تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی

تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی چندین سال است که با استقبال بالایی از سوی دانشجویان کشورمان قرار گرفته و هرساله به تعداد متقاضیان نیز افزوده می شود.

این موضوع مزایای زیادی را برای آنان به ارمغان می آورد که باعث شده دانشجویان نه تنها از کشورمان بلکه از دیگر نقاط دنیا نیز برای تحصیل به دانشگاه های نمونه قاره آسیا مراجعه نمایند.

در ادامه با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی را بهتر بشناسید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله تحصیل در خارج از کشور  اطلاعات جامعی در خصوص بهترین کشورها و دانشگاه ها برای مهاجرت تحصیلی کسب کنید.

هریک از کشورهای آسیا نژاد ، زبان ، فرهنگ و اقلیم خاص خود را دارند که می تواند برای دانشجویان خارجی جذاب و آموزنده باشد و تحصیل آنان را دلچسب تر نماید ، حال اینکه با تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی شما نیازی به یادگیری زبان مادری یا رسمی هر کشور را ندارید و این موضوع تحصیل را برایتان راحت تر می نماید.

اما باید دقت داشته باشید که در همه کشورهای این قاره تحصیل به زبان انگلیسی رایچ نیست و شما باید کشورهایی که دانشگاه هایی انگلیسی زبان دارند را مورد تحقیق و بررسی قرار داده و با سنجدین تمام جوانب و شرایط برای پذیرش در آن ها اقدام نمایید ، شما می توانید با تماس با مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی از شرایط تحصیل در خارج از کشور به طور دقیق اطلاع کسب کنید.

فهرست مطالب
تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در ترکیه

برای تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی به ترکیه بروید ؛ ترکیه به عنوان همسایه کشورمان یکی از در دسترس ترین مقاصد تحصیل دانشجویان در خارج از کشور تلقی می شود و سالیانه پذیرای دانشجویان ایرانی بسیاری نیز می باشد که جهت تحصیل در مقاطع مختلف به این کشور سفر می کنند ، یکی از دلایل انتخاب این کشور قابلیت تحصیل به زبان انگلیسی در ترکیه می باشد.

در ترکیه می توانید در تمامی مقاطع به زبان انگلیسی به تحصیل مشغول شوید ، اما باید دقت کنید که مقطع کارشناسی اکثر مواقع به زبان ترکی ارائه می شوند و برای یادگیری به زبان انگلیسی باید دانشگاه های غیر دولتی را انتخاب نمایید که شهریه های گران تری را از دانشجویان دریافت می کنند.

شما باید مدرکی معتبر را جهت اثبات تسلط به این زبان به دانشگاه ارائه نمایید و چنان چه مدرک نداشته و یا از سطح قابل قبولی در این زبان برخوردار نباشید ؛ در ابتدا باید دوره زبان انگلیسی را در دانشگاه مربوطه طی کرده تا بتوانید مدرک زبان را اخذ نموده و بعد از آن قادر به شروع به تحصیل خواهید بود.

اطلاعات دقیق تر و کامل تر در زمینه تحصیل در ترکیه را در مقاله لینک شده بخوانید ، توصیه می کنیم حتما سری به مقاله بزنید و با برترین دانشگاه های ترکیه ، هزینه های تحصیل ، چگونگی اقدام برای اخذ پذیرش و بسیاری موارد مهم دیگر آشنا شوید.

وبینار تحصیل در ترکیه

در سال های اخیر متقاضیان تحصیل در دانشگاه های ترکیه افزایش چشمگیری داشته است ، دلایل ان می تواند آموزش به زبان انگلیسی ، نزدیکی فرهنگی ، هزینه های مقرون به صرفه ، راحتی رفت و آمد و بسیاری دلایل دیگر مانند سخت تر شدن قبولی در کنکور ایران باشد ، اگر شما هم رویای تحصیل در رشته هایی که قبولی آن ها برایتان در ایران سخت است را در سر دارید می توانید با دیدن این وبینار با راه و روش های تحصیل در دانشگاه های ترکیه آشنا شوید ؛ این وبینار را سپیده یگانه ، کارشناس ارشد مهاجرتی از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی به شما ارائه داده است.

در باکس زیر هم می توانید شماره تماس خود را درج کرده و سوالات مهاجرتی خود را بپرسید یا از مشاوران ما بخواهید شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل ارزان به زبان انگلیسی در کشورهای آسیایی با راهنمایی مشاوران با تجربه هلدینگ موفق رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان

آیا تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان امکانپذیر است؟ گرجستان را هم باید جز دیگر کشورهای آسیایی دانست که زبان انگلیسی در سیستم آموزشی آن جایی برای خود باز کرده است ، دانشجویان در تمامی مقاطع در این کشور قادر به تحصیل رشته مد نظر خود به زبان انگلیسی هستند ، اما باید دقت داشت که مقطع کارشناسی تعداد محدودی از رشته ها در این کشور به زبان انگلیسی ارائه می شوند ، اما مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در بسیاری از رشته ها به این زبان در دسترس دانشجویان قرار دارند.

برای تحصیل در دانشگاه های گرجستان نیازی به ارائه مدرک زبان نیست و دانشگاه ها آن را از ملزومات پذیرش قرار نداده اند ، چون در هنگام پذیرش سطح زبان شما طی آزمونی سنجیده می شود ، البته برخی از مراکز با در نظر گرفتن نمرات یا سطحی خاص از برخی مدارک معتبر زبان انگلیسی مثل تافل و آیلتس ، دانشجویان را معاف از آزمون زبان ورودی می کنند.

اما برخی از مراکز نیز مدارک زبان را به عنوان یک امتیاز در نظر گرفته و باز هم از متقاضیان آزمونی را جهت سنجیدن سطح زبان اخذ می کنند که اگر دانشجو در آن موفق نشود باید ابتدا دوره زبانی را در دانشگاه گذرانده و پس از آن شروع به تحصیل در رشته خود شود.

تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان

تحصیل به زبان انگلیسی در مالزی

تحصیل به زبان انگلیسی در مالزی یک انتخاب عالی برای تحصیل در آسیا است زیرا تمامی مقاطع در این کشور به زبان انگلیسی به افراد ارائه می گردد ، البته زبان رسمی این کشور زبان مالیایی است اما انگلیسی بسیار در میان مردم رونق دارد که دلیل اصلی آن نیز ارائه تمامی مقاطع به این زبان می باشد.

برای ورود به دانشگاه های مالزی اجباری به ارائه مدرک زبان انگلیسی نیست ، مگر در دانشگاه های خاص و موارد خاص ، ولی چنانچه بتوانید یک مدرک معتبر را در این زبان به دانشگاه ارائه کنید یقینا در پذیرش شما نقش مثبتی را ایفا خواهد کرد ، همچنین متقاضیان می توانند پیش از شروع تحصیل در این کشور در کالج های زبان در این کشور ثبت نام نموده و مدرک خود را دریافت نمایند ، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله مرجع تحصیل در مالزی را مطالعه کنید و با هزینه ها ، بورسیه ها و آزمون های ورودی دانشگاه ها بیشتر آشنا شوید.

تحصیل به زبان انگلیسی در تایلند

تحصیل به زبان انگلیسی در تایلند

تایلند یکی از کشورهای شرق آسیا است که علاوه بر جذب توریست سالیان زیادی است که در حال جذب دانشجویان خارجی نیز می باشد ، باید گفت که روند ورود دانشجویان خارجی به این کشور سیر صعودی دارد و به همین خاطر روز به روز رشته های بیش تری به زبان انگلیسی ارائه می شوند و کیفیت آموزش نیز بالاتر می رود ، تحصیل به زبان انگلیسی در تایلند محبوبیت بسیاری در بین دانشجویان بین المللی دارد.

در تایلند برای ورود به دانشگاه اجباری به ارائه مدرک زبان نیست ، اما دانشجو باید از سطح قابل قبولی از فهم و درک زبان انگلیسی برخوردار باشد تا کاملا مفاهیم درسی را آموخته و در آزمون ها شرگت نماید ، همچنین تمامی مقاطع در این کشور به زبان انگلیسی ارائه می شوند که کارشناسی ارشد و دکترا بسیار سهم بیش تری را به خود اختصاص داده اند.

رشته های پزشکی به زبان رسمی کشور تدریس می شوند اما برخی از دانشگاه های غیر دولتی نسبت به ارائه آن به زبان انگلیسی نیز تلاش می نمایند که می توانید با تماس با کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی از آن ها اطلاعات مناسب و دقیقی را به دست آورید.

تحصیل به زبان انگلیسی در ارمنستان

در لیست تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی​​ نا م ارمنستان هم وجود دارد ؛ ارمنستان کشوری کوچک در شمال کشورمان است که طی یک دهه گذشته مورد استقبال دانشجویان ایرانی قرار گرفته است که یکی از دلایل آن قابلیت تحصیل به زبان انگلیسی در ارمنستان است ، نکته جالب اینکه در دانشگاه های این کشور علاوه بر زبان رسمی ( ارمنی ) می توان به زبان های انگلیسی ، روسی و فرانسوی هم به تحصیل مشغول شد.

هریک از مراکز آموزش عالی معمولا به زبان یا زبان هایی خاص به دانشجویان خود تعلیم می دهند که باید قبل از اقدام با مکاتبه با دانشگاه های از زبان های تدریسی آنان مطلع گردید ، این کشور نیز اجباری را برای مدرک زبان از سوی دانشجویان خارجی در نظر نگرفته است و سطح متقاضی طی یک آزمون سنجیده می شود و اگر قابل قبول نباشد ؛ فرد باید در کالج های زبان انگلیسی شرکت نماید و مدرک مورد نیاز دانشگاه را به دست آورد.

البته دقت داشته باشید که اگر شما مدرک معتبری همچون تافل و یا آیلتس زبان انگلیسی را در نمراتی قابل قبول و بالا به دانشگاه ارائه کنید علاوه بر امتیاز مثبتی که در پذیرش شما خواهد داشت ، از آزمون تعیین سطح زبان نیز شما را معاف خواهد کرد ، برای اطلاع از چگونگی شرکت در آزمون های تافل و آیلتس و اطلاعات بیش تر با کارشناسان موسسه رجبی تماس حاصل فرمایید.

شرایط تحصیل در کشورهای آسیایی را می دانید ؟ مقالات زیر را بخوانید و اطلاعات خود را تکمیل و به روز کنید.

تحصیل به زبان انگلیسی در آذربایجان

تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی​ در آذربایجان هم امکان پذیر است ، کشور آذربایجان هم چند سالی است که میل به جذب دانشجویان خارجی را به خود نشان داده است و با تغییراتی که در سیستم آموزشی خود داده در حال پیاده سازی اصول استاندارد آموزشی در کشور است که یکی از این اصول اضافه کردن تحصیل به زبان انگلیسی در آذربایجان می باشد ، باید گفت که دانشگاه های آذربایجان طی یک دهه گذشته رشد قابل توجهی داشته و در حال تلاش جهت رسیدن به جایگاه های بزرگی در جهان هستند.

انگلیسی یکی از زبان هایی است که در کنار زبان آذری و روسی در دانشگاه های آذربایجان در دسترس دانشجویان قرار دارد و آنان می توانند رشته های تحصیلی را به هریک که مایل هستند تحصیل نمایند ، در این کشور رشته های پزشکی و دندان پزشکی نیز به زبان انگلیسی به دانشجویان ارائه می شود که دانشگاه های خصوصی این کار را بر عهده دارند.

جالب است بدانید که تمامی دانشگاه ها مدرک زبان را اجباری اعلام نکرده اند و فقط برخی از آن ها مدرک زبان از دانشجویان طلب می نمایند که آن هم در مدارک مورد درخواست هر دانشگاه به متقاضیان اعلام می شود.

تحصیل به زبان انگلیسی در آذربایجان

تحصیل به زبان انگلیسی در سنگاپور

در بررسی تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی​ به سنگاپور می رسیم ، سنگاپور کشوری در شرق آسیا که طی نیم قرن گذشته رشد غیر قابل باوری را تجربه کرده و در حال حاضر سیستم آموزش آن یکی از سیستم آموزش های برتر جهان است ، سنگاپور نیز یکی از گزینه های برتر و مناسب تحصیل به زبان انگلیسی می باشد زیرا زبان رسمی آموزش و تدریس در این کشور زبان انگلیسی است و کودکان از همان ابتدا در مدارس خود به زبان انگلیسی و یکی از زبان های محلی و بومی خود به تحصیل مشغول می شوند.

مدرک زبان انگلیسی معتبر برای تحصیل به زبان انگلیسی در سنگاپور الزامی است و هر دانشگاه با توجه به رشته و مقطع مد نظرتان نمرات و سطوح مختلفی را در نظر گرفته است ، اما دقت داشته باشید که در هر صورت پیش از شروع تحصیل در دانشگاه دوره ای جهت آموزش مهارت زبان به دانشجویان خارجی برگزار می شود و با توجه به رشته تحصیلی متقاضیان زبان تخصصی و عمومی آنان تقویت می گردد.

در سنگاپور داشتن مدرک زبان معتبر و نمره آن در سطوح دکترا و کارشناسی ارشد از اهمیت بالاتری برخوردار می شود ، به خصوص مقطع دکترا ، که گاها برخی از دانشگاه ها حتی با ارئه مدرک زبان در خواستی بازهم آزمون و یا مصاحبه ای جهت سنجش دانش و سطح زبان انگلیسی از متقاضی اخذ می کنند.

تحصیل به زبان انگلیسی در چین

تحصیل به زبان انگلیسی در چین

تحصیل به زبان انگلیسی در چین یکی از بزرگ ترین مزیت های تحصیل در این کشور است ، زیرا یادگیری زبان چینی در سطح و اندازه تحصیل کردن کاری سخت و مشکل می باشد ، کشور چین با ارائه رشته های تحصیلی خوب به زبان انگلیسی در دانشگاه های خود به همراه امکانات و مزایایی دیگر توانسته خود را به یکی از کشورهای بزرگ جاذب دانشجو مبدل نماید.

می توان گفت که اکثر دانشگاه های برتر و دانشگاهی که در شهرهای پکن ، هنگ کنگ و کوانگ ژو واقع شده اند رشته های بسیاری اعم از پزشکی و غیر پزشکی را به زبان انگلیسی در اختیار متقاضیان قرار داده اند ، خوشبختانه برای ورود به دانشگاه های چین نیز نیازی به ارائه مدرک زبان نیست ، اما سطح زبان متقاضی سنجیده شده و در صورت نیاز باید در کالج های تحت نظر دانشگاه دوره زبان گذرانده شود.

البته لازم به ذکر است که دانشگاه برتر و نمونه چین جهت پذیرش دانشجو شاید درخواست مدرک زبان را در برخی از رشته ها و گرایش ها داشته باشند که مدارک آیلتس و تافل مورد قبول این مراکز بوده و فقط سطح و نمره آنان گاها با یکدیگر تفاوت خواهد داشت ، همچنین می توانید برای تحصیل به زبان چینی و از بین بردن سد یادگیری زبان سخت چینی به این کشور بروید ، راه و روش آن را به طور کامل در مقاله تحصیل دوره زبان چینی در چین آورده ایم.

تحصیل به زبان انگلیسی در هند

هند کشوری وسیع با تنوع زیادی از ادیان ، زبان ها ، فرهنگ و رسوم است که تحصیل به زبان انگلیسی در هند می تواند یک تجربه کم نظیر را برای دانشجویان رقم بزند ، در کنار این باید بگوییم که همه ساله دانشجویان بسیاری از سراسر جهان برای تحصیل در این کشور مهاجرت می نمایند که یکی از دلایل اصلی آن تحصیل به زبان انگلیسی می باشد که بسیار فراگیر است.

زبان آموزش در هند نیز مانند سنگاپور زبان انگلیسی است و در تمام مقاطع از ابتدایی تا دانشگاه به یک زبان محلی و انگلیسی به دانشجویان تدریس می شود ، علاوه بر این تسلط مردم در خارج از دانشگاه نیز به زبان انگلیسی خوب و قابل قبول است و به راحتی می توان در سطح شهر با مردم ارتباط برقرار کرده و در این کشور زندگی کرد.

یکی دیگر از مزیت های تحصیل به زبان انگلیسی در هند این است که مراکز آموزشی الزامی به ارائه مدرک زبان در نظر نگرفته اند و برخی از آن ها نیز که درخواست مدرک زبان از دانشجویان خود دارند ، نمرات و سطوح بالا و سختی را در نظر نمی گیرند که تمامی دانشجویان قادر به دست یابی به آن باشند ، بنابراین برای تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی کشور هند هم انتخاب بسیار خوبی است.

تحصیل به زبان انگلیسی در هند

تحصیل به زبان انگلیسی در ژاپن

تحصیل به زبان انگلیسی در ژاپن رواج زیادی ندارد ، باید بگوییم که در میان تمامی کشورهایی که تا به اینجای کار از آن ها نام بردیم ، ژاپن دارای محدودیت های بیش تری در ارائه رشته های دانشگاهی به زبان انگلیسی باشد و باید قبل از اقدام به طور کامل و دقیق جستجو کرد و دید آیا رشته مدنظرتان در این کشور به زبان انگلیسی ارائه می شود یا خیر.

مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این کشور به زبان ژاپنی ارائه می شوند اما در برخی از دانشگاه ها که تعداد آن ها کمتر از 15 دانشگاه می باشد ، می توان رشته هایی را در دوره کارشناسی به زبان انگلیسی پیدا کرد ، ولی دوره کارشناسی ارشد فقط به زبان ژاپنی ارائه می شود ، البته اعلام شده که از سال 2022 این کشور در پی جذب دانشجویان خارجی قصد به اجرای تغییرات و ارائه بسیار بیش تری از رشته ها و مقاطع به زبان انگلیسی است.

خوشبختانه مقطع دکتری و رشته های پزشکی و دندان پزشکی به هر دو زبان در دسترس هستند و از دانشجویان جهت پذیرش مدرک آیلتس بالای 6.5 را درخواست می کنند.

سوالات پر تکرار تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی

بله در ترکیه تمامی مقاطع به زبان انگلیسی ارائه می شود   اما باید بدانید که مقطع کارشناسی اکثر مواقع به زبان ترکی است و برای یادگیری به زبان انگلیسی باید دانشگاه های غیر دولتی را انتخاب کنید که شهریه های گران تری دارند.

خیر در برخی کشورها مانند گرجستان و مالزی نیازی به ارائه مدرک زبان نیست و دانشگاه ها آن را از ملزومات پذیرش قرار نمیدهند اما هنگام پذیرش سطح زبان شما طی آزمونی سنجیده خواهد شد.

بله شما میتوانید در کشور مالزی در کالج های زبان شرکت کرده و پس از اخذ مدارک زبان برای تحصیل در دانشگاه اقدام کنید.

بله در کشور چین ، ترکیه ، آذربایجان ، ارمنستان و بسیاری کشور های دیگر این امکان وجود دارد اما ممکن است در برخی کشور ها مجبور باشید به دانشگاه های خصوصی بروید و هزینه بیشتری برای تحصیل به زبان انگلیسی پرداخت کنید.

خیر برای تحصیل به زبان انگلیسی در سنگاپور باید حتما مدرک زبان معتبر ارائه کنید.

در این مطلب تلاش کردیم تا در رابطه با تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی اطلاعات کوتاه و مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم ، چنان چه سوال یا ابهامی در این زمینه یا در رابطه با هر زمینه ای از مهاجرت به خارج از کشور دارید با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید ، همچنین اگر می خواهید با نحوه ارائه خدمات ما در شعب هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی بیشتر آشنا شوید مقاله موسسه مهاجرتی در شیراز و موسسه مهاجرتی در تهران را بخوانید.

 

با تجارب کلاینت های هلدینگ رجبی که موفق به اخذ ویزای تحصیلی از کشورهای آسیایی شده اند آشنا شوید.

نمایش ویدیو درباره فرحزاد کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره فرحزاد کلاینت موسسه رجبی

2 دیدگاه در “تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی

  1. تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی فاضل گفت:

    با سلام
    خیلی خوب بود استفاده کردم ممنون از شما

    1. تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه