تحصیل رشته داروسازی در برزیل

تحصیل رشته داروسازی در برزیل یک انتخاب عالی برای علاقه مندان این رشته تحصیلی است ، در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) ، قصد داریم تمامی شرایط و نکات مورد نیاز برای مهاجرت و تحصیل در این رشته را مورد بررسی قرار دهیم.

برزیل کشوری است که با تغییراتی که در سیستم آموزشی خود داده است ، هم اکنون به یکی از برترین کشورهای ارائه کننده این رشته در جهان تبدیل شده است و سالانه بر متقاضیان تحصیل در این کشور افزوده می شود.

دانشگاه ها و موسسات آموزشی پزشکی این کشور رشته داروسازی را کاملا بر اساس قوانین و استاندارد های بهداشت جهانی به دانشجویان تدریس می کنند.

همین رعایت اصول و هماهنگی با سیستم های آموزشی در جهان باعث بالاتر رفتن کیفیت ، اعتبار و جایگاه دانشگاه های پزشکی برزیل در جهان شده است ، به طوری که با اخذ مدرک در رشته های پزشکی و داروسازی از دانشگاه های این کشور می توانید آینده شغلی خود را در هر جای جهان تضمین نمایید ، همچنین طبق آخرین آمار برزیل توانسته که خود را در میان 20 کشور با کیفیت در ارائه رشته داروسازی و تدریس آن در جهان شود.

برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه تحصیل رشته داروسازی در برزیل می توانید با مطالعه مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در برزیل اطلاعات مفید و به روزی در زمینه تحصیل رشته های علوم پزشکی در این کشور کسب کنید که راهگشای شما برای مهاجرت تحصیلی خواهد بود.

فهرست مطالب
تحصیل رشته داروسازی در برزیل

دوره های پریمدیکال برای داروسازی برزیل

از آن جایی که دانشگاه های برزیل نسبت به پذیرش دانشجویان بین المللی اقدام می کنند ، برای پذیرش و ثبت نام در رشته داروسازی باید حتما مدرک دیپلم دوره متوسطه در رشته علوم تجربی به همراه نمرات تحصیلی خود را به دانشگاه ارائه کنید ، علاوه بر این برای ورود به مراکز آموزش عالی این کشور در این رشته حتما باید به مدت یک سال قبل از شروع به تحصیل در دانشگاه در دوره های پری مدیکال این کشور شرکت نمایید و در انتها در آزمون این دوره نمره قبولی را کسب نمایید.

شرکت در دوره های پریمدیکال برای داروسازی برزیل به این جهت اجباری است که شما را با سیستم آموزشی این کشور اشنا می سازد و همچنین تمامی دروسی که برای تحصیل در رشته داروسازی به آن ها نیازمند هستید را به طور کامل به زبان انگلیسی و یا پرتغالی به شما آموزش خواهند داد و همچنین شما آمادگی لازم را جهت شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه ها به دست خواهید آورد.

دروسی که در دوره های پری مدیکال به دانشجویان ارائه می شود دروس پایه شامل فیزیک ، شیمی ، ریاضی ، زیست شناسی و زبان پرتغالی می باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

همکاران ما در شرکت مهاجرتی رجبی در زمینه اخذ ویزای تحصیلی با راهنمایی گام به گام شما را به مقصودتان خواهند رساند، پس با ما در ارتباط باشید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های داروسازی برزیل

شاید باور این موضوع که بیشتر از 450 دانشگاه داروسازی در برزیل مشغول به تدریس دانشجویان در این رشته می باشند مقداری سخت باشد ، اما باید باور کنیم که این چنین است ، پس در میان این همه مرکز آموزشی هرچه که قادر باشید به دانشگاه معتبر تر و با کیفیت تری دسترسی پیدا کنید امری بسیار مهم و بسیار تاثیر گذار می باشد ، البته تمامی این دانشگاه اعتبار بالا و قابل قبولی چه در برزیل و چه در خارج از این شور برای خود دست و پا کرده اند ، اما بعضی از آن ها بسیار نامی تر و دارای اعتبار و سابقه درخشان تری می باشند.

در ادامه با ما باشید تا شما را با مهم ترین و بهترین دانشگاه های داروسازی برزیل آشنا نماییم،

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه سائوپائولو

دانشگاه سائوپائولو بزرگترین دانشگاه برتر برزیل و جز 50 دانشگاه برتر جهان می باشد که اولین دانشکده آن ، دانشکده حقوق است که در سال 1827 تأسیس شد، در حال حاضر این دانشگاه دارای 11 پردیس است که 4 پردیس آن در شهر سائوپائولو قرار دارد و بقیه پردیس های این دانشگاه در شهر های بائورو ، لورنا ، پیراسیکابا ، پیراسونونگا ، ریبرآ پرتو و دو پردیس آن در شهر سائو کارلوس قرار دارد.

ساختار دانشگاهی دانشگاه سائوپائولو کشور برزیل شامل 42 دانشکده و دپارتمان ، 6 موسسه تخصصی و چهار موزه مهم است ، از مهم ترین لازمه های تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه سائوپائولو، علاقه به تحقیق و پژوهش و هم چنین توانمند بودن در این زمینه است ، زیرا عرضه داروهای جدید به بازار حاصل تلاش افرادی است که در مراکز تحقیقاتی متنوعی مشغول به فعالیت بوده و هستند.

رشته داروسازی در دانشکده داروسازی تا مقطع دکتری تدریس می شود و اگر فردی علاقمه مند باشد که تا حد تحصیلات عالیه برسد این دانشگاه یکیاز بهترین های داروسازی در کشور است.

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه سائوپائولو

رشته داروسازی در دانشگاه فدرال میناس جرایس

دانشگاه میناس جرایس یکی از پنج دانشگاه بزرگ برزیل است و بزرگترین دانشگاه فدرال این کشور به حساب می‌آید که در سال 1927 در شهر بلو هوریزونتچی واقع در ایالت میناس گرایس برزیل تاسیس گردید ، دانشجویان با تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه فدرال میناس جرایس می توانند در یکی از متنوع ترین برنامه های تحصیلی این رشته شرکت نماید و در تخصص های مختلفی به تحصیل مشغول شوند.

دوره هایی نظیر شیمی دارویی ، داروسازی بالینی ، داروشناسی ، فارماسیوتیکس ، سم شناسی ، کنترل دارو ، بیوتکنولوژی دارویی ، نانوفناوری دارویی ، اقتصاد و مدیریت دارو ، فارماکوگنوزی و داروسازی هسته ای یا رادیوفارماسی از دوره هایی هستند که در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دوره های کارشناسی ارشو دکتری به علاقه مندان ارائه می شوند که یکی از متنوع ترین برنامه در کل دانشگاه های برزیل است.

به دلیل همین تنوع ، میزان درخواست برای پذیرش و ثبت نام در دوره های تحصیلات تکمیلی این مرکز آموزش عالی همواره بالا بوده است و به همین خاطر برای ورود و ادامه تحصیل در هریک از این رشته ها با دانشجویان به نسبت بیشتری در مقابل دیگر دانشگاه ها به رقابت بپردازید.

دوره دکتری این دانشکده فعالیت خود را در سال 1990 آغاز کرد و تا آگوست 2010 ، 73 پزشک از این برنامه فارغ التحصیل شده بودند ، همچنین امروزه حدود 60 دانشجوی دکتری در این برنامه ثبت نام کرده اند.

داروسازی در دانشگاه فدرال ریو گرانده د سول

دانشگاه ریو گرانده د سول ( UFRGS ) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی فدرال برزیل است که در پورتو آلگره ، ریو گرانده د سول مستقر است ، UFRGS یکی از بزرگترین و دارای بالاترین رتبه دانشگاه ها در برزیل است ، که دارای یکی از بیشترین تعداد نشریات علمی سالانه در میان کل مراکز آموزش علمی این کشور می باشد ، این دانشگاه از سال 2012 تا 2019 به عنوان برترین دانشگاه فدرال برزیل برگزیده شده است.

در میان فارغ التحصیلان در UFRGS ، سه رئیس جمهور سابق برزیل ، فرمانداران سابق ایالت ، اعضای سابق دیوان عالی فدرال ، اعضای آکادمی ادبیات برزیل و بازیگران ، موسیقیدانان و روزنامه نگاران مهم برزیل وجود دارند که شهرت این دانشگاه را به حد والا رسانده است.

دانشکده علوم دارویی اولین واحد دانشگاهی در UFRGS بوده است که در سال 1895 تأسیس شده ، در آن زمان ، دانشکده داروسازی در دانشگاه فدرال ریو گرانده د سول دومین دوره دانشگاهی رایگان در کشور بوده است.

داروسازی در دانشگاه فدرال ریو گرانده د سول

تحصیل داروسازی در دانشگاه دولتی کامپیناس

دانشگاه کامپیناس یا ( UNICAMP ) در سال 1964 تاسیس شد و هم اکنون رتبه چهارم را در میان پایدارترین دانشگاه های برزیل و سومین دانشگاه برتر لاتین را به خود اختصاص داده است.

دانشکده علوم دارویی در سال 2014 راه اندازی شد ، دانشجویان تحصیل داروسازی در دانشگاه دولتی کامپیناس با کسب آموزش های جامع و انجام فعالیت های تحقیقاتی و آماده سازی در این زمینه برای برای توسعه ، تویلد و کنترل کیفیت همگانی داروها در اینده علم و تجربه کامل را کسب می نمایند و از تمامی جهات آماده فعالیت در مراکز بیمارستانی ، مراکز بهداشتی و داروخانه می گردند.

فارغ التحصیلان در دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشکده قادر خواند بود تا در پروژه ها و ارائه خدمات درزمینه های داروسازی و سم شناسی ، دارویی و آرایشی ، بیوتکنولوژی ، شیمی دارویی ، سم شناسی تحلیلی ، تجزیه و تحلیل ضایعات دارویی ، سنتز شیمیایی ،داروهای شیمی گیاهی ، توسعه گیاه درمانی و مراقبت های دارویی شرکت نمایند و نظریه ها و اکتشافات و اختراعات جدید و مفیدی را در علم داروسازی به ثبت برسانند.

خوب است بدانید کشور سوئد ، رتبه چهارم جهان در رشته داروسازی است ، مقاله تحصیل رشته داروسازی در سوئد ، پیش تر در همین سایت به شما عزیزان تقدیم شده است.

هزینه تحصیل داروسازی در برزیل

هزینه تحصیل داروسازی در برزیل در دانشگاه های دولتی رایگان یا می توان گفت بسیار ارزان است ، اما اگر قصد داشته باشید که از کیفیت تحصیلی بالا تر و خدمات بهتر استفاده نمایید گزینه بعدی دانشگاه های خصوصی می باشد که شهریه های نسبتا گرانی را از دانشجویان اخذ می نمایند ، نکته دیگر این است که مانند بسیاری از کشورهای دیگر تحصیل علم پزشکی در برزیل هم جز گران ترین رشته های تحصیلی محسوب می شود.

خوشبختانه در میان رشته های پزشکی و گرایشات متفاوت این علم ، داروسازی جز ارزان ترین رشته ها محسوب می شود و این رویه معمولا در همه جای جهان یکسان است ، اگر دانشگاه های خصوصی را برای تحصیل در این رشته انتخاب کرده باشید ، مقطع تحصیلی شما و نوع دانشگاه تاثیر بسزایی در تفاوت شهریه دارد ، اما به طور متوسط مبلغی مابین 3 هزار دلار تا 10 هزار دلار باید برای اخذ مدرک داروسازی و تحصیل بپردازید.

علاوه بر هزینه تحصیل داروسازی در برزیل باید هزینه اقامت و زندگی در این کشور را هم در نظر بگیرید تا بتوانید تصمیم درستی در انتخاب مقصدتان به عمل آورید ، هزینه اقامت و زندگی به نوع زندگی شخصی بسیار بستگی دارد ، اما برای یک دانشجو حداکثر هزار پانصد دلار در ماه اقامت در برزیل خرج در بر می گیرد ، هزینه اقامت و زندگی در برزیل را ما به طور کامل در مقاله تحصیل در برزیل برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم.

اگر تصمیم به تحصیل داروسازی در برزیل و سپس اقامت در این کشور را دارید، مقالات زیر را مطالعه کنید

چارت درسی داروسازی در دانشگاه های برزیل

اکثر دانشگاه های برزیل که رشته داروسازی را ارائه می نمایند تا مقطع کارشناسی ارشد را پذیرای دانشجویان هستند ، برای دوره کارشناسی مدت ۴ تا ۵ سال و برای دوره کارشناسی ارشد مدت ۲ سال و دکتری داروسازی در صورت برگزاری  مدت ۳ تا ۵ سال زمان نیاز است.

دوره کارشناسی رشته داروسازی معمولا به شناخت دنیای داروها و قدرت تشخیص و تجزیه تحلیل آن ها اختصاص دارد و در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشجویان توانایی و علم اینکه نظریه صادر کرده و داروها را به چالش بکشند را کسب می نمایند.

در دوره های کارشناسی چارت درسی داروسازی در دانشگاه های برزیل با دروسی نظیر : ساختار و متابولیسم بیومولکول ، آناتومی انسان ، سلول و بافت بیولوژی ، زیست شناسی مولکولی ، ساختار و خواص ترکیبات آلی ، واکنش ترکیبات آلی ، اقدامات دارویی ، گیاه شناسی برای داروسازی ، فیزیولوزی ، میکروبیولوژی پایه ، ترکیبات هتروسیکلیک ، مبانی داروسازی بالینی و مراقبت های دارویی ، مفاهیم محاسبه برای داروسازی و بسیاری دروس عمومی و تخصصی دیگر آشنا می شوند و آموزش های تئوری و عملی لازم را در کلاس ها و آزمایشگاه ها ی این رشته خواهند دید.

چارت درسی داروسازی در دانشگاه های برزیل

بورسیه رشته داروسازی در برزیل

دانشجویانی که قصد دارند در خارج از کشور به تحصیل مشغول شوند همواره در پی یافتن روش هایی در جهت کاهش هزینه ها می باشند ، که یکی از مهم ترین این موارد بورسیه های تحصیلی می باشند ، به دلیل تعداد بالای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در برزیل تعداد بورسیه رشته داروسازی در برزیل هم که به دانشجویان ارائه می شود بسیار است.

تحصیل رشته داروسازی در برزیل هم از این قاعده مستثنی نیست و دانشگاه ها ، موسسات، و سازمان دولتی و خصوصی بسیاری هستند که اقدام به پرداخت کمک هزینه های تحصیلی به دانشجویان می نمایند.

این کمک هزینه می تواند از تحت پوشش قرار دادن مقدار اندکی شهریه دانشگاه شروع و در بعضی موارد به پرداخت کل شهریه و هزینه اقامت در این کشور خاتمه پیدا کند ، از آن جایی که پرداخت این بورسیه های تحصیلی شرایط خاص و متفاوتی با یکدیگر دارند و هر کدام از آن ها مدارک خاص خود را طلب می کنند ، بهترین روش این است که شما عزیزان با مراجعه به کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی رجبی و بررسی شرایط شما بهترین نوع بورسیه را انتخاب نمایید و در جهت ثبت نام و اخذ آن به کمک تیم ما اقدام کنید.

تمام تلاش ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ارائه خدمات با کیفیت و استفاده از تجربه کارشناسان در زمینه مهاجرت برای موفقیت پرونده مهاجرتی شما است.

به منظور شروع روند مهاجرت حتما اطلاعات کاملی را از منابع معتبر کسب کنید و پس از تصمیم گیری با ما یا یک شرکت مهاجرتی معتبر در ارتباط باشید.

ویدیو روبرو نمونه ویزاهای کشورهای مختلف را به نمایش می گذارد که نشان می دهد ما وعده هایمان را عملی میکنیم.

زبان تحصیل داروسازی در برزیل

اکثر دانشگاه ها زبان تحصیل داروسازی در برزیل را به زبان انگلیسی برای دانشجویان خود فراهم می سازند ، که لازم است افرادی که زبان مادری غیر انگلیسی دارند مدرکی قبل از ثبت نام برای اثبات تسلط و فهم زبان انگلیسی به دانشگاه ارائه نمایند.

برای اکثر دانشگاه ها مدرک معتبر ایلتس می باشد که حداقل نمره قابل قبول 6,5 است ، البته اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید جای نگرانی نیست چون کالج های تدریس زبان انگلیسی در این کشور فراوان هستند و می توانید در دوره های زبان شرکت کرده و مهارت کافی را کسب نمایید.

لازم به ذکر است که تعداد محدودی مراکز آموزشی نیز هستند که این رشته را به زبان پرتغالی نیز تدریس می نمایند ، که برای شرکت در دوره های داروسازی به این زبان باید در این زبان مهارت کافی را کسب نموده و مدرک زبان پرتغالی را دریافت و به دانشگاه مربوطه ارائه نمایید ، ضمنا لازم است بدانید که تمامی مردم برزیل قدرت ارتباط برقرار کردن با زبان انگلیسی را ندارند و تمامی دانشجویان خارجی باید مقداری به زبان پرتغالی تسلط پیدا کرده تا توانایی زندگی و ارتباط با مردم را در این کشور داشته باشند.

اگر راه دور برزیل برای شما ازار دهنده است یا اگر زبان پرتغالی برای شما دشوار است ، می توانید تحصیل در سنگاپور را تجربه کنید ، مقاله تحصیل رشته داروسازی در سنگاپور را بخوانید.

آزمون های ورودی داروسازی در برزیل

آزمون های ورودی داروسازی در برزیل

بله برای پذیرش و ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی برزیل در رشته های پزشکی از جمله داروسازی باید در آزمون شرکت کنید و نمره قبولی را اخذ نمایید ، با اینکه بعضی دانشگاه ها به دلیل جذب بیش تر دانشجو اقدام به حذف آزمون ورودی کرده اند اما هنوز هم بسیاری از آنان ازمون های ورودی را برگزار می نمایند ، Vestibular از آزمون های ورودی داروسازی در برزیل است که فقط یک بار در سال برگزار می گردد و کالملا مشابه آزمون های ACT یا SAT می باشد که در ایالات متحده از داوبطلبین اخذ می شود.

اخذ آزمون Vestibular ممکن است بین یک تا پنج روز به طول بیانجامد تا متقاضیان را در زمینه های ریاضی ، ادبیات ، زیست شناسی ، فیزیک ، تاریخ و زبان پرتغالی به طور کامل محک زده و بیازمایند.

از آنجا که شهریه دانشگاه های دولتی در برزیل رایگان است و تعداد ظرفیت ها هم در بعضی مراکز آموزشی محدود است ، رقابت شدیدی بین دانشجویان برای قبولی در Vestibular وجود دارد.

پیشنهاد میکنیم شرایط تحصیل داروسازی در دیگر کشورهای مطرح دنیا را در مقالات زیر مطالعه کنید

مزایا و معایب تحصیل داروسازی در برزیل

به طور قطع تحصیل و زندگی در هر نقطه از جهان و در هر کشور دارای ایرادات و محاسن خاص خود است ، بر اساس شرایط افراد ممکن است که این مزایا و معایب دچار تغییراتی نیز بشود اما بعضی موارد هستند که بستگی به شرایط شخصی ندارند ، در این قسمت از مقاله ما قصد داریم عزیزانی را که مایل به ادامه تحصیل در رشته داروسازی در کشور برزیل هستند را با مزایا و معایب تحصیل داروسازی در برزیل که بر سر راه آنان در هنگام مهاجرت و تحصیل در آن کشور قرار خواهند گرفت به طور خلاصه اشنا نماییم تا بتوانند تصمیم بهتری را اخذ نمایند.

مزایا

  • هزینه تحصیل و زندگی در برزیل کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
  • سالانه بورسیه های مناسب و پر تعدادی در رشته داروسازی ارائه می شود.
  • قابلیت تحصیل به زبان انگلیسی در اکثر دانشگاه های این کشور وجود دارد.
  • دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این کشور از اعتبار بالایی در دیگر کشور جهان برخوردار هستند.
  • برای کسانی که علاقه مند به یادگیری و تسلط به زبان دیگیری می بتشند فرصت مناسبی برای آمزش زبان پرتغالی می باشد.
  • این کشور از اقلیم و آب و هوایی فوق العاده و طبیعتی منحصر به فرد برخوردار است که تحصیل در این کشور را بسیار دلچسب و لذت بخش می نماید.
  • پس از فارق التحصیلی در رشت داروسازی و اکثر رشته های پزشکی بازار کار مناسبی در انتظار افراد می باشد.
  • تعداد دانشگاه های این کشور زیاد است که شانس متقاضیان را در پذیرش و قبولی بالا می برد.

معایب

  • فاصله زمانی و مسافتی این کشور با ایران بسیار زیاد است که آمد و شد را هم سخت و هم پر هزینه می نماید.
  • برزیل تفاوت فرهنگی بسیاری با کشورمان دارد که در ابتدا ممکن است برای ما ایرانیان زندگی را کمی مشکل کند که با گذر زمان به آن عادت خواهیم کرد.
  • درصد کمی از مردم قادر به ارتباط برقرار کردن به زبان انگلیسی هستند و باید بتوانید درحد ارتباط برقرار کردن و صحبت با مردم حتما زبان پرتغالی را یاد بگیرید.
  • آزمون ورودی به دانشگاه های بسیار معتبر و مشهور این کشور در رشته داروسازی تا حدی رقابتی است.

یکی از برترین مقاصد برای تحصیل داروسازی ، کشور گرجستان است ، دلایل این موضوع را در مقاله تحصیل رشته داروسازی در گرجستان خواهید خواند.

بازار کار و درآمد داروسازی در برزیل

برزیل با رشد اقتصادی فوق العاده بالایی که چندین سال است در پیش گرفته است ، میزان نرخ بیکاری را در حال کاهش دادن و متوسط درآمد را هم در حال افزایش دادن است که این خود نشان از افزایش بازار کار این شغل و بقیه شغل های دیگر است ، اما یک دلیل اصلی که تعداد دانشگاه های ارائه دهنده رشته های پزشکی در برزیل رشد فراوانی داشته است ، این می باشد که نیاز به جامعه پزشکی و افراد متخصص در این حوزه بسیار حس می شده است و بازار کار و درآمد داروسازی در برزیل نیز به تبع این مسئله رشد کرده است.

پزشکان و داروسازان در برزیل جز اقشار مهم و سطح بالای جامعه محسوب می شوند و پس از پایان تحصیل بازار کار برای فارق التحصیلان این رشته بسیار مناسب است و می توانند در مشاغلی چون تاسیس داروخانه و یا شاغل شدن در داروخانه ها ، متخصص داروسازی در شرکت های داروسازی با مدارک کارشناسی ارشد به بالا ، بیمارستان ها و بسیاری فرصت های شغلی دیگر شاغل شوند.

طبق آمار درآمد یه کارشناس داروسازی می تواند از 1200 دلار تا 2500 دلار در ماه تغییر نماید که به محل کار ، شهر محل زندگی و تجربه کاری بستگی فراوان دارد.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مقاله سعی کردند شما را با چگونگی و شرایط تحصیل رشته داروسازی در برزیل آشنا کنند ، اگر در خصوص تحصیل رشته های پزشکی سوالی دارید می توانید در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه سوالات خود را درج کنید ، کارشناسان ما در همان روز پاسخ شما را ثبت خواهند کرد.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته داروسازی در برزیل

دروسی که در دوره های پری مدیکال به دانشجویان ارائه می شود دروس پایه شامل فیزیک ، شیمی ، ریاضی ، زیست شناسی و زبان پرتغالی می باشد.

دانشگاه سائوپائولو بزرگترین دانشگاه برتر برزیل و جز 50 دانشگاه برتر جهان می باشد.

تحصیل در دانشگاه های دولتی برزیل رایگان یا می توان گفت بسیار ارزان ، اگر دانشگاه های خصوصی را برای تحصیل در این رشته انتخاب کرده باشید ، مقطع تحصیلی شما و نوع دانشگاه تاثیر بسزایی در تفاوت شهریه دارد ، اما به طور متوسط مبلغی مابین 3 هزار دلار تا 10 هزار دلار باید برای اخذ مدرک داروسازی و تحصیل بپردازید.

برای اکثر دانشگاه ها مدرک معتبر ایلتس می باشد که حداقل نمره قابل قبول 6،5 است ، البته اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید جای نگرانی نیست چون کالج های تدریس زبان انگلیسی در این کشور فراوان هستند و می توانید در دوره های زبان شرکت کرده و مهارت کافی را کسب نمایید.

بله برای پذیرش و ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی برزیل در رشته های پزشکی از جمله داروسازی باید در آزمون شرکت کنید و نمره قبولی را اخذ نمایید ، با اینکه بعضی دانشگاه ها به دلیل جذب بیش تر دانشجو اقدام به حذف آزمون ورودی کرده اند اما هنوز هم بسیاری از آنان ازمون های ورودی را برگزار می نمایند ، Vestibular امتحان ورودی دانشگاه های برزیل است که فقط یک بار در سال برگزار می گردد و کالملا مشابه آزمون های ACT یا SAT می باشد که در ایالات متحده از داوبطلبین اخذ می شود.

در این مقاله ، تمام تلاش خود را بر این گذاشتیم که شما عزیزان را با تحصیل رشته داروسازی در برزیل به طور مفید و خلاصه آشنا نماییم ، در صورت ایجاد هرگونه سوال یا مشکل کارشناسان و مشاورین ما در شرکت مهاجرتی رجبی پاسخگوی شما خواهند بود ، کافیست با دفاتر مرکزی و غرب تهران و شیراز موسسه تماس بگیرید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید ، همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل در برزیل را در کنار در این محتوا مرور کنید تا با شرایط و چگونگی اخذ پذیرش و بورسیه های تحصیلی دانشگاه های برزیل بیشتر آشنا شوید.

در ادامه نظرات مشتریان شرکت مهاجرتی رجبی که پرونده مهاجرتشان به نتیجه رسیده است را می شنوید

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

4 دیدگاه در “تحصیل رشته داروسازی در برزیل

  1. تحصیل رشته داروسازی در برزیل Sara گفت:

    سلام ببخشید من ۳۷سال دارم آیا می توانم با مدرک دیپلم تجربی در آزمون ورودی دانشگاه های برزیل برای مقطع لیسانس در رشته پزشکی یا داروسازی شرکت کنم؟آیا در مقطع لیسانس پزشکی بورس داده می شود یاخیر؟آیا اگر در مقطع لیسانس بورس نمی دهند می توان در آن کشور همزمان کار هم کرد ؟ممنون می شوم پاسخگو باشید.

    1. تحصیل رشته داروسازی در برزیل مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      با توجه به محدودیت سنی که وجود دارد شانس تان کم است و توصیه می‌کنیم کشورهایی که محدودیت سنی ندارند اپلای کنید.
      در این رشته‌ و مقطع تحصیلی معمولاً نمیتوان بورسیه گرفت.
      در کنار تحصیل اجازه کار دارید.

      با تشکر از سوال شما

  2. تحصیل رشته داروسازی در برزیل شهرزاد گفت:

    سلام میخواستم اسم دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رشته ی داروسازی بدون آزمون ورودی برزیل رو بپرسم ممنون میشم جواب بدید

    1. تحصیل رشته داروسازی در برزیل Hamid گفت:

      با سلام

      دانشگاههای برزیل برای ورودیهای اینترنشنال ازمون و مصاحبه دارد
      شما میتوانید از اینترنت لیست وزارت بهداشت ۲۰۲۰-۲۰۲۱ را سرچ نمایید و از دانشگاههای کشور مربوطه مطلع شوید .

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه