تحصیل رشته پرستاری در مجارستان

تحصیل رشته پرستاری در مجارستان در این صفحه به صورت مختصر و مفید برای دانشجویان بین المللی توضیح داده شده است و ارائه دهندگان این مقاله پر محتوا ، مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) هستند.

برخلاف بسیاری از مشاغل دیگر ، پرستاران فرصت بیشتری برای مهاجرت و ایجاد شغل در خارج از کشور دارند ، این قابل درک است زیرا پرستاران نقش بزرگی در سیستم های مراقبت های بهداشتی محلی و بین المللی ایفا می کنند.

روند تحصیل رشته پرستاری در مجارستان شامل جنبه های بسیاری است که متقاضیان خارجی باید در مورد آنها بدانند و این چیزی است که ما امروز در مورد آن بحث خواهیم کرد.

تمامی اطلاعات موجود در این صفحه را بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی و پرستاری مجارستان نوشته شده است.

توصیه ما به شما علاقه مندان تحصیل رشته پرستاری در مجارستان ، مطالعه مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان در کنار این محتوا است تا با کلیات تحصیل رشته های علوم پزشکی این کشور بخوبی آشنا شوید.

فهرست مطالب
تحصیل رشته پرستاری در مجارستان

پریمدیکال پرستاری در مجارستان

برنامه های پریمدیکال پرستاری در مجارستان می تواند دانشجویان را از طریق موضوعات مختلف برای مدرک پرستاری آماده کند ، دوره ها معمولاً شامل شیمی ، زیست شناسی ، آناتومی ، فیزیولوژی و تغذیه است.

همچنین ممکن است تمرکز بر موضوعات تکمیلی مانند انگلیسی (در صورتی که زبان انتخابی دانشجو انگلیسی باشد) و آمار باشد ، بسته به کالج ممکن است پیش نیازهای خاصی برای تحصیل رشته پرستاری در مجارستان مورد نیاز باشد.

این دوره در مجارستان بین 9 ماه تا 12 ماه طول می کشد و دانشجویان پس از پایان این دوره وارد مقطع کارشناسی برای تحصیل پرستاری می شوند؛ هزینه پریمدیکال پرستاری در مجارستان در کالج های مختلف ، متفاوت است اما در تقریبا 6500 دلار برای یک سال است و این دوره ها تقریبا از 15 تا 20 مهر هر سال شروع می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اقامت تحصیلی مجارستان را در کوتاه ترین زمان با راهنمایی گام به گام مشاورین شرکت رجبی به راحتی بدست آورید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های پرستاری مجارستان

به عنوان یک قاعده ، دوره های کارشناسی تمام وقت پرستاری در مجارستان بیشتر از دوره های کارشناسی ارشد طول می کشد ، برنامه های پایه کارشناسی شامل 8 ترم است در حالی که برنامه های کارشناسی ارشد 3 ترم طول می کشد.

در حال حاضر ، برای متقاضیان تحصیل رشته پرستاری در مجارستان ، دوره های لیسانس توسط دانشگاه سملوایس ، دانشگاه پچ و دانشگاه سگد ارائه می شود ، همچنین دوره های تحصیلی عالی که مطالعات پیشرفته در رشته پرستاری را ارائه می دهند در دانشگاه پچ و دانشگاه سملوایس ارائه می شوند.

در ادامه درباره دانشگاه های نامبرده در بالا که در لیست بهترین دانشگاه های پرستاری مجارستان قرار دارند ، صحبت شده است:

تحصیل پرستاری در دانشگاه سملوایز

دانشگاه سملوایز (Semmelweis Egyetem) یک دانشکده پزشکی تحت رهبری تحقیقات در بوداپست ، مجارستان است که در سال 1769 تأسیس شد ، سنت 250 ساله و تمرکز منحصر به فرد این دانشگاه بر مراقبت های بهداشتی ، آن را به یکی از دانشگاه های پیشرو پزشکی و علوم بهداشتی در مجارستان تبدیل کرده است.

در حال حاضر ، تحصیل پرستاری در دانشگاه سملوایز دارای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته پرستاری می باشد.

دانشجویان برای اخذ پذیرش از این دانشگاه باید در وهله اول در آزمون ورودی این دانشگاه نمره یقابل قبول را کسب کنند و سپس فرم درخواست آنلاین را پر کنند و برای مصاحبه نیز آماده شوند.

از بزرگان و نامدارن این دانشگاه می توان ایگناک سملوایس ، آلبرت زنت گیورگی ، لازلو زولاس ، جودیت فورای و زولتان کواچ را نام برد.

تحصیل پرستاری در دانشگاه سملوایز

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه پچ مجارستان

دانشگاه پچ یک موسسه آموزش عالی در مجارستان است که ریشه در دانشگاه های قرون وسطایی دارد و از بهترین دانشگاه های پرستاری مجارستان می باشد.

دانشگاه پچ اولین مؤسسه آموزش عالی می باشد که در مجارستان تأسیس شده است ، امروزه این دانشگاه رسما بزرگترین دانشگاه مجارستان است و رشته پرستاری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

در این دوره 4 ساله ، دانشجویان ماژول های نظری را تکمیل می کنند و روش های پزشکی متعددی را به عنوان بخشی از تمرین خود انجام می دهند ، دوره پایه در پرستاری ممکن است با یک برنامه تحصیلات تکمیلی دنبال شود ، این برنامه برای تقویت تخصص در زمینه های مراقبت های ویژه ، اورژانسی ، اولیه یا پیری طراحی شده است.

از بزرگان و نامداران این دانشگاه می توان فرنس گیوری ، نوربرت پاپ ، ساندور وورس ، آنته استارچویچ ، لازلو سولیوم، یوگن کواترنیک ، کاتالین سیلی ، کارولی سیمونی ، جان زانتوس ، فرنس فیتو و یوزف توبیاس را نام برد.

دانشجویان برای اینکه بتوانند در یک برنامه لیسانس (دوره اول یا دوره لیسانس) تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه پچ مجارستان شرکت کنند ، باید تحصیلات متوسطه (دبیرستان) خود را با موفقیت به پایان رسانده باشند و بتوانند حداقل نیاز زبان را نشان دهند زیرا دانش کامل انگلیسی یا آلمانی کاملاً ضروری است تا دانشگاه بتواند دوره هایش را به زبان انگلیسی یا آلمانی به متقاضی ارائه دهد.

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه سگد

دانشگاه سگد یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در سگد و از بهترین دانشگاه های پرستاری در مجارستان است که از طیف وسیعی از گروه های تحقیقاتی تشکیل شده است و هر دانشکده به طور مستقل عمل می کند.

این دانشگاه با بیش از 4000 دانشجوی خارجی یکی از محبوب ترین دانشکده های پرستاری برای مقطع کارشناسی در مجارستان است ، دوره هایی که در این دانشگاه ارائه می شود علاوه بر مجارستانی ، انگلیسی و آلمانی نیز می باشد.

دوره پایه تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه سگد به مدت 4 سال به طول می انجامد ، جدای از دروس اساسی در موضوعات مختلف، به جنبه های مشاوره ، مراقبت روانشناختی و تحقیقات پرستاری توجه می شود ، با شروع از سال دوم مطالعات، تمرکز به عمل بالینی تغییر می کند.

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه سگد

از بزرگان و نامداران این دانشگاه می توان پیتر هزلر ، لازلو بلا کیش ، آتیلا یوزف ، آلبرت اسنت گیورگی ، دزسو سیجتی ، ساندور ایمره ، کارولی مارو ، آگوستون پاول ، آنتال سرب ، هیلدبراند دزز ، بلا کرکیارتو ، تیبور رادو ، فریگیس ریس و بِلاوی افوا تامور را نام برد.

دانشجویان برای پذیرش تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه سگد باید فرم درخواست آنلاین را پر کنند ، مدارک لازم را بارگذاری کنند و از پرداخت هزینه درخواست اطمینان حاصل کنند و در نهایت در آزمون ورودی این دانشگاه نمره مورد قبول دانشگاه را کسب کنند.

در بلاروس هم می توانید دانشگاه های معتبر و خوشنامی در رشته پرستاری را بیابید ، در مقاله تحصیل رشته پرستاری در بلاروس بهترین دانشگاه های پرستاری این کشور را به شما معرفی کرده ایم.

هزینه تحصیل پرستاری در مجارستان

هزینه تحصیل پرستاری در مجارستان عمدتاً شامل شهریه می باشد؛ به طور متوسط، انتظار می رود دانشجویان کارشناسی پرستاری از 2500 تا 3300 یورو در هر ترم پرداخت کنند ، اینها هزینه های تعیین شده برای برنامه های پرستاری است که توسط دانشگاه Szeged، دانشگاه پچ و دانشگاه Semmelweis ایجاد شده است.

  • هزینه روند پذیرش مقطع کارشناسی از دانشگاه سملوایز ، دانشجویان باید هر ترم 3،300 یورو به عنوان شهریه به دانشگاه بپردازند.
  • برای درخواست تحصیل رشته پرستاری از دانشگاه پچ مجارستان ، دانشجویان باید هزینه 2،500 یورو در هر ترم به عنوان شهریه به دانشگاه بپردازند.
  • شهریه تحصیل در دانشگاه سگد 3،100 یورو به ازای هر ترم است.

در مورد برنامه های کارشناسی ارشد ، آنها شامل شهریه بالاتر هستند؛ به عنوان مثال، دانشگاه Pécs از دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری 3500 یورو در هر ترم دریافت می کند ، دوره کارشناسی ارشد ارائه شده توسط دانشگاه Semmelweis کمی ارزان تر است.

به غیر از شهریه ، دانشگاه ها ممکن است برخی هزینه های اضافی نیز دریافت کنند ، به عنوان مثال، هزینه درخواست.

در زمان درخواست هزینه 200-450 یورو باید پرداخت شود ، علاوه بر این، از دانشجویان انتظار می رود که پس از پذیرش رسمی در دانشگاه انتخابی ، هزینه ثبت نام را نیز بپردازند؛ تمام این کارها در عرض 3-5 روز انجام می شود بنابراین، به دانشجویان توصیه می شود که کارها را به لحظه آخر نسپارند.

برای آشنایی کامل با شرایط مهاجرت تحصیلی به مجارستان ، حتما مقاله تحصیل در مجارستان را در کنار این مقاله مرور کنید ، برترین رشته ها و دانشگاه های این کشور و همچنین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و علوم ایران را در آن مقاله خواهید یافت.

مجارستان، کشوری در اتحادیه اروپا و عضو پیمان شینگن است که پیشنهاد میکنیم با مطالعه مقالات زیر اطلاعات بیشتری درمورد آن کسب کنید

چارت درسی پرستاری در دانشگاه های مجارستان

مؤلفه های اصلی و چارت درسی پرستاری در دانشگاه های مجارستان بطور کلی شامل : ارتقای سلامت و آموزش سلامت ، انفورماتیک سلامت ، بیماری های مزمن ، تنظیم خانواده ، مراقبت های دوران بارداری ، اطفال پیشگیرانه ، پرستاری چندفرهنگی ، مکان و روابط APN در مراقبت های بهداشتی ، توانبخشی مجتمع ، فارماکولوژی و تحقیقات علمی و بیماری های حاد می شود.

در ادمه این چارت شامل تشخیص بالینی و تصمیم گیری ، عملکرد بالینی ، پرستاری جامعه و مداخلات پرستاری مدرن ، پرستاری جامعه ، اصول ECG ، ارتباطات در مراقبت های بهداشتی ، مدیریت مراقبت های بهداشتی و مدیریت پروژه ، قانون مراقبت های بهداشتی ، مدیریت و رهبری پرستاری ، اخلاق سلامت ، اخلاق پرستاری و عمل پروژه جامعه می شود.

شما می توانید در دانشگاه های معتبر سوئد هم رشته پرستاری را با کامل ترین و به روزترین چارت تحصیلی انتخاب کنید ، آینده شغلی شما در سوئد هم در رشته پرستاری درخشان خواهد بود ؛ مقاله تحصیل رشته پرستاری در سوئد را بخوانید و اطلاعات لازم را برای اقدام کسب کنید.

زبان تحصیل پرستاری در مجارستان

زبان تحصیل پرستاری در مجارستان

اکثریت زبان تحصیل پرستاری در مجارستان در برنامه هایی که دانشجویان بین المللی متقاضی آن هستند ، به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود ، بنابراین باید آمادگی اثبات مهارت خود را در این زبان داشته باشید ، این کار را می توان از طریق گواهی یا آزمون زبان انجام داد.

زبان تحصیل رشته پرستاری در مجارستان در دانشگاهی مانند دانشگاه پچ ، زبان انگلیسی بوده و دانشجویان برای آمادگی درخواست تحصیل کارشناسی پرستاری در این دانشگاه باید نمره زبان آیلتس حداقل 5.5 و نمره تافل حداقل 72 را ارئه کنند.

زبان تحصیل رشته پرستاری در مجارستان -دانشگاه سملوایز (کارشناسی و کارشناسی ارشد)- علاوه بر برخی از دروس در دو سال اول ، به طور کامل به زبان انگلیسی است ، اما از سال سوم ، دانشجویان باید مقداری دانش زبان مجارستانی را داشته باشند ، زیرا آن ها باید در طول دوره آموزشی بالینی خود با بیماران ارتباط برقرار کنند.

مدارک لازم تحصیل رشته پرستاری در مجارستان

از افرادی که برای تحصیل رشته پرستاری در مجارستان ، درخواست می دهند انتظار می رود مجموعه ای از مدارک را به همراه فرم درخواست خود ارسال کنند؛ تمامی مدارک و گواهینامه ها باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند.

مجموعه استانداردی از اسناد شامل یک کپی رسمی (مهر شده) از گواهی مدرسه متوسطه ، رونوشت سوابق تحصیلی و CV است.

علاوه بر این، متقاضیان باید یک انگیزه نامه بنویسند و به دانشگاه انتخابی ارسال کنند ، در این نامه باید توضیح دهند که چرا می خواهند در این دانشگاه در رشته پرستاری تحصیل کنند.

کپی پاسپورت و مدارک پزشکی (کارت واکسیناسیون و گواهی پزشکی عمومی) نیز ضروری است ، متقاضیانی که به دنبال دریافت مدرک کارشناسی ارشد هستند ، هنگام درخواست برای یک برنامه ، باید کپی پاسپورت و CV را نیز ارسال کنند.

علاوه بر این، انتظار می رود که آنها دارای مدرک دیپلم و توصیه نامه (اختیاری) باشند ، اینها ممکن است نامه هایی از یک مربی و یا مربی علمی باشد.

تاکنون در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی هدف ما رضایتمندی مشتریان عزیزمان بوده و در این مسیر موفق بوده ایم. رضایتمندی به معنی حسن انجام امور پرونده مهاجرتی و موفقیت در مسیر رسیدن به خواسته متقاضی است.

شما می توانید بهترین کیفیت را در کنار تجربه منحصر به فرد از کارشناسان ما دریافت کنید و همین ترکیب منجر به موفقیت پرونده مهاجرتی شما خواهد شد. در این ویدیو میبینید که ویزای کشورهای مختلف را برای متقاضیان اخذ کرده ایم و مطمئن خواهید شد که ما وعده هایمان را عملی میکنیم.

آزمون های ورودی پرستاری مجارستان

دانشجویان بین المللی برای تحصیل در رشته پرستاری در مجارستان ، نیازی به شرکت آزمون ورودی سراسری ندارند اما برخی از دانشگاه های این کشور برای جذب دانشجویان مستعد آزمون ورودی ویژه خود را دارند؛ به عنوان مثال دانشگاه Semmelweis تاکید زیادی بر انتخاب متقاضیان برجسته برای ثبت نام و آموزش از طریق آزمون های ورودی پرستاری مجارستان دارد.

اطلاعات آزمون ورودی پرستاری دانشگاه سملوایز

اطلاعات آزمون ورودی پرستاری دانشگاه سملوایز در بخش کتبی آزمون به صورت زیر است:

  • متقاضیان می توانند با استفاده از رایانه شخصی خود در خانه در آزمون های آنلاین شرکت کنند.
  • آزمون‌های کتبی چند گزینه‌ای در رشته‌ های زیست ‌شناسی ، شیمی ، انگلیسی عمومی و انگلیسی زیست در تاریخ‌ های اعلام شده قبل از مصاحبه به‌ صورت آنلاین با استفاده از بستر آموزشی دانشگاه برگزار می‌شود.
  • هر آزمون شامل 20 سوال است که باید به ترتیب پاسخ داده شود ، در هر سوال می توان یک گزینه پاسخ را انتخاب کرد زیرا تنها یک گزینه پاسخ صحیح است.
  • پاسخ های صحیح هر کدام یک امتیاز دارند و پاسخ های نادرست نمره منفی دارند ، در طول آزمون در شیمی می توان از ماشین حساب استفاده کرد.
  • هر آزمون (زیست شناسی ، شیمی ، انگلیسی عمومی و انگلیسی زیست) باید در 20 دقیقه تکمیل شود ، اگر آزمونی در کمتر از 20 دقیقه تکمیل شود ، زمان باقی مانده به زمان آزمون دیگر اضافه نمی شود و پاسخ ها را می توان پس از پرسیدن همه سؤالات ارسال کرد.

پس از سپری شدن دوره آزمون 20 دقیقه ای ، پاسخ ها به صورت خودکار ارسال می شوند ، از متقاضیان درخواست می شود در یک اتاق تنها بمانند و در طول امتحان کتبی خود با دوربین وب و میکروفون همیشه روشن خود به یک کنفرانس ویدیویی زوم متصل باشند.

اطلاعات مصاحبه برای رشته پرستاری در مجارستان

اطلاعات مصاحبه برای رشته پرستاری در مجارستان

هر دانشجوی متقاضی تحصیل رشته پرستاری در مجارستان ، ممکن است به عنوان بخشی از روند درخواست خود برای مصاحبه دعوت می شود .

مصاحبه از جمله آزمون شفاهی در تاریخ های اعلام شده پس از آزمون کتبی انجام خواهد شد.

اطلاعات مصاحبه برای رشته پرستاری در مجارستان به ما می گوید که مصاحبه به صورت پیش فرض به صورت حضوری برگزار می شوند ، اما ممکن است بسته به وضعیت همه گیری کرونا ، مصاحبه های آنلاین در پلتفرم زوم نیز معرفی شوند.

غیر حضوری یا آنلاین بودن هر مصاحبه به موقع به متقاضیان اطلاع داده می شود تا آمادگی لازم را داشته باشند.

متقاضیان خارجی باید قبل از ورود به مجارستان برای ویزای دانشجویی اقدام کنند ،از آنجایی که حداقل 14 روز طول می کشد تا ویزا را دریافت کنید ، دانشجویان باید در اسرع وقت برای آن اقدام کنند.

مقایسه و بررسی شرایط تحصیل پرستاری در دیگر کشورهای مطرح و هم رده با مجارستان در مقالات زیر

مزایا و معایب تحصیل پرستاری در مجارستان

مجارستان همیشه مرکز مهاجرت دانشجویان بوده است اما در هر مکان و در هر رشته ای که تحصیل می کنید ، قطعا با مزیت ها و معایبی روبرو خواهید شد ، در این بخش مزایا و معایب تحصیل پرستاری در مجارستان را برای علاقه مندان بیان کرده ایم.

فقط بعنوان یک نکته ضروری بیان کنیم که اگر به دنبال تحصیل پرستاری با هزینه های کمتر هستید ، بلغارستان هم می تواند گزینه شما باشد ، مقاله تحصیل رشته پرستاری در بلغارستان را مرور کنید و با هزینه های مقرون به صرفه آن آشنا شوید.

مزایا:

  • هزینه تحصیل و زندگی کم
  • سفر آسان
  • چشم انداز زیبا
  • غذای شگفت انگیز
  • شناخته شدن مدارک ارائه شده در سطح بین المللی
  • وجود شانس بیشتری برای تایید ویزای شما
  • زندگی شبانه بسیار شگفت انگیز

معایب:

  • چالش زبان
  • حقوق کم
  • مالیات های بالا
  • بالا بودن هزینه دانشگاه های خصوصی
  • قیمت اقامتگاه ها پایین است اما نیاز به مراقبت بالایی دارند.

بازار کار و درآمد پرستاران در مجارستان

کشور مجارستان مراقبت های پرستاری عمومی را برای بیماران در بیمارستان ، آسایشگاه ، درمانگاه یا مراکز درمانی مشابه ارائه می کند ، فردی که در رشته پرستاری در مجارستان کار می کند به طور متوسط 476000 HUF در ماه درآمد دارد.

با توجه به بازار کار و درآمد پرستاران در مجارستان متخصصان واجد شرایطی که مایل به ادامه شغل پرستاری در مجارستان هستند باید مجموعه ای از الزامات را برآورده کنند ، اگر فرد قبلاً دارای مدرک دیپلم پرستاری باشد که توسط هر دانشگاه اروپایی اعطا شده است ، روند انتقال آسان خواهد بود.

از این نامزدها فقط ممکن است از آنهایی خواسته شود که امتحانات خاصی را در مجارستان برای اثبات صلاحیت قبول کنند ، اگر گواهی مدرک پرستاری یک فرد توسط یک دانشگاه غیر اروپایی صادر شده باشد ، شرایط فرآیند انتقال سخت‌گیرانه‌تر خواهد بود.

اگر فردی مدرک غیر مرتبط با رشته پرستاری داشته باشد ، باید مدرک پرستاری را در مجارستان دریافت کند ، پس از گذراندن دوره تمام وقت ، به فارغ التحصیل وضعیت پرستار مراقبتی ثبت شده اعطا می شود، برای آشنایی کامل با بازار کار مجارستان ، مشاغل پر درآمد و قوانین کار در این کشور می توانید مقاله کار در مجارستان را بخوانید.

کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این محتوا مطالب مفیدی در خصوص تحصیل رشته پرستاری در مجارستان را برای علاقه مندان تحصیل در این کشور بیان کردند ، در پایان این صفحه ، بخش دیدگاه در اختیار شماست تا با مستقیما با مشاوران ما در ارتباط بوده و تمام سوالات مهاجریت خود را بپرسید.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته پرستاری در مجارستان

دانشجویان بین المللی برای تحصیل در رشته پرستاری در مجارستان ، نیازی به شرکت آزمون ورودی سراسری ندارند اما برخی از دانشگاه های این کشور برای جذب دانشجویان مستعد آزمون ورودی ویژه خود را دارند؛ به عنوان مثال دانشگاه Semmelweis تاکید زیادی بر انتخاب متقاضیان برجسته برای ثبت نام و آموزش دارد.

اکثریت برنامه های تحصیل رشته پرستاری در مجارستان که دانشجویان بین المللی متقاضی آن هستند ، به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود .

هزینه تحصیل در رشته پرستاری در مجارستان عمدتاً شامل شهریه می باشد؛ به طور متوسط، انتظار می رود دانشجویان کارشناسی پرستاری از 2500 تا 3300 یورو در هر ترم پرداخت کنند ، اینها هزینه های تعیین شده برای برنامه های پرستاری است که توسط دانشگاه Szeged، دانشگاه پچ و دانشگاه Semmelweis ایجاد شده است.

فردی که در رشته پرستاری در مجارستان کار می کند به طور متوسط 476000 HUF در ماه درآمد دارد.

هزینه تحصیل در دوره پیش پرستاری در کالج های مختلف ، متفاوت است اما در تقریبا 6500 دلار برای یک سال است و این دوره ها تقریبا از 15 تا 20 مهر هر سال شروع می شود.

اطلاعات بیشتر و کاملتر در خصوص تحصیل رشته پرستاری در مجارستان از طریق مصاحبه تلفنی یا حضوری با مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی قابل دریافت است ، بنابراین بدون هیچ تاخیر یا نگرانی با همکاران ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس بگیرید و اطلاعات کامل را به صورت رایگان دریافت نمایید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به مجارستان را نیز مرور کنید تا با تمام راه های ممکن برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

بشنوید از زبان مشتریان شرکت رجبی در مورد حسن عملکرد این شرکت در نتیجه گیری از پرونده های مهاجرتی

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه