تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان طی سال های گذشته توانسته در جذب دانشجویان بین المللی روز به روز موفق تر بوده و تعداد متقاضیان خود را بالا ببرد که در این بین علاقه بیش تر متقاضیان ایرانی نیز بیش تر مشاهده شده است

شاید دلیل اصلی علاقه ایرانیان برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان را بتوان نزدیکی این کشور و همچنین پذیرش ساده تر و هزینه های ارزان تر آن در مقایسه با اکثر کشورها دانست.

نباید فراموش کنیم که طی سال های گذشته سیستم آموزش عالی کشور آذربایجان به خصوص تحصیل پزشکی در آذربایجان و همچنین تحصیل دندانپزشکی در آذربایجان با پیشرفت بسیار زیادی همراه بوده است و این امر همچنان نیز ادامه دارد و روز به روز به اعتبار دانشگاه های این کشور افزوده می شود. اگر شما هم به نبال یک گزینه ارزان و در فاصله ای نزدیک با کشورمان هستید حتما تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان را مورد بررسی قرار دهید.

پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله با تیم کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا شرایط و قوانین لازم جهت پذیرش و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان را کاملا بشناسید. ضمنا مقاله تحصیل در آذربایجان شما را با سیستم آموزشی، دانشگاه ها، اخذ ویزای تحصیلی و هر آن چیزی که برای رسیدن به یک تحصیل موفق در این کشور نیاز خواهید داشت، به طور کاملی آشنا خواهند نمود.

فهرست مطالب
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان

دوره های پیش پزشکی در آذربایجان

مانند اکثر کشورهای جهان، دانشجویان خارجی باید در دوره های پیش پزشکی در آذربایجان شرکت نمایند تا از آمادگی های لازم جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان برخوردار شوند. شرکت در این دوره های آمادگی قبل از دانشگاه تاثیر بسیاری بر قبولی در آزمون ورودی دانشگاه و همچنین موفقیت و راحتی تحصیل در این رشته ها دارد.

دوره های پیش پزشکی آذربایجان معمولا یک ساله بوده و در آن دروس پایه مورد نیاز رشته پزشکی نظیر زیست شناسی، شیمی، فیزیک و زبان خارجه به متقاضیان ارائه شده و آموزش داده می شود. برای پذیرش در این دوره ها باید حتما مدرک دیپلم دبیرستان را اخذ کرده باشید که اگر در رشته تجربی بوده باشد نیز بسیار بهتر است.

البته برخی از دانشگاه ها اگر دانشجو مدرک زبان معتبری ارائه کند، شاید وی را اجباری به گذراندن این دوره ها ننمایند. اما توصیه ما این است که حتما این دوره های پریمدیکال در آذربایجان را پشت سر بگذارید، تا با آزمون های ورودی و نحوه تدریس و آموزش و همچنین زبان خارجه تخصصی پزشکی (روسی، انگلیسی یا ترکی) آشنایی قابل توجهی کسب نمایید.

در انتهای هر دوره نیز از دانشجویان آزمونی اخذ می شود و میزان آن چه آن ها در این دوره فرا گرفته و دانش و تجربه شان مورد بررسی قرار می گیرد و مدرکی جهت ارائه به دانشگاه به افراد اعطا می شود. لازم به ذکر است که این دوره ها رایگان نیست و با پرداخت شهریه همراه می باشد.

دوره های پیش پزشکی در مجارستان هم ارائه می شود که شما می توانید شرایط آن را در مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان بخوانید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با تحصیل رشته های علوم پزشکی در کشورهای آسیایی از سد کنکور ایران گذر کنید اما با مشاوره صحیح!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آزمون ورودی رشته های پزشکی آذربایجان

شاید برای شما سوال باشد که تحصیل پزشکی در آذربایجان و یا تحصیل دندانپزشکی در آذربایجان نیاز به شرکت در آزمون های ورودی دارد یا خیر؟! باید بدانید که به طور عمده اکثر دانشگاه های این کشور به خصوص دانشگاه های دولتی و ارزان تر آن جهت پذیرش این رشته ها با آزمون ورودی همراه هستند.

وجود تقاضای بیش از میزان ظرفیت و همچنین افزایش روز به روز متقاضیان بین المللی باعث شده که شرکت در آزمون ورودی ملاک بسیار خوبی جهت پذیرش دانشجویان واجد شرایط و دارای صلاحیت قرار بگیرد. باید بگوییم که هر دانشگاه معمولا آزمون ورودی خود را برگزار می کند و چیزی مانند یک آزمون رودی یکسان مثل کنکور در این کشور وجود ندارد.

مفاد آزمون از دروس پایه بوده و تمامی آن ها در دوره های پریمدیکال به متقاضیان آموزش داده می شود و با نمونه آزمون های ورودی نیز دانشجویان آشنایی پیدا خواهند کرد. برای آشنایی دقیق با آزمون ورودی رشته های پزشکی آذربایجان در هر دانشگاه بهتر است در دوره های پیش پزشکی مرتبط با همان دانشگاه شرکت کنید.

آزمون ورودی رشته های پزشکی آذربایجان

البته با اینکه آزمون ورودی جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان رقابتی است، اما شرایط پذیرش و قبولی در آن بسیار بهتر و در دسترس تر از کنکور کشورمان می باشد و با آمادگی نسبی خوبی می توان به این هدف رسید. مقاله مهاجرت به آذربایجان شما را با جوانب و زوایای نهان زندگی و نقل مکان در این کشور و روش های مهاجرتی آشنا می سازد، حتما این مطلب را مطالعه نمایید.

اگر می خواهید شرایط تحصیل رشته های پزشکی را در برترین دانشگاه های جهان بدانید مقالات زیر را مطالعه کنید.

شرایط پزشکی در آذربایجان

در ابتدای بررسی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان لازم است بدانید که سیستم آموزشی کشور آذربایجان برنامه ریزی شده و طبق سیستم آموزشی کشور روسیه می باشد. طبق آن تحصیل پزشکی در آذربایجان به طور معمول 6 سال به طول خواهد انجامید و با نام MBBS  شناخته می شود که معادل همان MD در سایر کشورها است.

طبق شرایط پزشکی در آذربایجان 3 سال اول آموزش مربوط به آموزش های غیر بالینی و دروس پایه و آناتومی بوده و 3 سال دوم مختص آموزش های بالینی و عملی و در نهایت کارآموزی می باشد. دانشمندان و مقامات آذربایجانی به منظور همگام سازی تحقیقات و آموزش پزشکی خود با استانداردهای بین المللی، در حال مطالعه تجارب کشورهای دیگر و انجام اقدامات لازم برای اجرای این استانداردها هستند.

دانشجویان پزشکی عمومی آذربایجان در بخش های نظری از قبیل آناتومی، بافت شناسی، زیست شناسی، فیزیولوژی و آسیب شناسی، فیزیولوژی آسیب شناسی و آناتومی پاتولوژیک، دانش نظری پایه لازم را در مورد ساختار و عملکرد ارگانیسم فرا می گیرند. توجه داشته باشید داشتن نمرات بالای دروس زیست شناسی و شیمی در دوره  دبیرستان برای پذیرش دوره پزشکی آذربایجان بسیار مهم است.

همچنین متقاضیان باید حتما مدرک دیپلم دبیرستان را اخذ نموده باشند و حداقل دارای سن 18 سال باشند. علاوه بر این برای دستیابی به تحصیل پزشکی در آذربایجان حداکثر سن متقاضی باید 25 باشد و سن بالاتر از این احتمال پذیرش و قبولی را بسیار کم می کند.

اگر علاقه مند به تحصیل رشته پزشکی در خارج از کشور هستید توصیه می کنیم مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه را نیز حتما مرور کنید و شرایط اخذ پذیرش از برترین دانشگاه های این کشور را هم مرورکنید.

شرایط دندانپزشکی در آذربایجان

شرایط دندانپزشکی در آذربایجان

برنامه های دندانپزشکی آذربایجان تلاش های بی شائبه ای جهت آموزش و پرورش دانشجویان برای تبدیل شدن به یک دندانپزشک حرفه ای داشته و دارند. تحصیل دندانپزشکی در آذربایجان در قالب یک برنامه 5 ساله ارائه می شود که نیازمند مدرک دیپلم و داشتن نمرات بالایی در دروس زیست شناسی، شیمی و فیزیک است.

دروس انتخاب شده برای لیسانس دندانپزشکی، به گونه ای طراحی شده است که به متخصصان آینده نگر امکان می دهد طیف گسترده ای از گزینه های مراقبت های پیشگیری و درمانی را برای انواع بیماری های دهان و دندان مطالعه کنند.

با اتمام تحصیل دندانپزشکی در آذربایجان فارغ التحصیلان می توانند وارد بازار کار شده و به عنوان یک دکتر دندانپزشک عمومی مشغول به طبابت و کسب درآمد شوند. خوشبختانه مدرک این کشور نیز معتبر بوده و دانشجویان به راحتی می توانند جهت پذیرش و تحصیل دوره های تخصص خود نیز در سایر کشورها اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که شرایط دندانپزشکی در آذربایجان کاملا مجزا و متفاوت از رشته پزشکی می باشد و این رشته نیز نیازمند دوره پریمدیکال خود است. پس حتما پیش از پذیرش اطلاعات مورد نیاز را از دانشگاه مدنظرتان استعلام نمایید و آن را در اشتراک با رشته پزشکی تصور نکنید.

ضمنا دانشگاه های مختلف نیز دارای شرایط و مدارک متفاوت و مختص خود هستند که اطلاع یافتن از آن ها تاثیر بسیاری بر قبولی پذیرش شما خواهد داشت و هرگونه ایراد در ارسال دارک می تواند پذیرش شما را مردود نماید.

شما برای تحصیل دندانپزشکی می توانید در دانشگاه های بسیار معتبر چین هم تحصیل کنید ؛ مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین را حتما بخوانید.

هزینه های پزشکی و دندانپزشکی آذربایجان

کشور آذربایجان به عنوان یکی از مقاصد ارزان و مقرون به صرفه برای تحصیل و زندگی شناخته می شود که این ویژگی باعث جذب دانشجویان بین المللی بسیاری به خصوص دانشجویان ایرانی شده است. اطلاع از هزینه های پزشکی و دندانپزشکی آذربایجان یکی از مهم ترین مواردی است که باید حتما پیش از اقدام جهت پذیرش از آن ها مطلع شوید.

این مبحث شامل دو بخش می شود، بخش اول شهریه های تحصیلی دانشگاه ها و بخش دوم هزینه های مربوط به زندگی و اقامت در این کشور. خوشبختانه هر دوی این موارد در مقایسه با اکثر کشورهای جهان دارای شرایط بسیار مناسب و ارزانی هستند که این امتیاز بسیار خوب تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان است.

 

دانشگاه شهریه سالانه
دانشگاه پزشکی خزر 6 هزار دلار
دانشگاه پزشکی نریماف 6 هزار دلار
آپارتمان (3 خوابه) در مرکز شهر 18,414.97 کرون
دانشگاه دولتی پزشکی آذربایجان سال اول 8 هزار دلار مابقی سالانه 6 هزار دلار

به طور متوسط می توان شهریه تحصیل پزشکی در آذربایجان و همچنین تحصیل دندانپزشکی در آذربایجان را سالانه 6 هزار دلار در نظر گرفت که باید به آن سایر مخارج نظیر خرید کتاب، لوازم التحریر، وسائل آموزش و غیره را نیز اضافه نمود. برای مقایسه و آگاهی بیشتر مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه را نیز بخوانید.

با کشور آذربایجان از طریق مرور مقالات زیر بیشتر آشنا شوید.

مزایای رشته های پزشکی و دندانپزشکی آذربایجان

قطعا این که هر متقاضی بداند که تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان می تواند چه آینده ای را برای وی رقم بزند و در مجموع چه مزایا و ویژگی هایی را در اختیار وی قرار دهد، تاثیر بسیار زیادی در انتخاب وی داشته و باعث می شود که این انتخاب بسیار روشن و آینده نگرانه باشد.

تا اینجای این مطلب علاوه بر ارائه شرایط پذیرش برخی از مزایای تحصیل پزشکی در آذربایجان و همچنین تحصیل دندانپزشکی در آذربایجان را نیز شناختیم. اما در ادامه قصد داریم تا مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این امر را در اختیار شما بگذاریم تا کاملا این مطلب برای شما روشن شود.

البته نباید فراموش کرد که علاوه بر ویژگی و مزایا هر مقصد تحصیلی در جهان برای دانشجویان خارجی دارای معایبی نیز می باشد. که اطلاع از این معایب نیز بسیار مهم بوده و می تواند نقش مهمی را ایفا نماید. با کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همراه شوید تا مزایای رشته های پزشکی و دندانپزشکی آذربایجان را بهتر بشناسید.

معایب

  • عدم اعتبار برخی دانشگاه ها نزذ وزارت بهداشت کشورمان
  • نیاز به یادگیری زبان ترکی جهت زندگی در این کشور
  • سطح زندگی نه چندان بالا و مدرن در این کشور
  • اعتبار پائین تر دانشگاه های آذربایجان در مقایسه با اروپا

مزایا

  • امکان پذیرش ساده تر برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان از دانشگاه های کشورمان
  • اعتبار مناسب دانشگاه های پزشکی آذربایجان
  • مدارک قابل قبول و قابل ارائه در اکثر کشورهای جهان
  • اعتبار برخی دانشگاه های آذربایجان نزد وزارت بهداشت کشورمان
  • هزینه های اقامتی و زندگی بسیار مناسب و ارزان
  • شهریه های تحصیلی بسیار خوب و ارزان در مقایسه با اکثر کشورها
  • صدور ویزای آسان و نه چندان پیچیده
  • دسترسی به امکانات و تجهیزات مدرن در دانشگاه ها
  • آموزش در بیمارستان های معتبر این کشور
  • امکان دستیابی به بورسیه های تحصیلی
  • بازار کار خوب پس از فارغ التحصیلی
  • اعطای خوابگاه به تمامی دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی بین المللی
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی

ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با در اختیار داشتن مشاوران و کارشناسان آگاه و به روز و همچنین کلیه مجوزهای لازم و قانونی اقدام به پذیرش پرونده مهاجرتی شما می کنیم.

پس با خیالی آسوده قدم در راه مهاجرت بگذارید و در وقت ، انرژی و بودجه خود صرفه جویی کنید.

با تکمیل فرم درخواست مشاوره تمام شرایط اولیه شما برای مهاجرت بصورت رایگان بررسی می شود و بعد از آن می توانید در جلسات تخصصی تر مهاجرت با توجه به شرایط و اهداف خاص خود شرکت کنید.

پخش ویدیو
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با هر نوع دیپلم و هر سطح زبان ، پزشکی بخوانید اما با دریافت مشاوره های حرفه ای!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان

تحصیل در دانشگاه های پزشکی آذربایجان به طور متوسط سالانه 6 هزار دلار هزینه دارد.

 بله، دانشجویان ایرانی نیز می توانند به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان مشغول شوند.

 به طور معمول تحصیل پزشکی در آذربایجان نیازمند 6 سال تحصیل می باشد.

خیر، چون برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان باید در دوره های پیش پزشکی شرکت کرد، دانشگاه های این کشور مدرک زبان را اجباری نکرده اند.

دانشجویان طبق علاقه خود می توانند تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان را به زبان های انگلیسی، روسی و یا ترکی مورد انتخاب قرار دهند.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان را در این مطلب کاملا شناختیم، اگر نیاز به مشاوره و یا کسب اطلاعات بیش تر دارید، تیم مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. ضمنا حتما مقاله کار در آذربایجان را مطالعه کنید، تا بازار کار پس از فارغ التحصیلی و همچنین مهاجرتی کاری به این کشور را نیز کاملا بشناسید.

26 دیدگاه در “تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان

  1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان یکتا گفت:

    سلام من مسلط به زبان آذری هستم و می‌خواهم به زبان آذری تحصیل کنم
    ، برای پذیرش پزشکی آذربایجان حتما نیازی به ارائه مدرک زبان هست؟

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      خیر نیازی به مدرک زبان نیست . شما میتوانید در ابتدا در کالج پری مدیکال شرکت کرده و بعد از یادگیری زبان و دروس پایه ، به واسطه شرکت در آزمونی ساده وارد دانشگاه شوید .
      با تشکر از سوال شما

  2. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان یکتا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من با دیپلم تجربی معدل 18، از چ طریقی برای پذیرش پزشکی آذربایجان اقدام کنم؟
    و در کدام ماه ها پذیرش انجام می‌شود؟؟
    در ژانویه هم انجام می‌شود؟

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      شروع کلاس ها در سپتامبر می باشد و شما باید از الان اقدامات لازم را انجام دهید .
      با تشکر از سوال شما

  3. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان Salar گفت:

    سلام با مدرک دیپلم معماری میتونیم تو دانشگاه آذربایجان دندونپزشکی بخونیم ؟؟

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در صورتی که دیپلم ۱۲ ساله باشد بله.

      با تشکر از سوال شما

  4. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان Sadaf گفت:

    سلام من مدرک کارشناسی معماری با معدل۱۵.۵ دارم بعد معدل دیپلمم ۱۱.۵ بوده میخواستم بدونم که با این شرایط میشه در رشته پزشکی در کشور باکو تحصیل کرد؟

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان Hamid گفت:

      با سلام

      بله شما امکان تحصیل در آذربایجان را با شرایط فوق دارید که می توانید در دوره های کالج پزشکی این کشور شرکت کنید و بعد از اتمام دوره وارد پزشکی یا دندان پزشکی شوید و با هزینه بین 3000الی 4000 دلار تحصیل کنید .

      با تشکر از سوال شما

  5. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان سینا گفت:

    سلام.ببخشید بعد اینکه دندانپزشکی عمومی رو تو آذربایجان خوندیم و مدرک رو گرفتیم میتونیم واسه تخصص بعدش به کشور آلمان رفته و ادامه تحصیل بدیم؟
    اگه میتوانیم این کارو بکنیم یه شرایط مختصر لطف میکنین؟

  6. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان زهرا گفت:

    سلام ببخشید
    احتمال بورس تحصیلی رایگان در رشته دندانپزشکی به دنبال معدل A و نفر اول کلاس بودن برای اتباع خارجی وجود دارد

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      به صورت کلی احتمال دریافت بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی پایین است حتی با داشتن معدل بالا، مقالات علمی وغیره ؛ توصیه می شود در صورتی که هزینه های تحصیل در کشورهای خارجی را دارید برای ادامه تحصیل اقدام نمایید .

      باتشکر از سوال شما

  7. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان محمد گفت:

    سلام . من دیپلم اتو مکانیک دارم میخواستم با ترمیم دیپلم به تجربی می تونم تو دانشگاه داندانپزشکی شرکت کنم . ؟ در ضمن من خودم مسلط به زبان آذری هستم .

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان مشاور تحصیلی مهاجرت گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      با دیپلم فنی ای که دارید و داشتن مدرک پیش دانشگاهی میتوانید برای دندانپزشکی آذربایجان اقدام بفرمایید.

      باتشکر از سوال شما

  8. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان میلاد.ق گفت:

    سلام.برای تحصیل در رشته پزشکی در کشور آذربایجان شرط معدل لازم هست؟

  9. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان محدثه گفت:

    سلام،من با معدل کل دیپلم ۱۶/۶۸میتونم رشته دندانپزشکی باکو را بخوانم؟
    اگر ترمیم معدل انجام بدم چی؟
    در واقع ترمیم معدل مورد تایید پذیرش دانشگاه های خارج از کشور هست؟

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      بله ترمیم معدل مورد پذیرش می باشد . می توانید در دانشگاه های کشور آذربایجان تحصیل کنید . البته باید در نظر داشته باشید که این کشور مورد تائید ایران برای رشته های پزشکی نمی باشد .

      باتشکر از سوال شما

    2. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان پريا گفت:

      سلام خسته نباشين ببخشيد آيا تحصيل داروسازي تو آذربايجان فقط كارشناسي هستش؟

      1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان Hamid گفت:

        با سلام

        بله در اذربایجان رشته داروسازی معادل کارشناسی هست ولی در برخی کشورها از جمله هند ، قبرس ،کانادا و… پی اچ دی داروسازی دارند .

        با تشکر از سوال شما

  10. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان میلاد گفت:

    سلام خسته نباشین چجور میتونیم ب دانشگاه ثبت نام کنیم؟؟ ممنون میشم اگ پاسخ دهید

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      متوجه سوال شما نشدم ، اما به طور کلی برای تحصیل رشته های پزشکی در کشور آذربایجان شما می توانید دوره کالج را گذرانده و سپس وارد دانشگاه شوید و یا مدارک مورد نیاز جهت ورود بدون دوره کالج را داشته باشید تا بتوانید در دانشگاه ثبت نام نمائید .

      باتشکر از سوال شما

  11. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان Ayda گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید شهریه یکساله پزشکی آذربایجان چن میلیون میشه و اینکه با کار دانشجویی چه قدر از این هزینه هارو میشه تامین کرد؟

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      خب تحصیل در این کشور بین 3.000 تا 5.000 دلار می باشد . و اینکه معمولاً امکان کار دانشجویی فراهم نیست .

      باتشکر از سوال شما

  12. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان پریان گفت:

    میخاستم بدونم توسال2018هم رشته پزشکی و دندون خزر تایید هست یانه؟ممنون میشم پاسخگو باشین

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      متاسفانه کشور آذربایجان در لیست جدید وزارت بهداشت برای این رشته ها اعلام نشده است .

      باتشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه