تحصیل رشته داروسازی در دانمارک

رشته داروسازی همواره به عنوان یکی از پرطرفدارترین رشته های علم پزشکی ، با داشتن هزینه تحصیلی کمتر شما را به دنیای پزشکی وارد ساخته و درآمدی قابل توجه را برایتان به همراه خواهد داشت ، چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته داروسازی در دانمارک هستید ، با ما در این مقاله همراه باشید تا ضمن نگاهی به این رشته در دانشگاه های دانمارک مهم ترین اطلاعات در این رابطه را نیز به دست آورید ؛ کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) آماده اند تا تمامی سوالات شما را پاسخ دهند.

تحصیل رشته داروسازی در دانمارک فرصت خوبی برای تحصیل و زندگی در مرفه ترین کشور دنیاست ، این کشور با داشتن یک جامعه نوآورانه ، سبک زندگی عالی و رفاه اجتماعی بالا نه تنها تحصیل در دانشگاه بلکه فرصت های کاری خوبی را پیش روی افراد قرار می دهد که تنها نیازمند اقدام به شیوه صحیح می باشد.

در برنامه تحصیل رشته داروسازی در دانمارک دانشجویان با سه تا چهار سال آموزش در دانشگاه های دانمارک به سطحی از دانش می رسند که می توانند در محیط های حرفه ای مرتبط با دارو با کار مشغول شوند . دانش داروها به همراه مهارت های بالینی رو به رو شدن با بیماران و علل درمان و پیشگیری از طریق نحوه تعامل داروها بر بدن مهم ترین مهارتی است که یک دانشجو باید در طول دوران تحصیل خود کسب کند.

اگر احساس نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد شرایط تحصیل در این کشور دارید، ما در مقاله تحصیل در دانمارک تمامی شرایط تحصیلی و چگونگی اخذ ویزای دانشجویی ، هزینه ها ، خوابگاه و حتی بیمه دانشجویی را شرح داده ایم ، توصیه ما مطالعه هر دو مقاله در کنار هم است.

فهرست مطالب
تحصیل رشته داروسازی در دانمارک

ویدیویی که مشاهده میکنید خلاصه ای از مطالب مقاله تحصیل رشته داروسازی در دانمارک را برای شما بیان کرده است. شما میتوانید برای صرفه جویی در وقت خود از ویدیو و پادکست زیر بهره ببرید و در صورتی که سوالی هم داشتید، با کارشناسان ما در تماس باشید.

پادکست تحصیل رشته داروسازی در دانمارک

محتوای رشته داروسازی در دانمارک

دقت داشته باشید که این رشته در برخی از دانشگاه ها در یک چارت سه ساله و در برخی دیگر در یک چارت چهار ساله تنظیم شده است و شما پس از اتمام دوره کارشناسی می توانید به مقطع کارشناسی ارشد وارد شده و با ادامه تحصیل به مدت دو سال مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کنید.

در صورتی که بخواهید در بالاترین رتبه دانشگاهی در رشته داروسازی قرار بگیرید باید مقطع دکترا به مدت سه سال تحصیلی را پس از دوره کارشناسی ارشد پشت سر بگذارید . با داشتن دکترای داروسازی می توانید در مراکز تحقیقاتی پژوهشی به آزمایش و تولید دارو پرداخته و یا در دانشگاه تدریس کنید.

البته ورود به بازار کار رشته داروسازی نیازمند کسب مدرک کارشناسی ارشد می باشد و شما باید به مدت پنج سال تحصیلات خود را حول محور محتوای رشته داروسازی در دانمارک تکمیل کنید . در صورتی که در یکی از رشته های شیمی و یا زیست شناسی نیز دارای مدرک کارشناسی باشید می توانید با شرکت در آزمون دانشگاه به دوره کارشناسی ارشد این رشته وارد شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با ما در ارتباط باشید تا مسیر اخذ پذیرش و ویزای هر کشوری که هدف شما است را برایتان روشن سازیم!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های داروسازی دانمارک

جهت تحصیل رشته داروسازی در دانمارک دانشگاه های متعددی به عنوان مقصد تحصیلی پیش روی شما قرار دارند که هر یک شرایط خاص خود را برای پذیرش دانشجویان لحاظ می کنند ، در ادامه به بهترین دانشگاه های داروسازی دانمارک که هر یک می توانند شما را به آرزوی تحصیل در رشته داروسازی برسانند اشاره می نماییم.

تحصیل داروسازی در دانشگاه کپنهاگ

قدیمی ترین مرکز دانشگاهی در کشور دانمارک دانشگاه کنهاگ است که به صورت قابل توجهی پذیرش دانشجویان زن در آن بالا می باشد.

این دانشگاه که در شهر کپنهاگ نیز قرار گرفته رشته داروسازی را در دانشکده علوم پزشکی و بهداشت به دانشجویان ارائه می دهد.

مدرک زبان انگلیسی در پذیرش دانشجویان متقاضی تحصیل داروسازی در دانشگاه کپنهاگ نقش مهمی داشته و هر سه مقطع تحصیلی کارشناسی ۰ ( سه سال ) ، کارشناسی ارشد ( دو سال ) و دکترا ( دو سال ) در این دانشگاه قابل تحصیل است که برای دوره کارشناسی باید حتما زبان دانمارکی را یاد بگیرید و در مقاطع بعدی امکان تحصیل به زبان انگلیسی برایتان وجود دارد.

تحصیل داروسازی در دانشگاه کپنهاگ

داروسازی در دانشگاه جنوبی کپنهاگ

داروسازی در دانشگاه جنوبی کپنهاگ در دانشکده علوم سلامت ارائه شده و دانشجویان در جنوب کشور دانمارک جزیره فونن ساکن می شوند ، برای پذیرش در این دانشگاه باید مهارت خود به زبان دانمارکی را ثابت کنید ( سطح A ) و در زبان انگلیسی نیز مدارک آیلتس ، تافل و CPE پذیرفته هستند.

ارائه مدرک دیپلم جهت پذیرش داروسازی در دانشگاه جنوبی کپنهاگ الزامی است و در صورتی که نمرات و یا معیارهای مطابق با دانشگاه را نداشته باشید باید چند واحد را قبل از شروع دانشگاه پشت سر بگذارید.

زبان تحصیل داروسازی در دانمارک

همانگونه که می دانید در دانمارک ، زبان دانمارکی به عنوان زبان رسمی و رایج در تمامی بخش های دولتی ، آموزشی و عموم مردم وجود داشته و از تمامی کسانی که با اهداف مختلف نیز به این کشور وارد می شوند ، انتظار دارد تا بتوانند تا حد موردنیاز خود بر آن مسلط شوند ، دانشجویان نیز به عنوان افرادی که قصد دارند به مدت طولانی در این کشور اقامت داشته باشند باید نسبت به یادگیری این زبان اقدام نمایند.

زبان تحصیل داروسازی در دانمارک به دو زبان دانمارکی و انگلیسی امکان پذیر است که البت به دانشگاه انتخابی شما بسیار وابسته می باشد ، در دانشگاه کپنهاگ در هنگام آغاز رشته داروسازی باید مدرک زبان دانمارکی خود را به دانشگاه ارائه دهید زیرا تحصیلات در دوره کارشناسی به این زبان است.

اما دوره کارشناسی ارشد و دکترا فرصت بهتری جهت انتخاب زبان انگلیسی می باشند و شما می توانید دروسی را به این زبان پشت سر بگذارید ، داشتن مدرک آیلتس و یا تافل به هراه سطح A در زبان دانمارکی مورد درخواست تمام دانشگاه های این کشور است که باید نسبت به کسب آنها اقدام نمایید.

شناخت کشور دانمارک و شرایط تحصیل و اقامت در این کشور را با مطالعه مطالب زیر به شما پیشنهاد می کنیم

هزینه تحصیل داروسازی در دانمارک

دانشگاه های اروپایی سیستم آموزشی خود را بر این مبنا قرار داده اند که دانشجویان با توجه به کشوری که از آن اقدام به تحصیل می کنند ، باید شهریه لازم را به دانشگاه پرداخت نمایند ، بدین صورت که دانشجویان بومی کمترین شهریه را به دانشگاه پرداخت نموده و شهروندان اتحادیه اروپا شهریه ای یکسان و یا کمی بیشتر را به دانشگاه پرداخت می کنند ، این در حالی است که دانشجویان بین المللی از سایر کشورها باید هزینه ای بالاتر و تا دو برابر را به دانشگاه پرداخت کنند.

شاید این سوال برایتان وجود داشته باشد که پذیرش در دانشگاه های دولتی می تواند به صورت رایگان انجام پذیرد؟ بله این امکان وجود دارد اما نه به صورت کاملا رایگان ، هر مقطع تحصیلی هزینه های خاص خود را به همراه دارد که حتی در صورت وجود بورسیه نیز برایتان وجود خواهد داشت ، پس از برآورد هزینه ها به صورت دقیق مطلع شوید ، کارشناسان شرکت آماده راهنمایی شما در این زمینه هستند.

  • هزینه تحصیل داروسازی در دانمارک در دانشگاه کپنهاگ ۶۰۰۰۰ کرون دانمارک
  • شهریه داروسازی در دانشگاه جنوبی کپنهاگ ۸۰۰۰۰ کرون دانمارک
هزینه تحصیل داروسازی در دانمارک

بورسیه داروسازی در دانمارک

بورسیه داروسازی در دانمارک از سوی دانشگاه و یا دولت می تواند انگیزه خوبی برای رسیدن به پذیرش در دانشگاه های این کشور باشد ، اما خوب است واقع گرایانه به این موضوع توجه داشته باشید که رشته های علوم پزشکی به ندرت در میان بورسیه های تحصیلی قرار گرفته و دانشجویان باید تا حد ممکن توانایی پرداخت شهریه خود را داشته باشند.

البته بورسیه تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و به خصوص دکترا به صورت قابل توجهی وجود دارند که می توان با ارائه مدرک دوره قبل خود با معدل و رزومه خوب از آنها بهره مند گردید ، هم اکنون دانشگاه کپنهاگ برای دانشجویان دوره دکترا داروسازی بورسیه تحصیلی را ارائه می دهد که افراد با هر ملیتی می توانند جهت دریافت آن اقدام نمایند.

در بورسیه تحصیلی فاکتورهای مهم همچون سن و ریز نمرات به شدت مورد توجه دانشگاه بوده و در هنگام انجام مصاحبه مهارت زبانی شما را به عنوان یک فاکتور مهم مدنظر خواهند داشت.

آنچه در این ویدیو از شرکت مهاجرتی رجبی مشاهده می کنید نمونه از تجارب چندساله ما در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کشورهای مختلف است، ما همواره تلاش می کنیم بهترین خدمات را به مشتریان عزیزمان بدهیم تا هزینه ای را دوبار پرداخت نکنند.

اعتقاد ما این است که مسیر مهاجرت به اندازه کافی چالش دارد و چه خوب است حداقل ما چالش زا نباشیم.

آزمون های ورودی داروسازی دانمارک

برای پذیرش در دانشگاه های دانمارک به خصوص دانشگاه کپنهاگ باید معدل 6 را مطابق با سیستم آموزشی این کشور کسب کنید ، شرط پذیرش عمومی این است که تحصیلات متوسطه (دبیرستان) را گذرانده باشید ، برای بعضی از کشورها ، تحصیلات متوسطه (متوسطه) کافی نیست و شما باید تحصیلات خود را کامل کنید بدین صورت که می توانید با یک یا دو سال آموزش عالی یا دو دوره تکمیل کنید : حداقل یک موضوع سطح A و حداقل یک موضوع سطح B.

در واقع در مجموع چهار درس را مجددا سپری خواهید نمود که باید در دو درس از دروس فیزیک ، شیمی ، زیست شناسی و علوم زمین به نمرات A و B دست یابید ، البته نمره مدارک زبان انگلیسی و دانمارکی نیز خود نوعی آزمون محسوب شده و باید نمره بالاتر از 6،5 را در آیلتس و 83 در تافل را ارائه دهید.

دارندگان مدرک لیسانس نیز باید در رشته های شیمی و بیولوژیک مجموعا حداقل 120 واحد شامل 15 واحد شیمی و زیست شناسی را سپری کرده باشند ، هنگامی که بتوانید تمامی این الزامات را توسط دانشگاه فراهم سازید تمامی آزمون های ورودی داروسازی دانمارک را پشت سر گذاشته و به عنوان دانشجو رشته داروسازی به تحصیل مشغول خواهید شد.

آزمون های ورودی داروسازی دانمارک

مزایا و معایب تحصیل داروسازی دانمارک

تحصیل در دانمارک شاید از موفق ترین انتخاب های تحصیلی در میان دانشگاه های اروپایی به شمار برود ، این کشور سیستم تحصیلی خود را مطابق با دانشگاه های انگلستان برنامه ریزی نموده و شما فرصت تحصیل به زبان اول بین المللی را نیز خواهید داشت ، با در دست داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاه های دانمارک درهیچ کشوری نه تنها نیازی به معادل سازی نخواهید داشت ، بلکه به راحتی زمینه کاری برایتان فراهم می شود.

شما می توانید تحصیلات داروسازی خود را در این کشور آغاز نموده و برای ادامه تحصیلی به راحتی به کشورهای تاپ دنیا مهاجرت کنید و یا با یافتن کار به اقامت برسید ، از دیگر مزایای قابل توجه این کشور که به محض آغاز تحصیل بدان دست خواهید یافت اجازه کار دانشجویی در این کشور است که خود سودهای بسیاری را برای شما به همراه دارد.

فارغ از مثال در مورد مزایا و معایب تحصیل داروسازی دانمارک ، انتخاب این کشور به معنای زندگی در شادترین کشور جهان است که مردم آن رفاه بی نظیری را در تمامی جنبه های زندگی خود تجربه می کنند ، شما با زندگی در میان مردم می توانید به زبان انگلیسی نیز با آنها صحبت کنید زیرا اکثرا به آن تسلط دارند ، والدین نیز از فرزندان خود به این کشور احساس امنیت خواهند کرد زیرا کشوری فوق العاده امن و مطمئن است.

معایب تحصیل داروسازی در دانمارک

در قسمت قبل در رابطه با امکانات و رفاه متفاوت مردم این کشور صحبت نمودیم اما خوب است درنظر داشته باشید که این امکانات خود نیازمند هزینه هایی است که می تواند آن را از سایر کشورها متمایز سازد ، دانمارک در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی کشور گران است و هزینه ها می تواند در آن بالا باشد که دانشجویان برای کاهش آن می توانند در خوابگاه سکونت نموده و یا به کار پاره وقت بپردازند.

از دیگر معایب تحصیل داروسازی در دانمارک برای برخی جالب نباشد ، یادگیری زبان دانمارکی برای تحصیل است ، زبان دانمارکی زبان پر استفاده و پرطرفداری در سطح جهان نیست و در صورتی که قصد مهاجرت به کشوری دیگر را دارید برایتان کاربردی نخواهد داشت ، از این رو باید زمان و هزینه را صرف یادگیری این زبان کنید که می تواند زبان سختی نیز برایتان جلوه کند.

اختلافات فرهنگی به همراه بالا بودن نرخ مالیات نیز از دیگر مواردی است که در اغلب کشورهای اروپایی وجود دارد و دانشجویان به دلیل دوری از خانواده در ابتدا این مشکلات را بسیار جدی تلقی خواهند کرد.

پیشنهاد میکنیم که برای شناخت مقاصد خوب تحصیلی در دیگر کشور ها و اینکه آینده شما در کدام کشور از همه بهتر است ، حتما سری به مقاله بهترین کشورهای برای زندگی بزنید چرا که اطلاعات خوبی را به شما می دهد.

بعنوان پیشنهاد می توانید شرایط تحصیل داروسازی در کشورهای هم سطح را نیز با دانمارک مقایسه کنید

دانشگاه های داروسازی مورد تایید ایران در دانمارک

اطلاع از بهترین مقصدهای تحصیلی در هر کشور روش های مختلفی دارد که یکی از آنها مراجعه به فهرست منتشر شده از سوی وزارت بهداشت کشورمان است ، این وزارتخانه هر ساله دانشگاه های تمامی کشورها را بررسی نموده و مطابق با معیارهای جهانی بهترین گزینه های ممکن را جهت ادامه تحصیل به علاقه مندان معرف می نماید.

البته این فهرست دانشگاه های داروسازی مورد تایید ایران در دانمارک هر ساله مورد بازبینی قرار گرفته و اسامی به آن افزوده و یا از آن کم خواهد شد ، شما عزیزان می توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت از آخرین فهرست منتشر شده اطلاع یابید ، هم اکنون در میان دانشگاه های داروسازی مورد تایید ایران در دانمارک این سازمان دانشگاه کپنهاگ و دانشگاه جنوبی کپنهاگ مورد تایید این سازمان هستند که رشته های داروسازی را ارائه می دهند.

در سایر رشته های علوم پزشکی دانشگاه های دیگری نیز مورد تایید این سازمان هستند اما در صورتی که به دنبال مقصد تحصیل داروسازی مورد تایید وزارت بهداشت در این کشور هستید باید به پذیرش در یکی از این دو دانشگاه بیاندیشید.

دانشگاه های داروسازی مورد تایید ایران در دانمارک

تخصص داروسازی در دانمارک

تخصص داروسازی در دانمارک را می توان از مقطع کارشناسی ارشد به بعد دانست که دانشجویان به صورت حرفه ای در رشته خود متخصص خواهند شد ، در این دوره شما می توانید یکی از دو گرایش داروسازی بالینی و داروسازی فناوری را انتخاب نمایید و با آغاز تخصص داروسازی دانش خاص پزشکی مبتنی بر شواهد ، دانش پاتوفیزیولوژی انسان و دارو ، درمانی منطقی در گروه های خاص بیمار و توانایی استفاده از روشهای تحقیق بالینی و آمار زیستی به دانشجویان آموزش داده می شود.

شما به عنوان یک کارشناسی ارشد در داروسازی فناوری موفق می شوید:

  • دانش خاص داروهای مختلف برای جذب ، توزیع ، متابولیسم و دفع
  • دانش روشهای تجربی و برنامه ریزی تجربی در داروخانه فن آوری
  • صلاحیت های خاص در زمینه استفاده و تولید داروهارا کسب کنید ،

برنامه کارشناسی ارشد با یک پروژه مهم دانشگاهی یا همان پایان نامه ، که در حدود نیم سال است و دانشجو با کسب آن حق استفاده از عنوان داروسازی MSc را به دست می آورد ، تکمیل می شود.

مقاله درآمد پزشکان در دانمارک می تواند اطلاعات خوبی را به شما بدهد تا بتوانید تصمیم گیری دقیقی بین انتخاب رشته داروسازی یا پزشکی داشته باشید و پس از تصمیم گیری آینده شعلی خود را نیز تضمین کنید، بدین منظور حتما مقاله را مطالعه کنید.

کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تلاش کردند بصورت مختصر و مفید شما را با تحصیل رشته داروسازی در دانمارک آشنا کنند ، در زیر هم چند سوال جواب پر تکرار را می خوانید و سپس در پایین همین صفحه می توانید سوالات و نظرات خود را درج نمایید تا در اولین فرصت به آن ها پاسخ دهیم.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته داروسازی در دانمارک

شهریه داروسازی در دانشگاه کپنهاگ 60000 کرون دانمارک شهریه داروسازی در دانشگاه جنوبی کپنهاگ 80000 کرون دانمارک

بله این امکان وجود دارد اما نه به صورت کاملا رایگان ، هر مقطع تحصیلی هزینه های خاص خود را به همراه دارد که حتی در صورت وجود بورسیه نیز برایتان وجود خواهد داشت ، پس از برآورد هزینه ها به صورت دقیق مطلع شوید ، کارشناسان موسسه آماده راهنمایی شما در این زمینه هستند.

دارندگان مدرک لیسانس نیز باید در رشته های شیمی و بیولوژیک مجموعا حداقل 120 واحد شامل 15 واحد شیمی و زیست شناسی را سپری کرده باشند ، هنگامی که بتوانید تمامی این الزامات را توسط دانشگاه فراهم سازید تمامی آزمون های ورودی را پشت سر گذاشته و به عنوان دانشجو رشته داروسازی به تحصیل مشغول خواهید شد.

برای دوره کارشناسی باید حتما زبان دانمارکی را یاد بگیرید و در مقاطع بعدی امکان تحصیل به زبان انگلیسی برایتان وجود دارد.

هم اکنون در میان دانشگاه های مورد تایید این سازمان دانشگاه کپنهاگ و دانشگاه جنوبی کپنهاگ مورد تایید هستند که رشته های داروسازی را ارائه می دهند.

برای تخصص شما می توانید یکی از دو گرایش داروسازی بالینی و داروسازی فناوری را انتخاب نمایید.

در صورت تمایل به اطلاع از روش های پذیرش و تحصیل رشته داروسازی در دانمارک با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی تماس گرفته و ضمن اطلاع از به روزترین اخبار تحصیلی ، به آسانی به پذیرش در دانشگاه های مطرح این کشور دست یابید ، دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند ، ضمناً شما همیشه می توانید با مطالعه مقالات به روز سایت از آخرین روش های مهاجرت مطلع شوید ، ما در مقاله تحصیل در خارج از کشور به معرفی رشته ها و دانشگاه های برتر برای مهاجرت تحصیلی پرداخته ایم ، مطالعه آن مقاله را از دست ندهید.

پیشنهاد مشتریان ما به شما بر اساس تجربه همکاری شان با شرکت رجبی را بشنوید

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

2 دیدگاه در “تحصیل رشته داروسازی در دانمارک

  1. تحصیل رشته داروسازی در دانمارک امیر گفت:

    با سلام و عرض ادب
    شما در مقاله خود ذکر کردین که امکان تحصیل در دانمارک به صورت رایگان وجود داره، اما نه کاملاً رایگان..
    می خواستم بدونم که این در چه صورتیه..
    اگه بورسیه داشته باشیم یا نه به زبان دانمارکی مسلط باشیم؟

    1. تحصیل رشته داروسازی در دانمارک مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای تحصیل در مقاطع تکمیلی مانند مستر و phd امکان دریافت بورسیه وجود دارد ولی مقاطع پایین تر احتمال دریافت بورسیه پایین است. البته تحصیل رایگان و یا کم هزینه مختص دانشجویان بومی دانمارک و نهایتا شهروندان اتحادیه اروپا ست.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه