دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها

دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها در واقع به دانشگاهایی در دنیا گفته می شود که برای تحصیل دانشجویان ایرانی مناسب هستند ، امروزه در سراسر دنیا دانشگاه های بسیار زیادی قرار دارند اما دانشجویان ایرانی با توجه به شرایط خاص در برخی از این دانشگاه ها به تحصیل می پردازند.

ما در این مقاله که توسط کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) نوشته شده است به برخی از بهترین دانشگاه های دنیا اشاره می کنیم که دانشجویان ایرانی می توانند تحصیلات خود را در آن انجام دهند.

همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل در خارج از کشور را در کنار این مطلب بخوانید و با امن ترین و برترین دانشگاه های جهان هم آشنا شوید.

امروزه عوامل و فاکتورهای بسیار زیادی مانند هزینه های زندگی ، زبان ، رتبه دانشگاه ، شرایط ویزا و فرصت های شغلی یک کشور باعث می شوند برخی از کشورها و دانشگاه ها انتخاب بهتری برای دانشجویان ایرانی باشند.

همچنین برخی از دانشگاه ها به راحتی دانشجویان ایرانی را نمی پذیرند به همین دلیل بسیار مهم است دانشگاهی را انتخاب کنید که تمامی موارد مهم و مورد نیاز شما را داشته باشد. ما لیستی از دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها را برای دانشجویان عزیز ایرانی قرار داده ایم ؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

نکته : با انتخاب نام هر دانشگاه مستقیما مطلب ارائه شده در باره آن را خواهید خواند.

همچنین می توانید از بخش دیدگاه در پایان مقاله استفاده کرده و رشته دلخواه خود را درج کنید تا مشاوران ما بهترین دانشگاه های ارائه دهنده آن رشته را به شما معرفی کنند. 

با ثبت  شماره تماس در باکس های کرم رنگ هم می توانید در لیست دریافت مشاوره رایگان ما قرار بگیرید ، کارشناسان رجبی با شما تماس گرفته و شرایط مهاجرتی و اهداف و امکانات مالی شما را بررسی کرده و بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهند داد.

فهرست مطالب
دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها

دانشگاه فدراسیون استرالیا

دانشگاه فدراسیون استرالیا واقع در بالارات در سال 1870 تأسیس شد و چهارمین مؤسسه آموزش عالی در کشور استرالیا می باشد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها و یک دانشگاه بین المللی در این کشور است که هر ساله حدوداً 9000 دانشجوی خارجی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. هزینه تحصیل در دانشگاه  فدراسیون حدودا نسبت به دیگر دانشگاهان پایین است.

دانشگاه فدراسیون دارای رشته ها و برنامه هایی در زمینه علوم انسانی ، مهندسی ، ریاضیات ، پرستاری ، مامایی ، بازرگانی ، روانشناسی ، هنرهای نمایشی یا تجسمی ، بهداشت ، تربیت بدنی و فناوری اطلاعات است لذا دانشجویان می توانند به راحتی رد هر زمینه ای که علاقه دارند در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سنجش رایگان شرایط شما و پیشنهاد بهترین دانشگاه ها با درج شماره تماس در همین بخش!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه ویکتوریا استرالیا

دانشگاه ویکتوریا استرالیا یکی از دانشگاه های دولتی کشور استرالیا می باشد ، این دانشگاه در شهر ملبورن واقع شده است و در سال 1916 برای اولین بار به عنوان مدرسه فنی پایه گذاری شد و سپس در سال 1990 به دانشگاه تبدیل شد ؛ این دانشگاه از دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها دارای پردیس هایی در منطقه غربی و همچنین سیدنی است ، این شعبه ها در مجموع 15000 دانش آموز را در خود جای می دهند که 28 درصد از جمعیت آن از بین المللی هستند ، در ویکتوریا دانشجویان می ‌توانند در هنر و آموزش ، بازرگانی ، مهندسی و علوم ، بهداشت و پزشکی ، قانون و عدالت ، و علوم ورزش و ورزش به تحصیل بپردازند.

دانشگاه ویکتوریا استرالیا

دانشگاه تورنس استرالیا

دانشگاه تورنس استرالیا یک دانشگاه خصوصی ارزان در استرالیا است ، این دانشگاه در سال 2013 افتتاح شد و آن را به یکی از جدیدترین دانشگاه های استرالیا تبدیل کرد.

این مورد از دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها دارای رشته های مختلفی مانند تجارت و ارتباطات ، طراحی ، بازرگانی ، طراحی رسانه ، مدیریت هتلداری است و در این رشته ها مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد ، این دانشگاه تا امروز بیش از 10000 دانشجوی خارجی و داخلی را ثبت نام کرده است و یکی از مقاصد خوب ربای دانشجویان بین المللی است. تا به امروز تورنس 10000 دانشجوی داخلی و خارجی در مدارس مختلف خود ثبت نام کرده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در دانشگاه های استرالیا ، هزینه ها و بورسیه ها به مقاله تحصیل در استرالیا مراجعه کنید.

دانشگاه براندون کانادا​

Brandon University, Canada

دانشگاه براندون کانادا

دانشگاه براندون کانادا در براندون که شهری کوچک در استان منیتوبا است واقع شده است. این دانشگاه دارای شش دانشکده ، از جمله دانشکده هنر ، دانشکده آموزش ، دانشکده تحصیلات تکمیلی ، دانشکده علوم ، دانشکده مطالعات بهداشت و دانشکده موسیقی است. این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل موسیقی در کانادا شناخته شده است.

دانشگاه دومینیکن کانادا

دانشگاه دومینیکن کانادا یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در کشور کانادا می باشد ، این دانشگاه از لیست دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها در زمینه فلسفه و الیهات تخصص دارد و هدف آن ترغیب دانشجویان به تفکر انتقادی ، تحلیل و کار گروهی است.

این دانشگاه در اتاوا ، انتاریو واقع شده است و به دانشجویان بین المللی امکان کشف بهترین مکان های پایتخت را ارائه می دهد.

کالج دانشگاه دومینیکن به ارائه کمترین هزینه های تحصیل در انتاریو افتخار می کند ، به طور کلی ، هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی که به دنبال مدرک لیسانس هستند ، حدود 12494 دلار است ، برای آشنایی هر چه بیشتر با دانشگاه های کانادا مقاله تحصیل در کانادا را بخوانید و اطلاعات خود را به روز کنید.

بهترین دانشگاه های جهان در هر رشته را می شناسید؟ در مقالات زیر ، معتبرترین دانشگاه های هر کشور را معرفی کرده ایم.

دانشگاه فنی مونیخ آلمان

دانشگاه فنی مونیخ آلمان در سال 1868 تأسیس شد و به دلیل کیفیت بالای آموزش در سطح جهانی شناخته شده است. این دانشگاه هر ساله پذیرای هزاران دانشجوی بین المللی مشتاق است.

دانشگاه مونیخ رشته های مختلف مانند مهندسی برق و کامپیوتر ، ریاضیات ، فناوری اطلاعات و شیمی را در اختیرا دانشجویان قرار می دهد. جالب است بدانید بیشتر از 15 برنده جایزه نوبل از دانشگاه فنی مونیخ فارغ التحصیل شده اند.

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیانس آلمان

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیانس آلمان ، در قلب مونیخ  به عنوان یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی پیشرو و جزو دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها شناخته می‌شود که تاسیس آن به سال 1472 برمی‌گردد ، این دانشگاه متعهد به ارائه استانداردهای بین المللی برای فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود است و به همین دلیل با بیش از 50000 دانشجو به یکی از بزرگترین دانشگاه ها از نظر جمعیت دانشجو تبدیل شده است. دوره های آن از تجارت و علوم فیزیکی تا حقوق و پزشکی را شامل می شود. آموزش بدون شهریه نیز در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیانس در دسترس است، جایی که شما می توانید از برخی از بهترین ها در این زمینه بیاموزید.

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیانس آلمان

دانشگاه هایدلبرگ آلمان

دانشگاه هایدلبرگ آلمان یکی از قدیمی ترین دانشگاه این کشور  است که صدها سال پیش در سال 1386 تأسیس شد.

در دانشگاه هایدلبرگ ، دانشجویان می‌ توانند طیف گسترده‌ ای از برنامه‌ های تحصیلی را در موضوعات مختلفی از جمله علوم طبیعی، ریاضیات ، علوم کامپیوتر ، هنرهای لیبرال ، الهیات و تا حقوق ، اقتصاد ، علوم اجتماعی و پزشکی بیابند. این مورد از دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها با رتبه بندی به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های جهان ، می توانید برنامه های تحصیلی را بدون شهریه در این دانشگاه نیز پیدا کنید.

مقاله تحصیل در آلمان ، مقاله ای جامع است که در آن وبینار ، فیلم و پادکست هم برای درک و شناخت بهتر دانشگاه های آلمان و چگونگی تحصیل رایگان در آن ها آورده شده !

دانشگاه اسلو نروژ

University of Oslo, Norway

دانشگاه اسلو نروژ

دانشگاه اسلو نروژ یکی از دانشگاه های پیشرو در اروپا در کل و یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور نروژ است ، این دانشگاه قدیمی ترین دانشگاه نروژ می باشد که قبلاً دانشگاه رویال فردریک نام داشت و اکنون دانشگاه اسلو است ، دانشگاه اسلو یکی از بهترین دانشگاه های آموزش عالی دولتی در نروژ و جزو دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها است و هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان را ثبت نام می کند ، با مجموعه ای از برنامه ها و دارای دانشکده های مختلفی است که عبارتند از: علوم انسانی ، حقوق ، ریاضیات و علوم طبیعی ، پزشکی ، دندانپزشکی ، علوم اجتماعی و علوم تربیتی.

دانشگاه متروپولیتن اسلو نروژ

دانشگاه متروپولیتن اسلو نروژ  بیش از 20000 دانشجو دارد ، این دانشگاه در سال 2018 تاسیس شد و دومین دانشگاه جدید و نوساز در نروژ است ، این دانشگاه دارای سه پردیس است و چهار دانشکده است که دوره های متعددی مانند دانشکده علوم بهداشت ، دانشکده آموزش دانشکده علوم اجتماعی ، دانشکده فناوری ، هنر و طراحی را برای دانشجویان داخلی و بین المللی ارائه می دهد.

دانشگاه کلان شهر اسلو دارای طیف گسترده ای از موضوعات تحقیقاتی است ، این دانشگاه دارای مراکز تحقیقاتی است و بورسیه های تحصیلی مختلفی برای دانشجویان وجود دارد.

دانشگاه متروپولیتن اسلو نروژ​

دانشگاه علم و صنعت نروژ

دانشگاه علم و صنعت نروژ دارای 3 پردیس است و در سال 1996 تاسیس شد ، این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های دولتی رایگان در نروژ ، دارای بیش از 9 دانشکده است ، دانشگاه علم و صنعت نروژ به ارائه رشته های مهندسی و فناوری معروف است.

دانشگاه علم و صنعت از دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها دارای دوره های متعددی است که شامل اقتصاد ، مدیریت ، پزشکی ، علوم انسانی ، علوم بهداشتی ، معماری ، علوم طبیعی و علوم اجتماعی می شود. دانشگاه علم و فناوری بیش از 40000 دانشجو داخلی و بین المللی دارد.

مشاورین تخصصی هلدینگ حقوقی رجبی یکی از بهترین و معتبرترین مشاورین هستند که امروزه تمامی راه های مهاجرت تحصیلی و شغلی را در پیج اینستاگرام خود پوشش می دهند ، برای کسب اطلاعات بیشتر با اینستاگرام گروه مهاجرتی رجبی همراه باشید.

برای انتخاب بهترین مقاصد تحصیلی ، شامل برترین کشور و شهر ها و سپس برترین دانشگاه ها می توانید با مشاوران ما در دفاتر فعال هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تماس باشید ، ما همیشه به مراجعین توصیه می کنیم که ابتدا تحقیقات کاملی در خصوص موسسات مهاجرتی به عمل آورده و سپس با اعتماد و اطمینان کامل اقدام کنند.

ما در موسسه رجبی تا کنون توانسته ایم مراجعین مان را به اهداف مهاجرتیشان برسانیم ؛ تصاویر ارائه شده دراین بخش هم عکس ویزاهای تحصیلی از کشورهای مختلف را نشان میدهد ؛ همچنین شما می توانید با مراجعه به بخش ” ما تا حالا چیکار کردیم؟ ” با تجارب کلاینت های ما بیشتر آشنا شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

حتما سوالات مهاجرتی زیادی ذهن شما را درگیر کرده! شماره خود را درج کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه اژه ترکیه

دانشگاه اژه ترکیه یکی از بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه های ترکیه است که در سال 1955 تاسیس شد ، دانشجویان بین المللی در این دانشگاه از لیست دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها می توانند موضوعات مختلف را در 17 دانشکده مختلف مطالعه کنند. خبر خوب این است که از آنجایی که دانشگاه Ege یک دانشگاه دولتی است ، شهریه آن حتی برای دانشجویان بین المللی بسیار ارزان است.

دانشگاه اوسکودار ترکیه

دانشگاه اوسکودار ترکیه یک دانشگاه تازه تأسیس است ، اما با تأسیس در سال 2011 ، دانشگاه اوسکودار پیشرفت زیادی در زمینه پزشکی داشته است ، سلف آن بیمارستانی بود که در زمینه های مختلفی مانند عصب شناسی و روانپزشکی تحقیق می کرد.

 این دانشگاه در زمینه پزشکی تخصص دارد ، اما دارای برنامه درسی عالی در مهندسی ، علوم انسانی و ارتباطات است.

دانشگاه بوغازیچی ترکیه

Bogazici University, Turkey

دانشگاه بوغازیچی ترکیه

دانشگاه بوغازیچی ترکیه در سال 1863 توسط کریستوفر رابرت تاسیس شد ، این یک دانشگاه انگلیسی زبان در ترکیه است به این معنی که تمام کلاس ها به زبان انگلیسی برگزار می شود.

همچنین به دلیل میراث و اعتبار خود یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه است ، ارتباط زیادی با دانشگاه های کشورهای پیشرفته دارد زیرا توسط یک آمریکایی تاسیس شده است. دانشجویان بین المللی می توانند علوم کاربردی ، علوم انسانی ، مهندسی ، آموزش و سایر موضوعات را به زبان انگلیسی در این دانشگاه عالی در ترکیه بخوانند!

 دانشگاه Aix-Marseille  فرانسه

دانشگاه  Aix-Marseille فرانسه در سال 1409 به عنوان دانشگاه پروونس تأسیس شد و در منطقه زیبای جنوب فرانسه واقع شده است.

در حال حاضر ، این دانشگاه ارزان فرانسه در زمینه های حقوق و علوم سیاسی ، اقتصاد و مدیریت ، هنر و ادبیات ، بهداشت و علم و فناوری دوره های مختلفی را ارائه می دهد ، این دانشگاه بیش از 68000 دانش آموز دارد که 13 درصد از آنها به عنوان ثبت نام کنندگان غیر اتحادیه اروپا طبقه بندی می شوند.

دانشگاه تولوز کاپیتول فرانسه

دانشگاه بعدی در لیست دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها برای دانشجویان بین المللی و ایرانی ، دانشگاه تولوز کاپیتول فرانسه است که در مرکز شهر تاریخی در جنوب غربی فرانسه واقع شده است ، این دانشگاه در سال 1968 تأسیس شد.

این دانشگاه که دارای یک پردیس سه مکان است ، در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های حقوق ، اقتصاد ، ارتباطات ، مدیریت ، علوم سیاسی و فناوری اطلاعات ارائه می دهد  ،تا به امروز ، بیش از 21000 دانشجوی داخلی و خارجی در پردیس اصلی این دانشگاه سسثبت نام کرده اند.

Wrocław University, Poland

دانشگاه روکلا لهستان

دانشگاه روکلا لهستان با سابقه ای طولانی بیش از سه قرن ، با بیش از 250000 دانشجو در میان دانشگاه های برتر اروپای مرکزی قرار دارد. علاوه بر این ، این یک موسسه تحقیقاتی معتبر است و هر ساله هزاران مقاله علمی منتشر می کند.

این دانشگاه شامل 10 دانشکده است و مجموعه ای از برنامه های کارشناسی ارشد و لیسانس را به دو زبان انگلیسی و لهستانی ارائه می دهد. دانشگاه Wroclaw مقرون به صرفه ترین موسسه در لهستان برای دانشجویان خارج از کشور است.

دانشگاه روکلا لهستان

دانشگاه علم و صنعت AGH لهستان

دانشگاه علم و فناوری AGH لهستان که در سال 1919 تأسیس شد ، یک دانشگاه مقرون به صرفه متفاوت واقع در لهستان و یک دانشگاه فناوری واقع در کراکوف است. این دانشگاه جزو برترین دانشگاه های لهستان است  ، این دانشکده دارای 15 دانشکده مجزا است و قصد دارد به زودی دانشکده دیگری را نیز شامل شود که رشته های مختلف تحصیلی در این رشته ، از سنتی تا جدید را پوشش می دهد.

این دانشگاه به دلیل شهریه مقرون به صرفه و تدریس عالی ، بخش ویژه ای برای دانشجویان بین المللی دارد که تعداد زیادی ثبت نام می کنند. هزینه تحصیل در این دانشگاه حدود 3500 تا 6600 دلار است.

برای دریافت اطلاعات جامع تر در خصوص ارزان ترین مقصد مهاجرتی اروپا مقاله تحصیل در لهستان را همین الان بخوانید.

رشته مورد علاقه شما برای تحصیل در کشورهای خارجی چیست؟ برخی از رشته های خاص را در زیر به شما معرفی می کنیم.

سوالات پر تکرار دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها

دانشگاه فدراسیون دارای رشته ها و برنامه هایی در زمینه علوم انسانی ، مهندسی ، ریاضیات ، پرستاری ، مامایی ، بازرگانی ، روانشناسی ، هنرهای نمایشی یا تجسمی ، بهداشت ، تربیت بدنی و فناوری اطلاعات است لذا دانشجویان می توانند به راحتی رد هر زمینه ای که علاقه دارند در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

دانشگاه براندون کانادا در براندون که شهری کوچک در استان منیتوبا است واقع شده است. این دانشگاه دارای شش دانشکده ، از جمله دانشکده هنر ، دانشکده آموزش ، دانشکده تحصیلات تکمیلی ، دانشکده علوم ، دانشکده مطالعات بهداشت و دانشکده موسیقی است. این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل موسیقی در کانادا شناخته شده است.

دانشگاه مونیخ رشته های مختلف مانند مهندسی برق و کامپیوتر ، ریاضیات ، فناوری اطلاعات و شیمی را در اختیرا دانشجویان قرار می دهد. جالب است بدانید بیشتر از 15 برنده جایزه نوبل از دانشگاه فنی مونیخ فارغ التحصیل شده اند.

دانشگاه اسلو نروژ یکی از دانشگاه های پیشرو در اروپا در کل و یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور نروژ است ، این دانشگاه قدیمی ترین دانشگاه نروژ می باشد که قبلاً دانشگاه رویال فردریک نام داشت و اکنون دانشگاه اسلو است.

این یک دانشگاه انگلیسی زبان در ترکیه است به این معنی که تمام کلاس ها به زبان انگلیسی برگزار می شود.

همچنین به دلیل میراث و اعتبار خود یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه است ، ارتباط زیادی با دانشگاه های کشورهای پیشرفته دارد زیرا توسط یک آمریکایی تاسیس شده است. دانشجویان بین المللی می توانند علوم کاربردی ، علوم انسانی ، مهندسی ، آموزش و سایر موضوعات را به زبان انگلیسی در این دانشگاه عالی در ترکیه بخوانند!

سپاس که تا انتهای این مطلب در مورد دانشگاه های قابل تحصیل در همه کشور ها با ما همراه بودید ، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه های مهاجرت به کشورهای مختلف از طریق دو شعبه تهران و شیراز با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی همراه ما باشید  ،همچنین می توانید با مطالعه مقاله ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج با مقرون به صرفه ترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته های پزشکی هم آشنا شوید.

در این بخش با برخی از کلاینت های موسسه رجبی و تجارب آن ها آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه