تحصیل رشته بینایی سنجی در چین

تحصیل رشته بینایی سنجی در چین در بین برترین گزینه ها برای تحصیل در خارج از کشور قرار دارد ، امروزه بینایی سنجی کاربرد بسیاری در تمامی جهان دارد و یکی از رشته های پر کاربرد در زمینه های پزشکی به شمار می آید.

به طور قطع شهروندان ایرانی اطلاعات چندانی از شرایط و ویژگی های تحصیل در این رشته تحصیلی در دانشگاه های چین ندارند و یکی از ناشناخته های آن ها به شمار می آید ، با مطالعه این مقاله و با بهره مندی از مشاوره رایگان با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) می توانید اطلاعات خود را در این زمینه گسترش دهید.

رشته بینایی سنجی در دانشگاه های های چین در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ارائه می شود ، مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی در این رشته چهار سال است ، این برنامه ای است که دانشجویان را برای تمرین حرفه ای بینایی سنجی آماده می کند و بر اصول و تکنیک های بررسی ، تشخیص و درمان شرایط سیستم بینایی تمرکز دارد .

رشته بینایی سنجی در دانشگاه های چین شامل آموزش در مورد تجویز عینک و لنزهای تماسی ، سایر کمک های بصری ، درمان های اصلاحی ، الکتروفیزیولوژی بصری ، آنژیوگرافی فلورسین فوندوس ، معاینه اولتراسونیک چش م، مشاوره بیمار ، مدیریت عمل  و استاندارد های اخلاقی و حرفه ای است.

فهرست مطالب

 برای پذیرش در رشته بینایی سنجی در دانشگاه های چین اتمام دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی در رشته های علوم مورد نیاز است ، توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین را نیز بخوانید و با تمام جوانب تحصیل رشته های علوم پزشکی در این کشور آشنا شوید.

تحصیل رشته بینایی سنجی در چین

پریمدیکال رشته بینایی سنجی در چین

پریمدیکال رشته بینایی سنجی در چین چه ویژگی هایی دارد؟ برای تحصیل در رشته بینایی سنجی در دانشگاه های چین به دانش مطلوب در دروس زیست شناسی ، فیزیک و ریاضی نیاز است ، دانشجویان ایرانی که از دبیرستان های ایران فارغ التحصیل شده اند می توانند با شرکت در دوره های پری مدیکال برای ورود به این رشته تحصیلی آماده شده و  دانش زبان چینی خود را گسترش دهند ، البته باید توجه داشت که دوره پری مدیکال برای تحصیل در رشته بینایی سنجی در چین اجباری نیست و تنها به آماده سازی دانشجویان برای تحصیل در این رشته کمک می کند ، این دوره یک ساله بوده و به زبان چینی ارائه می شود ، در این دوره دروس زیست شناسی ، فیزیک  و شیمی تدریس می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل برترین رشته ها در دانشگاه های معتبر چین با راهنمایی مشاوران آگاه رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های بینایی سنجی چین

چین یکی از کشور های جهان است که در طول چند سال گذشته نه تنها از نظر اقتصادی بلکه آموزشی و تحصیلی پیشرفت چشم گیری داشته و هر ساله پذیرای دانشجویان بسیاری از سراسر جهان در رشته های تحصیلی مختلف می باشد ، یکی از این رشته های تحصیلی رشته بینایی سنجی است که در دانشگاه های برتر این کشور ارائه می شود ، در ادامه با برخی از بهترین دانشگاه های بینایی سنجی چین​ آشنا می شویم.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین دانشگاه های پزشکی چین را هم در همین سایت بخوانید و دانشگاه های پزشکی چین را بخوبی بشناسید.

بهترین دانشگاه های بینایی سنجی چین

دانشگاه نانجینگ

دانشگاه پزشکی نانجینگ دانشگاهی در نانجینگ، استان جیانگ سو، چین است که در سال 1934 در ژنجیانگ تأسیس شد ، اما متعاقباً در سال 1957 به نانجینگ منتقل شد ، این دانشگاه دو پردیس اصلی دارد که هر دو دارای آپارتمان های دانشجویی بین المللی هستند.

رشته بینایی سنجی در این دانشگاه در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و به زبان چینی ارائه می شود ، این دانشگاه دارای بیمارستان چشم پزشکی است  ، این بیمارستان دارای یک تیم مجرب چشم پزشکی و بینایی سنجی است که در طول سالیان متمادی موفق به کسب مقام اول مسابقات مهارتی در داخل و خارج استان شده است.

دانشگاه پزشکی پایتخت

دانشگاه پزشکی پایتخت که قبلا به عنوان دومین کالج پزشکی پکن شناخته می شد در سال 1960 تأسیس شد ،این دانشگاه در زمره برترین موسسات پزشکی دانشگاهی در چین قرار دارد و یکی از دانشگاه های شهری کلیدی در پکن است ، پروفسور وو جیپینگ، رئیس موسس دانشگاه، یک اورولوژیست مشهور جهان و همچنین عضو آکادمی علوم چین و آکادمی مهندسی چین بود  ، این دانشگاه  از 10 مدرسه، 14 بیمارستان وابسته و 1 موسسه آموزشی تشکیل شده است و این دانشگاه بیش از 9000 دانشجو دارد ؛ در دانشگاه پزشکی پایتخت رشته بینایی سنجی در دپارتمان بینی سنجی توسط اساتید برتر این رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود ، علاوه بر ایندوره پچری اپتومتری نیز در این دانشگاه برای علاقمندان تحصیل در این رشته برگزار می گردد.

اگر می خواهید تحصیل در دانشگاه های چین را انتخاب کنید و به دنبال اطلاعات به روز و دقیق هستید ، مقالات زیر را مطالعه کنید.

دانشگاه پزشکی تیانجین

دانشگاه پزشکی تیانجین (TMU) در سال 1951 تاسیس شد ، اولین موسسه پزشکی مورد تایید شورای دولتی جمهوری خلق چین بود ، این دانشگاه دارای تعدادی رشته های کلیدی در سطح دولتی و رشته های کلیدی در سطح محلی است ، ادغام بالینی طب سنتی چینی و طب غربی (جراحی) یک رشته کلیدی در سطح دولتی است. هشت رشته کلیدی در سطح محلی عبارتند از غدد درون ریز و بیماری های متابولیک ، انکولوژی ، نورولوژی ، تصویربرداری پزشکی ، جراحی  ، بیماری های قلبی عروقی ، پزشکی هسته ای و جراحی عمومی ، سه رشته  کلیدی در سطح محلی عبارتند از میکروب شناسی و ایمونولوژی،  بینایی سنجی و دندانپزشکی.

آموزش بینایی سنجی دانشگاه پزشکی تیانجین در سال 1991 آغاز شد و یکی از اولین موسسات آموزش عالی در چین است که آموزش اپتیک چشم را انجام می دهد ،  در آوریل 2004، بخش سابق چشم پزشکی و اپتیک دانشکده مهندسی بیومدیکال دانشگاه پزشکی تیانجین در بیمارستان چشم دانشگاه پزشکی تیانجین ادغام شد و دانشکده بینایی سنجی دانشگاه پزشکی تیانجین رسما تأسیس شد ؛ کالج یک حالت مدیریت آموزشی و آموزشی جدید را اجرا می کند که بیمارستان و مدرسه را ادغام می کند که هدف آن ترکیب ارگانیک چشم پزشکی و بینایی سنجی است.

cost studying optometry / China

هزینه تحصیل بینایی سنجی در چین

هزینه تحصیل در دانشگاه های چین با توجه به رشته و مقطع تحصیلی تعیین می شود ، هزینه تحصیل بینایی سنجی در چین در مقطع کارشناسی 25000 یوان برای هر سال تحصیلی و هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 40000 یوان برای هر سال تحصیلی است.

هزینه تحصیل بینایی سنجی در چین

چارت درسی رشته بینایی سنجی در دانشگاه های چین

چارت درسی رشته بینایی سنجی در دانشگاه های چین چگونه است؟ برای فارغ التحصیلی از رشته بینایی سنجی در دانشگاه های چین دانشجویان بایستی 240 واحد درسی را به مدت 4 سال بگذرانند ، این واحد های درسی شامل دروس تخصصی ، عمومی و بالینی می باشد ، دانشجویان محصل در این رشته بایستی دوره های کارآموزی خود را در کلینیک ها و یا بیمارستان های مرتبط با دانشگاه های محل تحصیل خود بگذرانند.

 دروس تخصصی ارائه شده در رشته بینایی سنجی در دانشگاه های چین شامل مطالعه بیماری های چشم ، مقدمه ای بر چشم پزشکی ، اپتیک و بینایی سنجی ، دیوپتریک چشم ، مطالعه کم بینایی ، فیزیولوژی عصبی بینایی ، مطالعه بر روی لنز تماسی قرنیه ، مطالعه بر روی عینک ، مطالعه بر روی دستگاه های پزشکی چشم پزشکی و بینایی سنجی ، تصویرشناسی ، زبان انگلیسی حرفه ای در بینایی سنجی و جراحی چشم می باشد.

آزمون های ورودی رشته بینایی سنجی چین

برای پذیرش در رشته بینایی سنجی در دانشگاه های چین نیازی به شرکت در آزمون ورودی نیست و علاقمندان تحصیل در این رشته تنها به مدرک دیپلم دبیرستان خود و نمرات متوسط به بالا در دروس فیزیک ، زیست و شیمی نیاز دارند ، بنابراین آزمون های ورودی رشته بینایی سنجی چین در واقع سنجش مدارک و نمرات شماست!

آزمون های ورودی رشته بینایی سنجی چین

 زبان تحصیل رشته بینایی سنجی در چین

زبان چینی یکی از زبان های پر کاربر در جهان است و تقریبا 16 درصد از جمعیت جهان به این کشور صحبت می کند ، این زبان که به عنوان زبان رسمی کشور چین شناخته می شود در موسسات آموزشی این کشور کاربرد داشته و  اغلب رشته های تحصیلی در دانشگاه های این کشور به این زبان ارائه می شود ،  زبان تحصیل رشته بینایی سنجی در چین به زبان چینی است ، برای تحصیل در این رشته تسلط به زبان چینی مورد نیاز است که می توان در داخل ایران و یا در کشور چین این زبان را فرا گرفت ، برای آشنایی با نحوه شرکت در دوره های زبان در کشور چین با دفاتر موسسه رجبی تماس بگیرید.

همچنین می توانید با مطالعه مقاله تحصیل دوره زبان چینی در چین راه های یادگیری زبان چینی در این کشور را بخوبی بشناسید.

مزایا و معایب تحصیل بینایی سنجی در چین

به طور قطع تحصیل در دانشگاه های چین می تواند گزینه ای جذاب برای دانشجویان و علاقمندان تحصیل در خارج از کشور به شمار آید و مزایای تحصیل در این کشور بر معایب آن برتری دارد ، اما نمی توان از معایب تحصیل در این کشور در هنگام انتخاب مقصد تحصیلی چشم پوشی کرد.

در ادامه با مزایا و معایب تحصیل بینایی سنجی در چین آشنا می شوید.

آزمون های ورودی رشته بینایی سنجی چین

مزایای تحصیل بینایی سنجی در چین

  • تحصیل در دانشگاه های برتر و معتبر در سطح جهان
  • فرصت های شغلی عالی پس از اتمام دوره تحصیل از دانشگاه های بینایی سنجی چین
  • هزینه تحصیل مقرون به صرفه نسبت به کشور های اروپایی
  • عدم نیاز به شرکت در آزمون ورودی برای پذیرش در رشته بینایی سنجی

معایب تحصیل بینایی سنجی در چین

  • ارائه دروس به زبان چینی
  • دشواری فراگیری زبان چینی

بسیاری از دانشجویان ایرانی ترجیح می دهند در کشورهای آسیایی ادامه تحصیل دهند که قطعاً یکی از برترین آن ها چین است ، در دانشگاه های چین شما کیفیت تحصیل در کشورهای غربی و آمریکا را خواهید داشت اما هزینه های بسیار کمتری را پرداخت میکنید!

رفت و آمد خود و خانواده تان به چین بسیار آسان تر از کشورهای اروپایی و آمریکایی است و در نهایت مدرک معتبری دریافت می کنید که در ایران و همه جای جهان با ارزش است.

ما هم در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شماییم تا این مسیر را برایتان هموار و آسان کنیم!

در فیلم ، تصاویر ویزاهای کشور چین را میبینید که برای مراجعین ما اخذ شده است ، شما هم با درج شماره تماس در باکس پایین می توانید شرایط خود را به رایگان سنجش کرده و در این راه قدم بردارید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل رایگان بسیاری از رشته ها در چین با دریافت مشاوره های تخصصی رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بازار کار و درآمد رشته بینایی سنجی در چین

بسیاری از فارغ التحصیلان به طور تمام وقت در بیمارستان های دولتی و خصوصی چشم پزشکی ، از جمله بیمارستان های وابسته به دانشگاه  ها  استخدام می شوند ،  علاوه بر این، آنها می توانند به عنوان اپتومتریست یا معلم در صنایع مرتبط با عینک ، موسسات تحقیقاتی ، دانشکده های چشم پزشکی و مراکز توانبخشی بینایی کار کنند ، اگرچه این امر برای همه فارغ التحصیلان جدید قابل تضمین نیست.

 فرصت های شغلی عالی در زمینه اپتومتری در چین شامل فیزیولوژی عصب بصری ، مطالعه بر روی لنز های تماسی قرنیه ، مطالعه بر روی عینک ، مطالعه بر روی دستگاه های پزشکی چشم پزشکی و بینایی سنجی ، تصویرشناسی و جراحی چشم برای زفارغ التحصیلان بینایی سنجی از دانشگاه چین وجود دارد.

فردی که به عنوان اپتومتریست در چین کار می کند معمولا حدود 65000 یوان در ماه درآمد دارد  ، دستمزد ها از 31200 یوان تا 102000 یوان متغیر است که در واقع بازار کار و درآمد رشته بینایی سنجی در چین مناسب و خوب محسوب می شود.

دانشجویان ایرانی چه مقاصدی را برای تحصیل بینایی سنجی انتخاب می کنند؟ با برخی از این کشور ها آشنا شوید.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته بینایی سنجی در چین

برای پذیرش در رشته بینایی سنجی در دانشگاه های چین نیازی به شرکت در آزمون ورودی نیست و علاقمندان تحصیل در این رشته تنها به مدرک دیپلم دبیرستان خود و نمرات متوسط به بالا در دروس فیزیک ، زیست و شیمی نیاز دارند.

رشته بینایی سنجی در دانشگاه های چین به زبان چینی برگزار می شود ، برای تحصیل در این رشته تسلط به زبان چینی مورد نیاز است که می توان در داخل ایران و یا در کشور چین این زبان را فرا گرفت

فردی که به عنوان اپتومتریست در چین کار می کند معمولا حدود 65000 یوان در ماه درآمد دارد ، دستمزد ها از 31200 یوان تا 102000 یوان متغیر است.

  • ارائه دروس به زبان چینی
  • دشواری فراگیری زبان چینی

هزینه تحصیل در رشته بینایی سنجی در دانشگاه های این کشور در مقطع کارشناسی 25000 یوان برای هر سال تحصیلی و هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 40000 یوان برای هر سال تحصیلی است.

در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی  اطلاعات کلی پیرامون تحصیل رشته بینایی سنجی در چین را بیان کردند ، توصیه ما به شما عزیزان این است که با تماس با دفاتر موسسه در شیراز یا تهران از جزئیات تحصیل در این کشور مطلع شوید ف همچنین می توانید با مطالعه مقاله مهاجرت به چین به جز تحصیل با سایر روش های امن برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

در انتها تجربه دوستانی که موفق به اخذ ویزای تحصیلی چین شده اند را نیز ببینید و بشنوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه