حقوقی برای اطمینان از سفر امن و خوبی را می دهند .

rajaby.com به شما بهترین لینک ها و اطلاعات کامل در مورد دریافت ویزا به روسیه را می دهد . در صورت نیاز به کمک در رابطه با اجاره مغازه در روسیه ، کارشناسان ما در موسسه مهر آفرین رجبی می توانند اطلاعات تکمیلی را در این خصوص و همچنین اطلاعات دیگر در مورد مسائل قانونی مهاجرت کاری به روسیه به شما ارائه دهند . برای مشاوره مهاجرت و پشتیبانی با یکی از دفاتر اداری ما تماس بگیرید ، یا با استفاده از پنل زیر ، یک ایمیل بفرستید .

Rate this post

17 دیدگاه در “اجاره مغازه در روسیه

  1. شهراز گفت:

    سلام, آیا صنایع دستی در زمینه فروش و قالیچه و ظروف مس ختم کاری و فیروزه کوب و ظروف شیشه‌ای و مسی ،مس و مینا کاری وووو.. کلا صنایع دستی در روسیه جواب میده ؟ من چندین فروشگاه در ایران دارم که اگر موقعیت فراهم باشه صادرات هم انجام بدم

    1. مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      در رابطه با صادرات و واردات می بایست از طریق شرکت های بازرگانی اقدام کنید .
      با تشکر از سوال شما

  2. اکبر گفت:

    سلام وقت بخیر
    اجاره مغازه برای ارایشگری در مسکو چطوره.میانگین اجاره مغازه چطور؟

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بستگی به متراژ مغازه، امکانات، دسترسی ها، عمر ساختمان و موارد دیگر دارد. به طور تقریبی اجاره یک مغازه با متراژ 10 متر مربع حدود 100 هزار روبل در ماه می باشد.

      با تشکر از سوال شما

  3. مهسا گفت:

    سلام وقت بخیر
    گل فروشی در روسیه به چه صورت هستش؟
    آیا میشه مغازه گل فروشی راه اندازی کرد؟

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      با ثبت شرکت میتوانید یک مغازه در زمینه گل فروشی راه اندازی نمایید.

      با تشکر از سوال شما

  4. محسن گفت:

    با سلام و عرض ادب.
    در مورد کسب و کار برای فروش مرکبات.
    ایا میشه راهنمایی بفرمائید.
    کجا و چه شهر هایی رو میشه بهتر کار کرد.
    سپاسس
    شهرهای روسیه مد نظرم هست

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بازار کار شهرهای مسکو، سنت پترزبورگ و کازان بهتر از بقیه شهرهای روسیه می باشد.

      با تشکر از سوال شما

    2. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بازار کار شهرهای مسکو، سنت پترزبورگ و کازان بهتر از بقیه شهرهای روسیه می باشد.

      با تشکر از سوال شما

  5. مجید گفت:

    سلام. اگر در خصوص راه اندازی کسب و کار و تجارت خرما در مسکو اطلاعاتی دارید ممنون میشم اطلاع رسانی کنید

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای راه اندازی چنین کسب و کاری می بایست ثبت شرکت در روسیه انجام دهید.
      با حداقل سرمایه 10000 روبل می‌توانید ثبت شرکت با مسوولیت محدود را انجام دهید.

      با تشکر از سوال شما

  6. Mohammad گفت:

    با سلام
    مشاوره برای اجاره مغازه در زمینه کیف و کفش چرم در شهر کازان و یا مسکو به من بدهید. ممنون

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      شما میتوانید این کار را از طریق یک نماینده املاک انجام بدین.البته اگر به زبان روسی تسلط داشته باشین میتونید در وبسایت های معتبر موارد ارزانتری پیدا کنید.برای اجاره ی یک مغازه ایتدا از شما میخواهند مدارکی برای اثبات توانایی پرداخت کرایه ارایه دهید .قرارداد معمولا از طریق نماینده املاک تهیه میشود. این قرارداد به زبان روسی یا انگلیسی نوشته میشود

      با تشکر از سوال شما

    2. علیرضا طاهری گفت:

      Прسلام تو روسیه خوب پول میدن؟ کار من دوربین ای پی دزد گیر سیستم صوتی خودرو هست!
      آیا تو رو سیه جواز کسب میخان؟آیا اونا کارت خوان دارن؟

      1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        برای راه اندازی هر نوع بیزنسی باید مجوز داشته باشید. و میزان درآمد بستگی به نظر کارفرما، تحصیلات، میزان سابقه کاری، شهر مقصد دارد.

        با تشکر از سوال شما

  7. سامان گفت:

    سلام .
    من مقداری مشاوره در زمینه تجارت مغازه با در مسکو یا کازان میخواستم . برای فروش مبل

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      تجارت در زمینه مبل در روسیه خصوصا مسکو سودآوری مناسبی دارد. حتی هر ساله در مسکو نمایشگاه های بین المللی ( 4 روزه ) بر پا شده که فروشندگان و تولید کنندگان معروف مبل ، اثار خود را به نمایش میگذارند. اما به صورت کلی ساخت و تولید مبلمان سوداوری بیشتری دارد و کسب و کار ساخت مبلمان جزو 20 بیزنس سود آور در این کشور می باشد.
      ضمنا داشتن دانش زبان روسی برای داشتن تجارت موفق در روسیه الزامی است .

      باتشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه