تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان یکی از بهترین گزینه های ممکن جهت رسیدن به تحصیلاتی موفق در میان متقاضیان ایرانی است.

این کشور با میزبانی برخی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی ، سبب شده تا متقاضیان از کشورهای مختلف جهان از جمله ایران تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان را انتخاب کنند.

داشتن استانداردهای بین المللی از مهم ترین معیارهای انتخاب مقصد دانشگاهی است که با عملکرد عالی دانشگاه های گرجستان می توان به وجود آنها مطمئن شد، همچنین علاوه بر اعتبار دانشگاه های این کشور ، وجود هزینه های پایین به همراه امکاناتی که در طول دوره تحصیل در اختیارتان قرار می گیرد ، دانشجویان را بیش از پیش به تحصیل رشته های پزشکی در گرجستان علاقه مند می سازد.

اگر شما نیز علاقه مند به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان هستید ، پس از مطالعه این عنوان با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را جهت اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور دریافت کنید و همچنین برای بررسی سایر روش های مهاجرتی حتماً مقاله مهاجرت به گرجستان را مطالعه نمایید.

جهت دسترسی سریع تر به عناوین مقاله، می توانید روی عنوان ها در بخش فهرست مطالب کلیک نمایید.

فهرست مطالب
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان

رسالت ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همواره روشنگری در خصوص روش های قانونی مهاجرت متناسب با شرایط متقاضیان می باشد؛ از این رو مقالات بسیار مفید و به روز را در وبسایت منتشر می کنیم. فیلم ضبط شده روناک در خصوص محتوای این مقاله را ببینید و در صورت نیاز با مجموعه بزرگ رجبی تماس بگیرید؛ همچنین می توانید پادکست تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان را دانلود کرده و در زمان دیگری به آن گوش دهید.

پادکست تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان​

پخش ویدیو
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شرایط خود برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان بررسی کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

 دوره های پیش پزشکی در گرجستان

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان می تواند با دوره های پیش پزشکی و یا آزمون ورودی آغاز شود که دانشگاه انتخابی تان تعیین کننده آن خواهد بود . داوطلبانی که دارای صلاحیت های لازم جهت ورود به رشته پزشکی و دندانپزشکی نیستند ( مانند اینکه در دبیرستان در رشته ای به جز تجربی درس خوانده اند و یا نمرات پایینی در دروس تخصصی زیست و شیمی دارند ) با شرکت در این دوره ها شانس خود را برای پذیرش در دانشگاه بسیار افزایش می دهند.

البته این دوره ها برای تمامی متقاضیان الزامی نیست و تنها به دانشجویان جهت تقویت دروس پایه و یا قبولی در آزمون ورودی توصیه می شود . معیار اصلی دانشگاه جهت انتخاب دانشجو رزومه او می باشد که فاکتورهای متعددی در آن تاثیرگذارند.

یادگیری و تقویت زبان تحصیل بخش مهمی از دوره های پیش پزشکی در گرجستان است و برخی از دانشجویان تنها با این هدف در دوره ها ثبت نام کرده و سایر دروس مانند ، زیست ، شیمی و فیزیک را انتخاب نمی کنند . شما می توانید از ماه سپتامبر تا ماه می در دوره های آمادگی قبل از دانشگاه به تسلط کافی برسید و سپس در آزمون ورودی دانشگاه شرکت کنید.

دقت داشته باشید که سطح زبان متقاضی برای دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و شما این فرصت را دارید که با انتخاب زبان انگلیسی و یا گرجی به عنوان زبان دوره به مهارت قابل توجهی دست یابید.

محتوای دوره پیش نیاز در گرجستان

Prerequisite course

محتوای دوره پیش نیاز در گرجستان

دوره های پریمدیکال گرجستان به عنوان یک دوره اصلی محسوب نمی شوند و در واقع به عنوان مجموعه ای از تجربیات دانشجویان را برای ورود به رشته دلخواهشان آماده می سازند، فراموش نکنید که شرایط دقیق هر دوره را یا مستقیما از دانشگاه جویا شوید و یا با کارشناسان ما در موسسه رجبی تماس بگیرید.

در اغلب کالج های پیش پزشکی گرجستان با سپری کردن دروس زیر می توانید به حد لازم جهت ورود به دانشگاه و یا شرکت در آزمون ورودی برسید:

  • شیمی عمومی با آزمایشگاه
  •  زیست شناسی با آزمایشگاه
  • یک سال فیزیک با آزمایشگاه
  • یک سال ریاضی

علاوه بر این الزامات ، توصیه می شود که داوطلبان دوره های اضافی در زیست شناسی و شیمی را تکمیل کنند که به آنها در آزمون ورودی و سال اول دانشکده پزشکی کمک می کند، دوره های اضافی از پیشنهاداتی مانند بیوشیمی ، شیمی تحلیلی ، آناتومی و فیزیولوژی ، زیست ‌شناسی سلولی و مولکولی و موارد دیگر با هدف توسعه پیشینه دانش قوی‌ تر انتخاب می‌شوند.

محتوای هر یک از این دروس در یک سال تحصیلی برنامه ریزی شده و شما می توانید با انتخاب تمامی آنها طی یک سال به مهارت کافی برسید، البته فرصت تحصیل به صورت فشرده در شش ماه نیز وجود دارد؛ پس از انتخاب کالج موردنظر باید مدرک دیپلم خود را به زبان گرجی یا انگلیسی ترجمه کرده و به همراه فرم درخواست ارسال نمایید.

برای آشنایی با ابعاد مختلف تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان، مقالات پیشنهادی را مطالعه نمایید.

آزمون ورودی رشته های پزشکی گرجستان

خوب است بدانید که روند پذیرش تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان بسیار آسان بوده و شما با فرآیند پیچیده ای برای ثبت نام در آزمون ورودی رشته های پزشکی گرجستان رو به رو نخواهید بود ، البته روند پذیرش در هر دانشگاه متفاوت است و این امکان وجود دارد که در برخی از دانشگاه ها هم به دوره پیش نیاز و هم ازمون ورودی نیاز داشته باشید.

در دانشگاه هایی که آزمون ورودی وجود ندارد ، پس از بررسی و تایید مدارک ، یک مصاحبه کوتاه با Skype یا Zoom انجام خواهید داد و بر اساس آن نامه پذیرش و یا رد درخواست شما صادر می شود که در اغلب موارد با تایید همراه است و در موارد معدودی که پیشینه تحصیلی کافی نباشد فرد متقاضی موفق به قبولی نمی شود.

معمولا رشته دندانپزشکی که در دانشگاه های گرجستان با ظرفیت های کمتری نسبت به رشته پزشکی همراه است از داوطلبان نمره قبولی در آزمون را درخواست می کند.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان

از این رو برگزاری آزمون در رشته دندانپزشکی نسبت به رشته پزشکی بیشتر است . در این رشته نتایج آزمون ورودی DATمورد تایید دانشگاه های گرجستان می باشد که با حمایت مالی انجمن دندانپزشکی آمریکا ADA برگزار می شود.

شما می توانید در پاییز و یا بهار در این آزمون شرکت کنید . شرکت در این آزمون نیازمند یادگیری دروس پایه می باشد و شما باید به سوالات شش درس زیر پاسخ دهید:

  • زیست شناسی
  • شیمی عمومی
  • شیمی آلی
  • درک مطلب
    توانایی ادراکی
  • استدلال کمی

دریافت نمره قبولی در آزمون DAT

این آزمون که هر درس در آن 30 نمره دارد ، در سال چند بار برگزار می شود اما دقت داشته باشید که شما تنها فرصت سه بار شرکت در آن را خواهید داشت که در میان هر دوره نیز باید فاصله تقریبا 90 روزه را رعایت کنید، هزینه این آزمون که به طور تقریبی 475 دلار آمریکاست ، به صورت آنلاین برگزار می شود و داوطلبان می توانند طی 5 ساعت به سوالات چند گزینه ای در دروس گفته شده پاسخ دهند.

نتبجه آزمون می تواند تا دو سال جهت پذیرش در رشته دندانپزشکی دانشگاه های گرجستان استفاده شود که البته در برخی از دانشگاه ها نمره آزمون در مدت زمان کمتری درخواست می گردد ، یکی دیگر از ویژگی های خوب این آزمون برگزاری آن در برخی از کشورها است که کارشناسان موسسه رجبی نزدیکترین مرکز را در اختیارتان قرار می دهند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای اطلاع از شرایط ورود به دانشگاه های پزشکی، شماره خود را درج نمایید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرایط تحصیل پزشکی در گرجستان

 شرایط تحصیل پزشکی در گرجستان

از شرایط تحصیل پزشکی در گرجستان برنامه ریزی تحصیلی طی دوازده ترم و یا شش سال می باشد و پس از پایان دانشگاه دانشجویان موفق به دریافت مدرک MD می شوند، البته دوره کارآموزی در بیمارستان ها بخش اصلی این دوره است و دانشجویان برای رسیدن به مدرک باید ساعات مشخص شده را در مرکز درمانی به صورت کامل سپری کنند تا موفق به دریافت مدرک شوند.

یکی از ویژگی های خوبی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان امکان ادامه تحصیل با داشتن مدرک لیسانس می باشد، دانشجویانی که مدرک لیسانس را در یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی گذرانده اند می توانند به جای 6 سال ، با یک دوره 4 ساله به مدرک پزشکی دست یابند.

در دوره شش ساله دانشجویان در دو سال اول علوم پایه مانند فیزیک ، شیمی ، بیولوژی ، تاریخ پزشکی و غیره را می خوانند که مدرک لیسانس در رشته مرتبط می تواند جایگزین آن باشد.

در چهار سال بعد دروس بر چهار دوره اصلی متمرکز خواهد بود:

  • دوره اول : دروس مبانی با سلامت انسان و بیماری ها
  • دوره دوم :برنامه های کاربردی علوم پزشکی
  • دوره سوم : مطالعات علمی و پزشکی بالینی و مدیریت مراقبت های بهداشتی
  • مرحله چهارم : دروس عملس دوره کارآموزی در بیمارستان ها و کسب تجربه و مهارت

 شرایط تحصیل دندانپزشکی در گرجستان

مدت زمان تحصیل دوره های دندانپزشکی در دانشگاه های گرجستان می تواند متفاوت باشد و به طور کلی در تعداد کمی از دانشگاه ها تکمیل دوره 5 – 6 سال طول می کشد و در تعداد کمی نیز این دوره طی 4 – 5 سال ارائه می گردد، اما در تمامی آنها فرصت تمرین یک ساله در مراکز درمانی نیز به دانشجویان داده می شود تا دانش عملی آنها در مورد دندانپزشکی افزایش یابد.

برای پذیرش در این رشته شما می توانید سه بار در سال درخواست خود را ارائه دهید که بستگی به دانشگاه می تواند در ماه های اکتبر ، نوامبر و یا مارس باشد، این رشته دارای شهریه تحصیلی نسبتا بالاتری به رشته پزشکی می باشد و ارائه نمره آزمون DAT در برخی از مراکز به عنوان یکی از شرایط تحصیل دندانپزشکی در گرجستان درخواست می گردد.

در دوره کارآموزی دانشجویان نیازمند استفاده از مواد مشخصی هستند که معمولا از سوی دانشگاه در اختیارشان قرار می گیرد و هزینه آن همراه با شهریه دریافت می شود . اما برخی از موارد مانند روپوش و یا کتاب های درسی را دانشجویان باید خودشان تهیه کنند.

برخی از مهم ترین دروسی که در این رشته پشت سر خواهید گذاشت عبارت است از:

  • زیست شناسی مولکولی
  • فیزیولوژی
  • آناتومی پاتولوژیک
  • مراقبت از بیمار
  • دندانپزشکی درمانی I
  • جراحی دندان ( پروپادوتیک )
  • عصب شناسی
  • ارتودنسی I
  • آلرژی دندان
  • عمل جراحي

در ویدئو حاضر تعداد کمی از ویزاهای کشورهای اروپایی کلاینت های عزیزمون که شرکت مهاجرتی رجبی را برای امورات مهاجرتی خود انتخاب کرده بوده اند را می بینید، امیدواریم شما نیز به خواسته خود بر اساس شرایط واقعی برسید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای اطلاعات به روز مهاجرتی، مشاوره مجانی بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مدرک زبان رشته های پزشکی در گرجستان

یکی از اصلی ترین دلایل استقبال دانشجویان بین المللی از تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان وجود برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی می باشد، زبان اصلی آموزش علوم پزشکی در گرجستان را می توان انگلیسی دانست که هیچ گونه الزامی نیز در همان ابتدا از داوطلبان درخواست نمی شود.

این کشور با هدف ارتقا دانشگاه های خود در سطوح بین المللی می کوشد تا کلیه دوره پزشکی و دندانپزشکی را به زبان انگلیسی به دانشجویان آموزش بدهد و گرچه سطح مشخصی را برای پذیرش اعلام نکرده است اما در صورتی که دانش کافی از درک زبان انگلیسی نداشته باشید ، ملزم به سپری نمودن دوره های پیش نیاز قبل از ورود به دانشگاه خواهید بود.

اما اگر سطح انگلیس خوبی دارید و می توانید تا حد متوسطی تحصیل به این زبان را مدیریت کنید با شرکت در مصاحبه آنلاین دانشگاه ، تاییدیه لازم را به دست آورید ، مدرک زبان رشته های علوم پزشکی در گرجستان در اغلب دانشگاه ها آیلتس و یا تافل است که می توان با سطح نمره متوسط آنها به تاییدیه دانشگاه دست یافت.

مدرک زبان رشته های پزشکی در گرجستان

این امکان نیز وجود دارد که بتوانید زبان روسی را در برخی از دانشگاه های خصوصی این کشور به عنوان زبان روسی بیاموزید.

فراموش نکنید که یادگیری و آشنایی با زبان گرجی در دوره کارآموزش بسیار راهگشای شما خواهد بود و تلاش کنید تا حد ممکن به تسلط و آشنایی ابتدایی با این زبان برسید.

مدارک مورد نیاز پذیرش پزشکی در گرجستان

چنانچه از جمله دانشجویانی هستید که تمایل دارید دوره های پیش نیاز را در این کشور سپری کنید باید جهت پذیرش مدارک مشخصی را آماده و ارسال کنید:

  • فرم درخواست دوره به صورت تکمیل شده با امضا و اثر انگشت
  • پاسپورت به صورت اسکن شده
  • مدرک دیپلم دبیرستان به همراه ریز نمرات ترجمه شده به زبان گرجی
  • ارائه کلیه سوابق علمی و در صورت وجود مدرک زبان
مدارک مورد نیاز پذیرش پزشکی در گرجستان

مدارک مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی گرجستان

پذیرش در دانشگاه های گرجستان نیز نیازمند ارائه مدارک مخصوص به خود است که در برخی از جزئیات می تواند در هر دانشگاه متفاوت باشد اما تمامی مدارک زیر باید به صورت الزامی آماده شوند، فرم درخواست باید به صورت کامل ، امضا و اسکن شده همراه با اسناد زیر ارسال گردد:

  • گذرنامه با اعتبار حداقل 18 ماه
  • مدرک دیپلم به همراه ریز نمرات : نتایج آموزش متوسطه و مدارکی که توسط کشورمان ایران تایید شده باشد به صورت ترجمه شده
  • مدرک زبان انگلیسی تافل و یا آیلتس ، در صورتی که متقاضی فاقد مدرک باشد تسلط وی از طریق تماس تصویری و یا ضبط فیلم انجام می شود
  • شهریه سال اول باید به طور کامل در یک قسط با حواله بانکی پرداخت شود ( پس از دریافت تاییدیه از دانشگاه )
  • دانشجو باید ثابت کند که از لحاظ روحی و جسمی شایسته تحصیل در رشته پزشکی و یا دندانپزشکی است
  • گواهی تولد اثبات محدوده سنی 17 تا 25 سال در برخی از دانشگاه ها
  • مدارک پزشکی موردنیاز مبنی بر سلامت جسمانی
  • عکس سایز پاسپورت
  • دانشجویان برای اطمینان از توان اقتصادی خود باید از صورت حساب بانکی ارسال کنند.

با تایید مدارک توسط دانشگاه و صدور نامه پذیرش باید هزینه ثبت نام به صورت کامل پرداخت شود و پس از آن متقاضی به عنوان دانشجو شناخته می شود.

University tuition fees

هزینه های پزشکی و دندانپزشکی گرجستان

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان به دلیل روند پذیرش آسان در میان دانشجویان بین المللی بسیار محبوب است ، اما در رابطه با هزینه های تحصیل باید دقت داشته باشید که کشوری ارزان را انتخاب نخواهید کرد . گرجستان را نمی توان از مقصدهای ارزان تخصیل علوم پزشکی دانست.

اغلب دانشگاه های ارائه دهنده پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان خصوصی هستند و تحصیل به زبان انگلیسی ارائه می دهند که موجب افزایش شهریه ها می شود؛ برخی از هزینه های پزشکی و دندانپزشکی گرجستان در حدود جدول ارائه شده هستند:

نام کشور شهریه
دانشگاه دولتی تفلیس 7000 دلار
دانشگاه ایالتی آکاکی تسرتلی 5500 دلار
دانشگاه اروپایی 5000 دلار
دانشگاه جورجیا 31120 دلار
دانشگاه دولتی شوتا روستاولی باتومی 4000 دلار
دانشگاه دولتی ایلیا 5300 دلار
آکادمی پزشکی پتره شوتادزه تفلیس 7500 دلار
دانشگاه بین المللی قفقاز 5500 دلار
انتخاب دانشگاه در تعیین میزان شهریه بسیار موثر است و شما باید هزینه های دیگر مانند خرید کتاب ، روپوش ، مواد آزمایشگاهی و غیره را مدنظر داشته باشید که در برخی از دانشگاه ها همراه با شهریه دریافت شده و در برخی دیگر باید جداگانه پرداخت شود.
نام کشور شهریه
دانشگاه نیوویژن 5890 دلار
دانشگاه دولتی ایلیا 4800 دلار
دانشگاه ایالتی تفلیس 13500 دلار
دانشگاه بین المللی قفقاز 4500 دلار

dental tuition fees

در اغلب دانشگاه ها نیز باید سال نخست شهریه را به صورت کامل پرداخت کنید و در صورتی که بتوانید در تمامی دروس قبول شوید تخفیف هایی در شهریه به شما تعلق خواهد گرفت . شهریه رشته دندانپزشکی نیز در برخی دانشگاه ها بدین شرح است:

 مزایای رشته های پزشکی و دندانپزشکی گرجستان

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان یک امتیاز است زیرا:

  • رشته پزشکی مترادف با کار کلاسی فراتر از دروس نظری
  • آزمایشات عملی و کارآموزی بالینی از ترم 1 مهارت و اعتماد به نفس را در دانشجویان ایجاد می کند
  • کیفیت آموزشی بدون شک بی نظیر
  • سیستم دانشگاه ها به خوبی مجهز به فناوری و زیر ساخت های عالی
  • امکانات اقامتی و دسترسی به غذا به بهترین شکل ممکن
  • بسیار مقرون به صرفه تر از کشورهای اروپایی
  • روند جذاب پذیرش مستقیم
  • گزینه های کارآموزی عالی
  • ارائه زمینه لازم جهت ادامه تحصیل پس از اتمام دوره پزشکی و دندانپزشکی
  • تایید دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی گرجستان توسط سازمان جهانی بهداشت و یونسکو
  • بیمارستان هایی با زیرساخت ها و تکنولوژی برجسته ای
  • بدون آزمون ورودی یا آزمون زبا جهت واجد شرایط بودن
  • نرخ بالای تایید درخواست های ویزای دانشجویی
  • عدم محدودیت سنی برای متقاضیان
  • دو فصل پذیرش ( یکی در فوریه / مارس و دیگری در سپتامبر / اکتبر )

معایب

  • تعداد دانشگاه های دولتی محدود
  • دشواری عادت به آب و هوای سرد گرجستان
  • هزینه بالای دانشگاه های خصوصی
  • عدم تایید دانشگاه ها توسط وزرات بهداشت کشورمان
اقامت فارغ التحصیلان پزشکی بعد از تحصیل

 اقامت فارغ التحصیلان پزشکی بعد از تحصیل

شما به عنوان دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان می توانید از سال سوم کار در این کشور را آغاز کنید . طبق برنامه دولت این کشور جهت افزایش نیروی کادر درمان ، این فرصت به دانشجویان داده می شود تا بتوانند پس از اتمام تحصیل خود بتوانند به مدت یک سال به جستجوی کار پرداخته و پس از یافتن شغلی مناسب روند اخذ اقامت خود را آغاز نمایند.

البته خوب است این نکته را مدنظر داشته باشید که تحصیل در گرجستان زمینه ساز دریافت اقامت این کشور نمی باشند و شما باید با یافتن کار جهت دریافت اقامت اقدام کنید، بسیاری از کشورها مدت زمان تحصیل دانشجو را جزو سال های لازم جهت دریافت اقامت حساب می کنند و دانشجویان پس یافتن کار می توانند درخواست اقامت داشته باشند؛ اما این قانون در گرجستان وجود نداشته و شما به واسطه تحصیل نمی توانید به اقامت برسید و در واقع کار در گرجستان ملاک اصلی می باشد و در این راستا می توانید مقاله حداقل دستمزد در گرجستان را بخوانید.

البته اقامت فارغ التحصیلان پزشکی بعد از تحصیل می تواند از روش های دیگری جز کار نیز انجام شود که می توانید از طریق دریافت مشاوره از کارشناسان موسسه رجبی از جزئیات لازم در این باره مطلع شوید. لذا می توانید از بخش دیدگاه ها در انتهای صفحه، سوالات خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت توسط کارشناسان به آن ها پاسخ داده شود.

سوالات پر تکرار تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان

هر دانشگاهی برای تحصیل رشته های پزشکی در گرجستان شرایط خاص خود را دارد، اما به طور کلی می توانید بدون محدودیت سنی و با هزینه مقرون به صرفه تحصیل کنید.

از مزیت های خوب تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان ، همین تحصیل به زبان انگلیسی می باشد.

خیر – علاوه بر اینکه این رشته ها سنگین هستند و شما باید به درس بپردازید، بازار کار خاصی هم در این کشور وجود ندارد.

متاسفانه هیچ یک از دانشگاه های پزشکی گرجستان تا سال 2022 مورد تایید ایران نبوده اند.

خیر – اصلاً نیازی به گذراندن این دوره ها نیست و شما می توانید با مصاحبه و یا آزمون و یا یک فیلم از خودتون برای دانشگاه، پذیرش بگیرید.

شهریه دانشگاه های پزشکی گرجستان بین 4000 تا 7000 دلار در سال می باشند به طور کلی!

مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز به شما کمک می کنند تا ضمن بررسی آخرین تغییرات ایجاد شده در حوزه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان بتوانید به بهترین مقصد تحصیلی در این کشور برسید؛ لذا کافی است با کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تماس بگیرید، مشاوره اولیه با مشاوران مجانی می باشد.

برای تصمیم صحیح تر و مقایسه کشورها ، حتماً مقالات زیر را مطالعه نمایید.

2 دیدگاه در “تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان

  1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان ارمین گفت:

    سلام دانشگاه tsmu برای ندانپزشکی ازمون ورودی مثل کنکور دارد ؟ یا شرایط دیگری هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (83 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه