مهاجرت به سنگاپور

مهاجرت به سنگاپور می تواند یکی از ایده ال ترین مقاصدی باشد که در دنیای امروز پیش روی هر کسی قرار می گیرد.

سنگاپور در حال حاضر یکی از کشورهای مرفه و ثروتمند جهان است که زندگی در آن با رفاه و آسایشی مثال زدنی همراه است و حتی برخی از شهروندان اروپایی نیز رویای حضور و زندگی در این کشور را در سر خود می پرورانند. این کاملا نشان می دهد که سنگاپور در چه حدی از سطح رفاه قرار گرفته است.

در این مقاله تیم مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) شما را روش های قانونی مهاجرت به سنگاپور آشنا ساخته و شرایط و قوانین لازم برای هریک از روش های موجود را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. توجه داشته باشید که پیش از هر اقدامی باید به صورت ویژه و تخصصی شرایط شما برای مهاجرت به سنگاپور مورد بررسی قرار گرفته و بهترین روش انتخاب شده و میزان هزینه ها و مخارج نیز مورد بررسی و محاسبه قرار بگیرد.

فهرست مطالب

همچنین باید توجه کنید که کشور سنگاپور در صدور روادید بسیار سخت گیرانه عمل می کند به همین خاطر باید مداررک خود را به بهترین نحو و در بهترین شرایط تهیه و برای سفارت این کشور ارسال نمایید تا احتمال صدور ویزای خود را تا حد ممکن بالا ببرید. نداشتن سوء سابقه، تمکن مالی بالا، مدرک زبان معتبر و توصیه نامه می تواند در امر اخذ ویزا کمک شایانی به شما نماید.

توصیه می کنیم مقاله کار در سنگاپور را بخوانید و با بازارهای کاری و قوانین حاکم بر آن آشنا شوید.

مهاجرت به سنگاپور

روش های قانونی مهاجرت به سنگاپور

شناخت روش های قانونی مهاجرت به سنگاپور و همچنین شرایط و قوانین آن ها می تواند در انتخاب روش مناسب به شما کمک بسیار زیادی نمایند. دقت داشته باشید که باتوجه شرایط، بودجه و هدف هر فرد از مهاجرت یکی یا چندی از این روش های مهاجرت به سنگاپور می تواند برای یک فرد مناسب باشد و معمولا تمامی روش های مناسب همه نیست. در حال حاضر روش های قانونی مهاجرت به سنگاپور به شرح زیر می باشند:

  • مهاجرت کاری به سنگاپور
  • مهاجرت تحصیلی به سنگاپور
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به سنگاپور
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت به سنگاپور
  • مهاجرت به سنگاپور از طریق ازدواج
  • مهاجرت به سنگاپور از طریق پناهندگی
  • مهاجرت به سنگاپور از طریق تولد

اولین قدم در مهاجرت به سنگاپور شناخت روش های بالا و انتخاب بهترین گزینه ممکن باتوجه به شرایط متقاضی می باشد. پس از آن شما باید شرایط و مدارک لازم را به دقت مهیا سازید تا با کم ترین هزینه و اتلاف وقت به هدف خود دست پیدا کنید.

دقت داشته باشید که شرایط رفتن به سنگاپور برای هر فرد منحصر به خود اوست که با توجه به هدف و نوع اقدام هر فرد فرق می کند، پس چنان چه کسی به سختی یا آسانی و یا هر صورت دیگری به این کشور مهاجرت کرده است، دلیل بر این نیست که شرایط وی برای سایر متقاضیان نیز اعمال شود و مراحل به همان طریق صورت پذیرد.

برای شناخت هرچی بیشتر روش های قانونی مهاجرت ، مقاله لینک شده را بخوانید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت به سنگاپور ، مهاجرت به یکی از پیشرفته ترین کشورهااست ، با کارشناسان به روز رجبی در این باره مشورت کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مزایا و معایب هر روش مهاجرتی به سنگاپور

به طور قطع هر روش مهاجرت به سنگاپور دارای مزایا و معایبی کلی بوده که ربطی به شرایط متقاضیان نخواهد داشت و اطلاع از آن ها می تواند در روند مهاجرت به سنگاپور بسیار مهم و مثمر ثمر واقع شود. در این بخش به طور خلاصه به شما مزایا و معایب هر روش مهاجرتی به سنگاپور را ارائه خواهیم کرد:

روش مهاجرتی مزایا معایب
مهاجرت تحصیلی اعتبار بالای مراکز آموزشی و دانشگاه ها، امکان اخذ اقامت دائم، امکان اخذ بورسیه تحصیلی پذیرش سخت، شهریه گران، هزینه اقامتی گران
مهاجرت کاری بازار کار فراوان، درآمد بالای مشاغل، امکان اخذ اقامت دائم، امکان دریافت ویزای همراه نیاز به تخصص و دانش بالا، سخت بودن یافت کارفرما، سخت گیری سفارت
مهاجرت از طریق سرمایه گذاری امکان اخذ اقامت دائم، دریافت ویزای همراه، اقتصاد بزرگ و مطمئن، فرصت های بسیار نیاز به بودجه و سرمایه زیاد،نیاز به تجربه شغلی و مدرک تحصیلی مرتبط
مهاجرت از طریق ازدواج عدم نیاز به سرمایه، سرعت بالای اعطای اقامت سخت گیری سفارت، تمکن مالی لازم از سوی همسر
مهاجرت از طریق پناهندگی ندارد خطرات مالی و جانی، نبود درآمد و مشکلات مالی، نبود تضمین در اعطای اقامت

اخذ اقامت سنگاپور از طریق تحصیل

یکی از روش های بسیار پر متقاضی برای مهاجرت به سنگاپور توسط شهروندان خارجی اخذ اقامت سنگاپور از طریق تحصیل می باشد. برای این اقدام شما باید اول بتوانید از یک دانشگاه از میان 16 دانشگاه بین المللی این کشور موفق به اخذ پذیرش و قبولی شوید. پس از آن باید با ارائه شرایط و مدارک لازم اعم از مدرک تمکن مالی به سفارت این کشور موفق به اخذ ویزای تحصیلی این کشور شده و به تحصیل در این کشور مشغول شوید.

اما توجه کنید که این اقدام فقط ویزای موقت سنگاپور را برایتان به دست می آورد و شما باید پس از پایان تحصیلات این کشور را ترک نمایید. البته چنان چه بتوانید پس از پایان تحصیلات در این کشور شغلی یافته و در آن استخدام شوید؛ قادر به تغییر ویزای خود به ویزای کار و در نتیجه حتی اخذ اقامت دائم این کشور می شوید. ضمن اینکه دولت سنگاپور با ویزایی تحت عنوان ویزای بازدید طولانی مدت، به شما یک سال اجازه اقامت اضافه خواهد داد تا بتوانید شغلی برای خود پیدا کنید.

اما اگر نتوانستید باید پس از این یکسال به کشور خود بازگردید و این ویزا قابل تمدید نیست. ضمنا ویزای کار شما نیز باتوجه شغلتان متفاوت خواهد بود که اجازه اقامت 2 تا 3 ساله را به شما می دهد و قابل تمدید است. شما با داشتن این ویزاهای کار نیز می توانید برای دریافت اقامت دائم درخواست کنید. حتما مقاله تحصیل در سنگاپور را بخوانید تا زیر و بم این مطلب را کاملا بشناسید.

اخذ اقامت سنگاپور از طریق کار

اخذ اقامت سنگاپور از طریق کار یا همان مهاجرت کاری به این کشور را می توان فراگیرترین و پر درخواست ترین روش مهاجرت به سنگاپور نامید که نیاز به سرمایه و بودجه زیادی نیز ندارد. در این روش شما می توانید از طریق استخدام توسط یک کارفرمای سنگاپوری و یا ازطریق کارآفرینی به ویزای کار این کشور برسید. اما لازم به ذکر است که روش کارآفرینی نیاز به ارائه یک بیزنس پلن قوی و مورد تایید دولت این کشور دارد.

ویزاهای کار کشور سنگاپور باتوجه به شرایط و نوع درخواست متقاضیان به 4 دسته مختلف تقسیم می شود که شامل: ویزای کار حرفه ای، ویزای کار برای کارگران ماهر و نیمه ماهر، ویزای کار برای دانشجویان پس ازتحصیلات و ویزای کار کوتاه مدت برای کار فصلی می شوند که هرکدام باتوجه به قوانین و شرایط خود مدارکی خاص را از متقاضیان درخواست می کنند.

دقت داشته باشید که ویزاهای کاری شما می تواند باتوجه به شرایط و قرارد کاریتان در مدت های مختلفی صادر شود. اما شما برای دریافت اقامت دائم باید حداقل 2 سال در این کشور ساکن بوده و کار کرده باشید و سنتان بالای 21 سال باشد. در این صورت می توانید درخواست اقامت دائم را ثبت کنید. ضمنا در صورت رد شدن نیز می توانید بدون محدودین درخواست خود برای اقامت دائم را به ثبت برسانید.

اخذ اقامت سنگاپور از طریق کار

اقامت سنگاپور از طریق سرمایه گذاری

چنانچه شما دارای سابقه کارآفرینی و مدیریت شرکت هستید و از لحاظ بودجه با محدودیت خاصی رو به رو نمی باشد، اخذ اقامت سنگاپور از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین روش های مهاجرت به سنگاپور است که همه ساله مورد توجه سرمایه گذاران خارجی بسیاری قرار می گیرد. اما باید توجه داشت که این روش نیاز به داشتن بودجه مالی بالایی دارد، اما در اقتصاد مناسب و بسیار رو به رشد سنگاپور می تواند روشی مناسب باشد.

این روش نیز نیاز به شناخت جزئیات و روش های ممکنی دارد که می تواند پیش روی سرمایه گذاران قرار بگیرد. در ساده ترین و ارزان ترین روش برای سرمایه گذاری در این کشور شما نیاز به حداقل 2.5 میلیون دلار سنگاپور چیزی معادل 1 میلیارد و نهصد میلیون دلار آمریکا دارید که با توجه به هزینه های لازم و سایر مخارج در این روش بسیار بیش از این مقدار خواهد بود.

شما برای سرمایه گذاری در این کشور می توانید بزنسی راه اندازی کرده یا بیزنس آماده ای را خریداری و یا در آن سرمایه گذاری کنید، که هرکدام شرایط خاص خود و میزان مبلغ سرمایه مورد نیاز خود را ایجاب می کنند. ضمنا داشتن تمکن مالی لازم و تجربه و سابقه فعالیت مدیریتی و کارآفرینی نیز یکی دیگر از شرایط آن است. در صورت موفقیت 5 سال پس از سرمایه گذاری می توانید به اقامت دائم سنگاپور برسید.

مهاجرت به سنگاپور با ثبت شرکت

مهاجرت به سنگاپور با ثبت شرکت

ثبت شرکت یکی از روش های سرمایه گذاری می باشد که مورد توجه بسیاری از افرادی قرار گرفته که قصد مهاجرت به سنگاپور را دارند. اما این روش صرفا و مستقیما منجر به اخذ اقامت متقاضی نخواهد شد. 

می توان گفت هر فرد بالای 18 سال صرف نظر از اینکه مقیم سنگاپور یا کشورهای خارجی است، می تواند در این کشور یک شرکت را به نام خودش به ثبت برساند.

به شرط این که شخص سابقه جرم قانونی یا ورشکستگی مالی نداشته باشد این امر امکان پذیر است. باید توجه کنید که ثبت شرکت در این کشور حتما منجر به اخذ اقامت نخواهد شد و تنها یک روش برای سرمایه گذاری می باشد.

تنها مواردی که از روش سرمایه گذاری ممکن است منجر به اخذ اقامت سنگاپور شود، کار آفرینی و سرمایه گذاری در این کشور به مبلغ 2.5 میلیون دلار می باشد که در صورت اقدام برای کارآفرینی هم حداقل باید 3 سال سابقه کار داشته باشید و بتوانید آن را به اثبات برسانید.

اقامت سنگاپور با خرید ملک

یکی از روش های مهاجرتی که قطعا افراد علاقمند به مهاجرت به سنگاپور نیز به آن فکر کرده اند، اخذ  اقامت سنگاپور با خرید ملک است. همانطور که می دانید برخی از کشورهای جهان در صورت خرید ملک و سرمایه گذاری در بخش املاک آن ها به مهاجرین خارجی امتیاز ویزای اقامتی موقت و یا دائم اعطا می کنند که مورد استقبال بسیاری واقع می شود.

در رابطه با کشور سنگاپور باید مد نظر قرار دهید که خرید ملک در این کشور برای شهروندان خارجی با محدودیت همراه است و همه نمی توانند در این کشور ملکی خریداری کنند. ضمن اینکه باز همه نوع ملکی نیز در دسترس مقیمان نمی باشد و برخی املاک در دسترس آن ها قرار دارد. ضمن اینکه این دریافت اقامت دائم سنگاپور از طریق خرید ملک به هیچ عنوان میسر نیست.

اما پیشنهاد می کنیم که مقاله اجاره و خرید ملک در سنگاپور را مطالعه کرده تا با شرایط و روش های قانونی که می توان این مسیر را به نحوی میسر کرد، آشنا شوید و همچنین بازار املاک سنگاپور و سود بخش بودن آن را بهتر بشناسید.

سوالات پر تکرار مهاجرت به سنگاپور

 به طور کل انتخاب بهترین روش برای هر فرد متفاوت بوده و به شرایط متقاضیان بستگی دارد، اما به طور کل روش تحصیلی و کاری بهترین روش مهاجرت به سنگاپور شناخته می شود.

 بله، در صورتی که پس از اتمام تحصیلات بتوانید در این کشور سغلی یافته و در آن استخدام شوید امکان اخذ اقامت دائن سنگاپور وجود دارد.

 بله، این کشور یکی از برترین اقتصادهای جهان را داشته و بازار کار بسیار خوب و با درآمدهای بالایی دارد.

 خیر، دولت سنگاپور این امکان را فراهم نکرده و نمی توان از طریق خرید ملک به اقامت دائم این کشور رسید.

 هزینه های زندگی برای شهروندان سنگاپوری مناسب است و رفاه بالایی در این کشور در جریان می باشد؛ اما برای تامین هزینه ها از خارج این کشور باید گفت که سنگاپور کشوری گران تلقی می شود.

کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در این مطلب روش ها و شرایط مهاجرت به سنگاپور را به شما ارائه کردند، برای کسب اطلاعات بیش تر و مشاوره حضوری یا تلفنی با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شهر شیراز تماس حاصل نمایید. اگر هنوز در سن تحصیل هستید و به رشته های علوم پزشکی هم علاقه مندید ، توصیه می کنیم مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در سنگاپور را بخوانید چراکه این رشته ها در دانشگاه های بسیار معتبری در سنگاپور ارائه می شود و تحصیل در این کشور می تواند مقدمه ای برای دریافت اقامت دائم برای شما باشد.

مهاجرت به سنگاپور را ترجیح می دهید یا مهاجرت به کشورهای زیر را؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه